Dus huil hier verder!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk komt het goed. Everything that ends in Hell, ends well. Zij begon het gevecht, ik beëindig het.
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik qua incasseringsvermogen aan het eind van m'n latijn ben. Ik weet simpelweg geen andere oplossing.![]()
Hier soortgelijks, contact verbroken. Trok het echt niet meer.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk komt het goed. Everything that ends in Hell, ends well. Zij begon het gevecht, ik beëindig het.
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik qua incasseringsvermogen aan het eind van m'n latijn ben. Ik weet simpelweg geen andere oplossing.![]()
Groot gelijk. Als het jou meer energie kost dan dat het oplevert, dan moet je ermee ophouden. Hoe graag je ook leuk en fatsoenlijk contact zou willen houden met je ex. Op dit moment zuigt ze me geestelijk leeg, alsof ik een prooi ben voor een bloedzuiger. Bloedzuigers trek je makkelijk van je lichaam af. Doet pijn, maar slechts voor een korte tijd. Dus gewoon doen, anders loop je kans op infectie. En dan duurt het jaren voordat het weg is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hier soortgelijks, contact verbroken. Trok het echt niet meer.
Mooi omschreven.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groot gelijk. Als het jou meer energie kost dan dat het oplevert, dan moet je ermee ophouden. Hoe graag je ook leuk en fatsoenlijk contact zou willen houden met je ex. Op dit moment zuigt ze me geestelijk leeg, alsof ik een prooi ben voor een bloedzuiger. Bloedzuigers trek je makkelijk van je lichaam af. Doet pijn, maar slechts voor een korte tijd. Dus gewoon doen, anders loop je kans op infectie. En dan duurt het jaren voordat het weg is.
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank! Soms veroorloof ik mij dichterlijke vrijheden om mijn gebroken hart te tonen.
Nou, dan heb je er bij deze meer dan voldoende gevonden..quote:
Als ik weer eens liederlijk creatief ben volgen er meer.quote:
Ik heb een klootzak te koop.quote:
Jeuj!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik weer eens liederlijk creatief ben volgen er meer.
Heb je foto's? Zet hem op marktplaats! Ook al zal de aanbieding verwijdert worden, maak een screenshot en mail die naar hem!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb een klootzak te koop.![]()
[..]
Ik beloof niks hoor. Liederlijk gedrag in het verleden garandeert geen creativiteit in de toekomst. Maar ik zal mijn best doen..quote:Jeuj!
Foto's genoeg, maar dat durf ik toch niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je foto's? Zet hem op marktplaats! Ook al zal de aanbieding verwijdert worden, maak een screenshot en mail die naar hem!![]()
[..]
Ik beloof niks hoor. Liederlijk gedrag in het verleden garandeert geen creativiteit in de toekomst. Maar ik zal mijn best doen..![]()
Komt goed meid.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Foto's genoeg, maar dat durf ik toch niet.![]()
Je hoeft het niet te beloven hoor.Ik zie het vanzelf wel een keer.
Truste!quote:Op woensdag 2 september 2009 00:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt goed meid.Als je het niet erg vind ga ik nu even Bob Dylan luisteren en dan naar bed. Truste Tuxxx!
Je kunt 'm laten verbouwen hoor, geen probleem.quote:
Ha! ik zit al sinds 8 uur op het werk en heb nog niks gedaanquote:Op woensdag 2 september 2009 10:51 schreef Chev het volgende:
Ach wees blij dat je niet net als mij om half 9 op kantoor was ipv half 10 zoals het hoorde en nu al 2 1/2 uur niks aan 't doen ben
Hmm niet fijn als je met liefdes verdriet op je werk zit en er geen werk is, spreek uit ervaring..quote:Op woensdag 2 september 2009 11:08 schreef usrfobiwan het volgende:
Ha! ik zit al sinds 8 uur op het werk en heb nog niks gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |