abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juni 2008 @ 13:08:28 #1
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
  maandag 23 juni 2008 @ 13:17:40 #2
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59624261
tvp dan maar he
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_59624306
Vreemd dat je na een tijdje 'vergeet' waarom je uit elkaar bent gegaan. Herkent iemand dat? Ik heb het over een wederzijdse breuk.
  maandag 23 juni 2008 @ 13:24:52 #4
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59624445
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:19 schreef Disorder het volgende:
Vreemd dat je na een tijdje 'vergeet' waarom je uit elkaar bent gegaan. Herkent iemand dat? Ik heb het over een wederzijdse breuk.
Nee daar heb ik nog geen last van Het is nog te vers allemaal, t is voor mij 3 weken geleden geloof ik
pi_59624614
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:19 schreef Disorder het volgende:
Ja dat herken ik wel. Je gaat alleen nog denken aan de leuke dingen. En de reden waarom je uit elkaar bent gegaan verwatert een beetje..
pi_59624659
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:32 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Ja dat herken ik wel. Je gaat alleen nog denken aan de leuke dingen. En de reden waarom je uit elkaar bent gegaan verwatert een beetje..
Ja dit dus. En bij een wederzijdse breakup is de verleiding dan soms groot om het toch nóg een keer te proberen. Maar dat doet ik niet. Lijkt me niet verstandig. We gaan niet voor niks telkens uit elkaar.
  maandag 23 juni 2008 @ 13:40:25 #7
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_59624785
* Perrin trekt alvast een nieuwe doos tissues open voor algemeen gebruik:
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_59624938
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:34 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ja dit dus. En bij een wederzijdse breakup is de verleiding dan soms groot om het toch nóg een keer te proberen. Maar dat doet ik niet. Lijkt me niet verstandig. We gaan niet voor niks telkens uit elkaar.
Dat klopt. Maar van de andere kant, als jullie allebei het zelfde voelen en elkaar super erg mist.. zegt dat ook wel wat
liefde maakt blind, again.
pi_59625098
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:47 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar van de andere kant, als jullie allebei het zelfde voelen en elkaar super erg mist.. zegt dat ook wel wat
Ik weet niet of ze mij mist, heb haar al een tijdje niet gesproken. En om nou elke keer in datzelfde cirkeltje te lopen. Nee. Dat werkt gewoon niet.
pi_59625868
Mensen, ik sluit me aan bij jullie groep. Na 3 jaar is het opeens over. Twee weken geleden kwam mn vriendin met de mededeling dat het 'gevoel' weg was. En vorige week kwam ze met de mededling dat het uit was...En dat terwijl we 4 weken geleden nog hebben gekeken voor een ander huisje en ze me nooit het idee heeft gegeven dat het gevoel weg zou zijn.

Ik ben eigenlijk nog smoorverliefd op haar. De dag nadat ze het heeft uitgemaakt heeft ze haar spullen al thuis opgehaald. Dat deed me ook heel veel pijn. Dit weekend was echt afzien, maar gelukkig gaat het vandaag wel beter. Ik heb haar gevraagd of ze vanavond langs wil komen, omdat ik gewoon nog even wil praten en onze relatie een waardig afscheid gun.

Vandaag heb ik het gevoel dat ik de verbroken relatie kan accepteren, en dat had ik de andere dagen helemaal niet! Ik weet dat ik niet radeloos moet zijn en vooruit moet kijken. En de ene dag gaat het beter dan de andere. De zondagochtend is zwaar. Alleen wakker worden...Gelukkig staan mn vrienden voor me klaar en heb ik genoeg afleiding. Maar ow wat doet het pijn om zo aan de kant gezet te worden. Twee weken geleden dacht ik nog te trouwen met haar. En nu opeens is het over...

Ik heb geen idee waarom. Ik heb de afgelopen zoveel nagedacht dat ik er hoofdpijn van had. Elke avond heb ik gehuild, terwijl ik helemaal niet emotioneel ben. Het zal wel een paar maanden duren, maar over een tijd, als ik weer alles op de rails heb, weet ik zeker dat ik kan terugkijken op een mooie periode. En als het de ware zou zijn, zou het nu niet uit zijn.

Het klinkt alsof ik het geaccepteerd heb, en vandaag is dat wel zo. Maar morgen kan alles anders zijn en kan ik weer thuis, alleen zittend voor de tv aan het huilen zijn. Maar vanavond komt ze langs en wil ik niet emotioneel zijn en gewoon even dingen bepraten.

Voor iedereen die zich kut voelt: probeer niet te treuren. Probeer het een plekje te geven en het te accepteren. Accepteer ook dat het maanden duurt voordat je er overheen bent. Dat kan niet zomaar over zijn.

Sterkte allemaal...En hoop niet dat het weer goedkomt. Want als het eenmaal uit is geweest, zitten er al scheurtjes. En alleen twee verliefde mensen heb je een toekomst. Hoe kut het ook voelt. Schrijf het vooral van je af. Dat helpt.

Maar de komende maanden zal ik nog heel veel verdriet en pijn hebben...
  maandag 23 juni 2008 @ 14:42:43 #11
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59626148
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:30 schreef thomasch het volgende:
-verhaal-
Welkom bij de club

Samen slaan we ons er wel doorheen
pi_59626605
Wat in mijn geval goed heeft gewerkt, is na maanden weer contact opnemen met je geliefde. Dan zie je dat ze niet zoveel voorstelt, dat ze maar ook een mens is met afgrijselijke kanten, manipulerend en opportunistisch. Dan is je liefdesverdriet in no-time over .
pi_59626634
Jongens, drinken is geen oplossing, slaan wel.
pi_59626808
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:01 schreef Faraow het volgende:
Jongens, drinken is geen oplossing, slaan wel.
Klopt. Maar dan niet op onschuldige mensen. Ga op een vechtsport of koop een bokszak.
  maandag 23 juni 2008 @ 15:17:55 #15
172358 oddman
Introspecteur
pi_59627009
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:00 schreef Schoothondje het volgende:
Wat in mijn geval goed heeft gewerkt, is na maanden weer contact opnemen met je geliefde. Dan zie je dat ze niet zoveel voorstelt, dat ze maar ook een mens is met afgrijselijke kanten, manipulerend en opportunistisch. Dan is je liefdesverdriet in no-time over .
...tenzij je in de tussentijd iets hebt gehad met iemand die héél anders was en waarmee het om héél andere redenen uit ging. Dan kom je er weer achter dat je ex #1 die dingen niet had, toch eigenlijk best aantrekkelijk is... etc.

Nee, als het uit is en je het uit wil houden (of als de ander het uit wil houden. juist dan): afstand. Enige oplossing.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_59627664
Ik heb het gevoel dat het ergste er over anderhalve week wel af is. Ik heb geen idee waarom dit idee tot stand gekomen is, maar toch.

Ik moet nog wel wat afleiding zien te vinden voor de vakantie.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_59627714
Ik zie ook wel pluspunten eigenlijk: Mijn eetlust is normaal, ik slaap redelijk goed (word nog wel vaak minimaal 1 keer wakker maar val snel weer in slaap) en als ik druk ben met iets denk ik redelijk positief na over van alles en nog wat.

Vaak komen die nare gedachten terug bij het stilzitten. Het is nu 4 weken geleden. Een knipperlichtrelatie van een jaar. Denk dat ik over een maand nog best veel aan haar denk, maar dan met minder verdriet.
pi_59628976
Nou ik weet wel dat het veel van je vraagt ben van ellende 3 kilo afgevallen . Daarnaast heb ik voor de komende 2 dagen al weer lekker wat dingen op het programma Morgen nieuwe velgen halen voor mijn auto en woensdag Amsterdam onveilig maken kan niet wachten.
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_59629047
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:47 schreef Milou__ het volgende:

[..]

echt wel liefde maakt je super blind.
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
pi_59629195
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:30 schreef thomasch het volgende:
--knip--

ik weet wat je ongeveer door maakt na 5.6 jaar liep mijn relatie op de klippen zoals je zelf al zegt leuke dingen gaan ondernemen en wat je ook zegt van dat als je stil zit je gaat nadenken en daar wordt je ook gigantisch moe van ! ik weet er alles van... ben van nature toch al een beetje een denker... in combinatie met de relatie wat bijna een maand over is wordt je niet vrolijk van.

ach ze zeggen altijd wel tijd heelt alle wonden maar sommige dingen hebben een zee van tijd nodig
pi_59629926
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:34 schreef JoostPayne het volgende:
Nou ik weet wel dat het veel van je vraagt ben van ellende 3 kilo afgevallen . Daarnaast heb ik voor de komende 2 dagen al weer lekker wat dingen op het programma Morgen nieuwe velgen halen voor mijn auto en woensdag Amsterdam onveilig maken kan niet wachten.
Ik hoop dat je een hele goede tijd hebt woensdag, maar zorg dat je verwachtingen niet te hoog zijn
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  maandag 23 juni 2008 @ 17:44:36 #22
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59630676
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:34 schreef JoostPayne het volgende:
Ik hoop voor je dat het niet regent

Wat gaan jullie doen in Amsterdam eigenlijk?
pi_59631134
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:44 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat het niet regent

Wat gaan jullie doen in Amsterdam eigenlijk?
weten we nog niet ben nog nooit in Amsterdam geweest wat raad je aan ?
  maandag 23 juni 2008 @ 20:20:06 #24
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59634459
quote:
Op maandag 23 juni 2008 18:06 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

weten we nog niet ben nog nooit in Amsterdam geweest wat raad je aan ?
Ligt eraan wat je leuk vind

Als het mooi weer is, zou je in het Vondelpark kunnen gaan hangen (the memories )...
Of je kan de Nieuwedijk/Kalverstraat af om te shoppen. En dan ook meteen maar even de Leidsestraat en het Leidseplein meepakken Er zijn een hoop leuke eettentjes rond het Leidseplein (Korte Leidsedwarsstraat enzo)

Je kan ook een filmpje pakken in Pathe de Munt of de Tushinski.

Je kan natuurlijk ook naar musea gaan Er zitten er een zooitje rondom het Museumplein: het Rijksmuseum, Van Gogh museum etc...

Ow ow...en nog een tip. Je kan gaan eten bij de La Place bovenin de nieuwe centrale bibliotheek (vlakbij het Centraal Station). Daar heb je een mooi uitzicht over de stad
pi_59635539
Oeh, ik wil contact zoeken, wie zegt me dat niet te doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')