Bronquote:Charlie Sheen, de best verdienende acteur van de Amerikaanse televisie, heeft in VS voor flink wat opschudding gezorgd. Sheen zegt namelijk dat de Amerikaanse overheid onder voormalig president George W. Bush achter de terroristische aanslagen van 11 september 2001 zit.
In een open brief in de vorm van een interview vraagt Sheen aan de Amerikaanse president Barack Obama om de zaak te heropenen.
De acteur zegt dat de officiële verklaring rondom 9/11 'een oplichting is' en dat de onderzoekscomissie alles in de doofpot heeft gegooid. De aanslagen waren volgens Sheen onder andere een prelude voor het afbreken van de Amerikaanse Grondwet en de Bill of Rights.
Ook claimt Sheen dat Osama Bin Laden, het vermoedelijke meesterbrein achter 9/11, vroeger met de Amerikaanse inlichtingendienst CIA samenwerkte.
Niets zo verdacht als een instortend gebouw!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:50 schreef Synthesist het volgende:
hij verkondigd niets. Hij heeft alleen vragen en wantrouwen.
Gezien het imbeciele optreden van de president op 911, instortende gebouwen, onvolledige beveiligingsbeelden e.d wel gegrond
Al Qaeda en moslim world, say whatquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:51 schreef SoldMayor het volgende:
Alweer iemand die gehoor neemt aan Al Qaeda en moslim world.
door imbecielen jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Iedereen die een andere mening heeft dan de officiele lezing wortd uitgemaakt voor imbeciel ... debiel zwak begaafde etc etc..
Helemaal mee eens. Nog nooit twee gebouwen zó prachtig (lees: loodrecht) tegen de grond zien gaan terwijl er bovenin brand was.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Niets zo verdacht als een instortend gebouw!
'quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Dág carrière, voor zover daarvan nog sprake was
En dat met jarenlange ervaring in het kijken naar brandende gebouwen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Nog nooit twee gebouwen zó prachtig (lees: loodrecht) tegen de grond zien gaan terwijl er bovenin brand was.
Nee... meer gezond verstand...quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:58 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En dat met jarenlange ervaring in het kijken naar brandende gebouwen.
Jij bent niet eens een Amerikaanquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Even weer wat patriottisme dumpen in een topic die het wel gebruiken kan.
Het belangrijkste middel in de hedendaagse fysica.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee... meer gezond verstand...
De Dixie Chicks zijn inmiddels alweer enigszins gerehabiliteerd, maar goed, die hadden dan ook alleen openlijk kritiek op de invasie van Afghanistan/Irak. Op het publiekelijk verkondigen van conspiratoire vermoedens zal nog wel een iets hogere sanctie liggen... Sheen kan waarschijnlijk wel fluiten naar werk voor de rest van zijn leven, en zijn heil moeten zoeken op fringe radio stations, met mensen als Alex Jones. Slechte trade-off, ik zou het er niet voor over hebben iig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:55 schreef trovey het volgende:
[..]
'
Samen met de Dixie Chicks...wie weet kunnen ze samen een nieuw bandje oprichten.
Ook datquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het belangrijkste middel in de hedendaagse fysica.
Luister het lied dan maar eens, en kom er dan maar op terug. Het draait helemaal niet puur om de zin "proud to be an American" want het gaat ook als beeldspraak over de normen en waarden in het land.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:00 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Jij bent niet eens een Amerikaan
De meesten weten niet eens waar Nederland ligt op dit bolletje. Heb ik het verleden regelmatig meegemaakt dat we ergens in Azie werden neergezet...quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:00 schreef Billy-jazz het volgende:
Amerikanen geven geen shit om Holland, son.
De Dixie Chicks werden aangepakt omdat ze vooral rednecks als fans hadden, en ze die tegen de haren streken. Dat hele Hollywood-wereldje neemt het allemaal niet zo nauw met dat soort dingen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:01 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
De Dixie Chicks zijn inmiddels alweer enigszins gerehabiliteerd, maar goed, die hadden dan ook alleen openlijk kritiek op de invasie van Afghanistan/Irak. Op het publiekelijk verkondigen van conspiratoire vermoedens zal nog wel een iets hogere sanctie liggen... Sheen kan waarschijnlijk wel fluiten naar werk voor de rest van zijn leven, en zijn heil moeten zoeken op fringe radio stations, met mensen als Alex Jones. Slechte trade-off, ik zou het er niet voor over hebben iig.
Wij hebben sinds De Vakantieman geen recht van spreken meerquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:03 schreef trovey het volgende:
[..]
De meesten weten niet eens waar Nederland ligt op dit bolletje. Heb ik het verleden regelmatig meegemaakt dat we ergens in Azie werden neergezet.... en ik ben toch heel soepel in die dingen...als ze maar weten dat we in ieder geval in Europa rondlopen dan ben ik tevreden.
Heb je ook gelijk inquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wij hebben sinds De Vakantieman geen recht van spreken meer
Hij heeft anders toch de vrijheid om zijn mening te uiten hoor. Of die serieus genomen wordt is een andere zaak maar het blijft alsnog geen beperking op dat recht van hem.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:09 schreef trovey het volgende:
Hoe was het ook alweer: "Land of the free"...nou in ieder geval niet in de vrije meningsuiting...Sheen kan het wel vergeten...collega's zullen wel met hem willen werken maar er moet ook nog publiek zijn die het wil bekijken...en als Sheen eenmaal besmet is....zie de 50er jaren en de communistenjacht in Amerika.
Nee maar als hij zijn mening uit dan kan hij het verder wat betreft zijn carrière wel vergeten in Amerika. Als je een kantoorbaantje hebt dan kraait er niemand buiten je directe omgeving naar maar als je zo bekend bent dan zal je het ook weten in Amerika als je tegen de stroom inzwemt. Amerikanen zijn voor een zeer belangrijk deel nog zeer conservatief en patriottisch dus ben je tegen Amerika....kijk maar eens naar Jane Fonda en de Vietnamoorlog...mens is inmiddels 70 of zo maar daar komt ze nooit meer vanaf.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Hij heeft anders toch de vrijheid om zijn mening te uiten hoor. Of die serieus genomen wordt is een andere zaak maar het blijft alsnog geen beperking op dat recht van hem.
Ik vrees dat heel veel Amerikanen precies zo denkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
NOU ALS CHARLIE SHEEN HET ZEGT MOET HET WEL WAAR ZIJN HOOR!1!!
Inderdaad, de best verdiende acteur heeft vast geen carrière.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Dág carrière, voor zover daarvan nog sprake was
Mja, volgens exact hetzelfde principe zal Sheen dus ook naar zijn carrière kunnen fluiten. Hollywood kan er weinig om geven, maar dat wil niet zeggen dat ass backwards America dat niet doet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
De Dixie Chicks werden aangepakt omdat ze vooral rednecks als fans hadden, en ze die tegen de haren streken. Dat hele Hollywood-wereldje neemt het allemaal niet zo nauw met dat soort dingen.
dennk dat deze beter in BNW tot zijn recht kan komen.quote:Charlie Sheen, de best verdienende acteur van de Amerikaanse televisie, heeft in VS voor flink wat opschudding gezorgd. Sheen zegt namelijk dat de Amerikaanse overheid onder voormalig president George W. Bush achter de terroristische aanslagen van 11 september 2001 zit.
Niet lang meer, in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Inderdaad, de best verdiende acteur heeft vast geen carrière.
quote:Soon after the horrific attacks on the World Trade Center and Pentagon, two high-ranking Chinese military planners took credit for the 9/11 attacks – and were even hailed as national heroes in China.
In fact, three years before 9/11, the Chinese colonels had proposed the attacks and cited Osama bin Laden by name in their book "Unrestricted Warfare.”
Ja mischien wel..quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Al Qaeda en moslim world, say what![]()
Wat is er met je USA vlag gebeurd.. waarom vervangen met RockstarOok gezwicht voor de moslim world
KOMT OMDAT WAT HIJ ZEGT WAAR IS...quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:00 schreef amata het volgende:
maar charlie's ideeen over 911 zijn toch al heel(stuk of 3 jaar) oud? of ben ik nou gek
ondertussen is hij nog steeds aan het acteren hoor
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:51 schreef SoldMayor het volgende:
Alweer iemand die gehoor neemt aan Al Qaeda en de moslim world.
Hoezo lef? Hij verzint een interview met de president van Amerika, zo kan je iedereen wel woorden in de mond leggenquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:28 schreef Salvad0R het volgende:
Sheen is de master. Eindelijk eens iemand met lef.
Zoveel lef heeft Obama nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:57 schreef Dragorius het volgende:
Hoezo lef? Hij verzint een interview met de president van Amerika, zo kan je iedereen wel woorden in de mond leggen
Lef zou een echt interview met deze vragen zijn
Obama heeft wel wat beters te doenquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:03 schreef oompaloompa het volgende:
kun je dat misschien iets leesbaarder indelen?
quote:En wat heeft het met Charlie Sheen te maken?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:33 schreef Dragorius het volgende:
Zulke posts mogen wel wat overzichtelijker, Oversight...
Als Jan met de Pet al zulke kennis heeft betreffende 9/11, waarom is er dan geen fatsoenlijke overheidsinstantie die vragen als die van Sheen beantwoordt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
Heel leuk dat Charlie Sheen denkt dat 9/11 een complot is, maar het zegt natuurlijk niks. Is natuurlijk gewoon een autoriteitsdrogreden. De man heeft immers niet meer kennis betreft 9/11 dan jan met de pet.
Veel van die vragen zijn al beantwoord, veel van die vragen zijn drogredenen en veel van de vragen zijn gewoon fout. Dan blijven er wel een aantal interessante vragen over die inderdaad nog niet beantwoord zijn, maar het is niet Charlie Sheen alleen die die vragen stelt, noch is het Charlie Sheen die op die vragen is gekomen. (nu heb ik het over de lange la vragen) het interview bevat nog veel meer onzinnige vragen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als Jan met de Pet al zulke kennis heeft betreffende 9/11, waarom is er dan geen fatsoenlijke overheidsinstantie die vragen als die van Sheen beantwoordt?
Ik mis een reden waarom de VS niet achter de aanslagen zou zitten... en ik mis ook een alternatieve dader met motief.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:59 schreef mckok1 het volgende:
de VS zit zelf niet achter de aanslagen. wel is het zo dat ze wisten dat er iets ging gebeuren en dat ze slecht hebben opgetreden. de regering houd wel crusiale informatie achter om zo hun eigen fouten te verbergen.
de VS had veel slachtoffers kunnen voorkomen om simpelweg iets te doen. ze hebben in eerdere jaren 99% van gekaapte vliegtuigen binnen een zeer korte tijd onderschept. nu na 2 kapingen staan de f16 nog op de grond en wordt er niks gedaan. geen 1 vliegtuig is onderschept!!! terwijl normaal dit supersnel gedaan werd. erg dom dus en hierdoor veel meer slachtoffers dan nodig was.
dus de VS is niet degene die achter de aanslagen zit. ze hebben wel dom en erg slecht gehandeld waardoor er onnodige slachtoffers zijn gevallen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik mis een reden waarom de VS niet achter de aanslagen zou zitten... en ik mis ook een alternatieve dader met motief.
Alvast bedankt.
Het leuke met internet is, dat als je een leugen steeds herhaalt, dat het dan niet meer waarheid wordt, maar meer leugen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:18 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Eerste is een beetje rare vraag, tweede osama.
Waarom geloof je dit in hemelsnaam? Waarom zouden de bronnen die jij hiervoor gebruikt wel betrouwbaar zijn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het leuke met internet is, dat als je een leugen steeds herhaalt, dat het dan niet meer waarheid wordt, maar meer leugen.
Met je Osama. Als je dat nog steeds gelooft hoor je bij de minderheid van het volk. Osama is zoals iedereen weet een CIA asset. Hij werd in Joegoslavië door NATO gebruikt om moslims op te ruien, etc.
Zijn fictieve groep met zogenaamde mededaders zijn allemaal levend opgedoken, aldus de BBC.
Ook is het vreemd dat wanneer 95% van de zogenaamde daders uit Saoedi Arabië komen, Afghanistan en Irak aangevallen worden, die geen ruk met 9/11 te maken hadden.
Gaat vooral door met liegen en desinformeren, hierdoor worden de cruciale leugens van de establishment steeds duidelijker. Bedankt.
Dit inderdaad, het enige substantiele in die post is dat het verkeerde land aan is gevallen, maar ik denk ook niet dat veel mensen daar aan zullen twijfelen (behalve enkele fox kijkers) maar dat impliceert alleen opportunisme.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom geloof je dit in hemelsnaam? Waarom zouden de bronnen die jij hiervoor gebruikt wel betrouwbaar zijn?
Omdat het logisch is. Als je twijfelt aan bronnen als bijvoorbeeld Agence France Presse, ga vooral je gang.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom geloof je dit in hemelsnaam? Waarom zouden de bronnen die jij hiervoor gebruikt wel betrouwbaar zijn?
Want die onderschrijven je hele claim?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Omdat het logisch is. Als je twijfelt aan bronnen als bijvoorbeeld Agence France Presse, ga vooral je gang.
avec une linke s.v.p.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:44 schreef Salvad0R het volgende:
Meanwhile, bin Laden was granted a Bosnian passport in 1993 by that "country's" embassy in Vienna, according to an Agence France Presse report of Sept. 24. The AFP cited an independent Bosnian weekly, "Dani:"
"Bosnian embassy in Vienna granted a passport to bin Laden in 1993," the Dani magazine said, quoting anonymous sources and emphasizing that files and traces linked to his case have been recently destroyed by the Bosnian Muslim government.
Het bericht kwam uit 1999 van AFP. De bron waar het instond had destijds geen website.quote:
maar hoe bewijst dat dat osama bin laden de aanslagen niet gepleegd zou kunnen hebben?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het bericht kwam uit 1999 van AFP. De bron waar het instond had destijds geen website.
Google maar "Bosnian embassy in Vienna granted a passport to bin Laden in 1993,", dan vind je genoeg restanten van artikelen.
Gast, doe niet zo retorisch. Het ging om Zwansen zijn opmerking waarom ik bronnen als betrouwbaar acht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
maar hoe bewijst dat dat osama bin laden de aanslagen niet gepleegd zou kunnen hebben?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:13 schreef Salvad0R het volgende: Waar stel ik dat dan? Serieus, met je verlepte retoriek, vertel ik eens waar ik precies zeg dat ik met bronnen kan aantonen dat Bin Laden 9/11 niet gepleegd heeft. Als je die bronnen zo graag wil, zal ik ze wel even geven, maar de manier waarop jij de suggestie wekt dat ik bepaalde uitspraken doe die ik niet eens doe, maakt mij echt gemeen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:28 schreef Salvad0R het volgende: [..] Het leuke met internet is, dat als je een leugen steeds herhaalt, dat het dan niet meer waarheid wordt, maar meer leugen. Met je Osama. Als je dat nog steeds gelooft hoor je bij de <knip> minderheid van het volk. Osama is zoals iedereen weet een CIA asset. Hij werd in Joegoslavië door NATO gebruikt om moslims op te ruien, etc. Zijn fictieve groep met zogenaamde mededaders zijn allemaal levend opgedoken, aldus de BBC. Ook is het vreemd dat wanneer 95% van de zogenaamde daders uit Saoedi Arabië komen, Afghanistan en Irak aangevallen worden, die geen ruk met 9/11 te maken hadden. Gaat vooral door met liegen en desinformeren, hierdoor worden de cruciale leugens van de establishment steeds duidelijker. Bedankt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:32 schreef Zwansen het volgende: [..] Waarom geloof je dit in hemelsnaam? Waarom zouden de bronnen die jij hiervoor gebruikt wel betrouwbaar zijn?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:42 schreef Salvad0R het volgende: [..] Omdat het logisch is. Als je twijfelt aan bronnen als bijvoorbeeld Agence France Presse, ga vooral je gang.
Ik zie daar toch echt: ATTACK ON A FEDERAL FACILITY RESULTING IN DEATH staan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:24 schreef Salvad0R het volgende:
http://www.fbi.gov/wanted/topten/fugitives/laden.htm
Best vreemd dat de FBI Bin Laden niet zoekt in verband met 9/11, vind je niet?
Zij zegt weer dat osama voor 9-11 met de ud samenwerkte, iets dat niet ontkend wordt.quote:Of voormalig FBI medewerkster Sibel Edmonds die in een klokkenluider-interview met Brad Friedman uitlegt dat Bin Laden & de "Taliban" na de val van de Sovjet Unie alleen maar meer samenwerkten met de CIA en Verenigde Staten.
Edmonds kreeg een gag-order dat ze haar mond moest houden, maar deze zaken wegen te zwaar om over te kunnen zwijgen.
A Sibel Edmonds 'Bombshell' - Bin Laden Worked for U.S. Until 9/11
http://www.bradblog.com/?p=7332
Whistleblower: Bin Laden was US proxy until 9/11
http://rawstory.com/08/ne(...)-us-proxy-until-911/
Jij maakt een nogal bold claim een pagina eerder dat mensen die denken dat osama achter de aanslagen zit achterlijk zijn & dat je die uitspraak baseert op betrouwbare bronnen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:28 schreef Salvad0R het volgende:
Deze zaken zijn allemaal al de revue gepasseerd, maar altijd zijn er kortzichtige (Ja Dragorius, kortzichtig is het juiste woord) figuren, die er voor kiezen om al behandelde zaken te negeren en de discussie oeverloos te laten verlopen in een welles-nietes verhaal.
Waar we het eigenlijk over moeten hebben hier is hoe we de huidige poppenspelers die zichzelf onze regering durven te noemen, en de Centrale Bankiers gaan vervangen door een systeem te installeren wat zich niet monopolistisch, tiranniek, louter winstgericht en uitbuitend opstelt.
Als je er zo weinig kaas van gegeten hebt, waarom bemoei je je dan met dit soort discussies? Met de Federal Facility worden de Ambassades in Afrika bedoeld. Nergens staat "inside the United States". 9/11 wordt niet genoemd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zie daar toch echt: ATTACK ON A FEDERAL FACILITY RESULTING IN DEATH staan.
[..]
Zij zegt weer dat osama voor 9-11 met de ud samenwerkte, iets dat niet ontkend wordt.
Er staat ook dat hij suspect is in meerdere terroristische aanvallen. Daarnaast is het ook niet echt bewijs dat hij er niet van verdacht wordt want de FBI heeft al heel vaak gezegd dat ze er van overtuigd zijn dat hij verantwoordelijk is. Daarnaast is die poster van November 2001, het kan best zijn dat ze toen nog niet 100% zeker waren over zijn schuld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je er zo weinig kaas van gegeten hebt, waarom bemoei je je dan met dit soort discussies? Met de Federal Facility worden de Ambassades in Afrika bedoeld. Nergens staat "inside the United States". 9/11 wordt niet genoemd.
Het is juist de commerciële media die iedereen maar 1 kant van het verhaal opdringen. Het is niet dat ik de keus had dat te ontwijken. Die kant zit vol onmogelijkheden en tegenstrijdigheden (tegenstrijdige NIST rapporten, 9/11 Commission Report) en roept zoveel vragen op, dat het fucking ridicuul is dat er door (commerciële) media niet meer kanten van het verhaal belicht worden, of in ieder geval pogingen worden ondernomen om vragen überhaupt te beantwoorden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:28 schreef Dragorius het volgende:
Dan mag ik jou dus ook kortzichtig noemen omdat jij ook maar 1 kant wil zien?
Gast, check jezelf dan in denial. Als er gegrond bewijs zou zijn dat Bin Laden achter 9/11 zit, dan zou de FBI de fucking eerste zijn om dat kenbaar te maken en gegrond actie te ondernmen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Er staat ook dat hij suspect is in meerdere terroristische aanvallen. Daarnaast is het ook niet echt bewijs dat hij er niet van verdacht wordt want de FBI heeft al heel vaak gezegd dat ze er van overtuigd zijn dat hij verantwoordelijk is. Daarnaast is die poster van November 2001, het kan best zijn dat ze toen nog niet 100% zeker waren over zijn schuld.
Als kortzichtig betekent dat je informatie zomaar aanneemt zonder er kritische vragen bij te stellen, hoe ben ik dan kortzichtig als ik vraag naar onderbouwing van je uitspraken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het is juist de commerciële media die iedereen maar 1 kant van het verhaal opdringen. Het is niet dat ik de keus had dat te ontwijken. Die kant zit vol onmogelijkheden en tegenstrijdigheden (tegenstrijdige NIST rapporten, 9/11 Commission Report) en roept zoveel vragen op, dat het fucking ridicuul is dat er door (commerciële) media niet meer kanten van het verhaal belicht worden, of in ieder geval pogingen worden ondernomen om vragen überhaupt te beantwoorden.
In plaats daarvan zien we compleet stilzwijgen en belachelijke pogingen op bijvoorbeeld online fora om een alternatief verhaal te veroordelen en als "kortzichtig" af te schilderen.
Ik spuug er op. Stel vervangbaren.
http://www.fbi.gov/congress/congress02/watson020602.htm ???quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gast, check jezelf dan in denial. Als er gegrond bewijs zou zijn dat Bin Laden achter 9/11 zit, dan zou de FBI de fucking eerste zijn om dat kenbaar te maken en gegrond actie te ondernmen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het is juist de commerciële media die iedereen maar 1 kant van het verhaal opdringen. Het is niet dat ik de keus had dat te ontwijken. Die kant zit vol onmogelijkheden en tegenstrijdigheden (tegenstrijdige NIST rapporten, 9/11 Commission Report) en roept zoveel vragen op, dat het fucking ridicuul is dat er door (commerciële) media niet meer kanten van het verhaal belicht worden, of in ieder geval pogingen worden ondernomen om vragen überhaupt te beantwoorden.
In plaats daarvan zien we compleet stilzwijgen en belachelijke pogingen op bijvoorbeeld online fora om een alternatief verhaal te veroordelen en als "kortzichtig" af te schilderen.
Ik spuug er op. Stel vervangbaren.
Daar staat alleen dat sinds 9/11 Bin Laden & Al-CIAda een zwaar gevaar vormen. Nergens wordt Bin Laden direct verantwoordelijk gehouden voor 9/11.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
http://www.fbi.gov/congress/congress02/watson020602.htm ???
Dat zijn geen tegenstrijdigheden, Dragorius. Dat zijn alternatieven. Als jij dit normale manier van discusseren vindt als moderator, dan vraag ik mij af of een positie als moderator wel geschikt is voor jou.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]Er zijn ook tegenstrijdigheden zat onder de complottheoristen.
Raketten, hologrammen, bommen etc.
beetje voorspelbaar, maar heb je daar ook bronnen voor? Het zou namelijk een beetje naif en kortzichtig zijn als ik dit zo maar aanneem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef Salvad0R het volgende:
Daarbij komt dat je gewoon liegt. De FBI geeft gewoon toe dat er geen bewijs is dat Bin Laden achter 9/11 zit, terwijl de US Bush Administration een dag na dato al aankwam zetten met een lijst daders.
Dat je ervoor kiest die fascistische oorlogszuchtige kant te steunen is menselijk gezien niet verantwoord.
Die "alternatieven" worden door menigeen gezien als de enige verklaring, dus binnen de conspiracy theorists zijn er ook tegenstrijdighedenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat zijn geen tegenstrijdigheden, Dragorius. Dat zijn alternatieven.
Ik denk dat je de rol van moderator nu verkeerd ziet. Tenzij je van mening bent dat wat ik post tegen de policy is natuurlijk, maar daar is Feedback voor.quote:Als jij dit normale manier van discusseren vindt als moderator, dan vraag ik mij af of een positie als moderator wel geschikt is voor jou.
Er zijn zoveel verschillende theorieën en alternatieven, die zijn op punten gewoon tegenstrijdig. Er moet toch ergens een waarheid zitten, maar die hebben complotdenkers tot dusver ook niet gevonden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat zijn geen tegenstrijdigheden, Dragorius. Dat zijn alternatieven. Als jij dit normale manier van discusseren vindt als moderator, dan vraag ik mij af of een positie als moderator wel geschikt is voor jou.
Ik ben niet zo van de NSB. Ik laat je liever gewoon verdrinken in je crap, want laten we even heel duidelijk zijn wat betreft je opmerkingen over "conspiracy theorists" .quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die "alternatieven" worden door menigeen gezien als de enige verklaring, dus binnen de conspiracy theorists zijn er ook tegenstrijdigheden
[..]
Ik denk dat je de rol van moderator nu verkeerd ziet. Tenzij je van mening bent dat wat ik post tegen de policy is natuurlijk, maar daar is Feedback voor.
http://www.fbi.gov/wanted/topten/fugitives/laden.htmquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
beetje voorspelbaar, maar heb je daar ook bronnen voor? Het zou namelijk een beetje naif en kortzichtig zijn als ik dit zo maar aanneem.
quote:CAUTION
USAMA BIN LADEN IS WANTED IN CONNECTION WITH THE AUGUST 7, 1998, BOMBINGS OF THE UNITED STATES EMBASSIES IN DAR ES SALAAM, TANZANIA, AND NAIROBI, KENYA. THESE ATTACKS KILLED OVER 200 PEOPLE. IN ADDITION, BIN LADEN IS A SUSPECT IN OTHER TERRORIST ATTACKS THROUGHOUT THE WORLD.
Nano-thermiet wordt net zo goed gebruikt voor het maken van geavanceerde lassen in grote stalen constructies, evenmin word ik niet warm van die youtube-filmpjes, dat interview met die Nederlander is wmb sprekend, hem wordt constant alles in de mond gelegd. Hij is alles behalve overtuigd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De "conspiracy theory" oftewel samenzwering waarbij de overheden van het Westen zelf misbruikt zijn door oorlogszuchtige belangen door middel van controlled demolition daarentegen... daar is meer dan genoeg bewijs voor.
De vondst van de geavanceerde springstof nano-thermiet in het stof van WTC1&2 door de Universiteit van Kopenhagen zegt al genoeg. Dan hebben we nog niet eens over de overvloed aan youtube filmpjes van WTC7, die niet door vliegtuigen geraakt is en overduidelijk gecontroleerd gesloopt is door middel van nano-thermite.
Dat thermite verhaal is toch all 100 keer debunked?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
De "conspiracy theory" oftewel samenzwering waarbij de overheden van het Westen zelf misbruikt zijn door oorlogszuchtige belangen door middel van controlled demolition daarentegen... daar is meer dan genoeg bewijs voor.
De vondst van de geavanceerde springstof nano-thermiet in het stof van WTC1&2 door de Universiteit van Kopenhagen zegt al genoeg. Dan hebben we nog niet eens over de overvloed aan youtube filmpjes van WTC7, die niet door vliegtuigen geraakt is en overduidelijk gecontroleerd gesloopt is door middel van nano-thermite.
'Die nederlander'quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nano-thermiet wordt net zo goed gebruikt voor het maken van geavanceerde lassen in grote stalen constructies, evenmin word ik niet warm van die youtube-filmpjes, dat interview met die Nederlander is wmb sprekend, hem wordt constant alles in de mond gelegd. Hij is alles behalve overtuigd.
Die demolition-expert ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
'Die nederlander'
Je bedoelt toch niet Danny Jowenko?
Schitterend, hoe je nu de boel manipuleert.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die demolition-expert ja.
Schitterend dat interview, hoe hij gestuurd wordt door de interviewers
De controlled demolition voor mij ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:58 schreef oompaloompa het volgende:
Dat thermite verhaal is toch all 100 keer debunked?
Hoe kun je dat niet verdraaien noemen? Die vent twijfelt zo erg, geeft al aan dat hij te weinig info heeft, en alleen maar suggestieve vragen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Schitterend, hoe je nu de boel manipuleert.
Erg werd totaal niets in de mond gelegd.
De verbijstering van Jowenka spreekt boekdelen.
Gadverdamme, dat je dit zo durft te verdraaien.
Kijk hem anders nog eens.
Over manipuleren gesproken: de fraze ''in de mond gelegd'' komt niet eens voor in het stuk dat jij aanhaalt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Schitterend, hoe je nu de boel manipuleert.
Erg werd totaal niets in de mond gelegd.
Sturen/manipuleren/in de mond leggen= 1 pot nat!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Over manipuleren gesproken: de fraze ''in de mond gelegd'' komt niet eens voor in het stuk dat jij aanhaalt.
Nee man.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat thermite verhaal is toch all 100 keer debunked?
dan kies ik deze want die is het leukstequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De controlled demolition voor mij ook.
Het is maar welk Youtubefilmpje je zelf het meest geloofwaardig vindt.
Voor elke conspiracytheory zijn er legio fimpjes te vinden.
Oh nee hoor, alleen ben ik er niet over begonnen omdat dat niet interessant was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Sturen/manipuleren/in de mond leggen= 1 pot nat!
Nee, dat is niet waar. Ik begrijp nu waarom je zo onzorgvuldig denkt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Sturen/manipuleren/in de mond leggen= 1 pot nat!
Deze vind ik altijd wel acceptabel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De controlled demolition voor mij ook.
Het is maar welk Youtubefilmpje je zelf het meest geloofwaardig vindt.
Voor elke conspiracytheory zijn er legio fimpjes te vinden.
In het woordenboek niet, in de huidige context.. welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Ik begrijp nu waarom je zo onzorgvuldig denkt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Oh nee hoor, alleen ben ik er niet over begonnen omdat dat niet interessant was.
Kijk dat filmpje eens "neutraal" en zeg me dan nog eens of je vindt dat er wel/niet gestuurd wordt. Die vragen zijn zo ontzettend sturend, zo subjectief...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:07 schreef Ticker het volgende:
[..]
In het woordenboek niet, in de huidige context.. wel
Wat is dan een neutraal interview?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:08 schreef Dragorius het volgende:
[..]Ja jeetje, je ziet zelf hopelijk wel in dat dat natuurlijk een beetje dubieus is.
Maar da's niet waar het om draait. Het interview blijft complete bullshit in deze vorm. Hadden ze neutraal de zaken gesteld dan was ik wel benieuwd geweest hoe/wat.
Och jeej, krijgen we dat "psuedo skeptic" verhaal ook hierquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat is dan een neutraal interview?
De uitkomst van deze docu was officiëel gezien dat het mogelijk was... dus wat versta je onder neutraal?
Had je pas tevreden geweest als Danny had gezegd 'oh dat is natuurlijk'?
Gezien je constante (peusdo)skeptische houding vermoed ik van wel.
Tuurlijk, gewoon bullshit. Er is niet iets als een fijnstoftaxatie of een CO2 taxatie. Bestaat niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:11 schreef Dragorius het volgende:
Dat is weer een hele andere discussie natuurlijk, met name de extra belastingen zijn bullshit.
Ik ben nog steeds voor een utopische wereld-overheid, zonder winstbejag
Dat is dus een andere discussie..."broeikas" = fake, maar daar waren wij het al over eensquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:12 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon bullshit. Er is niet iets als een fijnstoftaxatie of een CO2 taxatie. Bestaat niet.
[belediging] .
Ik hoef het geenszins met jou eens te zijn. Ik wil zonder belachelijke leugens als "vooral extra belastingen zijn bullshit" mensen kunnen informeren en actie ondernemen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is dus een andere discussie..."broeikas" = fake, maar daar waren wij het al over eens
Wat is er een leugen aan dat extra belastingen onzin zijn? Ik betaal al genoeg belasting, zie ook niet hoe extra belasting iets extra gaat bijdragen hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik hoef het geenszins met jou eens te zijn. Ik wil zonder belachelijke leugens als "vooral extra belastingen zijn bullshit" mensen kunnen informeren en actie ondernemen.
Ik zie de vorm van een teddybeer in de rookwolk, maar ik heb een vermoeden dat dat het niet zal zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Deze vind ik altijd wel acceptabel.
Fascistische oorlogsgeile tirannie om winstbelang?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:10 schreef Salvad0R het volgende:
Maar goed.
Dat er iets mis is met onze westerse overheden lijkt me duidelijk. Ik vat ook niet hoe mensen de huidige status quo kunnen beschermen, met alle belastingen, controles, scheefheden en algemene degradatie van de landen.
Hoe kan je oorlogszuchtig fascistisch beleid voor jezelf goedpraten? Hoe je het ook wendt of keert, jij bent er verantwoordelijk voor dat jouw kinderen en de kinderen van jouw kinderen opgroeien in tirannie, omdat jij het nodig vond om oorlog en corporatief winstbelang boven alles te stellen.
Als het aan mij ligt rushen we vanmiddag nog het Binnenhof met 20K man.
Jouw interpetatie is totaal verkeerd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:12 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Och jeej, krijgen we dat "psuedo skeptic" verhaal ook hier
Waarom "danny" ?
Een interview kan simpel zat neutraal zijn, niet door zo te pushen en te sturen naar het toegeven dat het dus wel controlled demo MOET zijn. Het is nog net niet dat ze hem een cue-card geven waarop staat dat hij moet zeggen dat het onomstotelijk vast staat dat het inderdaad controlled demo was.
Op 0:55 zie je duidelijk explosieven gelijktijdig afgaan in WTC7, gevolgd door de ineenstorting. Kan je blij en popi doen, maar het gaat hier om miljoenen mensenlevens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zie de vorm van een teddybeer in de rookwolk, maar ik heb een vermoeden dat dat het niet zal zijn.
Ahum, dat is dus weer jouw interpretatiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jouw interpetatie is totaal verkeerd.
Danny.. oh sorry MIJNHEER Jowenko, was ontzettend terughoudend om toe te geven op wat zijn ogen hem vertelden.
Dat de interviewer graag een uitspraak wil, is normaal, en dat is het vak van interviewen. Je doet nu net alsof hij eigenlijk iets anders had willen zeggen, maar zo zit het niet!
Jij denkt dat er in Afghanistan en Irak gemoord wordt voor ons belang? Ben jij wapencontractor die miljarden per jaar binnensleept sinds 9/11? Ben jij de pijpleidinglegger die zwaarrr binnenloopt sinds 9/11? De enigen die baat hebben bij het kapot maken van landen is de oorlogsindustrie zelf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Fascistische oorlogsgeile tirannie om winstbelang?
Mijn hemel zeg, nooit geweten dat je een dergelijke visie had van het westen, zie het als een vrolijke weide waarin allemaal wolkenkrabbers staan, buiten deze weide, aan de overkant van het meer zit een grote zandbak vol met kwaadaardige molletjes die zichzelf opblazen, en je wilt natuurlijk geen molshopen in je mooie weide!
Wat doe je dan, je belt de "pest-control" en die komen de molletjes voor je opruimen. Eind goed al goed, vooral ook omdat je zodra de molletjes weg zijn hun zoete zwarte drankjes uit de grond kan pompen en het gebruiken om de gebouwen in je mooie weide te financieren.
volgens mij is alex jones stiekem een nederlanderquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij denkt dat er in Afghanistan en Irak gemoord wordt voor ons belang? Ben jij wapencontractor die miljarden per jaar binnensleept sinds 9/11? Ben jij de pijpleidinglegger die zwaarrr binnenloopt sinds 9/11? De enigen die baat hebben bij het kapot maken van landen is de oorlogsindustrie zelf.
Jij doet nu alsof het platbombarderen van landen niet méér boze molletjes tot gevolg heeft. Hoe kortzichtig is jouw visie, man.
Je doet nu ook net of onze samenlevingen niet kunnen bestaan zonder die oorlogsindustrie, terwijl die industrie de grootste bedreiging is voor onze standaard van leven. Wie denk je dat er voor gezorgd heeft dat wij nu een immigrantenoverschot hebben? Dezelfde oorlogsindustrie die nu de poppenspeler van de politici is, was het destijds ook. Wie denk je dat degenen zijn die Europa in de as hebben gelegd in WWI & WWII? Het was de oorlogsindustrie in Duitsland die Hitler als muppet aan de macht hielp/bracht/hield. Trek je eigen conclusie.
Alex Jones heeft één zwakte. Hij handelt vanuit een "christelijk" kader, terwijl de grote religies altijd als machtsmiddel gebruikt worden om grote groepen mensen direct te controleren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
volgens mij is alex jones stiekem een nederlander
Ga je weer, je doet net alsof je feiten persoonlijk kan inkleuren:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ahum, dat is dus weer jouw interpretatie
Hij wordt welgedelijk gestuurd in dat interview. Als jij vindt van niet, prima, dat mag. Maar ik zie het zo, jij ziet het anders.![]()
En de een is het met jou eens, de ander met mij.
Ik zou wel eens de originele audio-track hiervan willen, en geanalyseerd door een expert. Zal aan mij liggen, maar man oh man wat klinkt dit copy-pastigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ga je weer, je doet net alsof je feiten persoonlijk kan inkleuren:
Hier heb je een bevestiging buiten de docu om, waar hij nogmaals bevestigd dat het niet door vuur kan komen!
En nu je mond spoelen!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik zou wel eens de originele audio-track hiervan willen, en geanalyseerd door een expert. Zal aan mij liggen, maar man oh man wat klinkt dit copy-pastig
Ik ben iemand die liever het onderste uit de kan haalt in plaats van klakkeloos gelooft hoe/wat. Bewijzen ipv schimmige video's die niet te verifieren zijn.quote:
dat is zo kortzichtig van jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik ben iemand die liever het onderste uit de kan haalt in plaats van klakkeloos gelooft hoe/wat. Bewijzen ipv schimmige video's die niet te verifieren zijn.
Maar schijnbaar gaat men er maar vanuit dat ik 100% geloof dat het is zoals de media het zegt. Over 9/11 heb ik qua dader gewoon geen mening, heb er geen gedegen kennis over om dat oprecht te kunnen zeggen.
Als de oorlogsindustrie zou verdwijnen, dan zou dat een aardige klap zijn voor de economie van de Verenigde Staten, en wat slecht is voor de Verenigde Staten is slecht voor ons. Derhalve kan je wel degelijk stellen dat zolang de Verenigde Staten het goed doen, en dus ook de oorlogsindustrie dat het wel degelijk in ons voordeel is ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij denkt dat er in Afghanistan en Irak gemoord wordt voor ons belang? Ben jij wapencontractor die miljarden per jaar binnensleept sinds 9/11? Ben jij de pijpleidinglegger die zwaarrr binnenloopt sinds 9/11? De enigen die baat hebben bij het kapot maken van landen is de oorlogsindustrie zelf.
Jij doet nu alsof het platbombarderen van landen niet méér boze molletjes tot gevolg heeft. Hoe kortzichtig is jouw visie, man.
Je doet nu ook net of onze samenlevingen niet kunnen bestaan zonder die oorlogsindustrie, terwijl die industrie de grootste bedreiging is voor onze standaard van leven. Wie denk je dat er voor gezorgd heeft dat wij nu een immigrantenoverschot hebben? Dezelfde oorlogsindustrie die nu de poppenspeler van de politici is, was het destijds ook. Wie denk je dat degenen zijn die Europa in de as hebben gelegd in WWI & WWII? Het was de oorlogsindustrie in Duitsland die Hitler als muppet aan de macht hielp/bracht/hield. Trek je eigen conclusie.
In feite ben je dat niet, je probeert altijd overal onderuit te komen op de makkelijkste manier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik ben iemand die liever het onderste uit de kan haalt in plaats van klakkeloos gelooft hoe/wat. Bewijzen ipv schimmige video's die niet te verifieren zijn.
Maar schijnbaar gaat men er maar vanuit dat ik 100% geloof dat het is zoals de media het zegt. Over 9/11 heb ik qua dader gewoon geen mening, heb er geen gedegen kennis over om dat oprecht te kunnen zeggen.
Dat heb ik omdat mijn beroep bestaat uit het beoordelen van gesprekken over de telefoon. Dit komt alleszins over als een naturel telefoongesprek, daarom ook mijn vraag of een audio-expert niet eens deze originele track zou moeten beluisteren/analyseren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
In feite ben je dat niet, je probeert altijd overal onderuit te komen op de makkelijkste manier.
Fotoshop foto's 'begrijp' je zogenaamd nooit.
En nu heb je ineens verstand van he copy/pasten van audio tracks.
Leg me geen woorden in de mond, ik sta neutraal tegenover 9/11 als het om daders gaat, dat heb ik al vaker gezegd.quote:Als je al moeite hebt met een telefoon gesprek te herkennen omdat het schijnbaar zo desastreus zou zijn voor jouw ingenomen mening, moet je toch eens bij jezelf te raden gaan of je werkelijk wel helemaal strookt met de buitenwereld.
Zeggen en handelen zijn twee diverse dingen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:45 schreef Dragorius het volgende:
Leg me geen woorden in de mond, ik sta neutraal tegenover 9/11 als het om daders gaat, dat heb ik al vaker gezegd.
Maar ga nou eens inhoudelijk erop in, en pak die audio track het is namelijk een belangrijk onderdeel in de neutrale bewijsvoering.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:54 schreef Dragorius het volgende:
Ik zeg alleen maar dat ik benieuwd ben naar de originele audio-track omdat het voor mij (vanuit beroepswege!!) overkomt als een nep-gesprek. Ik zeg niet dat het zo is. Maar het valt mij gewoon op.
Evenmin vind ik het ongeloofwaardig dat een terroristenclubje zoiets als dit zomaar regelt. Zeker op deze schaal.
Dat interview blijft een staaltje sturen van jewelste, maar nogmaals dat moet iedereen zelf weten natuurlijk.
Waarom is het dan zo "raar" dat ik van alles, welke kant dan ook, bewijs wil zien voordat ik het kan geloven? Ik maak geen onderscheid tussen de verklaring van de overheid zelf of die van conspiracy-theorists
En dat staat los van mijn mod-schap, ik ben ook gewoon nog user. Als mod bestaan mijn taken uit andere dingen, ik geef mijn mening als user, niet als mod(en die discussie is al eerder geweest, overigens)
Dit is niet inhoudelijk? Het word nu een beetje vervelend mijn beste.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:57 schreef Ticker het volgende:
[..]
Maar ga nou eens inhoudelijk in, en pak die audio track het is namelijk een belangrijk onderdeel in de neutrale bewijsvoering.
Succes!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ken jij degene die de youtube gepost heeft? hij moet dan de originele track hebben, toch?
Overigens vreemd dat ik dit moet bewijzen, terwijl jij komt met het filmpje. Dus ben jij overtuigd dat het onomstotelijk bewijs is. Waarom dan?
Welk gedraai?quote:En dat je gedraai vervelend wordt is te beamen.
Ik verwacht dat er ook een horde mensen zit mee te genieten op dit moment.
Dat is wel de snelste manier om zaken erdoor te drukken, door te laten zien hoe kwetsbaar je bent.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef mckok1 het volgende:
mensen denk nou is na. je gaat je eigen land tog niet zo iets aan doen. je gaat jezelf tog ook niet zoiets aan doen om jezelf zo veel schade toe te brengen. daar zijn geen bewijzen of bronnen voor maar dat is gewoon het menselijk verstand en gevoel
Ieder zijn mening.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:06 schreef mckok1 het volgende:
hoezo zwak. persoonlijk vind ik dat de terroristen er gewoon achter zitten en dat de VS zelf op 11 september laks is geweest bij het hadelen waardoor dus enkele duizenden doden zijn gevallen.
If they did it before, they will do it again. Komt voort uit hun Machiavellistische manier van denken, waarin het doel de middelen ter allen tijden heiligt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef mckok1 het volgende:
je kan wel allemaal bronnen gaan zoeken wie achter de aanslagen zit maar dat is niet relevant. het blijven ten eerste ook alleen maar bronnen. wie zegt dat die bronnen te vertrouwen zijn.
en denken jullie nou echt dat de VS zelf hun economische en militaire hart aanvallen?? denken jullie dat nou echt? dat is echt onzin. denk je echt dat als VS er zelf achter zat dat ze dat zouden doen om afghanistan aan te vallen. als ze dat wilde deden ze dat tog wel dus hadden ze echt niet z'n reden voor nodig.
mensen denk nou is na. je gaat je eigen land tog niet zo iets aan doen. je gaat jezelf tog ook niet zoiets aan doen om jezelf zo veel schade toe te brengen. daar zijn geen bewijzen of bronnen voor maar dat is gewoon het menselijk verstand en gevoel
Ik zag vanochtend op het nieuws iets over twee piloten die aan het laptoppen waren en daardoor 150 km te ver door vlogen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:20 schreef mckok1 het volgende:
oh maar dit is wel enigzins te onderbouwen hoor.
wat dacht je van het amerikaanse/canadees luchtcommando centrum NORAD
als een vliegtuig zijn transponder uitzet of al langer geen contact meer heeft met de grond of andere vliegtuigen wordt er vanaf een militaire luchthaven in de een stel gevechtvliegtuigen op het vliegtuig afgestuurd om te kijken wat er aan de hand is. er zijn in de omgeving van New York 15 van deze luchthavens. normaal duurt het maximaal 15 minuten om een vliegtuig te onderscheppen. tijdens de aanslagen vlogen er totaal 90 minuten gekaapte vliegtuigen rond. NORAD heeft het kunnen presteren om GEEN 1 vliegtuig de onderscheppen. GEEN 1!!! dit wijst op het slechte handelen van de VS. ook is het algemeen bekend dat vooral beide WTC torens erg slecht onderhouden waren. enkele stalen kolommen waren erg beschadigd en het brandwerend materiaal wat er omheen hoorde te zitten was er grotendeels af.
Het commando over NORAD was een maandje voor 9/11 door Cheney verhuisd van een paar generaals naar hem persoonlijk. Generaals zijn daar ook voor opgestapt. Er is een hoorzitting waarin Norman Mineta toegeeft dat Cheney de onderscheppings vechtvliegers persoonlijk tegenhoudt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:20 schreef mckok1 het volgende:
als een vliegtuig zijn transponder uitzet of al langer geen contact meer heeft met de grond of andere vliegtuigen wordt er vanaf een militaire luchthaven in de een stel gevechtvliegtuigen op het vliegtuig afgestuurd om te kijken wat er aan de hand is. er zijn in de omgeving van New York 15 van deze luchthavens. normaal duurt het maximaal 15 minuten om een vliegtuig te onderscheppen. tijdens de aanslagen vlogen er totaal 90 minuten gekaapte vliegtuigen rond. NORAD heeft het kunnen presteren om GEEN 1 vliegtuig de onderscheppen. GEEN 1!!! dit wijst op het slechte handelen van de VS. ook is het algemeen bekend dat vooral beide WTC torens erg slecht onderhouden waren. enkele stalen kolommen waren erg beschadigd en het brandwerend materiaal wat er omheen hoorde te zitten was er grotendeels af.
Ze reageerden er niet op. Dat is net zoiets, nietwaar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:35 schreef mckok1 het volgende:
die regels waren er ook al voor 9/11. zo iets heb je in nederland ook. laats gingen er boven mijn huis nog 2 f16 door de geluidsbarrière om een vliegtuig te onderscheppen.
niet in elk land zijn er deze eisen. die 2 piloten is anders. daar stond de transponder nog wel aan.
Dringt het al tot je door? Cheney had command over NORAD en hij heeft de vechtvliegers die ten tijde van de aanslagen op het WTC waren gescrambeled persoonlijk tegen gehouden om in te grijpen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:44 schreef mckok1 het volgende:
als dan er geen vliegtuigen naartoe zijn gestuurd is dit een duidelijk voorbeeld dat het in europa ook nog niet overal goed is geregeld en dat het iets is waar gewerkt aan moet worden.
ook is het zo dat een groot gedeelte gevechtvliegtuigen enkele dagen voor 9/11 op een oefenmissie gingen. ook terwijl er bekend was dat er een grote dreiging was en dat er wel eens iets kon gebeuren. allciht waren er genoeg vliegtuigen over om minstens 2 gekaapte vliegtuigen te onderscheppen
Wat betreft dat laatste ben ik volledig met je eens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:58 schreef mckok1 het volgende:
dus jij beweert dat er geen piloten waren maar dat de vliegtuigen op afstand bestuurbaar zijn? ze zijn wel daadwerkelijk opgestegen met piloten want die heeft waarschijnlijk iedereen gezien. en hoe bewijs je dan het radiocontact met de toren. was dat ook op afstand? of was dat een computer? terrorist??
en van die kerel die niet het commano gaf die vliegtuigen de lucht in te sturen mogen ze van mij appart dus ook oppakken. als er ook maar 1 vliegtuig had kunnen onderschept worden had dat misschien wel 1000 doden voorkomen
Lijkt me "voor zich" spreken. De rest was dus wel goed?quote:FBI Director Robert Mueller acknowledged on Thursday that the identity of several of the suicide hijackers is in doubt.
Als er al daadwerkelijk kapers waren. De kapers waarvan de US overheid zei dat zij het hadden gedaan, leven dus nog.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:10 schreef mckok1 het volgende:
het lijkt mij dat bij zon grote aanslag veel meer mensen nodig zijn dan die terroristische piloten alleen. er zal wel een groot netwerk van andere terroristen achter zitten die het plan hebben gemaakt en gedeeltelijk uitgevoerd. de piloten waren simpelweg de uitvoerders.
Nee, niet eens de helft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als er al daadwerkelijk kapers waren. De kapers waarvan de US overheid zei dat zij het hadden gedaan, leven dus nog.
Van de rest is ook geen lijk gevonden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, niet eens de helft.
Zie ook: http://www.bbc.co.uk/blog(...)piracy_theory_1.html
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:33 schreef Salvad0R het volgende:
Ook zoiets. De zwarte dozen van de airliners zijn allemaal zogenaamd in rook opgegaan, maar het paspoort van één van de kapers die achteraf levend werd teruggevonden, heeft de hele impact in het WTC overleefd en is zonder beschadiging in een boom geland, waar die "toevallig" werd gevonden.
Sterker nog, het enige geval uit de geschiedenis van de luchtvaart waarin de zwarte doos is "vernietigd".quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vast het enige geval uit de geschiedenis van de luchtvaart waarin een document onbeschadigd bleef.
Die dingen raken vaak genoeg ernstig beschadigd of worden niet teruggevonden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Sterker nog, het enige geval uit de geschiedenis van de luchtvaart waarin de zwarte doos is "vernietigd".
Die dingen zijn sterker dan een tank, klopt gewoon geen kont van.
Waarschijnlijk niet he. Op afstand bestuurbare units installeren in een airliner hoeft niets te maken te hebben met de inzittenden. Misschien waren de kapers wel allemaal Harvey Oswalds, met hun vinger half in de pap, als Manchurian candidates.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:47 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Waar zijn de mensen die in de vliegtuigen zaten dan allemaal gebleven? Is al dat leed ook gespeeld en zitten complete families in het complot?
Je hebt gezien dat thermiet niet eens door het dak van een auto heenkomt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet he. Op afstand bestuurbare units installeren in een airliner hoeft niets te maken te hebben met de inzittenden. Misschien waren de kapers wel allemaal Harvey Oswalds, met hun vinger half in de pap, als Manchurian candidates.
Feit dat explosief nanothermiet massaal in het stof van WTC1&2 is gevonden, zegt in ieder geval genoeg over de manier van ineenstorten van de torens en WTC7.
En wederom ijl je. Ik heb met Brainiac gezien dat ze met termiet binnen een seconde door een heel motorblok heen kwamen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je hebt gezien dat thermiet niet eens door het dak van een auto heenkomt?
yups een hele bloempot voor een stukje van 2cm x 2cm x 2mm, hoe veel thermiet zou er dan nodig geweest zijn om door massief stalen balken te komen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
En wederom ijl je. Ik heb met Brainiac gezien dat ze met termiet binnen een seconde door een heel motorblok heen kwamen.
Net beweer je nog dat thermiet niet eens door een dak van een auto heen komt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
yups een hele bloempot voor een stukje van 2cm x 2cm x 2mm, hoe veel thermiet zou er dan nodig geweest zijn om door massief stalen balken te komen?
Ziet er ook echt heel gecontroleerd uit hoe dat brand...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
En wederom ijl je. Ik heb met Brainiac gezien dat ze met termiet binnen een seconde door een heel motorblok heen kwamen.
Dat is dan ook geen gespecialiseerd nano-thermite, Hekkie, dat weet je zelf maar al te goed.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ziet er ook echt heel gecontroleerd uit hoe dat brand...
Right... en welk process zorgt er voor dat dit fijnere thermiet dan wel gecontroleerd zou branden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen gespecialiseerd nano-thermite, Hekkie, dat weet je zelf maar al te goed.
quote:Trouwens, doe mij een unban in #fok. Je weet dat ik zondagochtend half 7 ontoerekeningsvatbaar ben wat betreft uitspraken daar. Doe even coulant.
Gewoon aanbrengen op lange strippen en die op de kollomen aanbrengen van gebouwen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Right... en welk process zorgt er voor dat dit fijnere thermiet dan wel gecontroleerd zou branden.
[..]
omdat het niet door het dak heenkwam . Dat een grotere hoeveelheid termiet door een motorkap heen komt zegt niets omdat dat zou betekenen dat de hoeveelheden termiet om door stalen balken heen te komen ontzettend groot moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Net beweer je nog dat thermiet niet eens door een dak van een auto heen komt?
En dan? Wordt het warm en vloeit het weg. Schiet ook niet echt op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Gewoon aanbrengen op lange strippen en die op de kollomen aanbrengen van gebouwen.
Salvad0R stelt toch dat het gespecialiseerd nano-thermiet is. Die zijn getraind om niet weg te vloeien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dan? Wordt het warm en vloeit het weg. Schiet ook niet echt op.
Maar getrained door de US of in Osama's al-quaeda kampen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:05 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Salvad0R stelt toch dat het gespecialiseerd nano-thermiet is. Die zijn getraind om niet weg te vloeien.
Stukje basis materiaaleigenschappen dan. Staal verzwakt aan de hand van de temperatuur. Hoe hoger hoe zwakker. Om het staal significant te verzwakken hoefde het vuur de temperatuur om het te smelten bij lange na niet te halen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:57 schreef Schenkstroop het volgende:
Er bestaan verschillende soorten 'thermite'. De zg gevonden 'nano-thermite' op ground-zero zou temperaturen vele malen hoger halen dan 'normale thermite".
En hoe kon vliegtuig-brandstof a. alle stalen kolommen in de twee gebouwen, van top tot teen, zodanig verzwakken. Dat de gebouwen in vrije val en netjes in mekaar zakten? De NIST geeft als officiele verklaring 'the pancake theory' maar bij 'pancaking" zou elke verdieping dat de onderste raakt weerstand opleveren bij het in mekaar storten. En zodoende zou de ineenstorting van de beide WTC's niet met vrije-val snelheid kunnen zijn gebeurd. Maar wij weten wel beter.
b. hoe kan normale vliegtuig-brandstof stalen kolommen versmelten in 99-verdieping hoge gebouwen en beton verpulveren. En dat dagen na 9/11 NASA sateliet fotos kon maken dat hoge temperaturen op ground-zero waarnam?
Hoezo vloeit wat weg. Denk je niet dat speciaal-thermiet, dat makkelijk door staal heen zou gaan, de kolommen niet op zn minst zou verzwakken. Hoezo zou nano-themiet zijn doel niet halen als je het aanbrengt in lange strippen en dat aanbrengt in een gebouw? Wat gebruiken die zg. demolition-men/women bij het neerhalen van gebouwen dan. Vloeit bij hun de thermiet dan ook weg en mist het zijn doel?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dan? Wordt het warm en vloeit het weg. Schiet ook niet echt op.
Dat blijft natuurlijk de grote vraag.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar getrained door de US of in Osama's al-quaeda kampen?
Okay. we gaan ervan uit dat vliegtuigbrandstof alle stalen kolommen in een 100-verdiepingen tellende gebouw heeft verzwakt. En daardoor is dat gebouw in mekaar gezakt. Maar leg eens uit, als jij de 'pancaking theory' (officiele verklaring van NIST) aanhangt en daarin gelooft. Waarom heeft elke verdieping dat bij het ineenstorten de onderste verdieping moest raken, en die weer hoeft moeten doen begeven. Dat dit proces géén vertraging bij het ineenstorten van het gebouw heeft gegeven? 100 verdiepingen ofzo zijn in vrije val-snelheid in mekaar gezakt. Zonder vertraging en netjes. Hoe is dat mogelijk?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Stukje basis materiaaleigenschappen dan. Staal verzwakt aan de hand van de temperatuur. Hoe hoger hoe zwakker. Om het staal significant te verzwakken hoefde het vuur de temperatuur om het te smelten bij lange na niet te halen.
Demolition mensen gebruiken dan ook geen thermietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoezo vloeit wat weg. Denk je niet dat speciaal-thermiet, dat makkelijk door staal heen zou gaan, de kolommen niet op zn minst zou verzwakken. Hoezo zou nano-themiet zijn doel niet halen als je het aanbrengt in lange strippen en dat aanbrengt in een gebouw? Wat gebruiken die zg. demolition-men/women bij het neerhalen van gebouwen dan. Vloeit bij hun de thermiet dan ook weg en mist het zijn doel?
Kom alsjeblieft niet met die vrijeval en geen weerstand bullshit aanzetten... Dat is al zo vaak behandelt en weerlegt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Okay. we gaan ervan uit dat vliegtuigbrandstof alle stalen kolommen in een 100-verdiepingen tellende hoge gebouw heeft verzwakt. En dat daardoor dat gebouw in mekaar is gezakt. Maar leg eens uit, als jij de 'pancaking theory' (officiele van NIST) aanhangt en daarin gelooft. Waarom heeft elke verdieping dat bij het ineenstorten de onderste verdieping moest raken, en die weer hoeft moeten doen begeven. Dat dit proces géén vertraging bij het ineenstorten heeftt gegeven? 100 verdiepingen ofzo zijn in vrije val-snelheid ineengezakt. Zonder vertraging en netjes. Hoe is dat mogelijk?
Nou humor me. Omdat je troefertjes haat en niet wil dat zij komen aan jouw geloof en veilige warme gevoel dat jij krijgt van de overheid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kom alsjeblieft niet met die vrijeval en geen weerstand bullshit aanzetten... Dat is al zo vaak behandelt en weerlegt.
Als jij dat over mij wil geloven, veel plezier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou humor me. Omdat je troefertjes haat en niet wil dat zij komen aan jouw geloof en veilige warme gevoel dat jij krijgt van de overheid.
Dankjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:22 schreef oompaloompa het volgende:
ut het rapport:
The analyses of the video (both the estimation of the instant the roofline began to descend and the calculated velocity and acceleration of a point on the roofline) revealed three distinct stages characterizing the 5.4 seconds of collapse:
* Stage 1 (0 to 1.75 seconds): acceleration less than that of gravity (i.e., slower than free fall).
* Stage 2 (1.75 to 4.0 seconds): gravitational acceleration (free fall)
* Stage 3 (4.0 to 5.4 seconds): decreased acceleration, again less than that of gravity
This analysis showed that the 40 percent longer descent time—compared to the 3.9 second free fall time—was due primarily to Stage 1, which corresponded to the buckling of the exterior columns in the lower stories of the north face. During Stage 2, the north face descended essentially in free fall, indicating negligible support from the structure below. This is consistent with the structural analysis model which showed the exterior columns buckling and losing their capacity to support the loads from the structure above.
Dan moet je toch eens een stuk beter naar de beelden kijken. Die data klopt nml met dat model met die 'rare berekeningen'.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Zegt mij niets.
Als je iets zou laten vallen vanaf het hoogste punt van een van de twin-towers zou dat met 9.5 sec. ofzo de grond raken. En dat zou dan zonder weerstand zijn. NIST zegt zelf dat hun 'pancaking theory' inhoudt dat elke etage de onderste heeft doen begeven tijdens het ineenstorten. Dit gééft weerstand en vertraagd de ineenstroting van het gebouw. Toch is elke van de gebouwen ineengestort met vrije-val snelheid alsof elke etage geen weerstand te verduren had.
Dan moet je niet met rare berekeningen komen aanzetten alsof elk van de gebouwen in 3 delen ineen zijn gezakt. En dat elke deel 2sec. tijd won ofzo. Want de beelden liegen niet.
Daar gaat dat verhaal niet om denk ik. Er was weinig keus, en de mensen zochten een opluchting na Bush, en Obama kwam het beste over. Dit heeft ook te maken met wishfull thinking, oftewel iedereen wil zo graag dat het beter gaat, dat ze dergelijke woorden maar al te graag geloven. Liefde maakt blind, zeggen ze weleens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Nog een laatste vraagje en dan trek ik mij terug. Wie van jullie geloofden in Obama en zijn Bullshit tijdens zijn campagne? Hoeft niet te antwoorden even voor jezelf. Hoe goedgelovig ben je dan?
Ten eerste snap ik totaal niet hoe dit relevant is, ten tweede weiger je duidelijk op vragen en informatie in te gaan. Misschien bij jezelf even afvragen of dat een goed voorbeeld is van hoe je niet goedgelovig moet zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Nog een laatste vraagje en dan trek ik mij terug. Wie van jullie geloofden in Obama en zijn Bullshit tijdens zijn campagne? Hoeft niet te antwoorden even voor jezelf. Hoe goedgelovig ben je dan?
Eerst langzamer dan vrije val, daarna bijna vrije val en daarna weer langzamer dan vrije val.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:24 schreef Schenkstroop het volgende:
ontleed jij dan effe in klare hollandse taal wat daar staat van het NIST over vrije val.
Bron?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Sterker nog, het enige geval uit de geschiedenis van de luchtvaart waarin de zwarte doos is "vernietigd".
Die dingen zijn sterker dan een tank, klopt gewoon geen kont van.
Als dat openlijk en alom bekend is, zal het je weinig moeite kosten om dit even te onderbouwen. Geef eens een voorbeeld van een vliegtuig dat buiten de ADIZ-zone is onderschept in die tijd. (Tip: er is maar 1 relevant erg bekende case (payne stewart) en dat spreekt je bewering net totaal tegen).quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:20 schreef mckok1 het volgende:
als een vliegtuig zijn transponder uitzet of al langer geen contact meer heeft met de grond of andere vliegtuigen wordt er vanaf een militaire luchthaven in de een stel gevechtvliegtuigen op het vliegtuig afgestuurd om te kijken wat er aan de hand is. er zijn in de omgeving van New York 15 van deze luchthavens. normaal duurt het maximaal 15 minuten om een vliegtuig te onderscheppen. tijdens de aanslagen vlogen er totaal 90 minuten gekaapte vliegtuigen rond. NORAD heeft het kunnen presteren om GEEN 1 vliegtuig de onderscheppen. GEEN 1!!!
Onzin.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:12 schreef mckok1 het volgende:
norad zorgt voor een veilig luchtruim in noord amerika. elk jaar komt er ongeveer 100 keer voor dat een vliegtuig onderschept moet worden. zij hebben al deze vliegtuigen binnen het gestelde kwartier onderschept. dit zijn feiten!!!
De campagneleugens waren dit keer niet voor de poes. Hij zou op dag 1 in office de troepen beginnen terug te trekken, hij zou een einde maken aan lobbyisten in het Witte Huis, hij zou niet meer belastingen heffen, etc. Het klonk goed. Totdat hij Geithner als Treasury Secretary instelde, etc etc.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je zo slecht op de hoogte bent van de feiten, waarom post je dan überhaupt hier? Of wil je met opzet verwarring en leugens verspreiden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:45 schreef gorggg het volgende:
[..]
Onzin.
Norad keek enkel naar de AZID-zones. (Vliegtuigen die van buiten N-Amerika komen en N-Amerika binnen willen vliegen.). Binnen de AZID-zones keken ze niet (FAA is hier de baas). En onderscheppingen zoals op 9-11 kwamen nooit voor, werden zo goed als niet geoefend en er waren geen werkbare procedures voor. De enige vergelijkbare case (Stewart Payne) werd na 1u20min onderschept en dit vliegtuig zette zijn transponder niet af. Het werd daarenboven onderschept door een niet-Norad vliegtuig (dat toevallig in de buurt was).
Dat zijn de feiten.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:24 schreef Schenkstroop het volgende:
ontleed jij dan effe in klare hollandse taal wat daar staat van het NIST over vrije val.
Was dit wat je bedoelde?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Eerst langzamer dan vrije val, daarna bijna vrije val en daarna weer langzamer dan vrije val.
Die slappe tegenstrijdige uitleg legt niet uit hoe WTC7 neerkomt, zonder geraakt te zijn door vliegtuigen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Was dit wat je bedoelde?
Hoe nu verder?
vrije val is vrije val. als je binnen de tijd van een vrije val, een tijd langzamer valt, dan is er vertraging.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Was dit wat je bedoelde?
Hoe nu verder?
Ik snap je niet. Je claimde dat het feit dat het gebouw met vrije valsnelheid instortte aangaf dat er termiet moest zijn gebruikt. De verklaring voor die vrije val is dat het niet alleen vrije val was, iets wat je ook duidelijk op de filmjes kunt zien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
vrije val is vrije val. als je binnen de tijd van een vrije val, een tijd langzamer valt, dan is er vertraging.
die vertraging was er niet.
Die eigenaar zei "We pulled it" en die andere onderzoekers van brandveiligheid zeiden dat het door brand kwam.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Die slappe tegenstrijdige uitleg legt niet uit hoe WTC7 neerkomt, zonder geraakt te zijn door vliegtuigen.
Maar de tijd van het welles/nietes spelletje is voorbij.
De voorbereidingen voor globale revolutie worden getroffen.
Volgens mij heeft de NOS een keer iets uitgezonden waar een 'detonating'-expert die gespecialiseerd was in het neerhalen van gebouwen eens die beelden bekeken. En die was ervan overtuigd dat er geen explosieven waren gebruikt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
vrije val is vrije val. als je binnen de tijd van een vrije val, een tijd langzamer valt, dan is er vertraging.
die vertraging was er niet. zo'n honderd etages, elke etage viel op de etage eronder en deed het breken volgens NIST (pancake-theory) dat geeft vertraging. in 9 seconden is dat gebouw netjes ineengestort. achja..
Je bedoelt Danny Jowenko?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de NOS een keer iets uitgezonden waar een 'detonating'-expert die gespecialiseerd was in het neerhalen van gebouwen eens die beelden bekeken. En die was ervan overtuigd dat er geen explosieven waren gebruikt.
Of zit die man ook in het complot?:
De officiele verklaring van NIST voor een "pannekoek-ineenstorting" (pancake-theory) kan niet kloppen. Omdat elke etage de etage eronder moet breken, wat vertraging oplevert. Dan kan een WTC niet in 9 seconden (vrije-val snelheid en netjes) in eenstorten. Maar dat is wel gebeurd. Tenzij er explosieven zijn gebruikt die ineenstorting verspoedigden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Je claimde dat het feit dat het gebouw met vrije valsnelheid instortte aangaf dat er termiet moest zijn gebruikt. De verklaring voor die vrije val is dat het niet alleen vrije val was, iets wat je ook duidelijk op de filmjes kunt zien.
Hoe rijmen die twee dingen met elkaar?
of tenzij, zoals al gepost, in het begin de stalen hoofdconstructie verzwakt is geraakt (zoals ook op de film te zien is) waarna alle verdiepingen met vrije valsnelheid naar beneden zijn gevallen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De officiele verklaring van NIST voor een "pannekoek-ineenstorting" (pancake-theory) kan niet kloppen. Omdat elke etage de etage eronder moet breken, wat vertraging oplevert. Dan kan een WTC niet in 9 seconden (vrije-val snelheid en netjes) in eenstorten. Maar dat is wel gebeurd. Tenzij er explosieven zijn gebruikt die ineenstorting verspoedigden.
Als iemand beweert dat er geen explosieven zijn gebruikt, dan zit diegene zeker weten in het complot. Of hij denkt dat het stoer is om te liegen voor mensen waar hij tegen opkijkt, die hem werkelijk als een slaafse kneus zien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de NOS een keer iets uitgezonden waar een 'detonating'-expert die gespecialiseerd was in het neerhalen van gebouwen eens die beelden bekeken. En die was ervan overtuigd dat er geen explosieven waren gebruikt.
Die Jowenko, toen hij eerst die beelden zag, zei hij jawel dat is controlled demolition! Daarna kwam hij erop terug. Maar.. dat ging alleen over WTC7. Omdat hij ervan overtuigd was dat hij alleen die middelste pilaar onderin dat gebouw hoefde te "riggen". En dat dit best op de dag zélf kon zijn gedaan terwijl er boven een paar verdiepingen in brand stonden. Dit was nadat hij bouwtekeningen zag. Maar over WTC 1 en 2 zei hij jawel dat IS CD geen twijvel. Maar zeker weten durfde hij niet omdat hij meer wilde zien. Die journalist zette hem op een gegeven moment wel onder druk en dan gaat zo'n expert natuurlijk voorzichtiger doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat NIST zelf zegt 'pancake theory'quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
of tenzij, zoals al gepost, in het begin de stalen hoofdconstructie verzwakt is geraakt (zoals ook op de film te zien is) waarna alle verdiepingen met vrije valsnelheid naar beneden zijn gevallen.
Op welke manier zou wat ik net heb gepost niet fysisch mogelijk zijn zonder explosieven?
Mss. moet je de samenvatting van NIST eens lezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Omdat NIST zelf zegt 'pancake theory'
Pancake-theory + vrije val gaat niet samen...
Heb je moeite met een discussie te voeren? Wat je post over die oefeningen + operations is niet relevant voor hetgeen ik hiervoor neerzette.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je zo slecht op de hoogte bent van de feiten, waarom post je dan überhaupt hier? Of wil je met opzet verwarring en leugens verspreiden?
Operation Vigilant Guardian. Vond plaats op 9/11 zelf.
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Vigilant_Guardian
Hetzelfde geldt voor Operation Global Guardian. Ook hier is NORAD bij betrokken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Global_Guardian
Alsmede Operation Nothern Vigilance.
http://en.wikipedia.org/w(...)n_September_11,_2001
Er zijn vast officiële documenten te vinden op de .gov websites, maar ik ben lui.
Als je zo blijft praten dan neemt niemand je serieus. met je slaafse kneus, zwakzinnige slaaf...quote:
Ik echo gorggg hier even, maar ik heb het rapport gelezen en dat onderschrijft ongeveer letterlijk wat ik de vorige pagina heb gepost. Ze spreken niet over een pancake theory en zeggen wel dat de meest structurele balken vervormd raakten waardoor de boel uiteindelijk in stortte.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Omdat NIST zelf zegt 'pancake theory'
Pancake-theory + vrije val gaat niet samen...
De stalen hoofdconstructie van beide WTC's waren volgens mij een MATRIX van stalen pilaren. Ze waren gebouwd als het ware als een insecten-hor. een gat in een muggehor doet niet de hele hor ineenstorten.
Hoe kan vliegtuigbrandstof dat bij impact al allemaal in rook opgaat, een 99 verdieping tellende gebouw doordrengt met een stalen kern, verzwakken?
En die laatste zin is precies waar het om draait.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je zo blijft praten dan neemt niemand je serieus. met je slaafse kneus, zwakzinnige slaaf...
En het is heel simpel. Ik heb nooit die dingen gezien/gehoord die jij nu verteld. En met mij 95% van de bevolking. Hoe had ik dan in moeten zien dat het tegenstrijdig is? Moet ik uit mezelf alles maar argwanend bekijken? Misschien dat ik dan meer inzicht krijg in wat er in de wereld echt gebeurd, maar of ik er gelukkiger van word weet ik niet.
Moet ik dan bij alles wat er in de wereld gebeurt mezelf afvragen of het wel waar is? Man, ik heb geen zin om mijn hele leven daaraan te besteden. Plus ik heb wel vertrouwen in een hoop mensen. In een hoop ook niet, maar wel in het meerendeel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
En die laatste zin is precies waar het om draait.
Als we allemaal onze ogen dicht doen.. zien we het niet.
Maar door die stap verzegel je de toekomst niet..
Natuurlijk word je er niet gelukkiger van.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je zo blijft praten dan neemt niemand je serieus. met je slaafse kneus, zwakzinnige slaaf...
En het is heel simpel. Ik heb nooit die dingen gezien/gehoord die jij nu verteld. En met mij 95% van de bevolking. Hoe had ik dan in moeten zien dat het tegenstrijdig is? Moet ik uit mezelf alles maar argwanend bekijken? Misschien dat ik dan meer inzicht krijg in wat er in de wereld echt gebeurd, maar of ik er gelukkiger van word weet ik niet.
Nee alleen bij de status quo berichten, de alternatieve nieuwsbronnen moet je klakkeloos aannemen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Moet ik dan bij alles wat er in de wereld gebeurt mezelf afvragen of het wel waar is? Man, ik heb geen zin om mijn hele leven daaraan te besteden.
Wie is hier nou degene die zich aan een geloof vastklampt? Met je vrije val...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
die vertraging was er niet. zo'n honderd etages, elke etage viel op de etage eronder en deed het breken volgens NIST (pancake-theory) dat geeft vertraging. in 9 seconden is dat gebouw netjes ineengestort. achja..
Dat was dan ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Die slappe tegenstrijdige uitleg legt niet uit hoe WTC7 neerkomt, zonder geraakt te zijn door vliegtuigen.
Maar de tijd van het welles/nietes spelletje is voorbij.
De voorbereidingen voor globale revolutie worden getroffen.
Man ik ben hier tijden te serieus mee bezig geweest.. ik lach er nu om. Het probleem is dat je moet voorstellen dat alles maar dan ook alles plausibel is in de wereld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Moet ik dan bij alles wat er in de wereld gebeurt mezelf afvragen of het wel waar is? Man, ik heb geen zin om mijn hele leven daaraan te besteden. Plus ik heb wel vertrouwen in een hoop mensen. In een hoop ook niet, maar wel in het meerendeel.
110 verdiepingen, in 9 seconden..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wie is hier nou degene die zich aan een geloof vastklampt? Met je vrije val...
Dat bedoel ik dus met een geloof. Maargoed, veel plezier er dan maar mee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
110 verdiepingen, in 9 seconden..
feit: 100+ verdiepingen.
feit: in 9 (plus min) seconden ineengestort als in vrije val. alsof je een object van de top van een WTC naar beneden liet vallen.
Waarom kan pancake collapse niet in 9 seconden? Er zijn meerdere ingenieurs (Boston en Delft) die ik heb horen zeggen dat het wel kan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
110 verdiepingen, in 9 seconden..
feit: 100+ verdiepingen.
feit: in 9 (plus min) seconden ineengestort als in vrije val. alsof je een object van de top van een WTC naar beneden liet vallen.
Dan nog. Als onderin het gebouw wat werd verzwakt en bovenin bij de impact van het vliegtuig. En ergrens middenin. Dan heb je nog genoeg etages die vertraging op zouden leveren bij het ineenstorten. is niet gebeurd. Daarom verdenken "troofers" opzet men explosieven. 100+ etages he.. van boven naar beneden gng ie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik echo gorggg hier even, maar ik heb het rapport gelezen en dat onderschrijft ongeveer letterlijk wat ik de vorige pagina heb gepost. Ze spreken niet over een pancake theory en zeggen wel dat de meest structurele balken vervormd raakten waardoor de boel uiteindelijk in stortte.
Als je explosieven gebruikt kan het wel ja. controlled pancake demolitionquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:58 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Waarom kan pancake collapse niet in 9 seconden? Er zijn meerdere ingenieurs (Boston en Delft) die ik heb horen zeggen dat het wel kan.
Lijkt me niet dat zij in het complot zitten.
Ik debunk niets, en ik sta open voor alle ideëen. Maar ik vind het toch niet bewezen dat het gebouw niet kan instorten in 9 seconden. Het gewicht van het bovenste gedeelte is wel erg zwaar namelijk. Dit kan makkelijk die verdiepingen eronder verpulveren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je explosieven gebruikt kan het wel ja. controlled pancake demolition
Waar NIST het over had, want ik heb daar joetoeb filmpjes van gezien dat zij dat zo uitlegden ja ja!
NIST stelt dat bovenin waar dat vliegtuig in is gevlogen, dat daar de kolommen zijn verzwakt. En dat de hoeveelheid etages boven de etage van impact, toen zijn gevallen op de onderste etages en zo elke etage eronder heeft verpulverd. Dit moet vertraging opleveren. Tenzij je explosieven gebruikt die de etages eronder al wegblazen zodat die geen obstakel vormen. En het hele gebouw in 9 sec. ineen kan storten. en vrij netjes ook. OK. netjes moet je effe niet op miereneuken want elke kans die neemt de debunker uiteraard om je belachelijk te maken.
< knip >quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:13 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik debunk niets, en ik sta open voor alle ideëen. Maar ik vind het toch niet bewezen dat het gebouw niet kan instorten in 9 seconden. Het gewicht van het bovenste gedeelte is wel erg zwaar namelijk. Dit kan makkelijk die verdiepingen eronder verpulveren.
Je moet imo toch niet echt een genie zijn om snel in te zien dat het wel erg onnozel is om te claimen dat het WTC met vrije valsnelheid valt. Er was een hele hoop puin dat naast de torens naar beneden aan het vallen is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als een gebouw verdieping per verdieping instort, kan er nooit vrije valsnelheid optreden zoals bij de WTC torens wel het geval was.
De mod is het volkomen eens met de mening van de gebruiker maar hij mag hem niet uiten..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:35 schreef Zwansen het volgende:
< doe maar niet, ik begrijp het, maar niet doen>
Nee, het is een begrijpelijke reactie maar niet gewenst.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
De mod is het volkomen eens met de mening van de gebruiker maar hij mag hem niet uiten..
Het mes snijdt aan twee kanten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:57 schreef oompaloompa het volgende:
Heren,
Jullie roepen allemaal dat het met explosieven kan, maar dat is geen bewijs dat het met eplosieven is gebeurd.
Er word keer op keer informatie gepost dat het ok gewoon op de manier die de NIST heeft verklaard kan zijn gebeurd. Waarom gaan jullie daar niet op in in plaats van continu te herhalen dat het geen pancake demolition kan zijn geweest.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het mes snijdt aan twee kanten.
Men roept wel dat het mogelijk is dat het allemaal door 2 vliegtuigen gebeurt kan zijn, maar gezien de vele merkwaardigheden moeten we de optie toch eens overwegen dat die theorie niet de ware hoeft te zijn.
Je vind dus ook dat de standaard verklaring.. vliegtuig *boem* 3 gebouwen compleet weg, vaag is?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Jij wel, maar salvador en schenkstroop niet.
Die actieve explosieve stof nano-thermite in het stof van de WTC torens dan, noem je dat geen bewijs voor het gebruik van explosies?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Jij wel, maar salvador en schenkstroop niet.
Welke beelden?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:04 schreef Dragorius het volgende:
Maar is het Pentagon ook opgeblazen met nano-thermiet of is daar weer een andere theorie voor?Daar zijn toch zelfs beelden van?
3 crash sites. WTC1+2+7, Shanksville, en Pentagon. Alle drie errug fishy..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:38 schreef mckok1 het volgende:
nou er ontbreken stukken.
waar zijn de zwarte dozen van de vliegtuigen. hierin staat erg belangrijke info. ik heb op tv gezien dat je die dingen niet kapot kan krijgen. (of je moet er met een abraham tank op gaat schieten) en waarom zijn de verhalen van de ooggetuigen anders dan de gegevens die de VS bekend maakt. er kloppen veel dingen niet. en daarom moet het wel iets anders zijn gegaan dan dat we denken.
Pardon?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
3 crash sites. WTC1+2+7, Shanksville, en Pentagon. Alle drie errug fishy..
WTC1+2 neat collapse
WTC7 neat collapse, no plane.
Shanksville, kratertje, no plane.
Pentagon, Klein gat, classified surveillance videos uit dat hele gebied.
Téveel eigenaardigheden.
Geboden oplossing: De Amerikaanse overheid onderzoekt 9/11 en zichzelf..
jaaaaaaaaaaah...
Ja hebben ze hem eindelijk?quote:
Jeweettoch?! Shanksville PA (Pennsylvania) 9-11 nee?quote:
hoe kom je bij het 'no plane' gedeelte?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jeweettoch?! Shanksville PA (Pennsylvania) 9-11 nee?
licht even je "HUHHHHHH PARRDONNN!? " toe
beweer jij anders dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
hoe kom je bij het 'no plane' gedeelte?
9/11 truthers zijn doorgaans toch lieden die als geen anderen hameren op de wandaden van het Amerikaanse regime, en dan vraag je dit?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik mis een reden waarom de VS niet achter de aanslagen zou zitten... en ik mis ook een alternatieve dader met motief.
Alvast bedankt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Alex Jones en andere truthers zijn slim genoeg om NIET daadwerkelijk te rebelleren. Dan zouden ze immers in de cel belanden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
9/11 truthers zijn doorgaans toch lieden die als geen anderen hameren op de wandaden van het Amerikaanse regime, en dan vraag je dit?Wat is dat toch dat het voor de 9/11 truthers zo onvoorstelbaar lijkt te zijn dat er mensen bestaan die zodanig de pest hebben van het optreden van de VS op het wereldtoneel dat ze gewelddadige acties tegen dat land ondernemen?
Vreedzaam demonstreren kan ook. De Oranjerevolutie in Oekranie bijvoorbeeld is vredig verlopen en de demonstranten kregen wat ze wilden. Waarom doen 9/11 truthers dit niet? Zij kloppen zich regelmatig op de borst met internetpolls waaruit zou moeten blijken dat meer dan de helft van de ondervraagden gelooft dat de reguliere lezing van 9/11 niet klopt, of dat het zelfs een inside job is. Er is dus een enorm potentieel aan demonstranten, aldus de truthers. Demonstreren tegen het establishment staat men ook gewoon toe in de VS, getuige de recente massale demonstraties van ultraconservatief Amerika. En dan nog, volgens truthers zijn ze met zovelen dat je ze welhaast niet tegen kunt houden mochten ze echt bereid zijn om te staan voor hun idealen. En ze zeggen zelf dat ze daartoe bereid zijn, op het internet althans. Ik zie kortom geen enkele goede reden waarom de revolutie nog niet ontketend is. Nou ja, die zie ik wel, maar die hebben meer met truthers zelf te maken dan met vermeende omstandigheden die hen er van zouden weerhouden actie te ondernemen. Als je werkelijk van mening bent dat er cruciale vragen openstaan, of dat de Bush administration schuldig is aan 9/11, dan ga je toch niet op internet blaffen maar dan ga je daar toch wat aan doen? De beklaagden van 9/11 in Guantanamo Bay vrijpleiten bijvoorbeeld. Ik heb nog geen enkel verzoek daartoe gezien.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:02 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Alex Jones en andere truthers zijn slim genoeg om NIET daadwerkelijk te rebelleren. Dan zouden ze immers in de cel belanden.![]()
Jones is bij lange na niet de enige die dat aan de kaak stelt, wel een van de meest pompeuze.quote:Ik ben zelf geen truther en ik geloof zelf maar 10% van wat bijvoorbeeld Jones zegt.
Zijn bewijsvoering is uiterst merkwaardig. Persoonlijk zie ik wel de privacy-inperkende maatregelen en beroving van vrijheden in de Westerse maatschappijen. Op dat punt vind ik Jones dus ook een held. Omdat niemand anders hierover spreekt.
De oproep van Sheen heeft echter weinig betrekking op het werk van de 9/11 commissie. Zijn vragen zijn geen vragen: ze zijn of al beantwoord, irrelevant danwel oneerlijk.quote:De oproep van Sheen vind ik ook terecht, aangezien de 9/11 commission veel vragen gewoon niet heeft beantwoord.
Ik bedoelde niet te zeggen dat degenen die de reguliere lezing bevragen persé anti-Amerikaans zijn.quote:Tevens vind ik het goed dat Saddam is verdreven uit Irak, de man heeft meer dan een miljoen mensen ter dood gebracht... De idealen van the Founding Fathers vind ik ook briljant...
Niet alle sceptici zijn dus anti-Amerika. Sterker nog, zij willen terug naar wat Amerika vroeger betekende.
Nee, elke etage moet per gedeelte zijn opgeruimd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:00 schreef Schenkstroop het volgende:
..dus zijn er explosieven gebruikt die de onderste etages uit de weg ruimden.
En wat stel jij dan voor. Brieven schrijven?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:32 schreef Terecht het volgende:
[..]
Als je werkelijk van mening bent dat er cruciale vragen openstaan, of dat de Bush administration schuldig is aan 9/11, dan ga je toch niet op internet blaffen maar dan ga je daar toch wat aan doen? De beklaagden van 9/11 in Guantanamo Bay vrijpleiten bijvoorbeeld. Ik heb nog geen enkel verzoek daartoe gezien.
[..]
Hebben de Amerikanen hem niet aan de macht geholpen in eerste instantie?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:02 schreef Q.E.D. het volgende:
Tevens vind ik het goed dat Saddam is verdreven uit Irak, de man heeft meer dan een miljoen mensen ter dood gebracht... De idealen van the Founding Fathers vind ik ook briljant...
Staatsgreep!!!!!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En wat stel jij dan voor. Brieven schrijven?
Sheen beweert niets, hij stelt alleen vragen aan Obama in zijn brief. En terecht.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:48 schreef poldergeist het volgende:
Dit is toch al oud nieuws, ik kan me nog een fragment herinneren dat hij zijn bewering basseerde aan de hand van Loos Change en daar gaat zijn geloofwaardigheid naar mijn mening dan.
En die 1/4 dat zijn dan voorzichtige mainstream news cijfers. Ik denk zelf dat zeker 80% sterk het vermoeden heeft dat 9/11 wel stinkt maar niets zegt ' want het zal wel en het gaat me niet aan'quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:51 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Sheen beweert niets, hij stelt alleen vragen aan Obama in zijn brief. En terecht.
De belangrijke heren hebben nooit onder ede ook maar iets vertelt aan de 9/11 commissie. Heropening van het onderzoek lijkt me meer dan logisch. Ook aangezien 1/4 van de inwoners het officiële verhaal niet gelooft.
Goede instelling man. Daar zal je het verschil mee maken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En die 1/4 dat zijn dan voorzichtige mainstream news cijfers. Ik denk zelf dat zeker 80% sterk het vermoeden heeft dat 9/11 wel stinkt maar niets zegt ' want het zal wel en het gaat me niet aan'
Vrienden van mij: "ja ik weet ook allang dat ze technoologie hebben en dat ze iedereen op internet afluisteren, ja ik weet heus wel dat overheden niet altijd eerlijk zijn, maarja wat doe je ertegen. ik geloof in mezelf en ik geloof in god en meer heb ik niet nodig"
Daar hebben we dus mee te maken. not kidding.. NWO gaat winnen.
Write your congressman is idd een bekend concept in de VS. Je zou in het geval van de processen op Guantanamo Bay een schaduwproces kunnen houden zoals bijv de communisten met de Rijksdagbrand hebben gedaan.Of je demonstreert voor een openlijke berechting, je gaat handtekeningen verzamelen (bij een voldoende aantal handtekeningen is de overheid verplicht er gehoor aan te geven), etc. Er zijn genoeg manieren om actief actie te ondernemen. Je moet alleen wel die drempel durven willen nemen jezelf op het spel te zetten voor jouw overtuigingen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En wat stel jij dan voor. Brieven schrijven?
Tja, dit is gewoon een mentaliteitsprobleem. Je bent gewoonweg te laf en te lui om vanachter je pc vandaan te kruipen en daadwerkelijk wat te gaan doen. Demonstreren heeft vaak genoeg zijn effect bewezen: de demonstraties voor rassengelijkheid en tegen de Vietnam oorlog in de VS bijv. In Nederland de demonstratie tegen kruisraketten om maar wat te noemen. Dit geldt net zo goed voor de andere genoemde methodes.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Tsjaaa...
Kijk als je in het nauw gedreven voelt loop je of weg, of je blaft en je doet niks. En als er echt geen uitweg meer is dan val je aan. Waar alex jones ed. mee bezig zijn en wij "truthers" ook is meer de "infowar". Mensen en autistische sceptici de ogen proberen te openen. Openlijk en mensen gaan bedreigen ontvoeren is uiteraard erg dom. En werpt geen vruchten af. Demonstreren werpt ook geen vruchten af. In nederland niet en in Amerika ook niet. Balkenende wordt zeker heel bang als je met bordjes loopt te zwaaien. Hij doet gewoon de gordijnen gewoon dicht.
Hoezo 'baardaap'? Ben je racist of wat?quote:Wat mij betreft geloven "debunkers" ook in een complot-theorie. Namelijk die van 19 kapers, 4 vliegtuigen en een man met een lange baard. Er is namelijk ook geen onomstotelijk bewijs geleverd dat het wel zo is gegaan. Die baardaap is ook nogsteeds niet gepakt. How convenient. En de oorlog lijkt wel verschoven te zijn naar de burgers ipv tegen gekke arabieren. De overheid voert terrorisme tegen het eigen volk. Dat wordt toch steeds duidelijker of niet?
Nou ik ben een complete "blank slate" wat dit betreft. Ik ben nogal neutraal op dit geval en als iemand met overtuigende zaken komt heb ik totaal geen probleem om die te geloven. Het probleem is alleen dat elke keer dat er een reden wordt gegeven die aan zou moeten geven dat het gepland is en ik er op in wil gaan en vragen er over stel, ik uitgescholden wordt voor dom schaap e.d., óf de vraag word ontweken door over hele andere zaken te beginnen. Op die manier word ik niets wijzer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je vind dus ook dat de standaard verklaring.. vliegtuig *boem* 3 gebouwen compleet weg, vaag is?
. Het is afkeurenswaardig omdat het dom is en nutteloos, niet omdat het kwaadaardig is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:18 schreef Schenkstroop het volgende:
en mensen gaan bedreigen ontvoeren is uiteraard erg dom. En werpt geen vruchten af.
Check gewoon Loose Change Final Cut.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nou ik ben een complete "blank slate" wat dit betreft. Ik ben nogal neutraal op dit geval en als iemand met overtuigende zaken komt heb ik totaal geen probleem om die te geloven. Het probleem is alleen dat elke keer dat er een reden wordt gegeven die aan zou moeten geven dat het gepland is en ik er op in wil gaan en vragen er over stel, ik uitgescholden wordt voor dom schaap e.d., óf de vraag word ontweken door over hele andere zaken te beginnen. Op die manier word ik niets wijzer.
Is dit dezelfde Loose Change als die die door onder andere de TU Delft compleet is afgemaakt in NOVA oid?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Check gewoon Loose Change Final Cut.
De TU Delft heeft helemaal niets afgemaakt, alleen maar aangetoond dat ze wat betreft uitleg van 11 september volledig achter de overheidsversie staan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Is dit dezelfde Loose Change als die die door onder andere de TU Delft compleet is afgemaakt in NOVA oid?
Eet jij veel speculaas? Je speculeert alweer...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:37 schreef Salvad0R het volgende:
...heeft vast niets te maken met de geldschieters voor hun onderzoeken...
Wat speculeer ik dan, jij ultieme coño.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Eet jij veel speculaas? Je speculeert alweer...
Ik ken de docent die de opdracht heeft georganiseerd en ik ken een student die er aan heeft meegedaan, en wat je hier suggereert had niet verder bezijden de waarheid kunnen liggen. Het is daarentegen wel tekenend voor het m.i. ietwat verwrongen wereldbeeld dat je erop nahoudt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:37 schreef Salvad0R het volgende:
...heeft vast niets te maken met de geldschieters voor hun onderzoeken...
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:13 schreef Schenkstroop het volgende:
Ach als je berekeningen precies namaakt dan krijg je toch hetzelfde resultaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |