quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:50 schreef Zero2Nine het volgende:
Ivo maakt er weer een onemanshow van.
Thnx borisz, weet ik precies wanneer het WK begint ..ivm als wij op vakantie gaanquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:00 schreef borisz het volgende:
17 mei 2010 zijn ze weer terugMogen ze drie weken voor het WK vullen
.
Ja Jeroen en Paul!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:55 schreef golfer het volgende:
Maar het seizoen zit er voor hun weer op. Op naar Pauw en Witteman.
WK begint 11 juni t/m 11 juliquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Thnx borisz, weet ik precies wanneer het WK begint ..ivm als wij op vakantie gaan
Ja wij ookquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:22 schreef borisz het volgende:
[..]
WK begint 11 juni t/m 11 juli. Die tijd hou ik vrij om voetballen te kijken
Shit, da's maandag alweer.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:10 schreef borisz het volgende:
Vanaf 17 mei zijn ze er weer.
Inderdaad. Altijd kijkt hij alsof hij een hap heeft genomen van een verschimmeld broodje kaasquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:25 schreef pberends het volgende:
jeeeeeeej.
Ik vind die zure pisbek van Tijs altijd heerlijk.
einde van laatste afl. p en w :quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:18 schreef pberends het volgende:
Ligt meer aan de gasten.
Alhoewel ik de flauwe grapjes van Pauw wel zal missen.
Tot twee keer aan toe ook echtquote:Op zondag 16 mei 2010 00:58 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
einde van laatste afl. p en w :
pauw: hoe heet ie ook alweer? oja knevel
Alweer dat geouwehoer over die fucking Rubenquote:Op maandag 17 mei 2010 12:00 schreef borisz het volgende:
De twitter van KvdB --> @KvdBtv --> http://twitter.com/kvdbtv
Eerste gast bekend
- Ed Kronenberg, leider van de Nederlandse delegatie in Libië
Weer een baggeraar minder.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:05 schreef pberends het volgende:
Is dat de énige gast die ze nog weten... ik word doodziek van dat Libie-gezeik.
5 dagen.:')quote:Op maandag 17 mei 2010 13:32 schreef TNA het volgende:
Alweer dat geouwehoer over die fucking RubenHoudt het dan nooit op?
Morgen Ruben Nicoleiquote:Op maandag 17 mei 2010 14:05 schreef pberends het volgende:
Is dat de énige gast die ze nog weten... ik word doodziek van dat Libie-gezeik.
Omdat ik GODVERDOMME EEN MENING HEB!!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:32 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik heb toch gvd een mening.
[ afbeelding ]
Pechvogel zit ook al in DWDD vanavondquote:Op maandag 17 mei 2010 16:27 schreef borisz het volgende:
- Dominee Sjaak Weststrate vertelt over het verlies van vier gemeenteleden bij de vliegramp.
- Showbizzverslaggever Marc van der Linden en D66-leider Alexander Pechtold over 'vuilnisbakkenjournalistiek'.
TVPquote:Ed Kronenburg, leider van de Nederlandse delegatie in Libië en persoonlijk betrokken bij het jongetje Ruben.
Dominee Sjaak Weststrate vertelt over het verlies van vier gemeenteleden bij de vliegramp.
Showbizzverslaggever Marc van der Linden en D66-leider Alexander Pechtold over 'vuilnisbakkenjournalistiek'.
Jazzpianiste Karsu Dönmez speelde jarenlang in het restaurant van haar ouders, voordat ze definitief doorbrak.
Tijs schijnt een ontzettend goede smaak wat vrouwen betreft te hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:09 schreef Jac0bus het volgende:
Schuiven er ook weer aantrekkelijke tafeldames aan? Wat oogsnoep zal die show wel goed doen.
Een vrouwenverslinder/womaniser/rokkenjager etc. als Pauw?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Tijs schijnt een ontzettend goede smaak wat vrouwen betreft te hebben.
Manuela Kemp was overal voor in zei ie ooit.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:16 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Een vrouwenverslinder/womaniser/rokkenjager etc. als Pauw?
Dat noemen we een wanhoopsoffensief Golfert.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:42 schreef golfer het volgende:
Pechtold zoekt de publiciteit. Ingezonden brief in De Volkskrant, nu bij DWDD en straks bij K&vdB.
Hij had het net over Paars, terwijl VVD en PvdA verder uit elkaar staan dan ooit en dat ook toegevenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat noemen we een wanhoopsoffensief Golfert.
Vertel eens over de ingezonden brief. Ik lees de Volkskrant niet meer.
Deze brief:quote:Op maandag 17 mei 2010 20:15 schreef tong80 het volgende:
quote:Open brief aan de journalistiek
Nee tegen vuilnisbaknieuws
Sinds vrijdag kan in Nederland de inhoud van een willekeurige afvalzak in de krant staan. Met die ‘vuilnisbakkenjournalistiek’ is een grens overschreden.
ALEXANDER PECHTOLD
Afgelopen vrijdag publiceerden opinieweekblad HP/De Tijd en ‘familieblad’ Weekend gezamenlijk het magazine Binnenhof. In die 148 pagina’s tellende glossy wordt het privéleven van vele (ex)politici onder de loep genomen. De avond ervoor lichtte een van de trotse hoofdredacteuren, Marc van der Linden (Weekend), in het televisieprogramma RTL Boulevard voor een miljoen kijkers alvast een tipje van de sluier op. Woonhuizen met hypotheeklasten, alcoholgebruik, eetgewoonten, rookgedrag, vermeende (buiten)echtelijke relaties, declaraties, zelfs foto’s van kinderen.
Het meest verbazingwekkende vond ik dat zelfs de vuilnisemmers van politici – waaronder die van mij – onlangs niet naar de vuilverbranding zijn gebracht, maar naar het hoofdkantoor van Audax, de uitgeverij van zowel HP/De Tijd als Weekend. Op niet minder dan vier pagina’s is de inhoud van mijn afvalzakken tentoongesteld. Een nieuw hoofdstuk in de voortdurende zoektocht naar nieuws, primeurs en entertainment.
De vraag is: moeten wij dat willen? Moeten we accepteren dat de inhoud van ieders vuilniszak zomaar afgedrukt kan worden? Mijn antwoord luidt: nee. Ik wil niet in een land leven waar ‘vuilnisbakkenjournalistiek’ normaal gevonden wordt.
Vooropgesteld, ik ben me ervan bewust als publiek figuur in een glazen huis te leven. In ons politieke systeem wordt de persoon achter de politicus steeds belangrijker. En daar hoort bij dat mensen steeds meer over die persoon willen weten. Politici gaan daar mondjesmaat in mee. Dat vraagt een flink incasseringsvermogen. Daar heb ik bewust voor gekozen op het moment dat ik het Haagse Binnenhof betrad.
Journalisten hebben de taak mij te controleren. Als ik in mijn werk, of daarbuiten, zware misstappen zou begaan, is het de taak van politie en justitie mij aan te pakken. En is het de taak van de journalist die fouten bloot te leggen of te verslaan. Behalve het naleven van regels en wetten, mag van politici meer worden verwacht. Zij hebben een voorbeeldfunctie. Hier heeft de journalistiek de unieke taak steeds opnieuw te beoordelen of hetgeen zij doen, afbreuk doet aan hun gezag, verantwoordelijkheid en integriteit. En het past in een levendige democratie dat daarbij de grenzen van de journalistieke vrijheid worden opgezocht.
Het woord is gevallen. Vrijheid. Een van de belangrijkste waarden in onze wereld. De vrijheid van het individu, van een land, van meningsuiting, van religie, van seksuele geaardheid. En ja, zeker ook de journalistieke vrijheid. Vrijheden die we voortdurend moeten blijven bevechten. En die soms schuren, of zelfs botsen.
Toen het vorige kabinet een mediacode wilde invoeren, heb ik me daar fel tegen verzet. Ik wil geen overheidstoezicht op het werk van journalisten. De journalistiek moet in vrijheid en pluriformiteit haar controlerende taak kunnen uitvoeren.
Hoofdredacteur Van der Linden twitterde dat zijn ‘vuilnisbakkenjournalistiek’ op, en misschien wel over het randje is. Collega Dijkgraaf van HP/De Tijd stelde aan tafel bij Pauw & Witteman hetzelfde. ‘Maar uiteindelijk is dat in ons land aan de rechter’, meent hij. Dijkgraaf koos dezelfde opstelling bij de vraag of De Telegraaf het interview met de 9-jarige Ruben, de enige overlevende van de vliegramp, wel of niet had moeten publiceren. De verantwoordelijkheid daarvoor lag niet bij de krant, maar bij Buitenlandse Zaken. Die hadden niet gewaakt.
Beide heren zeggen daarmee eigenlijk: beperk ons, want dat doen wij zelf niet. Ze voelen dat ze een grens overschrijden, maar doen dat toch. En de verantwoordelijkheid wordt vervolgens afgeschoven op anderen. Politici moeten kennelijk door de rechter beschermd worden, slachtoffertjes in een ziekenhuisbed door diplomaten.
Ik kies een andere weg. Ik verzet me tegen overheidstoezicht op de journalistiek. Ik verzet me tegen een medialandschap waarin de rechter beoordeelt of iets wel of niet binnen de grenzen van het betamelijke is.
Wat wil ik dan wel?
Ik wil een land waarin niet de overheid of de rechterlijke macht de grenzen van de journalistieke vrijheid bepaalt, maar de journalistiek zelf. Niet alles wat niet verboden is, moet per definitie kunnen. Respect voor ieders privacy. Verantwoordelijkheid. Zelfbeheersing.
Want willen wij een samenleving waarbij alles wat je in je prullenbak gooit morgen in de krant kan staan? Willen wij een maatschappij waarin nodeloze inbreuken op de privacy getolereerd worden? Willen wij een land waarin verantwoordelijkheden afgeworpen worden ten faveure van amusement en sensatiezucht?
Ik heb die vragen hier beantwoord. De Telegraaf verantwoordde zich zaterdag op haar eigen voorpagina. Ik roep de heren Dijkgraaf en Van der Linden op ook stelling te nemen. En ik ga daarover graag in discussie. Want in een democratie bepaalt het publiek debat waar grenzen liggen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pechtold is altijd sterk in tv-optredens en in de kamer, maar zwakker in live tv-debatten. Dat zag je duidelijk bij de verkiezingen van 3 maart.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Interessant, Alexander Pechtold vanavond te gast.
Alexander heeft hierin natuurlijk gelijk, maar is wel een beetje naief.
Pechtold zou de vuilnisbak van v/d Linden eens moeten legen, hoewel de inhoud vermoedelijk een voetbalveld bestrijkt.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:01 schreef Dichtpiet. het volgende:
Marc vd Linden ... dikke papzak
QFTquote:
ik vind dit voor de afwisseling ook best leukquote:Op maandag 17 mei 2010 23:03 schreef Naamah het volgende:
Ik mis P&W. Echt heul heul erg.
Niehe. Uit september 2009quote:Op maandag 17 mei 2010 23:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wie is eigenlijk de Ivo uit de TT?
Niehe?
De Wijs?
Of erger: dat de rest dood is bij gebrek aan het juiste geloof.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik vind dit voor de afwisseling ook best leuk
valt me alleen mee dat ze het overleven van Ruben nog niet aan de Heer toeschrijven
idd, we weten ook helemaal niets over mevr. Pechtold.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
volgens mij is pechtold helemaal niet zo'n persoon die met z'n priveleven te koop loopt
Nee, volgens mij verwart v/d Linden hem met Engelse politici.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
volgens mij is pechtold helemaal niet zo'n persoon die met z'n priveleven te koop loopt
Volgens mij ook niet!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
Valt mee. De gasten mogen meer baggeren dan bij P&W.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:25 schreef Raven_ het volgende:
AAARRFFF. Lijkt wel een kleuterklas daar de manier waarop K&B het gesprek leiden.
Waarop ze het gesprek vooral niet leiden. Ik weet nu weer wat mijn grootste ergernis was van vorig seizoen.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:25 schreef Raven_ het volgende:
AAARRFFF. Lijkt wel een kleuterklas daar de manier waarop K&B het gesprek leiden.
Idd.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Goed gezegd Pechtold, idd de kinderen hebben niet ervoor gekozen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:30 schreef TNA het volgende:
Knevel en Van den Brink zijn even naar de kerk tussendoor?
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:30 schreef TNA het volgende:
Knevel en Van den Brink zijn even naar de kerk tussendoor?
Waar heb je het over. Pechtold is heel erg sterk in deze discussie.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:30 schreef Politiek het volgende:
Pechtold met zijn slappezalkkerige gedrag gezeik.
Ja, een brief aanhalen waarin Rouvoet en z'n vrouw daarop aangesproken worden en dan zeggen dat dat opvallend is omdat Rouvoet juist wil dat ouders daarop aangesproken wordenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:28 schreef capricia het volgende:
Moet persee nog even melden dat de kinderen van Rouvoet spijbelen, wat een onzin!
Hij herhaalt alles van DWDDquote:Op maandag 17 mei 2010 23:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Pechtold is heel erg sterk in deze discussie.
Je link werkt niet. Ik postte het hier overigens al.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:33 schreef Horloge het volgende:
Respect dat Pechtold zo kalm blijft. Zie overigens hier zijn opiniestuk: http://twitpic.com/1okio4.
Het zijn sterke argumenten, dus wat is daar op tegen?quote:
Oh oke. Link werkt nu wel, puntje deed het em.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Je link werkt niet. Ik postte het hier overigens al.
Dat nasale, sarcastische stemmetje van die gast, priceless.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Peter is een baas.
Ik moest 3 keer lachen in die ene minuut.
Jij bent kringloos? De moderne wereldburger.quote:
ja, de gebruikelijke EO-gastquote:Op maandag 17 mei 2010 23:42 schreef capricia het volgende:
"Iemand uit onze kring" -kots-
Ik hoop dat je begrijpt dat het niet over iemand met een twitter account gaat.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jij bent kringloos? De moderne wereldburger.Je hebt wel Twitter hoop ik?
Iemand die kerstbomen heidens vindt.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hoop dat je begrijpt dat het niet over iemand met een twitter account gaat.
Het is toch niet te geloven dat mensen zo dik kunnen zijn? Hij is ook niet eens gezellig ofzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:44 schreef TNA het volgende:
Ik kan die vadsige kop van die v/d Linden niet meer uitstaan
Het nieuws doet niet aan leedcensuur.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:50 schreef Q.E.D. het volgende:
Maar ik wil sowieso niet geconfronteerd worden met het leed van een ander als ik lekker om 11 uur 's avonds naar de waan van de dag wil kijken. Dus laat voortaan die dominee's thuis.
Integendeel. Maar goed, laat ons hopen dat het nu afgelopen is met die verhalen hierover. Nieuwswaarde is voorbij.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:51 schreef Appletree het volgende:
[..]
Het nieuws doet niet aan leedcensuur.
Maar 't was geen nieuws meer.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:51 schreef Appletree het volgende:
[..]
Het nieuws doet niet aan leedcensuur.
Wel een heel dikke..quote:Op maandag 17 mei 2010 23:53 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Maar 't was geen nieuws meer.Ik had een vuilniszakkenaflevering verwacht. Maar er was maar 1 zak.
Ach, ik vond Pechtold wel een held eigenlijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waardeloze uitzending.
Ik mis P&W.quote:
Hij ziet er ook altijd uit alsof ie net uit een kroeg komt rollen...quote:Op maandag 17 mei 2010 23:47 schreef Horloge het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven dat mensen zo dik kunnen zijn? Hij is ook niet eens gezellig ofzo.
Ik vond Pechtold ook heel sterk. Hulde. Verder kan ik niet wachten tot P&W er weer zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 23:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ach, ik vond Pechtold wel een held eigenlijk.
Wanneer is dat?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vond Pechtold ook heel sterk. Hulde. Verder kan ik niet wachten tot P&W er weer zijn
En dan krijgen we iedere avond Knevel en vd Brink? Yak.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Oktober ofzo, beide heren werken de helft van het jaar niet of nauwelijks.
Daar heb je gelijk in. Kijk nu veel naar de Giro.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Achja, we krijgen tijdens het WK en de Tour een dagelijks praatprogramma van de NOS (en van RTL), dus dan kijk ik daar naar.
Ze zijn wel een stuk goedkoper dan P&W dus dat vind ik niet zo erg. Bovendien vind ik dat ze best goede vragen stellen en mensen langer uit laten spreken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:00 schreef capricia het volgende:
En dan krijgen we iedere avond Knevel en vd Brink? Yak.
Ik geef ze wel een kans...maar die laatste paar minuten met die dominee, daar houd ik dus niet van.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ze zijn wel een stuk goedkoper dan P&W dus dat vind ik niet zo erg. Bovendien vind ik dat ze best goede vragen stellen en mensen langer uit laten spreken.
Vond je het geen interessant gesprek omdat het onderwerp je niet interesseert of omdat Knevel en vd Brink hun werk niet goed deden door slechte vragen te stellen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:06 schreef capricia het volgende:
Ik geef ze wel een kans...maar die laatste paar minuten met die dominee, daar houd ik dus niet van.
Wat betreft de privacy vond ik het wel interessant. Maar dat verhaal er omheen, wbt Ruben en de vliegtuigramp, nee, dat vond ik geen toegevoegde waarde hebben.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vond je het geen interessant gesprek omdat het onderwerp je niet interesseert of omdat Knevel en vd Brink hun werk niet goed deden door slechte vragen te stellen?
Ik heb niet de hele uitzending gezien, alleen het laatste kwartiertje. Maar ik vind dominees, priesters en andere geestelijken meestal wel een goed verhaal hebben over dit soort onderwerpen. Ik vind het knap hoe ze die betrokkenheid zo goed onder woorden kunnen brengen, en ik vind het mooi om te zien hoe die betrokkenheid mensen echt kan helpen. Ik heb zelf helemaal niks met het geloof wat zij aanhangen, maar ik denk dat zij toch een hele belangrijke maatschappelijke functie hebben in sommige kringen. Het is particuliere betrokkenheid buiten de overheid om zoals ik dat graag zie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat betreft de privacy vond ik het wel interessant. Maar dat verhaal er omheen, wbt Ruben en de vliegtuigramp, nee, dat vond ik geen toegevoegde waarde hebben.
En dat er mensen uit de 'kring' van de dominee in het vliegtuig zaten ook niet echt.
Jij wel?
Maar goed, P&W is ook niet altijd even interessant. ALs het de hele avond over een boek of over een toneelstuk gaat haak ik ook af..
Ik snap wat je wilt zeggen. En ik vind het vaak jammer dat ze de enige organisaties zijn die oprecht interesse in mensen hebben. Maar wel vaak vanuit een (in mijn ogen) verkeerd vertrekpunt: Namelijk iets met zieltjes.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele uitzending gezien, alleen het laatste kwartiertje. Maar ik vind dominees, priesters en andere geestelijken meestal wel een goed verhaal hebben over dit soort onderwerpen. Ik vind het knap hoe ze die betrokkenheid zo goed onder woorden kunnen brengen, en ik vind het mooi om te zien hoe die betrokkenheid mensen echt kan helpen. Ik heb zelf helemaal niks met het geloof wat zij aanhangen, maar ik denk dat zij toch een hele belangrijke maatschappelijke functie hebben in sommige kringen. Het is particuliere betrokkenheid buiten de overheid om zoals ik dat graag zie.
Hmmm ... ik denk niet dat zo'n man op dit moment veel met zieltjes winnen bezig is. Het is meer een maatschappelijk werker nu.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik snap wat je wilt zeggen. En ik vind het vaak jammer dat ze de enige organisaties zijn die oprecht interesse in mensen hebben. Maar wel vaak vanuit een (in mijn ogen) verkeerd vertrekpunt: Namelijk iets met zieltjes.
Ik heb altijd in mijn achterhoofd dat hij dit doet om er uiteindelijk (vanuit zijn wens om Jezus te volgen en in de hemel te komen) zelf beter van te worden.
Bovendien willen ze je graag lid maken van hun organisatie.
Dat is bij hem een roeping, niet los te zien van de rest van zijn leven. Hij is 24/7 zo. Doordrenkt van de bijbel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Hmmm ... ik denk niet dat zo'n man op dit moment veel met zieltjes winnen bezig is. Het is meer een maatschappelijk werker nu.
Zieltjes winnen doet hij op zondagochtend.
Als een boer met kiespijn inderdaad.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Die reactie van Pechtold was niet erg enthousiast.
Maar toch vind ik het beide geweldige knapen. Peter R. en Pechtold. Zou mooie ticket zijn voor D'66.quote:
Dat zal wel naar beneden toe gaan de komende weken...ff in de gaten houden!quote:
Ik denk het niet. Ik denk dat ze wel goede kijkcijfers houden ivm verkiezingen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zal wel naar beneden toe gaan de komende weken...ff in de gaten houden!
Verkiezingen idd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat ze wel goede kijkcijfers houden ivm verkiezingen.
In augustus zal het wel minder worden.
Zal rond het miljoen blijven. Was vorig jaar ook zo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zal wel naar beneden toe gaan de komende weken...ff in de gaten houden!
Dat vind ik veel. Het is ze gegund hoor. Maar had gewoon liever P&W gezien.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal rond het miljoen blijven. Was vorig jaar ook zo.
Volgens mij wilt 'men' gewoon een talkshow op dat tijdstip hebben. Of dat nu K&VDB, P&W of dat het Polak en Mingelen zijn. De mensen die het presenteren(natuurlijk wel de presentatoren die zo'n show passen Filemon en SOfie is niet voor de doelgroep maken niet zo heel veel uit. Ik denk dat zo'n show toch altijd wel een ondergrens heeft van 600.000 kijkers.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat vind ik veel. Het is ze gegund hoor. Maar had gewoon liever P&W gezien.
Leer eerst zijn naam spellen. En zeg daarna eens, wat was er precies mis met zijn betoog gisteren?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:05 schreef patrick37 het volgende:
Vind overigens kVDB niet minder als p en w ,knevel is een stuk rechtser en dat mag ook weleens
tegen al de linkse media.
Zou Wilders hier wel willen komen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:05 schreef patrick37 het volgende:
pechthold![]()
![]()
![]()
Verder inderdaad een weinig spannende aflevering
maar ja,men moet wat doen aan de vliegramp en direct betrokkenen zijn er niet dus vult men het aan
met een dominee
Vind overigens kVDB niet minder als p en w ,knevel is een stuk rechtser en dat mag ook weleens
+cabaretier Freek de Jongequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
VVD-lijsttrekker Mark Rutte.
Henk Werson, werkzaam bij het landelijk Expertisecentrum Mensenhandel van de KLPD.
Mariëlle van Essen, advocaat van de Damschreeuwer
Eens.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:51 schreef pberends het volgende:
Das al interessanter vanavond (behalve die mensenhandel-pipo).
Ik ben benieuwd of hij bij K&B, net als altijd bij P&W, ook een fight krijgt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:10 schreef Jac0bus het volgende:
Freek de Jonge komt ook, ik hoop dat het een dikke battle wordt tussen Rutte en de Jonge
Ja daarom ga ik kijken. Wie er ook aan tafel zit, hij komt altijd in een ruzie terecht met een van de andere gasten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Eens.
De Jonge kan ook wel leuk zijn als hij over de actualiteit lult en niet over een of ander theaterprogramma.
[..]
Ik ben benieuwd of hij bij K&B, net als altijd bij P&W, ook een fight krijgt.
Pauw is ook heel rechts.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:05 schreef patrick37 het volgende:
pechthold![]()
![]()
![]()
Verder inderdaad een weinig spannende aflevering
maar ja,men moet wat doen aan de vliegramp en direct betrokkenen zijn er niet dus vult men het aan
met een dominee
Dat dus. Hij had dit seizoen zelfs toegegeven dat hij niet gelooft in de multiculturele samenleving, waarop die dikke pornoadvocaat boos wegliepquote:
Of dat met die muts.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:45 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat dus. Hij had dit seizoen zelfs toegegeven dat hij niet gelooft in de multiculturele samenleving, waarop die dikke pornoadvocaat boos wegliep
Denk niet dat Rutte zich uit de tent laat lokken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:10 schreef Jac0bus het volgende:
Freek de Jonge komt ook, ik hoop dat het een dikke battle wordt tussen Rutte en de Jonge
Nee hoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:59 schreef MilaNL het volgende:
Ik kijk. Voor Freek(en ik zal wel de enige zijn hier
)
geen idee, maar toen ik die zelfingenomen eigenreide linkse kutkop van die vent zag heb ik em lekker gelijk uitgezet en ben achter mn pctje gekropenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:59 schreef MilaNL het volgende:
Ik kijk. Voor Freek(en ik zal wel de enige zijn hier
)
Je wordt echt gemist met je bijdrages.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:13 schreef HaagsPietje het volgende:
geen idee, maar toen ik die zelfingenomen eigenreide linkse kutkop van die vent zag heb ik em lekker gelijk uitgezet en ben achter mn pctje gekropen![]()
wat een enge vent is dat zeg
Is die chick de linkse media?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:19 schreef eriksd het volgende:
Chick achter Rutte. De linkse media zit erachter!
het is schandalig dat die man nu nog vast zitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:11 schreef eriksd het volgende:
Weinig steekhoudende redenatie van de advocaat.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:11 schreef eriksd het volgende:
Weinig steekhoudende redenatie van de advocaat.
Ze heeft inderdaad wel een punt. Het is ook raar om hem vast te houden, een irritante dronken zwerver is niet ineens een 'gevaar voor de samenleving'.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:16 schreef MilaNL het volgende:
Advocate heeft wel wat goede argumenten eigenlijk.
Ze mag wel wat vrolijker kijken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:19 schreef eriksd het volgende:
Chick achter Rutte. De linkse media zit erachter!
Ik neem aan dat je het niets vindtquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:22 schreef eriksd het volgende:
Die kunstgreep van het OM is opmerkelijk inderdaad. Het verband ontkennen tussen de chaos en de schreeuw ook.
Wat bedoel je nou?quote:
Dat je mijn reactie lachwekkend vond en het inderdaad eens bent met de advocaat. Ik ben het met het OM en de advocate niet eens.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:23 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
[..]
Wat bedoel je nou?![]()
Dat die zwerver verantwoordelijk is voor alles wat er gebeurde? Ik was het wel met de advocate eens.
Het was natuurlijk een kettingreactie, die in gang gezet werd door die zwerver. De vraag is in hoeverre hij laakbaar is. De idioot die "bom, bom" roept bij het zien van een koffertje zouden ze ook eens aan de tand mogen voelen van mij.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:22 schreef eriksd het volgende:
Die kunstgreep van het OM is opmerkelijk inderdaad. Het verband ontkennen tussen de chaos en de schreeuw ook.
Ohja, er was inderdaad nog zo'n mafkees bij.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:26 schreef Horloge het volgende:
[..]
Het was natuurlijk een kettingreactie, die in gang gezet werd door die zwerver. De vraag is in hoeverre hij laakbaar is. De idioot die "bom, bom" roept bij het zien van een koffertje zouden ze ook eens aan de tand mogen voelen van mij.
Echt niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:32 schreef tong80 het volgende:
Je gaat als links stemmer bijna verlangen naar Bolkenstijn.
jepquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:34 schreef Horloge het volgende:
Diep in z'n hart wil Rutte heus wel legalisering van softdrugs, daar is hij liberaal genoeg voor. De reden dat hij iets anders zegt is om zijn conservatieve achterban te vriend te houden.
quote:D66 weigert in te gaan op avances van VVD-top
D66 gooit de deur naar nauwere samenwerking met de VVD keihard dicht. Politieke kopstukken van de partij reageren onaangenaam verrast op het plan van de VVD om toe te werken naar een dubbel lidmaatschap of in de toekomst een fusie. 'Geen sprake van', aldus D66-leider Dittrich. 'Wij zitten daar volstrekt niet op te wachten.'
Het is Dittrichs officiële antwoord op de flirt van een deel van de VVD jegens D66. De liberale staatssecretarissen Rutte en Schultz dromen hardop over een fusie tussen D66 en de sociaalliberale groeperingen bij VVD en PvdA.
Afgelopen weekend werd bekend dat voormalig VVD-leider Nijpels een plan ontwikkelt om dubbel lidmaatschap van VVD en D66 te stimuleren. Dat zou het onderling begrip en de uitwisseling van ideeën ten goede moeten komen. VVD-leider Van Aartsen staat al jaren bekend als voorstander van een fusie tussen beide partijen.
Dittrich reageert gebeten op de gedachten uit VVD-kring. De berichten uit zijn eigen partij dat hij zich in eerste instantie enthousiast toonde voor het plan van Nijpels, noemt hij 'volstrekte onzin'. Nijpels hoeft niet eens bij hem aan te kloppen. 'Er is maar één sociaalliberale partij in Nederland en dat is D66. Er zijn heel grote verschillen tussen onze uitgangspunten en die van de VVD.'
Ook andere leden van de Tweede-Kamerfractie van D66 zijn verre van enthousiast. Kamerlid Van der Laan: 'Wij zijn een milieupartij, de VVD een asfaltpartij. Wij zijn sociaal-liberaal, zij zijn conservatief-liberaal, wij zijn pro-europees, zij zijn euro-sceptisch. En zo kan ik nog wel even doorgaan. De verschillen zijn echt enorm. We kunnen ze niet verbieden avances te maken, maar ik denk niet dat D66 er veel tijd aan hoeft te besteden.'
Kamerlid Van der Ham noemt het idee van een fusie 'volstrekt belachelijk'. 'Dan zouden wij moeten samenwerken met reactionaire Kamerleden als Geert Wilders of Gert Jan Oplaat? Dat zijn mensen in wie D66'zich totaal niet herkennen. Als Melanie Schultz en Mark Rutte een sociaal-liberale koers willen varen, moeten ze zich gewoon bij ons aanmelden als lid.'
Nu krijgen we het...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die loverboy zou niet bestaan volgens maria mosterd
Het is niet voorspellend, Cohen was toen ook kandidaat-premier.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:48 schreef golfer het volgende:
Freek heeft wel vaker voorspellende sketches gedaan.
moeilijk he, luisterenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:51 schreef Stiggie het volgende:
Right freek... haal iedereen maar naar binnen
Ik vind het een mongool. Wie aan Peter R. de Vries komt, komt aan mij.quote:
Nee schudden is een debattechniekquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef Horloge het volgende:
Rutte, geen nee schudden, eerlijk zijn. We hebben immigranten nodig, niet lullen. Zelfs als elke Nederlander die kan werken ook echt werkt, dan hebben we nog een tekort aan arbeiders.
Hij heeft wel gelijk. We vergrijzen en hebben veel jonge werknemers nodig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:51 schreef Stiggie het volgende:
Right freek... haal iedereen maar naar binnen
Dames en heren, het is patat!quote:
Ik vind het leuk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:00 schreef jakees het volgende:
Ik vind het een verademing die vervelende Pauw niet om 11.00 's avonds te zien. Ik weet er zit een knop op de afstandbediening om te zappen maar vind het altijd wel interessant die avond tv.
K&VDB. Vind ik steeds beter te pruimen. Wat vinden jullie?
ik vind deze twee christelijke boys tien keer ergerquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:00 schreef jakees het volgende:
P&W vind ik veeeeeeeeeeeel beter en prettiger om naar te kijken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:00 schreef jakees het volgende:
Ik vind het een verademing die vervelende Pauw niet om 11.00 's avonds te zien. Ik weet er zit een knop op de afstandbediening om te zappen maar vind het altijd wel interessant die avond tv.
echt veel humor hebben ze niet idd. Maar die Pauw is zon zure man bah. Witteman vind ik wel heel goed. Alleen Pauw was niet te pruimen. Verder is het ook wel een keer leuk om niet in elke uitzending een PVDA'er te zien (ik heb zelf ook wel eens PVDA gestemd) maar die verhouding is echt enorm scheef bij de VARA.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik verlang toch een beetje terug naar Pauw. Veel meer humor dan deze twee heren en wat cynischer.
Inderdaad wat een bullshit, bij P&W nemen mensen die een vraag hebben of er wat over willen zeggen gewoon zelf 't woord. En ik vind K&B veel minder humor hebben, plus dat ze opmerkingen die niet positief over het christendom zijn niet met een grappig weerwoord bestrijden, zoals ik dat bij P&W (in het geval dat die christen zouden zijn) wel zou verwachten, maar dat kan natuurlijk ook aan de christelijkheid liggen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:16 schreef Horloge het volgende:
Dit vind ik best irritant van K&B, dat ze iedereen betrekken bij het gesprek. Alsof Rutte enige inhoudelijke input heeft hierbij. Als hij het al heeft, dan komt hij er zelf wel mee.
Eerst alle werkeloze en moeders en WAOers die nog kunnen werken laten werken dan pas krachten uit het buitenland gaan halen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef Horloge het volgende:
Rutte, geen nee schudden, eerlijk zijn. We hebben immigranten nodig, niet lullen. Zelfs als elke Nederlander die kan werken ook echt werkt, dan hebben we nog een tekort aan arbeiders.
Werkeloosheid is al vrij laag in NLquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:39 schreef marky het volgende:
[..]
Eerst alle werkeloze en moeders en WAOers die nog kunnen werken laten werken dan pas krachten uit het buitenland gaan halen.
Dat hoeft niet perse, ligt eraan welke maatregelen je extra neemt (zoals de AOW-leeftijd omhoog). Het toelaten van kansarme immigranten legt zo'n zware druk op de staatskas dat je daar echt niet de vergrijzing beter van kan betalen, zelfs slechter.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. We vergrijzen en hebben veel jonge werknemers nodig.
Zeer terechte kritiek van De Jonge op de media. Het verbaasd me ook enigszins dat Knevel en van den Brink zich zo bezig houden met 'roddeljournalistiek', lees welke poppetjes gaan er in een VVD-kabinet zitten en heeft meneer Rutte nu een conflict met VVD-coryfee Bolkestein omdat ze van mening verschillen over een onderwerpquote:
Algemeen bekend. Net als zo'n opsomming geven zoals Verhagen deed, en dan meetellen met je vingers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |