Het is niet voorspellend, Cohen was toen ook kandidaat-premier.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:48 schreef golfer het volgende:
Freek heeft wel vaker voorspellende sketches gedaan.
moeilijk he, luisterenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:51 schreef Stiggie het volgende:
Right freek... haal iedereen maar naar binnen
Ik vind het een mongool. Wie aan Peter R. de Vries komt, komt aan mij.quote:
Nee schudden is een debattechniekquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef Horloge het volgende:
Rutte, geen nee schudden, eerlijk zijn. We hebben immigranten nodig, niet lullen. Zelfs als elke Nederlander die kan werken ook echt werkt, dan hebben we nog een tekort aan arbeiders.
Hij heeft wel gelijk. We vergrijzen en hebben veel jonge werknemers nodig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:51 schreef Stiggie het volgende:
Right freek... haal iedereen maar naar binnen
Dames en heren, het is patat!quote:
Ik vind het leuk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:00 schreef jakees het volgende:
Ik vind het een verademing die vervelende Pauw niet om 11.00 's avonds te zien. Ik weet er zit een knop op de afstandbediening om te zappen maar vind het altijd wel interessant die avond tv.
K&VDB. Vind ik steeds beter te pruimen. Wat vinden jullie?
ik vind deze twee christelijke boys tien keer ergerquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:00 schreef jakees het volgende:
P&W vind ik veeeeeeeeeeeel beter en prettiger om naar te kijken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:00 schreef jakees het volgende:
Ik vind het een verademing die vervelende Pauw niet om 11.00 's avonds te zien. Ik weet er zit een knop op de afstandbediening om te zappen maar vind het altijd wel interessant die avond tv.
echt veel humor hebben ze niet idd. Maar die Pauw is zon zure man bah. Witteman vind ik wel heel goed. Alleen Pauw was niet te pruimen. Verder is het ook wel een keer leuk om niet in elke uitzending een PVDA'er te zien (ik heb zelf ook wel eens PVDA gestemd) maar die verhouding is echt enorm scheef bij de VARA.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik verlang toch een beetje terug naar Pauw. Veel meer humor dan deze twee heren en wat cynischer.
Inderdaad wat een bullshit, bij P&W nemen mensen die een vraag hebben of er wat over willen zeggen gewoon zelf 't woord. En ik vind K&B veel minder humor hebben, plus dat ze opmerkingen die niet positief over het christendom zijn niet met een grappig weerwoord bestrijden, zoals ik dat bij P&W (in het geval dat die christen zouden zijn) wel zou verwachten, maar dat kan natuurlijk ook aan de christelijkheid liggen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:16 schreef Horloge het volgende:
Dit vind ik best irritant van K&B, dat ze iedereen betrekken bij het gesprek. Alsof Rutte enige inhoudelijke input heeft hierbij. Als hij het al heeft, dan komt hij er zelf wel mee.
Eerst alle werkeloze en moeders en WAOers die nog kunnen werken laten werken dan pas krachten uit het buitenland gaan halen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef Horloge het volgende:
Rutte, geen nee schudden, eerlijk zijn. We hebben immigranten nodig, niet lullen. Zelfs als elke Nederlander die kan werken ook echt werkt, dan hebben we nog een tekort aan arbeiders.
Werkeloosheid is al vrij laag in NLquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:39 schreef marky het volgende:
[..]
Eerst alle werkeloze en moeders en WAOers die nog kunnen werken laten werken dan pas krachten uit het buitenland gaan halen.
Dat hoeft niet perse, ligt eraan welke maatregelen je extra neemt (zoals de AOW-leeftijd omhoog). Het toelaten van kansarme immigranten legt zo'n zware druk op de staatskas dat je daar echt niet de vergrijzing beter van kan betalen, zelfs slechter.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. We vergrijzen en hebben veel jonge werknemers nodig.
Zeer terechte kritiek van De Jonge op de media. Het verbaasd me ook enigszins dat Knevel en van den Brink zich zo bezig houden met 'roddeljournalistiek', lees welke poppetjes gaan er in een VVD-kabinet zitten en heeft meneer Rutte nu een conflict met VVD-coryfee Bolkestein omdat ze van mening verschillen over een onderwerpquote:
Algemeen bekend. Net als zo'n opsomming geven zoals Verhagen deed, en dan meetellen met je vingers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |