quote:
quote:
quote:
Aaah, dat jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij fakete dat zn zwangere vriendin in coma was etc.
Oh, maar je kan ook heel actief zijn zonder uiteindelijk wat te presteren. Dat heb je inderdaad zeker laten zienquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
snap je t niet of lees je gewoon niet goedik zeg net vrij letterlijk dat ik juist flink actief was
maar dr zijn ook nog dingen die je niet ziet he
maarja , continue maar op de pm als je wil. dit topic is over KB![]()
Dat zou wel geniaal zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:20 schreef trancethrust het volgende:
Noorsbloed.. Hmm. Wellicht had zn vriendin het uitgemaakt om zn actie en heeft ie toen besloten om het nog maar eens dunnetjes over te doen? Misschien zelfs KB=NB=Emimich, en is dit grotendeels een monoloog.
wheheh aandachtshoerquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij fakete dat zn zwangere vriendin in coma was etc.
Staat nog niks in MED. Waarom zou hij/zij gebanned moeten worden?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:23 schreef araphor het volgende:
Gaat Krentenbol zelf nog een reactie geven of is hij al gebanned?
Omdat het een fakemod isquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Staat nog niks in MED. Waarom zou hij/zij gebanned moeten worden?
Blijkbaar heeft hij nog z`n rechten...quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:23 schreef araphor het volgende:
Neeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:26 schreef dvr het volgende:
Het zou een mop zijn als de vieze oude man achter Krentenbol dadelijk nog een laatste bericht post, met daarin alle verzamelde PM's met versierpogingen die hij in zijn hoedanigheid van Krentenbol heeft mogen ontvangen.
Dat is altijd zo jammer bij dit soort rellen, het subject van de rel verdwijnt meestal zonder uitleg of gedag te zeggen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:23 schreef araphor het volgende:
Waarom zou een mod 'echt' moeten zijn? Het gaat er alleen om dat hij/zij goed werk verricht imo.quote:
Ze is aangenomen op knapheidquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waarom zou een mod 'echt' moeten zijn? Het gaat er alleen om dat hij/zij goed werk verricht imo.
Maar hoe kun je dan diegene verder vertrouwen...quote:
Twee dagen redactie sport was het toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom ben jij ooit mod geworden dan?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:26 schreef dvr het volgende:
Het zou een mop zijn als de vieze oude man achter Krentenbol dadelijk nog een laatste bericht post, met daarin alle verzamelde PM's met versierpogingen die hij in zijn hoedanigheid van Krentenbol heeft mogen ontvangen.
Wask dat danquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom ben jij ooit mod geworden dan?
Oh ja kloptquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Twee dagen redactie sport was het toch?
Wat valt er verder te vertrouwen danquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dan diegene verder vertrouwen...
Plaats dan geen foto`s als je gewoon niet je rl leven bekend wilt maken...
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:30 schreef Aestivate het volgende:
Geen zin om 5 topics door te lezen, maar ik dacht dat mensen haar IRL hadden gemeet?
Nee, je bent de eerste. Huldequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:30 schreef Aestivate het volgende:
Geen zin om 5 topics door te lezen, maar ik dacht dat mensen haar IRL hadden gemeet?
Ze heeft haar foto's wel weggehaald en haar fobo gesloten, fake dus.(of was dat al gezegd
)
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:30 schreef Aestivate het volgende:
Ze heeft haar foto's wel weggehaald en haar fobo gesloten, fake dus.(of was dat al gezegd
)
Wat een feest was datquote:
Eén post was genoeg om aan te tonen dat het fake was. Na 1000+ posts kom jij met die conclusie. Dat was best vermakelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef Aestivate het volgende:
Kom er net inrollen ik ga niet eerst 4 topics in onzin en 1 in FB doorlezen.
Foto's van een look-a-like op myspace overtuigen mij niet. Het bekennen van de user zelf door fobo af te sluiten (gelijk emimich, dat kon ik me ook niet voorstellen) overtuigen mij wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Eén post was genoeg om aan te tonen dat het fake was. Na 1000+ posts kom jij met die conclusie. Dat was best vermakelijk.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:40 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Foto's van een look-a-like op myspace overtuigen mij niet. Het bekennen van de user zelf door fobo af te sluiten (gelijk emimich, dat kon ik me ook niet voorstellen) overtuigen mij wel.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
T blijft opzich ook nog steeds vreemd waarom iszinloos die foto's van haar zomaar door een foto scan proggie heengooit... wat zit daar dan weer achter???????????
Geloofwaardigheid....quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat valt er verder te vertrouwen danZolang er geen crewlekken zijn voorgekomen is er toch niets aan de hand.
.... waar slaat dat nu weer op....quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En bush zit achter 9/11.. ONGELOFELIJK!!
Als het maar niet een "het-spijt-me-zo" reactie a la Noorsbloed wordt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:23 schreef araphor het volgende:
Omdat hij altijd achterin gaat zitten en ik er geen kans voor krijg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:44 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom zitten mensen met Emil in de bus, maar vragen ze niet naar zijn ontdekking op fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |