Ok, dat geeft de burger moed. Sta op iets meer dan een week zero contact...quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:50 schreef Electrical-Storm het volgende:
[..]
Lastig te zeggen...
Het is nu 5 maanden 'officieel' uit, maar na nog een soort van 'kans' (niet in de vorm van een relatie gegoten maar nog wel intensief contact met hoop van beide kanten) is het 2 maanden 'officieus' uit. Heb haar sindsdien niet meer gesproken overigens en dat helpt wel
damnquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ok, dat geeft de burger moed. Sta op iets meer dan een week zero contact...
En deze wilde ik ff met jullie delen...
dat dus inderdaad.... tegen beter weten in toch blijven hopen op een soort van wonderquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als hopeloze hoop? Dat voel ik namelijk. Hoop hebben terwijl ik ook dondergoed weet dat het volslagen zinloos is.
Ik snap wat je bedoeld had ik ook toen ik mijn spullen ging ophalen. Heb me nog nooit zo gebroken gevoeld. Ik ben toen zeker wel 3 dagen gewoon van slag geweest was gewoon niet leuk meer.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:39 schreef ThaBrain het volgende:
Ik ben vandaag bij haar thuis geweest om mn spullen op te halende herinneringen
Gisteren had ik nog een redelijke dag en was ik best vrolijk. Vandaag is echt het tegenovergestelde. Toen ik daar was realiseerde ik me dat ik daar voor de laatste keer in huis zou zijn. Ik moest alle herinneringen daar achter laten...
op de een of andere manier zit dit nummer de hele tijd in mn kop de laatste dagen dat ik me kut voel:
Ik mis een knuffelsmiley op Fok...maar die wilde ik je dus gevenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:39 schreef ThaBrain het volgende:
Ik ben vandaag bij haar thuis geweest om mn spullen op te halende herinneringen
Gisteren had ik nog een redelijke dag en was ik best vrolijk. Vandaag is echt het tegenovergestelde. Toen ik daar was realiseerde ik me dat ik daar voor de laatste keer in huis zou zijn. Ik moest alle herinneringen daar achter laten...
op de een of andere manier zit dit nummer de hele tijd in mn kop de laatste dagen dat ik me kut voel:
Jouw nummer mij ookquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:50 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Waarom moet het zo verdomde moeilijk zijn
ahww dankjequote:Op donderdag 12 juni 2008 23:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik mis een knuffelsmiley op Fok...maar die wilde ik je dus geven
die is ook erg jaquote:
en toch.. als ze morgen wel reageert....quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:25 schreef Fcuker het volgende:
Vandaag smsje gestuurd na 3 weken niks te hebben gepraat ofso, vroeg of ze geslaagd wasniks terug gekregen Nou jahhhh echt een biatch is het geworden zeg sjonge jonge..
teringwijf
"Dulcia non meruit, qui non gustavit amara" betekend niet meer dan; Wie het bittere niet heeft gesmaakt, waardeert het zoete niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:02 schreef Electrical-Storm het volgende:
Ach, recentelijk heb ik in een ander topique een mooie uitspraak voorbij zien komen... Iets in de trant van 'hoe bitterder het heden, des te zoeter smaakt het als je wel weer gelukkig bent' Alleen dan stukken poetischer verwoord![]()
Ergens is het ook wel "mooi"..Het doet pijn, maar alleen omdat het gewoon echt ontzettend fijn was.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
"Dulcia non meruit, qui non gustavit amara" betekend niet meer dan; Wie het bittere niet heeft gesmaakt, waardeert het zoete niet.
Jah ze heeft gerageerd, maar echt zo droog en kortafquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
en toch.. als ze morgen wel reageert....
Been there, done that. Je hebt nog hoop en die ene keer afspreken zorgt er voor dat je nog niet eens begonnen bent met afscheid nemen. Pas als dat gesprek is geweest en je weer beseft dat ze niet meer wil, dan komt pas echt de kutperiode... Daar zit ik nu inquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:43 schreef ThaBrain het volgende:
Ik wil haar zo graag sprekenIk wil haar zien, gelukkig zien, samen met mij
Het is zo moeilijk om geen contact te zoeken. Helemaal met zo'n eenzaam weekend in het vooruitzicht
Over een week zoek ik wel contact met haar. Ik wil haar in ieder geval nog 1 keer spreken om wat onduidelijkheden van mijn kant uit de wereld te helpen. Daarna kan ik het helemaal afsluiten.
misschien raak je juist daarom eerder over haar heen als ze iets terug gestuurd zou hebben dan had je misschien nog een kleine hoop en dan had jij vast weer proficiat terug gestuurd als ze geslaagd was.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:25 schreef Fcuker het volgende:
Vandaag smsje gestuurd na 3 weken niks te hebben gepraat ofso, vroeg of ze geslaagd wasniks terug gekregen Nou jahhhh echt een biatch is het geworden zeg sjonge jonge..
teringwijf
Maak je geen zorgen het is nog geen 2012quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:15 schreef JoostPayne het volgende:
mensen ik heb sinds een uur een erg zenuwachtig gevoel in medat gevoel heb ik altijd als er iets ernstig gaat gebeuren maar ik zou niet weten wat
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:15 schreef JoostPayne het volgende:
mensen ik heb sinds een uur een erg zenuwachtig gevoel in medat gevoel heb ik altijd als er iets ernstig gaat gebeuren maar ik zou niet weten wat
ik weet mezelf gewoon geen houding te geven.
daarnaast voel ik me ook gewoon een wrak op het moment gister weer een dipje gehad en de druk lijkt vandaag alleen maar erger te wordenWaarom moet het leven soms zo moeilijk zijn....
![]()
Ach ik zie het tegen die tijd wel...Ik heb de laatste dagen met mensen zitten praten en heb toch wel wat conclusies kunnen trekken. Ik heb er nu voor gezorgd dat ik het weekend niet alleen hoef te zitten. Als ik wel alleen ben ga ik over bepaalde dingen nadenken. Ik zit nu bij mensen met wie ik het er gewoon over kan hebben en direct feedback krijg over mijn gedachtes. In die gesprekken wordt het toch wel steeds duidelijker dat ik nu beter af ben zonder haar. Ze was niet zo'n makkelijke meid...ik weet van mezelf dat ook ik niet makkelijk ben....het botste gewoon heel erg op bepaalde punten.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Been there, done that. Je hebt nog hoop en die ene keer afspreken zorgt er voor dat je nog niet eens begonnen bent met afscheid nemen. Pas als dat gesprek is geweest en je weer beseft dat ze niet meer wil, dan komt pas echt de kutperiode... Daar zit ik nu in![]()
Was vanmorgen zo ontzettend kwaad. Mijn ex heeft het allemaal voor elkaar, een baan, geld, auto, scharrels en geniet vast van zijn top leven, terwijl dit er allemaal niet was tijdens onze relatie. Hij heeft zijn leven weer op poten en ik... ik lig gewoon helemaal in puin. Hem kwijt, mijn beste vriend uit beeld, oorlog met mijn beste vriendin en mijn ouders zijn op vakantie en heb 0,0 plannen voor aankomend weekend... Boehoe wat ben ik zielig
Volg het advies op wat je mij gegeven hebt, zorg even voor algehele afleiding!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:15 schreef JoostPayne het volgende:
ik weet mezelf gewoon geen houding te geven.
daarnaast voel ik me ook gewoon een wrak op het moment gister weer een dipje gehad en de druk lijkt vandaag alleen maar erger te wordenWaarom moet het leven soms zo moeilijk zijn....
![]()
Niet om je te ontmoedigen, want niet iedereen zit hetzelfde in elkaar, maar ik was helemaal hyper toen het net uit was. Grenzenloze energie, overal zin in, maar nu 2 maandjes later is de energie op (slaap nog steeds nauwelijks, dus ik ook wel logisch) en heb ik nergens zin in en zie ik overal als een berg tegen op.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:34 schreef Paikea het volgende:
[..]
Volg het advies op wat je mij gegeven hebt, zorg even voor algehele afleiding!
Lees een thriller, kijk een stomme film, bel wat vrienden op en ga in een kroeg jezelf lamzuipen.
Doe iets!
Bij mij is het nu of het niet gebeurt is, ik ben vreselijk enthousiast over een mogelijke nieuwe woning en vind het fijn dat het dan op mijn manier kan...Ik herinner me steeds zijn slechte eigenschappen en niet zijn goede.
Ben ik dan al ver in mijn verdriet of is dit pas het beginstadium?
Wil gewoon weten wat ik kan verwachten!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet om je te ontmoedigen, want niet iedereen zit hetzelfde in elkaar, maar ik was helemaal hyper toen het net uit was. Grenzenloze energie, overal zin in, maar nu 2 maandjes later is de energie op (slaap nog steeds nauwelijks, dus ik ook wel logisch) en heb ik nergens zin in en zie ik overal als een berg tegen op.
Lieverd, je kunt niet voorspellen wat je te wachten staat, want het komt, zoals het komt en het gaat zoals het gaat. Met goede momenten, ok momenten, neutrale momenten en ultra kutte momenten. Blijf gewoon lekker spuien en laat zondag over je heen komen! De angst voor de angst is vaak erger dan de angst zelf...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:51 schreef Paikea het volgende:
[..]
Wil gewoon weten wat ik kan verwachten!!!
Niet dat ik denk "zo, dat valt eigenlijk best mee, twee dagen huilen en dan weer verder".
Ik verwacht nog wel een klap als ik zondag naar huis ga en dan echt realiseer wat er gebeurt is...
Wat een wijze raadquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Lieverd, je kunt niet voorspellen wat je te wachten staat, want het komt, zoals het komt en het gaat zoals het gaat. Met goede momenten, ok momenten, neutrale momenten en ultra kutte momenten. Blijf gewoon lekker spuien en laat zondag over je heen komen! De angst voor de angst is vaak erger dan de angst zelf...
Ja dat weet ik wel ik ga zaterdagavond al naar een poker toernooi en zondag een meeting. Het probleem is alleen ik ben sinds vandaag klaar ben met stage en nu heb ik vakantie en nu heb ik het advies gekregen om het rustig aan te gaan doen. Maar ik weet van mezelf dat ik dan weer ga denken aan haar.... ik mis haar zo erg dat ik gek wordt van mezelf. Ik denk dat ik gewoon maar weer zo snel mogelijk ergens aan het werk moet dat ik mezelf verplicht om er niet aan te denken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:34 schreef Paikea het volgende:
[..]
Volg het advies op wat je mij gegeven hebt, zorg even voor algehele afleiding!
Lees een thriller, kijk een stomme film, bel wat vrienden op en ga in een kroeg jezelf lamzuipen.
Doe iets!
[
Dat ik dus afgelopen vrijdag ik voelde me goed en zat lekker in me vel toen ik die donderdagavond met haar had gepraat. Voor mijn gevoel was ik er klaar mee maar tot dat ik vrijdag avond bij me zusje was voor een soort van feestje dan zit iedereen daar met hun vriend/vriendin en toen besefte ik me opeens weer van IK MIS HAARquote:Bij mij is het nu of het niet gebeurt is, ik ben vreselijk enthousiast over een mogelijke nieuwe woning en vind het fijn dat het dan op mijn manier kan...Ik herinner me steeds zijn slechte eigenschappen en niet zijn goede.
Ben ik dan al ver in mijn verdriet of is dit pas het beginstadium?
Je hebt wel gelijk, maar iets anders kon ik ook niet verzinnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
tsja. het bekende "je moet jezelf bezig houden".
Allemaal wel leuk en aardig, maar je kan niet bezig blijven en er komt altijd wel een moment waarvan je denkt "***". Dat gaat langzaam aan wel over en na een half jaar moet je het toch wel aardig kwijt zijn, al kan het nog paar jaar doorsudderen, zolng je je hart niet ergens anders aan kan geven en het vorige daarmee op een andere manier een plaatsje daar kan geven.
Gewoon doorgaan met leven, want zo is het leven. Je kan niet stil blijven staan. Ergens moet je afscheid nemen en het laten gaan.
Ja, dat snap ik. Maar wat zijn dan de opmerkingen, tips etc die er echt toe doen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmmzz. het was ook meer een algemene opmerking dan een reactie op iemand .
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:29 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel ik ga zaterdagavond al naar een poker toernooi en zondag een meeting. Het probleem is alleen ik ben sinds vandaag klaar ben met stage en nu heb ik vakantie en nu heb ik het advies gekregen om het rustig aan te gaan doen. Maar ik weet van mezelf dat ik dan weer ga denken aan haar.... ik mis haar zo erg dat ik gek wordt van mezelf. Ik denk dat ik gewoon maar weer zo snel mogelijk ergens aan het werk moet dat ik mezelf verplicht om er niet aan te denken.
Ik ben al lang bij dat ik er hier mensen zijn die echt adviezen geven waar ik wat mee kan en dat er volwassen op wordt gereageerd. Toch wil ik de mensen bedanken voor het soort van luisterend oor en advies dat ze hier hebben gegeven.
[..]
Dat ik dus afgelopen vrijdag ik voelde me goed en zat lekker in me vel toen ik die donderdagavond met haar had gepraat. Voor mijn gevoel was ik er klaar mee maar tot dat ik vrijdag avond bij me zusje was voor een soort van feestje dan zit iedereen daar met hun vriend/vriendin en toen besefte ik me opeens weer van IK MIS HAARmet alle gevolgen van dien. en ik ben ook zeker niet bang voor dat er meer van zulke dagen zullen komen....
De dingen die "fijn" zijn om te horen krijg je hier waarschijnlijk niet te horen. Ik denk dat alle mensen die in dit topic zitten eigenlijk gewoon willen horen van hun ex dat hij/zij weer bij diegene terug komen...me includedquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:53 schreef Paikea het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar wat zijn dan de opmerkingen, tips etc die er echt toe doen?
De standaardgezegden die iedereen altijd zegt (meer jongens/meiden dan kerktorens), daar zitten we niet op te wachten..
Hoe kun je dan echt je steun betuigen?
Wat zijn de dingen die echt "fijn" zijn om te horen?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:07 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
De dingen die "fijn" zijn om te horen krijg je hier waarschijnlijk niet te horen. Ik denk dat alle mensen die in dit topic zitten eigenlijk gewoon willen horen van hun ex dat hij/zij weer bij diegene terug komen...me included(qua gevoel dan, verstand niet)
ghehehe kunnen we wel doen jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:12 schreef Paikea het volgende:
[..]
![]()
Misschien moeten we maar een handleiding gaan schrijven: wat wel en niet te zeggen bij luduvudu
Steun? Tips? Die bestaan niet behalve het standaard gebrabbel. Het leven gaat door. Deal with it! Zoek weer vreugde op in 't leven. Leef!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:53 schreef Paikea het volgende:
[..]
Amen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Steun? Tips? Die bestaan niet behalve het standaard gebrabbel. Het leven gaat door. Deal with it! Zoek weer vreugde op in 't leven. Leef!
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Steun? Tips? Die bestaan niet behalve het standaard gebrabbel. Het leven gaat door. Deal with it! Zoek weer vreugde op in 't leven. Leef!
Ik heb in deze periode steun van mensen waarvan ik het nooit verwacht had.... dat is ook ongeveer het enige positievequote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:53 schreef Paikea het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar wat zijn dan de opmerkingen, tips etc die er echt toe doen?
De standaardgezegden die iedereen altijd zegt (meer jongens/meiden dan kerktorens), daar zitten we niet op te wachten..
Hoe kun je dan echt je steun betuigen?
sterkte alvastquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:54 schreef Ruszczynski het volgende:
Ik kan mij hier ook bij aansluiten.
Maandag heeft mijn vriend het ook uitgemaakt, juist toen ik dacht dat het beter ging.
En dan komt natuurlijk de ziekte die bij liefdesverdriet hoort, geen honger, alleen maar aan hém denken, nergens meer zin in..
Maar door alle omstandigheden heb ik nog steeds heel erg veel hoop(lang verhaal), en volgende week zien we elkaar weer.
Nadat het uit is gegaan ben ik gaan begrijpen wat er mis is gegaan, wat we kunnen verbeteren.
Nu is alleen de vraag nog of hij zal luisteren..
Ach...zo hebben we allemaal ons eigen verhaalquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:45 schreef Ruszczynski het volgende:
Bedankt voor je antwoord ThaBrain.
Maar het is het nog wel waard om het te verbeteren, dat is nu een beetje het probleem.
Hij heeft aangegeven (huilend zelfs) dat hij zo graag wou dat het ging werken.
Dit was voor hem zijn eerste relatie, en hiervoor had ik een relatie van 3 jaar.
Dat ritme heb ik aan hem toegepast, en dat werkt gewoon niet, dat is veels te snel.
Het ritme bestond uit heerlijk thuis hangen, spelletjes doen, filmpjes kijken, maar hij is natuurlijk niet zoals mijn ex van 3 jaar. Hij houd van uitgaan, kroeg hangen etc. , waar ik overigens geen problemen mee heb.
Maar door dat dus zo snel te doen, was zijn verliefdheid zo weg, en alleen de tijden dat we uit de sleur kwamen, was hij weer helemaal gek op me.
Maar stel, we zaten ons thuis weer te vervelen was dat gevoel natuurlijk zo weg.
Ik heb 'm veel afgenomen, dat ik 'm weer wil geven als we het nog een keer willen proberen.
Nadat het uit was gegaan, leek het 'm slim om geen contact te zoeken, dat heb ik toen dus niet gedaan.
Maar hij wel met mij..
Weet echt niet meer wat ik hier mee moet.
Sorry voor het lange verhaal.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:54 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ach...zo hebben we allemaal ons eigen verhaal
Bij mij was het zo dat ik degene was die huilend zei dat ik wilde dat het werkte. Dat is meerdere keren voorgekomen in de relatie. Ik was juist degene die het liefst thuis hing. Mijn ex was ook niet zo van het uitgaan, maar meer dan ik. Ze heeft dingen geprobeerd te ondernemen, initiatief genomen, maar ik ging er niet te vaak op in. Al was dat maar een van de punten waarop het niet werkte tussen haar en mij
Mijn ex kreeg ook last van een sleur-gevoel. Ik ben er van overtuigd dat als ze een beetje meer moeite had gedaan om me over te halen om dingen te doen, we het leuker hadden gehad samen. Maar dat is makkelijk praten achteraf. Dat mag je eigenlijk niet van je partnet vragen, ik weet het.
Mijn ex heeft zich gevoeld alsof ze opgesloten zat in een hokje. Dat vindt zij tenminste. Ik heb het heel anders ervaren. Ik heb het juist ervaren als dat ik haar veel te vrij liet. Ze was nogal op zichzelf en zelfstandig. Ik had het liefst dat er voor me gezorgd werd. Aan de andere kant wilde zij ook dat er voor haar gezorgd werd (ondanks dat ze zo zelfstandig was...ik weet het...het spreekt elkaar nogal tegen en ik ben er dan ook nog niet uit hoe het dan wel had gemoeten). Mensen uit mijn omgeving vonden haar ook veel te veel op zichzelf. Ze deed heel veel dingen alleen.
Bij mij is het nu ook pas anderhalve week uit, maar ik ben er wel uit dat het een goede stap is geweest....that is...met mijn hoofd ben ik eruit. Mijn gevoel wil haar nog heel graag terug
btw...mijn verhaal was een heel stuk langer
Het doet inderdaad heel erg pijn als het uit gaat. Zij was mijn eerste. Ik heb zoiets nog nooit ervaren..en het voelt kutquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:17 schreef Ruszczynski het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook heel lastig, iemand die heel erg op zichzelf is.
Je kan er niet doorheen komen lijkt wel..
En dat gevoel van dat er graag voor je gezorgd wordt ken ik ja.
Heel prettig gevoel ook natuurlijk..
Maar het doet gewoon echt pijn als het uit gaat, of je het nou graag wou of niet.
Diegene blijft zo lang in je hoofd hangen, en kan er ook echt niet uit, hoe erg je het ook probeert.
Mijn oplossing was op zoiets altijd: snel een andere zoeken!
Maar dan ben je er nog niet uit, je blijft er over door gaan.
Af en toe maakt je lichaam en geest je zo gek ermee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |