dat is het leuke, ik mag niks spoilenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:34 schreef Oksel het volgende:
Het is hier nu woensdag.. Jimbo, vertel!
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is het leuke, ik mag niks spoilen
maar wat ik je wel kan zeggen, gast die film moet je zien !ik vond hem echt super gaaf en je kan echt merken dat het een torrentino movie is, gewoon hoe het geheel geschreven is
als ie uit is in de bios ga ik er nog een keer heen, z'n persvoorstelling bios heeft toch een hele andere sfeer en dan kan ik wat verder van het scherm zitten
maar ik vind het een aanrader
tarantino natuurlijkquote:
Typfout van de week!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tarantino natuurlijkde tering wat een mongool ben ik afentoe
Naions pride bestaat dus echt ? hihi dat wist ik nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:26 schreef Mike het volgende:
In Inglourious Basterds komt een andere film voor. De premiere van deze film speelt een belangrijke rol in IB. Zie hier de trailer: http://www.apple.com/trailers/independent/nationspride/index.html
Gast, jij bent ook niet het meest scherpe mes in de la of wel?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Naions pride bestaat dus echt ? hihi dat wist ik niet, perspakje nog maar eens lezen
staat t vast in.
laat maargewoon een viral
wel heel gaaf dat ze dat gedaan hebben
Kill Bill > Reservoir en Pulpquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Topfilm dus. Jackie Brown, de Kill Bill's en Death Proof vielen me allemaal wat tegen, maar met Inglourious Basterds heeft QT (al wil ik 'm eigenlijk eerst nog eens zien voor een definitief oordeel) het niveau van Reservoir Dogs en Pulp Fiction opnieuw bereikt of toch zeker dicht benaderd.
In België draait-ie al sinds woensdag en een plaats of tien had dit weekend in Nederland al voorpremieres.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:28 schreef superjojo het volgende:
De film gaat toch donderdag pas in premiere? Dat iedereen 'm al gezien heeft hier?
Ah, oké. Nouja die paar dagen kan ik nog wel wachten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:29 schreef Mike het volgende:
[..]
In België draait-ie al sinds woensdag en een plaats of tien had dit weekend in Nederland al voorpremieres.
Ik begreep het ook niet, maar toen ik vrijdag zag dat hij zaterdag om half 12 savonds in één bioscoop hier draaide heb ik meteen gereserveerdquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:28 schreef superjojo het volgende:
De film gaat toch donderdag pas in premiere? Dat iedereen 'm al gezien heeft hier?
Nog niet gehoord van het legendarische Nine Inch Nailes FOK! muziek topic??quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:11 schreef JDx het volgende:
Wel geniaal, 1 topic die al 6 jaar speelt, en nog is ie niet uit in NL
Deze film moet je gewoon in de bios gaan kijken. Heb hem vandaag in Maasmechelen gezien. Echt super film. De film ademt gewoon Tarantino. En Hans Landa wordt echt geweldig neer gezet!quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:26 schreef Qwea het volgende:
Eens kijken wat MM wil... of vrijdag bios of wachten op de download
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |