quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het is juist de commerciële media die iedereen maar 1 kant van het verhaal opdringen. Het is niet dat ik de keus had dat te ontwijken. Die kant zit vol onmogelijkheden en tegenstrijdigheden (tegenstrijdige NIST rapporten, 9/11 Commission Report) en roept zoveel vragen op, dat het fucking ridicuul is dat er door (commerciële) media niet meer kanten van het verhaal belicht worden, of in ieder geval pogingen worden ondernomen om vragen überhaupt te beantwoorden.
In plaats daarvan zien we compleet stilzwijgen en belachelijke pogingen op bijvoorbeeld online fora om een alternatief verhaal te veroordelen en als "kortzichtig" af te schilderen.
Ik spuug er op. Stel vervangbaren.
Daar staat alleen dat sinds 9/11 Bin Laden & Al-CIAda een zwaar gevaar vormen. Nergens wordt Bin Laden direct verantwoordelijk gehouden voor 9/11.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
http://www.fbi.gov/congress/congress02/watson020602.htm ???
Dat zijn geen tegenstrijdigheden, Dragorius. Dat zijn alternatieven. Als jij dit normale manier van discusseren vindt als moderator, dan vraag ik mij af of een positie als moderator wel geschikt is voor jou.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]Er zijn ook tegenstrijdigheden zat onder de complottheoristen.
Raketten, hologrammen, bommen etc.
beetje voorspelbaar, maar heb je daar ook bronnen voor? Het zou namelijk een beetje naif en kortzichtig zijn als ik dit zo maar aanneem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef Salvad0R het volgende:
Daarbij komt dat je gewoon liegt. De FBI geeft gewoon toe dat er geen bewijs is dat Bin Laden achter 9/11 zit, terwijl de US Bush Administration een dag na dato al aankwam zetten met een lijst daders.
Dat je ervoor kiest die fascistische oorlogszuchtige kant te steunen is menselijk gezien niet verantwoord.
Die "alternatieven" worden door menigeen gezien als de enige verklaring, dus binnen de conspiracy theorists zijn er ook tegenstrijdighedenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat zijn geen tegenstrijdigheden, Dragorius. Dat zijn alternatieven.
Ik denk dat je de rol van moderator nu verkeerd ziet. Tenzij je van mening bent dat wat ik post tegen de policy is natuurlijk, maar daar is Feedback voor.quote:Als jij dit normale manier van discusseren vindt als moderator, dan vraag ik mij af of een positie als moderator wel geschikt is voor jou.
Er zijn zoveel verschillende theorieën en alternatieven, die zijn op punten gewoon tegenstrijdig. Er moet toch ergens een waarheid zitten, maar die hebben complotdenkers tot dusver ook niet gevonden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat zijn geen tegenstrijdigheden, Dragorius. Dat zijn alternatieven. Als jij dit normale manier van discusseren vindt als moderator, dan vraag ik mij af of een positie als moderator wel geschikt is voor jou.
Ik ben niet zo van de NSB. Ik laat je liever gewoon verdrinken in je crap, want laten we even heel duidelijk zijn wat betreft je opmerkingen over "conspiracy theorists" .quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die "alternatieven" worden door menigeen gezien als de enige verklaring, dus binnen de conspiracy theorists zijn er ook tegenstrijdigheden
[..]
Ik denk dat je de rol van moderator nu verkeerd ziet. Tenzij je van mening bent dat wat ik post tegen de policy is natuurlijk, maar daar is Feedback voor.
http://www.fbi.gov/wanted/topten/fugitives/laden.htmquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
beetje voorspelbaar, maar heb je daar ook bronnen voor? Het zou namelijk een beetje naif en kortzichtig zijn als ik dit zo maar aanneem.
quote:CAUTION
USAMA BIN LADEN IS WANTED IN CONNECTION WITH THE AUGUST 7, 1998, BOMBINGS OF THE UNITED STATES EMBASSIES IN DAR ES SALAAM, TANZANIA, AND NAIROBI, KENYA. THESE ATTACKS KILLED OVER 200 PEOPLE. IN ADDITION, BIN LADEN IS A SUSPECT IN OTHER TERRORIST ATTACKS THROUGHOUT THE WORLD.
Nano-thermiet wordt net zo goed gebruikt voor het maken van geavanceerde lassen in grote stalen constructies, evenmin word ik niet warm van die youtube-filmpjes, dat interview met die Nederlander is wmb sprekend, hem wordt constant alles in de mond gelegd. Hij is alles behalve overtuigd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De "conspiracy theory" oftewel samenzwering waarbij de overheden van het Westen zelf misbruikt zijn door oorlogszuchtige belangen door middel van controlled demolition daarentegen... daar is meer dan genoeg bewijs voor.
De vondst van de geavanceerde springstof nano-thermiet in het stof van WTC1&2 door de Universiteit van Kopenhagen zegt al genoeg. Dan hebben we nog niet eens over de overvloed aan youtube filmpjes van WTC7, die niet door vliegtuigen geraakt is en overduidelijk gecontroleerd gesloopt is door middel van nano-thermite.
Dat thermite verhaal is toch all 100 keer debunked?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
De "conspiracy theory" oftewel samenzwering waarbij de overheden van het Westen zelf misbruikt zijn door oorlogszuchtige belangen door middel van controlled demolition daarentegen... daar is meer dan genoeg bewijs voor.
De vondst van de geavanceerde springstof nano-thermiet in het stof van WTC1&2 door de Universiteit van Kopenhagen zegt al genoeg. Dan hebben we nog niet eens over de overvloed aan youtube filmpjes van WTC7, die niet door vliegtuigen geraakt is en overduidelijk gecontroleerd gesloopt is door middel van nano-thermite.
'Die nederlander'quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nano-thermiet wordt net zo goed gebruikt voor het maken van geavanceerde lassen in grote stalen constructies, evenmin word ik niet warm van die youtube-filmpjes, dat interview met die Nederlander is wmb sprekend, hem wordt constant alles in de mond gelegd. Hij is alles behalve overtuigd.
Die demolition-expert ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
'Die nederlander'
Je bedoelt toch niet Danny Jowenko?
Schitterend, hoe je nu de boel manipuleert.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die demolition-expert ja.
Schitterend dat interview, hoe hij gestuurd wordt door de interviewers
De controlled demolition voor mij ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:58 schreef oompaloompa het volgende:
Dat thermite verhaal is toch all 100 keer debunked?
Hoe kun je dat niet verdraaien noemen? Die vent twijfelt zo erg, geeft al aan dat hij te weinig info heeft, en alleen maar suggestieve vragen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Schitterend, hoe je nu de boel manipuleert.
Erg werd totaal niets in de mond gelegd.
De verbijstering van Jowenka spreekt boekdelen.
Gadverdamme, dat je dit zo durft te verdraaien.
Kijk hem anders nog eens.
Over manipuleren gesproken: de fraze ''in de mond gelegd'' komt niet eens voor in het stuk dat jij aanhaalt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Schitterend, hoe je nu de boel manipuleert.
Erg werd totaal niets in de mond gelegd.
Sturen/manipuleren/in de mond leggen= 1 pot nat!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Over manipuleren gesproken: de fraze ''in de mond gelegd'' komt niet eens voor in het stuk dat jij aanhaalt.
Nee man.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat thermite verhaal is toch all 100 keer debunked?
dan kies ik deze want die is het leukstequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De controlled demolition voor mij ook.
Het is maar welk Youtubefilmpje je zelf het meest geloofwaardig vindt.
Voor elke conspiracytheory zijn er legio fimpjes te vinden.
Oh nee hoor, alleen ben ik er niet over begonnen omdat dat niet interessant was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Sturen/manipuleren/in de mond leggen= 1 pot nat!
Nee, dat is niet waar. Ik begrijp nu waarom je zo onzorgvuldig denkt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Sturen/manipuleren/in de mond leggen= 1 pot nat!
Deze vind ik altijd wel acceptabel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De controlled demolition voor mij ook.
Het is maar welk Youtubefilmpje je zelf het meest geloofwaardig vindt.
Voor elke conspiracytheory zijn er legio fimpjes te vinden.
In het woordenboek niet, in de huidige context.. welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Ik begrijp nu waarom je zo onzorgvuldig denkt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Oh nee hoor, alleen ben ik er niet over begonnen omdat dat niet interessant was.
Kijk dat filmpje eens "neutraal" en zeg me dan nog eens of je vindt dat er wel/niet gestuurd wordt. Die vragen zijn zo ontzettend sturend, zo subjectief...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:07 schreef Ticker het volgende:
[..]
In het woordenboek niet, in de huidige context.. wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |