abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72051842
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:09 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb 4 dagen lang lopen beuken door studie en ik heb amper tot niet aan dr gedacht; ik ben trots op mezelf
good for you! een held bent je!
pi_72052217
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Vinden we niet erg hoor. Het is juist ideaal als je niet meer hier zou hoeven posten. Eten zonder misselijk te worden? Dan ben je verder dan ik...
Dat is zo!
Enne, jawel, ik word wel misselijk, maar niet meer nog vóórdat ik een hap heb genomen.
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:09 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb 4 dagen lang lopen beuken door studie en ik heb amper tot niet aan dr gedacht; ik ben trots op mezelf
Ik ben ook trots op je! Sowieso voor 't studeren ook!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:56:24 #203
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72053597
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:12 schreef JohnDorian het volgende:

[..]

good for you! een held bent je!
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:21 schreef maartjeh het volgende:
[..]

Ik ben ook trots op je! Sowieso voor 't studeren ook!

Morgen hier maar weer eens bijlezen
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_72053690
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:56 schreef Bravebart het volgende:

[..]

[..]

Morgen hier maar weer eens bijlezen
Kerel, je doet 't goed!

@Maartjeh, nog steeds, je bent verder dan ik...

@JohnDorian: Geen Zeist, maar wel dichtbij.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:07:23 #205
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72054023
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Kerel, je doet 't goed!

@Maartjeh, nog steeds, je bent verder dan ik...

@JohnDorian: Geen Zeist, maar wel dichtbij.
Mja, het kost me wel moeite Het scheelt al dat ik 4 dagen lang geen/amper bereik heb gehad en niet op msn ben geweest
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_72059312
nou ik zal mezelf ook maar eens bij dit topic voegen:

Ongeveer 2 weken geleden is mijn relatie uitgegaan ( van net iets meer dan een jaar ) , het liep van beide kanten eigenlijk allemaal niet zo lekker . Gedurende de relatie merkte ik al dat er iets aan de hand was en ik kwam er uiteindelijk achter dat ze verliefd was op een ander . Het is toen ook eventjes uit geweest , zij heeft proberen te zoenen met die ander maar was afgewezen. Ik was toen nog steeds harstikke gek op die meid en nam haar terug ( ERG DOM , want eens een vreemdganger , altijd een vreemdganger ) ik bleef eigenlijk ook maar met die onzekerheid zitten en kon er ook niet over praten met haar. Ik werd ook steeds chagerijniger en begon ook steeds meer te twijfelen. Tijdens het gesprek dat het uitging kwam natuurlijk ook weer de woorden " ik wil wel vrienden met je blijven ". Ze was ook bang om te vertellen dat ze twijfelde omdat ze dan dacht dat we dan geen vrienden bleven. Ondertussen eigenlijk nie veel van der gehoord. Alleen af en toe op msn. Ik sprak haar vandaag aan de telefoon en had zoiets van nou waar zijn die woorden dan gebleven van we zouden vrienden blijven ( ik zei het natuurlijk wel vriendelijker dan dat ik het nu type ) Want zij wil wel nog steeds alles weten van mij , wat ik doe en alles , maar ik mag het van haar niet weten. Kreeg ik later op de avond op msn een gesprek met haar , na een hele hoop normal talk, vond ze dat ik weer chagerijnig deed. Kreeg ik ff te horen dat dat nou precies de reden was dat ze er helemaal klaar mee was , en dat ik haar overal en altijd ergens de schuld van gaf en dat ik het altijd wel zo probeerde te draaien.

Ik zit nu echt in een K*T situatie. Aan de ene kant ben ik nog stapelgek op dat meiske , maar aan de andere kant weet ik ook dat het gewoon nooit een hele stabiele relatie zou hebben kunnen worden.

De ene dag wint mijn hart het gewoon van mn hersenen . Weten jullie hier misschien iets voor.
pi_72060097
er iets voor hebben is lastig....

waar ik je wel gelijk in geef is het 'eens een vreemdganger......'. in mijn ervaring klopt dit tot nu toe altijd.
als je echt zo verliefd op dat meisje bent nog.. (en je weet zeker dat ze ook nog verliefd op jou is!) dan kan je een gesprek beginnen over het wederom proberen van de relatie of geen relatie maar weer gaan 'daten'. dat laatste werkte bij mijn laatste ex wel gelukkig.
het wederom proberen is lastig, aangezien je veel meegemaakt hebt. maar je kan wel rekening met elkaar houden. zoals je zegt vindt ze dat je 'zeurt'.. jij kan dat best anders zien maar misschien komt het zo op haar over. probeer daar op te letten.. wat ik bedoel is; maak afspraken met elkaar dat je aan de relatie zal werken. rekening met elkaar houden met bepaalde dingen en goed met elkaar blijven praten zonder dat het elke keer ruzie wordt! dit is trouwens alleen mogelijk als je er allebei voor kiest! anders doet de ene het en de andere niet... dat schiet niet op.

aan de andere kant:
ze is dus wel vreemd gegaan.. althans, ze heeft het geprobeerd...! dat zegt eigenlijk al heel wat.
het vertrouwen van jou kant is weg.. met een reden! (dat is iets waar zij op moet gaan letten.. dat ze het vertrouwen terug wint)

moeilijke situatie, maar als ik erin zou zitten.. en ik echt nog verliefd op dat meisje was.. zou ik het willen proberen.. (er zullen genoeg mensen het niet met mij eens zijn... maarja, zo zit ik dan in elkaar;))

volgens mij heb ik een beetje onduidelijk geschreven... maar dan hoor ik het wel;)
pi_72060906
Ik zit dus zoo ontzettend in dubio. Ik wil haar zo graag bellen of smsen, maar als ik het doe, wat moet ik zeggen? Het enige wat in me komt is hoe het met haar gaat... Ik kan moeilijk tegen haar beginnen over onze relatie want dat vind ze zwaar klote waarschijnlijk. Maar ik moet haar even laten weten dat ik vandaag aan haar heb gedacht en hopelijk zij ook nog een beetje aan mij.

Dat het voor mij zo belangrijk is om zo nog te bellen, is dat wij het altijd erg belangrijk vonden om als we iets te vieren hadden we die dag iets speciaals zouden doen (meestal heel simpel, 1x heel romantische avond voor haar georganiseerd). Ik weet het dus allemaal eventjes niet meer
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72060957
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 00:33 schreef dreamzk het volgende:
Ik zit dus zoo ontzettend in dubio. Ik wil haar zo graag bellen of smsen, maar als ik het doe, wat moet ik zeggen? Het enige wat in me komt is hoe het met haar gaat... Ik kan moeilijk tegen haar beginnen over onze relatie want dat vind ze zwaar klote waarschijnlijk. Maar ik moet haar even laten weten dat ik vandaag aan haar heb gedacht en hopelijk zij ook nog een beetje aan mij.

Dat het voor mij zo belangrijk is om zo nog te bellen, is dat wij het altijd erg belangrijk vonden om als we iets te vieren hadden we die dag iets speciaals zouden doen (meestal heel simpel, 1x heel romantische avond voor haar georganiseerd). Ik weet het dus allemaal eventjes niet meer
ik neem aan dat er dus iets te vieren viel (vroeger)?
in dat geval zou ik haar een smsje sturen met wat er te vieren viel.. iets simpels, maar wel lief.. even laten merken dat je eraan gedacht hebt.
pi_72061595
@Richaar; je twijfel is logisch. Je voelt nog erg veel voor haar, maar je weet volgens mij wel dat dit geen toekomst meer heeft toch? Geloof me, beter verliefd zijn op een illusie dan een slechte reële relatie. Rare wereld dit...al die emoties...

@Deamzk: Ik hoop dat je niet gebeld hebt? Daar kom jij zelf volgens mij niet echt verder mee namelijk... Maar ik kan er naast zitten natuurlijk....

En hoe laat is het wederom in godsnaam?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72061645
En ik ben ondertussen zooooo moe...
pi_72061866
nou... ik ben langs mijn ex geweest..
was erg gezellig eigenlijk!
eerst een tijdje zitten ouwehoere over haar familie.. dus ben weer up-to-date.
vervolgens samen besloten om een doosje te pakken van haar zolder met daarin spullen van onze relatie. (kaartjes, foto's e.d.)
was fijn om samen herinneringen op te halen.
toch ben ik erachter gekomen dat ik mijn laatste ex toch echt mis.. ondanks dat ik met mijn eerste grote liefde zat te praten.. kan ook gewoon betekenen dat ik 100% over haar heen ben. maargoed, het was in iedergeval prima om daar even te zitten met haar.

jeeej, het is half 2 en ik ben nog Klaar wakker....... en dat met 4 en een half uur slaap afgelopen nacht.. ik denk serieus dat ik naar de huisarts moet om hier wat voor te halen want na dik ander halve maand is het nu wel duidelijk dat er iets aan gedaan moet worden...
pi_72062361
ik merk dat ik vanavond de enige ben die wakker is... dus ga kies er dan ook maar voor om te gaan liggen, en hopen dat ik in slaap val....

bleh..... zwak moment maar weer eens..... ik mis der
pi_72062477
Nee...je bent niet de enige....
pi_72062610
Ik heb haar een smsje met daarin simpel gezegd dat als we nog samen waren dat het een supermooie dag zou zijn geweest en dat ik eraan gedacht had... Heb mijn best gedaan om niet wanhopig te klinken enzovoort. Waar ik heel erg bang voor ben is dat zij morgen wakker word en die sms leest en denkt van wtf was er gisteren dan maar het is uit dus verleden tijd, dus daar kan ik niet al te boos over doen. Ik wil haar stem gewoon horen, heel cliche gezegd.

Nu na heel veel alcohol ga ik maar eens proberen te slapen met deze hitte
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72064020
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 05:00 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb haar een smsje met daarin simpel gezegd dat als we nog samen waren dat het een supermooie dag zou zijn geweest en dat ik eraan gedacht had... Heb mijn best gedaan om niet wanhopig te klinken enzovoort. Waar ik heel erg bang voor ben is dat zij morgen wakker word en die sms leest en denkt van wtf was er gisteren dan maar het is uit dus verleden tijd, dus daar kan ik niet al te boos over doen. Ik wil haar stem gewoon horen, heel cliche gezegd.

Nu na heel veel alcohol ga ik maar eens proberen te slapen met deze hitte

Ik herken dat wel, haar (in mijn geval zijn) stem willen horen en gewoon willen horen dat het goed gaat. Maar ik denk dat je aan dat soort momenten écht niet moet toegeven. Als je 't niet doet voel je je daarna weer een stukje sterker imo.
pi_72067866
Vandaag ook weer een terugvalletje na lange tijd. Waarschijnlijk omdat ik een stuk minder te doen heb en dus iets teveel tijd om na te denken.

Besef me ineens dat ik de afgelopen jaren best een aantal leuke vrouwen ben tegengekomen, maar dat ze toch niet de aantrekkingskracht hadden die zij wel had (hoewel zij objectief gezien toch wel een hoop slechte eigenschappen heeft).

Even nog voor de duidelijkheid; ik heb nooit een relatie met haar gehad, maar ben wel verliefd op haar geweest en afgewezen (denk dat dat ongeveer hetzelfde gevoel is).
pi_72068509
Bij mij hielp veel uitgaan en veel afspreken met vrienden gewoon goed. Na een maand of 3 kan je er dan weer tegenaan.
pi_72068548
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:20 schreef hetzwartegat het volgende:
Vandaag ook weer een terugvalletje na lange tijd. Waarschijnlijk omdat ik een stuk minder te doen heb en dus iets teveel tijd om na te denken.

Besef me ineens dat ik de afgelopen jaren best een aantal leuke vrouwen ben tegengekomen, maar dat ze toch niet de aantrekkingskracht hadden die zij wel had (hoewel zij objectief gezien toch wel een hoop slechte eigenschappen heeft).

Even nog voor de duidelijkheid; ik heb nooit een relatie met haar gehad, maar ben wel verliefd op haar geweest en afgewezen (denk dat dat ongeveer hetzelfde gevoel is).
Dat is niet hetzelfde gevoel.. Ik heb beiden gehad, als er op je hart gestampt wordt na een relatie van een jaar of iets dergelijks, dat is een stuk erger.
pi_72068688
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:53 schreef lijpeeijpe2 het volgende:

[..]

Dat is niet hetzelfde gevoel.. Ik heb beiden gehad, als er op je hart gestampt wordt na een relatie van een jaar of iets dergelijks, dat is een stuk erger.
Misschien wel goed dat ze me dan gelijk heeft afgewezen..

Ik heb wel vaker een blauwtje gelopen, maar dan was ik er binnen een paar uur alweer overheen. Dit heeft me op een of andere manier heel diep geraakt.
pi_72070364
Hallo mensen Chevy hierzo.

Momenteel zit ik op mijn laatste dag packpack vakantie van 2 weken in UK en Ierland , eerste echte vakantie alleen nadat het uit is gegaan ruim 'n jaar geleden.

Ik kan zeggen dat het goed gaat, dat ik op sommige momenten (als ik me alleen voel) nog mis die ik samen met m'n ex heb gehad, maar dat ik over het algemeen tevreden ben met hoe mijn leven zich tot nog toe gevormt heeft zonder mijn ex, en zou dat niet willen inruilen voor het afgelopen 'n jaar met mijn ex.

Ik heb even snel de posts doorgelezen, ik zie oud zeer en nieuw zeer, van sommige had ik het niet verwacht, maar pijn komt sneller dan het gaat he , hou vol mensen, laat je zelf niet kapot maken door iemand anders en bescherm jezelf voor zover mogelijk van (lelijk) contact.

Typen op fok heeft mij 't eerste half jaar a 3-kwart jaar ook enorm geholpen, steun gevonden van velen, steun gegeven aan velen, maar nu ik een tijdje weg ben geweest en er weer een nieuw ex deeltje is verschenen zie ik wel in dat het toch niet ophoud .

Een oplossing heb ik niet, probeer gewoon wat te doen, in ieder geval 1 ding per dag om je gedachten af te leiden van de rest, ontspanning, sport, amuzement, vakantie, vrienden, drank... en probeer van 1 ding per dag te genieten.

Niks moet, alles mag, maar neem je verantwoordelijkheden de enige persoon waarvoor je moet zorgen ben jezelf, ga niet de destructieve kant op maar overleef en bouw stukje bij beetje opnieuw op.

De rest volgt vanzelf wel, alleen voel je je toch wel, maar daardoor leer je jezelf wel het beste kennen, liefde toelaten is de volgende stap die ik zelf ook moet zien te vinden
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:39:07 #222
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_72080583
Heb eigenlijk nog nooit in dit topic gekeken, en nu kan ik hier zelf gaan posten

Nou ja...
pi_72081337
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 20:39 schreef RicXDesign het volgende:
Heb eigenlijk nog nooit in dit topic gekeken, en nu kan ik hier zelf gaan posten

Nou ja...
ai.... vriendin kwijt?
welcome to the club.. have some pizza...
pi_72085411
En 'n biertje
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72086205
edit// ik had een slokje teveel op

[ Bericht 86% gewijzigd door JohnDorian op 22-08-2009 14:09:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')