quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 31, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als consultant maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, speelde een gastrol in Pauwen en Reigers. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, Ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Peter mannetje van 23 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 27-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen.
quote:Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
quote:melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
quote:denb 22 jarige import-Hagenees, nog thuis woonend, maar gaat dit jaar uit huis! Studeerd Particulier Digitaal Onderzoeker
quote:Ronnie_bravo 31, getogen en werkzaam in Den Haag. Vrijgezel en prettig gestoord
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Peter 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
2Mini 08 september
melanie_the_miss04 oktober
RATMEN 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
Zeg dat!quote:
ik vind cannibal corpse nog vrij rustige muziek, dek dat we allebij een andere definitie van softie hebben ookquote:Op zondag 13 september 2009 18:52 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Huh? Dus als je het bed niet stukneukt ben je een softie?
Vind je het vervelend?quote:Op zondag 13 september 2009 22:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Waarom doe je dat eigenlijk, andermans taalfouten verbeteren?
Oh moeilijk he, gewoon een vraag beantwoorden?quote:
Maar ik had het heul niet over de muziek.quote:Op zondag 13 september 2009 23:43 schreef Conekiller het volgende:
[..]
ik vind cannibal corpse nog vrij rustige muziek, dek dat we allebij een andere definitie van softie hebben ook
neu maar dat is rustige neuk muziekquote:Op zondag 13 september 2009 23:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar ik had het heul niet over de muziek.
Tenzij er flink wat alcohol inzit, dan kan ik zelfs meezingen met Jan Smitquote:I like pop, I like soul, I like rock, but I never liked disco
Kun je het niet redigeren tot "Ze hebben gewonnen." of "Ze hebben verloren."quote:Op maandag 14 september 2009 08:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Om Everclear te quoten:
[..]
Tenzij er flink wat alcohol inzit, dan kan ik zelfs meezingen met Jan Smit![]()
Is het trouwens zo moeilijk om je aan 450 woorden te houden voor een voetbalverslag? Heb twee weken netjes gevraagd aan iedereen of ze dat willen doen, aangezien er één club was die af en toe doorschoot naar de 1200 woorden. Week erop die club 813 woorden. Ff gevraagd of ie volgende keer zich aan de 450 woorden wil houden zoals alle andere club, deze week 702 woorden! Kost me iedere maandagmorgen zeeen met tijd omdat ik als non-voetbalpersoon een wedstrijd verslag moet gaan redigeren
of alleen de uitslag opschrijven :pquote:Op maandag 14 september 2009 08:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun je het niet redigeren tot "Ze hebben gewonnen." of "Ze hebben verloren."
Zorgen ze volgende keer echt wel voor een keurig verslag.
Volgens mij zijn we behoorlijk langs elkaar heen aan 't praten intussen.quote:Op maandag 14 september 2009 02:54 schreef Conekiller het volgende:
[..]
neu maar dat is rustige neuk muziek
vrees het ook jaquote:Op maandag 14 september 2009 11:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we behoorlijk langs elkaar heen aan 't praten intussen.
Ik wilde het vorige keer al gewoon niet plaatsen. Voetbal boeit me sowieso al geen ene ruk, dus ik lig niet wakker van een verslagje meer of minder. Maar dat mocht dus niet van mn baas. Heb wel gedreigd per mail dat als het er volgende keer weer meer dan 450 zijn dan ik hem dan niet plaats *loze dreigementen rulen*quote:Op maandag 14 september 2009 10:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]
of alleen de uitslag opschrijven :p
Wel begrijpelijk trouwens, hoe groter het verslag, hoe meer 'reclame'. Een simpele reactie op het mailtje met als inhoud "Je hebt 2 uur om het naar 450 woorden te brengen" helpt niet?
Sorryquote:Op zondag 13 september 2009 23:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh moeilijk he, gewoon een vraag beantwoorden?
Ja, ik vind het vervelend en je reactie zo dus al helemaal.
Ik vind het zó belerend om iemand daarop te wijzen (en dan lekker veilig eenerachter). Waarom is het nodig om iemand op diens fouten te wijzen?
Dat vind ik dan weer vervelend, mensen die overal sorry op zeggen. Je staat toch achter wat je eerder hebt gedaan? Waarom zeg je dan nu 'sorry'? Als je begrip hebt voor haar standpunt dan is dat prima. Maar om het maar af te doen met sorry... Hoe makkelijk...quote:
Ik vergeef jequote:Op maandag 14 september 2009 17:12 schreef Conekiller het volgende:
[..]
vrees het ook jaI blame the sleep deprivation
Sorryquote:Op maandag 14 september 2009 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer vervelend, mensen die overal sorry op zeggen. Je staat toch achter wat je eerder hebt gedaan? Waarom zeg je dan nu 'sorry'? Als je begrip hebt voor haar standpunt dan is dat prima. Maar om het maar af te doen met sorry... Hoe makkelijk...
quote:Op maandag 14 september 2009 18:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben niet boos op je hoor RATMAN!
Ja lekker makkelijk.quote:
Welkom in het bos gaat in reprise!!quote:Op maandag 14 september 2009 18:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]. Wanneer zijn je nieuwe voorstellingen??
quote:Op maandag 14 september 2009 19:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk.
Waarom doe je dat eigenlijk, andersmans taalfouten verbeteren?
Ik zeg toch niet dat het niet mag? Ik vraag me gewoon af wat zíjn reden is om dat te doen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nu ben ik vaak degene die verbeterd wordt, maar waarom zou iemand je niet op je fouten mogen wijzen?
Veracht...quote:Op maandag 14 september 2009 19:43 schreef CaLeX het volgende:
dicslaimer: ik verracht btw wel taalpuristen
Reden? is dat je niet duidelijk?quote:Op maandag 14 september 2009 19:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het niet mag? Ik vraag me gewoon af wat zíjn reden is om dat te doen.
Waarom zou ik me dat niet af mogen vragen?
ADO heeft gewonnen, ik ben te vrolijk om er een originele doodsverwensing uit te gooienquote:
Nee want hij heeft niet veel meer gezegd dan "sorry". Meer gaat er ook niet komen, dat weet ik ook wel en ik had het ook bij nog een keer vragen gelaten als jij niet mee ging mutsen.quote:
Uh...overal??? Wijs me even op andere keren dat ik vroeg naar het waaromquote:waarom wil je overal het waarom van weten?
Mja whateverquote:en zo wordt je snel oud![]()
Tof, ik zal even op je hyves kijken!quote:Op maandag 14 september 2009 19:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Welkom in het bos gaat in reprise!!
Nou ik stoorde me vooral aan het feit dat je vroeg "Vind je het vervelend?". Want laatst zei je exact hetzelfde toen ik een opmerking plaatste over internetten tijdens je vakantie.quote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef RATMEN het volgende:
Als je je het echt wil weten: ja, ik ben een taalpurist. Ja, ik vind het erg jammer dat mensen de Nederlandse taal verkrachten, of het nou internet is of niet. Ik verbeter echter lang niet alle spelfouten, dan kan ik bezig blijven. Sterker nog, de enige en echte reden dat ik Mel verbeterde, is het feit dat toevallig in het nieuws was dat een hoop mensen het woord "sowieso" niet kunnen spellen. De reden voor de "" was dan ook de verwijzing daar naar toe. Mogelijk overschat ik de algemene kennis van het nieuws.
Mijn excuses als je, je er aan stoort. Mijns inziens is dat het bijkomende nadeel van een forum. Zo stoor ik me natuurlijk ook aan verschillende zaken. En soms reageer ik daar ook op, dus in geen geval een verwijt mijnerzijds.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:02 schreef Atreidez het volgende:
Had gister t nieuwe topic al gezien, maar doordat ik wou reageren op de foute muziek van MissMSX bleef ik hangen op youtube en heb ik naar allerlei geluisterd
sylvesterquote:Op maandag 14 september 2009 23:02 schreef Atreidez het volgende:
Had gister t nieuwe topic al gezien, maar doordat ik wou reageren op de foute muziek van MissMSX bleef ik hangen op youtube en heb ik naar allerlei lekkere disco geluisterd
Whehehequote:Op dinsdag 15 september 2009 13:27 schreef ook_gek het volgende:
Haha relluh!
Ratmen us niet alleen een taal huiliel, hij is er 1 in het algemeen!
Blijkbaar stoor je je eraan, dus vraag ik of je het vervelend vindt. Lijkt me niet meer dan beleefd, toch? En als je wil dat ik er iets aan doe, dan moet je dat zeggen. Nu ga ik verder om hier vanalles te verbeterenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou ik stoorde me vooral aan het feit dat je vroeg "Vind je het vervelend?". Want laatst zei je exact hetzelfde toen ik een opmerking plaatste over internetten tijdens je vakantie.
Je verbeterde mij laatst ook, toen ik in haast een fout maakte. En echt, álle fouten die ik zie verbeter ik, ze doen pijn aan mijn ogen, ik erger me kapot daaraan, maar door jouw reactie kon het niet meer. Dus daarom vroeg ik me af waarom je het op je nam om hier vanalles te gaan verbeteren.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:39 schreef -scorpione- het volgende:
Je hebt anders alweer een heleboel spelfouten gemist
Olaquote:
Dan lijkt het me beter dat die 3 mensen ander werk gaan zoekenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Ach spelfoutje meer of minder op een forum kijken we niet van op, toch?
Spelfoutjes in de krant zijn pas vervelend....vooral als de pagina's door 3 verschillende mensen zijn nagekeken en er nog vervend in plaats van fervent staat
speciaal voor u gedaan. Kan je weer lekker "kansloos" overkomen. En het is gelukt ziet ik alquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Whehehe. Aan het verbeteren van jouw posts kan ik beter helemaal niet beginnen. Ik ben tenslotte een huiliel
.
Soms zie je dingen echt gewoon niet meer, alleen nog maar als er echt iets heel raars staat. Het erge is dan altijd op woensdag als je de gedrukte krant voor je snufferd hebt, dan zijn de fouten het eerste wat je ziet. Ze lijken er dan echt uit te springen. Zo van Haha, mij heb je lekker gemistquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:41 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dan lijkt het me beter dat die 3 mensen ander werk gaan zoeken![]()
Dat kan idd flink irritant zijn. Achteraf heb je ook geen flauw benul hoe je die hebt kunnen missen. Ik geloof daarom ook in kabouters die met onzichtbare inkt de hele wereld in chaos gooien en stiekem als je niet kijkt dingen veranderen, het kan gewoon niet anders!.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Soms zie je dingen echt gewoon niet meer, alleen nog maar als er echt iets heel raars staat. Het erge is dan altijd op woensdag als je de gedrukte krant voor je snufferd hebt, dan zijn de fouten het eerste wat je ziet. Ze lijken er dan echt uit te springen. Zo van Haha, mij heb je lekker gemist
Een vraag met een wedervraag beantwoorden is naar mijn mening het toppunt van onbeleefheid.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:32 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Blijkbaar stoor je je eraan, dus vraag ik of je het vervelend vindt. Lijkt me niet meer dan beleefd, toch? En als je wil dat ik er iets aan doe, dan moet je dat zeggen. Nu ga ik verder om hier vanalles te verbeteren.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:31 schreef Csbs het volgende:
[..]
Hola! Werk je nog steeds op de HHS? Ik zie je nooit meer
Ik vind jou liefquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
speciaal voor u gedaan. Kan je weer lekker "kansloos" overkomen. En het is gelukt ziet ik al
Ik kan je niet helemaal meer volgen ben ik bang. Ik heb nu al sorry gezegd en m'n excuses aangeboden, ik weet even niet meer wat ik nog meer moet doenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Een vraag met een wedervraag beantwoorden is naar mijn mening het toppunt van onbeleefheid.
En ik heb ook niet gezegd dat ik wens dat je er iets aan doet. Mijn vraag kwam gewoon voort uit nieuwsgierigheid. Maar ik zal het laten, interesse in je tonen
Helemaal mee eens! Ik vermoed ook dat die kabouters ieder weekend aan onze printer en computers zitten, want meestal op maandag doet één van de twee het niet meerquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:07 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat kan idd flink irritant zijn. Achteraf heb je ook geen flauw benul hoe je die hebt kunnen missen. Ik geloof daarom ook in kabouters die met onzichtbare inkt de hele wereld in chaos gooien en stiekem als je niet kijkt dingen veranderen, het kan gewoon niet anders!.
Vrouwen en computers, en dan vervolgens die onschuldige en lieve kaboutertjes er de schuld van geven, schaam jequote:Op woensdag 16 september 2009 08:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Helemaal mee eens! Ik vermoed ook dat die kabouters ieder weekend aan onze printer en computers zitten, want meestal op maandag doet één van de twee het niet meer
Ik durf te wedden dat ze erbij denken dat alle kabouters mannen zijn...quote:Op woensdag 16 september 2009 09:04 schreef Atreidez het volgende:
Vrouwen en computers, en dan vervolgens die onschuldige en lieve kaboutertjes er de schuld van geven, schaam je
Een beetje inconsequent niet? Als bijvoorbeeld RATMEN het nodig vindt om anderen aan te spreken op hun gedrag (het niet correct toepassen van abn) dan moet je er ook geen problemen mee hebben als anderen je aanspreken op iets dat hen niet aanstaat in jouw gedrag. (de neiging om mensen voortdurend te verbeteren)quote:Op woensdag 16 september 2009 09:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wat een gezeur hier.
RATMEN mag mij altijd verbeteren en daarmee uit.
Ik had een taalnazi ex en heb geleerd te negeren.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje inconsequent niet? Als bijvoorbeeld RATMEN het nodig vindt om anderen aan te spreken op hun gedrag (het niet correct toepassen van abn) dan moet je er ook geen problemen mee hebben als anderen je aanspreken op iets dat hen niet aanstaat in jouw gedrag. (de neiging om mensen voortdurend te verbeteren)
Dat jij je mening over RATMEN sterk laat meewegen in jouw waardeoordeel zegt daarmee meer over jou dan over het 'gezeur' hier.
[roddel] Is RATMEN jouw ex?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik had een taalnazi ex en heb geleerd te negeren.
Zorg dat je wat met haar krijgt, gedraag je als een taalnazi en je bent zo haar ex!quote:
Helemaal niet lief en onschuldig, die kabouters. Neem David de Kabouter, die zat iedere aflevering maar die Swift af te beulen - sneller en sneller moest ie...maar zelf even een stukje lopen ho maarquote:Op woensdag 16 september 2009 09:04 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Vrouwen en computers, en dan vervolgens die onschuldige en lieve kaboutertjes er de schuld van geven, schaam je
nou niet, ga je nooit volhouden. En ik zit elk weekend vol. Dus al zal ik het willen, lukt het niet wegens tijdgebrek.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:05 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik vind jou lief. Wanneer gaan we nou eens stappen samen?
met bier?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:32 schreef ook_gek het volgende:
En ik zit elk weekend vol.
bier is vies en tevens arme mensen drankquote:
Ja, kijk Mel! Nu heb je het gedaan! Nu weten ze het allemaalquote:Op woensdag 16 september 2009 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[roddel] Is RATMEN jouw ex?![]()
![]()
{/roddel]
Het was allang duidelijk dat jij een taalnazi bent hoor. Ze heeft niks verraden...quote:Op woensdag 16 september 2009 17:43 schreef RATMEN het volgende:
Ja, kijk Mel! Nu heb je het gedaan! Nu weten ze het allemaal.
Maar, maar, maar, maar als ik nou gewoon een keer mee ga stappen, gewoon stilletje op de achtergrond?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou niet, ga je nooit volhouden. En ik zit elk weekend vol. Dus al zal ik het willen, lukt het niet wegens tijdgebrek.
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was allang duidelijk dat jij een taalnazi bent hoor. Ze heeft niks verraden...
Ow, dat je het even weet, ik ben nog steeds heel erg flieft op jouquote:Op woensdag 16 september 2009 09:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wat een gezeur hier.
Je hoefde helemaal geen "sorry" te zeggen en je excuses aan te bieden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:07 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik kan je niet helemaal meer volgen ben ik bang. Ik heb nu al sorry gezegd en m'n excuses aangeboden, ik weet even niet meer wat ik nog meer moet doen.
Volgens mij is het heul niet ex, volgens mij is het huidig.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[roddel] Is RATMEN jouw ex?![]()
![]()
{/roddel]
niet bang zijn, zo "leuk" is het hier toch nietquote:Op woensdag 16 september 2009 16:37 schreef Atreidez het volgende:
Wanneer krijg je het ook weer te druk om hier te reageren? Die tijd beviel me wel..
Ik heb toch nergens gezegd dat dat niet mag?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wat een gezeur hier.
Nee, ik weet voor 90% zeker wie de vriend van MtM is en dat is niet RATMEN.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:59 schreef Lovechild het volgende:
Volgens mij is het heul niet ex, volgens mij is het huidig.
ah nee hè, géén punica-oasequote:Op woensdag 16 september 2009 22:26 schreef zeemonster het volgende:
In het volgende topic wil ik vrede in Den Haag
Ik dacht eerder aan de Jillz reclamequote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
ah nee hè, géén punica-oase
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:43 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan de Jillz reclame![]()
Ok de reclame wel maar die man met dat wat langere haar ...quote:
Sorry, daar heb ik geen oog voor.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ok de reclame wel maar die man met dat wat langere haar ...en het dansje is gewoon grappig natuurlijk!
Hap!quote:Op woensdag 16 september 2009 22:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb en had nimmer iets met RATMEN.
Voor de duidelijkheid.
Ik weet het 100%quote:Op woensdag 16 september 2009 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik weet voor 90% zeker wie de vriend van MtM is en dat is niet RATMEN.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:26 schreef zeemonster het volgende:
Jeetje O_G je gedraagt je als een klein kind om mensen die je niet persoonlijk kent , op deze manier te benaderen ... heb je een te zure appel van je vader meegekregen vandaag? Doe eens aardig , je kent de meesten niet eens..
Al staat een personage of iemand je wat minder aan , het mag allemaal wel wat respectvoller...
In het volgende topic wil ik vrede in Den Haag
Overigens heb ik een relatie met MTMoh nee dat droomde ik alleen maar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |