Ha! ik zit al sinds 8 uur op het werk en heb nog niks gedaanquote:Op woensdag 2 september 2009 10:51 schreef Chev het volgende:
Ach wees blij dat je niet net als mij om half 9 op kantoor was ipv half 10 zoals het hoorde en nu al 2 1/2 uur niks aan 't doen ben
Hmm niet fijn als je met liefdes verdriet op je werk zit en er geen werk is, spreek uit ervaring..quote:Op woensdag 2 september 2009 11:08 schreef usrfobiwan het volgende:
Ha! ik zit al sinds 8 uur op het werk en heb nog niks gedaan
Lijkt me ook ja, en kan me goed voorstellen dat je geen medeleven heb met hem die het toekomtquote:Op woensdag 2 september 2009 13:27 schreef formerjellybean het volgende:
Dubbel gevoel ex en praten wel weer.
Dat zijn broer vertelde dat die naar psycholoog gaat is raar want ik kan er weinig mee.
Hij schijnt bedonderd te zijn door meisje waar die mij voor dumpte op een niet nette manier en om heel eerlijk te zijn kan ik niet echt meeleven. Voor mij is dit gewoon boontje komt om zijn loontje.
Hij voelt nu hoe ik me toen voelde.
Ergens is dat een heel wrang gevoel.
Mijn huisarts heeft me goed op weg geholpen, maar aan dit nachtelijke berichtje is te merken dat ik er nog niet ben. Malen is echt niet mijn ding, toch doe ik het zo af en toe.quote:Op donderdag 3 september 2009 03:23 schreef dreamzk het volgende:
Ga ik foto's kijken, ben nu helemaal kapot. Slecht idee... Mischien zoals anderen van ons maar binnenkort naar de huisarts om dit op te lossen. Wist niet dat je zoveel verdriet en pijn van iemand kon krijgen... Het lukt me gewoon niet om over haar heen te komen, alhoewel het al 4 maanden geleden is (tering, tijd gaat toch best snel...)
Herinner me nog dat ik spontaan haar bij de burger king een zoen gaf, de blik die ze me toen gaf, onbetaalbaar. Dat soort momenten blijven door mn hoofd spoken. Heel mooie momenten maar zo pijnlijk, terwijl ik 2/3 weken geleden erom kon lachen. Godver, ik mis haar en wil haar terug. Mijn meisje...
quote:Op donderdag 3 september 2009 03:23 schreef dreamzk het volgende:
Ga ik foto's kijken, ben nu helemaal kapot. Slecht idee... Mischien zoals anderen van ons maar binnenkort naar de huisarts om dit op te lossen. Wist niet dat je zoveel verdriet en pijn van iemand kon krijgen... Het lukt me gewoon niet om over haar heen te komen, alhoewel het al 4 maanden geleden is (tering, tijd gaat toch best snel...)
Herinner me nog dat ik spontaan haar bij de burger king een zoen gaf, de blik die ze me toen gaf, onbetaalbaar. Dat soort momenten blijven door mn hoofd spoken. Heel mooie momenten maar zo pijnlijk, terwijl ik 2/3 weken geleden erom kon lachen. Godver, ik mis haar en wil haar terug. Mijn meisje...
Je mag mijn ex wel hebben hoor....quote:
ik heb dat ook hoor, wil zoveel dingen nog zeggen, doen en regelen, maar ineens ploef weg.. sta ik daar als een sukkel voor me uit te kijken, of te janken als een kind..quote:Op donderdag 3 september 2009 08:04 schreef JoeBravo het volgende:
waarom krijg ik pudding in m'n hoofd op het moment dat ik ons huis in stap? alles wat de dagen ervoor bij me opkwam aan gedachten die ik tegen haar kwijt wil, verdwijnen als sneeuw voor de zon als ik haar zie, om nog sneller weer terug te keren als ik er weer vertrek.. ARGH!
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:07 schreef Flugel83 het volgende:
Hmm dit topic ook ontdekt. Dacht dat ik zo ongeveer de enige op deze aardkloot was die zich momenteel zo bagger voelt. Ex heeft twee maand geleden de relatie verbroken om onverklaarbare redenen, relatie van 6 jaar waarvan 2½ samenwonen naar de mallemoeren
. Nooit gedacht dat ik me ooit zo klote zou voelen
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:25 schreef Flugel83 het volgende:
Dat heb ik gemerkt bij het terugbladeren van de voorgaande topics. Zo ontzettend veel herkenbaarheid in diverse reacties, damn. Misschien dat ik morgen een poging ga doen om me ei hier kwijt te raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |