quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:26 schreef dreamzk het volgende:
Net met mn ex via hyves chat (ik weet het, ik gebruik hyves) om even te vragen of ze me binnenkort weer wou knippen. Eerst was dat geen probleem en daarna flipte ze ineens om iets wat ik had gedaan na het uit was, wat haar ook niet zou kwetsen.
Ze blijft proberen om invloed te hebben op mijn leven over banale dingen die niks uitmaken. Dus ik snap het niet, zij heeft het uitgemaakt maar ze wil nog wel invloed hebben op mijn leven.... Vrouwen, en dan speciaal mn ex, ik snap er niks van
quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:43 schreef Bravebart het volgende:
Oh ik dacht ik bouw de meet ff ter plekke
en dit moet je nu juist tegen HAAR zeggen....zou t heel fijn vinden om zoiets te horen. Ze is idd waarschijnlijk gewoon bang voor een herhaling...overtuig haar ervan dat je veranderd bent idd!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:30 schreef Forevah het volgende:
. Ik zat alleen maar te denken: wees niet zo bang en kom bij me terug, ik zal je koesteren als nooit te voren!
..
Ik ook!quote:
quote:
Nah voor mij vanavond niet, ben een beetje brak.quote:
Zoveel gezopen gisteren?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Nah voor mij vanavond niet, ben een beetje brak.
Nee dat niet, maar slecht slapen breekt regelmatig op.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoveel gezopen gisteren?![]()
Ik lust wel een biertje ja. Of 20. Of in ieder geval genoeg om m'n geheugen voor de afgelopen 10 jaar te wissen. Lekker.
Goed punt ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:50 schreef Barbusse het volgende:
Ach, als m'n ex zo irrationeel en kinderachtig blijft reageren ben ik in ieder geval sneller genezen van m'n gebroken hart. Zit er toch nog een voordeeltje aan.
Zulke momenten heb ik ook wel gehad. Maar het slaat net zo snel weer om.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:52 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb vannacht weer goed geslapenAl een week inmiddels
En ik merk ook, als ik aan dr denk, dat het net zoiets is (/wordt) als een gewone herinnering, dus dat het ff door je hoofd speelt, je glimlacht en weer doorgaat mee waar je mee bezig was
Ik hoop dat het zo blijft
Thanksquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zulke momenten heb ik ook wel gehad. Maar het slaat net zo snel weer om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |