Dus huil hier verder!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk komt het goed. Everything that ends in Hell, ends well. Zij begon het gevecht, ik beëindig het.
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik qua incasseringsvermogen aan het eind van m'n latijn ben. Ik weet simpelweg geen andere oplossing.![]()
Hier soortgelijks, contact verbroken. Trok het echt niet meer.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk komt het goed. Everything that ends in Hell, ends well. Zij begon het gevecht, ik beëindig het.
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik qua incasseringsvermogen aan het eind van m'n latijn ben. Ik weet simpelweg geen andere oplossing.![]()
Groot gelijk. Als het jou meer energie kost dan dat het oplevert, dan moet je ermee ophouden. Hoe graag je ook leuk en fatsoenlijk contact zou willen houden met je ex. Op dit moment zuigt ze me geestelijk leeg, alsof ik een prooi ben voor een bloedzuiger. Bloedzuigers trek je makkelijk van je lichaam af. Doet pijn, maar slechts voor een korte tijd. Dus gewoon doen, anders loop je kans op infectie. En dan duurt het jaren voordat het weg is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hier soortgelijks, contact verbroken. Trok het echt niet meer.
Mooi omschreven.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groot gelijk. Als het jou meer energie kost dan dat het oplevert, dan moet je ermee ophouden. Hoe graag je ook leuk en fatsoenlijk contact zou willen houden met je ex. Op dit moment zuigt ze me geestelijk leeg, alsof ik een prooi ben voor een bloedzuiger. Bloedzuigers trek je makkelijk van je lichaam af. Doet pijn, maar slechts voor een korte tijd. Dus gewoon doen, anders loop je kans op infectie. En dan duurt het jaren voordat het weg is.
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank! Soms veroorloof ik mij dichterlijke vrijheden om mijn gebroken hart te tonen.
Nou, dan heb je er bij deze meer dan voldoende gevonden..quote:
Als ik weer eens liederlijk creatief ben volgen er meer.quote:
Ik heb een klootzak te koop.quote:
Jeuj!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik weer eens liederlijk creatief ben volgen er meer.
Heb je foto's? Zet hem op marktplaats! Ook al zal de aanbieding verwijdert worden, maak een screenshot en mail die naar hem!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb een klootzak te koop.![]()
[..]
Ik beloof niks hoor. Liederlijk gedrag in het verleden garandeert geen creativiteit in de toekomst. Maar ik zal mijn best doen..quote:Jeuj!
Foto's genoeg, maar dat durf ik toch niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je foto's? Zet hem op marktplaats! Ook al zal de aanbieding verwijdert worden, maak een screenshot en mail die naar hem!![]()
[..]
Ik beloof niks hoor. Liederlijk gedrag in het verleden garandeert geen creativiteit in de toekomst. Maar ik zal mijn best doen..![]()
Komt goed meid.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Foto's genoeg, maar dat durf ik toch niet.![]()
Je hoeft het niet te beloven hoor.Ik zie het vanzelf wel een keer.
Truste!quote:Op woensdag 2 september 2009 00:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt goed meid.Als je het niet erg vind ga ik nu even Bob Dylan luisteren en dan naar bed. Truste Tuxxx!
Je kunt 'm laten verbouwen hoor, geen probleem.quote:
Ha! ik zit al sinds 8 uur op het werk en heb nog niks gedaanquote:Op woensdag 2 september 2009 10:51 schreef Chev het volgende:
Ach wees blij dat je niet net als mij om half 9 op kantoor was ipv half 10 zoals het hoorde en nu al 2 1/2 uur niks aan 't doen ben
Hmm niet fijn als je met liefdes verdriet op je werk zit en er geen werk is, spreek uit ervaring..quote:Op woensdag 2 september 2009 11:08 schreef usrfobiwan het volgende:
Ha! ik zit al sinds 8 uur op het werk en heb nog niks gedaan
Lijkt me ook ja, en kan me goed voorstellen dat je geen medeleven heb met hem die het toekomtquote:Op woensdag 2 september 2009 13:27 schreef formerjellybean het volgende:
Dubbel gevoel ex en praten wel weer.
Dat zijn broer vertelde dat die naar psycholoog gaat is raar want ik kan er weinig mee.
Hij schijnt bedonderd te zijn door meisje waar die mij voor dumpte op een niet nette manier en om heel eerlijk te zijn kan ik niet echt meeleven. Voor mij is dit gewoon boontje komt om zijn loontje.
Hij voelt nu hoe ik me toen voelde.
Ergens is dat een heel wrang gevoel.
Mijn huisarts heeft me goed op weg geholpen, maar aan dit nachtelijke berichtje is te merken dat ik er nog niet ben. Malen is echt niet mijn ding, toch doe ik het zo af en toe.quote:Op donderdag 3 september 2009 03:23 schreef dreamzk het volgende:
Ga ik foto's kijken, ben nu helemaal kapot. Slecht idee... Mischien zoals anderen van ons maar binnenkort naar de huisarts om dit op te lossen. Wist niet dat je zoveel verdriet en pijn van iemand kon krijgen... Het lukt me gewoon niet om over haar heen te komen, alhoewel het al 4 maanden geleden is (tering, tijd gaat toch best snel...)
Herinner me nog dat ik spontaan haar bij de burger king een zoen gaf, de blik die ze me toen gaf, onbetaalbaar. Dat soort momenten blijven door mn hoofd spoken. Heel mooie momenten maar zo pijnlijk, terwijl ik 2/3 weken geleden erom kon lachen. Godver, ik mis haar en wil haar terug. Mijn meisje...
quote:Op donderdag 3 september 2009 03:23 schreef dreamzk het volgende:
Ga ik foto's kijken, ben nu helemaal kapot. Slecht idee... Mischien zoals anderen van ons maar binnenkort naar de huisarts om dit op te lossen. Wist niet dat je zoveel verdriet en pijn van iemand kon krijgen... Het lukt me gewoon niet om over haar heen te komen, alhoewel het al 4 maanden geleden is (tering, tijd gaat toch best snel...)
Herinner me nog dat ik spontaan haar bij de burger king een zoen gaf, de blik die ze me toen gaf, onbetaalbaar. Dat soort momenten blijven door mn hoofd spoken. Heel mooie momenten maar zo pijnlijk, terwijl ik 2/3 weken geleden erom kon lachen. Godver, ik mis haar en wil haar terug. Mijn meisje...
Je mag mijn ex wel hebben hoor....quote:
ik heb dat ook hoor, wil zoveel dingen nog zeggen, doen en regelen, maar ineens ploef weg.. sta ik daar als een sukkel voor me uit te kijken, of te janken als een kind..quote:Op donderdag 3 september 2009 08:04 schreef JoeBravo het volgende:
waarom krijg ik pudding in m'n hoofd op het moment dat ik ons huis in stap? alles wat de dagen ervoor bij me opkwam aan gedachten die ik tegen haar kwijt wil, verdwijnen als sneeuw voor de zon als ik haar zie, om nog sneller weer terug te keren als ik er weer vertrek.. ARGH!
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:07 schreef Flugel83 het volgende:
Hmm dit topic ook ontdekt. Dacht dat ik zo ongeveer de enige op deze aardkloot was die zich momenteel zo bagger voelt. Ex heeft twee maand geleden de relatie verbroken om onverklaarbare redenen, relatie van 6 jaar waarvan 2½ samenwonen naar de mallemoeren
. Nooit gedacht dat ik me ooit zo klote zou voelen
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:25 schreef Flugel83 het volgende:
Dat heb ik gemerkt bij het terugbladeren van de voorgaande topics. Zo ontzettend veel herkenbaarheid in diverse reacties, damn. Misschien dat ik morgen een poging ga doen om me ei hier kwijt te raken
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:39 schreef littledrummergirl het volgende:
m net weer buitengeschopt en de deur in zn gezicht dichtgegooid toen hij hier in ons huis even wat kwam doen![]()
Ik maak het beetje praten wat we konden steeds verder kapot, maar dat komt alleen maar omdat ie zichzelf niet meer is. IK wil heel graag een beetje on speaking terms kunnen blijven, maar het wil gewoon niet lukken, we worden allebei steeds gemener.. en nu heb ik zelfs de deur in zn gezicht gegooid.. dat heb ik al die 6 jaar daarvoor nooit gedaan en nu ineens doe ik het![]()
ik wil kunnen blijven praten, aan die zes jaar heb ik prachtige herinneringen en ik heb iemand nodig die kan zeggen "weet je nog die keer dat we...." en hij is de enige die dat kan.. en nu is dat ook weg.. alsof zes jaar gewoon nooit geweest is.
waarom kan ik nou niet gewoon mn best doen en aardig doen, ondanks wat er mij geflikt is.
![]()
Welkom Flugelquote:Op donderdag 3 september 2009 15:07 schreef Flugel83 het volgende:
Hmm dit topic ook ontdekt. Dacht dat ik zo ongeveer de enige op deze aardkloot was die zich momenteel zo bagger voelt. Ex heeft twee maand geleden de relatie verbroken om onverklaarbare redenen, relatie van 6 jaar waarvan 2½ samenwonen naar de mallemoeren
. Nooit gedacht dat ik me ooit zo klote zou voelen
Het klinkt misschien best stom, maar ik krijg een raar gevoel bij een post lezen van een moment waarop ik zelf dacht dat alles goed was en dat ik geen idee had wat me te wachten stond terwijl hij dat al wel wist.quote:
Same.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het klinkt misschien best stom, maar ik krijg een raar gevoel bij een post lezen van een moment waarop ik zelf dacht dat alles goed was en dat ik geen idee had wat me te wachten stond terwijl hij dat al wel wist.![]()
Dat is idd hele rare logica en het gaat nergens over. En zoals ik het nu lees gaat dat waarschijnlijk niet fatsoenlijk opgelost worden.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:23 schreef Barbusse het volgende:
Nou...het is oorlog hoor.![]()
Krijg ik mailtjes van haar, heel koel en zakelijk, dat ze op mijn vragen (die notabene over de zakelijke afhandeling gaan, inboedel ed) niet meer inhoudelijk ingaat omdat we al "verder" zijn en ze de situatie zo snel mogelijk wil afhandelen. Ja, hallóóó, daar ben ik nu ook mee bezig muts!
In diezelfde mails gaat zij opeens allemaal persoonlijke vragen stellen. "Hoe voel je je?" "Hoe reageerden je ouders?" En meer nog persoonlijker vragen. Waar haalt ze de arrogantie vandaan om mijn vragen niet te beantwoorden onder het mom van "verder gaan", en tegelijkertijd zelf wel echt persoonlijke vragen te gaan stellen? Ik dacht altijd dat zij de ratio vertegenwoordigde in onze relatie, maar haar reacties slaan werkelijk nergens op...wat voor logica hanteert dat kind in haar kop?
Gaat ze mij na een hele boze mail van mij (Ja, ik was héél pissig hierover, sue me!) lekker doodzwijgen. Hoe volwassen.
![]()
Ik wil dit ook graag fatsoenlijk afhandelen, maar gaat dat nog lukken?
Nee, ik weet ook echt niet wat ik ermee moet. Maar we vinden wel een oplossing hoor. Ik in ieder geval wel. En je kent haar inderdaad niet. Maar ik ook niet meer eigenlijk....quote:Op donderdag 3 september 2009 23:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is idd hele rare logica en het gaat nergens over. En zoals ik het nu lees gaat dat waarschijnlijk niet fatsoenlijk opgelost worden.Maarja dat is alleen gebaseerd op tekst natuurlijk, want ik ken haar verder niet.
Dat je haar niet meer kent klinkt grappigquote:Op donderdag 3 september 2009 23:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook echt niet wat ik ermee moet. Maar we vinden wel een oplossing hoor. Ik in ieder geval wel. En je kent haar inderdaad niet. Maar ik ook niet meer eigenlijk....
Mwoah...misschien niet grappig, maar het scheelt wel. Ik had vanmiddag een enorme dip, zat jankend op de bank. Ben even haar laatste mailtjes door wezen lezen, en nu is de dip weg. En eigenlijk is dat diep triest ja. Maar eerlijk gezegd vind ik het triester voor haar dan voor mij. Haar gedrag is enorm veranderd, en niet ten goede. Niet dat zij er onder zal lijden, er is toch niemand die haar ermee confronteren zal. En mijn werk is het niet meer. Ik ben immers van deze verplichtingen door haar ontslagen.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat je haar niet meer kent klinkt grappig, daar dat is het natuurlijk helemaal niet.
Je bleef zo lang weg hier, ik begon me af te vragen of het wel goed ging.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mwoah...misschien niet grappig, maar het scheelt wel. Ik had vanmiddag een enorme dip, zat jankend op de bank. Ben even haar laatste mailtjes door wezen lezen, en nu is de dip weg. En eigenlijk is dat diep triest ja. Maar eerlijk gezegd vind ik het triester voor haar dan voor mij. Haar gedrag is enorm veranderd, en niet ten goede. Niet dat zij er onder zal lijden, er is toch niemand die haar ermee confronteren zal. En mijn werk is het niet meer. Ik ben immers van deze verplichtingen door haar ontslagen.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je bleef zo lang weg hier, ik begon me af te vragen of het wel goed ging.
Ok.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank voor de zorgen, maar ze zijn niet nodig. Soms gaat het slecht, soms gaat het beter. Maar ik weet nog steeds 100% zeker dat ik hier als een beter mens uit ga komen. Dus mijn optimisme en debiel humor ben ik nog niet kwijt. Zodra die weg zijn, dàn mag je je zorgen gaan maken.
Kijk, das goed nieuws!quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ok.Ik heb soms ook nog wel wat slechte momenten, maar die duren gelukkig niet meer zo lang.
Nouja afgezien van af en toe een slecht moment, best goed. Ik heb nogsteeds hetzelfde standpunt dat ik me niet laat kapotmaken door een kutjanus die denkt dat de hele wereld om hem draait.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk, das goed nieuws!Hoest verder met u dan?
Kijk, that's the spirit!quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja afgezien van af en toe een slecht moment, best goed. Ik heb nogsteeds hetzelfde standpunt dat ik me niet laat kapotmaken door een kutjanus die denkt dat de hele wereld om hem draait.
Dat weet ik niet, ik hoop het.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk, that's the spirit!Laat zien dat je sterker bent dan hem, hoe zieliger hij zich zal voelen en hoe kleiner hij over zal komen tegenover z'n vrienden! Don't get mad, get even!
Ach, dat is natuurlijk ook niet het uiteindelijk doel natuurlijk. Je moet over die eikel heen komen. Als je tegelijkertijd ook over die eikel heen kunt lopen, is dat alleen mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik hoop het.
Dat is ook zo. Een mooie bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, dat is natuurlijk ook niet het uiteindelijk doel natuurlijk. Je moet over die eikel heen komen. Als je tegelijkertijd ook over die eikel heen kunt lopen, is dat alleen mooi meegenomen.Maar niet noodzakelijk.
Zolang jij je maar weer gewoon goed voelt. Dat is het belangrijkst. Nu, als je het niet erg vind gaat Barbusse weer slapen. Morgen weer een drukke dag met verregaande strategische beslissingen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Een mooie bijkomstigheid.
Truste!quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang jij je maar weer gewoon goed voelt. Dat is het belangrijkst. Nu, als je het niet erg vind gaat Barbusse weer slapen. Morgen weer een drukke dag met verregaande strategische beslissingen.![]()
Truste Tuxxx!
Das dan best snel als ik het goed begrepen heb! (Toch? Zo lang geleden is je eerste post hier toch niet?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:50 schreef Bravebart het volgende:
LevenIk wilde hier gewoon ff posten
Al denk ik dat ik hier over een paar weken wel weg ben
Ik heb ook nogsteeds moeite met naar bed gaan ookal ben ik moe. Ik ben bang dat ik teveel ga liggen nadenken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:49 schreef Barbusse het volgende:
Hoi.Naar bed gaan lukt nog niet zo...
Mijn eerste post met dit account niet neequote:Op vrijdag 4 september 2009 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das dan best snel als ik het goed begrepen heb! (Toch? Zo lang geleden is je eerste post hier toch niet?)Doe je goed!
Vandaar deze veronderstelling?
Ja maar, ja maar, ja maar...ik ga toch zo echt, en dan ga ik niet nadenken en niet dromen...quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook nogsteeds moeite met naar bed gaan ookal ben ik moe. Ik ben bang dat ik teveel ga liggen nadenken.
En ff een slaapmutsje nemen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook nogsteeds moeite met naar bed gaan ookal ben ik moe. Ik ben bang dat ik teveel ga liggen nadenken.
Die heb ik niet.quote:
Kijk, dat zijn goede berichten! Nu wij (= de rest) nog.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn eerste post met dit account niet neeMaar ik heb hier ook pas gepost na een aantal maanden, dus het is maar relatief
Maar het gaat wel steeds beter eigenlijk, ik kan dr steeds beter loslaten enzoAf en toe wel een licht dipje, maar ik lig er iig niet meer wakker van
Nu hopen dat het in de winter ook goed blijft gaan, want dat is altijd mijn ultieme dip seizoen
Ja hallo, dan moet er wel iemand zijn die dat kan biedenquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn goede berichten! Nu wij (= de rest) nog.En maak je geen zorgen over winterdipjes. De winter is de gelegenheid tot genegenheid. Dus zoek die op zou ik zeggen!
Heb je toevallig ook een man in de aanbieding?quote:
Hmmm...quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een man in de aanbieding?
quote:
Geloof me, zodra ik over deze situatie heen ben ga ik ruim 10 jaar achterstand inhalen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja hallo, dan moet er wel iemand zijn die dat kan biedenIk ben zowat 20 jaar op zoek geweest, dus ik hoop niet dat het weer 20 jaar gaat duren
![]()
En voor jullie komt het ook wel
quote:
Ajoh, niet zo negatiefquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geloof me, zodra ik over deze situatie heen ben ga ik ruim 10 jaar achterstand inhalen.Of niet natuurlijk. Ik kan het verleerd zijn natuurlijk. Of sowieso altijd al slecht daarin zijn geweest natuurlijk.
Ik ben niet negatief. Alleen een beetje bezord dat ik het verleerd ben. We hebben het immers niet over fietsen toch? Maar er is maar één manier om er achter te komen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:09 schreef Bravebart het volgende:
Ajoh, niet zo negatiefJe denkt van tevoren altijd een stuk negatiever dan hoe het uiteindelijk allemaal uitpakt is mijn ervaring
Eigenlijk is hier voor een vrouw ook niks te doen hequote:
Ik klikte en kreeg geen toegang. Ik weet genoeg.quote:
Mwa, in zekere zin welquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief. Alleen een beetje bezord dat ik het verleerd ben. We hebben het immers niet over fietsen toch? Maar er is maar één manier om er achter te komen!
Gaat het hier altijd over tieten?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eigenlijk is hier voor een vrouw ook niks te doen he, het gaat altijd over tieten en nu ook vrouwlijke slaapmutsjes.
Moet je aanvragen johquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik klikte en kreeg geen toegang. Ik weet genoeg.
Hebben wij het altijd over tieten? Zeg even zodra ik dat doe, want dat is het teken dat ik niet meer in dit draadje hoef te posten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eigenlijk is hier voor een vrouw ook niks te doen he, het gaat altijd over tieten en nu ook vrouwlijke slaapmutsjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |