Ik durf niet (meer).quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gaat het hier altijd over tieten?Maar je hebt wel een beetje gelijk
Ja op heel FOK! dan, niet echt hier.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hebben wij het altijd over tieten? Zeg even zodra ik dat doe, want dat is het teken dat ik niet meer in dit draadje hoef te posten.
Ah, de standaard posts als "swaffel haar!", "Ik zou haar geven!" en "Fobo? Neuken?" Die zijn hier gelukkig redelijk absent.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Ja op heel FOK! dan, niet echt hier.
Kloonquote:
Heb je wel gelijk in jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Ja op heel FOK! dan, niet echt hier.
Ja en bier en tieten, maar je hoort niemand over bier en piemels.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, de standaard posts als "swaffel haar!", "Ik zou haar geven!" en "Fobo? Neuken?" Die zijn hier gelukkig redelijk absent.
Idd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in jaZolang het hier maar enigszins normaal blijft
Open een topic erover zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en bier en tieten, maar je hoort niemand over bier en piemels.
Watje.quote:
I know, maar KPD is best vermakelijk somsquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
@Bravebart: Een kloon om in de krochten van Fok! te duiken? Er is meer op internet hoor.
Idd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know, maar KPD is best vermakelijk soms
quote:
Waarom wil je die zien dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. En geef even door wanneer jij je bier-en-piemels-topic geopend hebt?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know, maar KPD is best vermakelijk soms
Mag ik vragen wat de amusementsfactor dan precies is?quote:
Om te zien hoe jij je frustratie over de afwezigheid van zo'n topic assertief aanpakt natuurlijk!quote:
Nou frustratie is wel een groot woord.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om te zien hoe jij je frustratie over de afwezigheid van zo'n topic assertief aanpakt natuurlijk!
"Je had erbij moeten zijn"quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Mag ik vragen wat de amusementsfactor dan precies is?
quote:
Je kwam redelijk gefrustreerd over hoor. Als mijn aannames te voorbarig waren, bij deze mijn welgemeende excuses. Maar dan moet je er nóóóóóít meer over beginnen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou frustratie is wel een groot woord.
quote:
Het valt af en toe gewoon op.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kwam redelijk gefrustreerd over hoor. Als mijn aannames te voorbarig waren, bij deze mijn welgemeende excuses. Maar dan moet je er nóóóóóít meer over beginnen.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het valt af en toe gewoon op.Maar ik zal het niet meer doen hoor.
* in een hoekje huilen gaatquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WTF is dat voor een dooddoener? Als ik de geschiedenisboeken moet geloven had ik ook bij de moord op Kennedy aanwezig moeten zijn. Dat wil nog niet zeggen dat ik erbij wìl zijn. Dus hier kan ik niks mee, excuus voor mijn directe lompheid.
quote:
Ligt ook aan je interesse natuurlijk wat je zelf tof vindt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
* in een hoekje huilen gaat
Naja, het is lastig uit te leggen, je hebt er af en toe wel toffe topics, maar ik weet zo ff geen voorbeeld![]()
Zo vaak kom ik er stiekem niet...
Whehehe...wel de smaakmaker, maar niet het ingrediënt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
* in een hoekje huilen gaat
Naja, het is lastig uit te leggen, je hebt er af en toe wel toffe topics, maar ik weet zo ff geen voorbeeld![]()
Zo vaak kom ik er stiekem niet...
Ik ben redelijk ouderwets vrees ik. Maar ook weer niet te ouderwets. In alles.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ligt ook aan je interesse natuurlijk wat je zelf tof vindt.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehehe...wel de smaakmaker, maar niet het ingrediënt.Ik zie momenteel geen reden om daar te gaan kijken.
Ik kom er ook niet zo vaak, maar ik kan me er soms ook wel vermaken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom niet?Ik kom er zelf bijna nooit, maar soms is het wel vermakelijk wat ze nu weer voor maffe topicreeks hebben
Ja, oké, maarre....ik weet dus absoluut niet wat ik me dus nu voor moet stellen daarbij. Ik dacht dat het gewoon om platte seks ging, maar jullie reacties geven een ander beeld...quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom niet?Ik kom er zelf bijna nooit, maar soms is het wel vermakelijk wat ze nu weer voor maffe topicreeks hebben
Vooral omdat ik ik werkelijk geen idee heb waar jullie het over hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toch een aparte topicwending, van exen naar KPD
Aanmelden is zeggen 'Ja ik wil' in een topic en je krijgt toegangquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, oké, maarre....ik weet dus absoluut niet wat ik me dus nu voor moet stellen daarbij. Ik dacht dat het gewoon om platte seks ging, maar jullie reacties geven een ander beeld...En me speciaal aanmelden voor een topicreeks waarin gesproken wordt over poepseks of zo (of ga ik nu te ver?) is voor mij niet de moeite van het aanmelden waard.
We gaan teveel offtopicquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vooral omdat ik ik werkelijk geen idee heb waar jullie het over hebben.
En Yvonne een foto van je piemel mailen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aanmelden is zeggen 'Ja ik wil' in een topic en je krijgt toegangJe hoeft geen hele motivatie te schrijven hoor
Ja, dat werkte dus niet, de bijlage was te groot.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En Yvonne een foto van je piemel mailen.![]()
Ik word iets te melig geloof ik.![]()
Net gedaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:54 schreef Bravebart het volgende:
We gaan teveel offtopicDoe nou maar gewoon aanvragen, praten we morgen weer verder
Foto van mijn piemel? Euh....ik heb geen camera met voldoende pixels...quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En Yvonne een foto van je piemel mailen.![]()
Ik word iets te melig geloof ik.![]()
Raap me op!quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat werkte dus niet, de bijlage was te groot.___________
Vanaf nu weer ontopicOh en ik ga slapen, daaaag kinders
Ik geloof dat zijn verzoek om ontopic te gaan even uitgesteld moet worden?quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb voor de eerste keer sinds weken echt heerlijk geslapen!Ik hoop dat ik niet te voorbarig ben, maar volgens mij heb ik de weg omhoog gevonden!
Wat zit je haar leuk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En ik heb een ochtendhumeur.De eerste die iets verkeerd zegt heeft een probleem.
Dank.quote:
Er zegt toch niemand dat je alles moet lezen alvorens je verhaal kwijt te kunnen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ahem kuch weten jullie dat de slowchat van jullie toch echt redelijk irritant word. Er zijn meerdere mensen die hun verhaal kwijt willen en die moeten zich eerst door slowchats heen banen.
Point takenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind positieve dingen best leuk om te lezen en fijn dat je wat aan elkaar hebt maar de laatste topics vlogen vol met hele slowchats onderling en dat maakt reageren op een ander moeilijker en dat wilde ik toch echt wel duidelijk maken.
Nou heb ik ook geen behoefte om buiten de deur te eten, vreemdgaan zal ik sowieso al nooit doen nadat mij dat een keer is aangedaan, dat is gewoon lame.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:44 schreef formerjellybean het volgende:
@lastpost goed dat je daarin eerlijk ben geweest . Dat siert je en daarin heb je op lang termijn veel meer aan.
Ik moest ook altijd die verhalen aanhoren en dan met zo'n toon van: "Dat heb jij lekker niet he.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:22 schreef usrfobiwan het volgende:
Neemt ze godver contact op met me via msn : "hoe gaat het"
Heel verhaal over haar weekend wat ze allemaal gaat doen etc.
was net uit het gat aan het kruipen en op de rand beland. Krijg je dat weer...
Goedzo!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:28 schreef usrfobiwan het volgende:
ja heb het snel afgebroken; veel plezier en neem over een maand of wat wel weer is contact met je op. sjuus.
Dat is dan toch leeftijd verschil. Mijn ex is ook 9 jaar jonger en dan ga je toch anders omquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:32 schreef usrfobiwan het volgende:
Ja kom op zeg dat pik ik echt niet dat soort gelul, ben geen 20 meer. (35 om precies te zijn) zjj is overigens 26...
Bordeline is ook niet een van de makkelijkste dingen .Bij mij is het gelukkig in lichte mate en heb therapie aangeslagen (ben 7 jaar therapievrij) Er zijn ook zulke heftige verschillende vormen. Helaas hebben een boel die inzicht in zichzelf niet en is hulp ook vaak niet mogelijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:17 schreef usrfobiwan het volgende:
Mijn ex heeft ook bordeline. Ze wil niet geholpen worden, jaartje gehad maar klikte niet met psych. (maar dat was voor mijn relatie met haar) Ze heeft totaal geen compassie en dat heeft ze zelf niet eens door. Alles nemen en niks geven... en ik maar alles geven als een prins aan zijn prinses in alle opzichten die je maar kan bedenken.
Na ze mij het hoge woord had verteld heb ik alles op een rijtje kunnen zetten en wat een verschrikking het eigenlijk is geweest voor mij. Daarom heb ik er niet zo veel moeite mee om haar los te laten. Mis alleen de sex eigenlijk...
Mijn ex had geen borderline, maar dat jij haar alles gaf en (bijna) niks terug kreeg had ik ook. Besefte me dat pas toen de ergste pijn weg was en ik alles op een rijtje kan zetten. Heb als een mak hondje achter haar aan gelopen, dat gaat me dus nooit meer gebeuren. En zoals ik eerder zei, ik besefte me gisteren dat ik niet specifiek haar mis, maar eerder het hebben van een relatie, waaronder ook sex valtquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:17 schreef usrfobiwan het volgende:
Mijn ex heeft ook bordeline. Ze wil niet geholpen worden, jaartje gehad maar klikte niet met psych. (maar dat was voor mijn relatie met haar) Ze heeft totaal geen compassie en dat heeft ze zelf niet eens door. Alles nemen en niks geven... en ik maar alles geven als een prins aan zijn prinses in alle opzichten die je maar kan bedenken.
Na ze mij het hoge woord had verteld heb ik alles op een rijtje kunnen zetten en wat een verschrikking het eigenlijk is geweest voor mij. Daarom heb ik er niet zo veel moeite mee om haar los te laten. Mis alleen de sex eigenlijk...
quote:
Met deze opmerking heb je mijn dag weer gemaaktquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:53 schreef De_Groentenboer het volgende:
Nu weet ik wel hoe ze echt is. Ben ook in 1 klap genezen van dat sentimentele gejank. Ik wil dat *piep*wijf niet meer terug, laat d'r in de stront zakken en mijn naam kreunen tijdens de sex(OH WACHT!)
Héél goed van jezelf! Zo moet je 't ook zien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:46 schreef Forevah het volgende:
..Ik heb nu zoiets van: Het is jouw stomme fout als je niet voor mij kiest! Ik ben het beste dat zij kan wensen en als zij dat niet inziet... Pech gehad...
Als ik het zo hoor is jouw ex echt een sukkel!quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:56 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Héél goed van jezelf! Zo moet je 't ook zien.
Wat dat betreft denk ik ook wel zo over m'n ex. Ook wat betreft de cultuurverschillen tussen ons. (Hij is Turks, ik Nederlands.) Hij zal geen ander Nederlands meisje tegenkomen die zó begaan is met zijn geloof en zijn cultuur, en die hem daar zó in steunt als dat ik doe.
En als je de ex hoort denk je hetzelfde van haar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:11 schreef Forevah het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor is jouw ex echt een sukkel!
Daar zou ik niet zo zeker van zijn Lastpost, dat als je hem hoort je hetzelfde van mij zal denken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En als je de ex hoort denk je hetzelfde van haar waarschijnlijk.
Waarmee ik niets wil zeggen/suggereren hoor, maar zo gaat het nou eenmaal bij gevoelskwesties, dan heb je beiden vaak een andere waarheid en interpreteer je zaken anders.
Ken maar weinig voorbeelden waarbij beiden precies hetzelfde zeiden over dezelfde kwesties waar ze mee zaten.![]()
Maar inderdaad, klinkt niet als de jongen waar je verliefd op zou worden.
Ik ben het er wel mee eens.. *kuch*quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ahem kuch weten jullie dat de slowchat van jullie toch echt redelijk irritant word. Er zijn meerdere mensen die hun verhaal kwijt willen en die moeten zich eerst door slowchats heen banen.
Poeh na een maand.... Laat haar gewoon lekker...quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:46 schreef De_Groentenboer het volgende:
Zo.. heb even een heftig gesprek via msn achter de rug, ze heeft nu(na een maand)een andere kerel. Die overigens dezelfde naam als ik heeft, lekker wrang. Ze reageerde er heel bot op en toen kwamen al mijn frustraties eruit. Ze heeft me erg pijn gedaan door dingen te zeggen als
''wij hadden nooit iets moeten hebben''
''je weet helemaal niks van me''
''ik wist dat dit zou gebeuren dus heb ik maar een show opgehouden''
etc etc etc..
Ik zat/zit te trillen achter de pc, ben zo ongelovelijk pissig op die hoer en haar nieuwe boy. Ik zou die 2 het liefste helemaal het grafje in helpen.. maar wie help ik daarmee..
Nogal. Maar ik voel me gelukkig al stukken beter dan in het begin.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:27 schreef Lastpost het volgende:
Nee, dan heb ik in dit geval niets gezegt.
Helemaal een kut situatie dan trouwens.
Joh, we helpen elkaar toch door rotte tijden heen? Schijt dat dat dan soms slowchat wordt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:28 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens.. *kuch*
Ben ik het wel mee eens. Het is moeilijk te verkroppen, maar één moet de eerste zijn. Mijn ex was ook na een maand in een soort van verkering. Maakt haar even blij en houd haar gedachten van het verwerken af. Dat is haar manier van hier mee omgaan, is altijd zo geweest. Struisvogelpolitiek noemen ze dat, geloof ik.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Poeh na een maand.... Laat haar gewoon lekker...
Expres goed. De film mag zo heten, maar mijn Engels kent geen basterd, wel een bastardquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:36 schreef Forevah het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Het is moeilijk te verkroppen, maar één moet de eerste zijn. Mijn ex was ook na een maand in een soort van verkering. Maakt haar even blij en houd haar gedachten van het verwerken af. Dat is haar manier van hier mee omgaan, is altijd zo geweest. Struisvogelpolitiek noemen ze dat, geloof ik.
Heb je jouw ondertitel expres goed/verkeerd geschreven? De film heet Inglourious Basterds namelijk.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:33 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nogal. Maar ik voel me gelukkig al stukken beter dan in het begin.![]()
[..]
Joh, we helpen elkaar toch door rotte tijden heen? Schijt dat dat dan soms slowchat wordt.
Ook dat, ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gelukkig maar.![]()
En ik lees liever wat slowchat dan 10 reacties die aangeven dat ze het slowchat vervelend vinden.![]()
Anyway, ik kwam er net achter dat ik al ruim een half jaar niet meer bij het graf van m'n vriendinnetje ben geweest en vraag mezelf bijna hardop af waarom.
Denk dat het toch ergens de angst is dat ik weer een terugval krijg als ik daar weer rondloop in die stad en haar weer direct bezoek, dat terwijl ik de laatste keren dat ik er was eigenlijk zeer op m'n gemak was en niet bepaald in een rouwstemming was.
Toch wil ik er heen, niet eens omdat het 'moet' ofzo.
Vage ik.![]()
Iddquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:09 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ook dat, ja.
Ik zou gewoon gaan op een moment dat je je goed voelt. En het zou toch niet vreemd zijn dat het iets met je doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |