abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59319421
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_59319472
hmm ik wil um anders wel ik hou van katten maar wel echt kut zeg, hij heeft toen meteen al zn spullen meegenomen nouja, niet helemaal alles heb hier nog een paar boxershorts, snap jij dit?--> hij kwam zn spullen halen en hij vond nog een boxershort en wou die nog snel bij mij in de was doen en ik vroeg waarom, toen zei hij ja omdat hij vies is, ik zei je kwam je spullen toch op halen dus neem maar mee...
toen heeft ie het wel meegenomen maar daar krijg ik dan ook hoop van of wat zou hij hiermee bedoelen?
Wat heb je aan witte tanden als je niets te lachen hebt?
pi_59319547
Ik heb vandaag contact gehad met mijn ex. We zijn er achter dat de angstvallige stilte niet past bij ons. Er zal sowieso een periode moeten zijn van "normaal". We gaan het proberen. Ik ga iig mijn best doen te proberen niet meteen teveel te berichten. Maar het idee dat het weer mag is erg fijn.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_59319611
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:03 schreef MereLss het volgende:
hmm ik wil um anders wel ik hou van katten maar wel echt kut zeg, hij heeft toen meteen al zn spullen meegenomen nouja, niet helemaal alles heb hier nog een paar boxershorts, snap jij dit?--> hij kwam zn spullen halen en hij vond nog een boxershort en wou die nog snel bij mij in de was doen en ik vroeg waarom, toen zei hij ja omdat hij vies is, ik zei je kwam je spullen toch op halen dus neem maar mee...
toen heeft ie het wel meegenomen maar daar krijg ik dan ook hoop van of wat zou hij hiermee bedoelen?
Ik denk niet dat je daar hoop uit moet halen. Het klinkt eerder als iemand die niet wil wassen dan een methode om vaker langs te komen.
pi_59319625
hmm das fijn voor jou hoelang hadden jullie geen contact?
pi_59319742
hoelang had jij btw een relatie? en hoe ging het bij jou uit?
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:10:56 #7
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59319776
Ik heb mijn ex net ook heel even gesproken op msn...ik moest haar even vragen of ik morgen niet te vroeg mijn spullen gaan halen. Vervolgens begon ze als vanouds, maar luchtig, tegen me aan te praten. Totdat ik ergens commentaar op gaf, waar zij het blijkbaar niet mee eens was Toen ging ze meteen offline
pi_59319957
hmm waarom is liefde toch zo moeilijk? eerst smst hij mij gister 4 keer achter mekaar en ik stuur hem er 1 en ik krijg niks terug:( echt zo kut

maar jij gaat morgen dus je spullen halen? ik hoop voor je dat ze dan nog even goed nadenkt en met je wil praten k wou dat ik hem nog even kon zien:(
pi_59320272
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:10 schreef MereLss het volgende:
hoelang had jij btw een relatie? en hoe ging het bij jou uit?
Ik heb niet zo heel lang een relatie gehad. Maar ik ben al veel langer gek op haar. Ze komt net uit een lange relatie. En te snel hebben we wat gekregen. Ik wilde te snel echt een relatie, waar ze nog niet klaar voor was. Begrijpelijk, maar mijn gevoel wilde wat anders. Dat zorgde voor een andere insteek in de relatie. En het moest wel klappen. Het is nu een paar weken uit, en er is heel veel ruzie geweest in de tussentijd, veel onbegrip etc.
Vandaag voor het eerst sinds een week weer msn contact gehad. Ze denkt dat we de kans gemist hebben, maar aan de andere kant blijft ze heel erg veel aan me denken. Deze week van geen contact is heel erg moeilijk gebleken voor beide. Het is heel erg tegennatuurlijk. We gaan nu proberen luchtig contact te houden. Om een beetje het normale gevoel terug te krijgen.
Ik heb nog steeds hoop.. hoe pijnlijk ook.
pi_59320427
hmm misschien moet ik dan ook maar een week ook helemaal niks meer van me laten horen, misschien mist hij dan ook wel iets. Dat zei zijn moeder in iedergeval. Ze zei laat hem maar een week of 2 weken met rust en dan beseft ie misschien wel dat hij het toch wel mist... Dat geeft me dan ook wel weer hoop maar aan de andere kant ben ik echt zo bang dat het helemaal over is en dat hij me niet meer wil
pi_59321680
Ik heb gemerkt dat niks beter werkt dan een ontmoeting een paar maanden later. Mijn ex heeft het zeven maanden geleden, na een relatie van 2,5 jaar, van de ene op de andere dag uitgemaakt. Daar ben ik een tijdje echt kapot van geweest, en ik had toen ook heel veel moeite om hem los te laten. Ik leefde nog op bij ieder smsje en keek heel veel op zijn Hyves en Last.fm enzo.

Onlangs kwam ik hem bij een concert toevallig tegen. We moesten dezelfde trein terug hebben, en hoewel dat allemaal nogal awkward was, realiseerde ik me ook eindelijk wat een vervelende jongen het eigenlijk was. Ik kan je niet vertellen hoe goed dat voelde. Sindsdien mis ik hem helemaal niet meer.
pi_59322396
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:10 schreef ThaBrain het volgende:
Ik heb mijn ex net ook heel even gesproken op msn...ik moest haar even vragen of ik morgen niet te vroeg mijn spullen gaan halen. Vervolgens begon ze als vanouds, maar luchtig, tegen me aan te praten. Totdat ik ergens commentaar op gaf, waar zij het blijkbaar niet mee eens was Toen ging ze meteen offline
oké is ook niet echt fair van haar dat ze meteen offline gaat als je commentaar geeft. Ik ben echt blij dat ik nog normaal kan praten met mijn ex. Kan me alleen wel de dag nog herinneren dat ik mijn spul ging ophalen... ik was zenuwachtig en wist me geen houding te geven eerste was het echt zo van hup spullen inladen en weg wezen. Maar in de gang raakte we toch aan de praat en hadden we afgesproken om vandaag dus even met de honden weg te gaan. Daarnaast gaan we misschien maandag er ook nog even op uit.

Bah er is echt niks aan om na een relatie van 5,6 jaar alleen achter te blijven. Ik mis het samen zijn en als je wakker wordt dat er dan iemand naast je ligt die je even kan beet pakken enzo.
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_59322488
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:27 schreef MereLss het volgende:
hmm misschien moet ik dan ook maar een week ook helemaal niks meer van me laten horen, misschien mist hij dan ook wel iets. Dat zei zijn moeder in iedergeval. Ze zei laat hem maar een week of 2 weken met rust en dan beseft ie misschien wel dat hij het toch wel mist... Dat geeft me dan ook wel weer hoop maar aan de andere kant ben ik echt zo bang dat het helemaal over is en dat hij me niet meer wil
Het kan in je voor- en nadeel werken. Als jij niks van je laat horen denkt hij misschien van goh het doet haar niks dus laat hij jou ook links leggen of het werkt juist anders om en wordt hij helemaal gek dat je niks van je laat horen en wil je dan terug.

Hoop is gewoon klote ik heb het zelf ook nog wel is toch menselijk en hoop doet leven. Maar ik heb mezelf er wel bij neer gelegd of het ooit goed komt.
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
pi_59322520
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:59 schreef luna_puella het volgende:
Ik heb gemerkt dat niks beter werkt dan een ontmoeting een paar maanden later. Mijn ex heeft het zeven maanden geleden, na een relatie van 2,5 jaar, van de ene op de andere dag uitgemaakt. Daar ben ik een tijdje echt kapot van geweest, en ik had toen ook heel veel moeite om hem los te laten. Ik leefde nog op bij ieder smsje en keek heel veel op zijn Hyves en Last.fm enzo.

Onlangs kwam ik hem bij een concert toevallig tegen. We moesten dezelfde trein terug hebben, en hoewel dat allemaal nogal awkward was, realiseerde ik me ook eindelijk wat een vervelende jongen het eigenlijk was. Ik kan je niet vertellen hoe goed dat voelde. Sindsdien mis ik hem helemaal niet meer.
oké het is goed om te horen dat je het helemaal verwerkt hebt.
pi_59322556
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:27 schreef MereLss het volgende:
Ik heb exact hetzelfde, ik hoor nu alleen van vrienden dat ze het wel beter met dr gaat, ze gaat flink uit en drinkt vrij veel en dat dr jongens zijn die op haar azen.. ik heb de hoop ook opgegeven en ik besef nu ook dat er meer is dan alleen haar.. dat zal je na een tijdje ook hebben, je moet gewoon niet op hem wachten maar gewoon verder gaan met je leven, als hij je terugwilt dan merk je t dan weer wel en als je dr voor wilt gaan dan ga je ervoor
.mwep
  woensdag 11 juni 2008 @ 23:35:33 #16
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59322961
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:18 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

oké is ook niet echt fair van haar dat ze meteen offline gaat als je commentaar geeft. Ik ben echt blij dat ik nog normaal kan praten met mijn ex. Kan me alleen wel de dag nog herinneren dat ik mijn spul ging ophalen... ik was zenuwachtig en wist me geen houding te geven eerste was het echt zo van hup spullen inladen en weg wezen. Maar in de gang raakte we toch aan de praat en hadden we afgesproken om vandaag dus even met de honden weg te gaan. Daarnaast gaan we misschien maandag er ook nog even op uit.

Bah er is echt niks aan om na een relatie van 5,6 jaar alleen achter te blijven. Ik mis het samen zijn en als je wakker wordt dat er dan iemand naast je ligt die je even kan beet pakken enzo.
mwoah...ik heb dat deels wel aan mezelf te danken hoor..het is nu een week uit, maar tm afgelopen maandag heb ik redelijk wanhopig contact met haar gehouden. Ik wilde haar zo hard terug. Ik bleef haar mailen en smsen. En toen heb ik dingen geprobeerd goed te praten. En dat commentaar wat ik haar dus net op msn gaf, was ook op te vatten als goed praten. Ze wil denk ik gewoon op het moment niks meer horen over hoe het is gelopen. Dan is het het makkelijkste natuurlijk om het contact op zo'n moment te verbreken.

Ik begin nu zo'n gevoel te krijgen van: het maakt me ook allemaal niet meer uit ook...Mijn hoofd weet dat het niet meer gaat werken, maar mijn gevoel zegt nog wat anders
pi_59323410
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:35 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

mwoah...ik heb dat deels wel aan mezelf te danken hoor..het is nu een week uit, maar tm afgelopen maandag heb ik redelijk wanhopig contact met haar gehouden. Ik wilde haar zo hard terug. Ik bleef haar mailen en smsen. En toen heb ik dingen geprobeerd goed te praten. En dat commentaar wat ik haar dus net op msn gaf, was ook op te vatten als goed praten. Ze wil denk ik gewoon op het moment niks meer horen over hoe het is gelopen. Dan is het het makkelijkste natuurlijk om het contact op zo'n moment te verbreken.

Ik begin nu zo'n gevoel te krijgen van: het maakt me ook allemaal niet meer uit ook...Mijn hoofd weet dat het niet meer gaat werken, maar mijn gevoel zegt nog wat anders
Je gevoel zal je wel een hele tijd lang vertellen van dat je allemaal goed komt. Hier toch weer een oud advies ga wat leuke dingen doen met vrienden heb ik ook gedaan het is soms wel even slikken want dan mis je haar toch wel even maar dan kan je gedachten ook even ergens anders op zetten in plaats van alleen maar aan haar te denken.
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:41:25 #18
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59324327
ah hier zitten we nu

Ik mis haar.... er gebeurt zoveel in mijn leven op dit moment en ik kan het niet eens meer met haar delen......
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_59325749
Ik heb beter geslapen dan verwacht. Niet dat ik bijster goed geslapen heb, maar de vorige keer was ik volledig kapot. Nu alleen maar wat gebroken. Ik ga iig mijn best doen luchtig contact te houden.
pi_59328281
Jongens, ik voel me kut
pi_59329296
je bent niet de enige....
pi_59330003
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 10:17 schreef Paikea het volgende:
Jongens, ik voel me kut
Kop op meid !!
pi_59331765
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:24 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

Kop op meid !!

1 ding is zeker, het is lekker voor mijn lijn
  donderdag 12 juni 2008 @ 13:05:56 #24
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59332967
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:22 schreef Paikea het volgende:

[..]

tis een top dieet ja.,.. kan geen sonja tegenop
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_59333708
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:41 schreef teamlead het volgende:
ah hier zitten we nu

Ik mis haar.... er gebeurt zoveel in mijn leven op dit moment en ik kan het niet eens meer met haar delen......
Waarom schrijf jij altijd precies dat zoals ik me voel
pi_59333751
quote:

[..]

Dat is dan ook echt serieus het enige voordeel van dit alles.
  donderdag 12 juni 2008 @ 13:47:16 #27
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_59334281
quote:

[..]

En die knorrende maag leidt lekker af
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 12 juni 2008 @ 15:08:38 #28
172358 oddman
Introspecteur
pi_59336684
Als ik vanmiddag wat meer tijd heb, zal ik mijn hele verhaal eens opschrijven.
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:59 schreef luna_puella het volgende:

Ha! Jij klinkt bekend!
Maar goed, fijn dat je toch over 'm heen begint te raken.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  donderdag 12 juni 2008 @ 15:53:33 #29
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59337963
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:50 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

Je gevoel zal je wel een hele tijd lang vertellen van dat je allemaal goed komt. Hier toch weer een oud advies ga wat leuke dingen doen met vrienden heb ik ook gedaan het is soms wel even slikken want dan mis je haar toch wel even maar dan kan je gedachten ook even ergens anders op zetten in plaats van alleen maar aan haar te denken.
bedankt voor het advies

Vorig weekend heb ik een heel weekend met vrienden doorgebracht...dat leidde wel af Afgelopen dinsdag ook weer.

Ik ben vandaag naar haar huis geweest om mijn spullen op te halen...zo heee...wat voel ik me kut nu zeg

Ik mis haar, ik wil haar zo graag terug. Dat is wat mijn gevoel/lichaam zegt. Mijn hoofd zegt wat anders: het werkt niet, ze heeft gelijk.

gevoel zuigt

Voordat ik haar kende was ik redelijk gevoelloos. Dat had te maken met dingen uit het verleden. Door haar ben ik weer dingen gaan voelen. En nu voel ik weer veel te veel
pi_59338115
ooh ik had het vanochtend toch weer zo erg... Als ik wakker word voel ik me echt depri totdat ik een smsje van hem kreeg, dan voel ik me opeens een stuk beter en dan denk ik hij is me toch nog niet vergeten maar als ik 2 dagen niks van hem hoor zinkt de moed me weer in de schoenen. En voor 's avonds alleen zitten in zo kut en dat alleen slapen helemaal...
  donderdag 12 juni 2008 @ 16:04:48 #31
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59338292
O nee...smsjes doe ik nu zo min mogelijk aan. Is beter voor mijzelf. Het haalt toch niks meer uit. Als ik nog wat met haar wil zal ik toch eerst afstand moeten nemen. Al denk ik niet dat het nog wat gaat worden tussen haar en mij.

Hoe jammer het ook is...
pi_59338432
ja ik weet het echt nie meer de ene keer denk ik van het is even een stop weetjewel en de andere keer ben ik echt zo bang dat het voor altijd over is... dat is zo raar volgensmij weet hij ook niet wat hij wil, op msn zei die van ik wil je nooit meer zien enzo en toch smst hij me wel dat spreekt elkaar dan toch tegen? of ben ik nou gek?
  donderdag 12 juni 2008 @ 16:14:48 #33
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59338577
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:09 schreef MereLss het volgende:
ja ik weet het echt nie meer de ene keer denk ik van het is even een stop weetjewel en de andere keer ben ik echt zo bang dat het voor altijd over is... dat is zo raar volgensmij weet hij ook niet wat hij wil, op msn zei die van ik wil je nooit meer zien enzo en toch smst hij me wel dat spreekt elkaar dan toch tegen? of ben ik nou gek?
dat spreekt elkaar inderdaad heel erg tegen...maar...je moet maar zo denken: hij heeft het er net zo moeilijk mee als jij

een goede raad van een vriend van me: het is niet dat je je ex terug wil...het is meer dat jegevoel zegt dat je iemand nodig hebt die van je houdt.
pi_59338689
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:09 schreef MereLss het volgende:
Voor de andere is het ook niet makkelijk. Eerst maar eens afstand nemen, dan verder kijken?
pi_59339076
waarom is liefde zo kut?
pi_59339332
Nog 1 dag en dat is het weer weekend wordt weer zwaar ben ik bang heb wel allemaal dingen afgesproken om te gaan doen maar het weer alleen naar en bed gaan en opstaan is gewoon GIGA KLOTE kan er nog steeds niet aan wenen.

Ik wou dat we allemaal een knopje hadden om onze gevoelens even uit te kunnen zetten dan zou alles een stuk makkelijker gaan denk ik...
pi_59339377
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:32 schreef MereLss het volgende:
waarom is liefde zo kut?
als je het antwoord weet geef dan een GIL ! Liefde is heel leuk als het ook wederzijds is maar zodra er een breuk is in een relatie dan zuigt liefde gigantisch.
pi_59340807
ja i know en vooral het opstaan is erg... dan besef ik dat er weer een dag bij komt dat ik zonder hem verder moet:(
pi_59341110
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:52 schreef MereLss het volgende:
ja i know en vooral het opstaan is erg... dan besef ik dat er weer een dag bij komt dat ik zonder hem verder moet:(
Kan ik me helemaal bij aansluiten KLOTE ZOOI
pi_59341193
ik ben echt zo in tweestrijd met mezelf, aan de ene kant denk ik van het is even een tussenstop en aan de andere kant denk ik van fuck het is echt over... hoelang duurt zoiets? en denk je dat het helpt dat ik een week niks van me laat horen?
  donderdag 12 juni 2008 @ 18:15:09 #41
172358 oddman
Introspecteur
pi_59341308
Hoe lang het duurt?
Hangt er van af in hoeverre je je blijft vastklampen... als je verder kan kijken, jezelf weer gaat zien als persoon volkomen onafhankelijk van die ex, dan gaat het sneller.

[ Bericht 0% gewijzigd door oddman op 12-06-2008 18:18:22 (eerst doorlezen, dan posten, eerst doorlezen...) ]
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_59341611
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 18:10 schreef MereLss het volgende:
ik ben echt zo in tweestrijd met mezelf, aan de ene kant denk ik van het is even een tussenstop en aan de andere kant denk ik van fuck het is echt over... hoelang duurt zoiets? en denk je dat het helpt dat ik een week niks van me laat horen?
Same here Na ons gesprek van gister zijn er zo veel dingen aan het licht gekomen dat ik zo iets heb van als we dat nou eens proberen aan te pakken dan is er misschien een kansje.... Daarnaast blijf ik toch stiekem hoop houden dat het goed komt.. Ik weet het dat is hartstikke stom van me Daarnaast dat het bijna weekend is val je toch weer in een gat en daarnaast heb ik volgende week ook nog vakantie vakantie is wel leuk maar had het liever met haar meegemaakt.

Daarnaast voelde ik me dinsdag helemaal verward krijg je te horen dat je na de zomer vakantie examen kan gaan doen en dat de leraar heel misschien daarna al meteen een baan voor je heeft. Ik had zo iets van YEAH eindelijk. Normaal had ik haar meteen gebeld en het goede nieuws verteld maar dat kon nu niet en dat was echt KLOTE !
pi_59341718
ja dat is zo fucked up, ik zie nu ook echt op tegen de vakantie en ik ga me echt kapot vervelen en door die "rust" ga je alleen maar nog meer zitten nadenken. Aan de ene kant is het zo fijn als je hoop krijgt maar aan de andere kant weer echt zwaar kut soms wou ik dat ik mn gevoelens gewoon uit kon zetten
  donderdag 12 juni 2008 @ 18:32:23 #44
95788 Electrical-Storm
Ondertitels zijn voor mietjes
pi_59341765
Bleh, inmiddels vele maanden verder en ik sta nog steeds op met een gat...

Ik merk wel dat acceptatie van liefdesverdriet een slok op een borrel scheelt. Ik heb me er bij neergelegd dat het kutgevoel niet van de ene op de andere dag verdwijnt, dus ik stel mezelf niet teleur als ik weer 'ns in een dip beland
Als wat hierboven geschreven is geen hout snijdt dan ligt dat aan jezelf
  donderdag 12 juni 2008 @ 18:52:38 #45
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59342288
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:52 schreef MereLss het volgende:
vergeet het alleen in bed liggen om te gaan slapen niet
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 13:30 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Waarom schrijf jij altijd precies dat zoals ik me voel
it's a gift
pi_59342526
Radeloze hoop? Ik geloof dat die kreet mijn gemoedstoestand wel aardig benoemd.
pi_59344967
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 18:32 schreef Electrical-Storm het volgende:
Bleh, inmiddels vele maanden verder en ik sta nog steeds op met een gat...

Ik merk wel dat acceptatie van liefdesverdriet een slok op een borrel scheelt. Ik heb me er bij neergelegd dat het kutgevoel niet van de ene op de andere dag verdwijnt, dus ik stel mezelf niet teleur als ik weer 'ns in een dip beland
Hoeveel maanden ben je verder... maak me nu al zorgen. Zit bijna op 2 maanden en heb zo geen zin om hier nog langer mee te zitten. IK WIL ER KLAAR MEE ZIJN! NU!
Verdomme zeg, als ie het nou waard was, ok, maar hij wil me niet, dus is hij het toch niet waard om me zo kut over te voelen?
pi_59344997
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 19:00 schreef Miesjel het volgende:
Radeloze hoop? Ik geloof dat die kreet mijn gemoedstoestand wel aardig benoemd.
Is dat hetzelfde als hopeloze hoop? Dat voel ik namelijk. Hoop hebben terwijl ik ook dondergoed weet dat het volslagen zinloos is.
pi_59345606
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:26 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Is dat hetzelfde als hopeloze hoop? Dat voel ik namelijk. Hoop hebben terwijl ik ook dondergoed weet dat het volslagen zinloos is.
ik wou dat je het gevoel "Hoop" gewoon kon uitzetten dat zou het een stuk draaglijker maken denk ik.
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:50:32 #50
95788 Electrical-Storm
pi_59345758
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:24 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Hoeveel maanden ben je verder... maak me nu al zorgen. Zit bijna op 2 maanden en heb zo geen zin om hier nog langer mee te zitten. IK WIL ER KLAAR MEE ZIJN! NU!
Verdomme zeg, als ie het nou waard was, ok, maar hij wil me niet, dus is hij het toch niet waard om me zo kut over te voelen?
Lastig te zeggen...

Het is nu 5 maanden 'officieel' uit, maar na nog een soort van 'kans' (niet in de vorm van een relatie gegoten maar nog wel intensief contact met hoop van beide kanten) is het 2 maanden 'officieus' uit. Heb haar sindsdien niet meer gesproken overigens en dat helpt wel
pi_59345991
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:50 schreef Electrical-Storm het volgende:

[..]

Lastig te zeggen...

Het is nu 5 maanden 'officieel' uit, maar na nog een soort van 'kans' (niet in de vorm van een relatie gegoten maar nog wel intensief contact met hoop van beide kanten) is het 2 maanden 'officieus' uit. Heb haar sindsdien niet meer gesproken overigens en dat helpt wel
Ok, dat geeft de burger moed. Sta op iets meer dan een week zero contact...
En deze wilde ik ff met jullie delen...

donderdag 12 juni 2008 @ 21:02:20 #52
95788 Electrical-Storm
pi_59346157
Het probleem is

Als je van jezelf gaat verlangen, forceren zelfs dat je van het ellendige gevoel af wil gaat het niet lukken... Je moet het uitzitten, de gifbeker tot de laatste druppel leegdrinken. Dat heet verwerken, alles langzaam een plaats geven totdat je gewend bent aan de situatie en het je niet meer zo diep kan raken.

Ik heb zelf ook weleens m'n rug proberen te rechten en alles tegen mezelf geroepen om er maar vanaf te zijn. Werkt toch niet... uiteindelijk krijg je weer een dip en dat werkt niet motiverend.

Ach, recentelijk heb ik in een ander topique een mooie uitspraak voorbij zien komen... Iets in de trant van 'hoe bitterder het heden, des te zoeter smaakt het als je wel weer gelukkig bent' Alleen dan stukken poetischer verwoord
pi_59346832
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:57 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ok, dat geeft de burger moed. Sta op iets meer dan een week zero contact...
En deze wilde ik ff met jullie delen...

damn dat nummer raakt me toch wel erger dan ik dacht
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:25:49 #54
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59346930
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:26 schreef heksehiel het volgende:

[..]

dat dus inderdaad.... tegen beter weten in toch blijven hopen op een soort van wonder
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:39:13 #55
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59347380
Ik ben vandaag bij haar thuis geweest om mn spullen op te halen de herinneringen

Gisteren had ik nog een redelijke dag en was ik best vrolijk. Vandaag is echt het tegenovergestelde. Toen ik daar was realiseerde ik me dat ik daar voor de laatste keer in huis zou zijn. Ik moest alle herinneringen daar achter laten...

op de een of andere manier zit dit nummer de hele tijd in mn kop de laatste dagen dat ik me kut voel:

pi_59347761
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:39 schreef ThaBrain het volgende:
Ik ben vandaag bij haar thuis geweest om mn spullen op te halen de herinneringen

Gisteren had ik nog een redelijke dag en was ik best vrolijk. Vandaag is echt het tegenovergestelde. Toen ik daar was realiseerde ik me dat ik daar voor de laatste keer in huis zou zijn. Ik moest alle herinneringen daar achter laten...

op de een of andere manier zit dit nummer de hele tijd in mn kop de laatste dagen dat ik me kut voel:

Ik snap wat je bedoeld had ik ook toen ik mijn spullen ging ophalen. Heb me nog nooit zo gebroken gevoeld. Ik ben toen zeker wel 3 dagen gewoon van slag geweest was gewoon niet leuk meer.

Dit nummer beschrijft ongeveer wel wat ik voel

Waarom moet het zo verdomde moeilijk zijn
pi_59351050
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:39 schreef ThaBrain het volgende:

Ik mis een knuffelsmiley op Fok...maar die wilde ik je dus geven
pi_59351082
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:50 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

Waarom moet het zo verdomde moeilijk zijn
Jouw nummer mij ook
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:25:20 #59
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_59351129
Vandaag smsje gestuurd na 3 weken niks te hebben gepraat ofso, vroeg of ze geslaagd was niks terug gekregen Nou jahhhh echt een biatch is het geworden zeg sjonge jonge..

teringwijf
Who the fuck is Fcuker?
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:36:42 #60
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_59351480
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:48:22 #61
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59351841
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:22 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ik mis een knuffelsmiley op Fok...maar die wilde ik je dus geven
ahww dankje

Op dit moment voel ik me wel weer wat beter gelukkig...weet niet hoe dat morgen is als ik in mijn eentje in een tweepersoonsbed wakker ga worden
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:49:02 #62
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59351857
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:36 schreef TeenWolf het volgende:
ook een hele erge

die is ook erg ja
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:18:39 #63
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59352489
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:25 schreef Fcuker het volgende:
Vandaag smsje gestuurd na 3 weken niks te hebben gepraat ofso, vroeg of ze geslaagd was niks terug gekregen Nou jahhhh echt een biatch is het geworden zeg sjonge jonge..

teringwijf
en toch.. als ze morgen wel reageert....
pi_59352610
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:02 schreef Electrical-Storm het volgende:

Ach, recentelijk heb ik in een ander topique een mooie uitspraak voorbij zien komen... Iets in de trant van 'hoe bitterder het heden, des te zoeter smaakt het als je wel weer gelukkig bent' Alleen dan stukken poetischer verwoord
"Dulcia non meruit, qui non gustavit amara" betekend niet meer dan; Wie het bittere niet heeft gesmaakt, waardeert het zoete niet.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 01:10:53 #65
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_59353320
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:23 schreef heksehiel het volgende:

[..]

"Dulcia non meruit, qui non gustavit amara" betekend niet meer dan; Wie het bittere niet heeft gesmaakt, waardeert het zoete niet.
Ergens is het ook wel "mooi"..Het doet pijn, maar alleen omdat het gewoon echt ontzettend fijn was.
Jammer dat het lastig is om je lichaam te vertellen dat het alleen de mooie dingen moet herinneren. (of juist niet, tis maar hoe je t bekijkt)
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:22:34 #66
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_59357437
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:18 schreef teamlead het volgende:

[..]

en toch.. als ze morgen wel reageert....
Jah ze heeft gerageerd, maar echt zo droog en kortaf ahh joh het moet me eigenlijk niks meer uitmaken maarjah
Who the fuck is Fcuker?
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:43:40 #67
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59357907
Ik wil haar zo graag spreken Ik wil haar zien, gelukkig zien, samen met mij

Het is zo moeilijk om geen contact te zoeken. Helemaal met zo'n eenzaam weekend in het vooruitzicht

Over een week zoek ik wel contact met haar . Ik wil haar in ieder geval nog 1 keer spreken om wat onduidelijkheden van mijn kant uit de wereld te helpen. Daarna kan ik het helemaal afsluiten.
pi_59358240
mensen ik voel me met de minuut slechter de hele tijd maar de vraag in mij hoofd wat kan ik nu nog doen om het allemaal af te sluiten of een nieuwe kans te krijgen kan wel janken
pi_59358713
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 10:43 schreef ThaBrain het volgende:
Ik wil haar zo graag spreken Ik wil haar zien, gelukkig zien, samen met mij

Het is zo moeilijk om geen contact te zoeken. Helemaal met zo'n eenzaam weekend in het vooruitzicht

Over een week zoek ik wel contact met haar . Ik wil haar in ieder geval nog 1 keer spreken om wat onduidelijkheden van mijn kant uit de wereld te helpen. Daarna kan ik het helemaal afsluiten.
Been there, done that. Je hebt nog hoop en die ene keer afspreken zorgt er voor dat je nog niet eens begonnen bent met afscheid nemen. Pas als dat gesprek is geweest en je weer beseft dat ze niet meer wil, dan komt pas echt de kutperiode... Daar zit ik nu in

Was vanmorgen zo ontzettend kwaad. Mijn ex heeft het allemaal voor elkaar, een baan, geld, auto, scharrels en geniet vast van zijn top leven, terwijl dit er allemaal niet was tijdens onze relatie. Hij heeft zijn leven weer op poten en ik... ik lig gewoon helemaal in puin. Hem kwijt, mijn beste vriend uit beeld, oorlog met mijn beste vriendin en mijn ouders zijn op vakantie en heb 0,0 plannen voor aankomend weekend... Boehoe wat ben ik zielig
pi_59360698
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:25 schreef Fcuker het volgende:

teringwijf
misschien raak je juist daarom eerder over haar heen als ze iets terug gestuurd zou hebben dan had je misschien nog een kleine hoop en dan had jij vast weer proficiat terug gestuurd als ze geslaagd was.
pi_59363053
mensen ik heb sinds een uur een erg zenuwachtig gevoel in me dat gevoel heb ik altijd als er iets ernstig gaat gebeuren maar ik zou niet weten wat ik weet mezelf gewoon geen houding te geven.

daarnaast voel ik me ook gewoon een wrak op het moment gister weer een dipje gehad en de druk lijkt vandaag alleen maar erger te worden Waarom moet het leven soms zo moeilijk zijn....

[ Bericht 38% gewijzigd door JoostPayne op 13-06-2008 14:26:33 ]
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:17:36 #72
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_59363130
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:15 schreef JoostPayne het volgende:
mensen ik heb sinds een uur een erg zenuwachtig gevoel in me dat gevoel heb ik altijd als er iets ernstig gaat gebeuren maar ik zou niet weten wat
Maak je geen zorgen het is nog geen 2012
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_59364297
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:15 schreef JoostPayne het volgende:
mensen ik heb sinds een uur een erg zenuwachtig gevoel in me dat gevoel heb ik altijd als er iets ernstig gaat gebeuren maar ik zou niet weten wat ik weet mezelf gewoon geen houding te geven.

daarnaast voel ik me ook gewoon een wrak op het moment gister weer een dipje gehad en de druk lijkt vandaag alleen maar erger te worden Waarom moet het leven soms zo moeilijk zijn....

Het is wel vrijdag de 13e.....
  vrijdag 13 juni 2008 @ 16:58:23 #75
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59367432
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 11:15 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Been there, done that. Je hebt nog hoop en die ene keer afspreken zorgt er voor dat je nog niet eens begonnen bent met afscheid nemen. Pas als dat gesprek is geweest en je weer beseft dat ze niet meer wil, dan komt pas echt de kutperiode... Daar zit ik nu in

Was vanmorgen zo ontzettend kwaad. Mijn ex heeft het allemaal voor elkaar, een baan, geld, auto, scharrels en geniet vast van zijn top leven, terwijl dit er allemaal niet was tijdens onze relatie. Hij heeft zijn leven weer op poten en ik... ik lig gewoon helemaal in puin. Hem kwijt, mijn beste vriend uit beeld, oorlog met mijn beste vriendin en mijn ouders zijn op vakantie en heb 0,0 plannen voor aankomend weekend... Boehoe wat ben ik zielig
Ach ik zie het tegen die tijd wel...Ik heb de laatste dagen met mensen zitten praten en heb toch wel wat conclusies kunnen trekken. Ik heb er nu voor gezorgd dat ik het weekend niet alleen hoef te zitten. Als ik wel alleen ben ga ik over bepaalde dingen nadenken. Ik zit nu bij mensen met wie ik het er gewoon over kan hebben en direct feedback krijg over mijn gedachtes. In die gesprekken wordt het toch wel steeds duidelijker dat ik nu beter af ben zonder haar. Ze was niet zo'n makkelijke meid...ik weet van mezelf dat ook ik niet makkelijk ben....het botste gewoon heel erg op bepaalde punten.

Het zijn alleen de momenten dat ik alleen ben en ik dan ga nadenken dat ik hoop krijg en nog veel gevoelens voor haar heb...dat zijn de kutmomenten....Mijn gevoel en lichaam zeggen nog steeds dat ik haar nodig heb, mijn hoofd denkt daar al anders over

Ik begin ook steeds meer te beseffen dat het niet haar is die ik nodig heb, maar iemand die van me houdt en die ik volledig vertrouw. En degene die dan het dichtste bij je staat op dat gebied is toch je ex...het is niet per definitie zo dat je je ex dat in wil en moet laten vullen. Al ligt dat wel aan de situatie waarop het is uit gegaan natuurlijk

Ik heb nu ook wel het besef dat ze niet meer wil. En eigenlijk wil ik ook niet meer. Ik zit alleen nog met bepaalde vragen en daar wil ik eerst antwoord op voordat ik door kan gaan met mijn leven. Het zou ook beter zijn voor haar, want dan val ik haar er niet meer over lastig En ik vind eigenlijk dat ik die vragen in persoon moet stellen en er dan antwoord op krijg.

En ja...nu zegt mijn gevoel dat er nog een mogelijkheid/hoop is dat het die ontmoeting weer goed komt omdat ze dan misschien wel weer voor me smelt. Want als ze smelt, zal ik ook weer voor haar smelten. Misschien dat we dan eerst weer de intentie hebben om de relatie weer op te pakken, maar ik heb er de laatste tijd zo over na lopen denken dat het er dan waarschijnlijk op uit draait dat het niks gaat worden. Ik kom steeds meer punten tegen waarop het gewoon niet werkte...ze heeft er gelijk in gehad dat het gewoon niet werkt tussen ons.

En ja ik besef nu wel dat ik weer een goed moment heb...over een paar uur denk ik er vast weer anders over en wil ik haar weer heel graag terug ten koste van alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')