good for you! een held bent je!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:09 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb 4 dagen lang lopen beuken door studie en ik heb amper tot niet aan dr gedacht; ik ben trots op mezelf
Dat is zo!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vinden we niet erg hoor. Het is juist ideaal als je niet meer hier zou hoeven posten. Eten zonder misselijk te worden? Dan ben je verder dan ik...
Ik ben ook trots op je! Sowieso voor 't studeren ook!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:09 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb 4 dagen lang lopen beuken door studie en ik heb amper tot niet aan dr gedacht; ik ben trots op mezelf
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:12 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
good for you! een held bent je!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:21 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik ben ook trots op je! Sowieso voor 't studeren ook!
Kerel, je doet 't goed!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Morgen hier maar weer eens bijlezen
Mja, het kost me wel moeitequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kerel, je doet 't goed!![]()
@Maartjeh, nog steeds, je bent verder dan ik...![]()
@JohnDorian: Geen Zeist, maar wel dichtbij.
ik neem aan dat er dus iets te vieren viel (vroeger)?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:33 schreef dreamzk het volgende:
Ik zit dus zoo ontzettend in dubio. Ik wil haar zo graag bellen of smsen, maar als ik het doe, wat moet ik zeggen? Het enige wat in me komt is hoe het met haar gaat... Ik kan moeilijk tegen haar beginnen over onze relatie want dat vind ze zwaar klote waarschijnlijk. Maar ik moet haar even laten weten dat ik vandaag aan haar heb gedacht en hopelijk zij ook nog een beetje aan mij.
Dat het voor mij zo belangrijk is om zo nog te bellen, is dat wij het altijd erg belangrijk vonden om als we iets te vieren hadden we die dag iets speciaals zouden doen (meestal heel simpel, 1x heel romantische avond voor haar georganiseerd). Ik weet het dus allemaal eventjes niet meer
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 05:00 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb haar een smsje met daarin simpel gezegd dat als we nog samen waren dat het een supermooie dag zou zijn geweest en dat ik eraan gedacht had... Heb mijn best gedaan om niet wanhopig te klinken enzovoort. Waar ik heel erg bang voor ben is dat zij morgen wakker word en die sms leest en denkt van wtf was er gisteren danmaar het is uit dus verleden tijd, dus daar kan ik niet al te boos over doen. Ik wil haar stem gewoon horen, heel cliche gezegd.
Nu na heel veel alcohol ga ik maar eens proberen te slapen met deze hitte
Dat is niet hetzelfde gevoel.. Ik heb beiden gehad, als er op je hart gestampt wordt na een relatie van een jaar of iets dergelijks, dat is een stuk erger.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:20 schreef hetzwartegat het volgende:
Vandaag ook weer een terugvalletje na lange tijd. Waarschijnlijk omdat ik een stuk minder te doen heb en dus iets teveel tijd om na te denken.
Besef me ineens dat ik de afgelopen jaren best een aantal leuke vrouwen ben tegengekomen, maar dat ze toch niet de aantrekkingskracht hadden die zij wel had (hoewel zij objectief gezien toch wel een hoop slechte eigenschappen heeft).
Even nog voor de duidelijkheid; ik heb nooit een relatie met haar gehad, maar ben wel verliefd op haar geweest en afgewezen (denk dat dat ongeveer hetzelfde gevoel is).
Misschien wel goed dat ze me dan gelijk heeft afgewezen..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:53 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde gevoel.. Ik heb beiden gehad, als er op je hart gestampt wordt na een relatie van een jaar of iets dergelijks, dat is een stuk erger.
ai.... vriendin kwijt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:39 schreef RicXDesign het volgende:
Heb eigenlijk nog nooit in dit topic gekeken, en nu kan ik hier zelf gaan posten
Nou ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |