Wask dat danquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom ben jij ooit mod geworden dan?
Oh ja kloptquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Twee dagen redactie sport was het toch?
Wat valt er verder te vertrouwen danquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dan diegene verder vertrouwen...
Plaats dan geen foto`s als je gewoon niet je rl leven bekend wilt maken...
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:30 schreef Aestivate het volgende:
Geen zin om 5 topics door te lezen, maar ik dacht dat mensen haar IRL hadden gemeet?
Nee, je bent de eerste. Huldequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:30 schreef Aestivate het volgende:
Geen zin om 5 topics door te lezen, maar ik dacht dat mensen haar IRL hadden gemeet?
Ze heeft haar foto's wel weggehaald en haar fobo gesloten, fake dus.(of was dat al gezegd
)
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:30 schreef Aestivate het volgende:
Ze heeft haar foto's wel weggehaald en haar fobo gesloten, fake dus.(of was dat al gezegd
)
Wat een feest was datquote:
Eén post was genoeg om aan te tonen dat het fake was. Na 1000+ posts kom jij met die conclusie. Dat was best vermakelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef Aestivate het volgende:
Kom er net inrollen ik ga niet eerst 4 topics in onzin en 1 in FB doorlezen.
Foto's van een look-a-like op myspace overtuigen mij niet. Het bekennen van de user zelf door fobo af te sluiten (gelijk emimich, dat kon ik me ook niet voorstellen) overtuigen mij wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Eén post was genoeg om aan te tonen dat het fake was. Na 1000+ posts kom jij met die conclusie. Dat was best vermakelijk.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:40 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Foto's van een look-a-like op myspace overtuigen mij niet. Het bekennen van de user zelf door fobo af te sluiten (gelijk emimich, dat kon ik me ook niet voorstellen) overtuigen mij wel.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
T blijft opzich ook nog steeds vreemd waarom iszinloos die foto's van haar zomaar door een foto scan proggie heengooit... wat zit daar dan weer achter???????????
Geloofwaardigheid....quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat valt er verder te vertrouwen danZolang er geen crewlekken zijn voorgekomen is er toch niets aan de hand.
.... waar slaat dat nu weer op....quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En bush zit achter 9/11.. ONGELOFELIJK!!
Als het maar niet een "het-spijt-me-zo" reactie a la Noorsbloed wordt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:23 schreef araphor het volgende:
Gaat Krentenbol zelf nog een reactie geven of is hij al gebanned?
Omdat hij altijd achterin gaat zitten en ik er geen kans voor krijg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:44 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom zitten mensen met Emil in de bus, maar vragen ze niet naar zijn ontdekking op fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |