Nee daar heb ik nog geen last vanquote:Op maandag 23 juni 2008 13:19 schreef Disorder het volgende:
Vreemd dat je na een tijdje 'vergeet' waarom je uit elkaar bent gegaan. Herkent iemand dat? Ik heb het over een wederzijdse breuk.
Ja dat herken ik wel. Je gaat alleen nog denken aan de leuke dingen. En de reden waarom je uit elkaar bent gegaan verwatert een beetje..quote:Op maandag 23 juni 2008 13:19 schreef Disorder het volgende:
Vreemd dat je na een tijdje 'vergeet' waarom je uit elkaar bent gegaan. Herkent iemand dat? Ik heb het over een wederzijdse breuk.
Ja dit dus. En bij een wederzijdse breakup is de verleiding dan soms groot om het toch nóg een keer te proberen. Maar dat doet ik niet. Lijkt me niet verstandig. We gaan niet voor niks telkens uit elkaar.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel. Je gaat alleen nog denken aan de leuke dingen. En de reden waarom je uit elkaar bent gegaan verwatert een beetje..
Dat klopt. Maar van de andere kant, als jullie allebei het zelfde voelen en elkaar super erg mist.. zegt dat ook wel watquote:Op maandag 23 juni 2008 13:34 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja dit dus. En bij een wederzijdse breakup is de verleiding dan soms groot om het toch nóg een keer te proberen. Maar dat doet ik niet. Lijkt me niet verstandig. We gaan niet voor niks telkens uit elkaar.
Ik weet niet of ze mij mist, heb haar al een tijdje niet gesproken. En om nou elke keer in datzelfde cirkeltje te lopen. Nee. Dat werkt gewoon niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar van de andere kant, als jullie allebei het zelfde voelen en elkaar super erg mist.. zegt dat ook wel wat![]()
liefde maakt blind, again.
Welkom bij de clubquote:Op maandag 23 juni 2008 14:30 schreef thomasch het volgende:
-verhaal-
Klopt. Maar dan niet op onschuldige mensen. Ga op een vechtsport of koop een bokszak.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:01 schreef Faraow het volgende:
Jongens, drinken is geen oplossing, slaan wel.
...tenzij je in de tussentijd iets hebt gehad met iemand die héél anders was en waarmee het om héél andere redenen uit ging. Dan kom je er weer achter dat je ex #1 die dingen niet had, toch eigenlijk best aantrekkelijk is... etc.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:00 schreef Schoothondje het volgende:
Wat in mijn geval goed heeft gewerkt, is na maanden weer contact opnemen met je geliefde. Dan zie je dat ze niet zoveel voorstelt, dat ze maar ook een mens is met afgrijselijke kanten, manipulerend en opportunistisch. Dan is je liefdesverdriet in no-time over.
echt wel liefde maakt je super blind.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar van de andere kant, als jullie allebei het zelfde voelen en elkaar super erg mist.. zegt dat ook wel wat![]()
liefde maakt blind, again.
ik weet wat je ongeveer door maakt na 5.6 jaar liep mijn relatie op de klippenquote:
Ik hoop dat je een hele goede tijd hebt woensdag, maar zorg dat je verwachtingen niet te hoog zijnquote:Op maandag 23 juni 2008 16:34 schreef JoostPayne het volgende:
Nou ik weet wel dat het veel van je vraagt ben van ellende 3 kilo afgevallen. Daarnaast heb ik voor de komende 2 dagen al weer lekker wat dingen op het programma
Morgen nieuwe velgen halen voor mijn auto
en woensdag Amsterdam onveilig maken
kan niet wachten.
Ik hoop voor je dat het niet regentquote:Op maandag 23 juni 2008 16:34 schreef JoostPayne het volgende:
Nou ik weet wel dat het veel van je vraagt ben van ellende 3 kilo afgevallen. Daarnaast heb ik voor de komende 2 dagen al weer lekker wat dingen op het programma
Morgen nieuwe velgen halen voor mijn auto
en woensdag Amsterdam onveilig maken
kan niet wachten.
weten we nog niet ben nog nooit in Amsterdam geweestquote:Op maandag 23 juni 2008 17:44 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het niet regent
Wat gaan jullie doen in Amsterdam eigenlijk?
Ligt eraan wat je leuk vindquote:Op maandag 23 juni 2008 18:06 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
weten we nog niet ben nog nooit in Amsterdam geweestwat raad je aan ?
Als jij denkt dat je daar aan toe bent moet je het doen. Maar de kans is er wel dat je terug bij af bent als je weer contact met haar hebt met alle gevolgen van dien maar het kan ook heel anders uitpakken.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:59 schreef Miesjel het volgende:
Oeh, ik wil contact zoeken, wie zegt me dat niet te doen?
NIET DOEN!!!!!quote:Op maandag 23 juni 2008 20:59 schreef Miesjel het volgende:
Oeh, ik wil contact zoeken, wie zegt me dat niet te doen?
Oké er is dus genoeg te doen hahaha nou ik zal het even voorleggen aan mijn kameraden die meegaanquote:Op maandag 23 juni 2008 20:20 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je leuk vind
Als het mooi weer is, zou je in het Vondelpark kunnen gaan hangen (the memories![]()
)...
Of je kan de Nieuwedijk/Kalverstraat af om te shoppen. En dan ook meteen maar even de Leidsestraat en het Leidseplein meepakkenEr zijn een hoop leuke eettentjes rond het Leidseplein (Korte Leidsedwarsstraat enzo)
Je kan ook een filmpje pakken in Pathe de Munt of de Tushinski.
Je kan natuurlijk ook naar musea gaanEr zitten er een zooitje rondom het Museumplein: het Rijksmuseum, Van Gogh museum etc...
Ow ow...en nog een tip. Je kan gaan eten bij de La Place bovenin de nieuwe centrale bibliotheek (vlakbij het Centraal Station). Daar heb je een mooi uitzicht over de stad
Tjek, thanks, I needed that.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:09 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
NIET DOEN!!!!!
Ik weet het...het is moeilijk. Het is beter om het niet te doen! Zoek afleiding, snel! Ga iets anders doen zodat je niet meer aan haar denkt. Ga een stukje wandelen, fietsen ofzo...
Welkom to tha club. Jouw verhaal is net een kopie van mijn relatiebreuk.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:30 schreef thomasch het volgende:
Maar de komende maanden zal ik nog heel veel verdriet en pijn hebben...
Nou ik ga straks naar richting Den Helder nieuwe velgen op halen voor de autoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:07 schreef Eelcotje84 het volgende:
Hey heren en dames! Over de kunst van loslaten van je ex....: afleiding zoeken....
Wat gaan jullie doen deze week/ weekend?
Ik ga vanavond bij een vriend eten, of hij bij mij
Vrijdags ga ik naar het westen, naar een nicht en neef van me om samen te feeste
Zaterdag een BBQ en 's avonds/'s nachts uitgaan. (nog even een poppodia opzoeken)
Goed zo! Lekker dingen doen die je leuk vindt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:09 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Nou ik ga straks naar richting Den Helder nieuwe velgen op halen voor de autoen morgen naar Amsterdam met 2 kameraden. verders moet ik nog even kijken wat ik allemaal ga doen.
Ga snel denken aan je dagje Amsterdam en wat je daar kan gaan doen jongen. Elke gedachte aan haar zal je vast kwellen.. denk aan iets andersquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:09 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
BAH ! waarom mis ik haar nu op dit moment zo fucking veel blij dat ik straks weer weg kan
dank je. Sta nu ook te popelen om zo richting Den Helder te gaan is toch weer anderhalf uur rijdenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:11 schreef Eelcotje84 het volgende:
-knip-
p.s. super strakke signature heb je!
damnz wat een klote situatie zit je inquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:42 schreef Milou__ het volgende:
Ik krijg allemaal smsjes dat mijn ex me mist.
en het is wederzijds..
Dus ik weet niet wat ik moet doet en ik zit met mn handen in het haar..
Oja, smsjes van mn ex uitschakelijk in mn mobiel is ook geen optie.
o jah dat is ook nog eens een goede tipquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:35 schreef Perrin het volgende:
Je huis opknappen werkt ook erg therapeutisch! Schoonmaken, opnieuw inrichten, schilderen.. houdt je lekker bezig en je kunt tevreden terugkijken op 't resultaat als 't af is. (en 't herinnert je minder aan 't verleden)
Idd een kut situatie. Ik wil ook niets liever dan gelukkig worden met hem. Het is uitgegaan omdat we elkaar te weinig zagen. En niet omdat het niet goed ging tussen ons. Ik heb ook 3 weken totaal geen contact gehad maar daar werd ik alleen maar ongelukkiger van, en visa versa.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:53 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
damnz wat een klote situatie zit je inkan je hem misschien op één of andere manier duidelijk maken dat je even geen contact wilt ? Kijk mijn ex en ik missen elkaar ook maar het zou waarschijnlijk weer stuk lopen als we weer bij elkaar zouden komen en we hebben allebeide geen zin in nog meer verdriet dan dat er nu al is geweest daarom moet je soms toch voor jezelf kiezen in zulke gevallen.
*schouder klopje* Kop op het is nog nooit zo donker geweest of het wordt altijd wel weer licht.
En wat nou als je pas het huis uit bent gegaan, je ex heeft geholpen met het schilderen van je nieuwe huis en het dan vervolgens een week daarna uitmaakt?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:35 schreef Perrin het volgende:
Je huis opknappen werkt ook erg therapeutisch! Schoonmaken, opnieuw inrichten, schilderen.. houdt je lekker bezig en je kunt tevreden terugkijken op 't resultaat als 't af is. (en 't herinnert je minder aan 't verleden)
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:07 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
En wat nou als je pas het huis uit bent gegaan, je ex heeft geholpen met het schilderen van je nieuwe huis en het dan vervolgens een week daarna uitmaakt?
Ja het was inderdaad een heel vreemd moment. En dat terwijl ze eigenlijk tijdens de hele relatie een voorstander was van dat ik uit huis ging bij mn ouders. Dan zou ik dus een tijdje op mezelf wonen en daarna bij haar intrekken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
dan kun je misschien nog wel genieten van het harde werk dat je ex heeft gestoken in wat nu helemaal jouw huis is.. wel een raar moment om 't uit te maken, zeg.
waarom is het ook alweer beter geen contact te hebbenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:09 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
NIET DOEN!!!!!
Ik weet het...het is moeilijk. Het is beter om het niet te doen! Zoek afleiding, snel! Ga iets anders doen zodat je niet meer aan haar denkt. Ga een stukje wandelen, fietsen ofzo...
Omdat je je anders nog rotter gaat voelenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom is het ook alweer beter geen contact te hebben![]()
gek genoeg voel ik me niet beter als ik haar niet zie, hoor of leesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:03 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Omdat je je anders nog rotter gaat voelenAfstand is dé oplossing
maar als je haar wel weer een keer ziet/spreekt/hoort heb je het daarna alleen maar weer moeilijker als je weer bij haar weg gaat/ophangtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
gek genoeg voel ik me niet beter als ik haar niet zie, hoor of lees
ai ai ai. Ik heb alle foto's van mijn ex in één map gezet en die ergens neergezet zodat ik hem wel terug kan vinden maar niet dat ik hem de hele tijd tegen kom.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:21 schreef Disorder het volgende:
Nnnnggghhhh..... Kom ik ineens een foto van haar tegen op mijn laptop. Vergeten dat die in dat mapje stond. Ouch
ik heb "gelukkig" een baan waarmee ik nu 14 uur per dag zoet ben (incl. reistijd).. dan blijft er bijzonder weinig tijd over om te piekeren.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:07 schreef Eelcotje84 het volgende:
Hey heren en dames! Over de kunst van loslaten van je ex....: afleiding zoeken....
Wat gaan jullie doen deze week/ weekend?
Ik ga vanavond bij een vriend eten, of hij bij mij
Vrijdags ga ik naar het westen, naar een nicht en neef van me om samen te feeste
Zaterdag een BBQ en 's avonds/'s nachts uitgaan. (nog even een poppodia opzoeken)
Omdat je eerst echt uit elkaar moet voor je verder kunt. Of dat nu met of zonder elkaar is. Tenminste dat is mijn idee. Alleen het is zo moeilijk dat ook vol te kunnen houden. Theorie heb ik foutloos, praktijk is wat minderquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom is het ook alweer beter geen contact te hebben![]()
dat theorie en praktijk verhaal is bij iedereen in dit topic hetzelfde geloof ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Omdat je eerst echt uit elkaar moet voor je verder kunt. Of dat nu met of zonder elkaar is. Tenminste dat is mijn idee. Alleen het is zo moeilijk dat ook vol te kunnen houden. Theorie heb ik foutloos, praktijk is wat minder
ja maar.....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Omdat je eerst echt uit elkaar moet voor je verder kunt. Of dat nu met of zonder elkaar is. Tenminste dat is mijn idee. Alleen het is zo moeilijk dat ook vol te kunnen houden. Theorie heb ik foutloos, praktijk is wat minder
Maar dan nog moet je eerst weer terug naar af. Als je nu zo verder zou gaan heb je een gammele basis. Ik herken je gevoelens, maar het kan niet anders.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja maar.....
ik wil helemaal niet verder zonder haar... ik wil helemaal niet wennen aan een leven waar zij geen deel van uit maakt...
Ik wil haar, haar alleen en haar voor altijd...![]()
fuck.... wat een kutdag weer
kom op! Sla je er doorheenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja maar.....
ik wil helemaal niet verder zonder haar... ik wil helemaal niet wennen aan een leven waar zij geen deel van uit maakt...
welkom in het topicquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:51 schreef luuk.s het volgende:
Kan me nu ook wel beetje indenken hoe het zou zijn als je smoorverliefd op iemand bent en dan spontaan de relatie breekt na paar jaar..
Mooi dat je je beter voeltquote:Op woensdag 25 juni 2008 02:01 schreef Godshand het volgende:
-knip-
herkenbaar voor mensen die langer single zijn?
Bekende situatiequote:Op woensdag 25 juni 2008 00:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja maar.....
Welkom hier. Schroom je niet om flink te klagen, zeuren en je beklag te doen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:39 schreef qwerty8203 het volgende:
Heb het vanochtend ook afgebroken in overeenstemming met de andere partij. Gisteren was de beste dag van mijn leven omdat ik weg zou gaan om bij mijn ouders te slapen voor een tijdje om de relatie wat af te koelen, ik had zelfs het idee dat ik nog nooit zo een goede beslissing heb gemaakt. Maar vanochtend dus samen besloten dat het toch nooit gaat werken omdat we gisteravond WEER ruzie hadden, maar dan over de telefoon. Nu voel ik me dus wel even kut en ik heb het idee dat het alleen maar kutter word als ik straks de ruzie van eergisteren vergeet en alleen nog maar de mooie momenten herinner
was een relatie van 5 maanden trouwens waar we naar 4 maanden al gingen samenwonen (veels te snel, ik weet het)
zoooo heeee bekende situatiequote:Op woensdag 25 juni 2008 15:12 schreef qwerty8203 het volgende:
-knip-
Ha! Dit herken ik heel sterk. Toen ik nog met haar had dacht ik vrij eenvoudig zonder haar verder te kunnen. ("Is dit nou echt zo bijzonder?" / "Als dit liefde is, waarom dan elke keer dat gezeur?")quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:12 schreef qwerty8203 het volgende:
Het gekke is dat ik juist nu realiseer wat ik had en wat ik mis terwijl ik tijdens de relatie nooit het gevoel had echt diep in mijn hart van haar te houden.
Succes ermee!quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:49 schreef oddman het volgende:
Ik meld af.
Ik merk dat er niet over nadenken het beste werkt. Hier rondhangen helpt daar niet bij.
dat dusquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:26 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Succes ermee!
Ik blijf nog even hangen, ik heb af en toe een uitlaatklep nodig. Of eigenlijk best vaak.
\quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:15 schreef Miesjel het volgende:
Aarrrgghhh ik word gek van mezelf!!
Ik draai in rondjes in mijn gedachte. Bedenk wat ik allemaal fout of anders had kunnen en moeten doen. Heb ook vreselijk zin in haar... *zucht* Ik voel me leeg en ben vreselijk onzeker. En ik weet ergens dat het makkelijker gaat worden, maar het lijkt allemaal maar lang te duren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |