ai ai ai. Ik heb alle foto's van mijn ex in één map gezet en die ergens neergezet zodat ik hem wel terug kan vinden maar niet dat ik hem de hele tijd tegen kom.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:21 schreef Disorder het volgende:
Nnnnggghhhh..... Kom ik ineens een foto van haar tegen op mijn laptop. Vergeten dat die in dat mapje stond. Ouch
ik heb "gelukkig" een baan waarmee ik nu 14 uur per dag zoet ben (incl. reistijd).. dan blijft er bijzonder weinig tijd over om te piekeren.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:07 schreef Eelcotje84 het volgende:
Hey heren en dames! Over de kunst van loslaten van je ex....: afleiding zoeken....
Wat gaan jullie doen deze week/ weekend?
Ik ga vanavond bij een vriend eten, of hij bij mij
Vrijdags ga ik naar het westen, naar een nicht en neef van me om samen te feeste
Zaterdag een BBQ en 's avonds/'s nachts uitgaan. (nog even een poppodia opzoeken)
Omdat je eerst echt uit elkaar moet voor je verder kunt. Of dat nu met of zonder elkaar is. Tenminste dat is mijn idee. Alleen het is zo moeilijk dat ook vol te kunnen houden. Theorie heb ik foutloos, praktijk is wat minderquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom is het ook alweer beter geen contact te hebben![]()
dat theorie en praktijk verhaal is bij iedereen in dit topic hetzelfde geloof ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Omdat je eerst echt uit elkaar moet voor je verder kunt. Of dat nu met of zonder elkaar is. Tenminste dat is mijn idee. Alleen het is zo moeilijk dat ook vol te kunnen houden. Theorie heb ik foutloos, praktijk is wat minder
ja maar.....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Omdat je eerst echt uit elkaar moet voor je verder kunt. Of dat nu met of zonder elkaar is. Tenminste dat is mijn idee. Alleen het is zo moeilijk dat ook vol te kunnen houden. Theorie heb ik foutloos, praktijk is wat minder
Maar dan nog moet je eerst weer terug naar af. Als je nu zo verder zou gaan heb je een gammele basis. Ik herken je gevoelens, maar het kan niet anders.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja maar.....
ik wil helemaal niet verder zonder haar... ik wil helemaal niet wennen aan een leven waar zij geen deel van uit maakt...
Ik wil haar, haar alleen en haar voor altijd...![]()
fuck.... wat een kutdag weer
kom op! Sla je er doorheenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja maar.....
ik wil helemaal niet verder zonder haar... ik wil helemaal niet wennen aan een leven waar zij geen deel van uit maakt...
welkom in het topicquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:51 schreef luuk.s het volgende:
Kan me nu ook wel beetje indenken hoe het zou zijn als je smoorverliefd op iemand bent en dan spontaan de relatie breekt na paar jaar..
Mooi dat je je beter voeltquote:Op woensdag 25 juni 2008 02:01 schreef Godshand het volgende:
-knip-
herkenbaar voor mensen die langer single zijn?
Bekende situatiequote:Op woensdag 25 juni 2008 00:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja maar.....
Welkom hier. Schroom je niet om flink te klagen, zeuren en je beklag te doen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:39 schreef qwerty8203 het volgende:
Heb het vanochtend ook afgebroken in overeenstemming met de andere partij. Gisteren was de beste dag van mijn leven omdat ik weg zou gaan om bij mijn ouders te slapen voor een tijdje om de relatie wat af te koelen, ik had zelfs het idee dat ik nog nooit zo een goede beslissing heb gemaakt. Maar vanochtend dus samen besloten dat het toch nooit gaat werken omdat we gisteravond WEER ruzie hadden, maar dan over de telefoon. Nu voel ik me dus wel even kut en ik heb het idee dat het alleen maar kutter word als ik straks de ruzie van eergisteren vergeet en alleen nog maar de mooie momenten herinner
was een relatie van 5 maanden trouwens waar we naar 4 maanden al gingen samenwonen (veels te snel, ik weet het)
zoooo heeee bekende situatiequote:Op woensdag 25 juni 2008 15:12 schreef qwerty8203 het volgende:
-knip-
Ha! Dit herken ik heel sterk. Toen ik nog met haar had dacht ik vrij eenvoudig zonder haar verder te kunnen. ("Is dit nou echt zo bijzonder?" / "Als dit liefde is, waarom dan elke keer dat gezeur?")quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:12 schreef qwerty8203 het volgende:
Het gekke is dat ik juist nu realiseer wat ik had en wat ik mis terwijl ik tijdens de relatie nooit het gevoel had echt diep in mijn hart van haar te houden.
Succes ermee!quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:49 schreef oddman het volgende:
Ik meld af.
Ik merk dat er niet over nadenken het beste werkt. Hier rondhangen helpt daar niet bij.
dat dusquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:26 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Succes ermee!
Ik blijf nog even hangen, ik heb af en toe een uitlaatklep nodig. Of eigenlijk best vaak.
\quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:15 schreef Miesjel het volgende:
Aarrrgghhh ik word gek van mezelf!!
Ik draai in rondjes in mijn gedachte. Bedenk wat ik allemaal fout of anders had kunnen en moeten doen. Heb ook vreselijk zin in haar... *zucht* Ik voel me leeg en ben vreselijk onzeker. En ik weet ergens dat het makkelijker gaat worden, maar het lijkt allemaal maar lang te duren.quote:
*herkenning*quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:29 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik draai in rondjes in mijn gedachte. Bedenk wat ik allemaal fout of anders had kunnen en moeten doen. Heb ook vreselijk zin in haar... *zucht* Ik voel me leeg en ben vreselijk onzeker. En ik weet ergens dat het makkelijker gaat worden, maar het lijkt allemaal maar lang te duren.
Ik heb wat op moeten zoeken in een oud mailtje en ben meteen helemaal stuk. Ik zou willen dat ik boos kon blijven, dat is wat makkelijker. Maar het is nu alleen maar missen.
En het ergste is dat ik niet weet dat ik haar echt mis, of het hebben van een doel. Dat ik verliefd ben op het verliefdheidsgevoel. Dus vind ik mezelf ook nog eens een enorme lul.
Voor ik het vergeet te zeggen, dank je. Het helpt me een hoop om dit allemaal te lezen etc.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
*herkenning*
Dat rondjes draaien en bedenken wat anders had gekund en hoe het had kunnen zijn is een hel ja.. en ook ik heb die uit-knop nog niet kunnen vinden
Ik heb geprobeerd om boos te worden, maar ook dat lukt niet langer dan een paar minuten. Er zijn zat dingen waarvan ik vind dat zij fout zit... maar geen van die dingen zorgt ervoor dat ik boos "genoeg" ben om dit gevoel uit te zetten of haar minder te missen.
God.. wat zou ik graag ruzie met haar maken nu![]()
En voor wat betreft dat laatste deel: ik gok dat je haar mist.. anders wist je het wel
Ik hoop dat je snel over je dip heen komt. Ik hoop het voor mezelf ook. Ik ga een roeimachine kopen om wat stress kwijt te kunnen. En meteen een goddelijk lichaam creëren.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:58 schreef Alec690 het volgende:
Dipje hier vanavond...het ging juist zó goed de laatste week.
Vanavond de enige avond dat ik niets gepland heb, dus nu zit ik hier wat Volumia te luisteren. Geen goede muziek voor nu eigenlijk...![]()
God, waarom is het zo kut afgelopen en waarom gaan alle mooie dingen die we gepland hebben niet door... wat is er toch gebeurt...
Morgenavond weer fitnessen, heb een abbo'tje genomen en ga daar helemaal los. Het scheelt echt een hoop.
Je moet gewoon het gene kiezen waar jij je het beste bij voelt de kans bestaat dat je de andere dan kwetst maar je hoeft dan niet de hele tijd in onzekerheid te zitten. Daarnaast kan je haar beslissing ook afwachten en misschien komt daarin naar voren dat ze niet zonder je wilt en alles nog een kans wil geven. Maar ik weet wel als het een keer uit is geweest wordt het nooit meer zoals het was.quote:
er komt wel eens een dame voorbij met het zelfde probleem hoor. Ik denk dat wij gewoon wat sneller hier heen gaan denk ik dan de damesquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:57 schreef Schoothondje het volgende:
Wat mij opvalt is dat het hier vooral mannen zijn die erom treuren. Hoe zou dat nou komen?
*schouder klopje* jij komt er straks echt sterker uit dan dat je bent in gegaan. Daarnaast weet ik ongeveer wel wat je mee maakt op dit moment.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:18 schreef Miesjel het volgende:
De afgelopen dagen zijn een continue strijd tegen het mezelf. Ik wil heel graag contact zoeken, maar ik ga het niet doen. Ik had werkelijk niet verwacht dat ik het er zo moeilijk mee zou hebben.
Dit is waar ik ook bang voor ben. Stel je voor, je begint weer en je zit naast elkaar op de bank. Gisteren geen relatie, vandaag wel. Ruzies gehad, van alles meegemaakt, en dan toch weer naast elkaar zitten, allebei net doen alsof er niks is gebeurd. Ik zou dan proberen deze periode even te zien als een soort van adempauze voor ons beiden, gewoon uitrusten van de situatie en nadenken over verbeteringen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:48 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Maar ik weet wel als het een keer uit is geweest wordt het nooit meer zoals het was.
Ik ga er trouwens een stuk sterker uitkomen dan ik er ben ingegaan. Gaat even tijd kosten, maar ik heb zoveel geleerd in de relatie, dat moet me helpen in de volgende relatie.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:38 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
*schouder klopje* jij komt er straks echt sterker uit dan dat je bent in gegaan. Daarnaast weet ik ongeveer wel wat je mee maakt op dit moment.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:01 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik ga er trouwens een stuk sterker uitkomen dan ik er ben ingegaan. Gaat even tijd kosten, maar ik heb zoveel geleerd in de relatie, dat moet me helpen in de volgende relatie.
ik weet het. Als ik mijn ex tegen kom is het even groeten en dan gauw weer verder en dat scheelt op het moment gewoon vet veel. voel me op het moment echt weer aan de beterende handquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:26 schreef Miesjel het volgende:
Ik ben er nu eindelijk achter waarom ik zo tegen vandaag aan het hikken ben. Ze krijgt vandaag de sleutel van haar nieuwe huis. Ik heb heel erg lang naar deze datum geleefd met de gedachte dat het vanaf nu allemaal makkelijker en beter zou worden. Ik had echt zin om samen te klussen...
Het contrast is nogal groot. Ik mis haar vreselijk, en kan, mag en wil niet meer doen dan een kaartje op de bus vanmiddag.
ga anders een keer vroeg naar bed toequote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:27 schreef Miesjel het volgende:
Aarrrggghhh laat deze dag snel voorbij gaan aub. Ik heb nu wel weer genoeg in het verleden gehangen. Gelukkig heb ik een redelijk druk weekend verder.
Het begin van het drukke weekend is al geweest. Mijn collega's vinden haar maar stom dat ze mij laat lopen. Toch erg fijn om te horen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:06 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
ga anders een keer vroeg naar bed toeDan kan je je alvast opladen voor je drukke weekend
Oke als je nu maar geen hoop gaat krijgen dat het goed komt want dan ben je weer terug bij af.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:36 schreef teamlead het volgende:
ik weet het.. ik maak het mezelf niet makkelijker.. maar toch...
Vanavond belde ze me... Het gesprek begon wat stroef (niet zo raar na ons laatste gesprek natuurlijk), maar daarna was het weer gewoon gezellig...
Zo heerlijk om haar stem weer te horen
En nee.. het zal vast niet meer goedkomen tussen ons.. en ja.. daar baal ik nog steeds van... maar ik ben blijk dat ik haar ken
Vandaag een nieuwe dag met nieuwe kansenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:06 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Het begin van het drukke weekend is al geweest. Mijn collega's vinden haar maar stom dat ze mij laat lopen. Toch erg fijn om te horen.
Met inslapen ga ik vanavond geen last hebben iig. De alcohol gaat zijn werk wel doen. Nu alleen niet te vroeg wakker worden en het komt helemaal goed.
Vandaag ga ik een roeiapparaat halen, met de belofte aan mezelf dat ik ga trainen als ik me kut voel. Wat ga ik in vorm komenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:53 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Vandaag een nieuwe dag met nieuwe kansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |