abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72028733
He gatver, ja dat is echt kut.. vooral het uitlachen, lekker kinderachtig en vernederend. Probeer de eer aan jezelf te houden en er zelf je leerdoelen uit te trekken.
Wel heel erg moeilijk als iemand zich zo gedraagt na zo een intieme tijd (althans voor jou).. sterkte!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 01:16:21 #177
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72028799
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:11 schreef Franneh het volgende:
He gatver, ja dat is echt kut.. vooral het uitlachen, lekker kinderachtig en vernederend. Probeer de eer aan jezelf te houden en er zelf je leerdoelen uit te trekken.
Wel heel erg moeilijk als iemand zich zo gedraagt na zo een intieme tijd (althans voor jou).. sterkte!
Dank je! Ik heb er nog een edit bijgevoegd in de tussentijd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72029038
pijnlijk.. zeer pijnlijk is dat.. ik vind het een lage actie om iemand zo te behandelen!
hoop echt dat het een stuk beter met je gaat en die kerel mag (op jou erhaal gebseerd) echt zelf deze pijn eens gaan ondervinden. hij zou eens in jou schoenen moeten staan!

hm.. moet zeggen dat ik echt een zwak moment heb en haar mis...
en (wederom........) een klote gevoel.. mede doordat ik weet dat ik nog een flinke tijd wakker lig vannacht..
  donderdag 20 augustus 2009 @ 01:41:39 #179
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72029115
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:35 schreef JohnDorian het volgende:
pijnlijk.. zeer pijnlijk is dat.. ik vind het een lage actie om iemand zo te behandelen!
hoop echt dat het een stuk beter met je gaat en die kerel mag (op jou erhaal gebseerd) echt zelf deze pijn eens gaan ondervinden. hij zou eens in jou schoenen moeten staan!

hm.. moet zeggen dat ik echt een zwak moment heb en haar mis...
en (wederom........) een klote gevoel.. mede doordat ik weet dat ik nog een flinke tijd wakker lig vannacht..
Ik wens hem dan ook deze pijn toe. Of 2x dat mag ook.

Kut dat je alweer zolang wakkerligt, hopelijk gaat het een keer wat beter.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_72029178
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik wens hem dan ook deze pijn toe. Of 2x dat mag ook.
haha ja hoor! na wat hij je heeft aangedaan.. mag zeker!
ben serieus echt benieuwd of zo iemand zijn excuses dan zou aanbieden.. of uberhaupt bij zichzelf zal denken "wow, heb ik iemand dit aangedaan!?"
quote:
[..]

Kut dat je alweer zolang wakkerligt, hopelijk gaat het een keer wat beter.
tja...opzich begint het na ruim andere halve maand toch wel te wennen.. het ritme, het weinige slaap, en het overdag moe zijn....
  donderdag 20 augustus 2009 @ 01:49:04 #181
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72029196
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:47 schreef JohnDorian het volgende:

[..]

haha ja hoor! na wat hij je heeft aangedaan.. mag zeker!
ben serieus echt benieuwd of zo iemand zijn excuses dan zou aanbieden.. of uberhaupt bij zichzelf zal denken "wow, heb ik iemand dit aangedaan!?"
[..]

tja...opzich begint het na ruim andere halve maand toch wel te wennen.. het ritme, het weinige slaap, en het overdag moe zijn....
Hij weet zelf dat ie egoïstisch is, zegt ie tenminste dat hij zich daarvan bewust is, maar ik verwacht er weinig van.

Ja daar heb je wel een punt dat dat went.
pi_72029384
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Hij weet zelf dat ie egoïstisch is, zegt ie tenminste dat hij zich daarvan bewust is, maar ik verwacht er weinig van.
helemaal kansloos... dat hij daar dan niks mee doet!

achja, ik ga maar een stukje lopen buiten.. misschien doet het me goed. (misschien ook niet )
  donderdag 20 augustus 2009 @ 02:09:18 #183
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72029395
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 02:07 schreef JohnDorian het volgende:

[..]

helemaal kansloos... dat hij daar dan niks mee doet!

achja, ik ga maar een stukje lopen buiten.. misschien doet het me goed. (misschien ook niet )
Ik snap er ook niks van dat iemand daar niks mee doet.

Het is nog wel lekker buiten volgens mij. Als 't kon zou ik ff met je meelopen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 02:31:22 #184
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72029531
Ohja en nog iets wat me heel diep heeft geraakt is dat hij zei dat hij me niet serieus neemt dat ik er nu nogsteeds soms last van heb dat ik door een vroegere ex ben mishandeld.

Zo dat is veel geklaag vanavond van mij. Maar het moest er ff uit.

[ Bericht 12% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 20-08-2009 02:37:30 ]
pi_72029584
OM er even bij te horen, ik ben zojuist helemaal ingestort, huilen non-stop, mn huisgenoten keken me al raar aan totdat ik zei dat het 20 augustus was, ze wisten genoeg. Ik wil niks liever dan haar bellen en haar stem horen, maar dat is het slechtste idee dat ik op dit moment kan hebben...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72029745
Beyonce haar nieuwe cd geeft mij zoveel medeleven, vooral deze 2 nummers:

En deze:

Allebei heel mooie nummers en sommigen stukken tekst kan ik mij heel goed in vinden. Ik ga zo maar eens proberen te slapen, want ik word helemaal gek van mezelf...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72035237
Jeetje, in één nachtje zoveel ellende erbij gekomen....

Ik dacht gisteren ook dat ik aan het instorten was, maar dat viel uiteindelijk wel mee. Maar het is dan ook wel erg wrang wat jullie overkomt.

En van Supertuxxx d'r ex kan ik alleen maar zeggen dat Machete het druk gaat krijgen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72049348
nou, het weer heeft lekker invloed op mijn mood....vanmiddag met vrienden aan de maarssenveenseplassen ging opzich wel, maar nu thuis met het weer dat gigantisch omslaat... dat maakt mij er niet vrolijker op!
sterker nog... na een opzich wel leuke middag voel ik me nu gewoon weer Klote.
pi_72049422
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:06 schreef JohnDorian het volgende:
nou, het weer heeft lekker invloed op mijn mood....vanmiddag met vrienden aan de maarssenveenseplassen ging opzich wel, maar nu thuis met het weer dat gigantisch omslaat... dat maakt mij er niet vrolijker op!
sterker nog... na een opzich wel leuke middag voel ik me nu gewoon weer Klote.
Kop op kerel! Je laat een onweertje je humeur toch niet kapotmaken? Je zegt dat je lol hebt gehad vamiddag, denk er met plezier aan terug!

Je woont betrekkelijk dichtbij denk ik trouwens btw.

[ Bericht 4% gewijzigd door Barbusse op 20-08-2009 19:15:19 ]
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72049763
Lalala... ik word gek van mezelf!

Maandag psych, ik ben benieuwd.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_72049859
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef Miesjel het volgende:
Lalala... ik word gek van mezelf!

Ik ook, maar ik hou mezelf voor dat ik sterker ben dan de shit die me ten deel is gevallen. En ik moet zeggen, ik vind mezelf best een goede coach.

Succes maandag kerel.
pi_72050260
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik hou mezelf voor dat ik sterker ben dan de shit die me ten deel is gevallen. En ik moet zeggen, ik vind mezelf best een goede coach.

Succes maandag kerel.
Ik moet overtussen toegeven dat ik toch niet zo'n held ben als gehoopt. En ergens is het best moedig deze stap te nemen. (dat hoor ik de meeste mensen iig zeggen.)
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_72050394
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Kop op kerel! Je laat een onweertje je humeur toch niet kapotmaken? Je zegt dat je lol hebt gehad vamiddag, denk er met plezier aan terug!

Je woont betrekkelijk dichtbij denk ik trouwens btw.
het is meer dat ik nu alleen zit.. en voetbal elke keer uitvalt op tv
tja, en dan ga ik toch maar aan der denken.

overigens word ik net 10 minuten geleden gesmst door een andere ex (van 2 jaar geleden) of ik zin heb om langs te komen vanavond
gelukkig heb ik 0,0 gevoelens voor haar!:) (jaa, dit laat wel weer zien dat ik ook over haar heen ben gekomen..;), maar het is nu anders)

richting zeist...
pi_72050495
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef Miesjel het volgende:
ik ben vorige week geweest voor het eerst... was voor mij eerst geen optie.. zweerde het af. maar toch uiteindelijk gegaan nadat de huisarts me het echt aanraadde. (last van gewichtsverlies, stress en buikpijn dus..)

geen idee of het voor mij een goede keuze was, eerst maar eens afwachten wat ze de 2de afspraak te vertellen hebben.. dan komt de conclusie ofzo.

zeker moedig van je vind ik!
pi_72050582
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:32 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ik moet overtussen toegeven dat ik toch niet zo'n held ben als gehoopt. En ergens is het best moedig deze stap te nemen. (dat hoor ik de meeste mensen iig zeggen.)
Flip gerust als je het niet trekt. Zolang je maar geen onherstelbare schade aan jezelf of anderen aan gaat richten. Je gaat door een enorm pijnlijke periode. Dat is gewoon moeilijk. Ik ken het helaas. Maar ik weiger mezelf kapot te laten maken door iemand anders of door emoties. Als ik kapot ga is daar minstens een bus voor nodig.

Zie het simpel: je bent de vrouw van je leven kwijt, dus je hebt een probleem. Drie opties:
1 Je bent onderdeel van de oplossing.
2 Je bent onderdeel van het probleem.
3 Je bent onderdeel van de omgeving.

Dat je het moeilijk hebt is begrijpelijk. Ik stort ook in als ik net dat ene nummer op de radio hoor, of als ik hoor hoeveel plezier ze heeft. Maar de situatie is zoals ze is, en je zult er simpelweg mee om moeten leren gaan.

En dat je concludeert dat je niet zo'n held bent als je had gehoopt; das alleen maar goed. Je bent bezig om hier beter uit te komen dan dat je er in ging. Als iemand met grotere zelfkennis.
pi_72050596
Ik heb jullie verwaarloosd de laatste 2 dagen. Sorry! 10 uur per dag gewerkt en gisteravond ook weg geweest. Moet zeggen dat dat me wel geholpen heeft eigenlijk. Ik kan gelukkig alweer iets meer eten zonder kotsmisselijk te worden, en gisteravond was ik zó moe van de afgelopen tijd dat ik vrijwel meteen in coma lag.
pi_72050651
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:35 schreef JohnDorian het volgende:

[..]

het is meer dat ik nu alleen zit.. en voetbal elke keer uitvalt op tv
tja, en dan ga ik toch maar aan der denken.

overigens word ik net 10 minuten geleden gesmst door een andere ex (van 2 jaar geleden) of ik zin heb om langs te komen vanavond
gelukkig heb ik 0,0 gevoelens voor haar!:) (jaa, dit laat wel weer zien dat ik ook over haar heen ben gekomen..;), maar het is nu anders)

richting zeist...
En ga je? Gewoon een biertje doen? Volgens mij zou je dat wel goed doen.

Ikke ook...
pi_72050700
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:41 schreef maartjeh het volgende:
Ik heb jullie verwaarloosd de laatste 2 dagen. Sorry! 10 uur per dag gewerkt en gisteravond ook weg geweest. Moet zeggen dat dat me wel geholpen heeft eigenlijk. Ik kan gelukkig alweer iets meer eten zonder kotsmisselijk te worden, en gisteravond was ik zó moe van de afgelopen tijd dat ik vrijwel meteen in coma lag.
Vinden we niet erg hoor. Het is juist ideaal als je niet meer hier zou hoeven posten. Eten zonder misselijk te worden? Dan ben je verder dan ik...
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:09:28 #199
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72051713
Ik heb 4 dagen lang lopen beuken door studie en ik heb amper tot niet aan dr gedacht; ik ben trots op mezelf
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_72051793
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En ga je? Gewoon een biertje doen? Volgens mij zou je dat wel goed doen.

Ikke ook...
ja ga wel even, is gewoon vriendschappelijk dus heb er geen problemen mee om te gaan.. laat sowieso wel even weten hoe het gegaan is;)

met richting zeist bedoel ik... in zeist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')