abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72407954
mood is going down, brace for impact!
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_72408678
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:39 schreef littledrummergirl het volgende:
m net weer buitengeschopt en de deur in zn gezicht dichtgegooid toen hij hier in ons huis even wat kwam doen

Ik maak het beetje praten wat we konden steeds verder kapot, maar dat komt alleen maar omdat ie zichzelf niet meer is. IK wil heel graag een beetje on speaking terms kunnen blijven, maar het wil gewoon niet lukken, we worden allebei steeds gemener.. en nu heb ik zelfs de deur in zn gezicht gegooid.. dat heb ik al die 6 jaar daarvoor nooit gedaan en nu ineens doe ik het

ik wil kunnen blijven praten, aan die zes jaar heb ik prachtige herinneringen en ik heb iemand nodig die kan zeggen "weet je nog die keer dat we...." en hij is de enige die dat kan.. en nu is dat ook weg.. alsof zes jaar gewoon nooit geweest is.

waarom kan ik nou niet gewoon mn best doen en aardig doen, ondanks wat er mij geflikt is.

het komt wel goed.

En toch logisch dat je gemeen tegen hem ben na de laatste tijd!
pi_72409320
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:07 schreef Flugel83 het volgende:
Hmm dit topic ook ontdekt. Dacht dat ik zo ongeveer de enige op deze aardkloot was die zich momenteel zo bagger voelt . Ex heeft twee maand geleden de relatie verbroken om onverklaarbare redenen, relatie van 6 jaar waarvan 2½ samenwonen naar de mallemoeren . Nooit gedacht dat ik me ooit zo klote zou voelen
Welkom Flugel

Mijn eerste post

't komt allemaal wel weer goed op de een of andere manier, ik kom hier alleen nog maar voor morele ondersteuning, 14 maanden single hierzo, en ben redelijk tevreden en gelukkig met mijn leventje nu.

Je bent niet alleen
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  donderdag 3 september 2009 @ 20:49:48 #54
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72411059
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:04 schreef Chev het volgende:

[..]

Mijn eerste post
Het klinkt misschien best stom, maar ik krijg een raar gevoel bij een post lezen van een moment waarop ik zelf dacht dat alles goed was en dat ik geen idee had wat me te wachten stond terwijl hij dat al wel wist.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 3 september 2009 @ 20:59:21 #55
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72411475
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Het klinkt misschien best stom, maar ik krijg een raar gevoel bij een post lezen van een moment waarop ik zelf dacht dat alles goed was en dat ik geen idee had wat me te wachten stond terwijl hij dat al wel wist.
Same.
Kom hier ook af en toe een post/topic tegen waarbij ik even denk, hoe de fuck heeft het zo snel zo kunnen veranderen.
En wie weet denk ik dat over een jaar ook wel weer als ik dit lees.

Heerlijk cliche, maar het leven is toch echt te kort om bij alles stil te blijven staan, alles tien keer te overdenken en alles maar in de weegschaal te leggen qua opmerkingen, uitgaven, gedachten, ruzies enz.
Over een jaar lach je waarschijnlijk over de periode dat je je kut voelde, denk je bij jezelf "wist ik dít maar tóen ik dat schreef", dat is het leuke en het moeilijke van alles in het leven denk ik.
Hoe simpel iets nu lijkt, zo uitzichtloos leek het toen en hoe mooi het toen was, zo vertieft is het enkele maanden later ineens.
Daarom moet je maar gewoon genieten van het moment, kan zo ineens weer over zijn.
pi_72412736
Mijn moeder zegt altijd: Het leven is te kort om er niet van te genieten.

En ja, ik dacht er van de week over na, 1 maand geleden had ik keel ontsteking voelde me onwijs kut een hele week lang, en nu lach ik er om.

Zelfde was voor de maand voor en na mijn relatie voorbij ging, nu heb ik daar ook een dubbel gevoel over, vond het zwak van mezelf dat ik zo was.

Als we alles van te voren wisten dan is het leven ook een stuk saaier, veiliger maar saaier.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72417651
Nu ex en broer en ik gewoon weer elkaar spreken zijn er weer mensen die zitten te stoken. Dat hun heel negatief zijn over mij en ik weet dat dat niet waar is. Hun zelf zijn botte boeren als ze iemand niet mogen dan zeggen ze dat wel. Ik weet ook dat het geen roddelaars zijn.
Wel irritant kun je allemaal weer normaal doen dan is daar weer iemand die probeerd te stoken en bemoeid met dingen die hem niet aangaan. Ik vind het juist fijn dat we allemaal praten en gewoon doen en wil dat zo houden.
pi_72418264
Nou...het is oorlog hoor.
Krijg ik mailtjes van haar, heel koel en zakelijk, dat ze op mijn vragen (die notabene over de zakelijke afhandeling gaan, inboedel ed) niet meer inhoudelijk ingaat omdat we al "verder" zijn en ze de situatie zo snel mogelijk wil afhandelen. Ja, hallóóó, daar ben ik nu ook mee bezig muts!
In diezelfde mails gaat zij opeens allemaal persoonlijke vragen stellen. "Hoe voel je je?" "Hoe reageerden je ouders?" En meer nog persoonlijker vragen. Waar haalt ze de arrogantie vandaan om mijn vragen niet te beantwoorden onder het mom van "verder gaan", en tegelijkertijd zelf wel echt persoonlijke vragen te gaan stellen? Ik dacht altijd dat zij de ratio vertegenwoordigde in onze relatie, maar haar reacties slaan werkelijk nergens op...wat voor logica hanteert dat kind in haar kop?

Gaat ze mij na een hele boze mail van mij (Ja, ik was héél pissig hierover, sue me! ) lekker doodzwijgen. Hoe volwassen.

Ik wil dit ook graag fatsoenlijk afhandelen, maar gaat dat nog lukken?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 3 september 2009 @ 23:33:16 #59
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72418703
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:23 schreef Barbusse het volgende:
Nou...het is oorlog hoor.
Krijg ik mailtjes van haar, heel koel en zakelijk, dat ze op mijn vragen (die notabene over de zakelijke afhandeling gaan, inboedel ed) niet meer inhoudelijk ingaat omdat we al "verder" zijn en ze de situatie zo snel mogelijk wil afhandelen. Ja, hallóóó, daar ben ik nu ook mee bezig muts!
In diezelfde mails gaat zij opeens allemaal persoonlijke vragen stellen. "Hoe voel je je?" "Hoe reageerden je ouders?" En meer nog persoonlijker vragen. Waar haalt ze de arrogantie vandaan om mijn vragen niet te beantwoorden onder het mom van "verder gaan", en tegelijkertijd zelf wel echt persoonlijke vragen te gaan stellen? Ik dacht altijd dat zij de ratio vertegenwoordigde in onze relatie, maar haar reacties slaan werkelijk nergens op...wat voor logica hanteert dat kind in haar kop?

Gaat ze mij na een hele boze mail van mij (Ja, ik was héél pissig hierover, sue me! ) lekker doodzwijgen. Hoe volwassen.

Ik wil dit ook graag fatsoenlijk afhandelen, maar gaat dat nog lukken?
Dat is idd hele rare logica en het gaat nergens over. En zoals ik het nu lees gaat dat waarschijnlijk niet fatsoenlijk opgelost worden. Maarja dat is alleen gebaseerd op tekst natuurlijk, want ik ken haar verder niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_72419091
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat is idd hele rare logica en het gaat nergens over. En zoals ik het nu lees gaat dat waarschijnlijk niet fatsoenlijk opgelost worden. Maarja dat is alleen gebaseerd op tekst natuurlijk, want ik ken haar verder niet.
Nee, ik weet ook echt niet wat ik ermee moet. Maar we vinden wel een oplossing hoor. Ik in ieder geval wel. En je kent haar inderdaad niet. Maar ik ook niet meer eigenlijk....
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 3 september 2009 @ 23:52:22 #61
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72419475
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, ik weet ook echt niet wat ik ermee moet. Maar we vinden wel een oplossing hoor. Ik in ieder geval wel. En je kent haar inderdaad niet. Maar ik ook niet meer eigenlijk....
Dat je haar niet meer kent klinkt grappig , daar dat is het natuurlijk helemaal niet.
pi_72419699
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat je haar niet meer kent klinkt grappig , daar dat is het natuurlijk helemaal niet.
Mwoah...misschien niet grappig, maar het scheelt wel. Ik had vanmiddag een enorme dip, zat jankend op de bank. Ben even haar laatste mailtjes door wezen lezen, en nu is de dip weg. En eigenlijk is dat diep triest ja. Maar eerlijk gezegd vind ik het triester voor haar dan voor mij. Haar gedrag is enorm veranderd, en niet ten goede. Niet dat zij er onder zal lijden, er is toch niemand die haar ermee confronteren zal. En mijn werk is het niet meer. Ik ben immers van deze verplichtingen door haar ontslagen.
  vrijdag 4 september 2009 @ 00:02:25 #63
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72419841
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Mwoah...misschien niet grappig, maar het scheelt wel. Ik had vanmiddag een enorme dip, zat jankend op de bank. Ben even haar laatste mailtjes door wezen lezen, en nu is de dip weg. En eigenlijk is dat diep triest ja. Maar eerlijk gezegd vind ik het triester voor haar dan voor mij. Haar gedrag is enorm veranderd, en niet ten goede. Niet dat zij er onder zal lijden, er is toch niemand die haar ermee confronteren zal. En mijn werk is het niet meer. Ik ben immers van deze verplichtingen door haar ontslagen.
Je bleef zo lang weg hier, ik begon me af te vragen of het wel goed ging.
pi_72419935
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Je bleef zo lang weg hier, ik begon me af te vragen of het wel goed ging.
Dank voor de zorgen, maar ze zijn niet nodig. Soms gaat het slecht, soms gaat het beter. Maar ik weet nog steeds 100% zeker dat ik hier als een beter mens uit ga komen. Dus mijn optimisme en debiel humor ben ik nog niet kwijt. Zodra die weg zijn, dàn mag je je zorgen gaan maken.
  vrijdag 4 september 2009 @ 00:09:18 #65
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72420032
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dank voor de zorgen, maar ze zijn niet nodig. Soms gaat het slecht, soms gaat het beter. Maar ik weet nog steeds 100% zeker dat ik hier als een beter mens uit ga komen. Dus mijn optimisme en debiel humor ben ik nog niet kwijt. Zodra die weg zijn, dàn mag je je zorgen gaan maken.
Ok. Ik heb soms ook nog wel wat slechte momenten, maar die duren gelukkig niet meer zo lang.
pi_72420127
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ok. Ik heb soms ook nog wel wat slechte momenten, maar die duren gelukkig niet meer zo lang.
Kijk, das goed nieuws! Hoest verder met u dan?
  vrijdag 4 september 2009 @ 00:15:34 #67
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72420224
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Kijk, das goed nieuws! Hoest verder met u dan?
Nouja afgezien van af en toe een slecht moment, best goed. Ik heb nogsteeds hetzelfde standpunt dat ik me niet laat kapotmaken door een kutjanus die denkt dat de hele wereld om hem draait.
pi_72420377
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nouja afgezien van af en toe een slecht moment, best goed. Ik heb nogsteeds hetzelfde standpunt dat ik me niet laat kapotmaken door een kutjanus die denkt dat de hele wereld om hem draait.
Kijk, that's the spirit! Laat zien dat je sterker bent dan hem, hoe zieliger hij zich zal voelen en hoe kleiner hij over zal komen tegenover z'n vrienden! Don't get mad, get even!
  vrijdag 4 september 2009 @ 00:23:18 #69
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72420479
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Kijk, that's the spirit! Laat zien dat je sterker bent dan hem, hoe zieliger hij zich zal voelen en hoe kleiner hij over zal komen tegenover z'n vrienden! Don't get mad, get even!
Dat weet ik niet, ik hoop het.
pi_72420552
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, ik hoop het.
Ach, dat is natuurlijk ook niet het uiteindelijk doel natuurlijk. Je moet over die eikel heen komen. Als je tegelijkertijd ook over die eikel heen kunt lopen, is dat alleen mooi meegenomen. Maar niet noodzakelijk.
  vrijdag 4 september 2009 @ 00:26:53 #71
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72420585
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ach, dat is natuurlijk ook niet het uiteindelijk doel natuurlijk. Je moet over die eikel heen komen. Als je tegelijkertijd ook over die eikel heen kunt lopen, is dat alleen mooi meegenomen. Maar niet noodzakelijk.
Dat is ook zo. Een mooie bijkomstigheid.
pi_72420773
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Een mooie bijkomstigheid.
Zolang jij je maar weer gewoon goed voelt. Dat is het belangrijkst. Nu, als je het niet erg vind gaat Barbusse weer slapen. Morgen weer een drukke dag met verregaande strategische beslissingen.
Truste Tuxxx!
  vrijdag 4 september 2009 @ 00:34:37 #73
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72420800
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zolang jij je maar weer gewoon goed voelt. Dat is het belangrijkst. Nu, als je het niet erg vind gaat Barbusse weer slapen. Morgen weer een drukke dag met verregaande strategische beslissingen.
Truste Tuxxx!
Truste! En succes!
  vrijdag 4 september 2009 @ 00:46:48 #74
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72421080
Hallo!?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_72421136
Hoi. Naar bed gaan lukt nog niet zo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')