Das dan best snel als ik het goed begrepen heb! (Toch? Zo lang geleden is je eerste post hier toch niet?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:50 schreef Bravebart het volgende:
LevenIk wilde hier gewoon ff posten
Al denk ik dat ik hier over een paar weken wel weg ben
Ik heb ook nogsteeds moeite met naar bed gaan ookal ben ik moe. Ik ben bang dat ik teveel ga liggen nadenken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:49 schreef Barbusse het volgende:
Hoi.Naar bed gaan lukt nog niet zo...
Mijn eerste post met dit account niet neequote:Op vrijdag 4 september 2009 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das dan best snel als ik het goed begrepen heb! (Toch? Zo lang geleden is je eerste post hier toch niet?)Doe je goed!
Vandaar deze veronderstelling?
Ja maar, ja maar, ja maar...ik ga toch zo echt, en dan ga ik niet nadenken en niet dromen...quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook nogsteeds moeite met naar bed gaan ookal ben ik moe. Ik ben bang dat ik teveel ga liggen nadenken.
En ff een slaapmutsje nemen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook nogsteeds moeite met naar bed gaan ookal ben ik moe. Ik ben bang dat ik teveel ga liggen nadenken.
Die heb ik niet.quote:
Kijk, dat zijn goede berichten! Nu wij (= de rest) nog.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn eerste post met dit account niet neeMaar ik heb hier ook pas gepost na een aantal maanden, dus het is maar relatief
Maar het gaat wel steeds beter eigenlijk, ik kan dr steeds beter loslaten enzoAf en toe wel een licht dipje, maar ik lig er iig niet meer wakker van
Nu hopen dat het in de winter ook goed blijft gaan, want dat is altijd mijn ultieme dip seizoen
Ja hallo, dan moet er wel iemand zijn die dat kan biedenquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn goede berichten! Nu wij (= de rest) nog.En maak je geen zorgen over winterdipjes. De winter is de gelegenheid tot genegenheid. Dus zoek die op zou ik zeggen!
Heb je toevallig ook een man in de aanbieding?quote:
Hmmm...quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een man in de aanbieding?
quote:
Geloof me, zodra ik over deze situatie heen ben ga ik ruim 10 jaar achterstand inhalen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja hallo, dan moet er wel iemand zijn die dat kan biedenIk ben zowat 20 jaar op zoek geweest, dus ik hoop niet dat het weer 20 jaar gaat duren
![]()
En voor jullie komt het ook wel
quote:
Ajoh, niet zo negatiefquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geloof me, zodra ik over deze situatie heen ben ga ik ruim 10 jaar achterstand inhalen.Of niet natuurlijk. Ik kan het verleerd zijn natuurlijk. Of sowieso altijd al slecht daarin zijn geweest natuurlijk.
Ik ben niet negatief. Alleen een beetje bezord dat ik het verleerd ben. We hebben het immers niet over fietsen toch? Maar er is maar één manier om er achter te komen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:09 schreef Bravebart het volgende:
Ajoh, niet zo negatiefJe denkt van tevoren altijd een stuk negatiever dan hoe het uiteindelijk allemaal uitpakt is mijn ervaring
Eigenlijk is hier voor een vrouw ook niks te doen hequote:
Ik klikte en kreeg geen toegang. Ik weet genoeg.quote:
Mwa, in zekere zin welquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief. Alleen een beetje bezord dat ik het verleerd ben. We hebben het immers niet over fietsen toch? Maar er is maar één manier om er achter te komen!
Gaat het hier altijd over tieten?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eigenlijk is hier voor een vrouw ook niks te doen he, het gaat altijd over tieten en nu ook vrouwlijke slaapmutsjes.
Moet je aanvragen johquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik klikte en kreeg geen toegang. Ik weet genoeg.
Hebben wij het altijd over tieten? Zeg even zodra ik dat doe, want dat is het teken dat ik niet meer in dit draadje hoef te posten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eigenlijk is hier voor een vrouw ook niks te doen he, het gaat altijd over tieten en nu ook vrouwlijke slaapmutsjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |