Dan heb je gewoonweg de juiste tietenpics naar de FA's gestuurd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:17 schreef D. het volgende:
Ik ken die hele Krentenbol niet, maar als je bijna een jaar tijd en 17000 posts investeert en het tot mod schopt dan heb ik respect voor je doorzettingsvermogen
Ah, de saturationknop heeft hij ook gevonden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hier een foto van een Smiley-contest.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:19 schreef Jimbo het volgende:
oeh oeh ohe !!! Misschien kan stefan hier ook weer zn nietszeggende , climaxloze FOK EXCLUSIVE van maken !!!!!!
Een typische Autist met ADD dus.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Autisme en ADD had ze volgens mij.
Kan het zo nazoeken, heb gespreksgeschiedenis vanaf 2007.
En bij mij was ze juist niet druk, maar heel stil zei ze..
Wtf? Was jij niet iets van PR ofzo?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:19 schreef Jimbo het volgende:
oeh oeh ohe !!! Misschien kan stefan hier ook weer zn nietszeggende , climaxloze FOK EXCLUSIVE van maken !!!!!!
Ja, so? Ik snap 'm niet?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hier een foto van een Smiley-contest.
Als er iets nietszeggend moet zijn dan is stefan de persoon die je zoektquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:19 schreef Jimbo het volgende:
Je zegt het goed: was.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wtf? Was jij niet iets van PR ofzo?
Hij is vrij snel ZUU materiaal geworden. Veel beloftes, weinig doen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vroeg me net hetzelfde afquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
ja !quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
erger nog, ik mag ZUU niet inquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is vrij snel ZUU materiaal geworden. Veel beloftes, weinig doen.
Nou, dat is een anti climax.quote:
Dat is geen webcamfoto. Dat is een foto, maar dan gefotoshopped. Standaard bewerkinkje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij denkt dat die foto niet van een website kan zijn afgeplukt. omdat webcam.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:19 schreef Jimbo het volgende:
Iemand die (Quentin) Tarantino spelt als Torrentino, heeft ook geen enkel recht om deel uit te maken van de PR.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja !totdat ik dus door zn zelfde reactie als bovenstaande weg moest
![]()
Die gozer/vrouw was echt para hoor om zo ver te gaan met al die dingenquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:25 schreef iszinloos het volgende:
http://regex.info/exif.cg(...)pic.com%2Ff37y3o.jpg
webcam pic is ook fake...
Waarschijnlijk een foto shop van een bestaande foto.
Donderdag naar coldplayquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Iemand die Quentin Tarantino verkeerd spelt, heeft ook geen enkel recht om deel uit te maken van de PR.
eerst het bericht op de FP en doen alsdat het groot nieuws is ! Dan de radio , dan TVquote:
whehehquote:
Sowieso, Jimbo en spelling. Zijn posts wel eens gelezen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Iemand die Quentin Tarantino verkeerd spelt, heeft ook geen enkel recht om deel uit te maken van de PR.
Zeg kort lontje,quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Want die prive gegevens gaan dus mooi NIET openbaar. Over mijn lijk.
Ha-ha-ha. Je bent gewoon net zo bagger als Sun.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Donderdag naar coldplaymss dat ik dat ook wel fout spel
Cldply oid
quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sowieso, Jimbo en spelling. Zijn posts wel eens gelezen.!
baggerderquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Ha-ha-ha. Je bent gewoon net zo bagger als Sun.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:30 schreef Skylark. het volgende:
WTF!
Ik heb KB gevonden op een filmpje! http://i248.photobucket.com/albums/gg181/langendoentje/?action=view¤t=ProofofMichaelJacksonsGhostnewrawfo.flv
Het einde van het linkje zegt genoeg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:30 schreef Skylark. het volgende:
WTF!
Ik heb KB gevonden op een filmpje! http://i248.photobucket.com/albums/gg181/langendoentje/?action=view¤t=ProofofMichaelJacksonsGhostnewrawfo.flv
Ik wist dat dat een vals filmpje was, maar man, ik schrok me de pleurisquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:30 schreef Skylark. het volgende:
WTF!
Ik pwn dat voetbalspelletje ernaast keihard!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:30 schreef Skylark. het volgende:
WTF!
Verontschuldigingen geaccepteerd, en nou oprotten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:31 schreef Daniane het volgende:
Sorry maar ik moet echt in dit topic gepost hebben.
Remlof, ga er eens achteraan! Achter Kb dan he. Vind haar/zijn ware identiteit eens!quote:
Ik heb al 4 ringtones gewonnenquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik pwn dat voetbalspelletje ernaast keihard!
Logisch als 't 1 doelpunt als 2 teltquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik pwn dat voetbalspelletje ernaast keihard!
http://tineye.com/quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:31 schreef AMD64 het volgende:
wtf, hoe is het ontdekt?
Ik wist dat het kwam, scrollde er naar toe, en schrok alsnog.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik wist dat dat een vals filmpje was, maar man, ik schrok me de pleuris
I know, maar het zo laten staan droeg bij aan de slechtheid van m'n grap.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Het einde van het linkje zegt genoeg.
Zelfde hieroquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:34 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik wist dat het kwam, scrollde er naar toe, en schrok alsnog.
Faal.
True!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:35 schreef IQM het volgende:
Als het echt Croupouque is...
Moet ie 's wat anders doen met z'n vrije tijd.
Misschien is ze wel een man en hebben ze jaren op de verkeerde persoon geruktquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:35 schreef ondeugend het volgende:
Orde van de dag en jullie zijn helemaal overstuur nu?
Eens, doe eens wat nuttigs voor je users iddquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Remlof, ga er eens achteraan! Achter Kb dan he. Vind haar/zijn ware identiteit eens!
Wait, wut?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:36 schreef Chriz2k het volgende:
Emimich mag dan wel keihard falen IRL, maar hij is wel mooi mijn internetheld!
Nu eventjes 35 fotoboekpagina's doorlezen met reacties van e-hustlers die eigenlijk een nerd van 19 probeerden te playen.
Croupouque maakt het geheel nog vermakelijker, topics en dergelijke. Karakters met een verhaal erachter.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:35 schreef IQM het volgende:
Als het echt Croupouque is...
Moet ie 's wat anders doen met z'n vrije tijd.
ja!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:36 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Misschien is ze wel een man en hebben ze jaren op de verkeerde persoon gerukt
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:32 schreef TNA het volgende:
[..]
Verontschuldigingen geaccepteerd, en nou oprotten.
Iets zegt me dat je niet van voetbal houdt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:38 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
tweede flickr van sandra emi villanueva.
"I'm Female and Taken"quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:38 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
Verzuurd, maar zou je het weer doen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Neh, dat geloof ik niet. Ik dacht echt dat je hard bewijs had hiervoor.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:38 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
Emile woont hier om de hoek.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:36 schreef Chriz2k het volgende:
Emimich mag dan wel keihard falen IRL, maar hij is wel mooi mijn internetheld!
Nu eventjes 35 fotoboekpagina's doorlezen met reacties van e-hustlers die eigenlijk een nerd van 19 probeerden te playen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even geupload op Tinypic.
Vond ik ook toen ik de foto kreeg,quote:
Zal wel zo'n vieze narcist zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:48 schreef Paul het volgende:
Dat wijffie maakt ook niet te zuinig veel foto's van zichzelf zeg
Elke man heeft dat wel eens gedaan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
Die rukt zich zeker af voor een spiegel.
Wat een scheef wijf.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga het even vragen, dan.quote:
Lijkt je jongeheer dan groter?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Elke man heeft dat wel eens gedaan.
Er is niks gebeurd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:50 schreef kurk_droog het volgende:
Samenvatting van #3 pagina 2 tot nu??
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:47 schreef Blaxje het volgende:
Beter brengt Jaap Jongbloed deze dame naar Nederland. Mag ze in Vermist met Danny knuffelen
ik had de LAPO !quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:54 schreef ChipsZak. het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Krentenbol.
Fobo is op slot gegooid.
En foto's weg.
hier doet ie het gewoon.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Fobo is op slot gegooid.
En foto's weg.
Ja, maar je kan niet meer reageren.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:55 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
hier doet ie het gewoon.
Heel langzaam though.
Stormloop op der FOBOquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:55 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
hier doet ie het gewoon.
Heel langzaam though.
mn lapo even geedit zodat dr een link in kon van t topic :0quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Fobo is op slot gegooid.
En foto's weg.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Fobo is op slot gegooid.
En foto's weg.
Nee, nutteloze kut items mag stefan doenquote:
Alhuwel als we dr uit zijn wie t is lijkt me t wel vet om langs te gaan enzo !quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, nutteloze kut items mag stefan doen
Langsgaan bij Emimich lijkt me sowieso wel vet. Doet die moeder openquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alhuwel als we dr uit zijn wie t is lijkt me t wel vet om langs te gaan enzo !
Laat me raden; je zou haar zeker niet geven?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat een scheef wijf.
[..]
Ga het even vragen, dan.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:56 schreef IQM het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_online_users
Wie o wie?
Jaja, ze bekendquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Fobo is op slot gegooid.
En foto's weg.
Realzeus?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik denk trouwens dat t realZeus is...
Of miendobbelsteen...
Ik twijfel nog. Later deze avond de definitieve uitkomst.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
Laat me raden; je zou haar zeker niet geven?
Ik heb een soort van mega screen shot van de hele pagina gemaakt met een firefox add-on het bewijs is er nog.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Fobo is op slot gegooid.
En foto's weg.
een mod/admin die daadwerkelijk iets doet ??quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
Geen A'tje die de boel daar ff opgeschoond en gesloten heeft?
pics?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:04 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik heb een soort van mega screen shot van de hele pagina gemaakt met een firefox add-on het bewijs is er nog.
Waarna ze onderaan de trap opgewonden 'Emiel! Bezoek.' roept, vervolgens nodigt ze je uit tot het drinken van thee en voordat je überhaupt nee hebt kunnen zeggen sleept ze je al aan je arm mee naar de bank waar ze tegen je zegt het toch wel zo leuk te vinden dat Emiel eens bezoek krijgt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Langsgaan bij Emimich lijkt me sowieso wel vet. Doet die moeder open
Misschien is er eentje ziek?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een mod/admin die daadwerkelijk iets doet ??
According to Nijnja zijn ze nu druk aan het overleggen en speculeren over KB.quote:
Kom maar een keertje langs, ik vertel je wel waar hij woont.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Langsgaan bij Emimich lijkt me sowieso wel vet. Doet die moeder open
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarna ze onderaan de trap opgewonden 'Emiel! Bezoek.' roept, vervolgens nodigt ze je uit tot het drinken van thee en voordat je überhaupt nee hebt kunnen zeggen sleept ze je al aan je arm mee naar de bank waar ze tegen je zegt het toch wel zo leuk te vinden dat Emiel eens bezoek krijgt.
fijn dat je zn naam noemtquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
According to Nijnja zijn ze nu druk aan het overleggen en speculeren over KB.
Niet zo hoog van de toren blaten Jimbo. In tegenstelling tot jij op PR heeft SunChaser zich wel nuttig gemaakt. Toegegeven, deels met waardeloze en zeer hard falende stukjes op FP en nutteloze FOK!tv-items, maar toch. Moest even voor die Molukker, die het al zo moeilijk heeft, opkomenquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, nutteloze kut items mag stefan doen
mag ik dan bij jou komen online-hosselen ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kom maar een keertje langs, ik vertel je wel waar hij woont.
Ik zit soms ook weleens met hem in de bus.
Het is een openbaar forum niet waarquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fijn dat je zn naam noemtzal ie leuk vinden
maarja, ik vind t wel leuk ditDie gast achter KB is echt een held
Dat.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:08 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Niet zo hoog van de toren blaten Jimbo.
Whehehe.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarna ze onderaan de trap opgewonden 'Emiel! Bezoek.' roept, vervolgens nodigt ze je uit tot het drinken van thee en voordat je überhaupt nee hebt kunnen zeggen sleept ze je al aan je arm mee naar de bank waar ze tegen je zegt het toch wel zo leuk te vinden dat Emiel eens bezoek krijgt.
Nee.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mag ik dan bij jou komen online-hosselen ?
quote:
heuj ik heb ook twee tv itempjes gedaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:08 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Niet zo hoog van de toren blaten Jimbo. In tegenstelling tot jij op PR heeft SunChaser zich wel nuttig gemaakt. Toegegeven, deels met waardeloze en zeer hard faende stukjes op FP en nutteloze FOK!tv-items, maar toch. Moest even voor die Molukker, die het al zo moeilijk heeft, opkomen
Ik zeg: Lamon heeft weer een kloon van stal gehaald
Heeftie dan een schaakboord mee?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kom maar een keertje langs, ik vertel je wel waar hij woont.
Ik zit soms ook weleens met hem in de bus.
Of moeten we even de FB topics op gaan zoeken waar jij al je grote ideeen uiteenzet, en dit wel écht anders is als voorheen en er nu wel zoveel leuks gaat gebeuren. Nee ECHT, nu niet veel geblaat en weinig wolquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:08 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Niet zo hoog van de toren blaten Jimbo.
kom ik daar langs, altijd al een voorkeur gehad voor 15jarige paardenmeisjes.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee.
Nu school is begonnen hossel ik weer IRL.
Plaats daar eens een foto van. Vergeten hoe hij eruit zag. En wat was zijn naam ook alweer?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:00 schreef Maisnon het volgende:
Daar horen we niks meer van. Ik denk nog steeds dat het dezelfde persoon als Noorsbloed is.
Je deed al niets.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heuj ik heb ook twee tv itempjes gedaanen daar komen dr nog meer van iig
maar ik doe alleen dingen die ik zelf daadwerkelijk leuk vind
Vooral nu dat ik geen functie oid heb ga ik zeker geen tijd ergens in steken als ik dr ook maar een klein beetje geen zin in heb
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:11 schreef dvr het volgende:
Toch typisch dat Tong80 net vanavond 'een ouderavond heeft'.
er is een reden waarom ik uit de PR ben gezetquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of moeten we even de FB topics op gaan zoeken waar jij al je grote ideeen uiteenzet, en dit wel écht anders is als voorheen en er nu wel zoveel leuks gaat gebeuren. Nee ECHT, nu niet veel geblaat en weinig wol
Je wilde Yvonne niet likken?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er is een reden waarom ik uit de PR ben gezeten dat is niet omdat ik zogenaamd niks deed lief
Waar ben jij trouwens nog mod vanquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:24 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik vroeg me net hetzelfde af.
kut je heb me doorquote:
http://fotoboek.fok.nl/noorsbloedquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Plaats daar eens een foto van. Vergeten hoe hij eruit zag. En wat was zijn naam ook alweer?
Ze zijn 16, en ze houden van jongens bespringen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kom ik daar langs, altijd al een voorkeur gehad voor 15jarige paardenmeisjes.
Ah, dus het ging je gewoon om de functie. Maanden blaten dat er van alles gaat komen om dan uiteindelijk zonder wat te presteren de crew uit te worden gezet omdat je geen flikker uitvoert. Nee, dan heb ik toch nog net iets meer respect voor SC, hoe kut ie zijn stukjes soms ook schrijft.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heuj ik heb ook twee tv itempjes gedaanen daar komen dr nog meer van iig
maar ik doe alleen dingen die ik zelf daadwerkelijk leuk vind
Vooral nu dat ik geen functie oid heb ga ik zeker geen tijd ergens in steken als ik dr ook maar een klein beetje geen zin in heb
Is dat Havoc?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/noorsbloed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, je had een mening. Stoer, joh.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er is een reden waarom ik uit de PR ben gezeten dat is niet omdat ik zogenaamd niks deed lief
Wat was er met hem dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/noorsbloed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die was ook opeens verdwenenquote:
Er staat Noorsbloed boven.quote:
snap je t niet of lees je gewoon niet goedquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:14 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ah, dus het ging je gewoon om de functie. Maanden blaten dat er van alles gaat komen om dan uiteindelijk zonder wat te presteren de crew uit te worden gezet omdat je geen flikker uitvoert. Nee, dan heb ik toch nog net iets meer respect voor SC, hoe kut ie zijn stukjes soms ook schrijft.
Uitleg Noorsbloed.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat was er met hem dan?![]()
Te lang geleden
Hij fakete dat zn zwangere vriendin in coma was etc.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat was er met hem dan?![]()
Te lang geleden
quote:
quote:
quote:
Aaah, dat jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij fakete dat zn zwangere vriendin in coma was etc.
Oh, maar je kan ook heel actief zijn zonder uiteindelijk wat te presteren. Dat heb je inderdaad zeker laten zienquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
snap je t niet of lees je gewoon niet goedik zeg net vrij letterlijk dat ik juist flink actief was
maar dr zijn ook nog dingen die je niet ziet he
maarja , continue maar op de pm als je wil. dit topic is over KB![]()
Dat zou wel geniaal zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:20 schreef trancethrust het volgende:
Noorsbloed.. Hmm. Wellicht had zn vriendin het uitgemaakt om zn actie en heeft ie toen besloten om het nog maar eens dunnetjes over te doen? Misschien zelfs KB=NB=Emimich, en is dit grotendeels een monoloog.
wheheh aandachtshoerquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij fakete dat zn zwangere vriendin in coma was etc.
Staat nog niks in MED. Waarom zou hij/zij gebanned moeten worden?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:23 schreef araphor het volgende:
Gaat Krentenbol zelf nog een reactie geven of is hij al gebanned?
Omdat het een fakemod isquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Staat nog niks in MED. Waarom zou hij/zij gebanned moeten worden?
Blijkbaar heeft hij nog z`n rechten...quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:23 schreef araphor het volgende:
Neeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:26 schreef dvr het volgende:
Het zou een mop zijn als de vieze oude man achter Krentenbol dadelijk nog een laatste bericht post, met daarin alle verzamelde PM's met versierpogingen die hij in zijn hoedanigheid van Krentenbol heeft mogen ontvangen.
Dat is altijd zo jammer bij dit soort rellen, het subject van de rel verdwijnt meestal zonder uitleg of gedag te zeggen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:23 schreef araphor het volgende:
Waarom zou een mod 'echt' moeten zijn? Het gaat er alleen om dat hij/zij goed werk verricht imo.quote:
Ze is aangenomen op knapheidquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waarom zou een mod 'echt' moeten zijn? Het gaat er alleen om dat hij/zij goed werk verricht imo.
Maar hoe kun je dan diegene verder vertrouwen...quote:
Twee dagen redactie sport was het toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom ben jij ooit mod geworden dan?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:26 schreef dvr het volgende:
Het zou een mop zijn als de vieze oude man achter Krentenbol dadelijk nog een laatste bericht post, met daarin alle verzamelde PM's met versierpogingen die hij in zijn hoedanigheid van Krentenbol heeft mogen ontvangen.
Wask dat danquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom ben jij ooit mod geworden dan?
Oh ja kloptquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Twee dagen redactie sport was het toch?
Wat valt er verder te vertrouwen danquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dan diegene verder vertrouwen...
Plaats dan geen foto`s als je gewoon niet je rl leven bekend wilt maken...
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:30 schreef Aestivate het volgende:
Geen zin om 5 topics door te lezen, maar ik dacht dat mensen haar IRL hadden gemeet?
Nee, je bent de eerste. Huldequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:30 schreef Aestivate het volgende:
Geen zin om 5 topics door te lezen, maar ik dacht dat mensen haar IRL hadden gemeet?
Ze heeft haar foto's wel weggehaald en haar fobo gesloten, fake dus.(of was dat al gezegd
)
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:30 schreef Aestivate het volgende:
Ze heeft haar foto's wel weggehaald en haar fobo gesloten, fake dus.(of was dat al gezegd
)
Wat een feest was datquote:
Eén post was genoeg om aan te tonen dat het fake was. Na 1000+ posts kom jij met die conclusie. Dat was best vermakelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef Aestivate het volgende:
Kom er net inrollen ik ga niet eerst 4 topics in onzin en 1 in FB doorlezen.
Foto's van een look-a-like op myspace overtuigen mij niet. Het bekennen van de user zelf door fobo af te sluiten (gelijk emimich, dat kon ik me ook niet voorstellen) overtuigen mij wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Eén post was genoeg om aan te tonen dat het fake was. Na 1000+ posts kom jij met die conclusie. Dat was best vermakelijk.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:40 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Foto's van een look-a-like op myspace overtuigen mij niet. Het bekennen van de user zelf door fobo af te sluiten (gelijk emimich, dat kon ik me ook niet voorstellen) overtuigen mij wel.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
T blijft opzich ook nog steeds vreemd waarom iszinloos die foto's van haar zomaar door een foto scan proggie heengooit... wat zit daar dan weer achter???????????
Geloofwaardigheid....quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat valt er verder te vertrouwen danZolang er geen crewlekken zijn voorgekomen is er toch niets aan de hand.
.... waar slaat dat nu weer op....quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En bush zit achter 9/11.. ONGELOFELIJK!!
Als het maar niet een "het-spijt-me-zo" reactie a la Noorsbloed wordt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:23 schreef araphor het volgende:
Omdat hij altijd achterin gaat zitten en ik er geen kans voor krijg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:44 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom zitten mensen met Emil in de bus, maar vragen ze niet naar zijn ontdekking op fok?
Laat mij een keer met je mee bussen man. Ik wil hem echt eens spreken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat hij altijd achterin gaat zitten en ik er geen kans voor krijg.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:59 schreef moonmovies het volgende:
En dan te bedenken dat ik nog ooit een paint van "haar" <wie ze dus niet is- voor hem/haar heb gemaakt![]()
![]()
Dacht ik een lekkere chick te helpen
Betreffende paint uit archief:
[ afbeelding ]
Kloons van Croup zijn komische verschijningen, dit is gewoon een kloon van een gefrustreerd nerdje .quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:45 schreef kikoooooo het volgende:
Ik gok dat het weer een Croupouqe meesterwerkje is trouwens.
Best verwarrend eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:10 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik schrok toen ik je avatar zag.![]()
Ik denk dat er nu toch wel heel wat extra gefrustreerde nerds bij zijn gekomenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toch knap gespeeld van dat gefrustreerde ventje dan
Uitleg over wat? Krentenbol is fake. Dude is zijn volgende kloon aan het voorbereiden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:17 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Vraag ik mij nu ook af. Krijgen we uberhaupt nog de nodige uitleg?
Ja, dat werd me al duidelijk. Toch bedankt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:23 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Uitleg over wat? Krentenbol is fake. Dude is zijn volgende kloon aan het voorbereiden.
Volgensmij is dat een prima omschrijving van krentenbol danquote:Op maandag 17 november 2008 16:13 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe weleens m'n ballen en snikkel tussen m'n benen en ga dan voor de spiegel staan schreeuwen; KUTJUUUUHHHHH![]()
![]()
http://tineye.com/quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:42 schreef Adolecens het volgende:
Altijd als ik eens een leven buiten FOK! heb is er weer een rel![]()
Heb redelijk wat terug gelezen, mar nergens het antwoord op de vraag gekregen over hoe iszinloos erachter is gekomen...! Of ik heb er misschien overheen gelezen...?
Offf, iszinloos is het andere account van KB en hij/zij kon er niet meer tegen en heeft zichzelf ontmaskert..!![]()
Ik bedoel.. wtf! Hoe kom je hier nu achter?? Door elke avond of Flickr alle profielen na te lezen en na een jaar dit tegen te komen?!
Is al gezegd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:35 schreef TC_Artemis het volgende:
Wel enigszins ironisch dat de homepage van het profiel van krentenbol de volgende quote is:
Modjes...deuren...geen computers...honger... bruut gewekt
[..]
Volgensmij is dat een prima omschrijving van krentenbol dan![]()
![]()
.
Ik ben ook kenkerfrustie nou. Blijkt die lekkere chick een of andere NY'er te zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu toch wel heel wat extra gefrustreerde nerds bij zijn gekomen
Wat een gave site!quote:
Ja omdat niemand een duidelijke verklaring heeft!quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja omdat niemand een duidelijke verklaring heeft!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toch knap gespeeld van dat gefrustreerde ventje dan
Ik stem voorquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:26 schreef dvr het volgende:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:54 schreef moonmovies het volgende:
Ik moet hier toch echt even een tvp plaatsen
Hij jou ook?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:04 schreef pisnicht het volgende:
hoax, ik heb krentenbol nog gepaald.
Tsja...Iemand die faalt in real life waarschijnlijk, en kickte op de aandacht via een nep profieltje. Wat zou het anders moeten zijn? Wie het is zullen we toch nooit weten, en doet er verder ook weinig toe.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja omdat niemand een duidelijke verklaring heeft!
Ik denk ook niet dat ze nog veel zal modden als ze haar kop niet meer laat zienquote:Op woensdag 9 september 2009 11:01 schreef Shoombak het volgende:
Maar hij/zij is nog steeds Mod? En hoe kan dat dan, zal weinig respect meer krijgen in ieder geval
Het lijkt net of ze iets (handicap ofzo) met die rare stand van haar benen/heupen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |