Dank je! Ik heb er nog een edit bijgevoegd in de tussentijd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:11 schreef Franneh het volgende:
He gatver, ja dat is echt kut.. vooral het uitlachen, lekker kinderachtig en vernederend. Probeer de eer aan jezelf te houden en er zelf je leerdoelen uit te trekken.
Wel heel erg moeilijk als iemand zich zo gedraagt na zo een intieme tijd (althans voor jou).. sterkte!
Ik wens hem dan ook deze pijn toe.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:35 schreef JohnDorian het volgende:
pijnlijk.. zeer pijnlijk is dat.. ik vind het een lage actie om iemand zo te behandelen!
hoop echt dat het een stuk beter met je gaat en die kerel mag (op jou erhaal gebseerd) echt zelf deze pijn eens gaan ondervinden. hij zou eens in jou schoenen moeten staan!
hm.. moet zeggen dat ik echt een zwak moment heb en haar mis...
en (wederom........) een klote gevoel.. mede doordat ik weet dat ik nog een flinke tijd wakker lig vannacht..
haha ja hoor! na wat hij je heeft aangedaan.. mag zeker!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wens hem dan ook deze pijn toe.Of 2x dat mag ook.
![]()
tja...opzich begint het na ruim andere halve maand toch wel te wennen.. het ritme, het weinige slaap, en het overdag moe zijn....quote:[..]
Kut dat je alweer zolang wakkerligt, hopelijk gaat het een keer wat beter.
Hij weet zelf dat ie egoïstisch is, zegt ie tenminste dat hij zich daarvan bewust is, maar ik verwacht er weinig van.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:47 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
haha ja hoor! na wat hij je heeft aangedaan.. mag zeker!
ben serieus echt benieuwd of zo iemand zijn excuses dan zou aanbieden.. of uberhaupt bij zichzelf zal denken "wow, heb ik iemand dit aangedaan!?"
[..]
tja...opzich begint het na ruim andere halve maand toch wel te wennen.. het ritme, het weinige slaap, en het overdag moe zijn....
helemaal kansloos... dat hij daar dan niks mee doet!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij weet zelf dat ie egoïstisch is, zegt ie tenminste dat hij zich daarvan bewust is, maar ik verwacht er weinig van.![]()
Ik snap er ook niks van dat iemand daar niks mee doet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:07 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
helemaal kansloos... dat hij daar dan niks mee doet!
achja, ik ga maar een stukje lopen buiten.. misschien doet het me goed. (misschien ook niet)
Kop op kerel! Je laat een onweertje je humeur toch niet kapotmaken? Je zegt dat je lol hebt gehad vamiddag, denk er met plezier aan terug!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:06 schreef JohnDorian het volgende:
nou, het weer heeft lekker invloed op mijn mood....vanmiddag met vrienden aan de maarssenveenseplassen ging opzich wel, maar nu thuis met het weer dat gigantisch omslaat... dat maakt mij er niet vrolijker op!
sterker nog... na een opzich wel leuke middag voel ik me nu gewoon weer Klote.
Ik ook, maar ik hou mezelf voor dat ik sterker ben dan de shit die me ten deel is gevallen. En ik moet zeggen, ik vind mezelf best een goede coach.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef Miesjel het volgende:
Lalala... ik word gek van mezelf!
Maandag psych, ik ben benieuwd.
Ik moet overtussen toegeven dat ik toch niet zo'n held ben als gehoopt. En ergens is het best moedig deze stap te nemen. (dat hoor ik de meeste mensen iig zeggen.)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik hou mezelf voor dat ik sterker ben dan de shit die me ten deel is gevallen. En ik moet zeggen, ik vind mezelf best een goede coach.![]()
Succes maandag kerel.
het is meer dat ik nu alleen zit.. en voetbal elke keer uitvalt op tvquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kop op kerel! Je laat een onweertje je humeur toch niet kapotmaken? Je zegt dat je lol hebt gehad vamiddag, denk er met plezier aan terug!
Je woont betrekkelijk dichtbij denk ik trouwens btw.
ik ben vorige week geweest voor het eerst... was voor mij eerst geen optie.. zweerde het af. maar toch uiteindelijk gegaan nadat de huisarts me het echt aanraadde. (last van gewichtsverlies, stress en buikpijn dus..)quote:
Flip gerust als je het niet trekt. Zolang je maar geen onherstelbare schade aan jezelf of anderen aan gaat richten. Je gaat door een enorm pijnlijke periode. Dat is gewoon moeilijk. Ik ken het helaas. Maar ik weiger mezelf kapot te laten maken door iemand anders of door emoties. Als ik kapot ga is daar minstens een bus voor nodig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:32 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik moet overtussen toegeven dat ik toch niet zo'n held ben als gehoopt. En ergens is het best moedig deze stap te nemen. (dat hoor ik de meeste mensen iig zeggen.)
En ga je? Gewoon een biertje doen? Volgens mij zou je dat wel goed doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:35 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
het is meer dat ik nu alleen zit.. en voetbal elke keer uitvalt op tv![]()
tja, en dan ga ik toch maar aan der denken.
overigens word ik net 10 minuten geleden gesmst door een andere ex (van 2 jaar geleden) of ik zin heb om langs te komen vanavond![]()
gelukkig heb ik 0,0 gevoelens voor haar!:) (jaa, dit laat wel weer zien dat ik ook over haar heen ben gekomen..;), maar het is nu anders)
richting zeist...
Vinden we niet erg hoor. Het is juist ideaal als je niet meer hier zou hoeven posten. Eten zonder misselijk te worden? Dan ben je verder dan ik...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:41 schreef maartjeh het volgende:
Ik heb jullie verwaarloosd de laatste 2 dagen. Sorry! 10 uur per dag gewerkt en gisteravond ook weg geweest. Moet zeggen dat dat me wel geholpen heeft eigenlijk. Ik kan gelukkig alweer iets meer eten zonder kotsmisselijk te worden, en gisteravond was ik zó moe van de afgelopen tijd dat ik vrijwel meteen in coma lag.
ja ga wel even, is gewoon vriendschappelijk dus heb er geen problemen mee om te gaan.. laat sowieso wel even weten hoe het gegaan is;)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ga je? Gewoon een biertje doen? Volgens mij zou je dat wel goed doen.
Ikke ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |