Nee daar heb ik nog geen last vanquote:Op maandag 23 juni 2008 13:19 schreef Disorder het volgende:
Vreemd dat je na een tijdje 'vergeet' waarom je uit elkaar bent gegaan. Herkent iemand dat? Ik heb het over een wederzijdse breuk.
Ja dat herken ik wel. Je gaat alleen nog denken aan de leuke dingen. En de reden waarom je uit elkaar bent gegaan verwatert een beetje..quote:Op maandag 23 juni 2008 13:19 schreef Disorder het volgende:
Vreemd dat je na een tijdje 'vergeet' waarom je uit elkaar bent gegaan. Herkent iemand dat? Ik heb het over een wederzijdse breuk.
Ja dit dus. En bij een wederzijdse breakup is de verleiding dan soms groot om het toch nóg een keer te proberen. Maar dat doet ik niet. Lijkt me niet verstandig. We gaan niet voor niks telkens uit elkaar.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel. Je gaat alleen nog denken aan de leuke dingen. En de reden waarom je uit elkaar bent gegaan verwatert een beetje..
Dat klopt. Maar van de andere kant, als jullie allebei het zelfde voelen en elkaar super erg mist.. zegt dat ook wel watquote:Op maandag 23 juni 2008 13:34 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja dit dus. En bij een wederzijdse breakup is de verleiding dan soms groot om het toch nóg een keer te proberen. Maar dat doet ik niet. Lijkt me niet verstandig. We gaan niet voor niks telkens uit elkaar.
Ik weet niet of ze mij mist, heb haar al een tijdje niet gesproken. En om nou elke keer in datzelfde cirkeltje te lopen. Nee. Dat werkt gewoon niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar van de andere kant, als jullie allebei het zelfde voelen en elkaar super erg mist.. zegt dat ook wel wat![]()
liefde maakt blind, again.
Welkom bij de clubquote:Op maandag 23 juni 2008 14:30 schreef thomasch het volgende:
-verhaal-
Klopt. Maar dan niet op onschuldige mensen. Ga op een vechtsport of koop een bokszak.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:01 schreef Faraow het volgende:
Jongens, drinken is geen oplossing, slaan wel.
...tenzij je in de tussentijd iets hebt gehad met iemand die héél anders was en waarmee het om héél andere redenen uit ging. Dan kom je er weer achter dat je ex #1 die dingen niet had, toch eigenlijk best aantrekkelijk is... etc.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:00 schreef Schoothondje het volgende:
Wat in mijn geval goed heeft gewerkt, is na maanden weer contact opnemen met je geliefde. Dan zie je dat ze niet zoveel voorstelt, dat ze maar ook een mens is met afgrijselijke kanten, manipulerend en opportunistisch. Dan is je liefdesverdriet in no-time over.
echt wel liefde maakt je super blind.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar van de andere kant, als jullie allebei het zelfde voelen en elkaar super erg mist.. zegt dat ook wel wat![]()
liefde maakt blind, again.
ik weet wat je ongeveer door maakt na 5.6 jaar liep mijn relatie op de klippenquote:
Ik hoop dat je een hele goede tijd hebt woensdag, maar zorg dat je verwachtingen niet te hoog zijnquote:Op maandag 23 juni 2008 16:34 schreef JoostPayne het volgende:
Nou ik weet wel dat het veel van je vraagt ben van ellende 3 kilo afgevallen. Daarnaast heb ik voor de komende 2 dagen al weer lekker wat dingen op het programma
Morgen nieuwe velgen halen voor mijn auto
en woensdag Amsterdam onveilig maken
kan niet wachten.
Ik hoop voor je dat het niet regentquote:Op maandag 23 juni 2008 16:34 schreef JoostPayne het volgende:
Nou ik weet wel dat het veel van je vraagt ben van ellende 3 kilo afgevallen. Daarnaast heb ik voor de komende 2 dagen al weer lekker wat dingen op het programma
Morgen nieuwe velgen halen voor mijn auto
en woensdag Amsterdam onveilig maken
kan niet wachten.
weten we nog niet ben nog nooit in Amsterdam geweestquote:Op maandag 23 juni 2008 17:44 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het niet regent
Wat gaan jullie doen in Amsterdam eigenlijk?
Ligt eraan wat je leuk vindquote:Op maandag 23 juni 2008 18:06 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
weten we nog niet ben nog nooit in Amsterdam geweestwat raad je aan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |