abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juni 2008 @ 13:08:28 #1
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
  maandag 23 juni 2008 @ 13:17:40 #2
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59624261
tvp dan maar he
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_59624306
Vreemd dat je na een tijdje 'vergeet' waarom je uit elkaar bent gegaan. Herkent iemand dat? Ik heb het over een wederzijdse breuk.
  maandag 23 juni 2008 @ 13:24:52 #4
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59624445
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:19 schreef Disorder het volgende:
Vreemd dat je na een tijdje 'vergeet' waarom je uit elkaar bent gegaan. Herkent iemand dat? Ik heb het over een wederzijdse breuk.
Nee daar heb ik nog geen last van Het is nog te vers allemaal, t is voor mij 3 weken geleden geloof ik
pi_59624614
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:19 schreef Disorder het volgende:
Ja dat herken ik wel. Je gaat alleen nog denken aan de leuke dingen. En de reden waarom je uit elkaar bent gegaan verwatert een beetje..
pi_59624659
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:32 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Ja dat herken ik wel. Je gaat alleen nog denken aan de leuke dingen. En de reden waarom je uit elkaar bent gegaan verwatert een beetje..
Ja dit dus. En bij een wederzijdse breakup is de verleiding dan soms groot om het toch nóg een keer te proberen. Maar dat doet ik niet. Lijkt me niet verstandig. We gaan niet voor niks telkens uit elkaar.
  maandag 23 juni 2008 @ 13:40:25 #7
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_59624785
* Perrin trekt alvast een nieuwe doos tissues open voor algemeen gebruik:
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_59624938
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:34 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ja dit dus. En bij een wederzijdse breakup is de verleiding dan soms groot om het toch nóg een keer te proberen. Maar dat doet ik niet. Lijkt me niet verstandig. We gaan niet voor niks telkens uit elkaar.
Dat klopt. Maar van de andere kant, als jullie allebei het zelfde voelen en elkaar super erg mist.. zegt dat ook wel wat
liefde maakt blind, again.
pi_59625098
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:47 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar van de andere kant, als jullie allebei het zelfde voelen en elkaar super erg mist.. zegt dat ook wel wat
Ik weet niet of ze mij mist, heb haar al een tijdje niet gesproken. En om nou elke keer in datzelfde cirkeltje te lopen. Nee. Dat werkt gewoon niet.
pi_59625868
Mensen, ik sluit me aan bij jullie groep. Na 3 jaar is het opeens over. Twee weken geleden kwam mn vriendin met de mededeling dat het 'gevoel' weg was. En vorige week kwam ze met de mededling dat het uit was...En dat terwijl we 4 weken geleden nog hebben gekeken voor een ander huisje en ze me nooit het idee heeft gegeven dat het gevoel weg zou zijn.

Ik ben eigenlijk nog smoorverliefd op haar. De dag nadat ze het heeft uitgemaakt heeft ze haar spullen al thuis opgehaald. Dat deed me ook heel veel pijn. Dit weekend was echt afzien, maar gelukkig gaat het vandaag wel beter. Ik heb haar gevraagd of ze vanavond langs wil komen, omdat ik gewoon nog even wil praten en onze relatie een waardig afscheid gun.

Vandaag heb ik het gevoel dat ik de verbroken relatie kan accepteren, en dat had ik de andere dagen helemaal niet! Ik weet dat ik niet radeloos moet zijn en vooruit moet kijken. En de ene dag gaat het beter dan de andere. De zondagochtend is zwaar. Alleen wakker worden...Gelukkig staan mn vrienden voor me klaar en heb ik genoeg afleiding. Maar ow wat doet het pijn om zo aan de kant gezet te worden. Twee weken geleden dacht ik nog te trouwen met haar. En nu opeens is het over...

Ik heb geen idee waarom. Ik heb de afgelopen zoveel nagedacht dat ik er hoofdpijn van had. Elke avond heb ik gehuild, terwijl ik helemaal niet emotioneel ben. Het zal wel een paar maanden duren, maar over een tijd, als ik weer alles op de rails heb, weet ik zeker dat ik kan terugkijken op een mooie periode. En als het de ware zou zijn, zou het nu niet uit zijn.

Het klinkt alsof ik het geaccepteerd heb, en vandaag is dat wel zo. Maar morgen kan alles anders zijn en kan ik weer thuis, alleen zittend voor de tv aan het huilen zijn. Maar vanavond komt ze langs en wil ik niet emotioneel zijn en gewoon even dingen bepraten.

Voor iedereen die zich kut voelt: probeer niet te treuren. Probeer het een plekje te geven en het te accepteren. Accepteer ook dat het maanden duurt voordat je er overheen bent. Dat kan niet zomaar over zijn.

Sterkte allemaal...En hoop niet dat het weer goedkomt. Want als het eenmaal uit is geweest, zitten er al scheurtjes. En alleen twee verliefde mensen heb je een toekomst. Hoe kut het ook voelt. Schrijf het vooral van je af. Dat helpt.

Maar de komende maanden zal ik nog heel veel verdriet en pijn hebben...
  maandag 23 juni 2008 @ 14:42:43 #11
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59626148
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:30 schreef thomasch het volgende:
-verhaal-
Welkom bij de club

Samen slaan we ons er wel doorheen
pi_59626605
Wat in mijn geval goed heeft gewerkt, is na maanden weer contact opnemen met je geliefde. Dan zie je dat ze niet zoveel voorstelt, dat ze maar ook een mens is met afgrijselijke kanten, manipulerend en opportunistisch. Dan is je liefdesverdriet in no-time over .
pi_59626634
Jongens, drinken is geen oplossing, slaan wel.
pi_59626808
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:01 schreef Faraow het volgende:
Jongens, drinken is geen oplossing, slaan wel.
Klopt. Maar dan niet op onschuldige mensen. Ga op een vechtsport of koop een bokszak.
  maandag 23 juni 2008 @ 15:17:55 #15
172358 oddman
Introspecteur
pi_59627009
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:00 schreef Schoothondje het volgende:
Wat in mijn geval goed heeft gewerkt, is na maanden weer contact opnemen met je geliefde. Dan zie je dat ze niet zoveel voorstelt, dat ze maar ook een mens is met afgrijselijke kanten, manipulerend en opportunistisch. Dan is je liefdesverdriet in no-time over .
...tenzij je in de tussentijd iets hebt gehad met iemand die héél anders was en waarmee het om héél andere redenen uit ging. Dan kom je er weer achter dat je ex #1 die dingen niet had, toch eigenlijk best aantrekkelijk is... etc.

Nee, als het uit is en je het uit wil houden (of als de ander het uit wil houden. juist dan): afstand. Enige oplossing.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_59627664
Ik heb het gevoel dat het ergste er over anderhalve week wel af is. Ik heb geen idee waarom dit idee tot stand gekomen is, maar toch.

Ik moet nog wel wat afleiding zien te vinden voor de vakantie.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_59627714
Ik zie ook wel pluspunten eigenlijk: Mijn eetlust is normaal, ik slaap redelijk goed (word nog wel vaak minimaal 1 keer wakker maar val snel weer in slaap) en als ik druk ben met iets denk ik redelijk positief na over van alles en nog wat.

Vaak komen die nare gedachten terug bij het stilzitten. Het is nu 4 weken geleden. Een knipperlichtrelatie van een jaar. Denk dat ik over een maand nog best veel aan haar denk, maar dan met minder verdriet.
pi_59628976
Nou ik weet wel dat het veel van je vraagt ben van ellende 3 kilo afgevallen . Daarnaast heb ik voor de komende 2 dagen al weer lekker wat dingen op het programma Morgen nieuwe velgen halen voor mijn auto en woensdag Amsterdam onveilig maken kan niet wachten.
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_59629047
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:47 schreef Milou__ het volgende:

[..]

echt wel liefde maakt je super blind.
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
pi_59629195
quote:
--knip--

ik weet wat je ongeveer door maakt na 5.6 jaar liep mijn relatie op de klippen zoals je zelf al zegt leuke dingen gaan ondernemen en wat je ook zegt van dat als je stil zit je gaat nadenken en daar wordt je ook gigantisch moe van ! ik weet er alles van... ben van nature toch al een beetje een denker... in combinatie met de relatie wat bijna een maand over is wordt je niet vrolijk van.

ach ze zeggen altijd wel tijd heelt alle wonden maar sommige dingen hebben een zee van tijd nodig
pi_59629926
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:34 schreef JoostPayne het volgende:
Nou ik weet wel dat het veel van je vraagt ben van ellende 3 kilo afgevallen . Daarnaast heb ik voor de komende 2 dagen al weer lekker wat dingen op het programma Morgen nieuwe velgen halen voor mijn auto en woensdag Amsterdam onveilig maken kan niet wachten.
Ik hoop dat je een hele goede tijd hebt woensdag, maar zorg dat je verwachtingen niet te hoog zijn
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  maandag 23 juni 2008 @ 17:44:36 #22
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59630676
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:34 schreef JoostPayne het volgende:
Ik hoop voor je dat het niet regent

Wat gaan jullie doen in Amsterdam eigenlijk?
pi_59631134
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:44 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat het niet regent

Wat gaan jullie doen in Amsterdam eigenlijk?
weten we nog niet ben nog nooit in Amsterdam geweest wat raad je aan ?
  maandag 23 juni 2008 @ 20:20:06 #24
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59634459
quote:
Op maandag 23 juni 2008 18:06 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

weten we nog niet ben nog nooit in Amsterdam geweest wat raad je aan ?
Ligt eraan wat je leuk vind

Als het mooi weer is, zou je in het Vondelpark kunnen gaan hangen (the memories )...
Of je kan de Nieuwedijk/Kalverstraat af om te shoppen. En dan ook meteen maar even de Leidsestraat en het Leidseplein meepakken Er zijn een hoop leuke eettentjes rond het Leidseplein (Korte Leidsedwarsstraat enzo)

Je kan ook een filmpje pakken in Pathe de Munt of de Tushinski.

Je kan natuurlijk ook naar musea gaan Er zitten er een zooitje rondom het Museumplein: het Rijksmuseum, Van Gogh museum etc...

Ow ow...en nog een tip. Je kan gaan eten bij de La Place bovenin de nieuwe centrale bibliotheek (vlakbij het Centraal Station). Daar heb je een mooi uitzicht over de stad
pi_59635539
Oeh, ik wil contact zoeken, wie zegt me dat niet te doen?
pi_59635772
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:59 schreef Miesjel het volgende:
Als jij denkt dat je daar aan toe bent moet je het doen. Maar de kans is er wel dat je terug bij af bent als je weer contact met haar hebt met alle gevolgen van dien maar het kan ook heel anders uitpakken.

Ik heb toen het uit was ook een paar keer contact gehad met mijn ex en voelde me toen aardig klote na de tijd maar ik kan haar slecht los laten Als je geen zin hebt om weer terug te vallen in die diepe put zou ik het niet doen !
  maandag 23 juni 2008 @ 21:09:32 #27
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59635782
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:59 schreef Miesjel het volgende:
NIET DOEN!!!!!

Ik weet het...het is moeilijk. Het is beter om het niet te doen! Zoek afleiding, snel! Ga iets anders doen zodat je niet meer aan haar denkt. Ga een stukje wandelen, fietsen ofzo...
pi_59635806
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:20 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je leuk vind

Als het mooi weer is, zou je in het Vondelpark kunnen gaan hangen (the memories )...
Of je kan de Nieuwedijk/Kalverstraat af om te shoppen. En dan ook meteen maar even de Leidsestraat en het Leidseplein meepakken Er zijn een hoop leuke eettentjes rond het Leidseplein (Korte Leidsedwarsstraat enzo)

Je kan ook een filmpje pakken in Pathe de Munt of de Tushinski.

Je kan natuurlijk ook naar musea gaan Er zitten er een zooitje rondom het Museumplein: het Rijksmuseum, Van Gogh museum etc...

Ow ow...en nog een tip. Je kan gaan eten bij de La Place bovenin de nieuwe centrale bibliotheek (vlakbij het Centraal Station). Daar heb je een mooi uitzicht over de stad
Oké er is dus genoeg te doen hahaha nou ik zal het even voorleggen aan mijn kameraden die meegaan toch bedankt voor de tips.
pi_59636075
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:09 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

NIET DOEN!!!!!

Ik weet het...het is moeilijk. Het is beter om het niet te doen! Zoek afleiding, snel! Ga iets anders doen zodat je niet meer aan haar denkt. Ga een stukje wandelen, fietsen ofzo...
Tjek, thanks, I needed that.
  maandag 23 juni 2008 @ 22:17:16 #30
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59637709
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:19 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Tjek, thanks, I needed that.
no problem
pi_59646540
quote:
Maar de komende maanden zal ik nog heel veel verdriet en pijn hebben...
Welkom to tha club. Jouw verhaal is net een kopie van mijn relatiebreuk.
Sterkte ermee!

Er zullen nog ups en downs komen. Elkaar weer zien zal veel pijn doen (achteraf)... ook al zullen de knuffels e.d. wel fijn zijn..
(Heb zelf namelijk na 2 maanden haar weer gezien, gesproken, geknuffeld en een kus gegeven... oef .. dat was niet zo handig)
pi_59646612
Hey heren en dames! Over de kunst van loslaten van je ex....: afleiding zoeken....

Wat gaan jullie doen deze week/ weekend?

Ik ga vanavond bij een vriend eten, of hij bij mij
Vrijdags ga ik naar het westen, naar een nicht en neef van me om samen te feeste
Zaterdag een BBQ en 's avonds/'s nachts uitgaan. (nog even een poppodia opzoeken)
pi_59646663
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:07 schreef Eelcotje84 het volgende:
Hey heren en dames! Over de kunst van loslaten van je ex....: afleiding zoeken....

Vrijdags ga ik naar het westen, naar een nicht en neef van me om samen te feeste
Zaterdag een BBQ en 's avonds/'s nachts uitgaan. (nog even een poppodia opzoeken)
Nou ik ga straks naar richting Den Helder nieuwe velgen op halen voor de auto en morgen naar Amsterdam met 2 kameraden. verders moet ik nog even kijken wat ik allemaal ga doen.
pi_59646690
BAH ! waarom mis ik haar nu op dit moment zo fucking veel blij dat ik straks weer weg kan
pi_59646697
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:09 schreef JoostPayne het volgende:

[..]
Nou ik ga straks naar richting Den Helder nieuwe velgen op halen voor de auto en morgen naar Amsterdam met 2 kameraden. verders moet ik nog even kijken wat ik allemaal ga doen.
Goed zo! Lekker dingen doen die je leuk vindt.

M'n motto van de laatste weken is om elke dag gelachen te hebben en wat leuks te hebben gedaan waar je naar uit keek. Al is het alleen maar even je ouders bezoeken of een vriend(in)..

Wie nog meer? ff wat positiviteit in deze thread plaatsen
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:09 schreef JoostPayne het volgende:

[..]
BAH ! waarom mis ik haar nu op dit moment zo fucking veel blij dat ik straks weer weg kan
Ga snel denken aan je dagje Amsterdam en wat je daar kan gaan doen jongen. Elke gedachte aan haar zal je vast kwellen.. denk aan iets anders

p.s. super strakke signature heb je!
pi_59647080
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:11 schreef Eelcotje84 het volgende:

-knip-

p.s. super strakke signature heb je!
dank je. Sta nu ook te popelen om zo richting Den Helder te gaan is toch weer anderhalf uur rijden lekker over de afsluitdijk heerlijk !
  dinsdag 24 juni 2008 @ 11:35:16 #37
38496 Perrin
pi_59647307
Je huis opknappen werkt ook erg therapeutisch! Schoonmaken, opnieuw inrichten, schilderen.. houdt je lekker bezig en je kunt tevreden terugkijken op 't resultaat als 't af is. (en 't herinnert je minder aan 't verleden)
pi_59647539
Ik krijg allemaal smsjes dat mijn ex me mist.
en het is wederzijds..

Dus ik weet niet wat ik moet doet en ik zit met mn handen in het haar..

Oja, smsjes van mn ex uitschakelijk in mn mobiel is ook geen optie.
pi_59647846
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:42 schreef Milou__ het volgende:
Ik krijg allemaal smsjes dat mijn ex me mist.
en het is wederzijds..

Dus ik weet niet wat ik moet doet en ik zit met mn handen in het haar..

Oja, smsjes van mn ex uitschakelijk in mn mobiel is ook geen optie.
damnz wat een klote situatie zit je in kan je hem misschien op één of andere manier duidelijk maken dat je even geen contact wilt ? Kijk mijn ex en ik missen elkaar ook maar het zou waarschijnlijk weer stuk lopen als we weer bij elkaar zouden komen en we hebben allebeide geen zin in nog meer verdriet dan dat er nu al is geweest daarom moet je soms toch voor jezelf kiezen in zulke gevallen.

*schouder klopje* Kop op het is nog nooit zo donker geweest of het wordt altijd wel weer licht.
pi_59647871
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:35 schreef Perrin het volgende:
Je huis opknappen werkt ook erg therapeutisch! Schoonmaken, opnieuw inrichten, schilderen.. houdt je lekker bezig en je kunt tevreden terugkijken op 't resultaat als 't af is. (en 't herinnert je minder aan 't verleden)
o jah dat is ook nog eens een goede tip
pi_59648038
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:53 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

damnz wat een klote situatie zit je in kan je hem misschien op één of andere manier duidelijk maken dat je even geen contact wilt ? Kijk mijn ex en ik missen elkaar ook maar het zou waarschijnlijk weer stuk lopen als we weer bij elkaar zouden komen en we hebben allebeide geen zin in nog meer verdriet dan dat er nu al is geweest daarom moet je soms toch voor jezelf kiezen in zulke gevallen.

*schouder klopje* Kop op het is nog nooit zo donker geweest of het wordt altijd wel weer licht.
Idd een kut situatie. Ik wil ook niets liever dan gelukkig worden met hem. Het is uitgegaan omdat we elkaar te weinig zagen. En niet omdat het niet goed ging tussen ons. Ik heb ook 3 weken totaal geen contact gehad maar daar werd ik alleen maar ongelukkiger van, en visa versa.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:07:47 #42
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59649650
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:35 schreef Perrin het volgende:
En wat nou als je pas het huis uit bent gegaan, je ex heeft geholpen met het schilderen van je nieuwe huis en het dan vervolgens een week daarna uitmaakt?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:12:06 #43
38496 Perrin
pi_59649777
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:07 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

En wat nou als je pas het huis uit bent gegaan, je ex heeft geholpen met het schilderen van je nieuwe huis en het dan vervolgens een week daarna uitmaakt?

dan kun je misschien nog wel genieten van het harde werk dat je ex heeft gestoken in wat nu helemaal jouw huis is.. wel een raar moment om 't uit te maken, zeg.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 14:25:38 #44
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59651698
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:12 schreef Perrin het volgende:

[..]

dan kun je misschien nog wel genieten van het harde werk dat je ex heeft gestoken in wat nu helemaal jouw huis is.. wel een raar moment om 't uit te maken, zeg.
Ja het was inderdaad een heel vreemd moment. En dat terwijl ze eigenlijk tijdens de hele relatie een voorstander was van dat ik uit huis ging bij mn ouders. Dan zou ik dus een tijdje op mezelf wonen en daarna bij haar intrekken.

Ik heb tijdens de relatie wel iets van 8 maanden met haar samengewoond bij haar thuis. Dat is een keer goed mis gegaan en toen was het uit...na 3 weken stond ze weer op de stoep en is het weer goed gekomen. Daarna was ze steeds huiverig om mij bij haar in huis te laten wonen, dat deed is dus niet meer. Iets van 2 weken voordat ze het uit maakte kwam ze bij me met de melding dat ze wel weer met me samen wilde wonen...

Tjah...een heel vreemd verhaal....
pi_59652513
Ik krijg hier de indruk dat vrouwen erg onverwacht de relatie verbreken elke keer.. :/
  dinsdag 24 juni 2008 @ 15:01:23 #46
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59652596
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:09 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

NIET DOEN!!!!!

waarom is het ook alweer beter geen contact te hebben
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 15:03:53 #47
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59652646
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:01 schreef teamlead het volgende:

[..]

Omdat je je anders nog rotter gaat voelen Afstand is dé oplossing
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:46:58 #48
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59656314
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:03 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Omdat je je anders nog rotter gaat voelen Afstand is dé oplossing
gek genoeg voel ik me niet beter als ik haar niet zie, hoor of lees
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:57:19 #49
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59656477
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:46 schreef teamlead het volgende:

[..]

gek genoeg voel ik me niet beter als ik haar niet zie, hoor of lees
maar als je haar wel weer een keer ziet/spreekt/hoort heb je het daarna alleen maar weer moeilijker als je weer bij haar weg gaat/ophangt
pi_59656870
Nnnnggghhhh..... Kom ik ineens een foto van haar tegen op mijn laptop. Vergeten dat die in dat mapje stond. Ouch
pi_59656998
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 18:21 schreef Disorder het volgende:
Nnnnggghhhh..... Kom ik ineens een foto van haar tegen op mijn laptop. Vergeten dat die in dat mapje stond. Ouch
ai ai ai. Ik heb alle foto's van mijn ex in één map gezet en die ergens neergezet zodat ik hem wel terug kan vinden maar niet dat ik hem de hele tijd tegen kom.
pi_59657214
Ja, en het is nog zo'n mooie foto ook. Ze lacht zo mooi. Bah.
Ik moet maar gewoon weer aan de negatieve dingen denken.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 19:45:12 #53
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59658494
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:07 schreef Eelcotje84 het volgende:

ik heb "gelukkig" een baan waarmee ik nu 14 uur per dag zoet ben (incl. reistijd).. dan blijft er bijzonder weinig tijd over om te piekeren.
Hoewel.. ik zit nu op m'n werk en wil eigenlijk gewoon bij haar op de bank liggen
pi_59661561
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:01 schreef teamlead het volgende:

[..]

Omdat je eerst echt uit elkaar moet voor je verder kunt. Of dat nu met of zonder elkaar is. Tenminste dat is mijn idee. Alleen het is zo moeilijk dat ook vol te kunnen houden. Theorie heb ik foutloos, praktijk is wat minder
  woensdag 25 juni 2008 @ 00:08:08 #55
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59665777
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Omdat je eerst echt uit elkaar moet voor je verder kunt. Of dat nu met of zonder elkaar is. Tenminste dat is mijn idee. Alleen het is zo moeilijk dat ook vol te kunnen houden. Theorie heb ik foutloos, praktijk is wat minder
dat theorie en praktijk verhaal is bij iedereen in dit topic hetzelfde geloof ik
  woensdag 25 juni 2008 @ 00:12:02 #56
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59665881
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef Miesjel het volgende:

[..]

ja maar.....

ik wil helemaal niet verder zonder haar... ik wil helemaal niet wennen aan een leven waar zij geen deel van uit maakt...
Ik wil haar, haar alleen en haar voor altijd...

fuck.... wat een kutdag weer
pi_59666530
2 weken terug is het ook uitgegaan, na een korte periode (3weken) dat is niks. maar voelde me er goed kut over. nog steeds.. maar was vanavond ook weer bij haar langs geweest en overgepraat en we weten allebij niet echt wat we willen. handig is dat altijd.

Kan me nu ook wel beetje indenken hoe het zou zijn als je smoorverliefd op iemand bent en dan spontaan de relatie breekt na paar jaar..

pi_59667212
Inmiddels 4 maanden uit na een korte toch intense relatie van 6 maanden..

ook al maakte ik het zelf uit, het klikte zeer goed en een week na het uitmaken kwam toch de klap...'deze duurde langer dan de vorige affaires, 2 maandjes treuren, meestal ben ik er binnen een maand wel overheen

hoe dan ook, die 2 maanden zijn weer voorbij...

het gekke wat ik nu heb, is dat ik weer mij helemaal top voel als single. geniet weer van de vrijheid, had ik ook voor ik die 6 maanden met haar inging..
ik zou best weer eens van bil willen gaan maar niet meer dan dat..

herkenbaar voor mensen die langer single zijn?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_59667715
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 00:12 schreef teamlead het volgende:

[..]

ja maar.....

ik wil helemaal niet verder zonder haar... ik wil helemaal niet wennen aan een leven waar zij geen deel van uit maakt...

Maar dan nog moet je eerst weer terug naar af. Als je nu zo verder zou gaan heb je een gammele basis. Ik herken je gevoelens, maar het kan niet anders.

Ik heb zowaar geslapen tot de wekker. Dat is lang geleden zeg. Wellicht gaat het steeds beter.
  woensdag 25 juni 2008 @ 11:05:53 #60
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59671176
quote:

[..]

ja maar.....

kom op! Sla je er doorheen Het is echt eventjes iets waar je doorheen moet hoor. Je zal zien dat je er op een gegeven moment aan gaat wennen. Doe dingen voor jezelf, zoek afleiding. Ga als je echt weer contact met haar wil pas weer over een paar maanden contact zoeken. Neem gewoon eerst eventjes rust
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 00:51 schreef luuk.s het volgende:
Kan me nu ook wel beetje indenken hoe het zou zijn als je smoorverliefd op iemand bent en dan spontaan de relatie breekt na paar jaar..

welkom in het topic
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 02:01 schreef Godshand het volgende:
-knip-
herkenbaar voor mensen die langer single zijn?
Mooi dat je je beter voelt Ik ben zelf nog niet zo lang weer single (3 weken), maar ik begin me ook steeds beter te voelen. Ik ben op het moment een beetje aan het "klieren" met dames weer. Gewoon als afleiding Mijn ex zal ik nooit vergeten (ze was mn eerste). Ik moet gewoon door met mijn leven. Ik zit ook steeds lekkerder in mijn vel gewoon...dus ik herken het wel een beetje...alleen...dat van bil gaan heb ik nog geen behoefte aan...
pi_59675112
quote:

[..]

ja maar.....

Bekende situatie
Ik zit in hetzelfde schuitje
Ik wil niet dat het uit is
pi_59675177
Heb het vanochtend ook afgebroken in overeenstemming met de andere partij. Gisteren was de beste dag van mijn leven omdat ik weg zou gaan om bij mijn ouders te slapen voor een tijdje om de relatie wat af te koelen, ik had zelfs het idee dat ik nog nooit zo een goede beslissing heb gemaakt. Maar vanochtend dus samen besloten dat het toch nooit gaat werken omdat we gisteravond WEER ruzie hadden, maar dan over de telefoon. Nu voel ik me dus wel even kut en ik heb het idee dat het alleen maar kutter word als ik straks de ruzie van eergisteren vergeet en alleen nog maar de mooie momenten herinner

was een relatie van 5 maanden trouwens waar we naar 4 maanden al gingen samenwonen (veels te snel, ik weet het)
pi_59676770
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 13:39 schreef qwerty8203 het volgende:
Heb het vanochtend ook afgebroken in overeenstemming met de andere partij. Gisteren was de beste dag van mijn leven omdat ik weg zou gaan om bij mijn ouders te slapen voor een tijdje om de relatie wat af te koelen, ik had zelfs het idee dat ik nog nooit zo een goede beslissing heb gemaakt. Maar vanochtend dus samen besloten dat het toch nooit gaat werken omdat we gisteravond WEER ruzie hadden, maar dan over de telefoon. Nu voel ik me dus wel even kut en ik heb het idee dat het alleen maar kutter word als ik straks de ruzie van eergisteren vergeet en alleen nog maar de mooie momenten herinner

was een relatie van 5 maanden trouwens waar we naar 4 maanden al gingen samenwonen (veels te snel, ik weet het)
Welkom hier. Schroom je niet om flink te klagen, zeuren en je beklag te doen.

Ik weet echt even niet wat ik wil. Ik wil heel graag contact, maar dan zonder de kater achteraf. Dus moet ik geen contact hebben. Aaarrgghh waarom?
pi_59677577
als ik ga klagen word het weer zo een "wat ben ik zielig verhaal", om het samen te vatten en jullie te besparen:
22 jaar, eerste relatie, leuke tijden maar veel ruzie, weinig vrienden, vriendin was degene die me uit het saaie leven hielp en nu zit ik weer terug bij af.

Ben vorig jaar oktober uit huis gegaan, januari vriendin ontmoet en sinds gisteren weer terug bij mn ouders. Als ik dit elk jaar moet meemaken (vorig jaar had ik rond dezelfde periode ook een soortgelijke situatie maar dat was meer een flirt die niet goed afliep) dan hoeft het van mij echt niet meer. Het gekke is dat ik juist nu realiseer wat ik had en wat ik mis terwijl ik tijdens de relatie nooit het gevoel had echt diep in mijn hart van haar te houden.

En dan is er nog school enzo die mij avonden achter elkaar bezighoudt, want het moet toch een keertje afgelopen zijn en ik heb achterstand opgelopen omdat ik liever met mn ex omging. Daarnaast vind ik het helemaal geen leuke opleiding en het werk is net zo kut (de ICT, programmeren vooral). Ik zou gewoon willen dat mijn leven zonder vriendin ook de moeite waard was maar dat is het simpelweg niet. Als ik terugdenk aan de tijd van oktober tot januari denk ik ook van: wil ik dat echt nog een keer? in je eentje op je 20 viertkante meter kamer zitten met 1 keer per 2 weken je ouders op bezoek krijgen?

Het is niet zo zeer de relatie die mij te pakken heeft maar het idee dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen. Opnieuw het huis uit, opnieuw een vriendin zoeken enz. Sowieso ga ik niet weer na 4 maanden samenwonen dus ik moet weer een tijdje op mezelf. En ik ontmoet niet zo snel meisjes, deze was ook van het internet gehaald.

Aan de ene kant ben ik blij dat het voorbij is en dat we eindelijk geen ruzie meer hebben, aan de andere kant vrees is dat mijn leven weer een saaie boel word net als daarvoor.

Als ik het positief bekijk zit het anders wel goed, ik zit weer even bij mijn ouders en dat is altijd leuk (ik kan goed met ze opschieten), ik hoef even geen rekening te houden met een relatie, ik kan weer gaan sporten (door een kortere reistijd naar mn werk) en gewoon weer even uitrusten.

Ik ben alleen zo bang voor september, de maand dat ik officieel geen student meer ben en de grote boze wereld in moet. Alleen. Ik wou zo graag dat leven met haar delen, maar dan zonder de conflicten. Ik had al een hele toekomst voor ogen met trouwen en kinderen, ik hoopte zo dat het na de vakantie goed zou gaan lopen, dat we een oplossing zouden bedenken in plaats van de oorzaak te verwijten aan elkaar. Ik wou gewoon die liefde aan haar geven en haar liefde ontvangen zoals het grotendeels was. Ik wou dat ik het opnieuw kon doen, desnoods met de ruzies erbij, want het was toch wel fijn om bij haar te zijn.

Dat moest er even uit. Als troost denk ik gewoon na over die momenten dat ze gewoon asociaal bezig was en hoeveel ik toen gewoon wou weglopen. Dat helpt op het moment best wel goed!

Ik hou er in tegenstelling tot vroeger niet van om alleen te zijn. En mezelf kennende ga ik er waarschijnlijk geen hol aan doen om de eenzaamheid te bestrijden.

Nou, heb ik toch weer veel zitten klagen over mezelf en niet over relaties . Nu moet ik nog de vakantie gaan annuleren en hopen dat ik een annuleringsverzekering heb. En nog mijn meubels uit het huis halen en ergens tijdelijk opslaan. Lekker hoor, het stond er nog geen maand en nu mag het weer 4 verdiepingen aan trappen naar beneden. Godverdomme wat heb ik een hekel aan dit moment en dit gevoel.

Ik zou het liefst geen contact meer hebben, want ik weet nu al dat ze dan wel aardig is (want we zijn met vrede uit elkaar gegaan) en dan ga ik haar nog harder missen

Weet je, na 4 jaar dit forum gelezen te hebben waaronder dit topic weet ik eindelijk hoe het echt voelt. Dat zo iets moois en vanzelfsprekends als de liefde in een klap weg kan zijn, en dan sta je daar met lege handen.
  woensdag 25 juni 2008 @ 15:29:19 #65
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59678040
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 15:12 schreef qwerty8203 het volgende:
-knip-
zoooo heeee bekende situatie

Ik heb ook in zo'n soort relatie gezeten, alleen heb ik het 23 maanden uitgehouden. Tussendoor is het 3 weken uit geweest en meerdere keren bijna. Zij was ook mijn eerste en ook ik ben inmiddels 22 Ik ben net een maandje het huis uit. Mijn ex maakte het uit toen ik net pas een week uit huis was. Ook ik moet dus leren met mezelf te zijn. Dat terwijl het vroeger zo vanzelfsprekend was.

Ook mijn ex heeft me uit een soort van depressie gehaald. Ik ben echt gaan leven zegmaar. Ook ik ben wel bang om terug te vallen in mijn ouder gedrag van niet buiten komen en niks doen. Je moet jezelf er gewoon toe zetten om andere dingen te gaan doen dan voor je relatie. Ga toch eens uit, eventueel in je eentje. Ga eens een dagje in een park zitten lezen/tekenen/whatever. Zoek anders vrienden op die je al een tijd niet hebt gezien. Als je maar genoeg afleiding hebt wordt het een stuk draaglijker.

Ook mijn relatie is zonder ruzie afgelopen. Dat maakt het heel moeilijk. Aan de andere kant is het wel gunstig. Je kan tenminste nog door een deur met elkaar. Anders krijg je van die vieze spelletjes onderling. Dat is toch nergens voor nodig.
  woensdag 25 juni 2008 @ 15:49:47 #66
172358 oddman
Introspecteur
pi_59678575
Ik meld af.

Ik merk dat er niet over nadenken het beste werkt. Hier rondhangen helpt daar niet bij.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_59680237
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 15:12 schreef qwerty8203 het volgende:

Het gekke is dat ik juist nu realiseer wat ik had en wat ik mis terwijl ik tijdens de relatie nooit het gevoel had echt diep in mijn hart van haar te houden.
Ha! Dit herken ik heel sterk. Toen ik nog met haar had dacht ik vrij eenvoudig zonder haar verder te kunnen. ("Is dit nou echt zo bijzonder?" / "Als dit liefde is, waarom dan elke keer dat gezeur?")

In mijn hoofd speelde ik al eens met de gedachte om het uit te maken en het vrijgezelle leven in te duiken.

Wanneer het ook echt uit gaat, wordt alles ineens anders. Heeft iemand daar een verklaring voor?
pi_59680708
Hehe, de situatie van TheBrain is inderdaad identiek aan die van mij, met uitzondering van de looptijd van de relatie. Maar ze heeft me inderdaad uit een depressie getrokken.

Maar ik heb geen verklaring voor dat gevoel, het is inderdaad gek
pi_59681170
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 15:49 schreef oddman het volgende:
Ik meld af.

Ik merk dat er niet over nadenken het beste werkt. Hier rondhangen helpt daar niet bij.
Succes ermee!

Ik blijf nog even hangen, ik heb af en toe een uitlaatklep nodig. Of eigenlijk best vaak.
pi_59682153
Aarrrgghhh ik word gek van mezelf!!
  woensdag 25 juni 2008 @ 18:20:58 #71
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59682274
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:26 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Succes ermee!

Ik blijf nog even hangen, ik heb af en toe een uitlaatklep nodig. Of eigenlijk best vaak.
dat dus
  woensdag 25 juni 2008 @ 18:21:09 #72
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59682276
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:15 schreef Miesjel het volgende:
Aarrrgghhh ik word gek van mezelf!!
\
wat dan?
pi_59682451
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:21 schreef teamlead het volgende:

[..]

\
wat dan?
Ik draai in rondjes in mijn gedachte. Bedenk wat ik allemaal fout of anders had kunnen en moeten doen. Heb ook vreselijk zin in haar... *zucht* Ik voel me leeg en ben vreselijk onzeker. En ik weet ergens dat het makkelijker gaat worden, maar het lijkt allemaal maar lang te duren.

Ik heb wat op moeten zoeken in een oud mailtje en ben meteen helemaal stuk. Ik zou willen dat ik boos kon blijven, dat is wat makkelijker. Maar het is nu alleen maar missen.

En het ergste is dat ik niet weet dat ik haar echt mis, of het hebben van een doel. Dat ik verliefd ben op het verliefdheidsgevoel. Dus vind ik mezelf ook nog eens een enorme lul.
pi_59683214
Ik denk al 6 maanden aan een meid. Elke dag. Intens.

Ze was m'n huisgenote in Utrecht, ik was 4 maanden smoor op haar, zonder dat ze het wist. We hebben zat ruzie gehad, strubbelingen etc. En nu ze verhuisd is, moet ik elke dag aan haar denken. .

Is dit normaal, aangezien we geen relatie hadden
pi_59684846
Hehe zelfs dat gevoel ken ik. Had ooit een meisje leren kennen bij de Sociale Vaardigheden cursus, ze was een wrak maar ik was helemaal verliefd op dat mens. Nooit iets gezegd door het ontbreken van enige sociale vaardigheden (zie je maar weer dat zo een cursus vrij nutteloos is) maar de volgende 3 jaar dacht ik regelmatig aan haar, zo van: hoe zou het zijn...

Maar dat was meer een spijtgevoel dat ik niks met die gevoelens heb gedaan. Ik wou iets en ben er niet voor gegaan, iets waar ik mezelf vaker op heb betrapt en nog best vaak spijt van heb.

Ben trouwens net naar huis gegaan in mijn geboorteplaats, alles leek 10x zo groen en 10x zo mooi als in de plaats waar ik tot gisteren nog woonde. Ik ga me wel weer thuisvoelen hier, samen met mijn familie . Hoewel mijn hart nog tegenspreekt is mijn hoofd het met mij eens dat dit wel een goede beslissing is geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')