Jij zit in die positie dus dan is dat makkelijk praten.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als je in een relatie zit, en je bent zelf degene die het uitmaakt, is het een stuk makkelijker om direct de deur dicht te gooien voor die ander en door te gaan met je leven. Ook na jaren van relatie.
Ook al zit je niet in die situatie, je hebt immers ook vrienden die het zelfde door maken. Of dat nu degene is die het uitmaakt of waarin de ander het uitmaakt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij zit in die positie dus dan is dat makkelijk praten.
Ja meid ik ken ook het mes aan twee kanten maar ik vindt dan jij hier echt met de verkeerde instelling in het verkeerde topic zit. Zoals je vast hebt kunnen lezen is dit meer het topic van de mensen die achtergelaten zijn. Daarom zijn hier ook 82 deeltjes en die andere kant.. tja die kan ik niet eens vinden. En de achterblijvers kant is nu eenmaal vele malen slechter te verwerken dan die andere kant. Je zit nu jezelf te projecteren op de andere kant om je zelf beter te voelen heb ik het idee. Gebeurt hier ook,, I agree, maar je snapt wat ik bedoel...quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ook al zit je niet in die situatie, je hebt immers ook vrienden die het zelfde door maken. Of dat nu degene is die het uitmaakt of waarin de ander het uitmaakt.
Volgens mij is het niet perse makkelijker voor degene die het uitmaakt dan voor wie het uitgemaakt wordt. Het gaat om de pijn van het rouwproces. De hartverscheurende momenten van het inzien dat het niet verder kan, oftewel het misselijk makend gevoel van leegte. De onbeschrijfelijke en wellicht onterechte gevoel van woede, het huilen van zeeën van tranen en het jezelf verliezen in zwelgen.quote:Op zondag 6 september 2009 09:36 schreef usrfobiwan het volgende:
[..]
Ja meid ik ken ook het mes aan twee kanten maar ik vindt dan jij hier echt met de verkeerde instelling in het verkeerde topic zit. Zoals je vast hebt kunnen lezen is dit meer het topic van de mensen die achtergelaten zijn. Daarom zijn hier ook 82 deeltjes en die andere kant.. tja die kan ik niet eens vinden. En de achterblijvers kant is nu eenmaal vele malen slechter te verwerken dan die andere kant. Je zit nu jezelf te projecteren op de andere kant om je zelf beter te voelen heb ik het idee. Gebeurt hier ook,, I agree, maar je snapt wat ik bedoel...
Jij drukt het nog netjes uit, ik vind het net een troll.quote:Op zondag 6 september 2009 09:36 schreef usrfobiwan het volgende:
[..]
Ja meid ik ken ook het mes aan twee kanten maar ik vindt dan jij hier echt met de verkeerde instelling in het verkeerde topic zit. Zoals je vast hebt kunnen lezen is dit meer het topic van de mensen die achtergelaten zijn. Daarom zijn hier ook 82 deeltjes en die andere kant.. tja die kan ik niet eens vinden. En de achterblijvers kant is nu eenmaal vele malen slechter te verwerken dan die andere kant. Je zit nu jezelf te projecteren op de andere kant om je zelf beter te voelen heb ik het idee. Gebeurt hier ook,, I agree, maar je snapt wat ik bedoel...
Daar had ik in het begin ook behoorlijk last van....quote:Op zondag 6 september 2009 15:29 schreef zwartedoos het volgende:
Iemand tips om te eten? Heb al sinds gistermorgen niks meer gegeten, als ik eraan denk ga ik al over mn nek
Tis dat je die smilie erbij hebt gezet, maar ik vind dat eigenlijk niet zo heel grappig...quote:Op zondag 6 september 2009 16:03 schreef zwartedoos het volgende:
Heb net een heel klein stukje komkommer gehad maar mn maag ligt zo in de knoop dat dat er meteen weer uitkwam
Ik ken het, bij mij hangt het er nog steeds om(aan/uit) maar voel het liefdesverdriet wel.quote:Op zondag 6 september 2009 16:03 schreef zwartedoos het volgende:
Heb net een heel klein stukje komkommer gehad maar mn maag ligt zo in de knoop dat dat er meteen weer uitkwam
Sterkte kerel...en een pasklare oplossing is er niet. iedereen gaat er op z'n eigen manier mee om. Maar uit dit draadje blijkt wel dat de pijn ooit weg gaat. Bovendien kun je je hier soms even lekker laven aan de steun van anderen en/of uithuilen.quote:Op zondag 6 september 2009 17:01 schreef Johan_81 het volgende:
Nou... hoi dan maar.zo te zien heeft niemand een kant en klare oplossing geloof ik.. bah.
Dude, je bent al net zo'n skelet als ik!quote:Op zondag 6 september 2009 17:02 schreef JoeBravo het volgende:
ik heb ook nog steeds moeite met eten. ben 2 kilo kwijtgeraakt de afgelopen weken, en dat is heel wat voor iemand die al 15 jaar 65 kilo weegt
quote:Op zondag 6 september 2009 17:17 schreef zwartedoos het volgende:
Dat eten gaat vandaag niet meer lukkenBen ook al paar kilo kwijt geloof ik, mn broeken zakken me van mn kont iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |