Dat zal wel naar beneden toe gaan de komende weken...ff in de gaten houden!quote:
Ik denk het niet. Ik denk dat ze wel goede kijkcijfers houden ivm verkiezingen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zal wel naar beneden toe gaan de komende weken...ff in de gaten houden!
Verkiezingen idd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat ze wel goede kijkcijfers houden ivm verkiezingen.
In augustus zal het wel minder worden.
Zal rond het miljoen blijven. Was vorig jaar ook zo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zal wel naar beneden toe gaan de komende weken...ff in de gaten houden!
Dat vind ik veel. Het is ze gegund hoor. Maar had gewoon liever P&W gezien.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal rond het miljoen blijven. Was vorig jaar ook zo.
Volgens mij wilt 'men' gewoon een talkshow op dat tijdstip hebben. Of dat nu K&VDB, P&W of dat het Polak en Mingelen zijn. De mensen die het presenteren(natuurlijk wel de presentatoren die zo'n show passen Filemon en SOfie is niet voor de doelgroep maken niet zo heel veel uit. Ik denk dat zo'n show toch altijd wel een ondergrens heeft van 600.000 kijkers.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat vind ik veel. Het is ze gegund hoor. Maar had gewoon liever P&W gezien.
Leer eerst zijn naam spellen. En zeg daarna eens, wat was er precies mis met zijn betoog gisteren?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:05 schreef patrick37 het volgende:
Vind overigens kVDB niet minder als p en w ,knevel is een stuk rechtser en dat mag ook weleens
tegen al de linkse media.
Zou Wilders hier wel willen komen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:05 schreef patrick37 het volgende:
pechthold![]()
![]()
![]()
Verder inderdaad een weinig spannende aflevering
maar ja,men moet wat doen aan de vliegramp en direct betrokkenen zijn er niet dus vult men het aan
met een dominee
Vind overigens kVDB niet minder als p en w ,knevel is een stuk rechtser en dat mag ook weleens
+cabaretier Freek de Jongequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
VVD-lijsttrekker Mark Rutte.
Henk Werson, werkzaam bij het landelijk Expertisecentrum Mensenhandel van de KLPD.
Mariëlle van Essen, advocaat van de Damschreeuwer
Eens.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:51 schreef pberends het volgende:
Das al interessanter vanavond (behalve die mensenhandel-pipo).
Ik ben benieuwd of hij bij K&B, net als altijd bij P&W, ook een fight krijgt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:10 schreef Jac0bus het volgende:
Freek de Jonge komt ook, ik hoop dat het een dikke battle wordt tussen Rutte en de Jonge
Ja daarom ga ik kijken. Wie er ook aan tafel zit, hij komt altijd in een ruzie terecht met een van de andere gasten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Eens.
De Jonge kan ook wel leuk zijn als hij over de actualiteit lult en niet over een of ander theaterprogramma.
[..]
Ik ben benieuwd of hij bij K&B, net als altijd bij P&W, ook een fight krijgt.
Pauw is ook heel rechts.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:05 schreef patrick37 het volgende:
pechthold![]()
![]()
![]()
Verder inderdaad een weinig spannende aflevering
maar ja,men moet wat doen aan de vliegramp en direct betrokkenen zijn er niet dus vult men het aan
met een dominee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |