Ik denk niet dat je daar hoop uit moet halen. Het klinkt eerder als iemand die niet wil wassen dan een methode om vaker langs te komen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:03 schreef MereLss het volgende:
hmm ik wil um anders wel ik hou van katten maar wel echt kut zeg, hij heeft toen meteen al zn spullen meegenomen nouja, niet helemaal alles heb hier nog een paar boxershorts, snap jij dit?--> hij kwam zn spullen halen en hij vond nog een boxershort en wou die nog snel bij mij in de was doen en ik vroeg waarom, toen zei hij ja omdat hij vies is, ik zei je kwam je spullen toch op halen dus neem maar mee...
toen heeft ie het wel meegenomen maar daar krijg ik dan ook hoop van of wat zou hij hiermee bedoelen?
Ik heb niet zo heel lang een relatie gehad. Maar ik ben al veel langer gek op haar. Ze komt net uit een lange relatie. En te snel hebben we wat gekregen. Ik wilde te snel echt een relatie, waar ze nog niet klaar voor was. Begrijpelijk, maar mijn gevoel wilde wat anders. Dat zorgde voor een andere insteek in de relatie. En het moest wel klappen. Het is nu een paar weken uit, en er is heel veel ruzie geweest in de tussentijd, veel onbegrip etc.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:10 schreef MereLss het volgende:
hoelang had jij btw een relatie? en hoe ging het bij jou uit?
oké is ook niet echt fair van haar dat ze meteen offline gaat als je commentaar geeft. Ik ben echt blij dat ik nog normaal kan praten met mijn ex. Kan me alleen wel de dag nog herinneren dat ik mijn spul ging ophalen... ik was zenuwachtig en wist me geen houding te geven eerste was het echt zo van hup spullen inladen en weg wezen. Maar in de gang raakte we toch aan de praat en hadden we afgesproken om vandaag dus even met de honden weg te gaan. Daarnaast gaan we misschien maandag er ook nog even op uit.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:10 schreef ThaBrain het volgende:
Ik heb mijn ex net ook heel even gesproken op msn...ik moest haar even vragen of ik morgen niet te vroeg mijn spullen gaan halen. Vervolgens begon ze als vanouds, maar luchtig, tegen me aan te praten. Totdat ik ergens commentaar op gaf, waar zij het blijkbaar niet mee eens wasToen ging ze meteen offline
Het kan in je voor- en nadeel werken. Als jij niks van je laat horen denkt hij misschien van goh het doet haar niks dus laat hij jou ook links leggen of het werkt juist anders om en wordt hij helemaal gek dat je niks van je laat horen en wil je dan terug.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:27 schreef MereLss het volgende:
hmm misschien moet ik dan ook maar een week ook helemaal niks meer van me laten horen, misschien mist hij dan ook wel iets. Dat zei zijn moeder in iedergeval. Ze zei laat hem maar een week of 2 weken met rust en dan beseft ie misschien wel dat hij het toch wel mist... Dat geeft me dan ook wel weer hoop maar aan de andere kant ben ik echt zo bang dat het helemaal over is en dat hij me niet meer wil
oké het is goed om te horen dat je het helemaal verwerkt hebt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:59 schreef luna_puella het volgende:
Ik heb gemerkt dat niks beter werkt dan een ontmoeting een paar maanden later. Mijn ex heeft het zeven maanden geleden, na een relatie van 2,5 jaar, van de ene op de andere dag uitgemaakt. Daar ben ik een tijdje echt kapot van geweest, en ik had toen ook heel veel moeite om hem los te laten. Ik leefde nog op bij ieder smsje en keek heel veel op zijn Hyves en Last.fm enzo.
Onlangs kwam ik hem bij een concert toevallig tegen. We moesten dezelfde trein terug hebben, en hoewel dat allemaal nogal awkward was, realiseerde ik me ook eindelijk wat een vervelende jongen het eigenlijk was. Ik kan je niet vertellen hoe goed dat voelde. Sindsdien mis ik hem helemaal niet meer.
Ik heb exact hetzelfde, ik hoor nu alleen van vrienden dat ze het wel beter met dr gaat, ze gaat flink uit en drinkt vrij veel en dat dr jongens zijn die op haar azen.. ik heb de hoop ook opgegeven en ik besef nu ook dat er meer is dan alleen haar.. dat zal je na een tijdje ook hebben, je moet gewoon niet op hem wachten maar gewoon verder gaan met je leven, als hij je terugwilt dan merk je t dan weer wel en als je dr voor wilt gaan dan ga je ervoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:27 schreef MereLss het volgende:
hmm misschien moet ik dan ook maar een week ook helemaal niks meer van me laten horen, misschien mist hij dan ook wel iets. Dat zei zijn moeder in iedergeval. Ze zei laat hem maar een week of 2 weken met rust en dan beseft ie misschien wel dat hij het toch wel mist... Dat geeft me dan ook wel weer hoop maar aan de andere kant ben ik echt zo bang dat het helemaal over is en dat hij me niet meer wil
mwoah...ik heb dat deels wel aan mezelf te danken hoor..het is nu een week uit, maar tm afgelopen maandag heb ik redelijk wanhopig contact met haar gehouden. Ik wilde haar zo hard terug. Ik bleef haar mailen en smsen. En toen heb ik dingen geprobeerd goed te praten. En dat commentaar wat ik haar dus net op msn gaf, was ook op te vatten als goed praten. Ze wil denk ik gewoon op het moment niks meer horen over hoe het is gelopen. Dan is het het makkelijkste natuurlijk om het contact op zo'n moment te verbreken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:18 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
oké is ook niet echt fair van haar dat ze meteen offline gaat als je commentaar geeft. Ik ben echt blij dat ik nog normaal kan praten met mijn ex. Kan me alleen wel de dag nog herinneren dat ik mijn spul ging ophalen... ik was zenuwachtig en wist me geen houding te geven eerste was het echt zo van hup spullen inladen en weg wezen. Maar in de gang raakte we toch aan de praat en hadden we afgesproken om vandaag dus even met de honden weg te gaan. Daarnaast gaan we misschien maandag er ook nog even op uit.
Bah er is echt niks aan om na een relatie van 5,6 jaar alleen achter te blijven. Ik mis het samen zijn en als je wakker wordt dat er dan iemand naast je ligt die je even kan beet pakken enzo.
Je gevoel zal je wel een hele tijd lang vertellen van dat je allemaal goed komt. Hier toch weer een oud advies ga wat leuke dingen doen met vrienden heb ik ook gedaan het is soms wel even slikken want dan mis je haar toch wel even maar dan kan je gedachten ook even ergens anders op zetten in plaats van alleen maar aan haar te denken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:35 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
mwoah...ik heb dat deels wel aan mezelf te danken hoor..het is nu een week uit, maar tm afgelopen maandag heb ik redelijk wanhopig contact met haar gehouden. Ik wilde haar zo hard terug. Ik bleef haar mailen en smsen. En toen heb ik dingen geprobeerd goed te praten. En dat commentaar wat ik haar dus net op msn gaf, was ook op te vatten als goed praten. Ze wil denk ik gewoon op het moment niks meer horen over hoe het is gelopen. Dan is het het makkelijkste natuurlijk om het contact op zo'n moment te verbreken.
Ik begin nu zo'n gevoel te krijgen van: het maakt me ook allemaal niet meer uit ook...Mijn hoofd weet dat het niet meer gaat werken, maar mijn gevoel zegt nog wat anders
Kop op meid !!quote:
tis een top dieet ja.,.. kan geen sonja tegenopquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:22 schreef Paikea het volgende:
[..]
![]()
1 ding is zeker, het is lekker voor mijn lijn
Waarom schrijf jij altijd precies dat zoals ik me voelquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:41 schreef teamlead het volgende:
ah hier zitten we nu
Ik mis haar.... er gebeurt zoveel in mijn leven op dit moment en ik kan het niet eens meer met haar delen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |