Laat mij een keer met je mee bussen man. Ik wil hem echt eens spreken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat hij altijd achterin gaat zitten en ik er geen kans voor krijg.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:59 schreef moonmovies het volgende:
En dan te bedenken dat ik nog ooit een paint van "haar" <wie ze dus niet is- voor hem/haar heb gemaakt![]()
![]()
Dacht ik een lekkere chick te helpen
Betreffende paint uit archief:
[ afbeelding ]
Kloons van Croup zijn komische verschijningen, dit is gewoon een kloon van een gefrustreerd nerdje .quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:45 schreef kikoooooo het volgende:
Ik gok dat het weer een Croupouqe meesterwerkje is trouwens.
Best verwarrend eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:10 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik schrok toen ik je avatar zag.![]()
Ik denk dat er nu toch wel heel wat extra gefrustreerde nerds bij zijn gekomenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toch knap gespeeld van dat gefrustreerde ventje dan
Uitleg over wat? Krentenbol is fake. Dude is zijn volgende kloon aan het voorbereiden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:17 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Vraag ik mij nu ook af. Krijgen we uberhaupt nog de nodige uitleg?
Ja, dat werd me al duidelijk. Toch bedankt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:23 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Uitleg over wat? Krentenbol is fake. Dude is zijn volgende kloon aan het voorbereiden.
Volgensmij is dat een prima omschrijving van krentenbol danquote:Op maandag 17 november 2008 16:13 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe weleens m'n ballen en snikkel tussen m'n benen en ga dan voor de spiegel staan schreeuwen; KUTJUUUUHHHHH![]()
![]()
http://tineye.com/quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:42 schreef Adolecens het volgende:
Altijd als ik eens een leven buiten FOK! heb is er weer een rel![]()
Heb redelijk wat terug gelezen, mar nergens het antwoord op de vraag gekregen over hoe iszinloos erachter is gekomen...! Of ik heb er misschien overheen gelezen...?
Offf, iszinloos is het andere account van KB en hij/zij kon er niet meer tegen en heeft zichzelf ontmaskert..!![]()
Ik bedoel.. wtf! Hoe kom je hier nu achter?? Door elke avond of Flickr alle profielen na te lezen en na een jaar dit tegen te komen?!
Is al gezegd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:35 schreef TC_Artemis het volgende:
Wel enigszins ironisch dat de homepage van het profiel van krentenbol de volgende quote is:
Modjes...deuren...geen computers...honger... bruut gewekt
[..]
Volgensmij is dat een prima omschrijving van krentenbol dan![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |