Ik ben redelijk ouderwets vrees ik. Maar ook weer niet te ouderwets. In alles.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ligt ook aan je interesse natuurlijk wat je zelf tof vindt.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehehe...wel de smaakmaker, maar niet het ingrediënt.Ik zie momenteel geen reden om daar te gaan kijken.
Ik kom er ook niet zo vaak, maar ik kan me er soms ook wel vermaken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom niet?Ik kom er zelf bijna nooit, maar soms is het wel vermakelijk wat ze nu weer voor maffe topicreeks hebben
Ja, oké, maarre....ik weet dus absoluut niet wat ik me dus nu voor moet stellen daarbij. Ik dacht dat het gewoon om platte seks ging, maar jullie reacties geven een ander beeld...quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom niet?Ik kom er zelf bijna nooit, maar soms is het wel vermakelijk wat ze nu weer voor maffe topicreeks hebben
Vooral omdat ik ik werkelijk geen idee heb waar jullie het over hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toch een aparte topicwending, van exen naar KPD
Aanmelden is zeggen 'Ja ik wil' in een topic en je krijgt toegangquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, oké, maarre....ik weet dus absoluut niet wat ik me dus nu voor moet stellen daarbij. Ik dacht dat het gewoon om platte seks ging, maar jullie reacties geven een ander beeld...En me speciaal aanmelden voor een topicreeks waarin gesproken wordt over poepseks of zo (of ga ik nu te ver?) is voor mij niet de moeite van het aanmelden waard.
We gaan teveel offtopicquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vooral omdat ik ik werkelijk geen idee heb waar jullie het over hebben.
En Yvonne een foto van je piemel mailen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aanmelden is zeggen 'Ja ik wil' in een topic en je krijgt toegangJe hoeft geen hele motivatie te schrijven hoor
Ja, dat werkte dus niet, de bijlage was te groot.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En Yvonne een foto van je piemel mailen.![]()
Ik word iets te melig geloof ik.![]()
Net gedaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:54 schreef Bravebart het volgende:
We gaan teveel offtopicDoe nou maar gewoon aanvragen, praten we morgen weer verder
Foto van mijn piemel? Euh....ik heb geen camera met voldoende pixels...quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En Yvonne een foto van je piemel mailen.![]()
Ik word iets te melig geloof ik.![]()
Raap me op!quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat werkte dus niet, de bijlage was te groot.___________
Vanaf nu weer ontopicOh en ik ga slapen, daaaag kinders
Ik geloof dat zijn verzoek om ontopic te gaan even uitgesteld moet worden?quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb voor de eerste keer sinds weken echt heerlijk geslapen!Ik hoop dat ik niet te voorbarig ben, maar volgens mij heb ik de weg omhoog gevonden!
Wat zit je haar leuk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En ik heb een ochtendhumeur.De eerste die iets verkeerd zegt heeft een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |