Welkom. En er zijn dus ondertussen 79 volle draadjes met tips en aanverwant verdriet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:41 schreef L.no het volgende:
Tvp. Eens kijken of ik hier wat tips kan vinden.
Hoi.
Dankje. Jup, ik zal genoeg leesvoer hebben voorlopig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welkom. En er zijn dus ondertussen 79 volle draadjes met tips en aanverwant verdriet.
Ik hoop voor je dat het niet zo'n drama is als voor sommigen hier. En sterkte verder natuurlijk!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Dankje. Jup, ik zal genoeg leesvoer hebben voorlopig.
Nah, dat zal wel meevallen. Alleen weet ik bij god niet hoe ik al die emoties kan verwerken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het niet zo'n drama is als voor sommigen hier. En sterkte verder natuurlijk!
voor vragen betreft dit topic kunt u terecht bij gespreksleider Barbusse.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Dankje. Jup, ik zal genoeg leesvoer hebben voorlopig.
Is het uut met Bootje?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:41 schreef L.no het volgende:
Tvp. Eens kijken of ik hier wat tips kan vinden.
Hoi.
gooi je verhaal hier neer (voor zover je dat wilt) zou ik zeggen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, dat zal wel meevallen. Alleen weet ik bij god niet hoe ik al die emoties kan verwerken.
Dankje!
Alright.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:49 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
voor vragen betreft dit topic kunt u terecht bij gespreksleider Barbusse.
Ja.quote:
Hm.. exje is ook een actieve fok!er, dus ik weet het niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:51 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
gooi je verhaal hier neer (voor zover je dat wilt) zou ik zeggen.
er zijn hier altijd wel mensen die hetzelfde meegemaakt hebben en je tips kunnen geven of zelfs kunnen helpen!
quote:
Ajoh, dat was in mijn geval ookquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Hm.. exje is ook een actieve fok!er, dus ik weet het niet.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:49 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
voor vragen betreft dit topic kunt u terecht bij gespreksleider Barbusse.
hm.. dilemma!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Hm.. exje is ook een actieve fok!er, dus ik weet het niet.
is positief bedoeld he!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Maar...maar...maar ik moet dit echt doen! Anders word ik gek!
quote:
Tuxxx! Hoest met u? En als ik echt zo als een groepstherapeut gezien word...pmmen mag.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wow, het gaat hard, ff bijlezen.
Dat kan er nog wel bij hoor lieverd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Maar toch zielig voor Barbusse.
Ik las pinnenquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuxxx! Hoest met u? En als ik echt zo als een groepstherapeut gezien word...pmmen mag.![]()
Maar voel ik me dan ook beter? Vrij naar Sigmund:
Ik luister en u lult,
dat heet dan een consult.
dat duurt ongeveer een uur,
daarna ontvangt u een factuur.
En als u die netjes op tijd voldoet,
voelt tenmiste één van ons zich goed.
Nou, in het begin waren er genoeg nadelen. Lange afstands-relatie, cultuurverschillen (nauwelijks, want ik gedraag mij meer nederlands dan welk cultuur dan ook), leeftijdsverschil (7 jaar) en nog meer dingen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Ajoh, dat was in mijn geval ookJe kan toch wel een beetje vertellen wat er gebeurd is? Hoeft niet veel te zijn, maar een beetje een leidraad
Ik ben niet zo van de materialistische verarming van de geest. Maar als je wilt betalen hou ik je niet tegen natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik las pinnenIk dacht; zooo, die is snel met zn gage op tafel leggen
Als hij een beetje een hart heeft begrijpt hij het wel toch?quote:
Mmh okquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, in het begin waren er genoeg nadelen. Lange afstands-relatie, cultuurverschillen (nauwelijks, want ik gedraag mij meer nederlands dan welk cultuur dan ook), leeftijdsverschil (7 jaar) en nog meer dingen.
Niet echt een goede keuzen, maar ik nam toch de kans om het te proberen.
Ik had niet al te veel verwacht van de relatie omdat er veel nadelen zijn, maar na 3 maanden ben ik gek op hem als de malle en ik zag zelfs een toekomst met hem.
Nu heeft hij erover nagedacht en wilde ermee kappen. Hij kwam met de redenen wat eigenlijk al overduidelijk was bij het begin, maar dat had hij zich niet gerealiseerd.
Anyway, dat kan gebeuren en het waren 3 super maanden, maar het voelt enorm kut zeg.
Nouja, het is mijn eerste serieuze relatie. ^^
Zal hij wel mee om kunnen gaan, hem een beetje kennendequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |