Ik ben ook kenkerfrustie nou. Blijkt die lekkere chick een of andere NY'er te zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu toch wel heel wat extra gefrustreerde nerds bij zijn gekomen
Wat een gave site!quote:
Ja omdat niemand een duidelijke verklaring heeft!quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja omdat niemand een duidelijke verklaring heeft!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toch knap gespeeld van dat gefrustreerde ventje dan
Ik stem voorquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:26 schreef dvr het volgende:
Het zou een mop zijn als de vieze oude man achter Krentenbol dadelijk nog een laatste bericht post, met daarin alle verzamelde PM's met versierpogingen die hij in zijn hoedanigheid van Krentenbol heeft mogen ontvangen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:54 schreef moonmovies het volgende:
Ik moet hier toch echt even een tvp plaatsen
Hij jou ook?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:04 schreef pisnicht het volgende:
hoax, ik heb krentenbol nog gepaald.
Tsja...Iemand die faalt in real life waarschijnlijk, en kickte op de aandacht via een nep profieltje. Wat zou het anders moeten zijn? Wie het is zullen we toch nooit weten, en doet er verder ook weinig toe.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja omdat niemand een duidelijke verklaring heeft!
Ik denk ook niet dat ze nog veel zal modden als ze haar kop niet meer laat zienquote:Op woensdag 9 september 2009 11:01 schreef Shoombak het volgende:
Maar hij/zij is nog steeds Mod? En hoe kan dat dan, zal weinig respect meer krijgen in ieder geval
Het lijkt net of ze iets (handicap ofzo) met die rare stand van haar benen/heupen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even geupload op Tinypic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |