quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het is juist de commerciële media die iedereen maar 1 kant van het verhaal opdringen. Het is niet dat ik de keus had dat te ontwijken. Die kant zit vol onmogelijkheden en tegenstrijdigheden (tegenstrijdige NIST rapporten, 9/11 Commission Report) en roept zoveel vragen op, dat het fucking ridicuul is dat er door (commerciële) media niet meer kanten van het verhaal belicht worden, of in ieder geval pogingen worden ondernomen om vragen überhaupt te beantwoorden.
In plaats daarvan zien we compleet stilzwijgen en belachelijke pogingen op bijvoorbeeld online fora om een alternatief verhaal te veroordelen en als "kortzichtig" af te schilderen.
Ik spuug er op. Stel vervangbaren.
Daar staat alleen dat sinds 9/11 Bin Laden & Al-CIAda een zwaar gevaar vormen. Nergens wordt Bin Laden direct verantwoordelijk gehouden voor 9/11.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
http://www.fbi.gov/congress/congress02/watson020602.htm ???
Dat zijn geen tegenstrijdigheden, Dragorius. Dat zijn alternatieven. Als jij dit normale manier van discusseren vindt als moderator, dan vraag ik mij af of een positie als moderator wel geschikt is voor jou.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]Er zijn ook tegenstrijdigheden zat onder de complottheoristen.
Raketten, hologrammen, bommen etc.
beetje voorspelbaar, maar heb je daar ook bronnen voor? Het zou namelijk een beetje naif en kortzichtig zijn als ik dit zo maar aanneem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef Salvad0R het volgende:
Daarbij komt dat je gewoon liegt. De FBI geeft gewoon toe dat er geen bewijs is dat Bin Laden achter 9/11 zit, terwijl de US Bush Administration een dag na dato al aankwam zetten met een lijst daders.
Dat je ervoor kiest die fascistische oorlogszuchtige kant te steunen is menselijk gezien niet verantwoord.
Die "alternatieven" worden door menigeen gezien als de enige verklaring, dus binnen de conspiracy theorists zijn er ook tegenstrijdighedenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat zijn geen tegenstrijdigheden, Dragorius. Dat zijn alternatieven.
Ik denk dat je de rol van moderator nu verkeerd ziet. Tenzij je van mening bent dat wat ik post tegen de policy is natuurlijk, maar daar is Feedback voor.quote:Als jij dit normale manier van discusseren vindt als moderator, dan vraag ik mij af of een positie als moderator wel geschikt is voor jou.
Er zijn zoveel verschillende theorieën en alternatieven, die zijn op punten gewoon tegenstrijdig. Er moet toch ergens een waarheid zitten, maar die hebben complotdenkers tot dusver ook niet gevonden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat zijn geen tegenstrijdigheden, Dragorius. Dat zijn alternatieven. Als jij dit normale manier van discusseren vindt als moderator, dan vraag ik mij af of een positie als moderator wel geschikt is voor jou.
Ik ben niet zo van de NSB. Ik laat je liever gewoon verdrinken in je crap, want laten we even heel duidelijk zijn wat betreft je opmerkingen over "conspiracy theorists" .quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die "alternatieven" worden door menigeen gezien als de enige verklaring, dus binnen de conspiracy theorists zijn er ook tegenstrijdigheden
[..]
Ik denk dat je de rol van moderator nu verkeerd ziet. Tenzij je van mening bent dat wat ik post tegen de policy is natuurlijk, maar daar is Feedback voor.
http://www.fbi.gov/wanted/topten/fugitives/laden.htmquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
beetje voorspelbaar, maar heb je daar ook bronnen voor? Het zou namelijk een beetje naif en kortzichtig zijn als ik dit zo maar aanneem.
quote:CAUTION
USAMA BIN LADEN IS WANTED IN CONNECTION WITH THE AUGUST 7, 1998, BOMBINGS OF THE UNITED STATES EMBASSIES IN DAR ES SALAAM, TANZANIA, AND NAIROBI, KENYA. THESE ATTACKS KILLED OVER 200 PEOPLE. IN ADDITION, BIN LADEN IS A SUSPECT IN OTHER TERRORIST ATTACKS THROUGHOUT THE WORLD.
Nano-thermiet wordt net zo goed gebruikt voor het maken van geavanceerde lassen in grote stalen constructies, evenmin word ik niet warm van die youtube-filmpjes, dat interview met die Nederlander is wmb sprekend, hem wordt constant alles in de mond gelegd. Hij is alles behalve overtuigd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De "conspiracy theory" oftewel samenzwering waarbij de overheden van het Westen zelf misbruikt zijn door oorlogszuchtige belangen door middel van controlled demolition daarentegen... daar is meer dan genoeg bewijs voor.
De vondst van de geavanceerde springstof nano-thermiet in het stof van WTC1&2 door de Universiteit van Kopenhagen zegt al genoeg. Dan hebben we nog niet eens over de overvloed aan youtube filmpjes van WTC7, die niet door vliegtuigen geraakt is en overduidelijk gecontroleerd gesloopt is door middel van nano-thermite.
Dat thermite verhaal is toch all 100 keer debunked?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
De "conspiracy theory" oftewel samenzwering waarbij de overheden van het Westen zelf misbruikt zijn door oorlogszuchtige belangen door middel van controlled demolition daarentegen... daar is meer dan genoeg bewijs voor.
De vondst van de geavanceerde springstof nano-thermiet in het stof van WTC1&2 door de Universiteit van Kopenhagen zegt al genoeg. Dan hebben we nog niet eens over de overvloed aan youtube filmpjes van WTC7, die niet door vliegtuigen geraakt is en overduidelijk gecontroleerd gesloopt is door middel van nano-thermite.
'Die nederlander'quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nano-thermiet wordt net zo goed gebruikt voor het maken van geavanceerde lassen in grote stalen constructies, evenmin word ik niet warm van die youtube-filmpjes, dat interview met die Nederlander is wmb sprekend, hem wordt constant alles in de mond gelegd. Hij is alles behalve overtuigd.
Die demolition-expert ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
'Die nederlander'
Je bedoelt toch niet Danny Jowenko?
Schitterend, hoe je nu de boel manipuleert.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die demolition-expert ja.
Schitterend dat interview, hoe hij gestuurd wordt door de interviewers
De controlled demolition voor mij ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:58 schreef oompaloompa het volgende:
Dat thermite verhaal is toch all 100 keer debunked?
Hoe kun je dat niet verdraaien noemen? Die vent twijfelt zo erg, geeft al aan dat hij te weinig info heeft, en alleen maar suggestieve vragen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Schitterend, hoe je nu de boel manipuleert.
Erg werd totaal niets in de mond gelegd.
De verbijstering van Jowenka spreekt boekdelen.
Gadverdamme, dat je dit zo durft te verdraaien.
Kijk hem anders nog eens.
Over manipuleren gesproken: de fraze ''in de mond gelegd'' komt niet eens voor in het stuk dat jij aanhaalt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Schitterend, hoe je nu de boel manipuleert.
Erg werd totaal niets in de mond gelegd.
Sturen/manipuleren/in de mond leggen= 1 pot nat!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Over manipuleren gesproken: de fraze ''in de mond gelegd'' komt niet eens voor in het stuk dat jij aanhaalt.
Nee man.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat thermite verhaal is toch all 100 keer debunked?
dan kies ik deze want die is het leukstequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De controlled demolition voor mij ook.
Het is maar welk Youtubefilmpje je zelf het meest geloofwaardig vindt.
Voor elke conspiracytheory zijn er legio fimpjes te vinden.
Oh nee hoor, alleen ben ik er niet over begonnen omdat dat niet interessant was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Sturen/manipuleren/in de mond leggen= 1 pot nat!
Nee, dat is niet waar. Ik begrijp nu waarom je zo onzorgvuldig denkt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Sturen/manipuleren/in de mond leggen= 1 pot nat!
Deze vind ik altijd wel acceptabel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De controlled demolition voor mij ook.
Het is maar welk Youtubefilmpje je zelf het meest geloofwaardig vindt.
Voor elke conspiracytheory zijn er legio fimpjes te vinden.
In het woordenboek niet, in de huidige context.. welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Ik begrijp nu waarom je zo onzorgvuldig denkt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Oh nee hoor, alleen ben ik er niet over begonnen omdat dat niet interessant was.
Kijk dat filmpje eens "neutraal" en zeg me dan nog eens of je vindt dat er wel/niet gestuurd wordt. Die vragen zijn zo ontzettend sturend, zo subjectief...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:07 schreef Ticker het volgende:
[..]
In het woordenboek niet, in de huidige context.. wel
Wat is dan een neutraal interview?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:08 schreef Dragorius het volgende:
[..]Ja jeetje, je ziet zelf hopelijk wel in dat dat natuurlijk een beetje dubieus is.
Maar da's niet waar het om draait. Het interview blijft complete bullshit in deze vorm. Hadden ze neutraal de zaken gesteld dan was ik wel benieuwd geweest hoe/wat.
Och jeej, krijgen we dat "psuedo skeptic" verhaal ook hierquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat is dan een neutraal interview?
De uitkomst van deze docu was officiëel gezien dat het mogelijk was... dus wat versta je onder neutraal?
Had je pas tevreden geweest als Danny had gezegd 'oh dat is natuurlijk'?
Gezien je constante (peusdo)skeptische houding vermoed ik van wel.
Tuurlijk, gewoon bullshit. Er is niet iets als een fijnstoftaxatie of een CO2 taxatie. Bestaat niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:11 schreef Dragorius het volgende:
Dat is weer een hele andere discussie natuurlijk, met name de extra belastingen zijn bullshit.
Ik ben nog steeds voor een utopische wereld-overheid, zonder winstbejag
Dat is dus een andere discussie..."broeikas" = fake, maar daar waren wij het al over eensquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:12 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon bullshit. Er is niet iets als een fijnstoftaxatie of een CO2 taxatie. Bestaat niet.
[belediging] .
Ik hoef het geenszins met jou eens te zijn. Ik wil zonder belachelijke leugens als "vooral extra belastingen zijn bullshit" mensen kunnen informeren en actie ondernemen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is dus een andere discussie..."broeikas" = fake, maar daar waren wij het al over eens
Wat is er een leugen aan dat extra belastingen onzin zijn? Ik betaal al genoeg belasting, zie ook niet hoe extra belasting iets extra gaat bijdragen hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik hoef het geenszins met jou eens te zijn. Ik wil zonder belachelijke leugens als "vooral extra belastingen zijn bullshit" mensen kunnen informeren en actie ondernemen.
Ik zie de vorm van een teddybeer in de rookwolk, maar ik heb een vermoeden dat dat het niet zal zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Deze vind ik altijd wel acceptabel.
Fascistische oorlogsgeile tirannie om winstbelang?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:10 schreef Salvad0R het volgende:
Maar goed.
Dat er iets mis is met onze westerse overheden lijkt me duidelijk. Ik vat ook niet hoe mensen de huidige status quo kunnen beschermen, met alle belastingen, controles, scheefheden en algemene degradatie van de landen.
Hoe kan je oorlogszuchtig fascistisch beleid voor jezelf goedpraten? Hoe je het ook wendt of keert, jij bent er verantwoordelijk voor dat jouw kinderen en de kinderen van jouw kinderen opgroeien in tirannie, omdat jij het nodig vond om oorlog en corporatief winstbelang boven alles te stellen.
Als het aan mij ligt rushen we vanmiddag nog het Binnenhof met 20K man.
Jouw interpetatie is totaal verkeerd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:12 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Och jeej, krijgen we dat "psuedo skeptic" verhaal ook hier
Waarom "danny" ?
Een interview kan simpel zat neutraal zijn, niet door zo te pushen en te sturen naar het toegeven dat het dus wel controlled demo MOET zijn. Het is nog net niet dat ze hem een cue-card geven waarop staat dat hij moet zeggen dat het onomstotelijk vast staat dat het inderdaad controlled demo was.
Op 0:55 zie je duidelijk explosieven gelijktijdig afgaan in WTC7, gevolgd door de ineenstorting. Kan je blij en popi doen, maar het gaat hier om miljoenen mensenlevens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zie de vorm van een teddybeer in de rookwolk, maar ik heb een vermoeden dat dat het niet zal zijn.
Ahum, dat is dus weer jouw interpretatiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jouw interpetatie is totaal verkeerd.
Danny.. oh sorry MIJNHEER Jowenko, was ontzettend terughoudend om toe te geven op wat zijn ogen hem vertelden.
Dat de interviewer graag een uitspraak wil, is normaal, en dat is het vak van interviewen. Je doet nu net alsof hij eigenlijk iets anders had willen zeggen, maar zo zit het niet!
Jij denkt dat er in Afghanistan en Irak gemoord wordt voor ons belang? Ben jij wapencontractor die miljarden per jaar binnensleept sinds 9/11? Ben jij de pijpleidinglegger die zwaarrr binnenloopt sinds 9/11? De enigen die baat hebben bij het kapot maken van landen is de oorlogsindustrie zelf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Fascistische oorlogsgeile tirannie om winstbelang?
Mijn hemel zeg, nooit geweten dat je een dergelijke visie had van het westen, zie het als een vrolijke weide waarin allemaal wolkenkrabbers staan, buiten deze weide, aan de overkant van het meer zit een grote zandbak vol met kwaadaardige molletjes die zichzelf opblazen, en je wilt natuurlijk geen molshopen in je mooie weide!
Wat doe je dan, je belt de "pest-control" en die komen de molletjes voor je opruimen. Eind goed al goed, vooral ook omdat je zodra de molletjes weg zijn hun zoete zwarte drankjes uit de grond kan pompen en het gebruiken om de gebouwen in je mooie weide te financieren.
volgens mij is alex jones stiekem een nederlanderquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij denkt dat er in Afghanistan en Irak gemoord wordt voor ons belang? Ben jij wapencontractor die miljarden per jaar binnensleept sinds 9/11? Ben jij de pijpleidinglegger die zwaarrr binnenloopt sinds 9/11? De enigen die baat hebben bij het kapot maken van landen is de oorlogsindustrie zelf.
Jij doet nu alsof het platbombarderen van landen niet méér boze molletjes tot gevolg heeft. Hoe kortzichtig is jouw visie, man.
Je doet nu ook net of onze samenlevingen niet kunnen bestaan zonder die oorlogsindustrie, terwijl die industrie de grootste bedreiging is voor onze standaard van leven. Wie denk je dat er voor gezorgd heeft dat wij nu een immigrantenoverschot hebben? Dezelfde oorlogsindustrie die nu de poppenspeler van de politici is, was het destijds ook. Wie denk je dat degenen zijn die Europa in de as hebben gelegd in WWI & WWII? Het was de oorlogsindustrie in Duitsland die Hitler als muppet aan de macht hielp/bracht/hield. Trek je eigen conclusie.
Alex Jones heeft één zwakte. Hij handelt vanuit een "christelijk" kader, terwijl de grote religies altijd als machtsmiddel gebruikt worden om grote groepen mensen direct te controleren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
volgens mij is alex jones stiekem een nederlander
Ga je weer, je doet net alsof je feiten persoonlijk kan inkleuren:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ahum, dat is dus weer jouw interpretatie
Hij wordt welgedelijk gestuurd in dat interview. Als jij vindt van niet, prima, dat mag. Maar ik zie het zo, jij ziet het anders.![]()
En de een is het met jou eens, de ander met mij.
Ik zou wel eens de originele audio-track hiervan willen, en geanalyseerd door een expert. Zal aan mij liggen, maar man oh man wat klinkt dit copy-pastigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ga je weer, je doet net alsof je feiten persoonlijk kan inkleuren:
Hier heb je een bevestiging buiten de docu om, waar hij nogmaals bevestigd dat het niet door vuur kan komen!
En nu je mond spoelen!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik zou wel eens de originele audio-track hiervan willen, en geanalyseerd door een expert. Zal aan mij liggen, maar man oh man wat klinkt dit copy-pastig
Ik ben iemand die liever het onderste uit de kan haalt in plaats van klakkeloos gelooft hoe/wat. Bewijzen ipv schimmige video's die niet te verifieren zijn.quote:
dat is zo kortzichtig van jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik ben iemand die liever het onderste uit de kan haalt in plaats van klakkeloos gelooft hoe/wat. Bewijzen ipv schimmige video's die niet te verifieren zijn.
Maar schijnbaar gaat men er maar vanuit dat ik 100% geloof dat het is zoals de media het zegt. Over 9/11 heb ik qua dader gewoon geen mening, heb er geen gedegen kennis over om dat oprecht te kunnen zeggen.
Als de oorlogsindustrie zou verdwijnen, dan zou dat een aardige klap zijn voor de economie van de Verenigde Staten, en wat slecht is voor de Verenigde Staten is slecht voor ons. Derhalve kan je wel degelijk stellen dat zolang de Verenigde Staten het goed doen, en dus ook de oorlogsindustrie dat het wel degelijk in ons voordeel is ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij denkt dat er in Afghanistan en Irak gemoord wordt voor ons belang? Ben jij wapencontractor die miljarden per jaar binnensleept sinds 9/11? Ben jij de pijpleidinglegger die zwaarrr binnenloopt sinds 9/11? De enigen die baat hebben bij het kapot maken van landen is de oorlogsindustrie zelf.
Jij doet nu alsof het platbombarderen van landen niet méér boze molletjes tot gevolg heeft. Hoe kortzichtig is jouw visie, man.
Je doet nu ook net of onze samenlevingen niet kunnen bestaan zonder die oorlogsindustrie, terwijl die industrie de grootste bedreiging is voor onze standaard van leven. Wie denk je dat er voor gezorgd heeft dat wij nu een immigrantenoverschot hebben? Dezelfde oorlogsindustrie die nu de poppenspeler van de politici is, was het destijds ook. Wie denk je dat degenen zijn die Europa in de as hebben gelegd in WWI & WWII? Het was de oorlogsindustrie in Duitsland die Hitler als muppet aan de macht hielp/bracht/hield. Trek je eigen conclusie.
In feite ben je dat niet, je probeert altijd overal onderuit te komen op de makkelijkste manier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik ben iemand die liever het onderste uit de kan haalt in plaats van klakkeloos gelooft hoe/wat. Bewijzen ipv schimmige video's die niet te verifieren zijn.
Maar schijnbaar gaat men er maar vanuit dat ik 100% geloof dat het is zoals de media het zegt. Over 9/11 heb ik qua dader gewoon geen mening, heb er geen gedegen kennis over om dat oprecht te kunnen zeggen.
Dat heb ik omdat mijn beroep bestaat uit het beoordelen van gesprekken over de telefoon. Dit komt alleszins over als een naturel telefoongesprek, daarom ook mijn vraag of een audio-expert niet eens deze originele track zou moeten beluisteren/analyseren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
In feite ben je dat niet, je probeert altijd overal onderuit te komen op de makkelijkste manier.
Fotoshop foto's 'begrijp' je zogenaamd nooit.
En nu heb je ineens verstand van he copy/pasten van audio tracks.
Leg me geen woorden in de mond, ik sta neutraal tegenover 9/11 als het om daders gaat, dat heb ik al vaker gezegd.quote:Als je al moeite hebt met een telefoon gesprek te herkennen omdat het schijnbaar zo desastreus zou zijn voor jouw ingenomen mening, moet je toch eens bij jezelf te raden gaan of je werkelijk wel helemaal strookt met de buitenwereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |