Dat nasale, sarcastische stemmetje van die gast, priceless.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Peter is een baas.
Ik moest 3 keer lachen in die ene minuut.
Jij bent kringloos? De moderne wereldburger.quote:
ja, de gebruikelijke EO-gastquote:Op maandag 17 mei 2010 23:42 schreef capricia het volgende:
"Iemand uit onze kring" -kots-
Ik hoop dat je begrijpt dat het niet over iemand met een twitter account gaat.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jij bent kringloos? De moderne wereldburger.Je hebt wel Twitter hoop ik?
Iemand die kerstbomen heidens vindt.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hoop dat je begrijpt dat het niet over iemand met een twitter account gaat.
Het is toch niet te geloven dat mensen zo dik kunnen zijn? Hij is ook niet eens gezellig ofzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:44 schreef TNA het volgende:
Ik kan die vadsige kop van die v/d Linden niet meer uitstaan
Het nieuws doet niet aan leedcensuur.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:50 schreef Q.E.D. het volgende:
Maar ik wil sowieso niet geconfronteerd worden met het leed van een ander als ik lekker om 11 uur 's avonds naar de waan van de dag wil kijken. Dus laat voortaan die dominee's thuis.
Integendeel. Maar goed, laat ons hopen dat het nu afgelopen is met die verhalen hierover. Nieuwswaarde is voorbij.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:51 schreef Appletree het volgende:
[..]
Het nieuws doet niet aan leedcensuur.
Maar 't was geen nieuws meer.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:51 schreef Appletree het volgende:
[..]
Het nieuws doet niet aan leedcensuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |