Niehe. Uit september 2009quote:Op maandag 17 mei 2010 23:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wie is eigenlijk de Ivo uit de TT?
Niehe?
De Wijs?
Of erger: dat de rest dood is bij gebrek aan het juiste geloof.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik vind dit voor de afwisseling ook best leuk
valt me alleen mee dat ze het overleven van Ruben nog niet aan de Heer toeschrijven
idd, we weten ook helemaal niets over mevr. Pechtold.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
volgens mij is pechtold helemaal niet zo'n persoon die met z'n priveleven te koop loopt
Nee, volgens mij verwart v/d Linden hem met Engelse politici.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
volgens mij is pechtold helemaal niet zo'n persoon die met z'n priveleven te koop loopt
Volgens mij ook niet!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
Valt mee. De gasten mogen meer baggeren dan bij P&W.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:25 schreef Raven_ het volgende:
AAARRFFF. Lijkt wel een kleuterklas daar de manier waarop K&B het gesprek leiden.
Waarop ze het gesprek vooral niet leiden. Ik weet nu weer wat mijn grootste ergernis was van vorig seizoen.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:25 schreef Raven_ het volgende:
AAARRFFF. Lijkt wel een kleuterklas daar de manier waarop K&B het gesprek leiden.
Idd.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Goed gezegd Pechtold, idd de kinderen hebben niet ervoor gekozen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:30 schreef TNA het volgende:
Knevel en Van den Brink zijn even naar de kerk tussendoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |