Er zegt toch niemand dat je alles moet lezen alvorens je verhaal kwijt te kunnen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ahem kuch weten jullie dat de slowchat van jullie toch echt redelijk irritant word. Er zijn meerdere mensen die hun verhaal kwijt willen en die moeten zich eerst door slowchats heen banen.
Point takenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind positieve dingen best leuk om te lezen en fijn dat je wat aan elkaar hebt maar de laatste topics vlogen vol met hele slowchats onderling en dat maakt reageren op een ander moeilijker en dat wilde ik toch echt wel duidelijk maken.
Nou heb ik ook geen behoefte om buiten de deur te eten, vreemdgaan zal ik sowieso al nooit doen nadat mij dat een keer is aangedaan, dat is gewoon lame.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:44 schreef formerjellybean het volgende:
@lastpost goed dat je daarin eerlijk ben geweest . Dat siert je en daarin heb je op lang termijn veel meer aan.
Ik moest ook altijd die verhalen aanhoren en dan met zo'n toon van: "Dat heb jij lekker niet he.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:22 schreef usrfobiwan het volgende:
Neemt ze godver contact op met me via msn : "hoe gaat het"
Heel verhaal over haar weekend wat ze allemaal gaat doen etc.
was net uit het gat aan het kruipen en op de rand beland. Krijg je dat weer...
Goedzo!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:28 schreef usrfobiwan het volgende:
ja heb het snel afgebroken; veel plezier en neem over een maand of wat wel weer is contact met je op. sjuus.
Dat is dan toch leeftijd verschil. Mijn ex is ook 9 jaar jonger en dan ga je toch anders omquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:32 schreef usrfobiwan het volgende:
Ja kom op zeg dat pik ik echt niet dat soort gelul, ben geen 20 meer. (35 om precies te zijn) zjj is overigens 26...
Bordeline is ook niet een van de makkelijkste dingen .Bij mij is het gelukkig in lichte mate en heb therapie aangeslagen (ben 7 jaar therapievrij) Er zijn ook zulke heftige verschillende vormen. Helaas hebben een boel die inzicht in zichzelf niet en is hulp ook vaak niet mogelijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:17 schreef usrfobiwan het volgende:
Mijn ex heeft ook bordeline. Ze wil niet geholpen worden, jaartje gehad maar klikte niet met psych. (maar dat was voor mijn relatie met haar) Ze heeft totaal geen compassie en dat heeft ze zelf niet eens door. Alles nemen en niks geven... en ik maar alles geven als een prins aan zijn prinses in alle opzichten die je maar kan bedenken.
Na ze mij het hoge woord had verteld heb ik alles op een rijtje kunnen zetten en wat een verschrikking het eigenlijk is geweest voor mij. Daarom heb ik er niet zo veel moeite mee om haar los te laten. Mis alleen de sex eigenlijk...
Mijn ex had geen borderline, maar dat jij haar alles gaf en (bijna) niks terug kreeg had ik ook. Besefte me dat pas toen de ergste pijn weg was en ik alles op een rijtje kan zetten. Heb als een mak hondje achter haar aan gelopen, dat gaat me dus nooit meer gebeuren. En zoals ik eerder zei, ik besefte me gisteren dat ik niet specifiek haar mis, maar eerder het hebben van een relatie, waaronder ook sex valtquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:17 schreef usrfobiwan het volgende:
Mijn ex heeft ook bordeline. Ze wil niet geholpen worden, jaartje gehad maar klikte niet met psych. (maar dat was voor mijn relatie met haar) Ze heeft totaal geen compassie en dat heeft ze zelf niet eens door. Alles nemen en niks geven... en ik maar alles geven als een prins aan zijn prinses in alle opzichten die je maar kan bedenken.
Na ze mij het hoge woord had verteld heb ik alles op een rijtje kunnen zetten en wat een verschrikking het eigenlijk is geweest voor mij. Daarom heb ik er niet zo veel moeite mee om haar los te laten. Mis alleen de sex eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |