abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74109421
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:37 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het is juist de commerciële media die iedereen maar 1 kant van het verhaal opdringen. Het is niet dat ik de keus had dat te ontwijken. Die kant zit vol onmogelijkheden en tegenstrijdigheden (tegenstrijdige NIST rapporten, 9/11 Commission Report) en roept zoveel vragen op, dat het fucking ridicuul is dat er door (commerciële) media niet meer kanten van het verhaal belicht worden, of in ieder geval pogingen worden ondernomen om vragen überhaupt te beantwoorden.
In plaats daarvan zien we compleet stilzwijgen en belachelijke pogingen op bijvoorbeeld online fora om een alternatief verhaal te veroordelen en als "kortzichtig" af te schilderen.

Ik spuug er op. Stel vervangbaren.
Er zijn ook tegenstrijdigheden zat onder de complottheoristen.

Raketten, hologrammen, bommen etc.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_74109503
quote:
Daar staat alleen dat sinds 9/11 Bin Laden & Al-CIAda een zwaar gevaar vormen. Nergens wordt Bin Laden direct verantwoordelijk gehouden voor 9/11.

Zou ook vreemd zijn, want, Rex Tomb, Chief of Investigative Publicity for the FBI. When asked why there is no mention of 9/11 on Bin Laden’s Most Wanted web page, Tomb said, “The reason why 9/11 is not mentioned on Usama Bin Laden’s Most Wanted page is because the FBI has no hard evidence connecting Bin Laden to 9/11.

Surprised by the ease in which this FBI spokesman made such an astonishing statement, I asked, “How this was possible?” Tomb continued, “Bin Laden has not been formally charged in connection to 9/11.” I asked, “How does that work?” Tomb continued, “The FBI gathers evidence. Once evidence is gathered, it is turned over to the Department of Justice. The Department of Justice than decides whether it has enough evidence to present to a federal grand jury. In the case of the 1998 United States Embassies being bombed, Bin Laden has been formally indicted and charged by a grand jury. He has not been formally indicted and charged in connection with 9/11 because the FBI has no hard evidence connected Bin Laden to 9/11.”
pi_74109541
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Er zijn ook tegenstrijdigheden zat onder de complottheoristen.

Raketten, hologrammen, bommen etc.
Dat zijn geen tegenstrijdigheden, Dragorius. Dat zijn alternatieven. Als jij dit normale manier van discusseren vindt als moderator, dan vraag ik mij af of een positie als moderator wel geschikt is voor jou.
pi_74109549
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef Salvad0R het volgende:
Daarbij komt dat je gewoon liegt. De FBI geeft gewoon toe dat er geen bewijs is dat Bin Laden achter 9/11 zit, terwijl de US Bush Administration een dag na dato al aankwam zetten met een lijst daders.

Dat je ervoor kiest die fascistische oorlogszuchtige kant te steunen is menselijk gezien niet verantwoord.
beetje voorspelbaar, maar heb je daar ook bronnen voor? Het zou namelijk een beetje naif en kortzichtig zijn als ik dit zo maar aanneem.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_74109598
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:45 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat zijn geen tegenstrijdigheden, Dragorius. Dat zijn alternatieven.
Die "alternatieven" worden door menigeen gezien als de enige verklaring, dus binnen de conspiracy theorists zijn er ook tegenstrijdigheden
quote:
Als jij dit normale manier van discusseren vindt als moderator, dan vraag ik mij af of een positie als moderator wel geschikt is voor jou.
Ik denk dat je de rol van moderator nu verkeerd ziet. Tenzij je van mening bent dat wat ik post tegen de policy is natuurlijk, maar daar is Feedback voor.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:49:23 #106
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74109666
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:45 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat zijn geen tegenstrijdigheden, Dragorius. Dat zijn alternatieven. Als jij dit normale manier van discusseren vindt als moderator, dan vraag ik mij af of een positie als moderator wel geschikt is voor jou.
Er zijn zoveel verschillende theorieën en alternatieven, die zijn op punten gewoon tegenstrijdig. Er moet toch ergens een waarheid zitten, maar die hebben complotdenkers tot dusver ook niet gevonden.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_74109883
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Die "alternatieven" worden door menigeen gezien als de enige verklaring, dus binnen de conspiracy theorists zijn er ook tegenstrijdigheden
[..]

Ik denk dat je de rol van moderator nu verkeerd ziet. Tenzij je van mening bent dat wat ik post tegen de policy is natuurlijk, maar daar is Feedback voor.
Ik ben niet zo van de NSB. Ik laat je liever gewoon verdrinken in je crap, want laten we even heel duidelijk zijn wat betreft je opmerkingen over "conspiracy theorists" .
Wil jij beweren dat een verhaal dat 19 falers onder leiding van een of andere werknemer van de CIA vliegtuigen hebben gekaapt en in gebouwen hebben geboord géén "conspiracy theory" is?!
Dat is nog wel de fucking belachelijkste "conspiracy" van allemaal. Daarbij komt dat er voor die "conspiracy theory" geen greintje bewijs is, behalve de overtuigende woorden van de muppets van de oorlogsindustrie.

De "conspiracy theory" oftewel samenzwering waarbij de overheden van het Westen zelf misbruikt zijn door oorlogszuchtige belangen door middel van controlled demolition daarentegen... daar is meer dan genoeg bewijs voor.
De vondst van de geavanceerde springstof nano-thermiet in het stof van WTC1&2 door de Universiteit van Kopenhagen zegt al genoeg. Dan hebben we nog niet eens over de overvloed aan youtube filmpjes van WTC7, die niet door vliegtuigen geraakt is en overduidelijk gecontroleerd gesloopt is door middel van nano-thermite.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:56:59 #108
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74109943
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:45 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

beetje voorspelbaar, maar heb je daar ook bronnen voor? Het zou namelijk een beetje naif en kortzichtig zijn als ik dit zo maar aanneem.
http://www.fbi.gov/wanted/topten/fugitives/laden.htm
quote:
CAUTION

USAMA BIN LADEN IS WANTED IN CONNECTION WITH THE AUGUST 7, 1998, BOMBINGS OF THE UNITED STATES EMBASSIES IN DAR ES SALAAM, TANZANIA, AND NAIROBI, KENYA. THESE ATTACKS KILLED OVER 200 PEOPLE. IN ADDITION, BIN LADEN IS A SUSPECT IN OTHER TERRORIST ATTACKS THROUGHOUT THE WORLD.

Dus mag je het nu aan nemen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_74109955
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

De "conspiracy theory" oftewel samenzwering waarbij de overheden van het Westen zelf misbruikt zijn door oorlogszuchtige belangen door middel van controlled demolition daarentegen... daar is meer dan genoeg bewijs voor.
De vondst van de geavanceerde springstof nano-thermiet in het stof van WTC1&2 door de Universiteit van Kopenhagen zegt al genoeg. Dan hebben we nog niet eens over de overvloed aan youtube filmpjes van WTC7, die niet door vliegtuigen geraakt is en overduidelijk gecontroleerd gesloopt is door middel van nano-thermite.
Nano-thermiet wordt net zo goed gebruikt voor het maken van geavanceerde lassen in grote stalen constructies, evenmin word ik niet warm van die youtube-filmpjes, dat interview met die Nederlander is wmb sprekend, hem wordt constant alles in de mond gelegd. Hij is alles behalve overtuigd.
Mr. Prolapse 2009
pi_74109974
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef Salvad0R het volgende:

Dat thermite verhaal is toch all 100 keer debunked?
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:59:19 #111
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74110002
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:57 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nano-thermiet wordt net zo goed gebruikt voor het maken van geavanceerde lassen in grote stalen constructies, evenmin word ik niet warm van die youtube-filmpjes, dat interview met die Nederlander is wmb sprekend, hem wordt constant alles in de mond gelegd. Hij is alles behalve overtuigd.
'Die nederlander'
Je bedoelt toch niet Danny Jowenko?
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_74110022
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:59 schreef Ticker het volgende:

[..]

'Die nederlander'
Je bedoelt toch niet Danny Jowenko?
Die demolition-expert ja.

Schitterend dat interview, hoe hij gestuurd wordt door de interviewers
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:01:18 #113
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74110067
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:00 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Die demolition-expert ja.

Schitterend dat interview, hoe hij gestuurd wordt door de interviewers
Schitterend, hoe je nu de boel manipuleert.
Er werd totaal niets in de mond gelegd.
De verbijstering van Jowenka spreekt boekdelen.
Gadverdamme, dat je dit zo durft te verdraaien.

Kijk hem anders nog eens.
pi_74110073
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:58 schreef oompaloompa het volgende:
De controlled demolition voor mij ook.
Het is maar welk Youtubefilmpje je zelf het meest geloofwaardig vindt.
Voor elke conspiracytheory zijn er legio fimpjes te vinden.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_74110126
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef Ticker het volgende:

[..]

Erg werd totaal niets in de mond gelegd.
De verbijstering van Jowenka spreekt boekdelen.
Gadverdamme, dat je dit zo durft te verdraaien.

Kijk hem anders nog eens.
Hoe kun je dat niet verdraaien noemen? Die vent twijfelt zo erg, geeft al aan dat hij te weinig info heeft, en alleen maar suggestieve vragen.

Echt te sneu dat het zo gebruikt wordt, want dat hele interview had interessant kunnen zijn, maar ze werken maar naar 1 punt toe.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:03:18 #116
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_74110131
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef Ticker het volgende:

[..]

Erg werd totaal niets in de mond gelegd.
Over manipuleren gesproken: de fraze ''in de mond gelegd'' komt niet eens voor in het stuk dat jij aanhaalt.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:04:43 #117
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74110171
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:03 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Over manipuleren gesproken: de fraze ''in de mond gelegd'' komt niet eens voor in het stuk dat jij aanhaalt.
Sturen/manipuleren/in de mond leggen= 1 pot nat!
pi_74110177
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:58 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nee man.
Het nano-thermite wat is gevonden in het stof van WTC 1 & WTC 2 was actief. Het werd niet gebruikt als lasbestanddeel, wat ik overigens een vreemd verhaal vindt. Kan nergens een voorbeeld vinden waar nanothermiet wordt gebruikt in lasnaden. Wel wordt er op nano-niveau gelast, maar dat heeft niets met het actieve thermite te maken.
pi_74110190
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

dan kies ik deze want die is het leukste
500 kg. thermite & een auto
pi_74110203
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:04 schreef Ticker het volgende:

[..]

Oh nee hoor, alleen ben ik er niet over begonnen omdat dat niet interessant was.

Kijk dat filmpje eens "neutraal" en zeg me dan nog eens of je vindt dat er wel/niet gestuurd wordt. Die vragen zijn zo ontzettend sturend, zo subjectief...
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:06:11 #121
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_74110223
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:04 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nee, dat is niet waar. Ik begrijp nu waarom je zo onzorgvuldig denkt.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_74110239
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Deze vind ik altijd wel acceptabel.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:07:15 #123
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74110258
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nee, dat is niet waar. Ik begrijp nu waarom je zo onzorgvuldig denkt.
In het woordenboek niet, in de huidige context.. wel
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:08:33 #124
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74110302
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:05 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Oh nee hoor, alleen ben ik er niet over begonnen omdat dat niet interessant was.

Kijk dat filmpje eens "neutraal" en zeg me dan nog eens of je vindt dat er wel/niet gestuurd wordt. Die vragen zijn zo ontzettend sturend, zo subjectief...

Laten we alleen deze kreet uit van alle fragmenten pakken

"dit was op dezelfde dag!?"
pi_74110314
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:07 schreef Ticker het volgende:

[..]

In het woordenboek niet, in de huidige context.. wel
Ja jeetje, je ziet zelf hopelijk wel in dat dat natuurlijk een beetje dubieus is.

Maar da's niet waar het om draait. Het interview blijft complete bullshit in deze vorm. Hadden ze neutraal de zaken gesteld dan was ik wel benieuwd geweest hoe/wat.
Mr. Prolapse 2009
pi_74110388
Maar goed.

Dat er iets mis is met onze westerse overheden lijkt me duidelijk. Ik vat ook niet hoe mensen de huidige status quo kunnen beschermen, met alle belastingen, controles, scheefheden en algemene degradatie van de landen.
Hoe kan je oorlogszuchtig fascistisch beleid voor jezelf goedpraten? Hoe je het ook wendt of keert, jij bent er verantwoordelijk voor dat jouw kinderen en de kinderen van jouw kinderen opgroeien in tirannie, omdat jij het nodig vond om oorlog en corporatief winstbelang boven alles te stellen.
Als het aan mij ligt rushen we vanmiddag nog het Binnenhof met 20K man.
pi_74110422
Dat is weer een hele andere discussie natuurlijk, met name de extra belastingen zijn bullshit.

Ik ben nog steeds voor een utopische wereld-overheid, zonder winstbejag
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:11:45 #128
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74110426
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:08 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ja jeetje, je ziet zelf hopelijk wel in dat dat natuurlijk een beetje dubieus is.

Maar da's niet waar het om draait. Het interview blijft complete bullshit in deze vorm. Hadden ze neutraal de zaken gesteld dan was ik wel benieuwd geweest hoe/wat.
Wat is dan een neutraal interview?
De uitkomst van deze docu was officiëel gezien dat het mogelijk was... dus wat versta je onder neutraal?
Had je pas tevreden geweest als Danny had gezegd 'oh dat is natuurlijk'?
Gezien je constante (peusdo)skeptische houding vermoed ik van wel.
pi_74110463
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:11 schreef Ticker het volgende:

[..]

Wat is dan een neutraal interview?
De uitkomst van deze docu was officiëel gezien dat het mogelijk was... dus wat versta je onder neutraal?
Had je pas tevreden geweest als Danny had gezegd 'oh dat is natuurlijk'?
Gezien je constante (peusdo)skeptische houding vermoed ik van wel.
Och jeej, krijgen we dat "psuedo skeptic" verhaal ook hier

Waarom "danny" ?

Een interview kan simpel zat neutraal zijn, niet door zo te pushen en te sturen naar het toegeven dat het dus wel controlled demo MOET zijn. Het is nog net niet dat ze hem een cue-card geven waarop staat dat hij moet zeggen dat het onomstotelijk vast staat dat het inderdaad controlled demo was.
Mr. Prolapse 2009
pi_74110467
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:11 schreef Dragorius het volgende:
Dat is weer een hele andere discussie natuurlijk, met name de extra belastingen zijn bullshit.

Ik ben nog steeds voor een utopische wereld-overheid, zonder winstbejag
Tuurlijk, gewoon bullshit. Er is niet iets als een fijnstoftaxatie of een CO2 taxatie. Bestaat niet.

[belediging] .
pi_74110494
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:12 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Tuurlijk, gewoon bullshit. Er is niet iets als een fijnstoftaxatie of een CO2 taxatie. Bestaat niet.

[belediging] .
Dat is dus een andere discussie..."broeikas" = fake, maar daar waren wij het al over eens
Mr. Prolapse 2009
pi_74110557
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:13 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat is dus een andere discussie..."broeikas" = fake, maar daar waren wij het al over eens
Ik hoef het geenszins met jou eens te zijn. Ik wil zonder belachelijke leugens als "vooral extra belastingen zijn bullshit" mensen kunnen informeren en actie ondernemen.
pi_74110599
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:15 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik hoef het geenszins met jou eens te zijn. Ik wil zonder belachelijke leugens als "vooral extra belastingen zijn bullshit" mensen kunnen informeren en actie ondernemen.
Wat is er een leugen aan dat extra belastingen onzin zijn? Ik betaal al genoeg belasting, zie ook niet hoe extra belasting iets extra gaat bijdragen hoor En dat terwijl er ook zat wetenschappers zijn die zeggen dat de ijskappen juist groeien. Al dat milieu-gelobby is totale onzin, fuck "het broeikas-effect" dat bestaat niet, niet op deze manier.

Maar laten we maar weer on-topic gaan
Mr. Prolapse 2009
pi_74110631
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Deze vind ik altijd wel acceptabel.

Ik zie de vorm van een teddybeer in de rookwolk, maar ik heb een vermoeden dat dat het niet zal zijn.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:19:22 #135
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_74110700
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:10 schreef Salvad0R het volgende:
Maar goed.

Dat er iets mis is met onze westerse overheden lijkt me duidelijk. Ik vat ook niet hoe mensen de huidige status quo kunnen beschermen, met alle belastingen, controles, scheefheden en algemene degradatie van de landen.
Hoe kan je oorlogszuchtig fascistisch beleid voor jezelf goedpraten? Hoe je het ook wendt of keert, jij bent er verantwoordelijk voor dat jouw kinderen en de kinderen van jouw kinderen opgroeien in tirannie, omdat jij het nodig vond om oorlog en corporatief winstbelang boven alles te stellen.
Als het aan mij ligt rushen we vanmiddag nog het Binnenhof met 20K man.
Fascistische oorlogsgeile tirannie om winstbelang?

Mijn hemel zeg, nooit geweten dat je een dergelijke visie had van het westen, zie het als een vrolijke weide waarin allemaal wolkenkrabbers staan, buiten deze weide, aan de overkant van het meer zit een grote zandbak vol met kwaadaardige molletjes die zichzelf opblazen, en je wilt natuurlijk geen molshopen in je mooie weide!

Wat doe je dan, je belt de "pest-control" en die komen de molletjes voor je opruimen. Eind goed al goed, vooral ook omdat je zodra de molletjes weg zijn hun zoete zwarte drankjes uit de grond kan pompen en het gebruiken om de gebouwen in je mooie weide te financieren.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:20:20 #136
256436 Whiskey_Tango
pi_74110728
Oh shit, dit topic staat nu in BNW.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:20:45 #137
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74110743
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:12 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Och jeej, krijgen we dat "psuedo skeptic" verhaal ook hier

Waarom "danny" ?

Een interview kan simpel zat neutraal zijn, niet door zo te pushen en te sturen naar het toegeven dat het dus wel controlled demo MOET zijn. Het is nog net niet dat ze hem een cue-card geven waarop staat dat hij moet zeggen dat het onomstotelijk vast staat dat het inderdaad controlled demo was.
Jouw interpetatie is totaal verkeerd.
Danny.. oh sorry MIJNHEER Jowenko, was ontzettend terughoudend om toe te geven op wat zijn ogen hem vertelden.
Dat de interviewer graag een uitspraak wil, is normaal, en dat is het vak van interviewen. Je doet nu net alsof hij eigenlijk iets anders had willen zeggen, maar zo zit het niet!
pi_74110771
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik zie de vorm van een teddybeer in de rookwolk, maar ik heb een vermoeden dat dat het niet zal zijn.
Op 0:55 zie je duidelijk explosieven gelijktijdig afgaan in WTC7, gevolgd door de ineenstorting. Kan je blij en popi doen, maar het gaat hier om miljoenen mensenlevens.
pi_74110814
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:20 schreef Ticker het volgende:

[..]

Jouw interpetatie is totaal verkeerd.
Danny.. oh sorry MIJNHEER Jowenko, was ontzettend terughoudend om toe te geven op wat zijn ogen hem vertelden.
Dat de interviewer graag een uitspraak wil, is normaal, en dat is het vak van interviewen. Je doet nu net alsof hij eigenlijk iets anders had willen zeggen, maar zo zit het niet!
Ahum, dat is dus weer jouw interpretatie

Hij wordt welgedelijk gestuurd in dat interview. Als jij vindt van niet, prima, dat mag. Maar ik zie het zo, jij ziet het anders.

En de een is het met jou eens, de ander met mij.
Mr. Prolapse 2009
pi_74110961
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:

[..]

Fascistische oorlogsgeile tirannie om winstbelang?

Mijn hemel zeg, nooit geweten dat je een dergelijke visie had van het westen, zie het als een vrolijke weide waarin allemaal wolkenkrabbers staan, buiten deze weide, aan de overkant van het meer zit een grote zandbak vol met kwaadaardige molletjes die zichzelf opblazen, en je wilt natuurlijk geen molshopen in je mooie weide!

Wat doe je dan, je belt de "pest-control" en die komen de molletjes voor je opruimen. Eind goed al goed, vooral ook omdat je zodra de molletjes weg zijn hun zoete zwarte drankjes uit de grond kan pompen en het gebruiken om de gebouwen in je mooie weide te financieren.
Jij denkt dat er in Afghanistan en Irak gemoord wordt voor ons belang? Ben jij wapencontractor die miljarden per jaar binnensleept sinds 9/11? Ben jij de pijpleidinglegger die zwaarrr binnenloopt sinds 9/11? De enigen die baat hebben bij het kapot maken van landen is de oorlogsindustrie zelf.

Jij doet nu alsof het platbombarderen van landen niet méér boze molletjes tot gevolg heeft. Hoe kortzichtig is jouw visie, man.
Je doet nu ook net of onze samenlevingen niet kunnen bestaan zonder die oorlogsindustrie, terwijl die industrie de grootste bedreiging is voor onze standaard van leven. Wie denk je dat er voor gezorgd heeft dat wij nu een immigrantenoverschot hebben? Dezelfde oorlogsindustrie die nu de poppenspeler van de politici is, was het destijds ook. Wie denk je dat degenen zijn die Europa in de as hebben gelegd in WWI & WWII? Het was de oorlogsindustrie in Duitsland die Hitler als muppet aan de macht hielp/bracht/hield. Trek je eigen conclusie.
pi_74111006
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:26 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jij denkt dat er in Afghanistan en Irak gemoord wordt voor ons belang? Ben jij wapencontractor die miljarden per jaar binnensleept sinds 9/11? Ben jij de pijpleidinglegger die zwaarrr binnenloopt sinds 9/11? De enigen die baat hebben bij het kapot maken van landen is de oorlogsindustrie zelf.

Jij doet nu alsof het platbombarderen van landen niet méér boze molletjes tot gevolg heeft. Hoe kortzichtig is jouw visie, man.
Je doet nu ook net of onze samenlevingen niet kunnen bestaan zonder die oorlogsindustrie, terwijl die industrie de grootste bedreiging is voor onze standaard van leven. Wie denk je dat er voor gezorgd heeft dat wij nu een immigrantenoverschot hebben? Dezelfde oorlogsindustrie die nu de poppenspeler van de politici is, was het destijds ook. Wie denk je dat degenen zijn die Europa in de as hebben gelegd in WWI & WWII? Het was de oorlogsindustrie in Duitsland die Hitler als muppet aan de macht hielp/bracht/hield. Trek je eigen conclusie.
volgens mij is alex jones stiekem een nederlander
pi_74111126
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:27 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

volgens mij is alex jones stiekem een nederlander
Alex Jones heeft één zwakte. Hij handelt vanuit een "christelijk" kader, terwijl de grote religies altijd als machtsmiddel gebruikt worden om grote groepen mensen direct te controleren.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:33:06 #143
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74111201
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:22 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ahum, dat is dus weer jouw interpretatie

Hij wordt welgedelijk gestuurd in dat interview. Als jij vindt van niet, prima, dat mag. Maar ik zie het zo, jij ziet het anders.

En de een is het met jou eens, de ander met mij.
Ga je weer, je doet net alsof je feiten persoonlijk kan inkleuren:

Hier heb je een bevestiging buiten de docu om, waar hij nogmaals bevestigd dat het niet door vuur kan komen!
En nu je mond spoelen!
pi_74111284
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:33 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ga je weer, je doet net alsof je feiten persoonlijk kan inkleuren:

Hier heb je een bevestiging buiten de docu om, waar hij nogmaals bevestigd dat het niet door vuur kan komen!
En nu je mond spoelen!
Ik zou wel eens de originele audio-track hiervan willen, en geanalyseerd door een expert. Zal aan mij liggen, maar man oh man wat klinkt dit copy-pastig
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:37:00 #145
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74111338
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:35 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik zou wel eens de originele audio-track hiervan willen, en geanalyseerd door een expert. Zal aan mij liggen, maar man oh man wat klinkt dit copy-pastig

Typisch mannetje ben je toch.
pi_74111371
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:37 schreef Ticker het volgende:

[..]

Typisch mannetje ben je toch.
Ik ben iemand die liever het onderste uit de kan haalt in plaats van klakkeloos gelooft hoe/wat. Bewijzen ipv schimmige video's die niet te verifieren zijn.

Maar schijnbaar gaat men er maar vanuit dat ik 100% geloof dat het is zoals de media het zegt. Over 9/11 heb ik qua dader gewoon geen mening, heb er geen gedegen kennis over om dat oprecht te kunnen zeggen.
Mr. Prolapse 2009
pi_74111424
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:38 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik ben iemand die liever het onderste uit de kan haalt in plaats van klakkeloos gelooft hoe/wat. Bewijzen ipv schimmige video's die niet te verifieren zijn.

Maar schijnbaar gaat men er maar vanuit dat ik 100% geloof dat het is zoals de media het zegt. Over 9/11 heb ik qua dader gewoon geen mening, heb er geen gedegen kennis over om dat oprecht te kunnen zeggen.
dat is zo kortzichtig van je
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:40:20 #148
256436 Whiskey_Tango
pi_74111451
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:26 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als de oorlogsindustrie zou verdwijnen, dan zou dat een aardige klap zijn voor de economie van de Verenigde Staten, en wat slecht is voor de Verenigde Staten is slecht voor ons. Derhalve kan je wel degelijk stellen dat zolang de Verenigde Staten het goed doen, en dus ook de oorlogsindustrie dat het wel degelijk in ons voordeel is ja.

Je klinkt nogal kortzichtig, maar ik was dan ook onder de impressie dat dit nog NWS was, en niet BNW.
- W. Churchill
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:40:37 #149
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74111460
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:38 schreef Dragorius het volgende:

[..]

In feite ben je dat niet, je probeert altijd overal onderuit te komen op de makkelijkste manier.
Fotoshop foto's 'begrijp' je zogenaamd nooit.
En nu heb je ineens verstand van he copy/pasten van audio tracks.

Als je al moeite hebt met een telefoon gesprek te herkennen omdat het schijnbaar zo desastreus zou zijn voor jouw ingenomen mening, moet je toch eens bij jezelf te raden gaan of je werkelijk wel helemaal strookt met de buitenwereld.
pi_74111630
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:40 schreef Ticker het volgende:

[..]

In feite ben je dat niet, je probeert altijd overal onderuit te komen op de makkelijkste manier.
Fotoshop foto's 'begrijp' je zogenaamd nooit.
En nu heb je ineens verstand van he copy/pasten van audio tracks.
Dat heb ik omdat mijn beroep bestaat uit het beoordelen van gesprekken over de telefoon. Dit komt alleszins over als een naturel telefoongesprek, daarom ook mijn vraag of een audio-expert niet eens deze originele track zou moeten beluisteren/analyseren.

Van photoshop heb ik gewoon simpelweg geen kaas gegeten
quote:
Als je al moeite hebt met een telefoon gesprek te herkennen omdat het schijnbaar zo desastreus zou zijn voor jouw ingenomen mening, moet je toch eens bij jezelf te raden gaan of je werkelijk wel helemaal strookt met de buitenwereld.
Leg me geen woorden in de mond, ik sta neutraal tegenover 9/11 als het om daders gaat, dat heb ik al vaker gezegd.
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')