abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74107675
Meanwhile, bin Laden was granted a Bosnian passport in 1993 by that "country's" embassy in Vienna, according to an Agence France Presse report of Sept. 24. The AFP cited an independent Bosnian weekly, "Dani:"

"Bosnian embassy in Vienna granted a passport to bin Laden in 1993," the Dani magazine said, quoting anonymous sources and emphasizing that files and traces linked to his case have been recently destroyed by the Bosnian Muslim government.
pi_74107722
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:44 schreef Salvad0R het volgende:
Meanwhile, bin Laden was granted a Bosnian passport in 1993 by that "country's" embassy in Vienna, according to an Agence France Presse report of Sept. 24. The AFP cited an independent Bosnian weekly, "Dani:"

"Bosnian embassy in Vienna granted a passport to bin Laden in 1993," the Dani magazine said, quoting anonymous sources and emphasizing that files and traces linked to his case have been recently destroyed by the Bosnian Muslim government.
avec une linke s.v.p.

edit: wacht even 1993 is 8 jaar voor 9-11 -.-
Dat de US met Bin Ladens zaken deden is relevant hoe?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_74107779
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:46 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

avec une linke s.v.p.
Het bericht kwam uit 1999 van AFP. De bron waar het instond had destijds geen website.
Google maar "Bosnian embassy in Vienna granted a passport to bin Laden in 1993,", dan vind je genoeg restanten van artikelen.
pi_74107821
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:48 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het bericht kwam uit 1999 van AFP. De bron waar het instond had destijds geen website.
Google maar "Bosnian embassy in Vienna granted a passport to bin Laden in 1993,", dan vind je genoeg restanten van artikelen.
maar hoe bewijst dat dat osama bin laden de aanslagen niet gepleegd zou kunnen hebben?
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_74108065
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:49 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

maar hoe bewijst dat dat osama bin laden de aanslagen niet gepleegd zou kunnen hebben?
Gast, doe niet zo retorisch. Het ging om Zwansen zijn opmerking waarom ik bronnen als betrouwbaar acht.
Het blijkt dat er nog individuele onafhankelijke journalistiek plaatsvindt, om ons te voorzien met op waarheid berustte feitelijkheden.

From the 'The Washington Times' June 22, 2001

"The rebels would have their big brothers in America - the same heroes who led the NATO mission against their enemies, the Serbs - believe that the violence they are now perpetrating in Macedonia is merely about protecting minority rights. But the National Liberation Army (NLA), a splinter of the Kosovo Liberation Army (KLA), also has another motive: It is fighting to keep control over the region's drug trafficking, which has grown into a large, lucrative enterprise since the Kosovo war. In addition to drug money, the NLA also has another prominent venture capitalist: Osama bin Laden. The Muslim terrorist leader, according to a document obtained by The Washington Times and written by the chief commander of the Macedonian Security Forces, puts out the front money for the rebel group through a representative in Macedonia: 'This person is representative of Osama Ben laden sic , who is the main financial supporter of the National Liberation Army, where up to date he has paid $6 million to $7 million for the needs of the National Liberation Army.'"

From 'The Canberra Times' (Australia ) April 28, 2000 - Page 8

"BIN LADEN IN KOSOVO ACTS

"BELGRADE: Islamic Saudi millionaire Osama bin Laden, wanted for terrorism by the United States, is in Kosovo. The official Yugoslav news agency Tanjug said bin Laden, whom it described as a " terrorist and Islamic fanatic" , arrived from Albania after having formed a group of 500 Islamic fighters in the eastern region around Korce and Pogradec to carry out " terrorist acts" in Kosovo.

"He planned similar acts in the southern region of Serbia bordering on Kosovo, including Presevo, Medvedja and Bujanovac, the agency said."

Wellicht interessant voor alle Dutchbat-veteranen die dit soort topics met interesse volgen.

Meer? Okay.

'The Charleston Gazette.' November 30, 1998 - Page 2A

"BIN LADEN RUNS TERRORIST NETWORK, REPORT SAYS

"LONDON - The man accused of orchestrating the U.S. Embassy bombings in Africa operates a terrorist network out of Albania, The Sunday Times reported.

"The newspaper quoted Fatos Klosi, the head of the Albanian intelligence service, as saying a network run by Saudi exile Osama Bin Laden sent units to fight in the Serbian province of Kosovo.

"Bin Laden is believed to have established an Albanian operation in 1994 after telling the government he headed a wealthy Saudi humanitarian agency wanting to help Albania, the newspaper reported.

"Klosi said he believed terrorists had already infiltrated other parts of Europe from bases in Albania. Apparent confirmation of Bin Laden's activities came earlier this month during the murder trial of Claude Kader, 27, a French national who said he was a member of Bin Laden's Albanian network, the newspaper said.

"Kader claimed during the trial he had visited Albania to recruit and arm fighters for Kosovo.

Zoals blijkt is/was Osama voor de CIA een praktische dude om conflicten in stand te houden en/of te creëren.
pi_74108127
Hier, trouwens, dat hele artikel van Agence France Press met betrekking tot de uitgifte van een paspoort aan Bin Laden in Wenen.

"BIN LADEN WAS GRANTED BOSNIAN PASSPORT

"Agence France Presse September 24, 1999

"SARAJEVO

"Osama bin Laden, the Saudi billionaire wanted by the United States for organising bloody terrorist attacks, was granted a Bosnian passport in 1993 by the country's [i.e., Bosnia]embassy in Vienna, an independent weekly reported Friday.

"'The Bosnian embassy in Vienna granted a passport to bin Laden in 1993,' Dani magazine said, quoting anonymous sources, emphasizing that files and traces linked to his case have recently been destroyed by the [Bosnian] government.

"However, Bin Laden 'did not personally collect his Bosnian passport,' Dani said, without elaborating or explicitly stating that his passport was ever collected.

"'High Muslim officials of the Bosnian foreign ministry agreed that it [the destruction of files linked to bin Laden] was the top priority. It was even more important than investigating a person responsible for granting a passport to the most wanted terrorist in the world,' Dani reported.

"According to the article, Muslim political circles claim that six years ago officials at the Bosnian embassy in Vienna could not have known who bin Laden was.

"During the 1992-1995 Bosnia's war, the Vienna embassy has been 'making contacts with many Arab-world people seeking aid' for the mainly Muslim Bosnian army, the article said.

"The foreign ministry issued no comments on the article. Bin Laden, believed to be in Afghanistan, is accused by the United States of masterminding bloody bomb attacks against its embassies in Kenya and Tanzania in August of last year. Over 200 people were killed in these attacks. Washington has offered a reward of five million dollars for information leading to his arrest.

"Earlier this week the Bosnian government confirmed it had granted citizenship and passport to a Tunisian-born senior aide of bin-Laden in 1997. The government said citizenship was given to Mahrez Amduni, known in Sarajevo as Mehrez Amdouni, on the basis of his Bosnian army membership, stressing that there was no Interpol arrest warrant against him at that time.

"Amduni was arrested by Turkish police at Istanbul airport on September 13, in an operation in which Interpol also took part.

"During the Bosnia 1992-95 war some Islamic fighters battled alongside Muslim soldiers in central Bosnia against Bosnian Serbs and Croats. Most of them left the country after a US-brokered peace deal was signed in 1995. Some of them gained Bosnian citizenship as members of the Bosnian army or by marrying Bosnian women.

"The government has never revealed how many foreign fighters were granted Bosnian citizenship."

Copyright 1999 Agence France Presse
pi_74108157
Ja dat geloof ik allemaal wel, maar jij claimt dat je met bronnen kunt onderbouwen dat osama de aanslagen niet heeft gepleegd. nou laat zien dan.

Het enige dat je nu laat zien is dat er een samenwerking is geweest voor 9-11, iets dat ik ook niet betwijfel.
pi_74108518
Waar stel ik dat dan?

Serieus, met je verlepte retoriek, vertel ik eens waar ik precies zeg dat ik met bronnen kan aantonen dat Bin Laden 9/11 niet gepleegd heeft.

Als je die bronnen zo graag wil, zal ik ze wel even geven, maar de manier waarop jij de suggestie wekt dat ik bepaalde uitspraken doe die ik niet eens doe, maakt mij echt gemeen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Dragorius op 27-10-2009 13:14:46 (afgelopen) ]
pi_74108565
Kappen nu met dat op-de-man-spelen. Word er moe van.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_74108627
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:13 schreef Salvad0R het volgende: Waar stel ik dat dan? Serieus, met je verlepte retoriek, vertel ik eens waar ik precies zeg dat ik met bronnen kan aantonen dat Bin Laden 9/11 niet gepleegd heeft. Als je die bronnen zo graag wil, zal ik ze wel even geven, maar de manier waarop jij de suggestie wekt dat ik bepaalde uitspraken doe die ik niet eens doe, maakt mij echt gemeen.
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:28 schreef Salvad0R het volgende: [..] Het leuke met internet is, dat als je een leugen steeds herhaalt, dat het dan niet meer waarheid wordt, maar meer leugen. Met je Osama. Als je dat nog steeds gelooft hoor je bij de <knip> minderheid van het volk. Osama is zoals iedereen weet een CIA asset. Hij werd in Joegoslavië door NATO gebruikt om moslims op te ruien, etc. Zijn fictieve groep met zogenaamde mededaders zijn allemaal levend opgedoken, aldus de BBC. Ook is het vreemd dat wanneer 95% van de zogenaamde daders uit Saoedi Arabië komen, Afghanistan en Irak aangevallen worden, die geen ruk met 9/11 te maken hadden. Gaat vooral door met liegen en desinformeren, hierdoor worden de cruciale leugens van de establishment steeds duidelijker. Bedankt.
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:32 schreef Zwansen het volgende: [..] Waarom geloof je dit in hemelsnaam? Waarom zouden de bronnen die jij hiervoor gebruikt wel betrouwbaar zijn?
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:42 schreef Salvad0R het volgende: [..] Omdat het logisch is. Als je twijfelt aan bronnen als bijvoorbeeld Agence France Presse, ga vooral je gang.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dragorius op 27-10-2009 13:18:58 (knip) ]
pi_74108831
http://www.fbi.gov/wanted/topten/fugitives/laden.htm

Best vreemd dat de FBI Bin Laden niet zoekt in verband met 9/11, vind je niet?

Of voormalig FBI medewerkster Sibel Edmonds die in een klokkenluider-interview met Brad Friedman uitlegt dat Bin Laden & de "Taliban" na de val van de Sovjet Unie alleen maar meer samenwerkten met de CIA en Verenigde Staten.
Edmonds kreeg een gag-order dat ze haar mond moest houden, maar deze zaken wegen te zwaar om over te kunnen zwijgen.

A Sibel Edmonds 'Bombshell' - Bin Laden Worked for U.S. Until 9/11
http://www.bradblog.com/?p=7332

Whistleblower: Bin Laden was US proxy until 9/11
http://rawstory.com/08/ne(...)-us-proxy-until-911/
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:26:03 #87
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74108888
Na Joe Rogan ook Sheen

Wie is de volgende? Mel Gibson?
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_74108949
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:24 schreef Salvad0R het volgende:
http://www.fbi.gov/wanted/topten/fugitives/laden.htm

Best vreemd dat de FBI Bin Laden niet zoekt in verband met 9/11, vind je niet?
Ik zie daar toch echt: ATTACK ON A FEDERAL FACILITY RESULTING IN DEATH staan.
quote:
Of voormalig FBI medewerkster Sibel Edmonds die in een klokkenluider-interview met Brad Friedman uitlegt dat Bin Laden & de "Taliban" na de val van de Sovjet Unie alleen maar meer samenwerkten met de CIA en Verenigde Staten.
Edmonds kreeg een gag-order dat ze haar mond moest houden, maar deze zaken wegen te zwaar om over te kunnen zwijgen.

A Sibel Edmonds 'Bombshell' - Bin Laden Worked for U.S. Until 9/11
http://www.bradblog.com/?p=7332

Whistleblower: Bin Laden was US proxy until 9/11
http://rawstory.com/08/ne(...)-us-proxy-until-911/
Zij zegt weer dat osama voor 9-11 met de ud samenwerkte, iets dat niet ontkend wordt.
pi_74108952
Maar dat is geen bewijs dat de VS er zelf achter zit. Kan net zo goed een double-cross zijn
Mr. Prolapse 2009
pi_74108962
Deze zaken zijn allemaal al de revue gepasseerd, maar altijd zijn er kortzichtige (Ja Dragorius, kortzichtig is het juiste woord) figuren, die er voor kiezen om al behandelde zaken te negeren en de discussie oeverloos te laten verlopen in een welles-nietes verhaal.

Waar we het eigenlijk over moeten hebben hier is hoe we de huidige poppenspelers die zichzelf onze regering durven te noemen, en de Centrale Bankiers gaan vervangen door een systeem te installeren wat zich niet monopolistisch, tiranniek, louter winstgericht en uitbuitend opstelt.
pi_74108991
Dan mag ik jou dus ook kortzichtig noemen omdat jij ook maar 1 kant wil zien?
Mr. Prolapse 2009
pi_74109049
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:28 schreef Salvad0R het volgende:
Deze zaken zijn allemaal al de revue gepasseerd, maar altijd zijn er kortzichtige (Ja Dragorius, kortzichtig is het juiste woord) figuren, die er voor kiezen om al behandelde zaken te negeren en de discussie oeverloos te laten verlopen in een welles-nietes verhaal.

Waar we het eigenlijk over moeten hebben hier is hoe we de huidige poppenspelers die zichzelf onze regering durven te noemen, en de Centrale Bankiers gaan vervangen door een systeem te installeren wat zich niet monopolistisch, tiranniek, louter winstgericht en uitbuitend opstelt.
Jij maakt een nogal bold claim een pagina eerder dat mensen die denken dat osama achter de aanslagen zit achterlijk zijn & dat je die uitspraak baseert op betrouwbare bronnen.
Dan zijn er twee mogelijkheden. óf je geeft die bronnen, óf je beweringen zijn pure speculatie wat je in een positie plaatst waarin jij de speculatieve uitspraken uitdraagt en dus de laatste bent die anderen kan beschuldigen van goedgelovigheid.
pi_74109078
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:27 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik zie daar toch echt: ATTACK ON A FEDERAL FACILITY RESULTING IN DEATH staan.
[..]

Zij zegt weer dat osama voor 9-11 met de ud samenwerkte, iets dat niet ontkend wordt.
Als je er zo weinig kaas van gegeten hebt, waarom bemoei je je dan met dit soort discussies? Met de Federal Facility worden de Ambassades in Afrika bedoeld. Nergens staat "inside the United States". 9/11 wordt niet genoemd.
pi_74109243
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:31 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als je er zo weinig kaas van gegeten hebt, waarom bemoei je je dan met dit soort discussies? Met de Federal Facility worden de Ambassades in Afrika bedoeld. Nergens staat "inside the United States". 9/11 wordt niet genoemd.
Er staat ook dat hij suspect is in meerdere terroristische aanvallen. Daarnaast is het ook niet echt bewijs dat hij er niet van verdacht wordt want de FBI heeft al heel vaak gezegd dat ze er van overtuigd zijn dat hij verantwoordelijk is. Daarnaast is die poster van November 2001, het kan best zijn dat ze toen nog niet 100% zeker waren over zijn schuld.
pi_74109284
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:28 schreef Dragorius het volgende:
Dan mag ik jou dus ook kortzichtig noemen omdat jij ook maar 1 kant wil zien?
Het is juist de commerciële media die iedereen maar 1 kant van het verhaal opdringen. Het is niet dat ik de keus had dat te ontwijken. Die kant zit vol onmogelijkheden en tegenstrijdigheden (tegenstrijdige NIST rapporten, 9/11 Commission Report) en roept zoveel vragen op, dat het fucking ridicuul is dat er door (commerciële) media niet meer kanten van het verhaal belicht worden, of in ieder geval pogingen worden ondernomen om vragen überhaupt te beantwoorden.
In plaats daarvan zien we compleet stilzwijgen en belachelijke pogingen op bijvoorbeeld online fora om een alternatief verhaal te veroordelen en als "kortzichtig" af te schilderen.

Ik spuug er op. Stel vervangbaren.
pi_74109327
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:36 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Er staat ook dat hij suspect is in meerdere terroristische aanvallen. Daarnaast is het ook niet echt bewijs dat hij er niet van verdacht wordt want de FBI heeft al heel vaak gezegd dat ze er van overtuigd zijn dat hij verantwoordelijk is. Daarnaast is die poster van November 2001, het kan best zijn dat ze toen nog niet 100% zeker waren over zijn schuld.
Gast, check jezelf dan in denial. Als er gegrond bewijs zou zijn dat Bin Laden achter 9/11 zit, dan zou de FBI de fucking eerste zijn om dat kenbaar te maken en gegrond actie te ondernmen.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:39:06 #97
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74109342
Heerlijke discussie om te volgen hier.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_74109357
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:37 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het is juist de commerciële media die iedereen maar 1 kant van het verhaal opdringen. Het is niet dat ik de keus had dat te ontwijken. Die kant zit vol onmogelijkheden en tegenstrijdigheden (tegenstrijdige NIST rapporten, 9/11 Commission Report) en roept zoveel vragen op, dat het fucking ridicuul is dat er door (commerciële) media niet meer kanten van het verhaal belicht worden, of in ieder geval pogingen worden ondernomen om vragen überhaupt te beantwoorden.
In plaats daarvan zien we compleet stilzwijgen en belachelijke pogingen op bijvoorbeeld online fora om een alternatief verhaal te veroordelen en als "kortzichtig" af te schilderen.

Ik spuug er op. Stel vervangbaren.
Als kortzichtig betekent dat je informatie zomaar aanneemt zonder er kritische vragen bij te stellen, hoe ben ik dan kortzichtig als ik vraag naar onderbouwing van je uitspraken?
pi_74109393
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Gast, check jezelf dan in denial. Als er gegrond bewijs zou zijn dat Bin Laden achter 9/11 zit, dan zou de FBI de fucking eerste zijn om dat kenbaar te maken en gegrond actie te ondernmen.
http://www.fbi.gov/congress/congress02/watson020602.htm ???
pi_74109403
Daarbij komt dat je gewoon liegt. De FBI geeft gewoon toe dat er geen bewijs is dat Bin Laden achter 9/11 zit, terwijl de US Bush Administration een dag na dato al aankwam zetten met een lijst daders.

Dat je ervoor kiest die fascistische oorlogszuchtige kant te steunen is menselijk gezien niet verantwoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')