good for you! een held bent je!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:09 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb 4 dagen lang lopen beuken door studie en ik heb amper tot niet aan dr gedacht; ik ben trots op mezelf
Dat is zo!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vinden we niet erg hoor. Het is juist ideaal als je niet meer hier zou hoeven posten. Eten zonder misselijk te worden? Dan ben je verder dan ik...
Ik ben ook trots op je! Sowieso voor 't studeren ook!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:09 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb 4 dagen lang lopen beuken door studie en ik heb amper tot niet aan dr gedacht; ik ben trots op mezelf
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:12 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
good for you! een held bent je!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:21 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik ben ook trots op je! Sowieso voor 't studeren ook!
Kerel, je doet 't goed!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Morgen hier maar weer eens bijlezen
Mja, het kost me wel moeitequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kerel, je doet 't goed!![]()
@Maartjeh, nog steeds, je bent verder dan ik...![]()
@JohnDorian: Geen Zeist, maar wel dichtbij.
ik neem aan dat er dus iets te vieren viel (vroeger)?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:33 schreef dreamzk het volgende:
Ik zit dus zoo ontzettend in dubio. Ik wil haar zo graag bellen of smsen, maar als ik het doe, wat moet ik zeggen? Het enige wat in me komt is hoe het met haar gaat... Ik kan moeilijk tegen haar beginnen over onze relatie want dat vind ze zwaar klote waarschijnlijk. Maar ik moet haar even laten weten dat ik vandaag aan haar heb gedacht en hopelijk zij ook nog een beetje aan mij.
Dat het voor mij zo belangrijk is om zo nog te bellen, is dat wij het altijd erg belangrijk vonden om als we iets te vieren hadden we die dag iets speciaals zouden doen (meestal heel simpel, 1x heel romantische avond voor haar georganiseerd). Ik weet het dus allemaal eventjes niet meer
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 05:00 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb haar een smsje met daarin simpel gezegd dat als we nog samen waren dat het een supermooie dag zou zijn geweest en dat ik eraan gedacht had... Heb mijn best gedaan om niet wanhopig te klinken enzovoort. Waar ik heel erg bang voor ben is dat zij morgen wakker word en die sms leest en denkt van wtf was er gisteren danmaar het is uit dus verleden tijd, dus daar kan ik niet al te boos over doen. Ik wil haar stem gewoon horen, heel cliche gezegd.
Nu na heel veel alcohol ga ik maar eens proberen te slapen met deze hitte
Dat is niet hetzelfde gevoel.. Ik heb beiden gehad, als er op je hart gestampt wordt na een relatie van een jaar of iets dergelijks, dat is een stuk erger.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:20 schreef hetzwartegat het volgende:
Vandaag ook weer een terugvalletje na lange tijd. Waarschijnlijk omdat ik een stuk minder te doen heb en dus iets teveel tijd om na te denken.
Besef me ineens dat ik de afgelopen jaren best een aantal leuke vrouwen ben tegengekomen, maar dat ze toch niet de aantrekkingskracht hadden die zij wel had (hoewel zij objectief gezien toch wel een hoop slechte eigenschappen heeft).
Even nog voor de duidelijkheid; ik heb nooit een relatie met haar gehad, maar ben wel verliefd op haar geweest en afgewezen (denk dat dat ongeveer hetzelfde gevoel is).
Misschien wel goed dat ze me dan gelijk heeft afgewezen..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:53 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde gevoel.. Ik heb beiden gehad, als er op je hart gestampt wordt na een relatie van een jaar of iets dergelijks, dat is een stuk erger.
ai.... vriendin kwijt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:39 schreef RicXDesign het volgende:
Heb eigenlijk nog nooit in dit topic gekeken, en nu kan ik hier zelf gaan posten
Nou ja...
Goed plan!quote:
Hehe, was gister al een reactie aan het typen, maar toen knalde fok er ineens uitquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:06 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
ai.... vriendin kwijt?
welcome to the club.. have some pizza...
Hoe dat zo?quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:29 schreef littledrummergirl het volgende:
Want anders als er bijv iets zou gebeuren ofzo, weet niemand waar ik ben
ja nou gewoon, zo voelt dat.. ik vertelde tegen niemand zoveel als tegen hem.. en tja weetikveel... ben gewoon bang dat niemand anders me zal missen ofzoquote:
Oke duidelijk, begon zelf aan andere dingen te denken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja nou gewoon, zo voelt dat.. ik vertelde tegen niemand zoveel als tegen hem.. en tja weetikveel... ben gewoon bang dat niemand anders me zal missen ofzo. Ik bedoel als me ineens iets zou overkomen zou niemand het merken want er is niemand die thuis op me zit te wahten ofzo. zoiets.. het klinkt een beetje stom ik weet het, maar toch.. zo voelt dat nou eenmaal
Nee nee, ik sta er alleen best wel van te kijken. M'n eerste echte relatie was ik na 3 maanden nog niet overheen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:51 schreef Barbusse het volgende:
Je gaat je daarover toch niet schuldig voelen Maarteh?
Nou, ik denk dat het feit dat hij zo'n rare actie heeft uitgehaald ook wel geholpen heeft. Je weet dat je beter af bent nu. Alleen maar goed toch?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:54 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee nee, ik sta er alleen best wel van te kijken. M'n eerste echte relatie was ik na 3 maanden nog niet overheen.
Nu m'n laatste vriend 'verloofd' terug is gekomen uit Turkije voel ik me na 3 weken best redelijk, terwijl de relatie met hem alles bij elkaar toch wel 3 jaar geduurd heeft.Misschien speelt het mee dat ik hem al 6 weken niet gezien had toen hij terugkwam ofzo (vanwege die 6 weken Turkije).
Ik ben sowieso wel van 't moeilijke loslaten, dus dit is echt nieuw voor me.
Nouja dat weet ik nog niet echt, maar 't besef komt wel. Ondanks dat wil ik nogsteeds 't liefst maar één ding en dat is bij hem zijn en lekker in zijn armen kruipen. Maarja...quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat het feit dat hij zo'n rare actie heeft uitgehaald ook wel geholpen heeft. Je weet dat je beter af bent nu. Alleen maar goed toch?
En zodra ik weg ben uit dit hok waar alles aan haar herinnert ben ik ook een stuk verder....
Dat je dat nog voelt is natuurlijk logisch. Maar ook die gevoelens verdwijnen wel weer hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:58 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nouja dat weet ik nog niet echt, maar 't besef komt wel. Ondanks dat wil ik nogsteeds 't liefst maar één ding en dat is bij hem zijn en lekker in zijn armen kruipen. Maarja...![]()
![]()
Het is gewoon lastig dat ik aan hem merk dat hij nu spijt begint te krijgen dat 'ie mij heeft laten gaan, en dat 'ie lief tegen me probeert te doen en interesse in me toont.![]()
Dat geloof ik ja! Ga je verhuizen of begrijp ik dat verkeerd??
Dat is ook zo. Komt alleen nog bij dat ik wéét dat ik als ik écht wil zo weer samen met hem kan zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat je dat nog voelt is natuurlijk logisch. Maar ook die gevoelens verdwijnen wel weer hoor.![]()
Ik heb je maar even een pm gestuurd btw.
Maar dat moet je dus echt niet gaan doen hè! Ik begrijp dat de verleiding er is, maar geef er niet aan toe.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:11 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Komt alleen nog bij dat ik wéét dat ik als ik écht wil zo weer samen met hem kan zijn.![]()
Ik ga je even terugPM-men.
Probeer ik ook niet. Stel mezelf steeds o.a. de volgende vragen;quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat moet je dus echt niet gaan doen hè! Ik begrijp dat de verleiding er is, maar geef er niet aan toe.
Dat kan enorm verschillen per relatie ja.. Mijn vorige ex, waar ik 2 jaar mee samenwoonde, daar was ik vrij snel overheen.. En van de laatste heb ik bijna een jaar verdriet gehad. Terwijl ze dat minder verdiende...quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:54 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee nee, ik sta er alleen best wel van te kijken. M'n eerste echte relatie was ik na 3 maanden nog niet overheen.
Nu m'n laatste vriend 'verloofd' terug is gekomen uit Turkije voel ik me na 3 weken best redelijk, terwijl de relatie met hem alles bij elkaar toch wel 3 jaar geduurd heeft.Misschien speelt het mee dat ik hem al 6 weken niet gezien had toen hij terugkwam ofzo (vanwege die 6 weken Turkije).
Ik ben sowieso wel van 't moeilijke loslaten, dus dit is echt nieuw voor me.
Waarschijnlijk juist omdat ze dat minder verdiende denk ik. Je blijft dan meestal achter met een "waarom"-vraag die waarschijnlijk nooit beantwoordt zal worden. Daardoor is verder gaan moeilijker. Tenminste, dat gevoel heb ik nu wel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat kan enorm verschillen per relatie ja.. Mijn vorige ex, waar ik 2 jaar mee samenwoonde, daar was ik vrij snel overheen.. En van de laatste heb ik bijna een jaar verdriet gehad. Terwijl ze dat minder verdiende...
Goede mantra!quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:30 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Probeer ik ook niet. Stel mezelf steeds o.a. de volgende vragen;
Wil ik samen zijn met een man die ik nooit zal kunnen vertrouwen? Nee.
Wil ik altijd de onzekerheid hebben dat hij ooit tóch voor een Turkse vrouw zal gaan/daarmee zal gaan trouwen? Nee.
Wil ik altijd het gevoel hebben dat zijn ouders toch de voorkeur hebben naar een Turkse vrouw en mij daarmee dus nooit 100% zullen accepteren? Nee.
etc. etc.
* Miesjel laat het vangnetje toch nog maar even hangen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:32 schreef maartjeh het volgende:
Littledrummergirl, ik begrijp wel wat je bedoelt ja. Sowieso is liefde van vrienden en familie gewoon niet te vergelijken met de liefde van een partner, in mijn ogen. Bwuh.
Ik voel me eigenlijk sneller beter dan verwacht sinds mijn 'breuk'.Typisch..
Ik ook.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk juist omdat ze dat minder verdiende denk ik. Je blijft dan meestal achter met een "waarom"-vraag die waarschijnlijk nooit beantwoordt zal worden. Daardoor is verder gaan moeilijker. Tenminste, dat gevoel heb ik nu wel.
Komt goed meid!quote:
Wat stond er?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 04:10 schreef JohnDorian het volgende:
edit// ik had een slokje teveel op![]()
Ik hoop het!quote:
Ik wéét het.quote:
Als je nou ook nog zou weten wanneer, dat zou wel handig zijn.quote:
Dat weet ik weer; volgende weekquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je nou ook nog zou weten wanneer, dat zou wel handig zijn.![]()
Maarja dat gaat niet.
LOL! Op 12 oktober 2009, om 14.32.57 uur is mijn gebroken hart weer gemaakt?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat weet ik weer; volgende week
Wat is er dan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
LOL! Op 12 oktober 2009, om 14.32.57 uur is mijn gebroken hart weer gemaakt?![]()
Damnit.....quote:
Ik hoopte juist dat jij dat wel zou weten....Maar ik begrijp dat de pijn nog wat langer aan zal houden?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat weet ik weer; volgende week
En er gaat een héél therapeutische werking van uit!quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:00 schreef De_Groentenboer het volgende:
Een heel topic vol met mensen die zich zoals ikzelf voelen.
Ik snappe nie meerquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damnit.....
[..]
Ik hoopte juist dat jij dat wel zou weten....Maar ik begrijp dat de pijn nog wat langer aan zal houden?
Whehehe, Jij wist toch wanneer de pijn op zou houden? Nou, vertel, vertel, VERTELLL!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik snappe nie meer
Ik zat vanmorgen tegenover een meisje in de trein en die had zoveel weg van mn exNiet alleen qua uiterlijk, maar ook qua haar (oh wacht, dat is uiterlijk
), qua kledingstijl, manier van kijken, manier van mensen afkeurend nakijken en ga zo maar door dat ik dr niet heb aan durven kijken
Is dat gek?
Nee gàk, alleen voor Tuxxiequote:Op maandag 24 augustus 2009 21:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehehe, Jij wist toch wanneer de pijn op zou houden? Nou, vertel, vertel, VERTELLL!!![]()
En nee, dat is niet gek. Ik zie d'r ook overal. Op straat, op domme TV-progamma's, in de kroeg...En dan is het ook nog eens dat zodra ik haar ècht zie, het geen verrassing is. Alleen voel ik nog wat harder dat ik haar mis. Maar ik heb haar laatst gesproken, en het is echt over. En zoals ze sprak, zoals ze zich gedroeg...òf ze weet zich geen houding aan te meten in mijn gezelschap, òf ze is een kille materialistische bitch geworden. En als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel dat soort vrouwen. Dus stiekem hoop ik, tussen de huilbuien door, dat ze zich de volgende keer weer zo zal gedragen. Zal mijn helingsproces namelijk echt aanzienlijk versnellen. Klinkt egoïstisch, maar ze heeft ondertussen al teveel van mij kapot gemaakt. De rest krijgt ze niet.
Damnit!quote:
Ja, het begon lief, maar de loopgraven worden momenteel gegraven. Alhoewel ik dat eigenlijk helemaal niet wil, en zij volgens mij ook niet.quote:Mmh ik snap je welNaja, normaal let ik er niet zo op, maar deze had wel enorm veel gelijkenissen
En volgens mij is het bij allemaal wat lieflijker uitgegaan dan bij de meeste hier, dat heeft voor- en nadelen
Zit nog wel wat tussenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, het begon lief, maar de loopgraven worden momenteel gegraven. Alhoewel ik dat eigenlijk helemaal niet wil, en zij volgens mij ook niet.Wees blij dat het lieflijk ging bij jullie dus! Er zijn natuurlijk nadelen, maar geloof me, ik heb van dichtbij een ouderwetse vechtscheiding mee gemaakt. En ik zal er bijna alles aan doen om dat in onze situatie te voorkomen. Want dat is hel namelijk.
Euh, nee, volgens mij is dat dus niet waar. Echt, zodra dit gezeur financieel en juridisch over is hoef ik haar niet meer te zien, hoe graag ik ook wil. Maar echt tot op het botje gaan om je recht te moeten krijgen....dat maakt niet alleen een toekomstige vriendschappelijke relatie met je ex kapot, maar er gaat ook een stuk vertrouwen in je medemens compleet naar de klote.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zit nog wel wat tussenMaar ik denk vaak dat je beter met (lichte) ruzie uit elkaar kan gaan, omdat je dan veel makkelijker los laat, dan dat je als best friends uit elkaar gaat. Maar of dat waar is, geen idee
I dunno eigenlijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh, nee, volgens mij is dat dus niet waar. Echt, zodra dit gezeur financieel en juridisch over is hoef ik haar niet meer te zien, hoe graag ik ook wil. Maar echt tot op het botje gaan om je recht te moeten krijgen....dat maakt niet alleen een toekomstige vriendschappelijke relatie met je ex kapot, maar er gaat ook een stuk vertrouwen in je medemens compleet naar de klote.
En je post hier niet voor niets natuurlijk. Je hebt liefdesverdriet. Volgens mij is er niks ergens dan dat dat verdriet verblind gaat worden door haat en een misplaatst ego van beide kanten. Je wilt verder met je leven, niet de ander kapot maken hoop ik.
Het lijkt me bijzonder verstandig om dat haar te vertellen. Je bent nu alleen jezelf maar aan het kastijden. En dat is wel zó 1420.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I dunno eigenlijkIk vind dat friends zijn maar enorm kut eigenlijk, omdat je zo'n wip-gevoel (+1 voor de woordspeling
) blijft houden. Ik kan waarschijnlijk over een paar jaar prima vrienden met dr zijn, maar nu nog ff niet
Misschien moet ik dat haar maar gewoon eens zeggen
Ja, maar ik ben enorm 1420 op dit gebiedquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het lijkt me bijzonder verstandig om dat haar te vertellen. Je bent nu alleen jezelf maar aan het kastijden. En dat is wel zó 1420.![]()
Zorg eerst dat je over d'r heen bent, en kijk dan maar eens naar de mogelijkheid tot vriendschap. Ik weet van mezelf in ieder geval dat vriendschap vrijwel uitgesloten is. En raar genoeg vind ik dat niet eens zo erg. Beetje een kwestie van alles of niets denk ik.
QFTquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En er gaat een héél therapeutische werking van uit!Serieus, zonder een aantal mensen hier en zonder dit draadje denk ik dat ik gek geworden zou zijn.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben enorm 1420 op dit gebied![]()
![]()
Als het werkt, waarom niet? Maar je moet jezelf echt de vraag stellen; kom ik over mijn ex heen als wij alleen nog maar vrienden zijn. Wat als zij een nieuw vriendje krijgt? Ga ik dat leuk voor haar vinden of maakt mij dit doodongelukkig?quote:Mja, ik denk dat het wel werken kanLaatste weken(/maanden) waren we toch al bijna vrienden, vandaar ook dat we besloten om met de relatie te stoppen als zodanig, maar daarom kan vrienden denk ik wel werken
Al hoor je niet vaak dat het werkt nee
Ik moet er maar eens goed over na gaan denken
OP dit moment 90% optie 2quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het werkt, waarom niet? Maar je moet jezelf echt de vraag stellen; kom ik over mijn ex heen als wij alleen nog maar vrienden zijn. Wat als zij een nieuw vriendje krijgt? Ga ik dat leuk voor haar vinden of maakt mij dit doodongelukkig?
En respect daarvoor, ik heb het gelezen. Weet je, iedereen breekt zijn of haar hart wel eens. Soms doet dat meer pijn dan gedacht. Maar je moet je pijn wel onder ogen durven zien voordat je verder kunt gaan denk ik. En dit draadje helpt je er aan te herinneren dat je niet de enige bent. Dat de emoties die je voelt niet volslagen onbekend en van de pot gerukt zijn. En dat je er weer bovenop komt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
QFT
ik heb iig een week lezen in deeltje 78 en 79 nodig gehad om dit epistel te durven typen.
Maar wat was haar reden om het uit te maken dan? Dat ze wat ruimte wilde?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef De_Groentenboer het volgende:
Zo vreemd he, van de een op andere dag was het over bij mij, als donderklap bij heldere hemel. Ze had veel aan d'r hoofd.. dat wist ik wel, maar toch kan ik na ruim een maand niet bevatten waarom ze het uitgemaakt heeft, het doolt allemaal wel door m'n hoofd, maar ja..
Ze was zo'n beetje de eerste meid waar ik echt tot over m'n oren op verliefd was en dat was zeker wederzijds, mooie tijden gehad maar door haar prive omstandigheden wilde ze wat ruimte, goed kan ik helemaal inkomen, want het is echt een binnenvetter 1e klas.
En het naarste van het hele ''uitmaak'' gesprek vond ik nog wel dat ze zei.. misschien.. in de toekomst, kan ook een soort alternatief bindmiddel zijn, wetende dat ik (wellicht)op haar zou wachten, en toegegeven, als ze nu aan zou kloppen zou ik meteen ja zeggen.
KUT, KUT KUT KUDTH AAEQGAHGWHG, dat vind ik er nou van
Join the club zou ik zeggen. Als mijn ex nu terug zou komen met allerlei excuses zou ik haar direct het bed in trekken. Ook al weet ik dat het dat alleen maar erger zou maken. Wat een watje ben ik eigenlijk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef De_Groentenboer het volgende:
Zo vreemd he, van de een op andere dag was het over bij mij, als donderklap bij heldere hemel. Ze had veel aan d'r hoofd.. dat wist ik wel, maar toch kan ik na ruim een maand niet bevatten waarom ze het uitgemaakt heeft, het doolt allemaal wel door m'n hoofd, maar ja..
Ze was zo'n beetje de eerste meid waar ik echt tot over m'n oren op verliefd was en dat was zeker wederzijds, mooie tijden gehad maar door haar prive omstandigheden wilde ze wat ruimte, goed kan ik helemaal inkomen, want het is echt een binnenvetter 1e klas.
En het naarste van het hele ''uitmaak'' gesprek vond ik nog wel dat ze zei.. misschien.. in de toekomst, kan ook een soort alternatief bindmiddel zijn, wetende dat ik (wellicht)op haar zou wachten, en toegegeven, als ze nu aan zou kloppen zou ik meteen ja zeggen.
KUT, KUT KUT KUDTH AAEQGAHGWHG, dat vind ik er nou van
Ik hoop echt voor je dat het zo is. Maar als je over 7 maanden hier weer post omdat zij verliefd is op die ene hele leuke jongen en jij daardoor weer zwaar in de put zit; vind je het goed dat ik dan het welbekende "I told you so"-dansje ga doen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OP dit moment 90% optie 2Ik weet het
Maar het slijt volgens mij
Afgelopen 4 nachten al als een blok geslapen sinds 6 maanden bijna
Kan ook komen door lichte griep + veel paracetamol, maar dan nog
Denk eerst maar eens aan jezelf. Dat je doodongelukkig bent kan ik me voorstellen. Maar ik denk niet dat een krampachtig herstelde of doorgaande relatie jou gelukkig gaat maken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:37 schreef De_Groentenboer het volgende:
Maar dat is dus net wat zo aan me knaagt. Het is wel uit maar niet over, als je begrijpt wat ik bedoel, we zijn sowieso niet met ruzie uit elkaar gegaan.. juist lief. Te lief denk ik.
En je bent echt geen watje als je je ex meteen terug zou nemen hoor! Niet in mijn ogen. In mijn geval heeft ze zoveel indruk gemaakt op me, dat ik niet lieg als ik zeg dat ik haar echt nooit zal vergeten, nooit.![]()
Ik twijfel er niet aan dat dat gaat gebeuren hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor je dat het zo is. Maar als je over 7 maanden hier weer post omdat zij verliefd is op die ene hele leuke jongen en jij daardoor weer zwaar in de put zit; vind je het goed dat ik dan het welbekende "I told you so"-dansje ga doen?
Dat gevoel had/heb ik ook; te lief uit elkaar gegaanquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:37 schreef De_Groentenboer het volgende:
Maar dat is dus net wat zo aan me knaagt. Het is wel uit maar niet over, als je begrijpt wat ik bedoel, we zijn sowieso niet met ruzie uit elkaar gegaan.. juist lief. Te lief denk ik.
En je bent echt geen watje als je je ex meteen terug zou nemen hoor! Niet in mijn ogen. In mijn geval heeft ze zoveel indruk gemaakt op me, dat ik niet lieg als ik zeg dat ik haar echt nooit zal vergeten, nooit.![]()
Dat zeer zeker niet nee!quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denk eerst maar eens aan jezelf. Dat je doodongelukkig bent kan ik me voorstellen. Maar ik denk niet dat een krampachtig herstelde of doorgaande relatie jou gelukkig gaat maken.
Maar wie ben ik?
Ja dat ja, dat gevoel had en heb ik ook, maar dat is denk ik niet terecht, zoals Barbusse ook al opmerktequote:Op maandag 24 augustus 2009 22:46 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Ik had liever met knallende ruzie uit elkaar gegaan..![]()
Nouja dat is wel een beetje 'over een kam geschoren' hoor, maar ik begrijp je frustratie momenteel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:51 schreef dontknowshit het volgende:
@Mannen
Die vrouwen zijn ons niet waard. Nice guys finish last? Laat ze maar eens nadenken als de loverboy ze de blauwe plekken op het gelaat geplaatst heeft, kijken wie dan last finisht. Laten we proberen ons te laten zijn wie we zijn en als ze het niet willen, veel plezier bij de volgende!
@Vrouwen
Jullie willen alles tegelijk en dat valt zowat onmogelijk in één man te verenigen. Hij moet lief en verzorgend zijn maar ook niet te available want hij moet ook bloedgeil zijn en je alle hoeken van de kamer laten zien en je op je plaats zetten.. Maak het ons eens makkelijker!!!!
24 uur single... De wond ligt open en het helingsproces is begonnen
Het gaat RONDUIT KUT! Maar verder red ik me wel hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:47 schreef maartjeh het volgende:
Hoi!![]()
Hoe is 't hier met al mijn lieve mede-liefdesverdriet-Fokkertjes?
Nee, knallende ruzie gaat ook niet werken. Tenminste, daar ben ik van overtuigd. Dus ik doe mijn uiterste best om dat te voorkomen. Maar als ik ruzie wil heb ik dat in één mailtje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat ja, dat gevoel had en heb ik ook, maar dat is denk ik niet terecht, zoals Barbusse ook al opmerkteBij ruzie, knallend of mild, krijg je weer andere complicaties
Mja, dat is niet zo heel lastig vaak hèquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, knallende ruzie gaat ook niet werken. Tenminste, daar ben ik van overtuigd. Dus ik doe mijn uiterste best om dat te voorkomen. Maar als ik ruzie wil heb ik dat in één mailtje.
Ik denk dat een ieder die in dit topic post, zijn/haar ego breekbaar is.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat RONDUIT KUT! Maar verder red ik me wel hoor.![]()
Weet je, ik ben was een redelijk stabiel persoon. Maar nu...
Gelukkig mag ik me op een internetforum de arrogantie veroorloven dat ik anderen raad kan geven. En das weer goed voor mijn ego. Mijn kleine en oh zo breekbare ego....
Ik hou van drama. Er zijn niet genoeg tranen in de wereld om de rivier van liefde rijkelijk te laten vloeien zodat de akkers van levensvreugd ieder seizoen een rijke oogst op kunnen leveren.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:13 schreef maartjeh het volgende:
Dit topic alleen al is op zichzelf een tranentrekker. Hoef je geen boek of film voor te kijken.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou van drama. Er zijn niet genoeg tranen in de wereld om de rivier van liefde rijkelijk te laten vloeien zodat de akkers van levensvreugd ieder seizoen een rijke oogst op kunnen leveren.
Alleen jammer dat het onze tranen zijn.
Heb ik toch weer wat bereikt tussen de hysterische huilbuien door.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo hard als nu heb ik in weken niet gelachen
![]()
Oh, ik dacht dat het een serieuze opmerking was, alsin, oud Chinees gezegdequote:Op maandag 24 augustus 2009 23:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo hard als nu heb ik in weken niet gelachen
![]()
Aahahaha ik ook!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een serieuze opmerking was, alsin, oud Chinees gezegde
Het was een dappere, edoch futiele poging tot passende symbolische omschrijving.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een serieuze opmerking was, alsin, oud Chinees gezegde
Succesquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:25 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Aahahaha ik ook!![]()
Ik ga jullie voor vandaag in ieder geval verlaten. 't Zandmannetje is langs geweest en ik begin het frips te krijgen (ben flink verbrand vandaag.) dus ga ik m'n bedje opzoeken.
Hoop dat jullie een beetje oké slapen de komende nacht!
Nee, ga door, ik hou wel van wat symboliek op zn tijdquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was een dappere, edoch futiele poging tot passende symbolische omschrijving.Heb ik wel vaker last van. Als je het raar vind, gewoon negeren.
Truste meid.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:25 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Aahahaha ik ook!![]()
Ik ga jullie voor vandaag in ieder geval verlaten. 't Zandmannetje is langs geweest en ik begin het frips te krijgen (ben flink verbrand vandaag.) dus ga ik m'n bedje opzoeken.
Hoop dat jullie een beetje oké slapen de komende nacht!
Lees mijn onderschrift.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:26 schreef Bravebart het volgende:
Nee, ga door, ik hou wel van wat symboliek op zn tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |