abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72421989
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 01:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ligt ook aan je interesse natuurlijk wat je zelf tof vindt.
Ik ben redelijk ouderwets vrees ik. Maar ook weer niet te ouderwets. In alles.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 4 september 2009 @ 01:43:43 #127
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72421995
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 01:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Whehehe...wel de smaakmaker, maar niet het ingrediënt. Ik zie momenteel geen reden om daar te gaan kijken.
Waarom niet? Ik kom er zelf bijna nooit, maar soms is het wel vermakelijk wat ze nu weer voor maffe topicreeks hebben
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  vrijdag 4 september 2009 @ 01:47:17 #128
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72422022
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 01:43 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik kom er zelf bijna nooit, maar soms is het wel vermakelijk wat ze nu weer voor maffe topicreeks hebben
Ik kom er ook niet zo vaak, maar ik kan me er soms ook wel vermaken.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72422024
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 01:43 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ja, oké, maarre....ik weet dus absoluut niet wat ik me dus nu voor moet stellen daarbij. Ik dacht dat het gewoon om platte seks ging, maar jullie reacties geven een ander beeld... En me speciaal aanmelden voor een topicreeks waarin gesproken wordt over poepseks of zo (of ga ik nu te ver?) is voor mij niet de moeite van het aanmelden waard.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 4 september 2009 @ 01:49:28 #130
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72422047
Toch een aparte topicwending, van exen naar KPD
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_72422067
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 01:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toch een aparte topicwending, van exen naar KPD
Vooral omdat ik ik werkelijk geen idee heb waar jullie het over hebben.
  vrijdag 4 september 2009 @ 01:54:27 #132
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72422110
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 01:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, oké, maarre....ik weet dus absoluut niet wat ik me dus nu voor moet stellen daarbij. Ik dacht dat het gewoon om platte seks ging, maar jullie reacties geven een ander beeld... En me speciaal aanmelden voor een topicreeks waarin gesproken wordt over poepseks of zo (of ga ik nu te ver?) is voor mij niet de moeite van het aanmelden waard.
Aanmelden is zeggen 'Ja ik wil' in een topic en je krijgt toegang Je hoeft geen hele motivatie te schrijven hoor
  vrijdag 4 september 2009 @ 01:54:53 #133
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72422112
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 01:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Vooral omdat ik ik werkelijk geen idee heb waar jullie het over hebben.
We gaan teveel offtopic Doe nou maar gewoon aanvragen, praten we morgen weer verder
  vrijdag 4 september 2009 @ 01:56:56 #134
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72422130
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 01:54 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Aanmelden is zeggen 'Ja ik wil' in een topic en je krijgt toegang Je hoeft geen hele motivatie te schrijven hoor
En Yvonne een foto van je piemel mailen.

Ik word iets te melig geloof ik.
  vrijdag 4 september 2009 @ 02:00:46 #135
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72422172
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 01:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja, dat werkte dus niet, de bijlage was te groot.

Vanaf nu weer ontopic Oh en ik ga slapen, daaaag kinders
pi_72422178
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 01:54 schreef Bravebart het volgende:
We gaan teveel offtopic Doe nou maar gewoon aanvragen, praten we morgen weer verder
Net gedaan. Als het mijn eetlust verpest weet ik jullie te vinden!
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 01:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Foto van mijn piemel? Euh....ik heb geen camera met voldoende pixels...
En ja, je bent inderdaad te melig.
  vrijdag 4 september 2009 @ 02:02:38 #137
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72422192
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 02:00 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ja, dat werkte dus niet, de bijlage was te groot.

Vanaf nu weer ontopic Oh en ik ga slapen, daaaag kinders
Raap me op!
  vrijdag 4 september 2009 @ 02:03:16 #138
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72422195
Ik ga ook maar slapen, dit komt niet meer goed zo. Truste beiden.
pi_72422199
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 02:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Raap me op!
Ik geloof dat zijn verzoek om ontopic te gaan even uitgesteld moet worden?
pi_72422207
Truste lieve mensen!
pi_72422777
Net terug van de introductie studiefeestjes. Heb haar vandaag 4x geprobeerd te bellen, elke keer niet opgenomen. Dus dat betekent dat ze me echt niet wou spreken.... Ik snap het gewoon even niet, ik wil haar alleen feliciteren met haar verjaardag enzo weigert ze met me te spreken. Wel een smsje gestuurd naar haar ouders, en een leuk smsje terug gekregen om te bedanken. Heb ik uiteindelijk na 2 weken het lef gehad om haar weer te bellen, neemt ze niet op, zware deceptie. Om de een of andere reden is ze boos op mij en haar kennende kropt ze het op ipv de confrontatie aan te gaan, heel kinderlijk en zwaar vervelend.

Vandaag ook met een vriendin gepraat en tot de conclusie gekomen dat ik niet specifiek mn ex mis, maar eerder het gevoel van een relatie hebben. Zij was mijn eerste echte liefde en ik mis dat gevoel. Ook heb ik het beeld van hoe het zou moeten gaan (zoals het bij ons ging, liefde op het eerste gezicht), waardoor ik gewoon geen motivatie heb om andere vrouwen te versieren.

Ik val maar weer op mijn oude manier terug, het versieren via via (universiteit, vrienden, studentenvereniging, whatever). Wel bizar, vroeger ging ik uit om echt te regelen, nu is het eerder beetje drinken en maar zien wat er gebeurt. Geen zin om er energie in te steken. Anyway, ik ga wat eten en slapen. Tot morgen iedereen!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72423100
@dreamzk
Ik gok zo'n beetje dat zij het ook niet makkelijk vind om er mee om te gaan. Dat hoeft niet perse te betekenen dat ze boos is. Het zou ook kunnen zijn je haar pijnlijk doet herinneren aan een leuke tijd. En dat ze die confrontatie ze niet aan wil.

@de rest
Het is gewoon niet meer even 's ochtends bij te lezen.. Het worden enorme epistels.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:27:34 #143
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72425838
Gek... ik denk de laaste dagen enkel aan haar lekkere lichaam en onderdelen daarvan
.: It is better to burn out, then fade away :.
.: Sometimes tears say al there is to say :.
pi_72425895
Heb in de tussentijd gewoon 3 deeltjes gemist.
Ik zie veel nieuwe mensen maar ook oude bekende.
Chev en dreamzk hoe gaat met jullie dan?
En niet teveel Beyonce luisteren dreamzk, zijn goede teksten hoor maar ik werf er alleen maar verdrietig van.
pi_72426649
Ik heb besloten niet op roddels over ex en broer in te gaan.
Ik vind het fijn dat we weer gewoon praten met zijn 3en wil ook niet mijn conclusies trekken uit wat 1 iemand zegt die niet eens weet hoe het zit.
Ik weet ook hoe hun zijn en als die broer zelf al tegen ex dat we het over hem hebben dat die dan ook gewoon eerlijk is.

Het blijft een raar idee dat ex naar psycholoog gaat juist omdat die zo gesloten is. Ik moet zelf doen alsof ik het niet weet omdat broer dat ook vroeg. Dan krijg je wel olifant in de kamer situaties. Ik snap ook niet helemaal waarom dit aan mij verteld is.
pi_72427013
Ik heb voor de eerste keer sinds weken echt heerlijk geslapen! Ik hoop dat ik niet te voorbarig ben, maar volgens mij heb ik de weg omhoog gevonden!
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:20:29 #147
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72427041
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb voor de eerste keer sinds weken echt heerlijk geslapen! Ik hoop dat ik niet te voorbarig ben, maar volgens mij heb ik de weg omhoog gevonden!
Ik ook. Soort comateuze toestand.
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:41:22 #148
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72427618
En ik heb een ochtendhumeur. De eerste die iets verkeerd zegt heeft een probleem.

Dat heb ik trouwens niet vaak. Ben denk ik gewoon te snel wakkergeworden.
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:42:17 #149
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72427643
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En ik heb een ochtendhumeur. De eerste die iets verkeerd zegt heeft een probleem.
Wat zit je haar leuk.
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:42:46 #150
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72427661
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:42 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Wat zit je haar leuk.
Dank.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')