abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72174116
Al mijn 6de deeltje dat ik mag meemaken en het er blijven maar meer gebroken harten komen...

(Yes, ik heb uiteindelijk 1tje kunnen openen )

Linkje naar vorig topic:
De kunst van het loslaten van je ex.. deeltje 80

Laatste post:
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:26 schreef dreamzk het volgende:
Net met mn ex via hyves chat (ik weet het, ik gebruik hyves ) om even te vragen of ze me binnenkort weer wou knippen. Eerst was dat geen probleem en daarna flipte ze ineens om iets wat ik had gedaan na het uit was, wat haar ook niet zou kwetsen.

Ze blijft proberen om invloed te hebben op mijn leven over banale dingen die niks uitmaken. Dus ik snap het niet, zij heeft het uitgemaakt maar ze wil nog wel invloed hebben op mijn leven.... Vrouwen, en dan speciaal mn ex, ik snap er niks van

[ Bericht 72% gewijzigd door Mordreth op 26-08-2009 16:41:14 (wat nettere OP ;)) ]
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72174905
Ik hier?
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_72175492
Mijn laatste ex, waarmee ik 2 jaar een relatie had, wil mij niet meer terug. Ik ging door een rotperiode en moest even wat zaken voor mezelf op een rijtje zetten voordat ik zeker wist dat ik met haar verder wilde. Inmiddels ben ik zeker over haar en mij en heb ik flink wat verwerkt, maar ziet zij het niet meer zitten.

Het nare vind ik vooral dat ik heel wat persoonlijke troep vanuit de familie er nog eens bovenop heb gekregen en dat ik mijn hart nu niet bij haar kan uitstorten. Vooral omdat ze weet wat er speelt en haar eigen afspraken met mij niet na komt, zoals langskomen op mijn werk of bellen de volgende dag omdat ze niet was langs gekomen. Juist nu wil ik haar meer dan ooit en heb ik haar nodig en dan behandelt ze me zo! Ik denk dat ze boos is, omdat ik een hele tijd haar ongelukkig heb gemaakt, wat kwam omdat ik zelf in een flinke dip zat. Vorige week vertelde ze me nog dat ze me mist, aan me denkt, over me droomt en knuffelt en kust ze me nog, maar niet verder met me wil gaan. Snapt iemand dat?

Ik hoop snel die andere leuke chick tegen te komen (elders in een topic over gepost), om het beter te doen nu ik niet meer zo labiel ben.

Zo, dat lucht op!
I do not know the unknown very well... yet
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:54:45 #4
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72175634
Waar is de meet vanavond?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_72175832
Meet?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:56:32 #6
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72177401
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:54 schreef Bravebart het volgende:
Waar is de meet vanavond?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72177522
Ja idd meet? Ik weet van niks...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72178261
Het interesseer me niet aangezien ik toch niet kan, maar... Meet?

Ik kreeg net een belletje van m'n ex. Ze is nog veel te geinteresseerd en ze biechtte op dat ze een nachtmerrie had gehad dat we weer een ruzie hadden zoals toen ik een dip had. Als je het mij vraagt is ze gewoon nog niet over me heen en wil ze ergens nog wel, maar is ze bang voor een herhaling van toen. Ze zei dat ze niet hoopte dat het verwerkingsproces weer van voor af aan gaat beginnen en daarom neemt ze wat afstand van me door niet te bellen en langs te komen. Ik zei dat ze niet moet vluchten voor haar gevoelens en dat ze eerlijk moet zijn tegen zichzelf. Daar ging ze echter niet op in. Ik zat alleen maar te denken: wees niet zo bang en kom bij me terug, ik zal je koesteren als nooit te voren!

Vrouwen...

De volgende keer dat ik haar zie neem ik haar apart en ga ik voor de laatste keer proberen haar te overtuigen van mijn gevoel voor haar en haar gevoel voor mij. Wens me geluk...
  woensdag 26 augustus 2009 @ 18:43:32 #9
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72178654
Oh ik dacht ik bouw de meet ff ter plekke

woensdag 26 augustus 2009 @ 19:00:14 #10
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72179108
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:43 schreef Bravebart het volgende:
Oh ik dacht ik bouw de meet ff ter plekke

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 19:05:56 #11
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_72179293
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:30 schreef Forevah het volgende:
. Ik zat alleen maar te denken: wees niet zo bang en kom bij me terug, ik zal je koesteren als nooit te voren!
..
en dit moet je nu juist tegen HAAR zeggen....zou t heel fijn vinden om zoiets te horen. Ze is idd waarschijnlijk gewoon bang voor een herhaling...overtuig haar ervan dat je veranderd bent idd!
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_72180038
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik hoor bier?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 19:35:06 #13
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72180192
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:30 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ik hoor bier?
Ik ook!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 19:38:18 #14
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72180301
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:30 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ik hoor bier?
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:35 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ik ook!
Nah voor mij vanavond niet, ben een beetje brak.
pi_72180618
Ik doe een cognaqje.. Iemand een blokje kaas?
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_72180771
Ik heb nog wel dubbelFrisssssssssss
pi_72183784
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

[..]

Nah voor mij vanavond niet, ben een beetje brak.
Zoveel gezopen gisteren?

Ik lust wel een biertje ja. Of 20. Of in ieder geval genoeg om m'n geheugen voor de afgelopen 10 jaar te wissen. Lekker.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:44:18 #18
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72184013
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zoveel gezopen gisteren?

Ik lust wel een biertje ja. Of 20. Of in ieder geval genoeg om m'n geheugen voor de afgelopen 10 jaar te wissen. Lekker.
Nee dat niet, maar slecht slapen breekt regelmatig op.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:45:56 #19
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72184046
Maar geheugen wissen klinkt wel aantrekkelijk.
pi_72184179
Ach, als m'n ex zo irrationeel en kinderachtig blijft reageren ben ik in ieder geval sneller genezen van m'n gebroken hart. Zit er toch nog een voordeeltje aan.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:51:16 #21
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72184198
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:50 schreef Barbusse het volgende:
Ach, als m'n ex zo irrationeel en kinderachtig blijft reageren ben ik in ieder geval sneller genezen van m'n gebroken hart. Zit er toch nog een voordeeltje aan.
Goed punt ja.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:52:38 #22
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72184238
Ik heb vannacht weer goed geslapen Al een week inmiddels En ik merk ook, als ik aan dr denk, dat het net zoiets is (/wordt) als een gewone herinnering, dus dat het ff door je hoofd speelt, je glimlacht en weer doorgaat mee waar je mee bezig was Ik hoop dat het zo blijft
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:56:32 #23
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72184355
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:52 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb vannacht weer goed geslapen Al een week inmiddels En ik merk ook, als ik aan dr denk, dat het net zoiets is (/wordt) als een gewone herinnering, dus dat het ff door je hoofd speelt, je glimlacht en weer doorgaat mee waar je mee bezig was Ik hoop dat het zo blijft
Zulke momenten heb ik ook wel gehad. Maar het slaat net zo snel weer om.
pi_72184407
jippee, daar is m'n "ik wil haar terug"-dip weer.
En nu aan het duimen dat het zich niet weer gaat ontwikkelen tot een "ik wil haar terug of ik wil dood"-dip zoals alle voorgaande keren
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:58:53 #25
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72184416
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Zulke momenten heb ik ook wel gehad. Maar het slaat net zo snel weer om.
Thanks
pi_72184527
Ik merk soms dat ik dat "ik-wil-haar-terug"-gevoel ook heb. Maar dat sla ik dan keihard de grond door te denken aan haar laatste reacties (mail nalezen kan heel verhelderend zijn), haar debiele gedrag de laatste tijd en en te bedenken dat iemand die een ander zoveel pijn kan doen mijn liefde niet waard is. En ik moet zeggen, het werkt best goed tot nu toe.
pi_72184571
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:50 schreef Barbusse het volgende:
Had ik eerst ook, dat vreemde gedrag. Hebben mn hersenen het zo vertwist tot ik dat schattig van haar vond en werkte het weer aantrekkelijk naar haar toe... Blijft me verbazen in wat voor bochten je hersenen zich draaien zodat je zo min mogelijk pijn hebt
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72184592
na afgelopen weekend was dat voor mij ook makkelijk (mogelijk nieuwe vriend bij haar in ons huis), maar na daar oprechte excuses voor gekregen te hebben gisteravond is m'n kwaadheid weer helemaal weg.
En het goede gesprek daarna deed de rest >_<
AAAARRGGHH!!
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72184630
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:05 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Had ik eerst ook, dat vreemde gedrag. Hebben mn hersenen het zo vertwist tot ik dat schattig van haar vond en werkte het weer aantrekkelijk naar haar toe... Blijft me verbazen in wat voor bochten je hersenen zich draaien zodat je zo min mogelijk pijn hebt
Nou, ik vind d'r niks schattigs meer aan. Nog even zo doorgaan, en ik ben blij dat ik van d'r af ben, de doos.
pi_72184631
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:05 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Had ik eerst ook, dat vreemde gedrag. Hebben mn hersenen het zo vertwist tot ik dat schattig van haar vond en werkte het weer aantrekkelijk naar haar toe... Blijft me verbazen in wat voor bochten je hersenen zich draaien zodat je zo veel mogelijk pijn hebt
fix't
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72184663
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:05 schreef JoeBravo het volgende:
na afgelopen weekend was dat voor mij ook makkelijk (mogelijk nieuwe vriend bij haar in ons huis), maar na daar oprechte excuses voor gekregen te hebben gisteravond is m'n kwaadheid weer helemaal weg.
AAAARRGGHH!!
Ik wil ook nog 1x met haar een goed gesprek hebben zoals we vroeger met haar omgingen, elkaar direct aanvoellen en begrijpen wat de ander bedoelt. Niemand anders begreep me zo goed als zij deed... Nu moet ik dat proces uiteindelijk weer helemaal herhalen met een nieuwe vrouw en daar kijk ik eigenlijk redelijk tegen op
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72184667
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:05 schreef JoeBravo het volgende:
AAAARRGGHH!!
Je klinkt ook heel erg opgelucht.
pi_72184718
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je klinkt ook heel erg opgelucht.
na 5 weken bang te zijn geweest voor mezelf was ik ergens wel blij zo kwaad te kunnen zijn ja, stom he?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72184811
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:09 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

na 5 weken bang te zijn geweest voor mezelf was ik ergens wel blij zo kwaad te kunnen zijn ja, stom he?
Absoluut niet stom. Had ik ook. En ik schrok echt van de woede die ik voelde, ik was toch altijd die lieve, rustige jongen? Maar het gaat ook wel weer over hoor.
pi_72193356
Ah, hier zijn jullie!
Was jullie al kwijt!
pi_72194236
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:09 schreef maartjeh het volgende:
Ah, hier zijn jullie!
Was jullie al kwijt!
had je ons ff moeten laten omroepen door Danny
pi_72195319
Heb haar gisteren gesproken en dat was een goed gesprek. Ze was het met me eens dat ze het eigenlijk niet verwerkt heeft, maar heeft weggestopt en ik heb daarop gezegd dat ik geen vrienden met haar (of wie dan ook) wil zijn, terwijl ze nog met frustraties jegens mij rondlopen. Dat gaat ze nu voor zichzelf onder woorden proberen te brengen. Ik denk alleen niet dat ze nog bij me terug gaat komen, onder andere omdat ze nu met een jongen is (waarover ik zei dat het veel te snel is voor haar) en die 'relatie' vergeleken met de onze veel meer ontspannen vind. Logisch zei ik, maar dat blijft niet zo als ze niet eens goed over zichzelf gaat nadenken.

Ze is ondanks dat alles nog steeds bang dat mochten wij weer bij elkaar komen het weer mis gaat en ruzie krijgen, daar heeft ze maandag nog over gedroomd. Ze had bij mij nooit het gevoel gehad dat wij samen ons overal doorheen konden slaan en dat het elk moment over kon zijn. Ik zei dat dat voor mij totaal niet het geval was en dat dit probleem niet vanuit mij is ontstaan, was ze het mee eens. Ik zei dat als ze niet voor mij mocht kiezen, dat dit zeker een punt is waaraan ze moet werken voor zichzelf, anders levert dat in volgende relaties ook problemen op. Ook dat ze dit soort dingen moet uitspreken, dat deed ze nooit. Onze relatie had misschien daardoor niet anders verlopen, maar het had wel degelijk invloed gehad.

Hoe dan ook ben ik blij voor mezelf dat ik mezelf (eindelijk) zo durf bloot te stellen. Dat zal voor mij in komende relaties zeker goed zijn. Geestelijk gezien ben ik in een nieuw hoofdstuk beland en het lijkt me fantastisch om dat samen met haar te doorlopen. Mocht het niet zo zijn, dan ben ik alsnog trots op mezelf en heb ik meer vertrouwen in relaties in de toekomst.
pi_72195580
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:33 schreef Forevah het volgende:
Heb haar gisteren gesproken en dat was een goed gesprek. Ze was het met me eens dat ze het eigenlijk niet verwerkt heeft, maar heeft weggestopt en ik heb daarop gezegd dat ik geen vrienden met haar (of wie dan ook) wil zijn, terwijl ze nog met frustraties jegens mij rondlopen. Dat gaat ze nu voor zichzelf onder woorden proberen te brengen. Ik denk alleen niet dat ze nog bij me terug gaat komen, onder andere omdat ze nu met een jongen is (waarover ik zei dat het veel te snel is voor haar) en die 'relatie' vergeleken met de onze veel meer ontspannen vind. Logisch zei ik, maar dat blijft niet zo als ze niet eens goed over zichzelf gaat nadenken.

Ze is ondanks dat alles nog steeds bang dat mochten wij weer bij elkaar komen het weer mis gaat en ruzie krijgen, daar heeft ze maandag nog over gedroomd. Ze had bij mij nooit het gevoel gehad dat wij samen ons overal doorheen konden slaan en dat het elk moment over kon zijn. Ik zei dat dat voor mij totaal niet het geval was en dat dit probleem niet vanuit mij is ontstaan, was ze het mee eens. Ik zei dat als ze niet voor mij mocht kiezen, dat dit zeker een punt is waaraan ze moet werken voor zichzelf, anders levert dat in volgende relaties ook problemen op. Ook dat ze dit soort dingen moet uitspreken, dat deed ze nooit. Onze relatie had misschien daardoor niet anders verlopen, maar het had wel degelijk invloed gehad.

Hoe dan ook ben ik blij voor mezelf dat ik mezelf (eindelijk) zo durf bloot te stellen. Dat zal voor mij in komende relaties zeker goed zijn. Geestelijk gezien ben ik in een nieuw hoofdstuk beland en het lijkt me fantastisch om dat samen met haar te doorlopen. Mocht het niet zo zijn, dan ben ik alsnog trots op mezelf en heb ik meer vertrouwen in relaties in de toekomst.
Goed gedaan kerel! Ik denk dat er helaas geen relatie met haar meer inzit voor je, er is teveel kapot gemaakt lijkt mij. Maar wat je al zei, je zult er in de toekomst wel profijt van hebben.
Mijn ex is anders helaas. Geen greintje spijt dat 10 jaar weg gegooid is, overtuigt dat ze goed bezig is en zo. Ze is emotioneel zo gegroeid vind ze zelf. Maar ik moet zeggen dat ik de "nieuwe haar" maar een onaangenaam, oppervlakkig en egoïstisch persoon vind. Dat ik ondanks dat nog zoveel om haar geef....

[ Bericht 0% gewijzigd door Barbusse op 27-08-2009 11:57:25 ]
pi_72196408
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:58 schreef JoeBravo het volgende:
En nu aan het duimen dat het zich niet weer gaat ontwikkelen tot een "ik wil haar terug of ik wil dood"-dip zoals alle voorgaande keren
Ik herken dit ook in mezelf. Dan wordt ik op één of andere manier door iets wat ik zie/doe herinnerd aan mijn ex en dan hoe we zoiets samen deden. Pijnlijk.
Suzy Creamcheese what's got into you ¿?¿
pi_72198348
Wat gaan de topics hard de laatste tijd (tvp)
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  donderdag 27 augustus 2009 @ 20:35:17 #41
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_72212025
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:14 schreef Drinkapparaat het volgende:

[..]

Ik herken dit ook in mezelf. Dan wordt ik op één of andere manier door iets wat ik zie/doe herinnerd aan mijn ex en dan hoe we zoiets samen deden. Pijnlijk.
Dit, dus.
'sup.
pi_72212581
Hier ook een beetje dipperig....
  donderdag 27 augustus 2009 @ 20:55:47 #43
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72212590
Hier ook een beetje
pi_72212772
Wat zijn wij zielig met z'n allen hè?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:07:15 #45
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72212938
Daarom zitten we hier toch Om ff lekker te kunnen zeuren, zeiken, boos doen, huilen over onze exen Als je dit over jaren terugleest vraag je je waarschijnlijk voor het grootste deel af waarom je toch zo boos/verdrietig was
pi_72213251
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:07 schreef Bravebart het volgende:
Daarom zitten we hier toch Om ff lekker te kunnen zeuren, zeiken, boos doen, huilen over onze exen Als je dit over jaren terugleest vraag je je waarschijnlijk voor het grootste deel af waarom je toch zo boos/verdrietig was
Ja, das waar. Maar ik denk niet dat als ik dit over jaren terug lees, dat ik me dan ga verwonderen over waarom ik zo boos en verdrietig was. Ik vrees dat dit wel degelijk een blijvend litteken achterlaat. (De verbroken relatie dan, niet het posten op dit forum)
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:20:59 #47
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72213442
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, das waar. Maar ik denk niet dat als ik dit over jaren terug lees, dat ik me dan ga verwonderen over waarom ik zo boos en verdrietig was. Ik vrees dat dit wel degelijk een blijvend litteken achterlaat. (De verbroken relatie dan, niet het posten op dit forum)
Ja ok, ik sprak ook meer voor mezelf dat ik voor mijn doen wel enorm loop te emo-en Maar dat is stiekem best fijn af en toe
pi_72213760
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:20 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ja ok, ik sprak ook meer voor mezelf dat ik voor mijn doen wel enorm loop te emo-en Maar dat is stiekem best fijn af en toe
EMO!!! Maar je hebt gelijk hoor...
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:32:16 #49
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72213868
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

EMO!!! Maar je hebt gelijk hoor...
pi_72213894
Kop op mensen!!

Uit je dip tip: hier
pi_72213947
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:32 schreef Bravebart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Neeheee.....dat geeft zo'n rommel joh. Even zwelgen in ellende en zelfmedelijden is heel normaal nu, doe ik ook. Maar het komt allemaal goed. Niet teveel naar Nick Cave of Leonard Cohen luisteren, en je zult zien dat de zon weer gaat schijnen.
pi_72213948
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:32 schreef Bravebart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kewle smiley, laten mijn leerlingen het maar niet zien.. whehehe
pi_72213993
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:33 schreef Miesjel het volgende:
Kop op mensen!!

Uit je dip tip:
Hmmm....in mijn geval is "smack my bitch up" meer van toepassing, mag dat ook?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:36:15 #54
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72213997
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Neeheee.....dat geeft zo'n rommel joh. Even zwelgen in ellende en zelfmedelijden is heel normaal nu, doe ik ook. Maar het komt allemaal goed. Niet teveel naar Nick Cave of Leonard Cohen luisteren, en je zult zien dat de zon weer gaat schijnen.
Mja, ik was met Coldplay of A&dM bezig, maar daar werd ik alleen maar enorm depri van op sommige momenten
pi_72214093
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hmmm....in mijn geval is "smack my bitch up" meer van toepassing, mag dat ook?
Ik was eigenlijk op zoek naar Dune : in my dreams.. maar die kon ik niet online vinden.
pi_72214160
Misschien dat dit passend is. Niet dat ik het gedaan heb natuurlijk, ik ben een beschaafde jongen.
pi_72214273
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:58 schreef JoeBravo het volgende:
zucht, ben nog steeds op zoek naar de weg naar boven
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72214332
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:44 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

zucht, ben nog steeds op zoek naar de weg naar boven
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:49:19 #59
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72214439
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:39 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk op zoek naar Dune : in my dreams.. maar die kon ik niet online vinden.
Dune

Dan maar deze

pi_72214541
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
mijn held!
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72214786
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

mijn held!
Je zult wel zelf moeten klimmen kerel.

@Bravebart: dude....een beetje jaren 90 kind of niet? Ik heb hier nog dronken op lopen dansen&sjansen...
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:03:05 #62
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72214848
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

@Bravebart: dude....een beetje jaren 90 kind of niet? Ik heb hier nog dronken op lopen dansen&sjansen...
Mja, ik ben een '87 kind hè, dus bij mij was dit kinderdisco werk Weinig alcohol nog
pi_72214918
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:03 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Mja, ik ben een '87 kind hè, dus bij mij was dit kinderdisco werk Weinig alcohol nog
Kinderdisco... Herkenbaar. Met schaamte herkenbaar, ook al ben ik ietsje ouder.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:08:48 #64
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72215033
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Kinderdisco... Herkenbaar. Met schaamte herkenbaar, ook al ben ik ietsje ouder.
Oooh jij was zo'n type die op zn twintigste nog in de kinderdisco stond
pi_72215048
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

hmm, zat nog zo op een beetje kontschop te hopen, kan ik goed gebruiken
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72215244
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:08 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Oooh jij was zo'n type die op zn twintigste nog in de kinderdisco stond
Neehee....Ik was toendertijd een beetje de kutpuber aan 't spelen. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet naar de kinderdisco ging toen ik kind was.
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:09 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

hmm, zat nog zo op een beetje kontschop te hopen, kan ik goed gebruiken
Kontschop? Hmmm.... moeilijk te vinden zo snel. De enige relevante foto die ik zo snel kon vinden is misschien wel net zo toepasselijk in dit draadje..
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:15:55 #67
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72215278
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Kontschop? Hmmm.... moeilijk te vinden zo snel. De enige relevante foto die ik zo snel kon vinden is misschien wel net zo toepasselijk in dit draadje..
[ afbeelding ]
pi_72215315
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Het voelde wel zo.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:18:13 #69
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72215341
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het voelde wel zo.
Ja dat weet ik.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:19:31 #70
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72215393
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het voelde wel zo.
Au
pi_72215435
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja dat weet ik.
pi_72215456
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:19 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Au
Nee, das niet grappig.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:21:55 #73
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72215484
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

donderdag 27 augustus 2009 @ 22:22:02 #74
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72215490
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, das niet grappig.
Nee Volgens mij ga ik vannacht eens c-c-c-c-combobreaker doen en weer wakker liggen Net teveel cafeïne op, dus ik stuiter hier achter mn beeldscherm
pi_72215503
wat een omslachtige manier om tegen een kont aan te schoppen...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72215791
Cafeïne op dit uur...weet je zeker dat je slecht slaapt vanwege een gebroken hart?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:31:58 #77
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72215835
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:30 schreef Barbusse het volgende:
Cafeïne op dit uur...weet je zeker dat je slecht slaapt vanwege een gebroken hart?
Neeee, half 10 was het al Ja maar ik dacht, ff wat cafeïne, want ik dutte in, maar moest nog leren. Maar ik ben er nogal gevoelig voor blijkbaar
pi_72215900
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:31 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Neeee, half 10 was het al Ja maar ik dacht, ff wat cafeïne, want ik dutte in, maar moest nog leren. Maar ik ben er nogal gevoelig voor blijkbaar
Citrusfruit eten kan ook helpen hoor. En slaap je nog steeds even goed/slecht.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:37:53 #79
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72216039
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Citrusfruit eten kan ook helpen hoor. En slaap je nog steeds even goed/slecht.
Ok Weet ik dat voor volgende keer
pi_72216336
En ik ga proberen te pitten. Zonder haar te missen naast me. Succes met studeren kerel, en de rest welterusten!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:48:34 #81
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72216411
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:46 schreef Barbusse het volgende:
En ik ga proberen te pitten. Zonder haar te missen naast me. Succes met studeren kerel, en de rest welterusten!
Truste.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:54:21 #82
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72216620
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:46 schreef Barbusse het volgende:
Dankjewel, jij slaap lekker
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:47:19 #83
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72219306
Ik was vanavond bij de Appie en ik dacht: "ik ga geen bier kopen, IK GA GEEN BIER KOPEN" Toch gedaan he. Wat ben ik toch zwak ook.
pi_72220529
Ik ga haar morgen toch bellen, het blijft maar aan me knagen. Hopelijk kan ze een beetje normaal reageren maar je weet het maar nooit met die exen

En hier een nummertje dat ik nu nonstop luister, heel chill (even het gepraat negeren):

Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72224327
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 03:52 schreef dreamzk het volgende:
Ik ga haar morgen toch bellen, het blijft maar aan me knagen. Hopelijk kan ze een beetje normaal reageren maar je weet het maar nooit met die exen

En hier een nummertje dat ik nu nonstop luister, heel chill (even het gepraat negeren):

Doe nou nietttt.

Wat een kútnacht zeg. 4 keer wakker, en steeds maar weer dromen over hem. Superonrustig geslapen dus.
pi_72224574
Hoe lang zitten jullie hier nu eigenlijk al?
Bij mij is het pas sinds zondag uit , dus pas 5 dagen.
Hoe lang is dit inmiddels bij jullie?
Dan weet ik een beetje waar ik rekening mee moet houden zeg maar.
pi_72224812
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:17 schreef CoendeW het volgende:
Hoe lang zitten jullie hier nu eigenlijk al?
Bij mij is het pas sinds zondag uit , dus pas 5 dagen.
Hoe lang is dit inmiddels bij jullie?
Dan weet ik een beetje waar ik rekening mee moet houden zeg maar.

Hoe bedoel je 'waar je rekening mee moet houden'? Zoiets duurt voor de één langer dan voor de ander.
Mijn relatie is nu 3 weken over.

Was je lang met d'r samen?
pi_72225538
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:26 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Hoe bedoel je 'waar je rekening mee moet houden'? Zoiets duurt voor de één langer dan voor de ander.
Mijn relatie is nu 3 weken over.

Was je lang met d'r samen?
Met rekening houden bedoelde ik inderdaad de tijd hoe lang de pijn eventueel gaat duren.
Maar zoals je al aangeeft, dit zal voor iedereen verschillen zijn.

We waren 4,5 jaar samen en hebben alles samen zoals een nieuwbouw huis, samenlevingscontract, gezamenlijke rekening, verzekereingen, etc...
pi_72225611
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:54 schreef CoendeW het volgende:

[..]

Met rekening houden bedoelde ik inderdaad de tijd hoe lang de pijn eventueel gaat duren.

We waren 4,5 jaar samen en hebben alles samen zoals een nieuwbouw huis, samenlevingscontract, gezamenlijke rekening, verzekereingen, etc...
Da's al wel een poos. Hoop dat je iets aan dit topic zult hebben.
pi_72230805
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:54 schreef CoendeW het volgende:

[..]

Tering... sucks dude... Dan valt mijn 4 maanden nog reuze mee , al blijft het gevoel natuurlijk hetzelfde. Hoop voor je dat je wat afleiding kunt vinden in vrienden en hobby's.
pi_72235740
Ja vooral niet stil gaan zitten, onderneem dingen.
Suzy Creamcheese what's got into you ¿?¿
pi_72238084
de pijnteller staat op 5 weken nu, de relatie zou in november 14 jaar geduurd hebben (5 jaar getrouwd, zoontje van bijna 2,5, eigen huis etc) en ik heb op het moment het gevoel dat ik in 5 weken 0,0 vooruitgang heb geboekt: ik wil haar terug!!

De stelregel die ik ergens tegenkwam (1 jaar verwerken voor iedere 5 jaar relatie) is ook weinig hoopgevend...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72240531
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:33 schreef JoeBravo het volgende:
de pijnteller staat op 5 weken nu, de relatie zou in november 14 jaar geduurd hebben (5 jaar getrouwd, zoontje van bijna 2,5, eigen huis etc) en ik heb op het moment het gevoel dat ik in 5 weken 0,0 vooruitgang heb geboekt: ik wil haar terug!!

De stelregel die ik ergens tegenkwam (1 jaar verwerken voor iedere 5 jaar relatie) is ook weinig hoopgevend...
Stelregel is iedere keer anders. Iedereen heeft er zijn of haar tijd voor nodig. Je kunt het niet versnellen. Bedenk wel of je haar terug wilt omdat je haar mist, of iemand mist.
pi_72247366
Het onweert en het regent hard. Op dit tijdstip. Normaal zou ze dicht tegen me aan gaan liggen in bed en zouden we met z'n tweetjes naar de donder en regen liggen luisteren en zouden we daarna trage, atmosferische sex hebben. Ik mis haar.
pi_72247605
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:24 schreef Barbusse het volgende:
Het onweert en het regent hard. Op dit tijdstip. Normaal zou ze dicht tegen me aan gaan liggen in bed en zouden we met z'n tweetjes naar de donder en regen liggen luisteren en zouden we daarna trage, atmosferische sex hebben. Ik mis haar.
bis
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72247749
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:31 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

bis
Herkenbaar toch?
pi_72247810
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Herkenbaar toch?
precies, had het bijna zelf kunnen schrijven
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72247974
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:39 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

precies, had het bijna zelf kunnen schrijven
Helaas is ze weg. Dus er zit niks anders op dan òf de stad in te gaan (waar ik in ieder geval nu geen zin in heb), òf te gaan rukken op kille, klinische internetporno (wat toch niet echt hetzelfde is als lome seks hebben met diegene waar je van houdt). Ach, welk een luxe valt ons ten deel dat we zelfs geen keuze kunnen maken tussen twee slechte opties?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 00:02:59 #99
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_72248434
Gaat echt slecht hier, tering zeg. Zat in de auto en reed op dezelfde weg als die ik altijd nam als ik naar haar moest, moest nu in de buurt zijn, en ik begon spontaan te janken. Goed bezig
'sup.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 01:48:21 #100
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72250358
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 00:02 schreef De_Groentenboer het volgende:
Gaat echt slecht hier, tering zeg. Zat in de auto en reed op dezelfde weg als die ik altijd nam als ik naar haar moest, moest nu in de buurt zijn, en ik begon spontaan te janken. Goed bezig
Ik reed net ook een stuk snelweg die we altijd samen namen en dat was wel ff apart ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')