quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 31, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als consultant maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, speelde een gastrol in Pauwen en Reigers. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, Ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Peter mannetje van 23 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 27-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen.
quote:Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
quote:melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
quote:denb 22 jarige import-Hagenees, nog thuis woonend, maar gaat dit jaar uit huis! Studeerd Particulier Digitaal Onderzoeker
quote:Ronnie_bravo 31, getogen en werkzaam in Den Haag. Vrijgezel en prettig gestoord
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Peter 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
2Mini 08 september
melanie_the_miss04 oktober
RATMEN 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
Zeg dat!quote:
ik vind cannibal corpse nog vrij rustige muziek, dek dat we allebij een andere definitie van softie hebben ookquote:Op zondag 13 september 2009 18:52 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Huh? Dus als je het bed niet stukneukt ben je een softie?
Vind je het vervelend?quote:Op zondag 13 september 2009 22:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Waarom doe je dat eigenlijk, andermans taalfouten verbeteren?
Oh moeilijk he, gewoon een vraag beantwoorden?quote:
Maar ik had het heul niet over de muziek.quote:Op zondag 13 september 2009 23:43 schreef Conekiller het volgende:
[..]
ik vind cannibal corpse nog vrij rustige muziek, dek dat we allebij een andere definitie van softie hebben ook
neu maar dat is rustige neuk muziekquote:Op zondag 13 september 2009 23:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar ik had het heul niet over de muziek.
Tenzij er flink wat alcohol inzit, dan kan ik zelfs meezingen met Jan Smitquote:I like pop, I like soul, I like rock, but I never liked disco
Kun je het niet redigeren tot "Ze hebben gewonnen." of "Ze hebben verloren."quote:Op maandag 14 september 2009 08:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Om Everclear te quoten:
[..]
Tenzij er flink wat alcohol inzit, dan kan ik zelfs meezingen met Jan Smit![]()
Is het trouwens zo moeilijk om je aan 450 woorden te houden voor een voetbalverslag? Heb twee weken netjes gevraagd aan iedereen of ze dat willen doen, aangezien er één club was die af en toe doorschoot naar de 1200 woorden. Week erop die club 813 woorden. Ff gevraagd of ie volgende keer zich aan de 450 woorden wil houden zoals alle andere club, deze week 702 woorden! Kost me iedere maandagmorgen zeeen met tijd omdat ik als non-voetbalpersoon een wedstrijd verslag moet gaan redigeren
of alleen de uitslag opschrijven :pquote:Op maandag 14 september 2009 08:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun je het niet redigeren tot "Ze hebben gewonnen." of "Ze hebben verloren."
Zorgen ze volgende keer echt wel voor een keurig verslag.
Volgens mij zijn we behoorlijk langs elkaar heen aan 't praten intussen.quote:Op maandag 14 september 2009 02:54 schreef Conekiller het volgende:
[..]
neu maar dat is rustige neuk muziek
vrees het ook jaquote:Op maandag 14 september 2009 11:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we behoorlijk langs elkaar heen aan 't praten intussen.
Ik wilde het vorige keer al gewoon niet plaatsen. Voetbal boeit me sowieso al geen ene ruk, dus ik lig niet wakker van een verslagje meer of minder. Maar dat mocht dus niet van mn baas. Heb wel gedreigd per mail dat als het er volgende keer weer meer dan 450 zijn dan ik hem dan niet plaats *loze dreigementen rulen*quote:Op maandag 14 september 2009 10:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]
of alleen de uitslag opschrijven :p
Wel begrijpelijk trouwens, hoe groter het verslag, hoe meer 'reclame'. Een simpele reactie op het mailtje met als inhoud "Je hebt 2 uur om het naar 450 woorden te brengen" helpt niet?
Sorryquote:Op zondag 13 september 2009 23:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh moeilijk he, gewoon een vraag beantwoorden?
Ja, ik vind het vervelend en je reactie zo dus al helemaal.
Ik vind het zó belerend om iemand daarop te wijzen (en dan lekker veilig eenerachter). Waarom is het nodig om iemand op diens fouten te wijzen?
Dat vind ik dan weer vervelend, mensen die overal sorry op zeggen. Je staat toch achter wat je eerder hebt gedaan? Waarom zeg je dan nu 'sorry'? Als je begrip hebt voor haar standpunt dan is dat prima. Maar om het maar af te doen met sorry... Hoe makkelijk...quote:
Ik vergeef jequote:Op maandag 14 september 2009 17:12 schreef Conekiller het volgende:
[..]
vrees het ook jaI blame the sleep deprivation
Sorryquote:Op maandag 14 september 2009 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer vervelend, mensen die overal sorry op zeggen. Je staat toch achter wat je eerder hebt gedaan? Waarom zeg je dan nu 'sorry'? Als je begrip hebt voor haar standpunt dan is dat prima. Maar om het maar af te doen met sorry... Hoe makkelijk...
quote:Op maandag 14 september 2009 18:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben niet boos op je hoor RATMAN!
Ja lekker makkelijk.quote:
Welkom in het bos gaat in reprise!!quote:Op maandag 14 september 2009 18:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]. Wanneer zijn je nieuwe voorstellingen??
quote:Op maandag 14 september 2009 19:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk.
Waarom doe je dat eigenlijk, andersmans taalfouten verbeteren?
Ik zeg toch niet dat het niet mag? Ik vraag me gewoon af wat zíjn reden is om dat te doen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nu ben ik vaak degene die verbeterd wordt, maar waarom zou iemand je niet op je fouten mogen wijzen?
Veracht...quote:Op maandag 14 september 2009 19:43 schreef CaLeX het volgende:
dicslaimer: ik verracht btw wel taalpuristen
Reden? is dat je niet duidelijk?quote:Op maandag 14 september 2009 19:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het niet mag? Ik vraag me gewoon af wat zíjn reden is om dat te doen.
Waarom zou ik me dat niet af mogen vragen?
ADO heeft gewonnen, ik ben te vrolijk om er een originele doodsverwensing uit te gooienquote:
Nee want hij heeft niet veel meer gezegd dan "sorry". Meer gaat er ook niet komen, dat weet ik ook wel en ik had het ook bij nog een keer vragen gelaten als jij niet mee ging mutsen.quote:
Uh...overal??? Wijs me even op andere keren dat ik vroeg naar het waaromquote:waarom wil je overal het waarom van weten?
Mja whateverquote:en zo wordt je snel oud![]()
Tof, ik zal even op je hyves kijken!quote:Op maandag 14 september 2009 19:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Welkom in het bos gaat in reprise!!
Nou ik stoorde me vooral aan het feit dat je vroeg "Vind je het vervelend?". Want laatst zei je exact hetzelfde toen ik een opmerking plaatste over internetten tijdens je vakantie.quote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef RATMEN het volgende:
Als je je het echt wil weten: ja, ik ben een taalpurist. Ja, ik vind het erg jammer dat mensen de Nederlandse taal verkrachten, of het nou internet is of niet. Ik verbeter echter lang niet alle spelfouten, dan kan ik bezig blijven. Sterker nog, de enige en echte reden dat ik Mel verbeterde, is het feit dat toevallig in het nieuws was dat een hoop mensen het woord "sowieso" niet kunnen spellen. De reden voor de "" was dan ook de verwijzing daar naar toe. Mogelijk overschat ik de algemene kennis van het nieuws.
Mijn excuses als je, je er aan stoort. Mijns inziens is dat het bijkomende nadeel van een forum. Zo stoor ik me natuurlijk ook aan verschillende zaken. En soms reageer ik daar ook op, dus in geen geval een verwijt mijnerzijds.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:02 schreef Atreidez het volgende:
Had gister t nieuwe topic al gezien, maar doordat ik wou reageren op de foute muziek van MissMSX bleef ik hangen op youtube en heb ik naar allerlei geluisterd
sylvesterquote:Op maandag 14 september 2009 23:02 schreef Atreidez het volgende:
Had gister t nieuwe topic al gezien, maar doordat ik wou reageren op de foute muziek van MissMSX bleef ik hangen op youtube en heb ik naar allerlei lekkere disco geluisterd
Whehehequote:Op dinsdag 15 september 2009 13:27 schreef ook_gek het volgende:
Haha relluh!
Ratmen us niet alleen een taal huiliel, hij is er 1 in het algemeen!
Blijkbaar stoor je je eraan, dus vraag ik of je het vervelend vindt. Lijkt me niet meer dan beleefd, toch? En als je wil dat ik er iets aan doe, dan moet je dat zeggen. Nu ga ik verder om hier vanalles te verbeterenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou ik stoorde me vooral aan het feit dat je vroeg "Vind je het vervelend?". Want laatst zei je exact hetzelfde toen ik een opmerking plaatste over internetten tijdens je vakantie.
Je verbeterde mij laatst ook, toen ik in haast een fout maakte. En echt, álle fouten die ik zie verbeter ik, ze doen pijn aan mijn ogen, ik erger me kapot daaraan, maar door jouw reactie kon het niet meer. Dus daarom vroeg ik me af waarom je het op je nam om hier vanalles te gaan verbeteren.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:39 schreef -scorpione- het volgende:
Je hebt anders alweer een heleboel spelfouten gemist
Olaquote:
Dan lijkt het me beter dat die 3 mensen ander werk gaan zoekenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Ach spelfoutje meer of minder op een forum kijken we niet van op, toch?
Spelfoutjes in de krant zijn pas vervelend....vooral als de pagina's door 3 verschillende mensen zijn nagekeken en er nog vervend in plaats van fervent staat
speciaal voor u gedaan. Kan je weer lekker "kansloos" overkomen. En het is gelukt ziet ik alquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Whehehe. Aan het verbeteren van jouw posts kan ik beter helemaal niet beginnen. Ik ben tenslotte een huiliel
.
Soms zie je dingen echt gewoon niet meer, alleen nog maar als er echt iets heel raars staat. Het erge is dan altijd op woensdag als je de gedrukte krant voor je snufferd hebt, dan zijn de fouten het eerste wat je ziet. Ze lijken er dan echt uit te springen. Zo van Haha, mij heb je lekker gemistquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:41 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dan lijkt het me beter dat die 3 mensen ander werk gaan zoeken![]()
Dat kan idd flink irritant zijn. Achteraf heb je ook geen flauw benul hoe je die hebt kunnen missen. Ik geloof daarom ook in kabouters die met onzichtbare inkt de hele wereld in chaos gooien en stiekem als je niet kijkt dingen veranderen, het kan gewoon niet anders!.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Soms zie je dingen echt gewoon niet meer, alleen nog maar als er echt iets heel raars staat. Het erge is dan altijd op woensdag als je de gedrukte krant voor je snufferd hebt, dan zijn de fouten het eerste wat je ziet. Ze lijken er dan echt uit te springen. Zo van Haha, mij heb je lekker gemist
Een vraag met een wedervraag beantwoorden is naar mijn mening het toppunt van onbeleefheid.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:32 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Blijkbaar stoor je je eraan, dus vraag ik of je het vervelend vindt. Lijkt me niet meer dan beleefd, toch? En als je wil dat ik er iets aan doe, dan moet je dat zeggen. Nu ga ik verder om hier vanalles te verbeteren.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:31 schreef Csbs het volgende:
[..]
Hola! Werk je nog steeds op de HHS? Ik zie je nooit meer
Ik vind jou liefquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
speciaal voor u gedaan. Kan je weer lekker "kansloos" overkomen. En het is gelukt ziet ik al
Ik kan je niet helemaal meer volgen ben ik bang. Ik heb nu al sorry gezegd en m'n excuses aangeboden, ik weet even niet meer wat ik nog meer moet doenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Een vraag met een wedervraag beantwoorden is naar mijn mening het toppunt van onbeleefheid.
En ik heb ook niet gezegd dat ik wens dat je er iets aan doet. Mijn vraag kwam gewoon voort uit nieuwsgierigheid. Maar ik zal het laten, interesse in je tonen
Helemaal mee eens! Ik vermoed ook dat die kabouters ieder weekend aan onze printer en computers zitten, want meestal op maandag doet één van de twee het niet meerquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:07 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat kan idd flink irritant zijn. Achteraf heb je ook geen flauw benul hoe je die hebt kunnen missen. Ik geloof daarom ook in kabouters die met onzichtbare inkt de hele wereld in chaos gooien en stiekem als je niet kijkt dingen veranderen, het kan gewoon niet anders!.
Vrouwen en computers, en dan vervolgens die onschuldige en lieve kaboutertjes er de schuld van geven, schaam jequote:Op woensdag 16 september 2009 08:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Helemaal mee eens! Ik vermoed ook dat die kabouters ieder weekend aan onze printer en computers zitten, want meestal op maandag doet één van de twee het niet meer
Ik durf te wedden dat ze erbij denken dat alle kabouters mannen zijn...quote:Op woensdag 16 september 2009 09:04 schreef Atreidez het volgende:
Vrouwen en computers, en dan vervolgens die onschuldige en lieve kaboutertjes er de schuld van geven, schaam je
Een beetje inconsequent niet? Als bijvoorbeeld RATMEN het nodig vindt om anderen aan te spreken op hun gedrag (het niet correct toepassen van abn) dan moet je er ook geen problemen mee hebben als anderen je aanspreken op iets dat hen niet aanstaat in jouw gedrag. (de neiging om mensen voortdurend te verbeteren)quote:Op woensdag 16 september 2009 09:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wat een gezeur hier.
RATMEN mag mij altijd verbeteren en daarmee uit.
Ik had een taalnazi ex en heb geleerd te negeren.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje inconsequent niet? Als bijvoorbeeld RATMEN het nodig vindt om anderen aan te spreken op hun gedrag (het niet correct toepassen van abn) dan moet je er ook geen problemen mee hebben als anderen je aanspreken op iets dat hen niet aanstaat in jouw gedrag. (de neiging om mensen voortdurend te verbeteren)
Dat jij je mening over RATMEN sterk laat meewegen in jouw waardeoordeel zegt daarmee meer over jou dan over het 'gezeur' hier.
[roddel] Is RATMEN jouw ex?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik had een taalnazi ex en heb geleerd te negeren.
Zorg dat je wat met haar krijgt, gedraag je als een taalnazi en je bent zo haar ex!quote:
Helemaal niet lief en onschuldig, die kabouters. Neem David de Kabouter, die zat iedere aflevering maar die Swift af te beulen - sneller en sneller moest ie...maar zelf even een stukje lopen ho maarquote:Op woensdag 16 september 2009 09:04 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Vrouwen en computers, en dan vervolgens die onschuldige en lieve kaboutertjes er de schuld van geven, schaam je
nou niet, ga je nooit volhouden. En ik zit elk weekend vol. Dus al zal ik het willen, lukt het niet wegens tijdgebrek.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:05 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik vind jou lief. Wanneer gaan we nou eens stappen samen?
met bier?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:32 schreef ook_gek het volgende:
En ik zit elk weekend vol.
bier is vies en tevens arme mensen drankquote:
Ja, kijk Mel! Nu heb je het gedaan! Nu weten ze het allemaalquote:Op woensdag 16 september 2009 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[roddel] Is RATMEN jouw ex?![]()
![]()
{/roddel]
Het was allang duidelijk dat jij een taalnazi bent hoor. Ze heeft niks verraden...quote:Op woensdag 16 september 2009 17:43 schreef RATMEN het volgende:
Ja, kijk Mel! Nu heb je het gedaan! Nu weten ze het allemaal.
Maar, maar, maar, maar als ik nou gewoon een keer mee ga stappen, gewoon stilletje op de achtergrond?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou niet, ga je nooit volhouden. En ik zit elk weekend vol. Dus al zal ik het willen, lukt het niet wegens tijdgebrek.
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was allang duidelijk dat jij een taalnazi bent hoor. Ze heeft niks verraden...
Ow, dat je het even weet, ik ben nog steeds heel erg flieft op jouquote:Op woensdag 16 september 2009 09:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wat een gezeur hier.
Je hoefde helemaal geen "sorry" te zeggen en je excuses aan te bieden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:07 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik kan je niet helemaal meer volgen ben ik bang. Ik heb nu al sorry gezegd en m'n excuses aangeboden, ik weet even niet meer wat ik nog meer moet doen.
Volgens mij is het heul niet ex, volgens mij is het huidig.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[roddel] Is RATMEN jouw ex?![]()
![]()
{/roddel]
niet bang zijn, zo "leuk" is het hier toch nietquote:Op woensdag 16 september 2009 16:37 schreef Atreidez het volgende:
Wanneer krijg je het ook weer te druk om hier te reageren? Die tijd beviel me wel..
Ik heb toch nergens gezegd dat dat niet mag?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wat een gezeur hier.
Nee, ik weet voor 90% zeker wie de vriend van MtM is en dat is niet RATMEN.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:59 schreef Lovechild het volgende:
Volgens mij is het heul niet ex, volgens mij is het huidig.
ah nee hè, géén punica-oasequote:Op woensdag 16 september 2009 22:26 schreef zeemonster het volgende:
In het volgende topic wil ik vrede in Den Haag
Ik dacht eerder aan de Jillz reclamequote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
ah nee hè, géén punica-oase
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:43 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan de Jillz reclame![]()
Ok de reclame wel maar die man met dat wat langere haar ...quote:
Sorry, daar heb ik geen oog voor.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ok de reclame wel maar die man met dat wat langere haar ...en het dansje is gewoon grappig natuurlijk!
Hap!quote:Op woensdag 16 september 2009 22:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb en had nimmer iets met RATMEN.
Voor de duidelijkheid.
Ik weet het 100%quote:Op woensdag 16 september 2009 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik weet voor 90% zeker wie de vriend van MtM is en dat is niet RATMEN.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:26 schreef zeemonster het volgende:
Jeetje O_G je gedraagt je als een klein kind om mensen die je niet persoonlijk kent , op deze manier te benaderen ... heb je een te zure appel van je vader meegekregen vandaag? Doe eens aardig , je kent de meesten niet eens..
Al staat een personage of iemand je wat minder aan , het mag allemaal wel wat respectvoller...
Overigens heb ik een relatie met MTMoh nee dat droomde ik alleen maar
![]()
ik die niet onaardig, ik ben eerlijk en direct. En klopt dat ik niemand hier ken. En dat gaat zo blijven ook!quote:Op woensdag 16 september 2009 22:26 schreef zeemonster het volgende:
Jeetje O_G je gedraagt je als een klein kind om mensen die je niet persoonlijk kent , op deze manier te benaderen ... heb je een te zure appel van je vader meegekregen vandaag? Doe eens aardig , je kent de meesten niet eens..
Al staat een personage of iemand je wat minder aan , het mag allemaal wel wat respectvoller...
Overigens heb ik een relatie met MTMoh nee dat droomde ik alleen maar
![]()
iedereen die op 'onze' m2m komt fappenquote:Op donderdag 17 september 2009 10:54 schreef Atreidez het volgende:
Melanie is model? Nu krijgen we vast een run van fans op dit topic
Gedver!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
iedereen die op 'onze' m2m komt fappen
Jaquote:Op donderdag 17 september 2009 10:37 schreef Csbs het volgende:
[..]
Hee jouw foto's ken ik. Jij had pas een shoot met o.a Xilantof, toch?
Jij wilde dansert!quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:04 schreef melanie_the_miss het volgende:bijna disscccoooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Erg fijn ja! Ik was/ben er aan toequote:Op vrijdag 18 september 2009 17:01 schreef becky27 het volgende:
weeeeeeheeeekend!!! ppfff eindelijk.
En en en en en? Hoe was ut?quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:04 schreef melanie_the_miss het volgende:bijna disscccoooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Superfrustrerend is dat he? Ik kan daar zo vreselijk slecht tegen...quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Net bijna 2 uur bezig geweest met het wassen, stofzuigen en uitpluizen van mn auto. Bij nader inzien beter niet kunnen doen want ik heb ineens weer een hele zooi nieuwe plekjes ontdekt waar mensen sociaal hun deur tegen mn auto hebben gesmeten of gewoon met uitparkeren tegen aan hebben gezeten. Irritatie-level weer omhoog.
Owquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Het begint straks om 2 uur hoooorrr!!!!!!tot 23:00
Ik heb afgelopen week weer een nieuwe auto gekregen ... moest dus ook degene die ik reed inleveren ... ouch! Ik geloof dat hij gelijk al 4 schades zag en dat is nog voor het wassen. En aftikken maar dat eigen risico, waarschijnlijk 3 of 4 keer ¤ 225,-quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Net bijna 2 uur bezig geweest met het wassen, stofzuigen en uitpluizen van mn auto. Bij nader inzien beter niet kunnen doen want ik heb ineens weer een hele zooi nieuwe plekjes ontdekt waar mensen sociaal hun deur tegen mn auto hebben gesmeten of gewoon met uitparkeren tegen aan hebben gezeten. Irritatie-level weer omhoog.
Jij bent dan ook een wildequote:Op zaterdag 19 september 2009 19:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
dr is geen fuck aan, was om 4 uur al weg
niet mijn ding helaas, iets te ingehouden allemaal.
niets gemist dus, was het helemaal vergetenquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
dr is geen fuck aan, was om 4 uur al weg
niet mijn ding helaas, iets te ingehouden allemaal.
Mmm vind Duitsland wel relaxed rijden, meestal zijn die lulhannesen waarvoor je moet remmen Nederlanders omdat ze met 100 naar de linkerbaan schuiven. En als je gewoon je spiegel in de gaten houd en direct opzout naar rechts als er iets laag aan komt vliegen is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo, RB is ook weer terug uit Italie. Gisterenavond thuisgekomen na 17 uur autorijden, dat doet je ook wel slopen hahaha. Vooral Duitsland was erg. Met 180 rijden en om de haverklap in de ankers omdat een of andere lulhannes moet remmen. Die Duitsers kunnen dus echt niet rijden. Afstand houden kennen ze niet en daarom heb je aardig wat onnozele files. Nee, geef mij maar de Italiaan, vol gas, knipperen of je wilt optyfen en zo niet flikkeren ze hem er rechts wel langs. Heerlijk rijden daar hahaha. Enfin, i'm back!
Ik ga die rijstijl hier niet nadoen nee, ben veel te veel gehecht aan mijn wagenquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:53 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mmm vind Duitsland wel relaxed rijden, meestal zijn die lulhannesen waarvoor je moet remmen Nederlanders omdat ze met 100 naar de linkerbaan schuiven. En als je gewoon je spiegel in de gaten houd en direct opzout naar rechts als er iets laag aan komt vliegen is er niets aan de hand.
Pas trouwens maar op met je aanpassen van Italiaans naar NL. Heb toen dik een week met mn hand op de toeter gereden (wat jij wilt die rotonde oprijden terwijl ik eraan kom *TOET* optyfen! of Wat invoegen TOET optyfen). Btje lekker agrresief jezelf overal tussenduwen enzo. Hier in NL zijn ze dr niet zo van gecharmeerd. Was ook wel lichtelijk vervelend omdat ik toen in Italie een leen auto had met toeter in het stuur en ik hier in NL de eerste drie weken als een idioot op het stuur zat te rammen en d'r niet gebeurde behalve dat mn hand een btje blauw werd
Ik ben 4 oktober jarig!quote:Op maandag 21 september 2009 07:50 schreef RATMEN het volgende:
Mel: ik mag 4 oktober auditeren (of 5, maar ik hoop 4).
Gezellie! Kom je daarna nog ff een bakkie doen?quote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef Atreidez het volgende:
Dierendag toch?Dan heb ik ontbijt met de dierenambu in Kijkduin.
Da's best een puik planquote:Op maandag 21 september 2009 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezellie! Kom je daarna nog ff een bakkie doen?
Ey is dat iets wat mss interessant is voor t Loosduins suffertje? Hoor ik mss eens iets anders dan *zucht* 'ik heb geen nieuws deze week' vanaf het bureau naast mequote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef Atreidez het volgende:
Dierendag toch?Dan heb ik ontbijt met de dierenambu in Kijkduin.
quote:Op maandag 21 september 2009 21:45 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ey is dat iets wat mss interessant is voor t Loosduins suffertje? Hoor ik mss eens iets anders dan *zucht* 'ik heb geen nieuws deze week' vanaf het bureau naast me
quote:Bron: Den Haag topic op Fok!
Je hond, je vriend, jij als je net uit bed bent... Kies maar...quote:Op maandag 21 september 2009 22:04 schreef zeemonster het volgende:
Kan mijn hond niet door voor Loosduins suffertje.
Ik zou die scoop mooi wegkapen voor je collega en een diepte interview met Mr. Atreidez himself regelen!quote:Op maandag 21 september 2009 21:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Ey is dat iets wat mss interessant is voor t Loosduins suffertje? Hoor ik mss eens iets anders dan *zucht* 'ik heb geen nieuws deze week' vanaf het bureau naast me
maar ik ben geen sufferd..quote:Op maandag 21 september 2009 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hond, je vriend, jij als je net uit bed bent... Kies maar...
Jama is buiten mn gebied. Alhoewel we het er natuurlijk wel op kunnen gooien dat Mr. Atreidez Scheveninger is, dus opzichquote:Op maandag 21 september 2009 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou die scoop mooi wegkapen voor je collega en een diepte interview met Mr. Atreidez himself regelen!
Ik zie de koppen al voor mij:quote:Op maandag 21 september 2009 22:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Jama is buiten mn gebied. Alhoewel we het er natuurlijk wel op kunnen gooien dat Mr. Atreidez Scheveninger is, dus opzich
Moet welquote:Op maandag 21 september 2009 20:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben 4 oktober jarig!
Dat brengt vast geluk
Das wel een btje van de regen in de drup hequote:Op maandag 21 september 2009 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie de koppen al voor mij:
Van schollenkop tot hondenredder
jij ook voor mij en de hele familie voor het eest over de vloer in de haag?quote:Op maandag 21 september 2009 22:22 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Moet wel. Ga je voor me duimen??
Oe, dan wordt het echt serieusquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
jij ook voor mij en de hele familie voor het eest over de vloer in de haag?
uiteraard duim ik voor je!!!!!!!!!
Je hebt er zin in hoor ik al...quote:Op woensdag 23 september 2009 19:21 schreef Atreidez het volgende:
Das elk jaar de grote verrassingMaar aangezien t crisis is zal t wel in de buurt zijn, met zo'n goedkoop halfkoud buffet en een foute band op t einde
Hahhaa Jill Hogan!quote:Op woensdag 23 september 2009 21:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Zelfs het nieuwe commanda 'af' doet ze....al vergt dat wel een potje doggyworstelen en een houdgreepMaar uiteindelijk lag ze op de grond
Al worstelend met haar chihuahua...quote:
was het vroeger leuker dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:01 schreef becky27 het volgende:
helleuw, weeeeeekennd, de sjeu is wel een beetje uit deze reeks zeg. Lees wel mee maar kom niet toe aan posten eigenlijk. ligt dus ook aan mij solly![]()
![]()
En? Heb je je vermaakt in de polonaise?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:21 schreef Atreidez het volgende:
Das elk jaar de grote verrassingMaar aangezien t crisis is zal t wel in de buurt zijn, met zo'n goedkoop halfkoud buffet en een foute band op t einde
quote:
Ja! Waar is 'tiequote:Op vrijdag 25 september 2009 22:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik mis Ook_gek!!!
hij zou toch terugkomen
Ik mag toch hopen dat ook_gek nooit papa wordtquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
papa spelen en ons verloochenen
quote:Op zaterdag 26 september 2009 08:16 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ook_gek nooit papa wordt. Ben je niet een beetje in de war met A_A?
Club Ronnie Bravo, uitsluitend te betreden door leuke meiden. Echt een aanradertje!quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik en mijn vriendin willen vanavond stappen in Den haag, wie o wie weet een leuke club?
Ik reed er nog langs, zag er volgens mij aardig open uitquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
grote markt is toch wel open?
Nu heb ik geen zin meerquote:Op zondag 27 september 2009 00:27 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik reed er nog langs, zag er volgens mij aardig open uit.
De beste man is blijkbaar nog nooit op Lowlands geweest.quote:Op zondag 27 september 2009 09:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
Den Haag doet recordpoging 'vocal domino'
Op het Spuiplein in Den Haag vindt vanavond een recordpoging 'vocal domino' plaats. De Israëlische dirigent Itay Talgam hoopt zoveel mogelijk mensen op de been te krijgen die achter elkaar een toon uitstoten. De recordpoging maakt deel uit van een chaosconcert, waar ook een improvisatieorkest deel van uitmaakt.
De actie vocal domino vindt plaats in het kader van Mastermundo, een jaarlijks terugkerend samenzijn van kunstenaars. Zij proberen in de Hofstad in één dag iets moois te creëren. De organisatie roept via blogs en twitter zoveel mogelijk mensen op zich tegen half elf 's avonds op het Spui in Den Haag te melden. "Je hoeft niet per se te kunnen zingen", beklemtoont dirigent Itay Talgam.
Hij rekent op tussen de duizend en vijfduizend deelnemers aan de recordpoging.
Link
Maar dat wordt niet gedirigeerdquote:Op zondag 27 september 2009 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De beste man is blijkbaar nog nooit op Lowlands geweest.Daar worden op de donderdagavond altijd meerdere vocale waves van camping 1 tot camping 7 uitgevoerd door circa 50.000 man.
Details!quote:
Dan ben ik bij een voorstelling van Drang ... in het Vredespaleis!quote:Op zondag 27 september 2009 09:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
Den Haag doet recordpoging 'vocal domino'
Op het Spuiplein in Den Haag vindt vanavond een recordpoging 'vocal domino' plaats. De Israëlische dirigent Itay Talgam hoopt zoveel mogelijk mensen op de been te krijgen die achter elkaar een toon uitstoten. De recordpoging maakt deel uit van een chaosconcert, waar ook een improvisatieorkest deel van uitmaakt.
De actie vocal domino vindt plaats in het kader van Mastermundo, een jaarlijks terugkerend samenzijn van kunstenaars. Zij proberen in de Hofstad in één dag iets moois te creëren. De organisatie roept via blogs en twitter zoveel mogelijk mensen op zich tegen half elf 's avonds op het Spui in Den Haag te melden. "Je hoeft niet per se te kunnen zingen", beklemtoont dirigent Itay Talgam.
Hij rekent op tussen de duizend en vijfduizend deelnemers aan de recordpoging.
Link
Ze is nog best sterk. Moet echt mn volle gewicht in de strijd gooien. Van het weekend in duitsland ook nog even geoefend....altijd leuk als er dan net mensen voorbij komen lopen en je in je beste duits probeert uit te leggen wat je in godesnaam aan het doen bent. Maar ze beginnen meestal al hard te lachen als je de woorden teckel en cursus in één zin gooitquote:Op donderdag 24 september 2009 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al worstelend met haar chihuahua...
quote:Op zondag 27 september 2009 22:34 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ze is nog best sterk. Moet echt mn volle gewicht in de strijd gooien. Van het weekend in duitsland ook nog even geoefend....altijd leuk als er dan net mensen voorbij komen lopen en je in je beste duits probeert uit te leggen wat je in godesnaam aan het doen bent. Maar ze beginnen meestal al hard te lachen als je de woorden teckel en cursus in één zin gooit
Wil je d'r een keer lenen?quote:Op maandag 28 september 2009 19:12 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
jij hebt moeite met een teckel?
Ja hoor, stuur maar mijn kant op, heb dat beestje zo onder controlequote:Op maandag 28 september 2009 19:55 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Wil je d'r een keer lenen?![]()
Gatsie moet nog 6 artikelen schrijvenGeen zin
En ik heb iets teveel lol met de 90's request op 3FM....lekker meebleren met Cotton Eye Joe en foute nummers van Five
Ik ken niemand die in een hofje woont, maar wellicht kun je iemand vinden m.b.v. deze Wikipagina en de telefoongids?quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Dringende oproep: Is er iemand hier of kent één van jullie iemand die in een hofjeswoning woont, het liefst in Scheveningen, Den Haag-West of Loosduinen, die mee zou willen werken aan een artikel voor een woonbijlage? (Foto's en een klein stukje waar je wat over je huis vertelt, hoe lang je er woont etc).
We hebben een afzegging
Dis zo'n belangrijk onderwerp dat ik zelfs geen eens mag schrijven...mag alleen de foto's makenquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:27 schreef Atreidez het volgende:
Een dieptereportage over hofjes in Den Haag? Pulitzer, here comes Jill
appartement hier, telt dus ook niet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:55 schreef zeemonster het volgende:
Een hofjes woning is toch met een autoloos stuk ertussen , soort speeltuin? Zoals het Eric Satieplantsoen?
Helaas , ik woon in een kippehok met een weg erlangs
En het is zo simpelquote:Op woensdag 30 september 2009 14:13 schreef Atreidez het volgende:
Iets zegt me dat je niet zo moet experimenteren met je belastingen door allerlei onduidelijke postjes af te trekken die je dan later weer terug moet betalenOk, ik ben dan misschien het andere uiterste, want ik vul nooit een aangifte in
Heb 2 keer globaal de diskette ingevuld en toen moest ik 4 euro bijbetalenquote:
Barbaar...quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:55 schreef zeemonster het volgende:
Een hofjes woning is toch met een autoloos stuk ertussen , soort speeltuin? Zoals het Eric Satieplantsoen?
Dan pas?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef Atreidez het volgende:
* Atreidez komt in Januari gezellig met al ze mappen bij MissMSX op de koffie![]()
Ehhhh, daar woon jij toch?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:48 schreef Jill-RMC het volgende:
Trouwens Atreidez in de Roerstraat he, mag je die nou niet doorrijden en moet je via dat driehoekje om het speeltuintje heen? De borden lijken dat te suggureren, maar het lijkt me zo onlogisch.
Meer in de richting van de nw laantjes. Kwam er vandaag toevallig meerdere keren langs en toen vielen die borden me ineens opquote:Op woensdag 30 september 2009 22:07 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ehhhh, daar woon jij toch?Of zit jij meer richting nieuwe laantjes.. Ik kom iig nooit in die hoek met me auto.
Het Scheveningse alternatief voor 'brommers kiek'n'?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Das wel een btje een nutteloos uitstapje..."verkeersborden kijken"
Op 2:06 is hij volgens mij de meest rechtse (zichtbare) persoon. Daarna komt hij in een andere scene ook nog in een flits voorbij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:25 schreef zeemonster het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen , of ik herkende je niet of het was heel snel... maar ik heb je niet gezien
op 2:06 idd maar ik moest wel heel goed kijkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:39 schreef RATMEN het volgende:
De trailer van de nieuwe televisie serie waar ik een ENORME rol in heb (figurantje), is uit!
En als je goed kijkt: ik kom er in redelijk close in voor.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op 2:06 is hij volgens mij de meest rechtse (zichtbare) persoon. Daarna komt hij in een andere scene ook nog in een flits voorbij.
Kom maar op met die handtekening!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:43 schreef Charisma het volgende:
[..]
op 2:06 idd maar ik moest wel heel goed kijken
De nieuwe Q&Q! Voor kids vanaf een jaar of 8. Maar jullie mogen ook kijken hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:56 schreef Yorrit het volgende:
he een conspiracy-mystery-thriller van nederlandse bodem! klinkt goed
owhet is nog een kinderserie ook, dat zag ik er niet direct aan af.. dat is wel een goed teken lijkt me.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
De nieuwe Q&Q! Voor kids vanaf een jaar of 8. Maar jullie mogen ook kijken hoor.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik herkende je wel hoor RATMEN! hihihi
Ja, goed punt! Moet snel nog es naar mn teksten gaan kijken, tis al weer even geledenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
bijna nog een keer spelen RATMEN!
je bent niet de enige, ging 'even' boodschapjes doen in de keizerstraat, liep helaas volledig tegen de wind in...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Pff ben net zowat gezandstraald. Leuk zo'n Zuidwesterwindje als je op de boulevard moet wezen :S Was wel gaaf ze hadden een of ander kite en windsurfwedstrijd, die kitesurfers gingen een end de lucht in...heel mooi om even te bekijken.
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:13 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja, goed punt! Moet snel nog es naar mn teksten gaan kijken, tis al weer even geleden.
Enne jij hebt bijna een feestje.
Youngsterquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Morgen ben ik eindelijk geen tiener meer![]()
ik wil geen grijs haarquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je grijze haren waar je nu nog geen haar hebt zitten,.....kijk maar uit
Ach ik ben 32 en heb aan de zijkanten al grijs haar (niet helemaal natuurlijk maar toch.. ) en ik heb ook een brilquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ik wil geen grijs haar
Ik heb al een bril sinds vrijdag
Nu is het wachten op zeemonster die je weer met beide benen op de grond zet met een leuk verhaal van je moeder.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ach ik ben 32 en heb aan de zijkanten al grijs haar (niet helemaal natuurlijk maar toch.. ) en ik heb ook een bril.
Neemt niet weg dat ik nog steeds een Adonis ben .........................................en bescheiden.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu is het wachten op zeemonster die je weer met beide benen op de grond zet met een leuk verhaal van je moeder.
Die staf die je eerst moest vullen met cement? Die kennen we al. Nieuwe pijnlijke feitjes willen we horen!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:17 schreef zeemonster het volgende:
Ik mocht hem 1 keer van zijn moeder slaan met een sinterklaasstaf, dat is gewoon een onwijs tof mens
. Nu ga ik lekker middernachtsnacken (al weet ik nog niet wat...)
ik heb hem niet geslagen trouwens..
Lekker! Kom jij 'm brengen? Meteen goed voor je conditie...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Gemiste kans
Ik heb hier nog een Milka chocotablet liggen...hebben?Mag m niet opeten van mezelf....is niet goed voor me.
Hallo, we hebben het over die kerel die een foto van je poste met je kont vol in beeld terwijl je in een vuilnisbak liep te graaien. Aanpakken die gast!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:27 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb geen nieuwe pijnlijke feitjes. Ik ben trouwens veels te lief om het te openbaren als ik dat wel zou weten
ik ben heul niet lief maar dat klinkt zo leuk ..
Ja tuurlijk spring meteen even in mn PJ's op de fietsquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker! Kom jij 'm brengen? Meteen goed voor je conditie...
Ja en stel je voor dat hij het weer doetquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hallo, we hebben het over die kerel die een foto van je poste met je kont vol in beeld terwijl je in een vuilnisbak liep te graaien. Aanpakken die gast!
Prima, zorg ik dat er hier een warm bad voor je klaar staat...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:29 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja tuurlijk spring meteen even in mn PJ's op de fiets
Ik reed daar langs rond elf uur. De ambulances vlogen om me heen, werd vervolgens nog van de weg afgereden door een vrouw die een nogal in paniek schoot op de N44 omdat ze niet wist waar ze heen moest, dus maar op twee banen tegelijkertijd ging rijdenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Meer info over dat ongeluk btw: http://www.regio15.nl/act(...)al-landscheidingsweg
Misschien is dat de reden wel. Voortaan maar eerst naar de kont kijken, misschien herken ik je dan wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:31 schreef zeemonster het volgende:
Ja en stel je voor dat hij het weer doet, ach het verschil tussen mijn kont en gezicht is er toch niet en tot op heden ben ik niet herkend in de Appie:P
HE Duitser! Hou eens op hahahahaha.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hallo, we hebben het over die kerel die een foto van je poste met je kont vol in beeld terwijl je in een vuilnisbak liep te graaien. Aanpakken die gast!
Whoehoe! Wat heb je gekregen?quote:
Gefeliciteerd skattepatatiequote:
Uiteindelijk twee doden. Zeven jongeren (allen 18 jaar) in een Volvo station. Van de weg geraakt, gaan rollen en op de andere rijbaan stilgekomen. De twee doden zaten hoogwaarschijnlijk in de laadruimte, geen riem natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik reed daar langs rond elf uur. De ambulances vlogen om me heen, werd vervolgens nog van de weg afgereden door een vrouw die een nogal in paniek schoot op de N44 omdat ze niet wist waar ze heen moest, dus maar op twee banen tegelijkertijd ging rijden.
Ik vind het echt knap dat je daar over de kop vliegt. Stoeprandje geraakt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Meer info over dat ongeluk btw: http://www.regio15.nl/act(...)al-landscheidingsweg
Denk idd ook stoeprandje en toen de totale controle kwijt. Volgens mij heeft ie ook niet eens zo hard gereden als ik zie hoe weinig schade de auto eigenlijk heeft. Zoiets vergeef je jezelf als bestuurder ook nooit meer.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap dat je daar over de kop vliegt. Stoeprandje geraakt?
En wie gaat er sowieso met 7 man in een auto zitten waar maar plek is voor 5
Wat grappigquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Net trouwens terug van de Doggywalk. Was best gezellie. Gordon en zn witte pluis nog gezien, Patrick Kluivert en de familie, Joop van Tellingen etc etc.
Gordons asobak had alweer een geel bonnetje onder de ruitenwisser![]()
En mijn kleine pluis is mss aankomende week te zien bij CQC. Ze was aan het spelen met d'r grote vriend en toen ging die van CQC ze "uit elkaar halen". D'r grote vriend ging als een gek blaffen en die gast zo van 'Ik ben je aan het helpen hoor!' en toen "vroeg" ie aan mijn pluis waarom ze zo gemeen deed en hield de mic onder d'r neus....ja toen deed Lex dus hap in de microfoon
Ah ja, dat zag ik laatst ook eens voorbijkomen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:50 schreef Atreidez het volgende:
[..]
, vind die rubriek dat ze 50 euro laten vallen en kijken wie t terug geeft stiekum ook wel grappig
Utrecht?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ah ja, dat zag ik laatst ook eens voorbijkomen.
Zo'n ouwe vent die het opraapte, in zijn zak stak en vervolgens beweerde dat hij zo eerlijk was als wat en net nog 50 euro had teruggegeven aan een mevrouw.
In mijn geboortestad was dat, extra leuk detail voor moi.
Ik ben ook geboren en getogen in Utrecht, Rijnsweerdquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:49 schreef Lovechild het volgende:
Ja, ben geboren in Utrecht en getogen in Nieuwegein.
Woon pas 10 jaar in het Haagse
de bestuurder is met opzet gaan slingeren voor zover ik gehoord heb en de macht over het stuur verloren. Die 2 kids zaten los in de kofferbak. Arme meid schijnt er niet uitgezien te hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Uiteindelijk twee doden. Zeven jongeren (allen 18 jaar) in een Volvo station. Van de weg geraakt, gaan rollen en op de andere rijbaan stilgekomen. De twee doden zaten hoogwaarschijnlijk in de laadruimte, geen riem natuurlijk.
In welk vak ? Brandweer , politie of ambulancepersoneel?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:21 schreef Conekiller het volgende:
[..]
de bestuurder is met opzet gaan slingeren voor zover ik gehoord heb en de macht over het stuur verloren. Die 2 kids zaten los in de kofferbak. Arme meid schijnt er niet uitgezien te hebben.
(je hoort wel eens wat in het vak zal ik maar zegen)
Zeg je nou echt zulke dingen zonder dat je precies weet wat de omstandigheden waren? Of kom je ook uit het vak en weet je meer?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Tja je mag het niet zeggen maarre...jammer dat de bestuurder zelf niet dood is. Nu heeft hij een ander de dood ingejaagd , leuk he een 'corpsbal' in papa's auto en dan lekker stoer doen. Aanklagen voor dood door schuld.
Ik denk dat ie zelf ook wel wenst op dit moment en iedere keer als ie de familie van de slachtoffers onder ogen moet komen. Even twee vrienden door jouw stomme schuld dood, andere ernstig gewond - Nee, ik denk dat die jongen geestelijk voorlopig helemaal van het pad is.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Tja je mag het niet zeggen maarre...jammer dat de bestuurder zelf niet dood is. Nu heeft hij een ander de dood ingejaagd , leuk he een 'corpsbal' in papa's auto en dan lekker stoer doen. Aanklagen voor dood door schuld.
nope, bij mij heeft een ambulance geen zin meerquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:21 schreef zeemonster het volgende:
[..]
In welk vak ? Brandweer , politie of ambulancepersoneel?
Ja hoor, daar zie ik ook wel wat in.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:02 schreef MissMSX het volgende:
Natuurlijk is die chauffeur verantwoordelijk voor de veiligheid van zijn passagiers en voor zijn rijgedrag, maar ik vind dat die jongen en het meisje zelf ook niet verantwoordelijk zijn geweest door in de achterbak te gaan zitten. Hoe dom ben je dan?
Kijk, dat kan dus ook nog. En dat zullen de inzittenden en bestuurder toch echt alleen maar zelf kunnen verklaren.quote:De inzittenden van de auto zouden grapjes hebben gemaakt over de twee die los in de achterbak zaten en bij een eerdere U-bocht op de weg flink werden verschoven. Hierna zou de 18-jarige Wassenaarse bestuurder voor de grap een keer flink het stuur heen en weer hebben getrokken of de andere vier passagiers zouden heen en weer hebben gewiegd.
Het zal maar aan de auto hebben gelegen en dan heeft "iedereen" geroepen dat het bestuurders eigen schuld is en dat hij maar flink gestraft moet worden...quote:Het afgenomen bloed van de 18-jarige bestuurder is inmiddels bij het NFI, waar wordt gekeken of de jongen had gedronken. "Maar er wordt in dit onderzoek nog veel meer bekeken", aldus een politiewoordvoerder. "Niet alleen de gereden snelheid maar bijvoorbeeld ook de technische staat van de auto is belangrijk om te kunnen achterhalen wat er nu precies is gebeurd en of iemand dat kwalijk genomen kan worden."
Dat wist ik dus niet. Ik dacht echt dat het als passagier je eigen verantwoording is. Het is toch ook niet zo dat als de bijrijder geen gordel draagt, de bestuurder een bekeuring krijgt? Of wel?quote:De Wassenaarder, die pas net een maand zijn rijbewijs had, moet naar alle waarschijnlijkheid sowieso voorkomen. Dit omdat hij als bestuurder verantwoordelijk is voor hoe zijn passagiers in de auto zitten.
Ik kom niet uit het vak, tenminste, niet zoals jij het wellicht bedoeld, ik ben geen broeder en zit ook niet bij de brandweer. Toch sta ik achter mijn uitspraak en heb daar mijn reden voor die ik niet online gooiquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:48 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zeg je nou echt zulke dingen zonder dat je precies weet wat de omstandigheden waren? Of kom je ook uit het vak en weet je meer?
Nou ja, je hebt blijkbaar inside information. Ik vroeg naar het vak omdat Conekiller daarnaar refereerde.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik kom niet uit het vak, tenminste, niet zoals jij het wellicht bedoeld, ik ben geen broeder en zit ook niet bij de brandweer. Toch sta ik achter mijn uitspraak en heb daar mijn reden voor die ik niet online gooi.
Als uitkomt dat hij zelf aan het stuur heeft lopen trekken om zo de mensen achterin lekker door de bak te laten rollen, hij daarbij de macht over het stuur verloor en op de middenberm knalde zal je mij gelijk geven in het 'dood door schuld' verhaal. Het moet alleen nog even uitkomen......quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:54 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt blijkbaar inside information. Ik vroeg naar het vak omdat Conekiller daarnaar refereerde.
Ik vind je uitspraak zo ontzettend kortzichtig. Blijkbaar onterecht maar omdat je je reden verder niet wilt verduidelijken kan ik mijn mening ook niet bijstellen natuurlijk. Jammer.
Ze houden officieus nog een slag om de arm,....in het proces verbaal overigens niet....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
het staat toch al gewoon op internet dat hij aan het 'dollen' was?
En hoe weet je dát dan, van dat proces verbaal?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ze houden officieus nog een slag om de arm,....in het proces verbaal overigens niet....
Er is wel proces verbaal opgemaakt maar hij is zelf nog niet gehoord. Daarnaast is de bestuurder altijd verantwoordelijk voor zijn bijrijders, al willen ze zelf op het dak gaan zitten dan is hij gewoon verplicht dit niet toe te staan. Het begon dus met nalatigheid.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:39 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En hoe weet je dát dan, van dat proces verbaal?
Ik lees alleen maar dat de bestuurder nog niet verhoord kan worden maar dat is blijkbaar niet zo?
Overigens wil ik helemaal niet zeggen dat de bestuurder onschuldig is. Dat het waarschijnlijk door zijn gedrag komt, dat er 2 mensen dood zijn is heel, heel erg. Maar dan nog is het misschien wel in een sfeer van opjutten gebeurd en dan nog hebben die 2 zelf besloten om ergens te gaan zitten waar geen gordels waren (of hebben die niet omgedaan).
Ik geloof dat ik hoe dan ook hier geen redenen zie om te zeggen dat het jammer is dat de besuurder zelf niet dood is. Dat zal ik nooit met je eens worden.
Zijn de bestequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
hoezo niet daar? Die regelen alles best puik!
[/ex-scheveninger-post]
nee alsjeblieft nietquote:
Jazeker welquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:42 schreef Lovechild het volgende:
Dat wist ik dus niet. Ik dacht echt dat het als passagier je eigen verantwoording is. Het is toch ook niet zo dat als de bijrijder geen gordel draagt, de bestuurder een bekeuring krijgt? Of wel?
Pff...tijd om rijlessen te nemen
Eensquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jazeker wel
Bij mij rijdt er ook niemand mee die niet in de gordel zit. Ik ga echt niet de stukjes hersen van de voorruit afschrapen hoor![]()
linkquote:Een passagier zonder autogordel draait dus zelf voor de boete op. Alleen voor overtredingen door kinderen jonger dan 12 jaar gaat de boete naar de bestuurder.
Was dat vroeger anders? Ik weet niet beter dan dat de bestuurder verantwoordelijk is. Misschien moet ik dan maar weer eens op lesquote:
Zo heb ik mijn ex ook aan de gordel gekregen. En andersom dus ook: ik stap niet bij je in de auto als je je gordel niet omdoet. En uiteraard deed hij het daarna braaf altijdquote:
Minstens idd. Of na een kinderfeestje 5 kinderen op de achterbankquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:15 schreef zeemonster het volgende:
Ik kan mij nog steeds verbazen over ouders die hun kinderen lekker tussen de 2 voorstoelen laten spelen. 1 noodrem en je kind is zo al zijn melktanden kwijt..zo niet erger.
Mooi werk ook, denk ik zo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:50 schreef zeemonster het volgende:
Het is knap werk wat je doet in ieder geval
Pijnlijke woordspelingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:25 schreef Conekiller het volgende:
[..]
nee alsjeblieft niet
ze regelen misschien alles wel best maar het verzorgbedrijf dat ze inhuren is niet zo goed, ik sta vaak te kijken van: nou, het is dat het mijn overledene niet is anders had ik me dood geschaamd
Dat bedoelde ik met "iedereen heeft toch weleens in de kofferbak van een station gezeten"quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:29 schreef MissMSX het volgende:
Minstens idd. Of na een kinderfeestje 5 kinderen op de achterbank
Direct uit de ouderlijke macht ontzetten dat soort figuren
Wilde al zeggen, vroeger zat mijn broertje 'altijd' in de kofferbak als mijn neefje mee reedt, maargoed mijn vader was geen debiel die ff ging dollen, en zelf heb ik ook weleens in een auto gezeten met zijn 10en. Als je je normaal gedraagt hoeft er niets te gebeuren.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:16 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met "iedereen heeft toch weleens in de kofferbak van een station gezeten"Was kinderfeestje toen ik een jaar of 10 was, en ik vond t eigenlijk wel leuk. Maargoed, 22 jaar terug was t verkeer nog iets minder streng, en we hoefden ook niet over de snelweg
Maar andere verkeersdeelnemers kun je niet vertrouwen. Wat als er ineens eentje achterop knalt? Of de auto in de zijkant van jouw auto parkeert? Ik zou het risico niet nemen in ieder geval. Niks 'je wordt thuisgebracht'. Kom je kind maar gewoon halen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wilde al zeggen, vroeger zat mijn broertje 'altijd' in de kofferbak als mijn neefje mee reedt, maargoed mijn vader was geen debiel die ff ging dollen, en zelf heb ik ook weleens in een auto gezeten met zijn 10en. Als je je normaal gedraagt hoeft er niets te gebeuren.
Zelf eis ik dan weer wel dat de mensen op de voorbank iig de gordel omdoen, en vraag ik of ze het op de achterbank willen doen. (waarom ik daar verschil in maak weet ik niet, misschien omdat ik hem zelf ook niet altijd om doe op de achterbank
Tja als je zo gaat beredeneren kan je wel binnen blijven(, alhoewel is het daar zo veilig?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar andere verkeersdeelnemers kun je niet vertrouwen. Wat als er ineens eentje achterop knalt? Of de auto in de zijkant van jouw auto parkeert? Ik zou het risico niet nemen in ieder geval. Niks 'je wordt thuisgebracht'. Kom je kind maar gewoon halen.
Die moeten ze inderdaad meteen opsluiten, levenslang.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Wat ik eigenlijk wel 10x erger vind is die kneus uit Erp. Bedoel die jongen uit Wassenaar had niet de intentie om zn auto te laten rollen, die gast in gewoon moedwillig op iemand ingereden om ff wat verzekeringsgeld te kunnen cashen. Betonnen schoenen en een duwtje van de pier.
ja absoluut. Dankbaar werk vooral. Wel veel oproepdiensten, klein bedrijfje dus sta meer dan de helft van de maand permanent oproepbaar. Regelmatig midden in de nacht eruit en je bed niet meer zien tot laat in de avond. Net je pak uit en de telefoon gaat weer, weer terug. En soms gewon 2 of 3 dagen duimen zitten te draaien en je neus leegploegen omdat er niks gebeurd. Doodstil of stervensdruk zeggen we altijd maar.quote:
de dierbaren die ze van ons hebben opgebaard zagen er anders echt goed (quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:25 schreef Conekiller het volgende:
[..]
nee alsjeblieft niet
ze regelen misschien alles wel best maar het verzorgbedrijf dat ze inhuren is niet zo goed, ik sta vaak te kijken van: nou, het is dat het mijn overledene niet is anders had ik me dood geschaamd
Maar goed, misschien zie je de verschillen alleen of beter als je zelf in het vak zit. De werkdruk is ook wel wat hoger daar, en daar hou ik niet van, gehaast met een verzorging
Om die risico's te beperken doe je dus een gordel om en ga je dus niet 5 kinderen op de achterbank proppen. Dat is mijn puntquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Tja als je zo gaat beredeneren kan je wel binnen blijven(, alhoewel is het daar zo veilig?)
Risico's kan je incalculeren en tot een minimum beperken, en daarna zie je wel.
Maar ik ben dan ook makkelijk in dat soort dingen.
zoals ik al zei, misschien dat je de verschillen aleen ziet als je in het vak zit. Ik denk dat ik in de loop van de jaren een goede 1500 overledenen heb verzorgd en het dubbele gezienquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de dierbaren die ze van ons hebben opgebaard zagen er anders echt goed () uit
en ik heb ook echt wel eens doden gezien waarvan ik dacht dat ze echt nog extra witte foundation hadden gebruikt omdat het bijna erger was dan dood zijn
falers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |