*ril* griesmeelquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:36 schreef sigme het volgende:
Couscous koop ik in een 5-kilo zak voor 8 euro bij de Noord-Afrikaan.
(MoBlo vroeg naar grootverpakking couscous, geloof ik. Ik heb per ongeluk éérst een 5-kilozak griesmeel gekocht. Gelukkig is het alweer bijna winter. Grrrrrrrrriesmeelpudding.)
Nog best duur, 8 euro voor 5 kilo! Enne, van overtollig griesmeel kun je pastadeeg makenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*ril* griesmeel![]()
maar bedankt, ik ga eens zoeken
Nee! Zondag!! Maar de oven is nog niet af, hij moet eerst 7 dagen lang in worden gebakken, dit is geloof ik dag 4!quote:
feestje!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee! Zondag!! Maar de oven is nog niet af, hij moet eerst 7 dagen lang in worden gebakken, dit is geloof ik dag 4!
Hee babe!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee Kaas, long time no see, hoe'st nu met u?
Nou eh, 't is jou feest dunkt me. Doe lekker waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:48 schreef P.F het volgende:
[..]
JaIk geef zaterdag een bbq, maar ik hoop dus dat het een pizza party gaat worden
Ja als hij af is, wordt het pizza, maar dat hangt van het inbak proces afquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou eh, 't is jou feest dunkt me. Doe lekker waar je zin in hebt![]()
enne pizza is altijd lekker
Nu ben je weer een echt indiaantjequote:Op dinsdag 1 september 2009 23:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pizza-annex-BBQ-party dus!![]()
Foto's van de trenza! (linkerfoto zie je mn indianenneus-supreme) Onderin hangen drie draadjes, 1 met een rond stukje turquoise, 1 met een stukje van een Zuid-Amerikaanse schelp en 1 met een schildpadje gemaakt van tijgeroog
![]()
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die het een vervelend plaatje vindt?quote:
Ja, precies! Ooit nog goud geld mee verdiend op een rommelmarkt. Had hele mooie gemaakt van borduurgaren, die waren echt heel stoer geworden. Best zonde dat ik niet meer weet hoe het ging, want ik vond het best leuk om te doenquote:Op woensdag 2 september 2009 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat deden wij inderdaad ook, XM! Ik zou nu niet meer weten hoe het moest.
Van die haardingen deden we op straat, voor het huis van m'n vriendinnetje. Vragen aan voorbijgangers of ze voor een kwartje zo'n streng in hun haar wilden..
Haha zo zaten zus en ik gisteren dus ook op de bank ja!quote:Op woensdag 2 september 2009 09:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, precies! Ooit nog goud geld mee verdiend op een rommelmarkt. Had hele mooie gemaakt van borduurgaren, die waren echt heel stoer geworden. Best zonde dat ik niet meer weet hoe het ging, want ik vond het best leuk om te doen. Zat je met zo'n veiligheidsspeld met van die touwtjes op je broek te frøbelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zulke armbandjes maakte ik ook.
Niet meer actief op Fok!
Dat is mooiquote:Op woensdag 2 september 2009 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
dikke knuffel voor vik dan maar
weet niet of ik t dan wel moet vertellen, maar: je hebt met jouw enthousiasme mij wel geinspireerd om mijn jeugddroom misschien toch te gaan volgen... ik wilde ooit naar de pabo en mn moeder zei ga maar eerst iets echts studeren... en toen ik jouw verhaal las besefte ik dat dat eigenlijk nog steeds is wat ik wil: lesgeven aan jonge kinderen, evt. speciaal onderwijs, of een zwarte school... dus ik ga proberen te zij-instromen als het conservatorium niet lukt...
ik hoop dat je snel je persoonlijke issues op kan lossen en je dromen kan volgen vikjemij heb je in elk geval geinspireerd.
ik had de tekenen aan de wand wel kunnen zienquote:Op woensdag 2 september 2009 10:45 schreef ColdFeet het volgende:
Vik, wat jammer voor jeIk hoop dat er snel iets anders leuks je kant op komt
En kwak, misschien is 't best wat voor je! Groep 3 ofzo? Schijnt heel leuk te zijn.
neh, jij vindt wetenschap te leukquote:Op woensdag 2 september 2009 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
Grappig! Ik kom ook uit een echte onderwijsfamilie, en ik heb ook jaren in het onderwijs gewerkt tijdens mijn studie (volwassenonderwijs en middelbaar) en ik vind ook nu nog mijn onderwijstaken superleuk
Maar ik denk niet dat ik me ga laten omscholen
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:03 schreef ColdFeet het volgende:
Pensioenopbouw schmensioenopbouw...
Ja, komt ook wel goed, hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en Vik, kut dat je opleiding ff niet doorgaat. Maar het komt wel goed toch?
Ik had vrijdag een feestje en daar was een jongen die nu voor het eerst les geeft aan groep 3 na twee jaar les te hebben gegeven aan groep 8 en hij was er zo vrolijk verbaasd over dat ik er weer net weer even aan moest denken.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
totziens: lief en luisteren vind ik niet het belangrijkste. het lijkt me heel interessant om ook met kinderen die niet goed kunnen leren of die gedragssstoornissen hebben te werken. of met buitenlandse kinderne, NT2 kinderen, het hele gedoe om het lesgeven heen zeg maar... eventueel ook schoolbestuurderige dingen... maar goed. eerst het conservatorium proberen!
Ja, op zich wel (het is wel een hele leuke opdracht), maar niet echt heel geschikt voor een ongedisciplineerde tut als ikquote:Op woensdag 2 september 2009 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehehe, zus zou vanochtend rond 10.00 de trein hebben en ik hoor nu nog geronk achter meIk heb d'r al 5 keer wakker gemaakt geloof ik, en nu staat er een kop thee op d'r te wachten, maar het helpt niet
![]()
Freelancen bij een uitgeverij is tof, Vik!
Jetlagquote:Op woensdag 2 september 2009 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehehe, zus zou vanochtend rond 10.00 de trein hebben en ik hoor nu nog geronk achter meIk heb d'r al 5 keer wakker gemaakt geloof ik, en nu staat er een kop thee op d'r te wachten, maar het helpt niet
![]()
Freelancen bij een uitgeverij is tof, Vik!
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ik sla even over als je 't niet erg vindt, PF
Hihi verkreukeldquote:Op woensdag 2 september 2009 11:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
JetlagMijn ex heeft daar nog 3-4 maanden "last" van gehad
![]()
Normaal was ik de langslaper, kwam ik terug van 't hardlopen om 11.30, kwam ie met zo'n verkreukeld hoofd net uit bed
Hij heeft het overleefd en is stabiel...quote:Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ik sla even over als je 't niet erg vindt, PF
Dat snap ik hoor, dad!quote:Op woensdag 2 september 2009 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat jammer Vik, dat 't niet doorgaat. Als je ergens over wilt praten...
Ik heb besloten me aan te melden bij de scriptieversnellingsgroep. Ik ga vanmiddag vragen of er nog plek is (duimen jullie voor me?). Het schiet voor geen meter op en ik kan mezelf gewoon niet meer motiveren. Soms zit ik mezelf zo in de weg, door alles maar eng te vinden en voor alles bang te zijn, dat ik 't niet kan en zo. Eigenlijk weet ik ook helemaal niet wat ik wíl..
Wel zonet lekker gesport. Als positief puntje..
Thanks, maar ik ga maar weer eens naar een professionele praatpaalquote:Op woensdag 2 september 2009 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat jammer Vik, dat 't niet doorgaat. Als je ergens over wilt praten...
quote:Ik heb besloten me aan te melden bij de scriptieversnellingsgroep. Ik ga vanmiddag vragen of er nog plek is (duimen jullie voor me?). Het schiet voor geen meter op en ik kan mezelf gewoon niet meer motiveren. Soms zit ik mezelf zo in de weg, door alles maar eng te vinden en voor alles bang te zijn, dat ik 't niet kan en zo. Eigenlijk weet ik ook helemaal niet wat ik wíl..
Je hoort die sirenes toch? Ik snap het echt niet. Enige wat ik kan bedenken is idd dat die verrast is door die vrachtwagen, maar hij stuurt ook niet weg als die het wel ziet............echt gruwelijk!quote:Op woensdag 2 september 2009 11:41 schreef P.F het volgende:
Niet voor een zwakke maag
http://www.dumpert.nl/mediabase/617191/d53afabb/tsja.html
(auto rijdt door motoragent)
Pfff.. Ik snap alleen niet waarom je midden op de snelweg gaat staan als agent? Misschien dat hij door die vrachtwagen er voor niet zo veel overzicht heeft?
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:55 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dat snap ik hoor, dad!
Ik heb het ook - ben doodsbang om met mn bachelorproject te beginnen, en af en toe ben ik er van overtuigd dat ik het allemaal niet kan en dat ik over een paar jaar iedereen heb teleurgesteld en achter de kassa zit bij zeeman ofzo.
muziek is mijn andere passiequote:Op woensdag 2 september 2009 11:29 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ik had vrijdag een feestje en daar was een jongen die nu voor het eerst les geeft aan groep 3 na twee jaar les te hebben gegeven aan groep 8 en hij was er zo vrolijk verbaasd over dat ik er weer net weer even aan moest denken.Maar als ik het zo hoor lijkt bijvoorbeeld het speciaal onderwijs je wel interessant? Daar kunnen ze altijd wel wat enthousiastelingen gebruiken lijkt me.
Misschien mis ik het allemaal wel wat maar als dit je passie is waarom dan conservatorium proberen? Of is dat de andere passie?
valt toch wel mee? ik voel me wel een beetje laat, maar 27 en afgestudeerd is helemala niet zo oud. ik ben straks 28 als ik gepromoveerd ben en dan pas tegen de dertig als ik mijn uiteindelijke beroep heb gevonden denk ik.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Wat is iedereen laat met erachter komen wat ze wil!.
Mijn laatste optie om de lerarenopleiding nog te doen is in september 2010 en dan ben ik al 27 als ik ben afgestudeerd. Is dat niet erg oud?. Ik zit dan weer met dingen als pensioenopbouw enzo.
deze week niet (nog 4 concerten geven tussen vandaag en zondag), maar daarna wel weer!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Kwak, heb je nog tijd om te zwemmen?
Ook heel herkenbaarquote:Op woensdag 2 september 2009 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben straks klaar, en dan weet ik helemaal niet wat ik dan moet gaan doen. En iedereen vráágt er altijd maar naar, m'n familie en zo, en ik heb gewoon geen antwoorden. Ik voel me ook een complete faler dat ik nu al m'n zesde studiejaar inga.
Ik heb m'n keuzes zo vaak af laten hangen van angst voor het onbekende..
Ach, je maakt het zo veel te zwaarquote:Op woensdag 2 september 2009 12:17 schreef kwakz0r het volgende:
mijn probleem is een beetje dat ik er idd. erg laat achterkom wat ik wil. ik heb een soort 4 jaar stilgestaan...
27 IS helemaal niet oudquote:Op woensdag 2 september 2009 12:35 schreef Viking84 het volgende:
En bedankt voor de '27 is heul niet oud'-reacties. Ik voel me alweer wat beter nu
.
en sommige mensen zijn 24, beginnen aan de 4e studie en hebben nog nooit iets gehaald, je doet 't heul niet slechtquote:Op woensdag 2 september 2009 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
27 IS helemaal niet oud
Ik voel me hier ook vréselijk oud; iedereen studeert hier netjes in 5 jaar af, sja, ik werkte er veel naast dus heb er anderhalf keer zo lang over gedaan. Fail
Nou ja, als je daardoor je zelfbeeld moet laten verneuken... Zo erg is het allemaal niet. Tenzij je echt de focus hebt om de top in bedrijfsleven of wetenschap te halen, dan moet je altijd wel opschieten
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en sommige mensen zijn 24, beginnen aan de 4e studie en hebben nog nooit iets gehaald, je doet 't heul niet slecht
en ik geloof dat ik dit wel echt heel leuk vind
Literatuurcolllege gehad vandaagen Phonetics, en wow, ik ga dit snappen en kunnen EN leuk vinden
![]()
echt puik!
Of je trouwt gewoon een rijke ventquote:Op woensdag 2 september 2009 12:40 schreef kwakz0r het volgende:
ja jullie hebben ook allemaal gelijk hoor!
(en dan word ik straks alsnog huisvrouw ofzo)
ik wíl ook helemaal geen grote carriere ofzo dus t maakt niks uit! ik wil iets doen waarmee ik geneopg verdien om te leven, en genoeg tijd heb voor mn hobby's en iets waar ik gelukkig van word. boiend wanneer ik daar precies mee begonnen ben...
ik val idd. altijd op de mannen zonder perspectief op groot geld... muzikanten...letterenstudenten...quote:Op woensdag 2 september 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of je trouwt gewoon een rijke vent
(moet je wel snel wat vrienden gaan maken buiten het muziekwereldje, dat zijn natuurlijk stiekem sloebers)
Eens met jouquote:Op woensdag 2 september 2009 12:40 schreef kwakz0r het volgende:
ja jullie hebben ook allemaal gelijk hoor!
(en dan word ik straks alsnog huisvrouw ofzo)
ik wíl ook helemaal geen grote carriere ofzo dus t maakt niks uit! ik wil iets doen waarmee ik geneopg verdien om te leven, en genoeg tijd heb voor mn hobby's en iets waar ik gelukkig van word. boiend wanneer ik daar precies mee begonnen ben...
wat leuk!!! altviool!!!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:48 schreef Blurred86 het volgende:
Hey allen![]()
Jammer Vik dat het nu niet doorgaatik sluit me helemaal aan bij wat anderen al gezegd hebben, 27 is helemaal niet oud! (ik studeer zelf als het goed is af als ik 25 ben, maar misschien dat ik daarna nog verder wil
)
lijstje:
O:havermout, banaan, pindakaas, lijnzaad
L: 4x allinson volk. (1x dubbel cheddar, tomaat, exlight mayo, 1x dubbel vegapate, tomaat) met 2 koppen koffie +half. melk
T: 2 minneola's
D: pasta met ei, ham, champignons, ui en gegrilde courgette en paprika
T: yoghurt met allbran
Ik ga maandag voor het eerst in 9 jaar weer altviool spelen, ik ben super excited!![]()
en stiekem een beetje zenuwachtig want ik kan er vast helemaal niets meer vanmaar de lesmeneer klonk heel aardig en enthousiast dus het komt vast goed
leuk hoor die grappen!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wat leuk!!! altviool!!!
hier...een pagina vol altviool grappen http://www.geocities.com/Yosemite/Gorge/7816/Grappen.htm
![]()
nee, ik vind altviool echt heel tof!
in welk orkest speelde je zusje?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
wat leuk Blurred!
Mijn zusje krasplankt () en deed dat ook wel goed, al was het in het begin echt een hel
![]()
vond het vooral mooi als ze keltische muziek speelde
ze hebben een keer met haar orkest wat nummers van Riverdance gedaan, de ENIGE keer dat ik echt genoten heb van een optreden, voor de rest vond ik 't maar saai
vast heel leuk om zelf te doen, maar om naar te luisteren minder mijn ding.
Oh, en ze hebben een keer Lord of the Rings en een keer Star Wars gedaan, dat was ook tof
Jij 33? zou je niet zeggen schatquote:Op woensdag 2 september 2009 13:02 schreef uniekhoorn het volgende:
ben 33 en ik weet het ook nog nietBen altijd liever lui als moe geweest
Reken ook op mij met zuurkool. Hoe maak jij die schotel btw want vind het altijd wel lekker behalve zoals me tante het maakt met bijv banaan enzulks!quote:Lijst:
O: Kom magere yoghurt met kiwi
T: beschuit smeerkaas
S: 2 uur stevig doorwandelen
T: snee met gerookte zalm en roomkaas, snee met kipfilet
T: apple
T: snee gerookte zalm
T: Bak kippensoep
D: zuurkoolschotel
Ik speelde het, heb hem nog wel.. Maar ik was nooit echt geweldig goed hoor.. Ik wilde altijd rockliedjes spelenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:01 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik speel dwarsfluit.Wilde ik al toen ik heel klein was (toen wist ik nog niet eens hoe het heette, ik zei altijd 'ik wil op zo'n fluit spelen die je zó moet houden' en dan wees ik met mn handen opzij
).
Viool heb ik nooit gewild, maar dat is wel erg mooi als je het goed kunt.
Het VHJquote:Op woensdag 2 september 2009 12:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
in welk orkest speelde je zusje?
ik wilde als kind nooit op vioolles want dat "was lelijk als je t nog niet kon" dus ging ik op blokfluit ()
nu heb ik weleens spijt dat ik geen begenadigd violiste ben geworden
ah het léuke orkest dusquote:
ja, want op de andere school zat je natuurlijk op het Haganum orkest én op Viotta of op het VHJquote:Op woensdag 2 september 2009 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, bij ons op school zat je of op het VHJ(O) of op Viotta
maar ze gaat nu in Utrecht bij een orkest waar Gerard Poot dirigeert![]()
dan eet ik niet meequote:Op woensdag 2 september 2009 13:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Moblo , dat je geld terug krijgt, is inderdaad veel
* uniekhoorn gaat boodschappen doen en haalt ook banaan
Ik heb een cd van haar met allemaal disneyliedjesquote:Op woensdag 2 september 2009 13:29 schreef Viking84 het volgende:
Dwarsfluit.
Heb ik vroeger ook gespeeld tot ik moest stoppen ivm tinnitus. Ik ben wel benieuwd hoe het nu met CI zou klinken. Maar even een keer een kerstcd van Berdien Stenberg opzetten bij m'n ouders(heb geen fluit meer
)
Wat nou primeur, Evy was eerstquote:Ga jij ook het liefst in je eentje lopen, op momenten dat het jou het best uitkomt? Maar wil je dan toch wel graag profiteren van een professioneel trainingsschema in je voorbereiding op je eerste, tiende of misschien wel vijftigste vijf kilometer? Dan hebben wij een geweldige primeur voor je: de Running Coach©. Dit is een hardloopschema, training voor training uitgewerkt, dat je op je mp3-speler kunt zetten. Als je gaat lopen en je zet je mp3-speler aan, krijg je per minuut van presentatrice Renate Wennemars te horen wat je moet doen, met op de achtergrond lekkere muziek. Hardlopen was nog nooit zo makkelijk!
Op www.dutchrunners.nl kun je drie proeftrainingen downloaden; wil je een heel schema dan kun je voor ¤ 30 per jaar lid worden van Dutch Runners. Je vindt dan op de site ook een Running Coach© voor de 4 Mijl van Groningen en binnenkort eentje voor de 10 km.
Klik hier voor een nieuwsbericht over de Running Coach©. Klik hier voor meer informatie over Dutch Runners
Ja, dat heb ik dus ook. Mensen die gaan trouwen, baby's krijgen, een goeie baan hebben gekregen... Daar word ik echt depri van.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:38 schreef Syrena het volgende:
Oh Vik, dat Hyvesvergelijken heb ik ook een tijd heel erg gehadWat kun je je dan kut voelen.
Dan had alwéér iemand een kind gekregen of was zwanger en dan tig jaren jonger dan ik ben![]()
Inmiddels ben ik eroverheen, hoop mensen uit mijn Hyves geflikkerdvoornamelijk iedereen die met mijn ex te maken had. Ik hoef niet te lezen hoe happy en gelukkig die allemaal zijn
![]()
Al weet ik dat 99% van de mensen alleen de toffe dingen op Hyves uitvergrootmaar dan nog.
Maar jij bent nu toch ook aardig op weg, of niet?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
27 IS helemaal niet oud
Ik voel me hier ook vréselijk oud; iedereen studeert hier netjes in 5 jaar af, sja, ik werkte er veel naast dus heb er anderhalf keer zo lang over gedaan. Fail
Nou ja, als je daardoor je zelfbeeld moet laten verneuken... Zo erg is het allemaal niet. Tenzij je echt de focus hebt om de top in bedrijfsleven of wetenschap te halen, dan moet je altijd wel opschieten
Oh jee, op gegeven moment vervallen er dan weer punten van andere vakken en zo blijf je bezig.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:12 schreef Blurred86 het volgende:
ik ken iemand die inmiddels in theorie tiendejaars is en al werkt, maar nog niet afgestudeerd is omdat hij een lullig eerstejaars statistiekvak nog niet gehaald heefthij mag wel eens op gaan schieten om zijn stufi nog als gift te krijgen
Ja dat is het moment dat zij hem versturenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef Blurred86 het volgende:
pff mijn studieboek dat ik 5 dagen geleden besteld heb op bookdepository heeft nog steeds als orderstatus 'processing' terwijl er stond dat hij binnen 48 uur verzonden zou worden
ik wilde bijna zeggen 'je kent mijn vriend'?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:12 schreef Blurred86 het volgende:
ik ken iemand die inmiddels in theorie tiendejaars is en al werkt, maar nog niet afgestudeerd is omdat hij een lullig eerstejaars statistiekvak nog niet gehaald heefthij mag wel eens op gaan schieten om zijn stufi nog als gift te krijgen
ja dat snap ikquote:Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat is het moment dat zij hem versturen. Ik had ook 7 boeken besteld en die kwamen allemaal los van elkaar aan op verschillende dagen
.
Achtstejaars kom je tegenwoordig nog wel tegen. Heeeel soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dat is heel goed nieuws!quote:Op woensdag 2 september 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Vik!
ik ben vanmiddag op msn![]()
En ik heb heeeeel goed nieuws: de verzekering van de tegenpartij gaat betalen!!2200 euro coming my way! Kan dus eindelijk de motor maken!
de hele week dat we weg zijn zijn mijn tentamens. We zijn van maandag tot donderdag weg, en van maandag tot vrijdag heb ik tentamens. Ik kan er dus als het meezit 1 makenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Moblo, kun je niet regelen dat je later gaat of eerder komt?
Heb ik ook eens gedaan voor een hertentamen en dat viel onder mijn annuleringsverzekering.
En als je nu twee dagen later gaat of vroeger terugkomt?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
de hele week dat we weg zijn zijn mijn tentamens. We zijn van maandag tot donderdag weg, en van maandag tot vrijdag heb ik tentamens. Ik kan er dus als het meezit 1 maken
Er is hoop!quote:Op woensdag 2 september 2009 17:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar jij bent nu toch ook aardig op weg, of niet?
Voor mij begon maandag ook m'n zevende studiejaar. Zeg even dat er nog hoop is.
Je eigen capaciteiten onderschatten is inderdaad vrouwen eigen. Het is ook best moeilijk in te schatten hoe goed je ergens nou eigenlijk in bent, zeker als je er geen cijfers meer voor krijgt, maar andere mensen overschatten dat gewoon en bluffen zichzelf zo wel mooi ergens binnen. Bescheidenheid is helemaal niet handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken overigens wel vrij veel negendejaars en verder... mijn vriend studeert nu al voor het 13e jaar (hij ging studeren toen ik naar de brugklas ging), 2 vriendinnen van me hebben meer dan 10 jaar gestudeerd en zo ken ik er nog wel meer.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dat gaat dus niet lukken.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
het is maar van maandag tot donderdag, we zijner maar 2,5 dagmaar het valt precies in die tentamens, dus alleen de vrijdag terug zijn in Nijmegen is haalbaar
Als jij je tentamens wil doen, dan zou ik dat doen. Beetje emotionele chantage van je familie om te zeggen dat : zij dan ook wel niet zullen gaan....quote:Op woensdag 2 september 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
het is maar van maandag tot donderdag, we zijner maar 2,5 dagmaar het valt precies in die tentamens, dus alleen de vrijdag terug zijn in Nijmegen is haalbaar
paar schrijftentamens enzo, maar ook wel leerwerk. Idee is gewoon dat ik me erop had ingesteld dit jaar te gaan knallen en alles in een keer, zonder herren te gaan halen.. en dat ik dan in het ERGSTE geval de her nog zou hebben, en nu heb ik dus echt maar 1 kans voor deze dingen, anders kan ik het hele semester, als ik het niet haal, volgend jaar weer doen en haal ik mijn doel (Propedeuse) sowieso nietquote:Op woensdag 2 september 2009 18:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet lukken.
Maar zijn het zware leervakken dan?
Ik kan me namelijk zo voorstellen dat dat bij Engels een stuk minder is.
Heb je al gekeken wat het voor soort tentamens zijn?
Ik word 37 dit jaar (Insh'Allah).quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook geen pensioen bedenk ik me net. Nou ja. Tegen die tijd zie ik wel weer.
Vanwaar de lage levensverwachting?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat haal ik nooit, pensioen! Maar ja, als ik maar soort van slank de kist in ga
Bij ons gaan ze dood door mijn moederskant aan de nieren en aan vaderskant aan keel, maag of darmkanker, allemaal onder de 60 jaar.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Vanwaar de lage levensverwachting?
Zoiets dacht ik ook al. Wel grappig, ik sprak laatst een kunstenaar aan de telefoon omdat ik een startdatum voor zijn eenmanszaak moest hebben en toen zei hij "Als kunstenaar begin je niet, als kunstenaar wordt je geboren" hihihi. Maargoed, toen maar de datum opgegeven waarop hij 18 werdquote:Op woensdag 2 september 2009 20:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan op m'n 65e te stoppen met schilderen.......
Nog een kans op suikerziekte?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze dood door mijn moederskant aan de nieren en aan vaderskant aan keel, maag of darmkanker, allemaal onder de 60 jaar.
Daarintegen hoef ik niet bang te zijn voor een hartaanval
Optimist in hart en nierenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze dood door mijn moederskant aan de nieren en aan vaderskant aan keel, maag of darmkanker, allemaal onder de 60 jaar.
Trusten Sig! Slaap erg lekker, ga ook zo, moet nog over een half uur nog even druppelen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:57 schreef sigme het volgende:
En op tijd naar bed is vast ook héél gezond.
Nog nooit op, lekker dus?? waar smaakt het naar? (behalve kreeftquote:Op woensdag 2 september 2009 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb vandaag kreeft gegeten trouwens, was lekker
hebbie geen hart danquote:Op woensdag 2 september 2009 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
Aww, das klote MoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen. Het is echt heel shit inderdaad.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ja, gut, dat kan ik niet uitleggen. Gewoon een keertje bestellenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nog nooit op, lekker dus?? waar smaakt het naar? (behalve kreeft)
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:25 schreef motorbloempje het volgende:NaaawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Is er wel een Goed Gesprek uit voort gekomen?"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Kudos, let it out!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
net even lekker flink zitten janken en nu gaat 't al weer wat beter..
gezegd dat ik er nu echt klaar mee ben, da tik mijn bestuurstaken alsnog naar behoren uit zal voeren (we gingen als vriendengroep bestuur doen) en dat het verder schluss is. Ik heb geen zin om hier nog een keer tranen over te laten, dus het is een afgesloten boek nu. Wie weet verandert er ooit weer iets, maar voorlopig ga ik er geen energie meer in steken zoals de laatste maanden het geval was, eenrichtingsverkeer in een doodlopende straat
Nu nog eens kijken wat ik aan vrienden op m'n bruiloft heb.. want dat zijn er niet veel![]()
![]()
raad eens waarom! die heb ik niet
![]()
Goed bezig, Neen!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:11 schreef neen het volgende:
Ik heb het niet helemaal goed gelezen volgens mij maar goed... eenrichtingsverkeer is inderdaad klote, laat anderen ook maar eens initiatief nemen!
Ik heb deze week superslecht gegetenwel de hele kamer in de verf gezet en morgen nog een fietsttocht op m'n barrel van ca. 30 km voor een opdracht. Zondag laatste rotzooi meenemen en m'n hardloopschoenen want die heb ik wel nodig, en o ja ik moet nog zo'n sportpas regelen. En in een van m'n vele kookboeken kijken wat ik goed, makkelijk en gezond kan maken, en pannen. En een koelkast voor bier. Wel leuk
Euhm.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:20 schreef neen het volgende:
Jij bent zeker nog aardig wat afgevallen Maria? Als ik die foto zo zag
Denk je niet dat dat sowieso wat hoog gegrepen is, en dat je afstevent op een grote teleurstelling als het allemaal niet zo van een leien dakje blijkt te gaan als jij nu hoopt? Ik bedoel, het is een hele goede instelling om alles in één keer te willen halen, maar er is ook echt geen man overboord als dat niet luktquote:Op woensdag 2 september 2009 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Idee is gewoon dat ik me erop had ingesteld dit jaar te gaan knallen en alles in een keer, zonder herren te gaan halen..
nou, ik ben van plan er wel echt voor te gaan. Geen man overboord als het niet lukt ivm met andere zelfgekozen drukke bezigheden, maar ik wil het wel geprobeerd hebben en met die instelling het jaar doorgaan zodat ik eindelijk eens naar eerlijkheid kan zeggen: maar ik heb er wel voor gewerkt en het geprobeerd.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat sowieso wat hoog gegrepen is, en dat je afstevent op een grote teleurstelling als het allemaal niet zo van een leien dakje blijkt te gaan als jij nu hoopt? Ik bedoel, het is een hele goede instelling om alles in één keer te willen halen, maar er is ook echt geen man overboord als dat niet luktBeetje relaxed blijven hoor
Al ben ik op dit gebied misschien niet de beste raadgever, want tien jaar studeren is bij mijn studie heel normaal, ik hoorde zelf met afstuderen na 6,5 jaar (voor een studie waar 4 jaar voor staat) bij de snelleren
Is ook een goeie instellingquote:Op donderdag 3 september 2009 00:05 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik wil er wel helemaal voor gaan omdat ik mezelf wil bewijzen dat ik echt hard kan werken voor iets
Mo'tje tochquote:Op donderdag 3 september 2009 07:15 schreef motorbloempje het volgende:
hoi![]()
ik heb zo klote geslapen.. gedroomd over allerlei klotedingen en zou het liefst de rest van de dag met mn hoofd onder de dekens blijven liggen. Maaaaaar, ik heb straks weer nieuwe collegesen ga alles eruit fitnessen
![]()
dus tsjakka!
Vanavond borrel en eten met Mr Mo's werk..
ofzo...
Lekker juist.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
@VMW: Huuuuuuu! Zuurkool als ontbijt![]()
Hoe krijg je het weg?!![]()
Wat was er dan met je auto loveli dat je van de snelweg afgegaan bent?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:29 schreef loveli het volgende:
Dagboekpostje: ik weet niet of ik m'n auto nog vertrouw, of m'n eigen oordeel over dat ding. Gisteravond ben ik van de snelweg afgegaan en heb de ANWB gebeld. Ben uiteindelijk wel in 1 stuk thuis gekomen, maar moet in ieder geval klussen voor ik weer kan rijden. Bluh.
Er zat een klein lekje in het koelsysteem (dat wist ik al langer), gisteren kapte de temperatuurmeter er opeens mee. Normaal gesproken kijk ik ernaar en los ik dat soort dingen zelf op, maar wat ik erg vind is dat ik blijkbaar opeens een onzeker wicht ben geworden dat twijfelt aan haar eigen oordeel. De ANWB heeft niet veel meer gedaan dan wat ik zelf gedaan zou hebben, ik had ze vooral nodig voor bevestiging.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat was er dan met je auto loveli dat je van de snelweg afgegaan bent?
Je kan dat ook positief opvatten. Jij combineert nu gewoon je vrouwelijke intuitie mét je vermogen tot repareren van auto's! Er is dus vast echt iets aan de hand. Wat rij je eigenlijk voor auto?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Er zat een klein lekje in het koelsysteem (dat wist ik al langer), gisteren kapte de temperatuurmeter er opeens mee. Normaal gesproken kijk ik ernaar en los ik dat soort dingen zelf op, maar wat ik erg vind is dat ik blijkbaar opeens een onzeker wicht ben geworden dat twijfelt aan haar eigen oordeel. De ANWB heeft niet veel meer gedaan dan wat ik zelf gedaan zou hebben, ik had ze vooral nodig voor bevestiging.
Kreukt de broek minder dan? Linnen mág wel wat kreuken......Ik denk dat ik de broek zou doen, bij gelijk kreukgehalte....quote:Op donderdag 3 september 2009 10:49 schreef loveli het volgende:
PM komt nog wel
Onzekerheidje 2: niet geheel kreukloos linnen rokje naar vergadering aantrekken of toch de broek? Het is een H&M pak in lichtblauw/grijs, heb er broek en rokje bij.
Vikje, ik ben 21, en klasgenootjes zijn afgestudeerd, hebben een eigen bedrijf, vliegen de hele wereld over, zelfs klasgenootjes van toen ik was blijven zitten.......... Sommigen hebben zelfs ook al kinderenquote:Op woensdag 2 september 2009 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Mensen die gaan trouwen, baby's krijgen, een goeie baan hebben gekregen... Daar word ik echt depri van.
Maar anderzijds zijn er ook mensen die het een stuk minder hebben getroffen dan ik. Daar kijk ik dan maar weer naar(niet lullig bedoeld
).
Heb je recht op dat geld volgens hun eigen regels? Dan is het toch niet zo ingewikkeld.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben een brief naar de NS aan het schrijven omdat ik geld van ze wil. Ik vind dat altijd zo moeilijk, zulke brieven..
Dat dacht ik ook, dus het zal wel iets ingewikkelders zijn dan een "geld terug bij vertraging"-formuliertje invullen.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je recht op dat geld volgens hun eigen regels? Dan is het toch niet zo ingewikkeld.
Juiste ingang is bij een club als de NS wel heel belangrijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, dus het zal wel iets ingewikkelders zijn dan een "geld terug bij vertraging"-formuliertje invullen.
Zo wil ik graag een gedeelte van mijn kortingskaart van vorig jaar terug omdat ik nu een jaartrajectkaart heb.
Maar het communiceert niet handig met de NS, dus daar ben ik al een maand of wat mee bezig.
Ja, dat weet ik dus al niet zeker, maar ik vind zelf van wel.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je recht op dat geld volgens hun eigen regels? Dan is het toch niet zo ingewikkeld.
Omdat ik een taxi heb moeten nemen om ergens te komen omdat de IC niet reed. En als ik dan toch bezig ben klaag ik er ook nog even over dat er nergens servicepersoneel te bekennen was om uit te leggen wat er aan de hand was.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Waarom wil je geld van de NS dan?
Wat voor kosten dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, dat weet ik dus al niet zeker, maar ik vind zelf van wel.. Maar het is meer de formulering en zo.
. Ik heb er geen probleem mee om de situatie uit te leggen, maar op een gegeven moment moet ik dan om geld gaan vragen. Ik heb er nu van gemaakt: 'De kosten die ik heb gemaakt wil ik op u verhalen.' En dan m'n rekeningnummer. Minder plompverloren krijg ik het niet voor elkaar.
.
Ik ga ervan uit dat u mij de gemaakte kosten zult vergoeden. U kunt het bedrag overmaken op rekening...quote:Op donderdag 3 september 2009 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus al niet zeker, maar ik vind zelf van wel.. Maar het is meer de formulering en zo.
. Ik heb er geen probleem mee om de situatie uit te leggen, maar op een gegeven moment moet ik dan om geld gaan vragen. Ik heb er nu van gemaakt: 'De kosten die ik heb gemaakt wil ik op u verhalen.' En dan m'n rekeningnummer. Minder plompverloren krijg ik het niet voor elkaar.
.
Dat dus.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat u mij de gemaakte kosten zult vergoeden. U kunt het bedrag overmaken op rekening...
En natuurlijk een bewijs voor gemaakte kosten bijsluiten en daarnaar verwijzen.
Ik kan het sowieso proberen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Als het de laatste trein was die niet reed krijg je het gewoon vergoed.
Anders niet ben ik bang....
Je zou ook nog kunnen zeggen dat je het redelijk acht dat zij de kosten vergoeden.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan het sowieso proberen.. Het is niet alsof er om het kwartier een trein reed - de eerstvolgende zou pas over anderhalf uur komen.
Bedankt ook, Lienekien. Gelukkig heb ik er toen wel aan gedacht om een ondertekend bonnetje aan de chauffeur te vragen.
Dat er later nog eentje zou komen maakt de kans vrij klein, maar ik hoop het voor je.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan het sowieso proberen.. Het is niet alsof er om het kwartier een trein reed - de eerstvolgende zou pas over anderhalf uur komen.
Niet dezelfde trein, maar een trein. Het station waarop we werden gedropt was nogal klein.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat er later nog eentje zou komen maakt de kans vrij klein, maar ik hoop het voor je.
Treinkaartje krijg je sowieso wel vergoed.
Succes!
Dat gaat inderdaad goed met afvallen!!quote:Op donderdag 3 september 2009 12:37 schreef kwakz0r het volgende:
also, ik ben er alweer vandoor: symposium en daarna meteen door naar concert in Den Haag (als er mensen nog iets te doen zoeken, het wordt moooooi www.iromantici.nl ) en daarna de kroeg in... dus ja... tot lat0r!
oh envanochtend was ik 94.9
het gaat echt heel hard...
Oh, daar had ik ook heen gewild!quote:Op donderdag 3 september 2009 12:37 schreef kwakz0r het volgende:
also, ik ben er alweer vandoor: symposium en daarna meteen door naar concert in Den Haag (als er mensen nog iets te doen zoeken, het wordt moooooi www.iromantici.nl ) en daarna de kroeg in... dus ja... tot lat0r!
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:37 schreef kwakz0r het volgende:
Haha, daar had ik niet eens aan gedachtquote:Op donderdag 3 september 2009 14:14 schreef Mini_rulez het volgende:
PPP, zo wordt je signature wel erg toepasselijk.
O ok, misschien ligt het daar dan idd aan. Het is ook maar 17 graden vandaagquote:Op donderdag 3 september 2009 14:15 schreef Phaidra het volgende:
PPP, ik vond het ook heel erg koud in huis en buiten, heb voor het eerst ook weer sokken aan en lange mouwen. Het zal wel de omslag van zomer naar herfst zijn.
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:34 schreef Phaidra het volgende:
Wat een rare week is dit. Heel druk op werk, verhuisstress en tussendoor hoor ik dat ik ben afgewezen voor een sollicitatie, maar ook dat ik in oktober naar Rome ga (geheel onverwachts) én net word ik gebeld door mijn oude werk, of ik geen tijd heb om de komende 3 maanden 1 dag in de week bij te springen. Wat volgt? De week is nog niet ten einde
.
Heeft hij eerdere hints dan gewoon niet opgepikt of heb je hem het idee gegeven dat je het wel leuk vond dat hij je belde enzo? Aandacht is natuurlijk ook leuk, iedereen heeft zoiets volgens mij weleens te lang laten doorgaan terwijl je eigenlijk al weet dat het niks wordt.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:10 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat een positieve verhalen hier![]()
Ik voel mezelf een beetje schuldig en ev0l...mijn buurjongen had me laatst meegevraagd op de koffie, maar ik heb hem blijkbaar heel veel hoop gegeven want hij bleef maar (aan)bellen en sms-en, dus ik heb op een hele gemene manier gezegd dat ie daar mee op moest houden en nu kwam ie helemaal met sad puppy eyes aan mijn deur van wat er nou was veranderd opeens. Het is denk ik wel mijn schuld, want ik doe het best wel vaak (en niet helemaal onbewust)![]()
Ik heb echt issues
haiquote:Op donderdag 3 september 2009 17:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]
![]()
Wat doe jij in deze reeks trouwens?
Nee ik ging alleen wat met hem drinken, ik wist wel een beetje dat hij mij leuk vond maar ik ging zelf met het idee dat we als vrienden gingen, maar als ik heel eerlijk ben wist ik wel beter. Ik heb nooit gereageerd verder op zijn belletjes, alleen later een sms gestuurd dat het vervelend werd en dat hij moest stoppen.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heeft hij eerdere hints dan gewoon niet opgepikt of heb je hem het idee gegeven dat je het wel leuk vond dat hij je belde enzo? Aandacht is natuurlijk ook leuk, iedereen heeft zoiets volgens mij weleens te lang laten doorgaan terwijl je eigenlijk al weet dat het niks wordt.
Een heel klein beetje, bij de buitenste tenen:quote:Op donderdag 3 september 2009 18:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
DAD, heb je ook een foto van de bovenkant van die bruine?
Het is zo niet goed te zien of ze wel of niet een teendecolleté hebben.
Ach, zo veel moeite is een voetverkleining toch niet?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:26 schreef sigme het volgende:
Ik vind die bruine schoentjes mooi.
Maar te klein. Anders had ik je er wel af willen helpen.
Heujquote:Op donderdag 3 september 2009 17:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
hai![]()
afvallen natuurlijk!![]()
You know you luv mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |