Als Jan met de Pet al zulke kennis heeft betreffende 9/11, waarom is er dan geen fatsoenlijke overheidsinstantie die vragen als die van Sheen beantwoordt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
Heel leuk dat Charlie Sheen denkt dat 9/11 een complot is, maar het zegt natuurlijk niks. Is natuurlijk gewoon een autoriteitsdrogreden. De man heeft immers niet meer kennis betreft 9/11 dan jan met de pet.
Veel van die vragen zijn al beantwoord, veel van die vragen zijn drogredenen en veel van de vragen zijn gewoon fout. Dan blijven er wel een aantal interessante vragen over die inderdaad nog niet beantwoord zijn, maar het is niet Charlie Sheen alleen die die vragen stelt, noch is het Charlie Sheen die op die vragen is gekomen. (nu heb ik het over de lange la vragen) het interview bevat nog veel meer onzinnige vragen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als Jan met de Pet al zulke kennis heeft betreffende 9/11, waarom is er dan geen fatsoenlijke overheidsinstantie die vragen als die van Sheen beantwoordt?
Ik mis een reden waarom de VS niet achter de aanslagen zou zitten... en ik mis ook een alternatieve dader met motief.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:59 schreef mckok1 het volgende:
de VS zit zelf niet achter de aanslagen. wel is het zo dat ze wisten dat er iets ging gebeuren en dat ze slecht hebben opgetreden. de regering houd wel crusiale informatie achter om zo hun eigen fouten te verbergen.
de VS had veel slachtoffers kunnen voorkomen om simpelweg iets te doen. ze hebben in eerdere jaren 99% van gekaapte vliegtuigen binnen een zeer korte tijd onderschept. nu na 2 kapingen staan de f16 nog op de grond en wordt er niks gedaan. geen 1 vliegtuig is onderschept!!! terwijl normaal dit supersnel gedaan werd. erg dom dus en hierdoor veel meer slachtoffers dan nodig was.
dus de VS is niet degene die achter de aanslagen zit. ze hebben wel dom en erg slecht gehandeld waardoor er onnodige slachtoffers zijn gevallen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik mis een reden waarom de VS niet achter de aanslagen zou zitten... en ik mis ook een alternatieve dader met motief.
Alvast bedankt.
Het leuke met internet is, dat als je een leugen steeds herhaalt, dat het dan niet meer waarheid wordt, maar meer leugen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:18 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Eerste is een beetje rare vraag, tweede osama.
Waarom geloof je dit in hemelsnaam? Waarom zouden de bronnen die jij hiervoor gebruikt wel betrouwbaar zijn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het leuke met internet is, dat als je een leugen steeds herhaalt, dat het dan niet meer waarheid wordt, maar meer leugen.
Met je Osama. Als je dat nog steeds gelooft hoor je bij de minderheid van het volk. Osama is zoals iedereen weet een CIA asset. Hij werd in Joegoslavië door NATO gebruikt om moslims op te ruien, etc.
Zijn fictieve groep met zogenaamde mededaders zijn allemaal levend opgedoken, aldus de BBC.
Ook is het vreemd dat wanneer 95% van de zogenaamde daders uit Saoedi Arabië komen, Afghanistan en Irak aangevallen worden, die geen ruk met 9/11 te maken hadden.
Gaat vooral door met liegen en desinformeren, hierdoor worden de cruciale leugens van de establishment steeds duidelijker. Bedankt.
Dit inderdaad, het enige substantiele in die post is dat het verkeerde land aan is gevallen, maar ik denk ook niet dat veel mensen daar aan zullen twijfelen (behalve enkele fox kijkers) maar dat impliceert alleen opportunisme.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom geloof je dit in hemelsnaam? Waarom zouden de bronnen die jij hiervoor gebruikt wel betrouwbaar zijn?
Omdat het logisch is. Als je twijfelt aan bronnen als bijvoorbeeld Agence France Presse, ga vooral je gang.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom geloof je dit in hemelsnaam? Waarom zouden de bronnen die jij hiervoor gebruikt wel betrouwbaar zijn?
Want die onderschrijven je hele claim?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Omdat het logisch is. Als je twijfelt aan bronnen als bijvoorbeeld Agence France Presse, ga vooral je gang.
avec une linke s.v.p.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:44 schreef Salvad0R het volgende:
Meanwhile, bin Laden was granted a Bosnian passport in 1993 by that "country's" embassy in Vienna, according to an Agence France Presse report of Sept. 24. The AFP cited an independent Bosnian weekly, "Dani:"
"Bosnian embassy in Vienna granted a passport to bin Laden in 1993," the Dani magazine said, quoting anonymous sources and emphasizing that files and traces linked to his case have been recently destroyed by the Bosnian Muslim government.
Het bericht kwam uit 1999 van AFP. De bron waar het instond had destijds geen website.quote:
maar hoe bewijst dat dat osama bin laden de aanslagen niet gepleegd zou kunnen hebben?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het bericht kwam uit 1999 van AFP. De bron waar het instond had destijds geen website.
Google maar "Bosnian embassy in Vienna granted a passport to bin Laden in 1993,", dan vind je genoeg restanten van artikelen.
Gast, doe niet zo retorisch. Het ging om Zwansen zijn opmerking waarom ik bronnen als betrouwbaar acht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
maar hoe bewijst dat dat osama bin laden de aanslagen niet gepleegd zou kunnen hebben?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:13 schreef Salvad0R het volgende: Waar stel ik dat dan? Serieus, met je verlepte retoriek, vertel ik eens waar ik precies zeg dat ik met bronnen kan aantonen dat Bin Laden 9/11 niet gepleegd heeft. Als je die bronnen zo graag wil, zal ik ze wel even geven, maar de manier waarop jij de suggestie wekt dat ik bepaalde uitspraken doe die ik niet eens doe, maakt mij echt gemeen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:28 schreef Salvad0R het volgende: [..] Het leuke met internet is, dat als je een leugen steeds herhaalt, dat het dan niet meer waarheid wordt, maar meer leugen. Met je Osama. Als je dat nog steeds gelooft hoor je bij de <knip> minderheid van het volk. Osama is zoals iedereen weet een CIA asset. Hij werd in Joegoslavië door NATO gebruikt om moslims op te ruien, etc. Zijn fictieve groep met zogenaamde mededaders zijn allemaal levend opgedoken, aldus de BBC. Ook is het vreemd dat wanneer 95% van de zogenaamde daders uit Saoedi Arabië komen, Afghanistan en Irak aangevallen worden, die geen ruk met 9/11 te maken hadden. Gaat vooral door met liegen en desinformeren, hierdoor worden de cruciale leugens van de establishment steeds duidelijker. Bedankt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:32 schreef Zwansen het volgende: [..] Waarom geloof je dit in hemelsnaam? Waarom zouden de bronnen die jij hiervoor gebruikt wel betrouwbaar zijn?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:42 schreef Salvad0R het volgende: [..] Omdat het logisch is. Als je twijfelt aan bronnen als bijvoorbeeld Agence France Presse, ga vooral je gang.
Ik zie daar toch echt: ATTACK ON A FEDERAL FACILITY RESULTING IN DEATH staan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:24 schreef Salvad0R het volgende:
http://www.fbi.gov/wanted/topten/fugitives/laden.htm
Best vreemd dat de FBI Bin Laden niet zoekt in verband met 9/11, vind je niet?
Zij zegt weer dat osama voor 9-11 met de ud samenwerkte, iets dat niet ontkend wordt.quote:Of voormalig FBI medewerkster Sibel Edmonds die in een klokkenluider-interview met Brad Friedman uitlegt dat Bin Laden & de "Taliban" na de val van de Sovjet Unie alleen maar meer samenwerkten met de CIA en Verenigde Staten.
Edmonds kreeg een gag-order dat ze haar mond moest houden, maar deze zaken wegen te zwaar om over te kunnen zwijgen.
A Sibel Edmonds 'Bombshell' - Bin Laden Worked for U.S. Until 9/11
http://www.bradblog.com/?p=7332
Whistleblower: Bin Laden was US proxy until 9/11
http://rawstory.com/08/ne(...)-us-proxy-until-911/
Jij maakt een nogal bold claim een pagina eerder dat mensen die denken dat osama achter de aanslagen zit achterlijk zijn & dat je die uitspraak baseert op betrouwbare bronnen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:28 schreef Salvad0R het volgende:
Deze zaken zijn allemaal al de revue gepasseerd, maar altijd zijn er kortzichtige (Ja Dragorius, kortzichtig is het juiste woord) figuren, die er voor kiezen om al behandelde zaken te negeren en de discussie oeverloos te laten verlopen in een welles-nietes verhaal.
Waar we het eigenlijk over moeten hebben hier is hoe we de huidige poppenspelers die zichzelf onze regering durven te noemen, en de Centrale Bankiers gaan vervangen door een systeem te installeren wat zich niet monopolistisch, tiranniek, louter winstgericht en uitbuitend opstelt.
Als je er zo weinig kaas van gegeten hebt, waarom bemoei je je dan met dit soort discussies? Met de Federal Facility worden de Ambassades in Afrika bedoeld. Nergens staat "inside the United States". 9/11 wordt niet genoemd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zie daar toch echt: ATTACK ON A FEDERAL FACILITY RESULTING IN DEATH staan.
[..]
Zij zegt weer dat osama voor 9-11 met de ud samenwerkte, iets dat niet ontkend wordt.
Er staat ook dat hij suspect is in meerdere terroristische aanvallen. Daarnaast is het ook niet echt bewijs dat hij er niet van verdacht wordt want de FBI heeft al heel vaak gezegd dat ze er van overtuigd zijn dat hij verantwoordelijk is. Daarnaast is die poster van November 2001, het kan best zijn dat ze toen nog niet 100% zeker waren over zijn schuld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je er zo weinig kaas van gegeten hebt, waarom bemoei je je dan met dit soort discussies? Met de Federal Facility worden de Ambassades in Afrika bedoeld. Nergens staat "inside the United States". 9/11 wordt niet genoemd.
Het is juist de commerciële media die iedereen maar 1 kant van het verhaal opdringen. Het is niet dat ik de keus had dat te ontwijken. Die kant zit vol onmogelijkheden en tegenstrijdigheden (tegenstrijdige NIST rapporten, 9/11 Commission Report) en roept zoveel vragen op, dat het fucking ridicuul is dat er door (commerciële) media niet meer kanten van het verhaal belicht worden, of in ieder geval pogingen worden ondernomen om vragen überhaupt te beantwoorden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:28 schreef Dragorius het volgende:
Dan mag ik jou dus ook kortzichtig noemen omdat jij ook maar 1 kant wil zien?
Gast, check jezelf dan in denial. Als er gegrond bewijs zou zijn dat Bin Laden achter 9/11 zit, dan zou de FBI de fucking eerste zijn om dat kenbaar te maken en gegrond actie te ondernmen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Er staat ook dat hij suspect is in meerdere terroristische aanvallen. Daarnaast is het ook niet echt bewijs dat hij er niet van verdacht wordt want de FBI heeft al heel vaak gezegd dat ze er van overtuigd zijn dat hij verantwoordelijk is. Daarnaast is die poster van November 2001, het kan best zijn dat ze toen nog niet 100% zeker waren over zijn schuld.
Als kortzichtig betekent dat je informatie zomaar aanneemt zonder er kritische vragen bij te stellen, hoe ben ik dan kortzichtig als ik vraag naar onderbouwing van je uitspraken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het is juist de commerciële media die iedereen maar 1 kant van het verhaal opdringen. Het is niet dat ik de keus had dat te ontwijken. Die kant zit vol onmogelijkheden en tegenstrijdigheden (tegenstrijdige NIST rapporten, 9/11 Commission Report) en roept zoveel vragen op, dat het fucking ridicuul is dat er door (commerciële) media niet meer kanten van het verhaal belicht worden, of in ieder geval pogingen worden ondernomen om vragen überhaupt te beantwoorden.
In plaats daarvan zien we compleet stilzwijgen en belachelijke pogingen op bijvoorbeeld online fora om een alternatief verhaal te veroordelen en als "kortzichtig" af te schilderen.
Ik spuug er op. Stel vervangbaren.
http://www.fbi.gov/congress/congress02/watson020602.htm ???quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gast, check jezelf dan in denial. Als er gegrond bewijs zou zijn dat Bin Laden achter 9/11 zit, dan zou de FBI de fucking eerste zijn om dat kenbaar te maken en gegrond actie te ondernmen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het is juist de commerciële media die iedereen maar 1 kant van het verhaal opdringen. Het is niet dat ik de keus had dat te ontwijken. Die kant zit vol onmogelijkheden en tegenstrijdigheden (tegenstrijdige NIST rapporten, 9/11 Commission Report) en roept zoveel vragen op, dat het fucking ridicuul is dat er door (commerciële) media niet meer kanten van het verhaal belicht worden, of in ieder geval pogingen worden ondernomen om vragen überhaupt te beantwoorden.
In plaats daarvan zien we compleet stilzwijgen en belachelijke pogingen op bijvoorbeeld online fora om een alternatief verhaal te veroordelen en als "kortzichtig" af te schilderen.
Ik spuug er op. Stel vervangbaren.
Daar staat alleen dat sinds 9/11 Bin Laden & Al-CIAda een zwaar gevaar vormen. Nergens wordt Bin Laden direct verantwoordelijk gehouden voor 9/11.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
http://www.fbi.gov/congress/congress02/watson020602.htm ???
Dat zijn geen tegenstrijdigheden, Dragorius. Dat zijn alternatieven. Als jij dit normale manier van discusseren vindt als moderator, dan vraag ik mij af of een positie als moderator wel geschikt is voor jou.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]Er zijn ook tegenstrijdigheden zat onder de complottheoristen.
Raketten, hologrammen, bommen etc.
beetje voorspelbaar, maar heb je daar ook bronnen voor? Het zou namelijk een beetje naif en kortzichtig zijn als ik dit zo maar aanneem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef Salvad0R het volgende:
Daarbij komt dat je gewoon liegt. De FBI geeft gewoon toe dat er geen bewijs is dat Bin Laden achter 9/11 zit, terwijl de US Bush Administration een dag na dato al aankwam zetten met een lijst daders.
Dat je ervoor kiest die fascistische oorlogszuchtige kant te steunen is menselijk gezien niet verantwoord.
Die "alternatieven" worden door menigeen gezien als de enige verklaring, dus binnen de conspiracy theorists zijn er ook tegenstrijdighedenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat zijn geen tegenstrijdigheden, Dragorius. Dat zijn alternatieven.
Ik denk dat je de rol van moderator nu verkeerd ziet. Tenzij je van mening bent dat wat ik post tegen de policy is natuurlijk, maar daar is Feedback voor.quote:Als jij dit normale manier van discusseren vindt als moderator, dan vraag ik mij af of een positie als moderator wel geschikt is voor jou.
Er zijn zoveel verschillende theorieën en alternatieven, die zijn op punten gewoon tegenstrijdig. Er moet toch ergens een waarheid zitten, maar die hebben complotdenkers tot dusver ook niet gevonden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat zijn geen tegenstrijdigheden, Dragorius. Dat zijn alternatieven. Als jij dit normale manier van discusseren vindt als moderator, dan vraag ik mij af of een positie als moderator wel geschikt is voor jou.
Ik ben niet zo van de NSB. Ik laat je liever gewoon verdrinken in je crap, want laten we even heel duidelijk zijn wat betreft je opmerkingen over "conspiracy theorists" .quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die "alternatieven" worden door menigeen gezien als de enige verklaring, dus binnen de conspiracy theorists zijn er ook tegenstrijdigheden
[..]
Ik denk dat je de rol van moderator nu verkeerd ziet. Tenzij je van mening bent dat wat ik post tegen de policy is natuurlijk, maar daar is Feedback voor.
http://www.fbi.gov/wanted/topten/fugitives/laden.htmquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
beetje voorspelbaar, maar heb je daar ook bronnen voor? Het zou namelijk een beetje naif en kortzichtig zijn als ik dit zo maar aanneem.
quote:CAUTION
USAMA BIN LADEN IS WANTED IN CONNECTION WITH THE AUGUST 7, 1998, BOMBINGS OF THE UNITED STATES EMBASSIES IN DAR ES SALAAM, TANZANIA, AND NAIROBI, KENYA. THESE ATTACKS KILLED OVER 200 PEOPLE. IN ADDITION, BIN LADEN IS A SUSPECT IN OTHER TERRORIST ATTACKS THROUGHOUT THE WORLD.
Nano-thermiet wordt net zo goed gebruikt voor het maken van geavanceerde lassen in grote stalen constructies, evenmin word ik niet warm van die youtube-filmpjes, dat interview met die Nederlander is wmb sprekend, hem wordt constant alles in de mond gelegd. Hij is alles behalve overtuigd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De "conspiracy theory" oftewel samenzwering waarbij de overheden van het Westen zelf misbruikt zijn door oorlogszuchtige belangen door middel van controlled demolition daarentegen... daar is meer dan genoeg bewijs voor.
De vondst van de geavanceerde springstof nano-thermiet in het stof van WTC1&2 door de Universiteit van Kopenhagen zegt al genoeg. Dan hebben we nog niet eens over de overvloed aan youtube filmpjes van WTC7, die niet door vliegtuigen geraakt is en overduidelijk gecontroleerd gesloopt is door middel van nano-thermite.
Dat thermite verhaal is toch all 100 keer debunked?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
De "conspiracy theory" oftewel samenzwering waarbij de overheden van het Westen zelf misbruikt zijn door oorlogszuchtige belangen door middel van controlled demolition daarentegen... daar is meer dan genoeg bewijs voor.
De vondst van de geavanceerde springstof nano-thermiet in het stof van WTC1&2 door de Universiteit van Kopenhagen zegt al genoeg. Dan hebben we nog niet eens over de overvloed aan youtube filmpjes van WTC7, die niet door vliegtuigen geraakt is en overduidelijk gecontroleerd gesloopt is door middel van nano-thermite.
'Die nederlander'quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nano-thermiet wordt net zo goed gebruikt voor het maken van geavanceerde lassen in grote stalen constructies, evenmin word ik niet warm van die youtube-filmpjes, dat interview met die Nederlander is wmb sprekend, hem wordt constant alles in de mond gelegd. Hij is alles behalve overtuigd.
Die demolition-expert ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
'Die nederlander'
Je bedoelt toch niet Danny Jowenko?
Schitterend, hoe je nu de boel manipuleert.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die demolition-expert ja.
Schitterend dat interview, hoe hij gestuurd wordt door de interviewers
De controlled demolition voor mij ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:58 schreef oompaloompa het volgende:
Dat thermite verhaal is toch all 100 keer debunked?
Hoe kun je dat niet verdraaien noemen? Die vent twijfelt zo erg, geeft al aan dat hij te weinig info heeft, en alleen maar suggestieve vragen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Schitterend, hoe je nu de boel manipuleert.
Erg werd totaal niets in de mond gelegd.
De verbijstering van Jowenka spreekt boekdelen.
Gadverdamme, dat je dit zo durft te verdraaien.
Kijk hem anders nog eens.
Over manipuleren gesproken: de fraze ''in de mond gelegd'' komt niet eens voor in het stuk dat jij aanhaalt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Schitterend, hoe je nu de boel manipuleert.
Erg werd totaal niets in de mond gelegd.
Sturen/manipuleren/in de mond leggen= 1 pot nat!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Over manipuleren gesproken: de fraze ''in de mond gelegd'' komt niet eens voor in het stuk dat jij aanhaalt.
Nee man.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat thermite verhaal is toch all 100 keer debunked?
dan kies ik deze want die is het leukstequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De controlled demolition voor mij ook.
Het is maar welk Youtubefilmpje je zelf het meest geloofwaardig vindt.
Voor elke conspiracytheory zijn er legio fimpjes te vinden.
Oh nee hoor, alleen ben ik er niet over begonnen omdat dat niet interessant was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Sturen/manipuleren/in de mond leggen= 1 pot nat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |