abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 oktober 2009 @ 00:13:26 #251
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74135480
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 00:08 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als je explosieven gebruikt kan het wel ja. controlled pancake demolition

Waar NIST het over had, want ik heb daar joetoeb filmpjes van gezien dat zij dat zo uitlegden ja ja!
NIST stelt dat bovenin waar dat vliegtuig in is gevlogen, dat daar de kolommen zijn verzwakt. En dat de hoeveelheid etages boven de etage van impact, toen zijn gevallen op de onderste etages en zo elke etage eronder heeft verpulverd. Dit moet vertraging opleveren. Tenzij je explosieven gebruikt die de etages eronder al wegblazen zodat die geen obstakel vormen. En het hele gebouw in 9 sec. ineen kan storten. en vrij netjes ook. OK. netjes moet je effe niet op miereneuken want elke kans die neemt de debunker uiteraard om je belachelijk te maken.
Ik debunk niets, en ik sta open voor alle ideëen. Maar ik vind het toch niet bewezen dat het gebouw niet kan instorten in 9 seconden. Het gewicht van het bovenste gedeelte is wel erg zwaar namelijk. Dit kan makkelijk die verdiepingen eronder verpulveren.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_74137471
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 00:13 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Ik debunk niets, en ik sta open voor alle ideëen. Maar ik vind het toch niet bewezen dat het gebouw niet kan instorten in 9 seconden. Het gewicht van het bovenste gedeelte is wel erg zwaar namelijk. Dit kan makkelijk die verdiepingen eronder verpulveren.
< knip >

Als een gebouw verdieping per verdieping instort, kan er nooit vrije valsnelheid optreden zoals bij de WTC torens wel het geval was.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dragorius op 28-10-2009 08:13:41 ]
pi_74138268
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 03:22 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als een gebouw verdieping per verdieping instort, kan er nooit vrije valsnelheid optreden zoals bij de WTC torens wel het geval was.
Je moet imo toch niet echt een genie zijn om snel in te zien dat het wel erg onnozel is om te claimen dat het WTC met vrije valsnelheid valt. Er was een hele hoop puin dat naast de torens naar beneden aan het vallen is.
=>
Als de torens evensnel instortten als dit puin: Vrije valsnelheid.
Als de torens niet evensnel instortten als het puin: geen vrije valsnelheid.

Op alle filmpjes + foto's kan je zien dat het puin sneller is => geen vrije valsnelheid.

Btw, als je de verdiepingen net laat springen als de instorting die verdieping bereikt, haal je ook geen vrije valsnelheid (want de verdieping zal trager bewegen dan de instorting en zal dus de instorting vertragen. Je zou iets heel anders zien als ze werkelijk vrije val snelheid wouden halen (onderste verdiepingen begeven het een tijdje vóór de instortting ze bereikt).

Waarom ze per se het met vrije val snelheid wouden laten instorten en elke verdieping hebben voorzien van explosieven mag iemand mij ook eens proberen uitleggen. Ik zal proberen niet te lachen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dragorius op 28-10-2009 08:35:55 (knip in quote) ]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 08:35:28 #254
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_74138562
< doe maar niet, ik begrijp het, maar niet doen >

[ Bericht 83% gewijzigd door Dragorius op 28-10-2009 08:36:14 ]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 08:41:13 #255
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74138635
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 08:35 schreef Zwansen het volgende:
< doe maar niet, ik begrijp het, maar niet doen >
De mod is het volkomen eens met de mening van de gebruiker maar hij mag hem niet uiten..
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_74138647
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 08:41 schreef Ticker het volgende:

[..]

De mod is het volkomen eens met de mening van de gebruiker maar hij mag hem niet uiten..
Nee, het is een begrijpelijke reactie maar niet gewenst.
Wil je verder commentaar op mijn modereren gewoon via BNW-Feedback voeren? Thanks
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_74138897
Heren,
Jullie roepen allemaal dat het met explosieven kan, maar dat is geen bewijs dat het met eplosieven is gebeurd.
Er word keer op keer informatie gepost dat het ok gewoon op de manier die de NIST heeft verklaard kan zijn gebeurd. Waarom gaan jullie daar niet op in in plaats van continu te herhalen dat het geen pancake demolition kan zijn geweest.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 28 oktober 2009 @ 09:04:01 #258
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74139009
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 08:57 schreef oompaloompa het volgende:
Heren,
Jullie roepen allemaal dat het met explosieven kan, maar dat is geen bewijs dat het met eplosieven is gebeurd.
Er word keer op keer informatie gepost dat het ok gewoon op de manier die de NIST heeft verklaard kan zijn gebeurd. Waarom gaan jullie daar niet op in in plaats van continu te herhalen dat het geen pancake demolition kan zijn geweest.
Het mes snijdt aan twee kanten.
Men roept wel dat het mogelijk is dat het allemaal door 2 vliegtuigen gebeurt kan zijn, maar gezien de vele merkwaardigheden moeten we de optie toch eens overwegen dat die theorie niet de ware hoeft te zijn.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_74139021
Maar is het Pentagon ook opgeblazen met nano-thermiet of is daar weer een andere theorie voor? Daar zijn toch zelfs beelden van?
Mr. Prolapse 2009
pi_74139140
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:04 schreef Ticker het volgende:

[..]

Het mes snijdt aan twee kanten.
Men roept wel dat het mogelijk is dat het allemaal door 2 vliegtuigen gebeurt kan zijn, maar gezien de vele merkwaardigheden moeten we de optie toch eens overwegen dat die theorie niet de ware hoeft te zijn.
Jij wel, maar salvador en schenkstroop niet.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_74141583
hij heeft gelijk.

er zijn te veel onduidelijkheden en de VS houdt te veel informatie achter. dan ga je vanzelf wel denken dat het iets anders is gegaan dan de VS beweert.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:47:34 #262
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74141720
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:11 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Je vind dus ook dat de standaard verklaring.. vliegtuig *boem* 3 gebouwen compleet weg, vaag is?
pi_74143585
nou er ontbreken stukken.

waar zijn de zwarte dozen van de vliegtuigen. hierin staat erg belangrijke info. ik heb op tv gezien dat je die dingen niet kapot kan krijgen. (of je moet er met een abraham tank op gaat schieten) en waarom zijn de verhalen van de ooggetuigen anders dan de gegevens die de VS bekend maakt. er kloppen veel dingen niet. en daarom moet het wel iets anders zijn gegaan dan dat we denken.
pi_74148416
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:11 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Die actieve explosieve stof nano-thermite in het stof van de WTC torens dan, noem je dat geen bewijs voor het gebruik van explosies?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 14:57:08 #265
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74150865
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:04 schreef Dragorius het volgende:
Maar is het Pentagon ook opgeblazen met nano-thermiet of is daar weer een andere theorie voor? Daar zijn toch zelfs beelden van?
Welke beelden?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:01:24 #266
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74151027
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:38 schreef mckok1 het volgende:
nou er ontbreken stukken.

waar zijn de zwarte dozen van de vliegtuigen. hierin staat erg belangrijke info. ik heb op tv gezien dat je die dingen niet kapot kan krijgen. (of je moet er met een abraham tank op gaat schieten) en waarom zijn de verhalen van de ooggetuigen anders dan de gegevens die de VS bekend maakt. er kloppen veel dingen niet. en daarom moet het wel iets anders zijn gegaan dan dat we denken.
3 crash sites. WTC1+2+7, Shanksville, en Pentagon. Alle drie errug fishy..

WTC1+2 neat collapse
WTC7 neat collapse, no plane.
Shanksville, kratertje, no plane.
Pentagon, Klein gat, classified surveillance videos uit dat hele gebied.

Téveel eigenaardigheden.

Geboden oplossing: De Amerikaanse overheid onderzoekt 9/11 en zichzelf..

jaaaaaaaaaaah...
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:39:50 #267
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_74152580
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:01 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

3 crash sites. WTC1+2+7, Shanksville, en Pentagon. Alle drie errug fishy..

WTC1+2 neat collapse
WTC7 neat collapse, no plane.
Shanksville, kratertje, no plane.
Pentagon, Klein gat, classified surveillance videos uit dat hele gebied.

Téveel eigenaardigheden.

Geboden oplossing: De Amerikaanse overheid onderzoekt 9/11 en zichzelf..

jaaaaaaaaaaah...
Pardon?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:42:22 #268
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74152672
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Pardon?
Ja hebben ze hem eindelijk?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:44:51 #269
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74152751
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Pardon?
Jeweettoch?! Shanksville PA (Pennsylvania) 9-11 nee?

licht even je "HUHHHHHH PARRDONNN!? " toe
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:52:34 #270
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74153025
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:58:15 #271
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_74153218
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:44 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Jeweettoch?! Shanksville PA (Pennsylvania) 9-11 nee?

licht even je "HUHHHHHH PARRDONNN!? " toe
hoe kom je bij het 'no plane' gedeelte?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:58:32 #272
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74155360
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

hoe kom je bij het 'no plane' gedeelte?
beweer jij anders dan?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 17:01:59 #273
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74155445
http://en.wikipedia.org/wiki/United_Airlines_Flight_93#Crash

Alsof al die mensen die de crash-site hebben onderzocht ook in het complot zitten...

Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 17:54:17 #274
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_74157210
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:16 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik mis een reden waarom de VS niet achter de aanslagen zou zitten... en ik mis ook een alternatieve dader met motief.

Alvast bedankt.
9/11 truthers zijn doorgaans toch lieden die als geen anderen hameren op de wandaden van het Amerikaanse regime, en dan vraag je dit? Wat is dat toch dat het voor de 9/11 truthers zo onvoorstelbaar lijkt te zijn dat er mensen bestaan die zodanig de pest hebben van het optreden van de VS op het wereldtoneel dat ze gewelddadige acties tegen dat land ondernemen?

< >

[ Bericht 14% gewijzigd door Dragorius op 29-10-2009 08:11:55 ]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 17:56:41 #275
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_74157279
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

vrije val is vrije val. als je binnen de tijd van een vrije val, een tijd langzamer valt, dan is er vertraging.
die vertraging was er niet. zo'n honderd etages, elke etage viel op de etage eronder en deed het breken volgens NIST (pancake-theory) dat geeft vertraging. in 9 seconden is dat gebouw netjes ineengestort. achja..
  woensdag 28 oktober 2009 @ 18:00:24 #276
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74157382
..dus zijn er explosieven gebruikt die de onderste etages uit de weg ruimden.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 18:02:34 #277
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74157435
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 17:54 schreef Terecht het volgende:

[..]

9/11 truthers zijn doorgaans toch lieden die als geen anderen hameren op de wandaden van het Amerikaanse regime, en dan vraag je dit? Wat is dat toch dat het voor de 9/11 truthers zo onvoorstelbaar lijkt te zijn dat er mensen bestaan die zodanig de pest hebben van het optreden van de VS op het wereldtoneel dat ze gewelddadige acties tegen dat land ondernemen?
Alex Jones en andere truthers zijn slim genoeg om NIET daadwerkelijk te rebelleren. Dan zouden ze immers in de cel belanden.

Ik ben zelf geen truther en ik geloof zelf maar 10% van wat bijvoorbeeld Jones zegt.

Zijn bewijsvoering is uiterst merkwaardig. Persoonlijk zie ik wel de privacy-inperkende maatregelen en beroving van vrijheden in de Westerse maatschappijen. Op dat punt vind ik Jones dus ook een held. Omdat niemand anders hierover spreekt.

De oproep van Sheen vind ik ook terecht, aangezien de 9/11 commission veel vragen gewoon niet heeft beantwoord.

Tevens vind ik het goed dat Saddam is verdreven uit Irak, de man heeft meer dan een miljoen mensen ter dood gebracht... De idealen van the Founding Fathers vind ik ook briljant...

Niet alle sceptici zijn dus anti-Amerika. Sterker nog, zij willen terug naar wat Amerika vroeger betekende.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dragorius op 29-10-2009 08:12:32 (knip quote) ]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:32:05 #278
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_74160597
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:02 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Alex Jones en andere truthers zijn slim genoeg om NIET daadwerkelijk te rebelleren. Dan zouden ze immers in de cel belanden.
Vreedzaam demonstreren kan ook. De Oranjerevolutie in Oekranie bijvoorbeeld is vredig verlopen en de demonstranten kregen wat ze wilden. Waarom doen 9/11 truthers dit niet? Zij kloppen zich regelmatig op de borst met internetpolls waaruit zou moeten blijken dat meer dan de helft van de ondervraagden gelooft dat de reguliere lezing van 9/11 niet klopt, of dat het zelfs een inside job is. Er is dus een enorm potentieel aan demonstranten, aldus de truthers. Demonstreren tegen het establishment staat men ook gewoon toe in de VS, getuige de recente massale demonstraties van ultraconservatief Amerika. En dan nog, volgens truthers zijn ze met zovelen dat je ze welhaast niet tegen kunt houden mochten ze echt bereid zijn om te staan voor hun idealen. En ze zeggen zelf dat ze daartoe bereid zijn, op het internet althans. Ik zie kortom geen enkele goede reden waarom de revolutie nog niet ontketend is. Nou ja, die zie ik wel, maar die hebben meer met truthers zelf te maken dan met vermeende omstandigheden die hen er van zouden weerhouden actie te ondernemen. Als je werkelijk van mening bent dat er cruciale vragen openstaan, of dat de Bush administration schuldig is aan 9/11, dan ga je toch niet op internet blaffen maar dan ga je daar toch wat aan doen? De beklaagden van 9/11 in Guantanamo Bay vrijpleiten bijvoorbeeld. Ik heb nog geen enkel verzoek daartoe gezien.
quote:
Ik ben zelf geen truther en ik geloof zelf maar 10% van wat bijvoorbeeld Jones zegt.

Zijn bewijsvoering is uiterst merkwaardig. Persoonlijk zie ik wel de privacy-inperkende maatregelen en beroving van vrijheden in de Westerse maatschappijen. Op dat punt vind ik Jones dus ook een held. Omdat niemand anders hierover spreekt.
Jones is bij lange na niet de enige die dat aan de kaak stelt, wel een van de meest pompeuze.
quote:
De oproep van Sheen vind ik ook terecht, aangezien de 9/11 commission veel vragen gewoon niet heeft beantwoord.
De oproep van Sheen heeft echter weinig betrekking op het werk van de 9/11 commissie. Zijn vragen zijn geen vragen: ze zijn of al beantwoord, irrelevant danwel oneerlijk.
quote:
Tevens vind ik het goed dat Saddam is verdreven uit Irak, de man heeft meer dan een miljoen mensen ter dood gebracht... De idealen van the Founding Fathers vind ik ook briljant...

Niet alle sceptici zijn dus anti-Amerika. Sterker nog, zij willen terug naar wat Amerika vroeger betekende.
Ik bedoelde niet te zeggen dat degenen die de reguliere lezing bevragen persé anti-Amerikaans zijn.

Jones' retoriek over de founding fathers is van een soort die je wel vaker ziet bij ultraconservatieven en libertariers, en het is de vraag in hoeverre de founding fathers het met die interpretatie van hun ideeen eens zouden zijn.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:39:33 #279
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74160927
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:00 schreef Schenkstroop het volgende:
..dus zijn er explosieven gebruikt die de onderste etages uit de weg ruimden.
Nee, elke etage moet per gedeelte zijn opgeruimd.
Als je alleen de onderste zou doen zou hij omtuimelen, en het bovenste gedeelte (redelijk) intact blijven.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:09:21 #280
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74162200
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:32 schreef Terecht het volgende:

[..]

Als je werkelijk van mening bent dat er cruciale vragen openstaan, of dat de Bush administration schuldig is aan 9/11, dan ga je toch niet op internet blaffen maar dan ga je daar toch wat aan doen? De beklaagden van 9/11 in Guantanamo Bay vrijpleiten bijvoorbeeld. Ik heb nog geen enkel verzoek daartoe gezien.
[..]
En wat stel jij dan voor. Brieven schrijven?
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:02 schreef Q.E.D. het volgende:

Hebben de Amerikanen hem niet aan de macht geholpen in eerste instantie?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:11:04 #281
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74162294
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:09 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Staatsgreep!!!!!!!

Of nee wacht.. protesteren met borden!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:18:28 #282
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74162627
Tsjaaa...

Kijk als je in het nauw gedreven voelt loop je of weg, of je blaft en je doet niks. En als er echt geen uitweg meer is dan val je aan. Waar alex jones ed. mee bezig zijn en wij "truthers" ook is meer de "infowar". Mensen en autistische sceptici de ogen proberen te openen. Openlijk en mensen gaan bedreigen ontvoeren is uiteraard erg dom. En werpt geen vruchten af. Demonstreren werpt ook geen vruchten af. In nederland niet en in Amerika ook niet. Balkenende wordt zeker heel bang als je met bordjes loopt te zwaaien. Hij doet gewoon de gordijnen gewoon dicht.

Wat mij betreft geloven "debunkers" ook in een complot-theorie. Namelijk die van 19 kapers, 4 vliegtuigen en een man met een lange baard. Er is namelijk ook geen onomstotelijk bewijs geleverd dat het wel zo is gegaan. Die baardaap is ook nogsteeds niet gepakt. How convenient. En de oorlog lijkt wel verschoven te zijn naar de burgers ipv tegen gekke arabieren. De overheid voert terrorisme tegen het eigen volk. Dat wordt toch steeds duidelijker of niet?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:33:43 #283
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74163261
Alex Jones demonstreert overigens 1x per maand ongeveer. Je ziet hem regelmatig met een megafoon in demonstraties tegen bv. landbouwwetten en privacy-beperkende wetten die door Texas worden aangenomen.
Dat doet hij al sinds midden jaren '90.
Hij probeert gewoon mensen te overtuigen zoals een politicus dat ook doet. En dat mag hij volgens de grondwet doen.

Een staatsgreep is natuurlijk achterlijk, dat snapt iedereen. Een infowar is inderdaad veel logischer.

Alex praat soms wel als een demagoog, maar dat wil niet zeggen dat hij gek is. Hij is gewoon enthousiast. En dat moet ook wel want hij heeft er zijn levenswerk van gemaakt.

En dan heb je nog mensen die zeggen dat hij rijk wordt van zijn films, maar dat is niet relevant. Hij heeft geld nodig voor zijn websites, voor zijn reizen naar Bilderberg-bijeenkomsten, reizen naar New York en zijn personeel. En camera's, andere apparatuur.
Dat vind ik dus een te makkelijk argument.

Het mooie is dat Jones ook dingen uitlegt die andere media niet uitleggen. Bijvoorbeeld dat Obama de grondwet overtreedde toen hij de tijdelijke voorzitter werd van de Security Council van de VN.
Obama had daarom impeached moeten worden, is niet gebeurd.
pi_74163865
Dit is toch al oud nieuws, ik kan me nog een fragment herinneren dat hij zijn bewering basseerde aan de hand van Loos Change en daar gaat zijn geloofwaardigheid naar mijn mening dan.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:51:49 #285
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74164011
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:48 schreef poldergeist het volgende:
Dit is toch al oud nieuws, ik kan me nog een fragment herinneren dat hij zijn bewering basseerde aan de hand van Loos Change en daar gaat zijn geloofwaardigheid naar mijn mening dan.
Sheen beweert niets, hij stelt alleen vragen aan Obama in zijn brief. En terecht.

De belangrijke heren hebben nooit onder ede ook maar iets vertelt aan de 9/11 commissie. Heropening van het onderzoek lijkt me meer dan logisch. Ook aangezien 1/4 van de inwoners het officiële verhaal niet gelooft.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:00:20 #286
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74164398
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:51 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Sheen beweert niets, hij stelt alleen vragen aan Obama in zijn brief. En terecht.

De belangrijke heren hebben nooit onder ede ook maar iets vertelt aan de 9/11 commissie. Heropening van het onderzoek lijkt me meer dan logisch. Ook aangezien 1/4 van de inwoners het officiële verhaal niet gelooft.
En die 1/4 dat zijn dan voorzichtige mainstream news cijfers. Ik denk zelf dat zeker 80% sterk het vermoeden heeft dat 9/11 wel stinkt maar niets zegt ' want het zal wel en het gaat me niet aan'

Vrienden van mij: "ja ik weet ook allang dat ze technoologie hebben en dat ze iedereen op internet afluisteren, ja ik weet heus wel dat overheden niet altijd eerlijk zijn, maarja wat doe je ertegen. ik geloof in mezelf en ik geloof in god en meer heb ik niet nodig"

Daar hebben we dus mee te maken. not kidding.. NWO gaat winnen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Schenkstroop op 28-10-2009 21:06:13 ]
pi_74165475
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:00 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En die 1/4 dat zijn dan voorzichtige mainstream news cijfers. Ik denk zelf dat zeker 80% sterk het vermoeden heeft dat 9/11 wel stinkt maar niets zegt ' want het zal wel en het gaat me niet aan'

Vrienden van mij: "ja ik weet ook allang dat ze technoologie hebben en dat ze iedereen op internet afluisteren, ja ik weet heus wel dat overheden niet altijd eerlijk zijn, maarja wat doe je ertegen. ik geloof in mezelf en ik geloof in god en meer heb ik niet nodig"

Daar hebben we dus mee te maken. not kidding.. NWO gaat winnen.
Goede instelling man. Daar zal je het verschil mee maken.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:27:57 #288
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_74165558
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:09 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Write your congressman is idd een bekend concept in de VS. Je zou in het geval van de processen op Guantanamo Bay een schaduwproces kunnen houden zoals bijv de communisten met de Rijksdagbrand hebben gedaan.Of je demonstreert voor een openlijke berechting, je gaat handtekeningen verzamelen (bij een voldoende aantal handtekeningen is de overheid verplicht er gehoor aan te geven), etc. Er zijn genoeg manieren om actief actie te ondernemen. Je moet alleen wel die drempel durven willen nemen jezelf op het spel te zetten voor jouw overtuigingen.
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Tsjaaa...

Kijk als je in het nauw gedreven voelt loop je of weg, of je blaft en je doet niks. En als er echt geen uitweg meer is dan val je aan. Waar alex jones ed. mee bezig zijn en wij "truthers" ook is meer de "infowar". Mensen en autistische sceptici de ogen proberen te openen. Openlijk en mensen gaan bedreigen ontvoeren is uiteraard erg dom. En werpt geen vruchten af. Demonstreren werpt ook geen vruchten af. In nederland niet en in Amerika ook niet. Balkenende wordt zeker heel bang als je met bordjes loopt te zwaaien. Hij doet gewoon de gordijnen gewoon dicht.
Tja, dit is gewoon een mentaliteitsprobleem. Je bent gewoonweg te laf en te lui om vanachter je pc vandaan te kruipen en daadwerkelijk wat te gaan doen. Demonstreren heeft vaak genoeg zijn effect bewezen: de demonstraties voor rassengelijkheid en tegen de Vietnam oorlog in de VS bijv. In Nederland de demonstratie tegen kruisraketten om maar wat te noemen. Dit geldt net zo goed voor de andere genoemde methodes.

Het voeren van een infowar is natuurlijk een wassen neus, een slap excuus om toch vooral niets te doen en in het veilige te blijven. Jullie hebben immers toch al een ruime meerderheid van de bevolking overtuigd of niet dan? Of zijn die polls toch niet zo representatief als ze worden voorgesteld, en is 9/11 truth eigenlijk maar wat geklungel in de marge? En dat komt zeker omdat de massa gehersenspoeld is door de MSM, en niet meer zelfstandig kunnen nadenken? Schizofreen genoeg waren in de hoofden van vele truthers deze compleet tegenstrijdige gedachtegangen tegelijkertijd rond. Zoals met wel meer het geval is overigens.

Nooit komt het in ze op dat de oorzaak van dit falen wel eens bij henzelf zou kunnen liggen. Het is altijd de ander of een kwaadaardige omstandigheid die ervoor zorgt dat hun grootsheid, hun integerheid niet tot bloei kan komen. Wat een intens onrecht wordt hen ook aangedaan he?
quote:
Wat mij betreft geloven "debunkers" ook in een complot-theorie. Namelijk die van 19 kapers, 4 vliegtuigen en een man met een lange baard. Er is namelijk ook geen onomstotelijk bewijs geleverd dat het wel zo is gegaan. Die baardaap is ook nogsteeds niet gepakt. How convenient. En de oorlog lijkt wel verschoven te zijn naar de burgers ipv tegen gekke arabieren. De overheid voert terrorisme tegen het eigen volk. Dat wordt toch steeds duidelijker of niet?
Hoezo 'baardaap'? Ben je racist of wat? Er is wel degelijk bewijs geleverd die boven enige redelijke twijfel aantoont wie de daders zijn, en hoe ze dat gedaan hebben. Het ontbreekt truthers simpelweg aan en het inlevings- en denkvermogen alsmede de wil om te leren om tot die conclusie te komen. Willfully ignorant maw.
pi_74169725
Charlie Sheen

Misplaatst autoriteits-argument
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_74176217
Kappen met dat geflame!
Mr. Prolapse 2009
pi_74176818
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:47 schreef Ticker het volgende:

[..]

Je vind dus ook dat de standaard verklaring.. vliegtuig *boem* 3 gebouwen compleet weg, vaag is?
Nou ik ben een complete "blank slate" wat dit betreft. Ik ben nogal neutraal op dit geval en als iemand met overtuigende zaken komt heb ik totaal geen probleem om die te geloven. Het probleem is alleen dat elke keer dat er een reden wordt gegeven die aan zou moeten geven dat het gepland is en ik er op in wil gaan en vragen er over stel, ik uitgescholden wordt voor dom schaap e.d., óf de vraag word ontweken door over hele andere zaken te beginnen. Op die manier word ik niets wijzer.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:59:26 #292
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_74188307
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:18 schreef Schenkstroop het volgende:
en mensen gaan bedreigen ontvoeren is uiteraard erg dom. En werpt geen vruchten af.
. Het is afkeurenswaardig omdat het dom is en nutteloos, niet omdat het kwaadaardig is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dragorius op 29-10-2009 15:02:21 (David Duke? Vent...) ]
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_74193123
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:23 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nou ik ben een complete "blank slate" wat dit betreft. Ik ben nogal neutraal op dit geval en als iemand met overtuigende zaken komt heb ik totaal geen probleem om die te geloven. Het probleem is alleen dat elke keer dat er een reden wordt gegeven die aan zou moeten geven dat het gepland is en ik er op in wil gaan en vragen er over stel, ik uitgescholden wordt voor dom schaap e.d., óf de vraag word ontweken door over hele andere zaken te beginnen. Op die manier word ik niets wijzer.
Check gewoon Loose Change Final Cut.

donderdag 29 oktober 2009 @ 17:10:55 #294
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_74193669
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:56 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Check gewoon Loose Change Final Cut.

Is dit dezelfde Loose Change als die die door onder andere de TU Delft compleet is afgemaakt in NOVA oid?
pi_74193984
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:10 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Is dit dezelfde Loose Change als die die door onder andere de TU Delft compleet is afgemaakt in NOVA oid?
De TU Delft heeft helemaal niets afgemaakt, alleen maar aangetoond dat ze wat betreft uitleg van 11 september volledig achter de overheidsversie staan.
pi_74194553
...heeft vast niets te maken met de geldschieters voor hun onderzoeken...
  donderdag 29 oktober 2009 @ 17:40:52 #297
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74194638
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:37 schreef Salvad0R het volgende:
Eet jij veel speculaas? Je speculeert alweer...
pi_74195558
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:40 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Eet jij veel speculaas? Je speculeert alweer...
Wat speculeer ik dan, jij ultieme coño.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:13:29 #299
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74195664
Ach als je berekeningen precies namaakt dan krijg je toch hetzelfde resultaat?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:01:05 #300
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_74197141
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:37 schreef Salvad0R het volgende:
Ik ken de docent die de opdracht heeft georganiseerd en ik ken een student die er aan heeft meegedaan, en wat je hier suggereert had niet verder bezijden de waarheid kunnen liggen. Het is daarentegen wel tekenend voor het m.i. ietwat verwrongen wereldbeeld dat je erop nahoudt.
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:13 schreef Schenkstroop het volgende:
Ach als je berekeningen precies namaakt dan krijg je toch hetzelfde resultaat?

Enfin, hetgeen je impliceert klopt niet en als het al zou kloppen dan zou dat heel goed kunnen betekenen dat de gemaakte berekeningen kennelijk de juiste waren, niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')