quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:26 schreef dreamzk het volgende:
Net met mn ex via hyves chat (ik weet het, ik gebruik hyves) om even te vragen of ze me binnenkort weer wou knippen. Eerst was dat geen probleem en daarna flipte ze ineens om iets wat ik had gedaan na het uit was, wat haar ook niet zou kwetsen.
Ze blijft proberen om invloed te hebben op mijn leven over banale dingen die niks uitmaken. Dus ik snap het niet, zij heeft het uitgemaakt maar ze wil nog wel invloed hebben op mijn leven.... Vrouwen, en dan speciaal mn ex, ik snap er niks van
quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:43 schreef Bravebart het volgende:
Oh ik dacht ik bouw de meet ff ter plekke
en dit moet je nu juist tegen HAAR zeggen....zou t heel fijn vinden om zoiets te horen. Ze is idd waarschijnlijk gewoon bang voor een herhaling...overtuig haar ervan dat je veranderd bent idd!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:30 schreef Forevah het volgende:
. Ik zat alleen maar te denken: wees niet zo bang en kom bij me terug, ik zal je koesteren als nooit te voren!
..
Ik ook!quote:
quote:
Nah voor mij vanavond niet, ben een beetje brak.quote:
Zoveel gezopen gisteren?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Nah voor mij vanavond niet, ben een beetje brak.
Nee dat niet, maar slecht slapen breekt regelmatig op.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoveel gezopen gisteren?![]()
Ik lust wel een biertje ja. Of 20. Of in ieder geval genoeg om m'n geheugen voor de afgelopen 10 jaar te wissen. Lekker.
Goed punt ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:50 schreef Barbusse het volgende:
Ach, als m'n ex zo irrationeel en kinderachtig blijft reageren ben ik in ieder geval sneller genezen van m'n gebroken hart. Zit er toch nog een voordeeltje aan.
Zulke momenten heb ik ook wel gehad. Maar het slaat net zo snel weer om.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:52 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb vannacht weer goed geslapenAl een week inmiddels
En ik merk ook, als ik aan dr denk, dat het net zoiets is (/wordt) als een gewone herinnering, dus dat het ff door je hoofd speelt, je glimlacht en weer doorgaat mee waar je mee bezig was
Ik hoop dat het zo blijft
Thanksquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zulke momenten heb ik ook wel gehad. Maar het slaat net zo snel weer om.
Had ik eerst ook, dat vreemde gedrag. Hebben mn hersenen het zo vertwist tot ik dat schattig van haar vond en werkte het weer aantrekkelijk naar haar toe... Blijft me verbazen in wat voor bochten je hersenen zich draaien zodat je zo min mogelijk pijn hebtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:50 schreef Barbusse het volgende:
Ach, als m'n ex zo irrationeel en kinderachtig blijft reageren ben ik in ieder geval sneller genezen van m'n gebroken hart. Zit er toch nog een voordeeltje aan.
Nou, ik vind d'r niks schattigs meer aan. Nog even zo doorgaan, en ik ben blij dat ik van d'r af ben, de doos.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Had ik eerst ook, dat vreemde gedrag. Hebben mn hersenen het zo vertwist tot ik dat schattig van haar vond en werkte het weer aantrekkelijk naar haar toe... Blijft me verbazen in wat voor bochten je hersenen zich draaien zodat je zo min mogelijk pijn hebt
fix'tquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Had ik eerst ook, dat vreemde gedrag. Hebben mn hersenen het zo vertwist tot ik dat schattig van haar vond en werkte het weer aantrekkelijk naar haar toe... Blijft me verbazen in wat voor bochten je hersenen zich draaien zodat je zo veel mogelijk pijn hebt
Ik wil ook nog 1x met haar een goed gesprek hebben zoals we vroeger met haar omgingen, elkaar direct aanvoellen en begrijpen wat de ander bedoelt. Niemand anders begreep me zo goed als zij deed... Nu moet ik dat proces uiteindelijk weer helemaal herhalen met een nieuwe vrouw en daar kijk ik eigenlijk redelijk tegen opquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:05 schreef JoeBravo het volgende:
na afgelopen weekend was dat voor mij ook makkelijk (mogelijk nieuwe vriend bij haar in ons huis), maar na daar oprechte excuses voor gekregen te hebben gisteravond is m'n kwaadheid weer helemaal weg.
En het goede gesprek daarna deed de rest >_<
AAAARRGGHH!!
Je klinkt ook heel erg opgelucht.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:05 schreef JoeBravo het volgende:
na afgelopen weekend was dat voor mij ook makkelijk (mogelijk nieuwe vriend bij haar in ons huis), maar na daar oprechte excuses voor gekregen te hebben gisteravond is m'n kwaadheid weer helemaal weg.
En het goede gesprek daarna deed de rest >_<
AAAARRGGHH!!
na 5 weken bang te zijn geweest voor mezelf was ik ergens wel blij zo kwaad te kunnen zijn ja, stom he?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je klinkt ook heel erg opgelucht.
Absoluut niet stom. Had ik ook. En ik schrok echt van de woede die ik voelde, ik was toch altijd die lieve, rustige jongen? Maar het gaat ook wel weer over hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
na 5 weken bang te zijn geweest voor mezelf was ik ergens wel blij zo kwaad te kunnen zijn ja, stom he?
had je ons ff moeten laten omroepen door Dannyquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:09 schreef maartjeh het volgende:
Ah, hier zijn jullie!
Was jullie al kwijt!
Goed gedaan kerel!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:33 schreef Forevah het volgende:
Heb haar gisteren gesproken en dat was een goed gesprek. Ze was het met me eens dat ze het eigenlijk niet verwerkt heeft, maar heeft weggestopt en ik heb daarop gezegd dat ik geen vrienden met haar (of wie dan ook) wil zijn, terwijl ze nog met frustraties jegens mij rondlopen. Dat gaat ze nu voor zichzelf onder woorden proberen te brengen. Ik denk alleen niet dat ze nog bij me terug gaat komen, onder andere omdat ze nu met een jongen is (waarover ik zei dat het veel te snel is voor haar) en die 'relatie' vergeleken met de onze veel meer ontspannen vind. Logisch zei ik, maar dat blijft niet zo als ze niet eens goed over zichzelf gaat nadenken.
Ze is ondanks dat alles nog steeds bang dat mochten wij weer bij elkaar komen het weer mis gaat en ruzie krijgen, daar heeft ze maandag nog over gedroomd. Ze had bij mij nooit het gevoel gehad dat wij samen ons overal doorheen konden slaan en dat het elk moment over kon zijn. Ik zei dat dat voor mij totaal niet het geval was en dat dit probleem niet vanuit mij is ontstaan, was ze het mee eens. Ik zei dat als ze niet voor mij mocht kiezen, dat dit zeker een punt is waaraan ze moet werken voor zichzelf, anders levert dat in volgende relaties ook problemen op. Ook dat ze dit soort dingen moet uitspreken, dat deed ze nooit. Onze relatie had misschien daardoor niet anders verlopen, maar het had wel degelijk invloed gehad.
Hoe dan ook ben ik blij voor mezelf dat ik mezelf (eindelijk) zo durf bloot te stellen. Dat zal voor mij in komende relaties zeker goed zijn. Geestelijk gezien ben ik in een nieuw hoofdstuk beland en het lijkt me fantastisch om dat samen met haar te doorlopen. Mocht het niet zo zijn, dan ben ik alsnog trots op mezelf en heb ik meer vertrouwen in relaties in de toekomst.
Ik herken dit ook in mezelf. Dan wordt ik op één of andere manier door iets wat ik zie/doe herinnerd aan mijn ex en dan hoe we zoiets samen deden. Pijnlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:58 schreef JoeBravo het volgende:
jippee, daar is m'n "ik wil haar terug"-dip weer.
En nu aan het duimen dat het zich niet weer gaat ontwikkelen tot een "ik wil haar terug of ik wil dood"-dip zoals alle voorgaande keren
Dit, dus.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:14 schreef Drinkapparaat het volgende:
[..]
Ik herken dit ook in mezelf. Dan wordt ik op één of andere manier door iets wat ik zie/doe herinnerd aan mijn ex en dan hoe we zoiets samen deden. Pijnlijk.
Ja, das waar.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:07 schreef Bravebart het volgende:
Daarom zitten we hier tochOm ff lekker te kunnen zeuren, zeiken, boos doen, huilen over onze exen
Als je dit over jaren terugleest vraag je je waarschijnlijk voor het grootste deel af waarom je toch zo boos/verdrietig was
Ja ok, ik sprak ook meer voor mezelf dat ik voor mijn doen wel enorm loop te emo-enquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, das waar.Maar ik denk niet dat als ik dit over jaren terug lees, dat ik me dan ga verwonderen over waarom ik zo boos en verdrietig was. Ik vrees dat dit wel degelijk een blijvend litteken achterlaat.
(De verbroken relatie dan, niet het posten op dit forum)
EMO!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ok, ik sprak ook meer voor mezelf dat ik voor mijn doen wel enorm loop te emo-enMaar dat is stiekem best fijn af en toe
![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
EMO!!!Maar je hebt gelijk hoor...
![]()
Neeheee.....dat geeft zo'n rommel joh. Even zwelgen in ellende en zelfmedelijden is heel normaal nu, doe ik ook. Maar het komt allemaal goed. Niet teveel naar Nick Cave of Leonard Cohen luisteren, en je zult zien dat de zon weer gaat schijnen.quote:
Kewle smiley, laten mijn leerlingen het maar niet zien.. whehehequote:
Hmmm....in mijn geval is "smack my bitch up" meer van toepassing, mag dat ook?quote:
Mja, ik was met Coldplay of A&dM bezig, maar daar werd ik alleen maar enorm depri van op sommige momentenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neeheee.....dat geeft zo'n rommel joh. Even zwelgen in ellende en zelfmedelijden is heel normaal nu, doe ik ook. Maar het komt allemaal goed. Niet teveel naar Nick Cave of Leonard Cohen luisteren, en je zult zien dat de zon weer gaat schijnen.
Ik was eigenlijk op zoek naar Dune : in my dreams.. maar die kon ik niet online vinden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm....in mijn geval is "smack my bitch up" meer van toepassing, mag dat ook?
zucht, ben nog steeds op zoek naar de weg naar bovenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:58 schreef JoeBravo het volgende:
jippee, daar is m'n "ik wil haar terug"-dip weer.
En nu aan het duimen dat het zich niet weer gaat ontwikkelen tot een "ik wil haar terug of ik wil dood"-dip zoals alle voorgaande keren
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zucht, ben nog steeds op zoek naar de weg naar boven
Dunequote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:39 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk op zoek naar Dune : in my dreams.. maar die kon ik niet online vinden.
mijn held!quote:
Je zult wel zelf moeten klimmen kerel.quote:
Mja, ik ben een '87 kind hè, dus bij mij was dit kinderdisco werkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zult wel zelf moeten klimmen kerel.![]()
@Bravebart: dude....een beetje jaren 90 kind of niet?Ik heb hier nog dronken op lopen dansen&sjansen...
Kinderdisco...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik ben een '87 kind hè, dus bij mij was dit kinderdisco werkWeinig alcohol nog
Oooh jij was zo'n type die op zn twintigste nog in de kinderdisco stondquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kinderdisco...Herkenbaar. Met schaamte herkenbaar, ook al ben ik ietsje ouder.
hmm, zat nog zo op een beetje kontschop te hopen, kan ik goed gebruikenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zult wel zelf moeten klimmen kerel.![]()
Neehee....Ik was toendertijd een beetje de kutpuber aan 't spelen. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet naar de kinderdisco ging toen ik kind was.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooh jij was zo'n type die op zn twintigste nog in de kinderdisco stond
Kontschop? Hmmm.... moeilijk te vinden zo snel. De enige relevante foto die ik zo snel kon vinden is misschien wel net zo toepasselijk in dit draadje..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hmm, zat nog zo op een beetje kontschop te hopen, kan ik goed gebruiken![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kontschop? Hmmm.... moeilijk te vinden zo snel. De enige relevante foto die ik zo snel kon vinden is misschien wel net zo toepasselijk in dit draadje..
[ afbeelding ]
Ja dat weet ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |