abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72427949
Ahem kuch weten jullie dat de slowchat van jullie toch echt redelijk irritant word. Er zijn meerdere mensen die hun verhaal kwijt willen en die moeten zich eerst door slowchats heen banen.
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:56:29 #152
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72428043
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ahem kuch weten jullie dat de slowchat van jullie toch echt redelijk irritant word. Er zijn meerdere mensen die hun verhaal kwijt willen en die moeten zich eerst door slowchats heen banen.
Er zegt toch niemand dat je alles moet lezen alvorens je verhaal kwijt te kunnen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72428283
Nee maar jullie zijn niet de enige in dit topic en je kan best een beetje rekening . Andere gaven het ook al eerder aan ik doe het alleen even directer. Dit is niet bedoeld als slowchat topic er zijn genoeg andere slowchat topics.
  vrijdag 4 september 2009 @ 12:29:34 #154
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72428846
Ach joh, iedere lach is er toch maar weer eentje, kan niet zitten met de slowchat hier af en toe hoor, degene die écht iets te melden hebben - no offence hehe - worden toch wel gehoord en indien nodig/gewenst van een antwoord voorzien.

Wel leip trouwens, ik bezorg de post bij de psycholoog waar ik volgende week begin.
Vandaag had ik nog 'sjans' ook op straat tijdens de post, een bijzonder leuk meisje vroeg of ik een warme chocomelk wilde omdat het zo slecht weer was, heerlijk geouwehoert en toen het wat droger werd ben ik maar weer verder gegaan en binnenkort gaan we wat drinken in de kroeg hier.
En ja, ze weet dat ik een vriendin heb, dat heb ik er maar even bij vermeld voordat het ineens op iets heel anders uitloopt en toen bleek dat ze zelf ook al een vriend had waar ik mee in hetzelfde voetbalelftal heb gezeten.

Om nog even in te haken in de slowchat/offtopic discussie, iedereen hier in dit topic heeft wel behoefte aan aandacht dunkt me, hoeven toch niet enkel "Ach wat kut" en "Het leven gaat door" berichten te zijn of een "Zoveel visjes in de zee" variant om je op te beuren?
pi_72429022
Ik vind positieve dingen best leuk om te lezen en fijn dat je wat aan elkaar hebt maar de laatste topics vlogen vol met hele slowchats onderling en dat maakt reageren op een ander moeilijker en dat wilde ik toch echt wel duidelijk maken.
  vrijdag 4 september 2009 @ 12:37:42 #156
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72429066
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind positieve dingen best leuk om te lezen en fijn dat je wat aan elkaar hebt maar de laatste topics vlogen vol met hele slowchats onderling en dat maakt reageren op een ander moeilijker en dat wilde ik toch echt wel duidelijk maken.
Point taken

OT
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_72429073
man zeur niet zo wees blij dat we het ondanks alles toch nog gezellig hebben!
pi_72429265
@lastpost goed dat je daarin eerlijk ben geweest . Dat siert je en daarin heb je op lang termijn veel meer aan.
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:11:31 #159
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72430016
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:44 schreef formerjellybean het volgende:
@lastpost goed dat je daarin eerlijk ben geweest . Dat siert je en daarin heb je op lang termijn veel meer aan.
Nou heb ik ook geen behoefte om buiten de deur te eten, vreemdgaan zal ik sowieso al nooit doen nadat mij dat een keer is aangedaan, dat is gewoon lame.
Al ben ik wel impulsief wat relaties aan gaat, als ik het idee heb dat ik beter match met een ander (niet van de ene op de andere dag) en dit het toch niet helemaal is kan ik ook zo een relatie afkappen, nogal een vervelend trekje dat ik maar probeer te onderdrukken, zeker nu ik samenwoon en we nog voldoende plannen hebben.

Had het vroeger helemaal snel, als het dan niet iedere dag perfect, geweldig en met totale verliefdheid was kapte ik er gewoon mee omdat ik het idee had dat het dan toch de ware niet was, die hebben namelijk nooit ruzie, nooit woorden, nooit een humeur naar elkaar toe en willen altijd zien wat de ander wil zien en hetzelfde doen.
Zo dacht ik er toen over in ieder geval (naieve puber toen nog), ben ik ook wel van genezen.
Had toen ook echt van die eisenlijstjes, dit moest ze kunnen, dit moest ze willen, dat moest ze accepteren en zo moest ze over dingen denken ... werkt natuurlijk voor geen meter, maar oke.

Qua relaties ben ik nou eenmaal een moeilijke, altijd al geweest en het is al een godswonder dat ik nu al ruim een jaar een relatie heb met éen en dezelfde persoon.
Ik ben eigenlijk ook te flirterig, te open, te ruimdenkend en te egoïstisch voor een monogame relatie, maar toch wil ik die vastigheid, die liefde enz.
Makkelijk hé.
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:22:24 #160
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72430340
Neemt ze godver contact op met me via msn : "hoe gaat het "
Heel verhaal over haar weekend wat ze allemaal gaat doen etc.

was net uit het gat aan het kruipen en op de rand beland. Krijg je dat weer...

.: It is better to burn out, then fade away :.
.: Sometimes tears say al there is to say :.
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:25:17 #161
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72430417
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:22 schreef usrfobiwan het volgende:
Neemt ze godver contact op met me via msn : "hoe gaat het "
Heel verhaal over haar weekend wat ze allemaal gaat doen etc.

was net uit het gat aan het kruipen en op de rand beland. Krijg je dat weer...

Ik moest ook altijd die verhalen aanhoren en dan met zo'n toon van: "Dat heb jij lekker niet he. "

Lekker steeds de wond opentrekken en er zout in strooien.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:28:30 #162
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72430477
ja heb het snel afgebroken; veel plezier en neem over een maand of wat wel weer is contact met je op. sjuus.
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:29:29 #163
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72430503
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:28 schreef usrfobiwan het volgende:
ja heb het snel afgebroken; veel plezier en neem over een maand of wat wel weer is contact met je op. sjuus.
Goedzo!
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:32:33 #164
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72430583
Ja kom op zeg dat pik ik echt niet dat soort gelul, ben geen 20 meer. (35 om precies te zijn) zjj is overigens 26...
pi_72430635
Bij mijn ex die mij dumpte voor een ander op een niet nette manier door broer,die heeft nu dat meisje waar die mij voor dumpte uiteindelijk met een van zijn vrienden vandoor ging.
Daar heeft die moeite mee. Ik ga met zijn broer gewoon om en hij zoekt via hem toch contact met me. Broer vertelde ook dat die naar psycholoog gaat wat voor hem heel wat is. Zijn broer zei ook al dat ik maar net alsof ik moet doen alsof ik dat niet weet . Waarom mij dat verteld is snap ik nog niet helemaal.
pi_72430773
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:32 schreef usrfobiwan het volgende:
Ja kom op zeg dat pik ik echt niet dat soort gelul, ben geen 20 meer. (35 om precies te zijn) zjj is overigens 26...
Dat is dan toch leeftijd verschil. Mijn ex is ook 9 jaar jonger en dan ga je toch anders om
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:32:22 #167
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72432323
Valt mij op dat jij het maar blijft hebben over 'dat hij naar de psycholoog gaat'. Vindt je dat raar? Kan mij namelijk best voorstellen dat hij helemaal in de put zit. Eerst met jouw uitmaken met de hoop op beter en gepaaid waarschijnlijk door 'de andere', verliefd geworden, moeilijk moeilijk allemaal. dan wordt dat uiteindelijk toch niets en denkt nu 'hoe had ik zo stom kunnen zijn'. valt in een diepe put en daarom misschien de psycholoog.

Vervolgens hoor jij dat via broer. Maar je mag het eigenlijk niet weten. etc etc. Nu probeert hij weer contact te zoeken waarschijnlijk uit spijt en dergelijke. Een psycholoog zou hem kunnen helpen één en ander op een rijtje te kunnen zetten voor zichzelf.

Ik weet niet meer precies hoe het gegaan is het hele verhaal, dus kan dingen verkeerd interpreteren.
Wat wil je nou precies aangeven met jouw terugkerende psychologen verhaal. Wat voor antwoord zoek jij?

Klinkt misschien negatief maar is absoluut niet zo bedoelt hoor
pi_72432893
Het is voor mij even een dilemma (ik heb zelf in de hulpverlening gezeten wegens borderline).
Hij was daar nogal raar over aan het doen toen en dan is het een hele rare ervaring dat degene die nogal neerbuigend is geweest nu zelf gaat.
Het is iets wat ik niet verwacht had ook hoe ik hem ken.
Ten tweede snap ik niet dat het aan mij verteld is omdat het toch uit is tussen ons en we wel contact hebben maar ook matig. Zijn broer vertelde het me en ik eigenlijk ook zoiets heb van als hij wilde dat ik het wist zelf vertelde.
Nu is het een olifant in de kamer kwestie, ik weet iets persoonlijks via broer en moet doen alsof neus bloed,terwijl ik eerlijk gezegd trots ben dat die hulp heeft gezocht en ik als ik eerlijk ben toch ook wel aan hem duidelijk maken.
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:17:41 #169
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72433534
Mijn ex heeft ook bordeline. Ze wil niet geholpen worden, jaartje gehad maar klikte niet met psych. (maar dat was voor mijn relatie met haar) Ze heeft totaal geen compassie en dat heeft ze zelf niet eens door. Alles nemen en niks geven... en ik maar alles geven als een prins aan zijn prinses in alle opzichten die je maar kan bedenken.

Na ze mij het hoge woord had verteld heb ik alles op een rijtje kunnen zetten en wat een verschrikking het eigenlijk is geweest voor mij. Daarom heb ik er niet zo veel moeite mee om haar los te laten. Mis alleen de sex eigenlijk...
pi_72434087
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:17 schreef usrfobiwan het volgende:
Mijn ex heeft ook bordeline. Ze wil niet geholpen worden, jaartje gehad maar klikte niet met psych. (maar dat was voor mijn relatie met haar) Ze heeft totaal geen compassie en dat heeft ze zelf niet eens door. Alles nemen en niks geven... en ik maar alles geven als een prins aan zijn prinses in alle opzichten die je maar kan bedenken.

Na ze mij het hoge woord had verteld heb ik alles op een rijtje kunnen zetten en wat een verschrikking het eigenlijk is geweest voor mij. Daarom heb ik er niet zo veel moeite mee om haar los te laten. Mis alleen de sex eigenlijk...
Bordeline is ook niet een van de makkelijkste dingen .Bij mij is het gelukkig in lichte mate en heb therapie aangeslagen (ben 7 jaar therapievrij) Er zijn ook zulke heftige verschillende vormen. Helaas hebben een boel die inzicht in zichzelf niet en is hulp ook vaak niet mogelijk.
Ik denk wel dat je er goed aan gedaan hebt voor jezelf te kiezen.
pi_72434367
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:17 schreef usrfobiwan het volgende:

Mijn ex had geen borderline, maar dat jij haar alles gaf en (bijna) niks terug kreeg had ik ook. Besefte me dat pas toen de ergste pijn weg was en ik alles op een rijtje kan zetten. Heb als een mak hondje achter haar aan gelopen, dat gaat me dus nooit meer gebeuren. En zoals ik eerder zei, ik besefte me gisteren dat ik niet specifiek haar mis, maar eerder het hebben van een relatie, waaronder ook sex valt

Vanavond/morgen haar verjaardagsfeest, eigenlijk blij dat ik er niet bij ben. Ze wordt toch weer te bezopen en dan heb je niks aan haar. Maar toch voel ik me buiten gesloten aangezien ik het altijd heel goed kon vinden met haar vrienden. Maar wahtever, als zij me er niet bij wil, haar probleem, ik ga vanavond en morgen toch lekker feesten met mn vrienden (direct ook afleiding van haar )
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  vrijdag 4 september 2009 @ 16:46:10 #172
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_72436276
Zo.. heb even een heftig gesprek via msn achter de rug, ze heeft nu(na een maand)een andere kerel. Die overigens dezelfde naam als ik heeft, lekker wrang. Ze reageerde er heel bot op en toen kwamen al mijn frustraties eruit. Ze heeft me erg pijn gedaan door dingen te zeggen als

''wij hadden nooit iets moeten hebben''
''je weet helemaal niks van me''
''ik wist dat dit zou gebeuren dus heb ik maar een show opgehouden''
etc etc etc..
Ik zat/zit te trillen achter de pc, ben zo ongelovelijk pissig op die hoer en haar nieuwe boy. Ik zou die 2 het liefste helemaal het grafje in helpen.. maar wie help ik daarmee..
'sup.
  vrijdag 4 september 2009 @ 16:50:23 #173
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72436401
Achja de steken in je rug, die horen er bij sommige relaties blijkbaar ook bij.
Heb het ook meegemaakt, krijg je ineens opmerkingen naar je toe, de enige nog lulliger, pijnlijker en gevoellozer als de ander en heb jij het ineens allemaal gedaan en veroorzaakt.

Nee, dat vind ik zo triest als je je echt laat kennen op die manier.
En waar het voor nodig is, ik heb geen idee, aard van het beestje denk ik dan maar.
  vrijdag 4 september 2009 @ 16:53:59 #174
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_72436500
Nu weet ik wel hoe ze echt is. Ben ook in 1 klap genezen van dat sentimentele gejank. Ik wil dat *piep*wijf niet meer terug, laat d'r in de stront zakken en mijn naam kreunen tijdens de sex(OH WACHT! )
'sup.
pi_72436618
Goed zo groenteboer..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')