Dank je...vannacht veel gedroomd, eerst dat alles goed was en daarna dat ie aant neuken was met iemand andersquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:24 schreef usrfobiwan het volgende:
Ja weekend alleen zijn is zwaar schat... I know the feeling. Heb zelf kut geslapen vannacht soort replay in mijn hoofd van de breakup. Soms zijn er van die klote momenten tussen het ok voelen. Lekker uithuilen is goed voor je. Maar soms zou je dat wel eens op een schouder willen doen.. bij deze
mn zus komt me zo ophalen en dan gaan we boodschappen doen, effe eruit...en vanaaf krijg ik bezoek en gaan we nog effe de stad in...maar goed, de uurtjes dat je alleen bent he...quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:51 schreef usrfobiwan het volgende:
Heb je geen familie / hartsvriend(in) waar je even je ei kwijt kan? Dat werkt bij mij ook goed. Ik ga zometeen mijn moeders ophalen om boodschappen te doen voor mij en haar. En dan even lekker kletsen in mijn huisje. met een bak koffie. Schat van een mens die moeder van mij![]()
Zo niet let me know. Ik kan goed luisteren hoor
Ik snap jequote:Op zaterdag 5 september 2009 14:10 schreef Barbusse het volgende:
Even een bijzonder grote dip vandaag. Familie kwam langs gisteren. Zwager is blijven slapen met de kinderen. Was bijzonder gezellig, met de kinderen naar de speeltuin, spelletjes gespeeld, opa vermoeid met paardje rijden. Maar de kinderen bleven de hele tijd vragen waar tante was want zij kan zo leuk voorlezen voor het slapen gaan. En nu ze weer weg zijn voelt het huis nog leger dan anders. Alsof alle energie weg is geslopen, stil in de nacht toen iedereen sliep. Alles is dood en grijs.![]()
Ik weet dat ze weg is en weg blijft, en ik weet dat ik haar ook echt niet meer terug wil na wat ze gedaan heeft, en ik weet dat ik echt beter af ben zonder haar, en ik weet dat ik me moet concentreren op een betere toekomst zonder haar, maar mijn God, wat mis ik haar.![]()
Ik denk dat ik me vanavond vanaf nu maar een dilerium ga zuipen, dan voel ik tenminste even niks. En ook maar hopen dat mijn kater morgen de pijn van het alleen zijn overstijgen kan.
Ik heb enorm veel steun aan m'n familie en ben zo blij dat ze er nu voor me zijn. En ik ben echt gek op de kinderen, het zijn schatjes.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik snap jeIk had het ook bij verjaardagen, dat er gevraagd werd waar ze was enzo, want ze lag gewoon enorm goed bij de families
dat zijn kut momenten ja
Zeg maar dat ik van m'n luie reet af moet komen om meer bier te gaan halen. Ik wil even niks meer voelen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Da's kut Barbusse, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen.
Het helpt tijdelijk wel, ik ken het, maar het is geen oplossing.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik van m'n luie reet af moet komen om meer bier te gaan halen. Ik wil even niks meer voelen.
Dat weet ik ook wel, maar ik moet even onder narcose. De operatie is even te pijnlijk geworden. Het zal wel weer beter gaan, maar momenteel zie ik even geen herstel. Ik moet even weg zijn, anders ben ik bang dat ik gek ga worden. M'n nichtje heeft een hele mooie tekening voor me gemaakt die nu naast me ligt. Echt zo'n kindertekening met veel kleur en eigenlijk niet meer dan gekras dat mensen als streepjes en een zonnetje voor moet stellen, je kent het wel. En raad eens wie er op staan? Jawel, oom en tante. Want die horen toch bij elkaar? Wanneer komt tante weer pannekoeken bakken en Liselotje voorlezen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het helpt tijdelijk wel, ik ken het, maar het is geen oplossing.
als ik me ga bezatten ben ik zo bang dat ik m ga lastigvallen, al heb ik dat vannacht nuchter ook gedaan maar niks op gehoordquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik woon boven een supermarkt, dat scheelt. Heb voldoende bier gehaald om enorm dronken te worden. Daarnaast kilo's citrusfruit en chocola. Chocoladerepen, chocoladeijs en chocoladevla. Ik gun mezelf één avond en nacht zwelgen in pijn en hartzeer. Daarna moet het over zijn voorlopig.
Dat lastigvallen ben ik wel doorheen ondertussen. Gelukkig maar, want je helpt er inderdaad niemand mee. Als je bang bent dat je het weer gaat doen mag je mij wel lastig vallen hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:38 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
als ik me ga bezatten ben ik zo bang dat ik m ga lastigvallen, al heb ik dat vannacht nuchter ook gedaan maar niks op gehoord
ben ook zo verdomde emo vandaag, alleen al van je zinnetje je wilt bij hem zijn begin ik weer spontaan te jankenquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lastigvallen ben ik wel doorheen ondertussen. Gelukkig maar, want je helpt er inderdaad niemand mee. Als je bang bent dat je het weer gaat doen mag je mij wel lastig vallen hoor.Dan is er geen kans op schade. En je wilt hem niet lastigvallen, je wilt bij hem zijn. Is begrijpelijk. Ik ken het gevoel.
Ooh, sorry, dat was niet mijn bedoeling!quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ben ook zo verdomde emo vandaag, alleen al van je zinnetje je wilt bij hem zijn begin ik weer spontaan te janken
Ja dat heb ik ook wel is. dat ze stiekem binnensluipt s' nachts en tegen me aan komt liggen. Schat ik heb je gemist...quote:Zou het kunnen dat ze uiteindelijk heeft ingezien dat het uitmaken met mij een vergissing was? Dat droomde ik iig vannacht en nu ben ik alleen maar gekke scenarios door mn hoofd aan het halen waarom dat zo is.
Maak jezelf nou niet gek met onmogelijke verwachtingen kerel. Je gaat er alleen maar jezelf mee hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:56 schreef dreamzk het volgende:
Zou het kunnen dat ze uiteindelijk heeft ingezien dat het uitmaken met mij een vergissing was? Dat droomde ik iig vannacht en nu ben ik alleen maar gekke scenarios door mn hoofd aan het halen waarom dat zo is. Alle mogelijk tekens zie ik nu voor me dat zij me terugwilt. Gekke ideen allemaal, gelukkig heb ik zo meteen een verjaardag en dan uitgaan in Amsterdam, om even mn gedachten ergens anders naartoe te brengen.
Ach, ik heb echt heel veel steun aan ze. Ze zijn er voor me en ik kan alles aan ze kwijt. Het is alleen dat zij mij continue herinneren aan iets wat ik niet meer zal hebben.quote:En barbusse succes vandaag, ik ken het gevoel. Was vorig weekend bij verjaardag van mn opa en oma, en zij plus heel wat familie hadden erop gerekend dat ik haar ook zou meenemen, krijg je de pijnlijke vragen waarom ze er niet is. Gelukkig was mn neef er en die heeft me flink gesteund daarzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |