aangenaam... na 6 jaar vergeet ik ook niet iemand binnen 10 dagen..quote:Op zondag 4 mei 2008 10:10 schreef teamlead het volgende:
hoe doe je dat, een ex loslaten? zit hier nu een paar dagen voor me uit te kijken, vrienden proberen me af te leiden, maar ze blijft constant in mijn hoofd. heb nog nooit iemand zo verschrikkelijk gemist.
quote:Op zondag 4 mei 2008 10:31 schreef Eelcotje84 het volgende:
[..]
aangenaam... na 6 jaar vergeet ik ook niet iemand binnen 10 dagen..
tip 1: geen coldplay draaien![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:29 schreef r_AW het volgende:
[..]
Mijn ex kwam vandeweek ff langs want we hadden ruzie over iets, en dat moesten we ff bespreken. Het waren een veel te gezellige 5u dat ze hier was, gelukkig niet gezoend of meer, alleen gepraat en heel ff tegen elkaar aan gelegen. En ja hoor, nu zit ik er weer meer mee..
Haha inderdaad, maar we hadden *dikke* ruzie omdat zij dingen dacht die niet zo waren, dus daar zou het eigenlijk over gaan - gelukkig ben ik er niet echt depri door, alleen een klein beetjequote:Op zondag 4 mei 2008 14:11 schreef Eelcotje84 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk klassieke fout! Zelf ook ooit is gedaan en dan weet je pas echt wat depressief zijn is..
Dat is het ook ja, dat hebben we ook allebei uitgesproken en we willen allebei niet dat het weer 'goed zou komen' - niet binnen nu en een jaar in ieder geval.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:58 schreef Maartenvs het volgende:
als je dan weer denkt waarom het uit is weet je dat het toch de juiste keuze was. Het einde van de relatie heeft me wel aan het denken gezet en ik ben sindsdien wel bezig meer een zelfcorrigerende houding aan te nemen.
Dat zou ik dan weer niet doen, eigenlijk. Vooral kaarten en brieven niet. Dat zijn serieus mooie dingen om (veel) later nog eens aan terug te denken.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:15 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat ik heb gedaanAl haar foto's filmpjes verwijderen Haar kaarten, brieven enzo verwijderen
Maar het blijft moeilijk om nu geen contact te zoeken!!!
Ik heb daar ook eeuwig spijt van dat ik dat ooit heb gedaan, hoewel ik meer spijt heb van de foto's...Het is immers toch een deel van je leven geweest (in mijn geval 3 jaar) en zulke dingen moet je naar mijn mening koesteren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet doen, eigenlijk. Vooral kaarten en brieven niet. Dat zijn serieus mooie dingen om (veel) later nog eens aan terug te denken.
Precies, foto's, brieven, kaartjes en van die kleine dingetjes kan je beter in een schoenendoos doen en die ergens opbergen. Dan is het ook weg maar niet verloren. Dat zijn juist de mooie herinneringen. Later (dat kan dagen/weken/maanden/jaren/decennia zijn) kan je ze dan weer tegenkomen en omdat de tijd er dan flink overheen is gegaan hou je dus de mooie dingen over. Ik heb die dingen ook nog allemaal, en de zaken die op mijn pc staan (foto's, msn geschiedenis dat soort dingen) heb ik ergens in een mapje staan wat ik zo weet te vinden maar niet zomaar tegen zal komen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:28 schreef Subterranean het volgende:
[..]
Ik heb daar ook eeuwig spijt van dat ik dat ooit heb gedaan, hoewel ik meer spijt heb van de foto's...Het is immers toch een deel van je leven geweest (in mijn geval 3 jaar) en zulke dingen moet je naar mijn mening koesteren.
Loslaten van je ex is uiteindelijk gewoon een kwestie van tijd. Bij mij heeft het 3 maandjes geduurd en toen begon ik toch weer rond te neuzen en te rotzooien. Mijn eerstvolgende relatie kwam ruim een half jaar na het uit gaan.
Nu (eigenlijk sinds een/twee jaar), 4 jaar na het uit gaan, babbelen we geregeld eens wat bij en doen we leuke dingen samen, zónder gevoel. Which is good.
ik heb precies hetzelfde nu..ik kan niet eten, slapen, niets...nu kijk ik naar mijn muur..daar staan 2 handafdrukken op die me ex en ik in een dolle bui derop hebben gezet...we hadden namelijk me zwartgeverfde kast geschuurd..ik kan niet eens naar die verdomde klotemuur kijken zonder misselijk van verdriet te wordenquote:Op zondag 4 mei 2008 10:10 schreef teamlead het volgende:
hoe doe je dat, een ex loslaten? zit hier nu een paar dagen voor me uit te kijken, vrienden proberen me af te leiden, maar ze blijft constant in mijn hoofd. heb nog nooit iemand zo verschrikkelijk gemist.
quote:Op zondag 4 mei 2008 11:35 schreef Timemonger het volgende:
Ken het probleem, zeker omdat bij ons het uit elkaar gaan van beide kanten onvrijwillig was.
Schilderij/kast/poster/plant ervoor zetten is geen optie?quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde nu..ik kan niet eten, slapen, niets...nu kijk ik naar mijn muur..daar staan 2 handafdrukken op die me ex en ik in een dolle bui derop hebben gezet...we hadden namelijk me zwartgeverfde kast geschuurd..ik kan niet eens naar die verdomde klotemuur kijken zonder misselijk van verdriet te worden
mja..muur gelukkig wel geverfd worden binnenkort..kep er maar ff een poster overheen geplakt maar het ziet er toch treurig uit nu, 1 zo'n poster op een kale muurquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Schilderij/kast/poster/plant ervoor zetten is geen optie?
Ja bezig zijn en dingen doen. Als je dan even terugkijkt verbaast het me dat het alweer zo snel gaat. Ik heb haar nog wel een paar keer gesproken en eigenlijk heb ik er een heel goed gevoel over. Dit is gewoon voor dit moment de beste oplossing.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:14 schreef afterhourpower het volgende:
Zo 1 week voorbij sinds het einde. Zo'n week gaat best snel eigenlijk door alle dingen. Meer mensen daar last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |