quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:50 schreef Zero2Nine het volgende:
Ivo maakt er weer een onemanshow van.
Thnx borisz, weet ik precies wanneer het WK begint ..ivm als wij op vakantie gaanquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:00 schreef borisz het volgende:
17 mei 2010 zijn ze weer terugMogen ze drie weken voor het WK vullen
.
Ja Jeroen en Paul!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:55 schreef golfer het volgende:
Maar het seizoen zit er voor hun weer op. Op naar Pauw en Witteman.
WK begint 11 juni t/m 11 juliquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Thnx borisz, weet ik precies wanneer het WK begint ..ivm als wij op vakantie gaan
Ja wij ookquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:22 schreef borisz het volgende:
[..]
WK begint 11 juni t/m 11 juli. Die tijd hou ik vrij om voetballen te kijken
Shit, da's maandag alweer.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:10 schreef borisz het volgende:
Vanaf 17 mei zijn ze er weer.
Inderdaad. Altijd kijkt hij alsof hij een hap heeft genomen van een verschimmeld broodje kaasquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:25 schreef pberends het volgende:
jeeeeeeej.
Ik vind die zure pisbek van Tijs altijd heerlijk.
einde van laatste afl. p en w :quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:18 schreef pberends het volgende:
Ligt meer aan de gasten.
Alhoewel ik de flauwe grapjes van Pauw wel zal missen.
Tot twee keer aan toe ook echtquote:Op zondag 16 mei 2010 00:58 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
einde van laatste afl. p en w :
pauw: hoe heet ie ook alweer? oja knevel
Alweer dat geouwehoer over die fucking Rubenquote:Op maandag 17 mei 2010 12:00 schreef borisz het volgende:
De twitter van KvdB --> @KvdBtv --> http://twitter.com/kvdbtv
Eerste gast bekend
- Ed Kronenberg, leider van de Nederlandse delegatie in Libië
Weer een baggeraar minder.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:05 schreef pberends het volgende:
Is dat de énige gast die ze nog weten... ik word doodziek van dat Libie-gezeik.
5 dagen.:')quote:Op maandag 17 mei 2010 13:32 schreef TNA het volgende:
Alweer dat geouwehoer over die fucking RubenHoudt het dan nooit op?
Morgen Ruben Nicoleiquote:Op maandag 17 mei 2010 14:05 schreef pberends het volgende:
Is dat de énige gast die ze nog weten... ik word doodziek van dat Libie-gezeik.
Omdat ik GODVERDOMME EEN MENING HEB!!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:32 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik heb toch gvd een mening.
[ afbeelding ]
Pechvogel zit ook al in DWDD vanavondquote:Op maandag 17 mei 2010 16:27 schreef borisz het volgende:
- Dominee Sjaak Weststrate vertelt over het verlies van vier gemeenteleden bij de vliegramp.
- Showbizzverslaggever Marc van der Linden en D66-leider Alexander Pechtold over 'vuilnisbakkenjournalistiek'.
TVPquote:Ed Kronenburg, leider van de Nederlandse delegatie in Libië en persoonlijk betrokken bij het jongetje Ruben.
Dominee Sjaak Weststrate vertelt over het verlies van vier gemeenteleden bij de vliegramp.
Showbizzverslaggever Marc van der Linden en D66-leider Alexander Pechtold over 'vuilnisbakkenjournalistiek'.
Jazzpianiste Karsu Dönmez speelde jarenlang in het restaurant van haar ouders, voordat ze definitief doorbrak.
Tijs schijnt een ontzettend goede smaak wat vrouwen betreft te hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:09 schreef Jac0bus het volgende:
Schuiven er ook weer aantrekkelijke tafeldames aan? Wat oogsnoep zal die show wel goed doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |