Dus huil hier verder!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk komt het goed. Everything that ends in Hell, ends well. Zij begon het gevecht, ik beëindig het.
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik qua incasseringsvermogen aan het eind van m'n latijn ben. Ik weet simpelweg geen andere oplossing.![]()
Hier soortgelijks, contact verbroken. Trok het echt niet meer.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk komt het goed. Everything that ends in Hell, ends well. Zij begon het gevecht, ik beëindig het.
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik qua incasseringsvermogen aan het eind van m'n latijn ben. Ik weet simpelweg geen andere oplossing.![]()
Groot gelijk. Als het jou meer energie kost dan dat het oplevert, dan moet je ermee ophouden. Hoe graag je ook leuk en fatsoenlijk contact zou willen houden met je ex. Op dit moment zuigt ze me geestelijk leeg, alsof ik een prooi ben voor een bloedzuiger. Bloedzuigers trek je makkelijk van je lichaam af. Doet pijn, maar slechts voor een korte tijd. Dus gewoon doen, anders loop je kans op infectie. En dan duurt het jaren voordat het weg is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hier soortgelijks, contact verbroken. Trok het echt niet meer.
Mooi omschreven.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groot gelijk. Als het jou meer energie kost dan dat het oplevert, dan moet je ermee ophouden. Hoe graag je ook leuk en fatsoenlijk contact zou willen houden met je ex. Op dit moment zuigt ze me geestelijk leeg, alsof ik een prooi ben voor een bloedzuiger. Bloedzuigers trek je makkelijk van je lichaam af. Doet pijn, maar slechts voor een korte tijd. Dus gewoon doen, anders loop je kans op infectie. En dan duurt het jaren voordat het weg is.
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank! Soms veroorloof ik mij dichterlijke vrijheden om mijn gebroken hart te tonen.
Nou, dan heb je er bij deze meer dan voldoende gevonden..quote:
Als ik weer eens liederlijk creatief ben volgen er meer.quote:
Ik heb een klootzak te koop.quote:
Jeuj!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik weer eens liederlijk creatief ben volgen er meer.
Heb je foto's? Zet hem op marktplaats! Ook al zal de aanbieding verwijdert worden, maak een screenshot en mail die naar hem!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb een klootzak te koop.![]()
[..]
Ik beloof niks hoor. Liederlijk gedrag in het verleden garandeert geen creativiteit in de toekomst. Maar ik zal mijn best doen..quote:Jeuj!
Foto's genoeg, maar dat durf ik toch niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je foto's? Zet hem op marktplaats! Ook al zal de aanbieding verwijdert worden, maak een screenshot en mail die naar hem!![]()
[..]
Ik beloof niks hoor. Liederlijk gedrag in het verleden garandeert geen creativiteit in de toekomst. Maar ik zal mijn best doen..![]()
Komt goed meid.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Foto's genoeg, maar dat durf ik toch niet.![]()
Je hoeft het niet te beloven hoor.Ik zie het vanzelf wel een keer.
Truste!quote:Op woensdag 2 september 2009 00:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt goed meid.Als je het niet erg vind ga ik nu even Bob Dylan luisteren en dan naar bed. Truste Tuxxx!
Je kunt 'm laten verbouwen hoor, geen probleem.quote:
Ha! ik zit al sinds 8 uur op het werk en heb nog niks gedaanquote:Op woensdag 2 september 2009 10:51 schreef Chev het volgende:
Ach wees blij dat je niet net als mij om half 9 op kantoor was ipv half 10 zoals het hoorde en nu al 2 1/2 uur niks aan 't doen ben
Hmm niet fijn als je met liefdes verdriet op je werk zit en er geen werk is, spreek uit ervaring..quote:Op woensdag 2 september 2009 11:08 schreef usrfobiwan het volgende:
Ha! ik zit al sinds 8 uur op het werk en heb nog niks gedaan
Lijkt me ook ja, en kan me goed voorstellen dat je geen medeleven heb met hem die het toekomtquote:Op woensdag 2 september 2009 13:27 schreef formerjellybean het volgende:
Dubbel gevoel ex en praten wel weer.
Dat zijn broer vertelde dat die naar psycholoog gaat is raar want ik kan er weinig mee.
Hij schijnt bedonderd te zijn door meisje waar die mij voor dumpte op een niet nette manier en om heel eerlijk te zijn kan ik niet echt meeleven. Voor mij is dit gewoon boontje komt om zijn loontje.
Hij voelt nu hoe ik me toen voelde.
Ergens is dat een heel wrang gevoel.
Mijn huisarts heeft me goed op weg geholpen, maar aan dit nachtelijke berichtje is te merken dat ik er nog niet ben. Malen is echt niet mijn ding, toch doe ik het zo af en toe.quote:Op donderdag 3 september 2009 03:23 schreef dreamzk het volgende:
Ga ik foto's kijken, ben nu helemaal kapot. Slecht idee... Mischien zoals anderen van ons maar binnenkort naar de huisarts om dit op te lossen. Wist niet dat je zoveel verdriet en pijn van iemand kon krijgen... Het lukt me gewoon niet om over haar heen te komen, alhoewel het al 4 maanden geleden is (tering, tijd gaat toch best snel...)
Herinner me nog dat ik spontaan haar bij de burger king een zoen gaf, de blik die ze me toen gaf, onbetaalbaar. Dat soort momenten blijven door mn hoofd spoken. Heel mooie momenten maar zo pijnlijk, terwijl ik 2/3 weken geleden erom kon lachen. Godver, ik mis haar en wil haar terug. Mijn meisje...
quote:Op donderdag 3 september 2009 03:23 schreef dreamzk het volgende:
Ga ik foto's kijken, ben nu helemaal kapot. Slecht idee... Mischien zoals anderen van ons maar binnenkort naar de huisarts om dit op te lossen. Wist niet dat je zoveel verdriet en pijn van iemand kon krijgen... Het lukt me gewoon niet om over haar heen te komen, alhoewel het al 4 maanden geleden is (tering, tijd gaat toch best snel...)
Herinner me nog dat ik spontaan haar bij de burger king een zoen gaf, de blik die ze me toen gaf, onbetaalbaar. Dat soort momenten blijven door mn hoofd spoken. Heel mooie momenten maar zo pijnlijk, terwijl ik 2/3 weken geleden erom kon lachen. Godver, ik mis haar en wil haar terug. Mijn meisje...
Je mag mijn ex wel hebben hoor....quote:
ik heb dat ook hoor, wil zoveel dingen nog zeggen, doen en regelen, maar ineens ploef weg.. sta ik daar als een sukkel voor me uit te kijken, of te janken als een kind..quote:Op donderdag 3 september 2009 08:04 schreef JoeBravo het volgende:
waarom krijg ik pudding in m'n hoofd op het moment dat ik ons huis in stap? alles wat de dagen ervoor bij me opkwam aan gedachten die ik tegen haar kwijt wil, verdwijnen als sneeuw voor de zon als ik haar zie, om nog sneller weer terug te keren als ik er weer vertrek.. ARGH!
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:07 schreef Flugel83 het volgende:
Hmm dit topic ook ontdekt. Dacht dat ik zo ongeveer de enige op deze aardkloot was die zich momenteel zo bagger voelt. Ex heeft twee maand geleden de relatie verbroken om onverklaarbare redenen, relatie van 6 jaar waarvan 2½ samenwonen naar de mallemoeren
. Nooit gedacht dat ik me ooit zo klote zou voelen
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:25 schreef Flugel83 het volgende:
Dat heb ik gemerkt bij het terugbladeren van de voorgaande topics. Zo ontzettend veel herkenbaarheid in diverse reacties, damn. Misschien dat ik morgen een poging ga doen om me ei hier kwijt te raken
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:39 schreef littledrummergirl het volgende:
m net weer buitengeschopt en de deur in zn gezicht dichtgegooid toen hij hier in ons huis even wat kwam doen![]()
Ik maak het beetje praten wat we konden steeds verder kapot, maar dat komt alleen maar omdat ie zichzelf niet meer is. IK wil heel graag een beetje on speaking terms kunnen blijven, maar het wil gewoon niet lukken, we worden allebei steeds gemener.. en nu heb ik zelfs de deur in zn gezicht gegooid.. dat heb ik al die 6 jaar daarvoor nooit gedaan en nu ineens doe ik het![]()
ik wil kunnen blijven praten, aan die zes jaar heb ik prachtige herinneringen en ik heb iemand nodig die kan zeggen "weet je nog die keer dat we...." en hij is de enige die dat kan.. en nu is dat ook weg.. alsof zes jaar gewoon nooit geweest is.
waarom kan ik nou niet gewoon mn best doen en aardig doen, ondanks wat er mij geflikt is.
![]()
Welkom Flugelquote:Op donderdag 3 september 2009 15:07 schreef Flugel83 het volgende:
Hmm dit topic ook ontdekt. Dacht dat ik zo ongeveer de enige op deze aardkloot was die zich momenteel zo bagger voelt. Ex heeft twee maand geleden de relatie verbroken om onverklaarbare redenen, relatie van 6 jaar waarvan 2½ samenwonen naar de mallemoeren
. Nooit gedacht dat ik me ooit zo klote zou voelen
Het klinkt misschien best stom, maar ik krijg een raar gevoel bij een post lezen van een moment waarop ik zelf dacht dat alles goed was en dat ik geen idee had wat me te wachten stond terwijl hij dat al wel wist.quote:
Same.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het klinkt misschien best stom, maar ik krijg een raar gevoel bij een post lezen van een moment waarop ik zelf dacht dat alles goed was en dat ik geen idee had wat me te wachten stond terwijl hij dat al wel wist.![]()
Dat is idd hele rare logica en het gaat nergens over. En zoals ik het nu lees gaat dat waarschijnlijk niet fatsoenlijk opgelost worden.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:23 schreef Barbusse het volgende:
Nou...het is oorlog hoor.![]()
Krijg ik mailtjes van haar, heel koel en zakelijk, dat ze op mijn vragen (die notabene over de zakelijke afhandeling gaan, inboedel ed) niet meer inhoudelijk ingaat omdat we al "verder" zijn en ze de situatie zo snel mogelijk wil afhandelen. Ja, hallóóó, daar ben ik nu ook mee bezig muts!
In diezelfde mails gaat zij opeens allemaal persoonlijke vragen stellen. "Hoe voel je je?" "Hoe reageerden je ouders?" En meer nog persoonlijker vragen. Waar haalt ze de arrogantie vandaan om mijn vragen niet te beantwoorden onder het mom van "verder gaan", en tegelijkertijd zelf wel echt persoonlijke vragen te gaan stellen? Ik dacht altijd dat zij de ratio vertegenwoordigde in onze relatie, maar haar reacties slaan werkelijk nergens op...wat voor logica hanteert dat kind in haar kop?
Gaat ze mij na een hele boze mail van mij (Ja, ik was héél pissig hierover, sue me!) lekker doodzwijgen. Hoe volwassen.
![]()
Ik wil dit ook graag fatsoenlijk afhandelen, maar gaat dat nog lukken?
Nee, ik weet ook echt niet wat ik ermee moet. Maar we vinden wel een oplossing hoor. Ik in ieder geval wel. En je kent haar inderdaad niet. Maar ik ook niet meer eigenlijk....quote:Op donderdag 3 september 2009 23:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is idd hele rare logica en het gaat nergens over. En zoals ik het nu lees gaat dat waarschijnlijk niet fatsoenlijk opgelost worden.Maarja dat is alleen gebaseerd op tekst natuurlijk, want ik ken haar verder niet.
Dat je haar niet meer kent klinkt grappigquote:Op donderdag 3 september 2009 23:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook echt niet wat ik ermee moet. Maar we vinden wel een oplossing hoor. Ik in ieder geval wel. En je kent haar inderdaad niet. Maar ik ook niet meer eigenlijk....
Mwoah...misschien niet grappig, maar het scheelt wel. Ik had vanmiddag een enorme dip, zat jankend op de bank. Ben even haar laatste mailtjes door wezen lezen, en nu is de dip weg. En eigenlijk is dat diep triest ja. Maar eerlijk gezegd vind ik het triester voor haar dan voor mij. Haar gedrag is enorm veranderd, en niet ten goede. Niet dat zij er onder zal lijden, er is toch niemand die haar ermee confronteren zal. En mijn werk is het niet meer. Ik ben immers van deze verplichtingen door haar ontslagen.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat je haar niet meer kent klinkt grappig, daar dat is het natuurlijk helemaal niet.
Je bleef zo lang weg hier, ik begon me af te vragen of het wel goed ging.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mwoah...misschien niet grappig, maar het scheelt wel. Ik had vanmiddag een enorme dip, zat jankend op de bank. Ben even haar laatste mailtjes door wezen lezen, en nu is de dip weg. En eigenlijk is dat diep triest ja. Maar eerlijk gezegd vind ik het triester voor haar dan voor mij. Haar gedrag is enorm veranderd, en niet ten goede. Niet dat zij er onder zal lijden, er is toch niemand die haar ermee confronteren zal. En mijn werk is het niet meer. Ik ben immers van deze verplichtingen door haar ontslagen.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je bleef zo lang weg hier, ik begon me af te vragen of het wel goed ging.
Ok.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank voor de zorgen, maar ze zijn niet nodig. Soms gaat het slecht, soms gaat het beter. Maar ik weet nog steeds 100% zeker dat ik hier als een beter mens uit ga komen. Dus mijn optimisme en debiel humor ben ik nog niet kwijt. Zodra die weg zijn, dàn mag je je zorgen gaan maken.
Kijk, das goed nieuws!quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ok.Ik heb soms ook nog wel wat slechte momenten, maar die duren gelukkig niet meer zo lang.
Nouja afgezien van af en toe een slecht moment, best goed. Ik heb nogsteeds hetzelfde standpunt dat ik me niet laat kapotmaken door een kutjanus die denkt dat de hele wereld om hem draait.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk, das goed nieuws!Hoest verder met u dan?
Kijk, that's the spirit!quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja afgezien van af en toe een slecht moment, best goed. Ik heb nogsteeds hetzelfde standpunt dat ik me niet laat kapotmaken door een kutjanus die denkt dat de hele wereld om hem draait.
Dat weet ik niet, ik hoop het.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk, that's the spirit!Laat zien dat je sterker bent dan hem, hoe zieliger hij zich zal voelen en hoe kleiner hij over zal komen tegenover z'n vrienden! Don't get mad, get even!
Ach, dat is natuurlijk ook niet het uiteindelijk doel natuurlijk. Je moet over die eikel heen komen. Als je tegelijkertijd ook over die eikel heen kunt lopen, is dat alleen mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik hoop het.
Dat is ook zo. Een mooie bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, dat is natuurlijk ook niet het uiteindelijk doel natuurlijk. Je moet over die eikel heen komen. Als je tegelijkertijd ook over die eikel heen kunt lopen, is dat alleen mooi meegenomen.Maar niet noodzakelijk.
Zolang jij je maar weer gewoon goed voelt. Dat is het belangrijkst. Nu, als je het niet erg vind gaat Barbusse weer slapen. Morgen weer een drukke dag met verregaande strategische beslissingen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Een mooie bijkomstigheid.
Truste!quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang jij je maar weer gewoon goed voelt. Dat is het belangrijkst. Nu, als je het niet erg vind gaat Barbusse weer slapen. Morgen weer een drukke dag met verregaande strategische beslissingen.![]()
Truste Tuxxx!
Das dan best snel als ik het goed begrepen heb! (Toch? Zo lang geleden is je eerste post hier toch niet?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:50 schreef Bravebart het volgende:
LevenIk wilde hier gewoon ff posten
Al denk ik dat ik hier over een paar weken wel weg ben
Ik heb ook nogsteeds moeite met naar bed gaan ookal ben ik moe. Ik ben bang dat ik teveel ga liggen nadenken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:49 schreef Barbusse het volgende:
Hoi.Naar bed gaan lukt nog niet zo...
Mijn eerste post met dit account niet neequote:Op vrijdag 4 september 2009 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das dan best snel als ik het goed begrepen heb! (Toch? Zo lang geleden is je eerste post hier toch niet?)Doe je goed!
Vandaar deze veronderstelling?
Ja maar, ja maar, ja maar...ik ga toch zo echt, en dan ga ik niet nadenken en niet dromen...quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook nogsteeds moeite met naar bed gaan ookal ben ik moe. Ik ben bang dat ik teveel ga liggen nadenken.
En ff een slaapmutsje nemen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook nogsteeds moeite met naar bed gaan ookal ben ik moe. Ik ben bang dat ik teveel ga liggen nadenken.
Die heb ik niet.quote:
Kijk, dat zijn goede berichten! Nu wij (= de rest) nog.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn eerste post met dit account niet neeMaar ik heb hier ook pas gepost na een aantal maanden, dus het is maar relatief
Maar het gaat wel steeds beter eigenlijk, ik kan dr steeds beter loslaten enzoAf en toe wel een licht dipje, maar ik lig er iig niet meer wakker van
Nu hopen dat het in de winter ook goed blijft gaan, want dat is altijd mijn ultieme dip seizoen
Ja hallo, dan moet er wel iemand zijn die dat kan biedenquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn goede berichten! Nu wij (= de rest) nog.En maak je geen zorgen over winterdipjes. De winter is de gelegenheid tot genegenheid. Dus zoek die op zou ik zeggen!
Heb je toevallig ook een man in de aanbieding?quote:
Hmmm...quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een man in de aanbieding?
quote:
Geloof me, zodra ik over deze situatie heen ben ga ik ruim 10 jaar achterstand inhalen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja hallo, dan moet er wel iemand zijn die dat kan biedenIk ben zowat 20 jaar op zoek geweest, dus ik hoop niet dat het weer 20 jaar gaat duren
![]()
En voor jullie komt het ook wel
quote:
Ajoh, niet zo negatiefquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geloof me, zodra ik over deze situatie heen ben ga ik ruim 10 jaar achterstand inhalen.Of niet natuurlijk. Ik kan het verleerd zijn natuurlijk. Of sowieso altijd al slecht daarin zijn geweest natuurlijk.
Ik ben niet negatief. Alleen een beetje bezord dat ik het verleerd ben. We hebben het immers niet over fietsen toch? Maar er is maar één manier om er achter te komen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:09 schreef Bravebart het volgende:
Ajoh, niet zo negatiefJe denkt van tevoren altijd een stuk negatiever dan hoe het uiteindelijk allemaal uitpakt is mijn ervaring
Eigenlijk is hier voor een vrouw ook niks te doen hequote:
Ik klikte en kreeg geen toegang. Ik weet genoeg.quote:
Mwa, in zekere zin welquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief. Alleen een beetje bezord dat ik het verleerd ben. We hebben het immers niet over fietsen toch? Maar er is maar één manier om er achter te komen!
Gaat het hier altijd over tieten?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eigenlijk is hier voor een vrouw ook niks te doen he, het gaat altijd over tieten en nu ook vrouwlijke slaapmutsjes.
Moet je aanvragen johquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik klikte en kreeg geen toegang. Ik weet genoeg.
Hebben wij het altijd over tieten? Zeg even zodra ik dat doe, want dat is het teken dat ik niet meer in dit draadje hoef te posten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eigenlijk is hier voor een vrouw ook niks te doen he, het gaat altijd over tieten en nu ook vrouwlijke slaapmutsjes.
Ik durf niet (meer).quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gaat het hier altijd over tieten?Maar je hebt wel een beetje gelijk
Ja op heel FOK! dan, niet echt hier.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hebben wij het altijd over tieten? Zeg even zodra ik dat doe, want dat is het teken dat ik niet meer in dit draadje hoef te posten.
Ah, de standaard posts als "swaffel haar!", "Ik zou haar geven!" en "Fobo? Neuken?" Die zijn hier gelukkig redelijk absent.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Ja op heel FOK! dan, niet echt hier.
Kloonquote:
Heb je wel gelijk in jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Ja op heel FOK! dan, niet echt hier.
Ja en bier en tieten, maar je hoort niemand over bier en piemels.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, de standaard posts als "swaffel haar!", "Ik zou haar geven!" en "Fobo? Neuken?" Die zijn hier gelukkig redelijk absent.
Idd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in jaZolang het hier maar enigszins normaal blijft
Open een topic erover zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en bier en tieten, maar je hoort niemand over bier en piemels.
Watje.quote:
I know, maar KPD is best vermakelijk somsquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
@Bravebart: Een kloon om in de krochten van Fok! te duiken? Er is meer op internet hoor.
Idd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know, maar KPD is best vermakelijk soms
quote:
Waarom wil je die zien dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. En geef even door wanneer jij je bier-en-piemels-topic geopend hebt?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know, maar KPD is best vermakelijk soms
Mag ik vragen wat de amusementsfactor dan precies is?quote:
Om te zien hoe jij je frustratie over de afwezigheid van zo'n topic assertief aanpakt natuurlijk!quote:
Nou frustratie is wel een groot woord.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om te zien hoe jij je frustratie over de afwezigheid van zo'n topic assertief aanpakt natuurlijk!
"Je had erbij moeten zijn"quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Mag ik vragen wat de amusementsfactor dan precies is?
quote:
Je kwam redelijk gefrustreerd over hoor. Als mijn aannames te voorbarig waren, bij deze mijn welgemeende excuses. Maar dan moet je er nóóóóóít meer over beginnen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou frustratie is wel een groot woord.
quote:
Het valt af en toe gewoon op.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kwam redelijk gefrustreerd over hoor. Als mijn aannames te voorbarig waren, bij deze mijn welgemeende excuses. Maar dan moet je er nóóóóóít meer over beginnen.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het valt af en toe gewoon op.Maar ik zal het niet meer doen hoor.
* in een hoekje huilen gaatquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WTF is dat voor een dooddoener? Als ik de geschiedenisboeken moet geloven had ik ook bij de moord op Kennedy aanwezig moeten zijn. Dat wil nog niet zeggen dat ik erbij wìl zijn. Dus hier kan ik niks mee, excuus voor mijn directe lompheid.
quote:
Ligt ook aan je interesse natuurlijk wat je zelf tof vindt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
* in een hoekje huilen gaat
Naja, het is lastig uit te leggen, je hebt er af en toe wel toffe topics, maar ik weet zo ff geen voorbeeld![]()
Zo vaak kom ik er stiekem niet...
Whehehe...wel de smaakmaker, maar niet het ingrediënt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
* in een hoekje huilen gaat
Naja, het is lastig uit te leggen, je hebt er af en toe wel toffe topics, maar ik weet zo ff geen voorbeeld![]()
Zo vaak kom ik er stiekem niet...
Ik ben redelijk ouderwets vrees ik. Maar ook weer niet te ouderwets. In alles.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ligt ook aan je interesse natuurlijk wat je zelf tof vindt.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehehe...wel de smaakmaker, maar niet het ingrediënt.Ik zie momenteel geen reden om daar te gaan kijken.
Ik kom er ook niet zo vaak, maar ik kan me er soms ook wel vermaken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom niet?Ik kom er zelf bijna nooit, maar soms is het wel vermakelijk wat ze nu weer voor maffe topicreeks hebben
Ja, oké, maarre....ik weet dus absoluut niet wat ik me dus nu voor moet stellen daarbij. Ik dacht dat het gewoon om platte seks ging, maar jullie reacties geven een ander beeld...quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom niet?Ik kom er zelf bijna nooit, maar soms is het wel vermakelijk wat ze nu weer voor maffe topicreeks hebben
Vooral omdat ik ik werkelijk geen idee heb waar jullie het over hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toch een aparte topicwending, van exen naar KPD
Aanmelden is zeggen 'Ja ik wil' in een topic en je krijgt toegangquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, oké, maarre....ik weet dus absoluut niet wat ik me dus nu voor moet stellen daarbij. Ik dacht dat het gewoon om platte seks ging, maar jullie reacties geven een ander beeld...En me speciaal aanmelden voor een topicreeks waarin gesproken wordt over poepseks of zo (of ga ik nu te ver?) is voor mij niet de moeite van het aanmelden waard.
We gaan teveel offtopicquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vooral omdat ik ik werkelijk geen idee heb waar jullie het over hebben.
En Yvonne een foto van je piemel mailen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aanmelden is zeggen 'Ja ik wil' in een topic en je krijgt toegangJe hoeft geen hele motivatie te schrijven hoor
Ja, dat werkte dus niet, de bijlage was te groot.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En Yvonne een foto van je piemel mailen.![]()
Ik word iets te melig geloof ik.![]()
Net gedaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:54 schreef Bravebart het volgende:
We gaan teveel offtopicDoe nou maar gewoon aanvragen, praten we morgen weer verder
Foto van mijn piemel? Euh....ik heb geen camera met voldoende pixels...quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En Yvonne een foto van je piemel mailen.![]()
Ik word iets te melig geloof ik.![]()
Raap me op!quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat werkte dus niet, de bijlage was te groot.___________
Vanaf nu weer ontopicOh en ik ga slapen, daaaag kinders
Ik geloof dat zijn verzoek om ontopic te gaan even uitgesteld moet worden?quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb voor de eerste keer sinds weken echt heerlijk geslapen!Ik hoop dat ik niet te voorbarig ben, maar volgens mij heb ik de weg omhoog gevonden!
Wat zit je haar leuk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En ik heb een ochtendhumeur.De eerste die iets verkeerd zegt heeft een probleem.
Dank.quote:
Er zegt toch niemand dat je alles moet lezen alvorens je verhaal kwijt te kunnen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ahem kuch weten jullie dat de slowchat van jullie toch echt redelijk irritant word. Er zijn meerdere mensen die hun verhaal kwijt willen en die moeten zich eerst door slowchats heen banen.
Point takenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind positieve dingen best leuk om te lezen en fijn dat je wat aan elkaar hebt maar de laatste topics vlogen vol met hele slowchats onderling en dat maakt reageren op een ander moeilijker en dat wilde ik toch echt wel duidelijk maken.
Nou heb ik ook geen behoefte om buiten de deur te eten, vreemdgaan zal ik sowieso al nooit doen nadat mij dat een keer is aangedaan, dat is gewoon lame.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:44 schreef formerjellybean het volgende:
@lastpost goed dat je daarin eerlijk ben geweest . Dat siert je en daarin heb je op lang termijn veel meer aan.
Ik moest ook altijd die verhalen aanhoren en dan met zo'n toon van: "Dat heb jij lekker niet he.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:22 schreef usrfobiwan het volgende:
Neemt ze godver contact op met me via msn : "hoe gaat het"
Heel verhaal over haar weekend wat ze allemaal gaat doen etc.
was net uit het gat aan het kruipen en op de rand beland. Krijg je dat weer...
Goedzo!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:28 schreef usrfobiwan het volgende:
ja heb het snel afgebroken; veel plezier en neem over een maand of wat wel weer is contact met je op. sjuus.
Dat is dan toch leeftijd verschil. Mijn ex is ook 9 jaar jonger en dan ga je toch anders omquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:32 schreef usrfobiwan het volgende:
Ja kom op zeg dat pik ik echt niet dat soort gelul, ben geen 20 meer. (35 om precies te zijn) zjj is overigens 26...
Bordeline is ook niet een van de makkelijkste dingen .Bij mij is het gelukkig in lichte mate en heb therapie aangeslagen (ben 7 jaar therapievrij) Er zijn ook zulke heftige verschillende vormen. Helaas hebben een boel die inzicht in zichzelf niet en is hulp ook vaak niet mogelijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:17 schreef usrfobiwan het volgende:
Mijn ex heeft ook bordeline. Ze wil niet geholpen worden, jaartje gehad maar klikte niet met psych. (maar dat was voor mijn relatie met haar) Ze heeft totaal geen compassie en dat heeft ze zelf niet eens door. Alles nemen en niks geven... en ik maar alles geven als een prins aan zijn prinses in alle opzichten die je maar kan bedenken.
Na ze mij het hoge woord had verteld heb ik alles op een rijtje kunnen zetten en wat een verschrikking het eigenlijk is geweest voor mij. Daarom heb ik er niet zo veel moeite mee om haar los te laten. Mis alleen de sex eigenlijk...
Mijn ex had geen borderline, maar dat jij haar alles gaf en (bijna) niks terug kreeg had ik ook. Besefte me dat pas toen de ergste pijn weg was en ik alles op een rijtje kan zetten. Heb als een mak hondje achter haar aan gelopen, dat gaat me dus nooit meer gebeuren. En zoals ik eerder zei, ik besefte me gisteren dat ik niet specifiek haar mis, maar eerder het hebben van een relatie, waaronder ook sex valtquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:17 schreef usrfobiwan het volgende:
Mijn ex heeft ook bordeline. Ze wil niet geholpen worden, jaartje gehad maar klikte niet met psych. (maar dat was voor mijn relatie met haar) Ze heeft totaal geen compassie en dat heeft ze zelf niet eens door. Alles nemen en niks geven... en ik maar alles geven als een prins aan zijn prinses in alle opzichten die je maar kan bedenken.
Na ze mij het hoge woord had verteld heb ik alles op een rijtje kunnen zetten en wat een verschrikking het eigenlijk is geweest voor mij. Daarom heb ik er niet zo veel moeite mee om haar los te laten. Mis alleen de sex eigenlijk...
quote:
Met deze opmerking heb je mijn dag weer gemaaktquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:53 schreef De_Groentenboer het volgende:
Nu weet ik wel hoe ze echt is. Ben ook in 1 klap genezen van dat sentimentele gejank. Ik wil dat *piep*wijf niet meer terug, laat d'r in de stront zakken en mijn naam kreunen tijdens de sex(OH WACHT!)
Héél goed van jezelf! Zo moet je 't ook zien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:46 schreef Forevah het volgende:
..Ik heb nu zoiets van: Het is jouw stomme fout als je niet voor mij kiest! Ik ben het beste dat zij kan wensen en als zij dat niet inziet... Pech gehad...
Als ik het zo hoor is jouw ex echt een sukkel!quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:56 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Héél goed van jezelf! Zo moet je 't ook zien.
Wat dat betreft denk ik ook wel zo over m'n ex. Ook wat betreft de cultuurverschillen tussen ons. (Hij is Turks, ik Nederlands.) Hij zal geen ander Nederlands meisje tegenkomen die zó begaan is met zijn geloof en zijn cultuur, en die hem daar zó in steunt als dat ik doe.
En als je de ex hoort denk je hetzelfde van haar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:11 schreef Forevah het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor is jouw ex echt een sukkel!
Daar zou ik niet zo zeker van zijn Lastpost, dat als je hem hoort je hetzelfde van mij zal denken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En als je de ex hoort denk je hetzelfde van haar waarschijnlijk.
Waarmee ik niets wil zeggen/suggereren hoor, maar zo gaat het nou eenmaal bij gevoelskwesties, dan heb je beiden vaak een andere waarheid en interpreteer je zaken anders.
Ken maar weinig voorbeelden waarbij beiden precies hetzelfde zeiden over dezelfde kwesties waar ze mee zaten.![]()
Maar inderdaad, klinkt niet als de jongen waar je verliefd op zou worden.
Ik ben het er wel mee eens.. *kuch*quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ahem kuch weten jullie dat de slowchat van jullie toch echt redelijk irritant word. Er zijn meerdere mensen die hun verhaal kwijt willen en die moeten zich eerst door slowchats heen banen.
Poeh na een maand.... Laat haar gewoon lekker...quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:46 schreef De_Groentenboer het volgende:
Zo.. heb even een heftig gesprek via msn achter de rug, ze heeft nu(na een maand)een andere kerel. Die overigens dezelfde naam als ik heeft, lekker wrang. Ze reageerde er heel bot op en toen kwamen al mijn frustraties eruit. Ze heeft me erg pijn gedaan door dingen te zeggen als
''wij hadden nooit iets moeten hebben''
''je weet helemaal niks van me''
''ik wist dat dit zou gebeuren dus heb ik maar een show opgehouden''
etc etc etc..
Ik zat/zit te trillen achter de pc, ben zo ongelovelijk pissig op die hoer en haar nieuwe boy. Ik zou die 2 het liefste helemaal het grafje in helpen.. maar wie help ik daarmee..
Nogal. Maar ik voel me gelukkig al stukken beter dan in het begin.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:27 schreef Lastpost het volgende:
Nee, dan heb ik in dit geval niets gezegt.
Helemaal een kut situatie dan trouwens.
Joh, we helpen elkaar toch door rotte tijden heen? Schijt dat dat dan soms slowchat wordt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:28 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens.. *kuch*
Ben ik het wel mee eens. Het is moeilijk te verkroppen, maar één moet de eerste zijn. Mijn ex was ook na een maand in een soort van verkering. Maakt haar even blij en houd haar gedachten van het verwerken af. Dat is haar manier van hier mee omgaan, is altijd zo geweest. Struisvogelpolitiek noemen ze dat, geloof ik.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Poeh na een maand.... Laat haar gewoon lekker...
Expres goed. De film mag zo heten, maar mijn Engels kent geen basterd, wel een bastardquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:36 schreef Forevah het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Het is moeilijk te verkroppen, maar één moet de eerste zijn. Mijn ex was ook na een maand in een soort van verkering. Maakt haar even blij en houd haar gedachten van het verwerken af. Dat is haar manier van hier mee omgaan, is altijd zo geweest. Struisvogelpolitiek noemen ze dat, geloof ik.
Heb je jouw ondertitel expres goed/verkeerd geschreven? De film heet Inglourious Basterds namelijk.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:33 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nogal. Maar ik voel me gelukkig al stukken beter dan in het begin.![]()
[..]
Joh, we helpen elkaar toch door rotte tijden heen? Schijt dat dat dan soms slowchat wordt.
Ook dat, ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gelukkig maar.![]()
En ik lees liever wat slowchat dan 10 reacties die aangeven dat ze het slowchat vervelend vinden.![]()
Anyway, ik kwam er net achter dat ik al ruim een half jaar niet meer bij het graf van m'n vriendinnetje ben geweest en vraag mezelf bijna hardop af waarom.
Denk dat het toch ergens de angst is dat ik weer een terugval krijg als ik daar weer rondloop in die stad en haar weer direct bezoek, dat terwijl ik de laatste keren dat ik er was eigenlijk zeer op m'n gemak was en niet bepaald in een rouwstemming was.
Toch wil ik er heen, niet eens omdat het 'moet' ofzo.
Vage ik.![]()
Iddquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:09 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ook dat, ja.
Ik zou gewoon gaan op een moment dat je je goed voelt. En het zou toch niet vreemd zijn dat het iets met je doet?
quote:
Dank je...vannacht veel gedroomd, eerst dat alles goed was en daarna dat ie aant neuken was met iemand andersquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:24 schreef usrfobiwan het volgende:
Ja weekend alleen zijn is zwaar schat... I know the feeling. Heb zelf kut geslapen vannacht soort replay in mijn hoofd van de breakup. Soms zijn er van die klote momenten tussen het ok voelen. Lekker uithuilen is goed voor je. Maar soms zou je dat wel eens op een schouder willen doen.. bij deze
mn zus komt me zo ophalen en dan gaan we boodschappen doen, effe eruit...en vanaaf krijg ik bezoek en gaan we nog effe de stad in...maar goed, de uurtjes dat je alleen bent he...quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:51 schreef usrfobiwan het volgende:
Heb je geen familie / hartsvriend(in) waar je even je ei kwijt kan? Dat werkt bij mij ook goed. Ik ga zometeen mijn moeders ophalen om boodschappen te doen voor mij en haar. En dan even lekker kletsen in mijn huisje. met een bak koffie. Schat van een mens die moeder van mij![]()
Zo niet let me know. Ik kan goed luisteren hoor
Ik snap jequote:Op zaterdag 5 september 2009 14:10 schreef Barbusse het volgende:
Even een bijzonder grote dip vandaag. Familie kwam langs gisteren. Zwager is blijven slapen met de kinderen. Was bijzonder gezellig, met de kinderen naar de speeltuin, spelletjes gespeeld, opa vermoeid met paardje rijden. Maar de kinderen bleven de hele tijd vragen waar tante was want zij kan zo leuk voorlezen voor het slapen gaan. En nu ze weer weg zijn voelt het huis nog leger dan anders. Alsof alle energie weg is geslopen, stil in de nacht toen iedereen sliep. Alles is dood en grijs.![]()
Ik weet dat ze weg is en weg blijft, en ik weet dat ik haar ook echt niet meer terug wil na wat ze gedaan heeft, en ik weet dat ik echt beter af ben zonder haar, en ik weet dat ik me moet concentreren op een betere toekomst zonder haar, maar mijn God, wat mis ik haar.![]()
Ik denk dat ik me vanavond vanaf nu maar een dilerium ga zuipen, dan voel ik tenminste even niks. En ook maar hopen dat mijn kater morgen de pijn van het alleen zijn overstijgen kan.
Ik heb enorm veel steun aan m'n familie en ben zo blij dat ze er nu voor me zijn. En ik ben echt gek op de kinderen, het zijn schatjes.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik snap jeIk had het ook bij verjaardagen, dat er gevraagd werd waar ze was enzo, want ze lag gewoon enorm goed bij de families
dat zijn kut momenten ja
Zeg maar dat ik van m'n luie reet af moet komen om meer bier te gaan halen. Ik wil even niks meer voelen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Da's kut Barbusse, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen.
Het helpt tijdelijk wel, ik ken het, maar het is geen oplossing.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik van m'n luie reet af moet komen om meer bier te gaan halen. Ik wil even niks meer voelen.
Dat weet ik ook wel, maar ik moet even onder narcose. De operatie is even te pijnlijk geworden. Het zal wel weer beter gaan, maar momenteel zie ik even geen herstel. Ik moet even weg zijn, anders ben ik bang dat ik gek ga worden. M'n nichtje heeft een hele mooie tekening voor me gemaakt die nu naast me ligt. Echt zo'n kindertekening met veel kleur en eigenlijk niet meer dan gekras dat mensen als streepjes en een zonnetje voor moet stellen, je kent het wel. En raad eens wie er op staan? Jawel, oom en tante. Want die horen toch bij elkaar? Wanneer komt tante weer pannekoeken bakken en Liselotje voorlezen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het helpt tijdelijk wel, ik ken het, maar het is geen oplossing.
als ik me ga bezatten ben ik zo bang dat ik m ga lastigvallen, al heb ik dat vannacht nuchter ook gedaan maar niks op gehoordquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik woon boven een supermarkt, dat scheelt. Heb voldoende bier gehaald om enorm dronken te worden. Daarnaast kilo's citrusfruit en chocola. Chocoladerepen, chocoladeijs en chocoladevla. Ik gun mezelf één avond en nacht zwelgen in pijn en hartzeer. Daarna moet het over zijn voorlopig.
Dat lastigvallen ben ik wel doorheen ondertussen. Gelukkig maar, want je helpt er inderdaad niemand mee. Als je bang bent dat je het weer gaat doen mag je mij wel lastig vallen hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:38 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
als ik me ga bezatten ben ik zo bang dat ik m ga lastigvallen, al heb ik dat vannacht nuchter ook gedaan maar niks op gehoord
ben ook zo verdomde emo vandaag, alleen al van je zinnetje je wilt bij hem zijn begin ik weer spontaan te jankenquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lastigvallen ben ik wel doorheen ondertussen. Gelukkig maar, want je helpt er inderdaad niemand mee. Als je bang bent dat je het weer gaat doen mag je mij wel lastig vallen hoor.Dan is er geen kans op schade. En je wilt hem niet lastigvallen, je wilt bij hem zijn. Is begrijpelijk. Ik ken het gevoel.
Ooh, sorry, dat was niet mijn bedoeling!quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ben ook zo verdomde emo vandaag, alleen al van je zinnetje je wilt bij hem zijn begin ik weer spontaan te janken
Ja dat heb ik ook wel is. dat ze stiekem binnensluipt s' nachts en tegen me aan komt liggen. Schat ik heb je gemist...quote:Zou het kunnen dat ze uiteindelijk heeft ingezien dat het uitmaken met mij een vergissing was? Dat droomde ik iig vannacht en nu ben ik alleen maar gekke scenarios door mn hoofd aan het halen waarom dat zo is.
Maak jezelf nou niet gek met onmogelijke verwachtingen kerel. Je gaat er alleen maar jezelf mee hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:56 schreef dreamzk het volgende:
Zou het kunnen dat ze uiteindelijk heeft ingezien dat het uitmaken met mij een vergissing was? Dat droomde ik iig vannacht en nu ben ik alleen maar gekke scenarios door mn hoofd aan het halen waarom dat zo is. Alle mogelijk tekens zie ik nu voor me dat zij me terugwilt. Gekke ideen allemaal, gelukkig heb ik zo meteen een verjaardag en dan uitgaan in Amsterdam, om even mn gedachten ergens anders naartoe te brengen.
Ach, ik heb echt heel veel steun aan ze. Ze zijn er voor me en ik kan alles aan ze kwijt. Het is alleen dat zij mij continue herinneren aan iets wat ik niet meer zal hebben.quote:En barbusse succes vandaag, ik ken het gevoel. Was vorig weekend bij verjaardag van mn opa en oma, en zij plus heel wat familie hadden erop gerekend dat ik haar ook zou meenemen, krijg je de pijnlijke vragen waarom ze er niet is. Gelukkig was mn neef er en die heeft me flink gesteund daarzo
dat heb ik ook wel vaker gedroomd/gehoopt toen t eerder uit was, toen dacht ik de deur te horen ofzo en dan was ik effe heul blij totdat ik besefte dat t bij de buren ofzo wasquote:
Ja, alles waar je waarde aan hechtte in een relatie is in één keer kapot. Vooral de door haar voorgestelde toekomstbeelden, waar jij ook zo in geloofde maar die zij in één keer onderuit haalde, zijn de doodschop. En zover als jij het nu brengt ben ik nog niet. Er is nog geen begin, alleen een eind. Ik wil geen andere vrouw. Met òf zonder bagage. Ik wil haar.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:15 schreef usrfobiwan het volgende:
I feel you barb. Dacht ook dat ik eindelijk ging settlen. Ze had het ook vaak genoeg over kindertjes krijgen en trouwen. Maar dan krijg je een doodschop en valt je toekomstbeeld in duigen. got to be strong, move along. Een nieuwe 'vrouw' vinden die er wel klaar voor is. Maar dat laatste is niet 1,2,3 geregeld. Je staat aan het eind en moet weer terug naar start en alles weer opnieuw 'beleven', dat is de fucking hard part. Vooral omdat de meeste vrouwen in mijn leeftijdscategorie al een bagage hebben![]()
Gaat 't ondertussen weer een beetje meid?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:18 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel vaker gedroomd/gehoopt toen t eerder uit was, toen dacht ik de deur te horen ofzo en dan was ik effe heul blij totdat ik besefte dat t bij de buren ofzo was![]()
neequote:Op zaterdag 5 september 2009 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat 't ondertussen weer een beetje meid?
Aangezien ik zelf nu door een break-up heenga en ik hier wel baat bij heb, probeer dit ook eens. Het is voor in slaap vallen bedoeld maar bij mij werkt het altijd wel om me op te vrolijken.quote:
quote:Whenever I couldn't sleep because of relationship issues, I found out the best way to get through it was to imagine the baby panda.
It's odd, but try it.
The trick is, imagine owning a baby panda. If you haven't seen a baby panda, youtube some videos of them. They are fucking adorable. Essentially, focus all of your thoughts and feelings into this fantasy, of having this little buddy follow you on adventures, making sure the thoughts are thorough and elaborate. Make it as childish a game as you want. Adventure in candlyand? Awesome. Storming normandy beach? Make sure the little fucker has your helmet.
The point is, you're focusing on something other then the ex, and your keeping your mind busy. The adorableness of the baby panda puts your mind and ease, and the sheer ludicrousness of the entire premise helps lull you to sleep because when your mind starts shutting down, and the fantasy starts breaking down, it will be harder to notice and break rhythm.
uhm lief bedoeld maar niks voor mijquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:30 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Aangezien ik zelf nu door een break-up heenga en ik hier wel baat bij heb, probeer dit ook eens. Het is voor in slaap vallen bedoeld maar bij mij werkt het altijd wel om me op te vrolijken.![]()
[..]
bijna idem hiero, maar wees maar blij dat dat kind er nog niet is, geloof me, dat maakt alles nog veeeeel ingewikkelder.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, alles waar je waarde aan hechtte in een relatie is in één keer kapot. Vooral de door haar voorgestelde toekomstbeelden, waar jij ook zo in geloofde maar die zij in één keer onderuit haalde, zijn de doodschop. En zover als jij het nu brengt ben ik nog niet. Er is nog geen begin, alleen een eind. Ik wil geen andere vrouw. Met òf zonder bagage. Ik wil haar.
quote:
Oh, ik ben heel blij dat er geen kinderen in het spel zijn. Geen idee wat ik dan zou moeten doen. Wat harder kapot gaan denk ik.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bijna idem hiero, maar wees maar blij dat dat kind er nog niet is, geloof me, dat maakt alles nog veeeeel ingewikkelder.
Plan voor vandaag was samen aan de buitenboel beginnen ivm verkoop van ons huisje
Maar was na een hele slechte vrijdagavond en een slechte nacht vanochtend dermate gespannen, dat ik me maar via een sms heb afgemeld. Telefonisch durfde ik niet, omdat ik bang was dat haar stem horen me al teveel zou worden.
Ben m'n broer maar gaan helpen met verbouwen en ik weet zeker dat ik daar goed aan gedaan heb
Valt er dan niet iets af te spreken als "jij brengt hem naar school en ik haal hem op", of iets dergelijks? Want nu zit je een beetje door de grond te gaan iedere keer als je hem ophaalt. En je wilt toch, ondanks alle ellende, je zoon gewoon een goede tijd geven zonder dat papa de hele tijd in de put zit.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:41 schreef JoeBravo het volgende:
rottige is dat ik merk dat ik veel stabieler ben als ik haar zo min mogelijk zie, maar dat betekend ook dat ik m'n zoontje minder zie en daar worden hij en ik uiteindelijk ook niet beter van.... /zucht
Das dus geen keuze.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:48 schreef JoeBravo het volgende:
ventje is 2,5, dus een beetje vroeg om hem op school op te halen, dus het is of door de grond gaan, of m'n ventje missen.
Hey 2PaC, met mij, nu 14 maanden verder, gaat het redelijk goed, nog (steeds) geen nieuwe vriendin maar verlangen naar m'n ex is wel goed weg, op een enkele sentimentele vlaag waar herinneringen zijn manifesteren in een soort van eenzaamheid na dan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:29 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Heb in de tussentijd gewoon 3 deeltjes gemist.
Ik zie veel nieuwe mensen maar ook oude bekende.
Chev en dreamzk hoe gaat met jullie dan?
En niet teveel Beyonce luisteren dreamzk, zijn goede teksten hoor maar ik werf er alleen maar verdrietig van.
Jouw gedachten gang is vergelijkbaar aan die van mij ruim een jaar geleden, én zelfs aan 9 van de 10 mensen hier op dit forum denk ik.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:40 schreef maartjeh het volgende:
Bah. Ik word gék als ik eraan denk dat hij nu een verloofde heeft. Dat woord alleen al maakt me kotsmisselijk. Ik mis 'm gewoon.![]()
Voel me echt heel rot nu even. Nu ik alleen thuis ben zou ik hem écht het liefst opbellen en vragen of ik hem even kan zien.. Ik weet dat ik 't niet moet doen, maar alleen het idee al dat ik binnen tien minuten zijn gezicht zou kunnen zien..![]()
Ik verwijder eigenlijk het liefst mn ex'en zo snel mogelijk uit MSN. Maarja, dan krijg je wel eens het verwijt hoe je ' zo hard ' kunt zijn. Om de dag nadat je het uit maakt, gewoon helemaal geen contact meer opzoekt .. het zo maar in 1 dag laat vallen .. etc. Dames die op je gevoelens proberen te spelenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:23 schreef Lastpost het volgende:
Heb trouwens nog nooit een ex verwijdert uit m'n MSN, andersom ook nog niet voorgekomen.
Overigens ook in dit topic weer voldoende zaken waarbij ik denk, ja dát had ik nou ook en wie weet komt dat moment ook wel weer, alles kan kapot zullen we maar zeggen.
Niet dat ik de perfecte partner was, ik heb fouten gemaakt en haar hoogstwaarschijnlijk niet de aandacht gegeven die ik zou moeten geven. Helaas weet ik dat niet, want een duidelijke verklaring heb ik nog niet mogen krijgen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik word af en toe nog zo boos over het feit dat hij de makkelijkste weg heeft gekozen. Geen moeite doen voor iets wat iets heel moois had kunnen worden. Waarom zou je communiceren en het proberen op te lossen als je het ook kan uitmaken? Makkelijk toch?![]()
En ook nog wel verdrietig. Zonder op te scheppen had hij een hele goeie aan mij. Ik deed alles voor hem. Hij hoefde bij wijze van spreken maar met z'n vingers te knippen en ik deed het.Waarom heb ik dit dan verdiend?
![]()
WAAROM VERDOMME!!!
Ja gewoon verder gaan met je leven, dat herken ik ook wel. Mij aan m'n lot overlaten en zonder schuldgevoel gewoon vrolijk verder gaan met je leven.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet dat ik de perfecte partner was, ik heb fouten gemaakt en haar hoogstwaarschijnlijk niet de aandacht gegeven die ik zou moeten geven. Helaas weet ik dat niet, want een duidelijke verklaring heb ik nog niet mogen krijgen.
Maar verder kan ik alleen maar instemmen met je post. Waarom moeite doen als je gewoon weg kunt lopen? De doos gaat gewoon weg, doet haar best om alle schuld bij mij neer te leggen, en gaat verder met haar leven. Dat is simpelweg niet eerlijk. Niet eerlijk voor mij, maar ook niet eerlijk voor haar. Gaat ze dit grapje later weer uithalen bij iemand anders? Ziet ze nu echt niet dat dit aan twee personen te wijten was?
Ach, er is bier en wijn, en het begint in te slaan....
Waarom willen 'exen' altijd een verklaring? Dat levert in 9 van de 10 gevallen vaak alleen maar ergere agressie op en door dat antwoord krijg je weer andere vragen..quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet dat ik de perfecte partner was, ik heb fouten gemaakt en haar hoogstwaarschijnlijk niet de aandacht gegeven die ik zou moeten geven. Helaas weet ik dat niet, want een duidelijke verklaring heb ik nog niet mogen krijgen.
Maar verder kan ik alleen maar instemmen met je post. Waarom moeite doen als je gewoon weg kunt lopen? De doos gaat gewoon weg, doet haar best om alle schuld bij mij neer te leggen, en gaat verder met haar leven. Dat is simpelweg niet eerlijk. Niet eerlijk voor mij, maar ook niet eerlijk voor haar. Gaat ze dit grapje later weer uithalen bij iemand anders? Ziet ze nu echt niet dat dit aan twee personen te wijten was?
Ach, er is bier en wijn, en het begint in te slaan....
Waarom een verklaring? Omdat je daar recht op hebt! En wat heb je aan verzachten? Ik heb liever een eerlijk antwoord, maar het is steeds weer een ander verhaal. Nee daar schiet je wat mee op.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom willen 'exen' altijd een verklaring? Dat levert in 9 van de 10 gevallen vaak alleen maar ergere agressie op en door dat antwoord krijg je weer andere vragen..
Dat ze de schuld bij je neer probeert te leggen is toch logisch? En dat het niet eerlijk is, nee nou en? Dat is hetzelfde dat als je het uitmaakt met je vriend / vriendin en zegt dat je wel vrienden wilt blijven, maar je donders goed weet dat je dat alleen maar zegt om het moment van het uit maken wat te verzachten.
Als ik deze topics zo door lees krijg ik vooral het idee dat mannen gedumpt worden en dat het onverwachts gebeurt..quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:34 schreef JoeBravo het volgende:
de verklaring wel krijgen wordt je niet veel beter van, ik iig niet. Ondanks een te begrijpen uitleg, blijft het pijn doen om te zien dat de ander niet meer gelooft in iets waar je zelf nog wel in gelooft, geen kansen ziet waar je zelf wel kansen ziet.
Ik voel me op dit moment met name verraden en in de steek gelaten, ook al weet ik dat dat niet helemaal terecht is.
Maar toch....
Je hebt daar helemaal geen recht op. Dat voelt zo .. Een relatie is niet een wettelijk gebonden iets, zelfs als je gaat trouwen is dat slechts alleen financieel zo.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom een verklaring? Omdat je daar recht op hebt! En wat heb je aan verzachten? Ik heb liever een eerlijk antwoord, maar het is steeds weer een ander verhaal. Nee daar schiet je wat mee op.
Jij zit in die positie dus dan is dat makkelijk praten.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als je in een relatie zit, en je bent zelf degene die het uitmaakt, is het een stuk makkelijker om direct de deur dicht te gooien voor die ander en door te gaan met je leven. Ook na jaren van relatie.
Ook al zit je niet in die situatie, je hebt immers ook vrienden die het zelfde door maken. Of dat nu degene is die het uitmaakt of waarin de ander het uitmaakt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij zit in die positie dus dan is dat makkelijk praten.
Ja meid ik ken ook het mes aan twee kanten maar ik vindt dan jij hier echt met de verkeerde instelling in het verkeerde topic zit. Zoals je vast hebt kunnen lezen is dit meer het topic van de mensen die achtergelaten zijn. Daarom zijn hier ook 82 deeltjes en die andere kant.. tja die kan ik niet eens vinden. En de achterblijvers kant is nu eenmaal vele malen slechter te verwerken dan die andere kant. Je zit nu jezelf te projecteren op de andere kant om je zelf beter te voelen heb ik het idee. Gebeurt hier ook,, I agree, maar je snapt wat ik bedoel...quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ook al zit je niet in die situatie, je hebt immers ook vrienden die het zelfde door maken. Of dat nu degene is die het uitmaakt of waarin de ander het uitmaakt.
Volgens mij is het niet perse makkelijker voor degene die het uitmaakt dan voor wie het uitgemaakt wordt. Het gaat om de pijn van het rouwproces. De hartverscheurende momenten van het inzien dat het niet verder kan, oftewel het misselijk makend gevoel van leegte. De onbeschrijfelijke en wellicht onterechte gevoel van woede, het huilen van zeeën van tranen en het jezelf verliezen in zwelgen.quote:Op zondag 6 september 2009 09:36 schreef usrfobiwan het volgende:
[..]
Ja meid ik ken ook het mes aan twee kanten maar ik vindt dan jij hier echt met de verkeerde instelling in het verkeerde topic zit. Zoals je vast hebt kunnen lezen is dit meer het topic van de mensen die achtergelaten zijn. Daarom zijn hier ook 82 deeltjes en die andere kant.. tja die kan ik niet eens vinden. En de achterblijvers kant is nu eenmaal vele malen slechter te verwerken dan die andere kant. Je zit nu jezelf te projecteren op de andere kant om je zelf beter te voelen heb ik het idee. Gebeurt hier ook,, I agree, maar je snapt wat ik bedoel...
Jij drukt het nog netjes uit, ik vind het net een troll.quote:Op zondag 6 september 2009 09:36 schreef usrfobiwan het volgende:
[..]
Ja meid ik ken ook het mes aan twee kanten maar ik vindt dan jij hier echt met de verkeerde instelling in het verkeerde topic zit. Zoals je vast hebt kunnen lezen is dit meer het topic van de mensen die achtergelaten zijn. Daarom zijn hier ook 82 deeltjes en die andere kant.. tja die kan ik niet eens vinden. En de achterblijvers kant is nu eenmaal vele malen slechter te verwerken dan die andere kant. Je zit nu jezelf te projecteren op de andere kant om je zelf beter te voelen heb ik het idee. Gebeurt hier ook,, I agree, maar je snapt wat ik bedoel...
Daar had ik in het begin ook behoorlijk last van....quote:Op zondag 6 september 2009 15:29 schreef zwartedoos het volgende:
Iemand tips om te eten? Heb al sinds gistermorgen niks meer gegeten, als ik eraan denk ga ik al over mn nek
Tis dat je die smilie erbij hebt gezet, maar ik vind dat eigenlijk niet zo heel grappig...quote:Op zondag 6 september 2009 16:03 schreef zwartedoos het volgende:
Heb net een heel klein stukje komkommer gehad maar mn maag ligt zo in de knoop dat dat er meteen weer uitkwam
Ik ken het, bij mij hangt het er nog steeds om(aan/uit) maar voel het liefdesverdriet wel.quote:Op zondag 6 september 2009 16:03 schreef zwartedoos het volgende:
Heb net een heel klein stukje komkommer gehad maar mn maag ligt zo in de knoop dat dat er meteen weer uitkwam
Sterkte kerel...en een pasklare oplossing is er niet. iedereen gaat er op z'n eigen manier mee om. Maar uit dit draadje blijkt wel dat de pijn ooit weg gaat. Bovendien kun je je hier soms even lekker laven aan de steun van anderen en/of uithuilen.quote:Op zondag 6 september 2009 17:01 schreef Johan_81 het volgende:
Nou... hoi dan maar.zo te zien heeft niemand een kant en klare oplossing geloof ik.. bah.
Dude, je bent al net zo'n skelet als ik!quote:Op zondag 6 september 2009 17:02 schreef JoeBravo het volgende:
ik heb ook nog steeds moeite met eten. ben 2 kilo kwijtgeraakt de afgelopen weken, en dat is heel wat voor iemand die al 15 jaar 65 kilo weegt
quote:Op zondag 6 september 2009 17:17 schreef zwartedoos het volgende:
Dat eten gaat vandaag niet meer lukkenBen ook al paar kilo kwijt geloof ik, mn broeken zakken me van mn kont iig
quote:Op zondag 6 september 2009 17:33 schreef zwartedoos het volgende:
Zou zo graag bij m zijn nu...lekker tegen elkaar aan op de bank en m nooit meer loslaten
dat heb ik ook wel gemerkt alleen wil ik ze niet en moet er niet aan denken, ik wil alleen maar hemquote:Op zondag 6 september 2009 18:04 schreef usrfobiwan het volgende:
voel me eigenlijk super op het moment. Opeens azen er een stuk of drie vrouwen op mij. zoals "hee nu je weer vrij bent...." Alleen heb ik niet zo veel met ze. Maar voelt wel goed dat ik in de picture ben bij het andere geslacht
quote:Op zondag 6 september 2009 18:22 schreef Bravebart het volgende:
* Dipper meldt
Stomme zondagen ook; nergens goed voor
Het is zondag, dus de supermarkten zijn al dichtquote:
Bier moet je altijd in huis hebben.quote:Op zondag 6 september 2009 18:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is zondag, dus de supermarkten zijn al dichtMaar ik heb chocola, dat werkt bij vrouwen ook altijd
I know, ik ben een slechte student wat dat betreft, maargoed ik kom mn avond wel doorquote:
Anders kom je naar Utrecht.quote:Op zondag 6 september 2009 18:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know, ik ben een slechte student wat dat betreft, maargoed ik kom mn avond wel door
Ja, treinticket enzoquote:
Oké, jammer.quote:Op zondag 6 september 2009 18:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, treinticket enzoBedankt voor het aanbod, maar ik moet ff op de kleintjes letten komende maanden
Ik volg dit topic al een tijdje en wat ik er van begrijp is dat zowel degene die het uitmaakt als degene die achterblijft het moeilijk kan hebben met de beslissing.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:34 schreef sitting_elfling het volgende:
Waarom willen 'exen' altijd een verklaring? Dat levert in 9 van de 10 gevallen vaak alleen maar ergere agressie op en door dat antwoord krijg je weer andere vragen..
Dat ze de schuld bij je neer probeert te leggen is toch logisch? En dat het niet eerlijk is, nee nou en? Dat is hetzelfde dat als je het uitmaakt met je vriend / vriendin en zegt dat je wel vrienden wilt blijven, maar je donders goed weet dat je dat alleen maar zegt om het moment van het uit maken wat te verzachten.
Waarom? Laat me je één woord geven: hoop.quote:Op zondag 6 september 2009 19:28 schreef maartjeh het volgende:
Ik werd een half uur geleden door een jongen meegevraagd naar de bioscoop.
..sta ik net onder de douche te bedenken hoe ik m'n ex wil gaan vragen of hij een filmpje met me wil kijken/iets met me wil gaan drinken.![]()
![]()
Hij is verloofd. Ik moet verdomme doorgaan. Waarom zou ik nog tijd en energie in die jongen stoppen?
kan iemand de hoop van mij aub ff door de plee spoelen oid? ik word er krankjorum van!quote:Op zondag 6 september 2009 19:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Waarom? Laat me je één woord geven: hoop.
Ik weet niet of het nog hoop is. Ergens natuurlijk wel, maar ik denk dat het ook gewoon het gevoel is van lekker vertrouwd in zijn armen te kunnen zijn voor even. Maar ik wéét dat het tussen ons toch gewoon over is.quote:Op zondag 6 september 2009 19:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Waarom? Laat me je één woord geven: hoop.
Hoop houden sloopt je. Zowel geestelijk als lichamelijk.quote:Op zondag 6 september 2009 19:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan iemand de hoop van mij aub ff door de plee spoelen oid? ik word er krankjorum van!![]()
Ik moet haar eigenlijk even bellen om wat zaken te regelen, maar ben bang voor wat het horen van haar stem met me gaat doen
Ach ja, elke vrouw heeft zo haar enorm leuke trekjesquote:Op zondag 6 september 2009 20:18 schreef usrfobiwan het volgende:
ff dipje nu![]()
was filmpjes overzetten kom ik vakantie filmpjes tegen van ons. en toen dacht ik aan momenten die ik nooit meer zal meemaken met een andere vrouw. De typische eigen dingetjes van haar...
zucht... moest het ff van mij afschrijven...
Ik had je toch wat van mijn vet aangeboden.quote:Op zondag 6 september 2009 17:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, je bent al net zo'n skelet als ik!Ben ook afgevallen en was ook al zo dun. Voel me nu een beetje als Christian Bale in the Machinist....
Dus ik ga even wat eten klaar maken, lijkt me wel verstandig.
Misschien heb ik het niet meer nodig. Ben ordinair Chinees wezen halen. Normaal krijg je genoeg voor drie dagen, maar ik heb het vanavond, in drie etappes helemaal opgegeten.quote:Op maandag 7 september 2009 00:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had je toch wat van mijn vet aangeboden.
Ik kreeg een sms: "Heb ik een x tijd om iets te doen, heb jij 't contact weer verbrokenquote:Op maandag 7 september 2009 00:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien heb ik het niet meer nodig. Ben ordinair Chinees wezen halen. Normaal krijg je genoeg voor drie dagen, maar ik heb het vanavond, in drie etappes helemaal opgegeten.![]()
En wat voor informatie maakt dat je trots bent?
quote:Op maandag 7 september 2009 00:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kreeg een sms: "Heb ik een x tijd om iets te doen, heb jij 't contact weer verbroken" Kom ik thuis, lees ik hier op FOK! dat meneer zich zit te vervelen. Ja hallo, daar ben ik toch niet voor.
Als je geen tijd wil maken, maar mij alleen nodig hebt voor tijdverdrijf dan kan je de pot op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |