abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72092003
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 02:09 schreef Chev het volgende:
En 'n biertje
Goed plan! Ik ren even naar de supermarkt om 24 van m'n beste vrienden op te halen.
@RicXDesign: welkom en sterkte dan maar....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72096599
Bleuh.. niets meer, niets minder.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  zondag 23 augustus 2009 @ 16:47:22 #228
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_72101240
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 21:06 schreef JohnDorian het volgende:

[..]

ai.... vriendin kwijt?
welcome to the club.. have some pizza...
Hehe, was gister al een reactie aan het typen, maar toen knalde fok er ineens uit
En idd, relatie over, maar inprincipe gaat het naar omstandigheden best goed
pi_72105126
vind het zo lastig dat ik ineens meer tegen niemand kan vertellen wat ik gedaan heb die dag en hoe ik me voel... en ik wil ook graag horen of het goed met hem is en wat hij heeft gedaan enzo ( nja dat laatste wat minder.. want het was met een ander ipv met mij...). ik mail m maar gewoon af en toe wat ik heb gedaan en waar ik heen ga. Want anders als er bijv iets zou gebeuren ofzo, weet niemand waar ik ben
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:55:15 #230
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72105588
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:29 schreef littledrummergirl het volgende:
Want anders als er bijv iets zou gebeuren ofzo, weet niemand waar ik ben
Hoe dat zo?

Ik ben inmiddels weer terug vanuit Den Haag en het viel af en toe niet mee op bepaalde locaties, toen vriendinlief ook nog even op een bepaald terrasje wilde gaan zitten ben ik maar doorgelopen om elders te gaan zitten, iets téveel memories daar te plaatse gehad al had ik er geen trek in om het dáar over te hebben op dat moment.
Verder een heerlijke dag gehad, alleen met de tram langs het graf van je vorige liefde rijden en dan niet uitstappen was een nogal vreemd en kippenvel momentje.

Wil er van de week nog wel even langs, gewoon even samen met de hond en dan richting het strand om even uit te waaien als het weer niet zo blijft als de afgelopen dagen.
pi_72105711
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:55 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Hoe dat zo?
ja nou gewoon, zo voelt dat.. ik vertelde tegen niemand zoveel als tegen hem.. en tja weetikveel... ben gewoon bang dat niemand anders me zal missen ofzo . Ik bedoel als me ineens iets zou overkomen zou niemand het merken want er is niemand die thuis op me zit te wahten ofzo. zoiets.. het klinkt een beetje stom ik weet het, maar toch.. zo voelt dat nou eenmaal
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:29:10 #232
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72106289
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:01 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ja nou gewoon, zo voelt dat.. ik vertelde tegen niemand zoveel als tegen hem.. en tja weetikveel... ben gewoon bang dat niemand anders me zal missen ofzo . Ik bedoel als me ineens iets zou overkomen zou niemand het merken want er is niemand die thuis op me zit te wahten ofzo. zoiets.. het klinkt een beetje stom ik weet het, maar toch.. zo voelt dat nou eenmaal
Oke duidelijk, begon zelf aan andere dingen te denken.
En zo stom klinkt het niet, voor niemand in dit topic denk ik.
Kun je nog zoveel vrienden, kennissen en familie hebben, zodra je grote liefde ineens weg is lijkt het alsof er niets meer leuk is, interessant is en er niemand naar je omkijkt.

Maar uiteindelijk komt het wel weer goed, liefde krijg je niet alleen van je geliefde natuurlijk.
pi_72106348
Littledrummergirl, ik begrijp wel wat je bedoelt ja. Sowieso is liefde van vrienden en familie gewoon niet te vergelijken met de liefde van een partner, in mijn ogen. Bwuh.

Ik voel me eigenlijk sneller beter dan verwacht sinds mijn 'breuk'. Typisch..
pi_72106749
Je gaat je daarover toch niet schuldig voelen Maarteh?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72106825
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:51 schreef Barbusse het volgende:
Je gaat je daarover toch niet schuldig voelen Maarteh?
Nee nee, ik sta er alleen best wel van te kijken. M'n eerste echte relatie was ik na 3 maanden nog niet overheen.
Nu m'n laatste vriend 'verloofd' terug is gekomen uit Turkije voel ik me na 3 weken best redelijk, terwijl de relatie met hem alles bij elkaar toch wel 3 jaar geduurd heeft. Misschien speelt het mee dat ik hem al 6 weken niet gezien had toen hij terugkwam ofzo (vanwege die 6 weken Turkije).

Ik ben sowieso wel van 't moeilijke loslaten, dus dit is echt nieuw voor me.
pi_72106908
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:54 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Nee nee, ik sta er alleen best wel van te kijken. M'n eerste echte relatie was ik na 3 maanden nog niet overheen.
Nu m'n laatste vriend 'verloofd' terug is gekomen uit Turkije voel ik me na 3 weken best redelijk, terwijl de relatie met hem alles bij elkaar toch wel 3 jaar geduurd heeft. Misschien speelt het mee dat ik hem al 6 weken niet gezien had toen hij terugkwam ofzo (vanwege die 6 weken Turkije).

Nou, ik denk dat het feit dat hij zo'n rare actie heeft uitgehaald ook wel geholpen heeft. Je weet dat je beter af bent nu. Alleen maar goed toch?

En zodra ik weg ben uit dit hok waar alles aan haar herinnert ben ik ook een stuk verder....
pi_72106949
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat het feit dat hij zo'n rare actie heeft uitgehaald ook wel geholpen heeft. Je weet dat je beter af bent nu. Alleen maar goed toch?

En zodra ik weg ben uit dit hok waar alles aan haar herinnert ben ik ook een stuk verder....
Nouja dat weet ik nog niet echt, maar 't besef komt wel. Ondanks dat wil ik nogsteeds 't liefst maar één ding en dat is bij hem zijn en lekker in zijn armen kruipen. Maarja...
Het is gewoon lastig dat ik aan hem merk dat hij nu spijt begint te krijgen dat 'ie mij heeft laten gaan, en dat 'ie lief tegen me probeert te doen en interesse in me toont.

Dat geloof ik ja! Ga je verhuizen of begrijp ik dat verkeerd??
pi_72107122
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:58 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Nouja dat weet ik nog niet echt, maar 't besef komt wel. Ondanks dat wil ik nogsteeds 't liefst maar één ding en dat is bij hem zijn en lekker in zijn armen kruipen. Maarja...
Het is gewoon lastig dat ik aan hem merk dat hij nu spijt begint te krijgen dat 'ie mij heeft laten gaan, en dat 'ie lief tegen me probeert te doen en interesse in me toont.

Dat geloof ik ja! Ga je verhuizen of begrijp ik dat verkeerd??
Dat je dat nog voelt is natuurlijk logisch. Maar ook die gevoelens verdwijnen wel weer hoor.

Ik heb je maar even een pm gestuurd btw.
pi_72107261
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat je dat nog voelt is natuurlijk logisch. Maar ook die gevoelens verdwijnen wel weer hoor.

Ik heb je maar even een pm gestuurd btw.
Dat is ook zo. Komt alleen nog bij dat ik wéét dat ik als ik écht wil zo weer samen met hem kan zijn.

Ik ga je even terugPM-men.
pi_72107618
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:11 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Komt alleen nog bij dat ik wéét dat ik als ik écht wil zo weer samen met hem kan zijn.

Ik ga je even terugPM-men.
Maar dat moet je dus echt niet gaan doen hè! Ik begrijp dat de verleiding er is, maar geef er niet aan toe.
pi_72107786
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maar dat moet je dus echt niet gaan doen hè! Ik begrijp dat de verleiding er is, maar geef er niet aan toe.
Probeer ik ook niet. Stel mezelf steeds o.a. de volgende vragen;
Wil ik samen zijn met een man die ik nooit zal kunnen vertrouwen? Nee.
Wil ik altijd de onzekerheid hebben dat hij ooit tóch voor een Turkse vrouw zal gaan/daarmee zal gaan trouwen? Nee.
Wil ik altijd het gevoel hebben dat zijn ouders toch de voorkeur hebben naar een Turkse vrouw en mij daarmee dus nooit 100% zullen accepteren? Nee.

etc. etc.
pi_72107821
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:54 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Dat kan enorm verschillen per relatie ja.. Mijn vorige ex, waar ik 2 jaar mee samenwoonde, daar was ik vrij snel overheen.. En van de laatste heb ik bijna een jaar verdriet gehad. Terwijl ze dat minder verdiende...
pi_72107900
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat kan enorm verschillen per relatie ja.. Mijn vorige ex, waar ik 2 jaar mee samenwoonde, daar was ik vrij snel overheen.. En van de laatste heb ik bijna een jaar verdriet gehad. Terwijl ze dat minder verdiende...
Waarschijnlijk juist omdat ze dat minder verdiende denk ik. Je blijft dan meestal achter met een "waarom"-vraag die waarschijnlijk nooit beantwoordt zal worden. Daardoor is verder gaan moeilijker. Tenminste, dat gevoel heb ik nu wel.
pi_72107910
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:30 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Probeer ik ook niet. Stel mezelf steeds o.a. de volgende vragen;
Wil ik samen zijn met een man die ik nooit zal kunnen vertrouwen? Nee.
Wil ik altijd de onzekerheid hebben dat hij ooit tóch voor een Turkse vrouw zal gaan/daarmee zal gaan trouwen? Nee.
Wil ik altijd het gevoel hebben dat zijn ouders toch de voorkeur hebben naar een Turkse vrouw en mij daarmee dus nooit 100% zullen accepteren? Nee.

etc. etc.
Goede mantra!
pi_72109094
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:32 schreef maartjeh het volgende:
Littledrummergirl, ik begrijp wel wat je bedoelt ja. Sowieso is liefde van vrienden en familie gewoon niet te vergelijken met de liefde van een partner, in mijn ogen. Bwuh.

Ik voel me eigenlijk sneller beter dan verwacht sinds mijn 'breuk'. Typisch..
* Miesjel laat het vangnetje toch nog maar even hangen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:32:20 #246
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72111507
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waarschijnlijk juist omdat ze dat minder verdiende denk ik. Je blijft dan meestal achter met een "waarom"-vraag die waarschijnlijk nooit beantwoordt zal worden. Daardoor is verder gaan moeilijker. Tenminste, dat gevoel heb ik nu wel.
Ik ook.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72111590
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik ook.
Komt goed meid!
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:37:40 #248
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72111638
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 04:10 schreef JohnDorian het volgende:
edit// ik had een slokje teveel op
Wat stond er?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:37:59 #249
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72111645
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Komt goed meid!
Ik hoop het!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72112337
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik hoop het!
Ik wéét het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')