In België draait-ie al sinds woensdag en een plaats of tien had dit weekend in Nederland al voorpremieres.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:28 schreef superjojo het volgende:
De film gaat toch donderdag pas in premiere? Dat iedereen 'm al gezien heeft hier?
Ah, oké. Nouja die paar dagen kan ik nog wel wachten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:29 schreef Mike het volgende:
[..]
In België draait-ie al sinds woensdag en een plaats of tien had dit weekend in Nederland al voorpremieres.
Ik begreep het ook niet, maar toen ik vrijdag zag dat hij zaterdag om half 12 savonds in één bioscoop hier draaide heb ik meteen gereserveerdquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:28 schreef superjojo het volgende:
De film gaat toch donderdag pas in premiere? Dat iedereen 'm al gezien heeft hier?
Nog niet gehoord van het legendarische Nine Inch Nailes FOK! muziek topic??quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:11 schreef JDx het volgende:
Wel geniaal, 1 topic die al 6 jaar speelt, en nog is ie niet uit in NL
Deze film moet je gewoon in de bios gaan kijken. Heb hem vandaag in Maasmechelen gezien. Echt super film. De film ademt gewoon Tarantino. En Hans Landa wordt echt geweldig neer gezet!quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:26 schreef Qwea het volgende:
Eens kijken wat MM wil... of vrijdag bios of wachten op de download
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |