Wat nou primeur, Evy was eerstquote:Ga jij ook het liefst in je eentje lopen, op momenten dat het jou het best uitkomt? Maar wil je dan toch wel graag profiteren van een professioneel trainingsschema in je voorbereiding op je eerste, tiende of misschien wel vijftigste vijf kilometer? Dan hebben wij een geweldige primeur voor je: de Running Coach©. Dit is een hardloopschema, training voor training uitgewerkt, dat je op je mp3-speler kunt zetten. Als je gaat lopen en je zet je mp3-speler aan, krijg je per minuut van presentatrice Renate Wennemars te horen wat je moet doen, met op de achtergrond lekkere muziek. Hardlopen was nog nooit zo makkelijk!
Op www.dutchrunners.nl kun je drie proeftrainingen downloaden; wil je een heel schema dan kun je voor ¤ 30 per jaar lid worden van Dutch Runners. Je vindt dan op de site ook een Running Coach© voor de 4 Mijl van Groningen en binnenkort eentje voor de 10 km.
Klik hier voor een nieuwsbericht over de Running Coach©. Klik hier voor meer informatie over Dutch Runners
Ja, dat heb ik dus ook. Mensen die gaan trouwen, baby's krijgen, een goeie baan hebben gekregen... Daar word ik echt depri van.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:38 schreef Syrena het volgende:
Oh Vik, dat Hyvesvergelijken heb ik ook een tijd heel erg gehadWat kun je je dan kut voelen.
Dan had alwéér iemand een kind gekregen of was zwanger en dan tig jaren jonger dan ik ben![]()
Inmiddels ben ik eroverheen, hoop mensen uit mijn Hyves geflikkerdvoornamelijk iedereen die met mijn ex te maken had. Ik hoef niet te lezen hoe happy en gelukkig die allemaal zijn
![]()
Al weet ik dat 99% van de mensen alleen de toffe dingen op Hyves uitvergrootmaar dan nog.
Maar jij bent nu toch ook aardig op weg, of niet?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
27 IS helemaal niet oud
Ik voel me hier ook vréselijk oud; iedereen studeert hier netjes in 5 jaar af, sja, ik werkte er veel naast dus heb er anderhalf keer zo lang over gedaan. Fail
Nou ja, als je daardoor je zelfbeeld moet laten verneuken... Zo erg is het allemaal niet. Tenzij je echt de focus hebt om de top in bedrijfsleven of wetenschap te halen, dan moet je altijd wel opschieten
Oh jee, op gegeven moment vervallen er dan weer punten van andere vakken en zo blijf je bezig.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:12 schreef Blurred86 het volgende:
ik ken iemand die inmiddels in theorie tiendejaars is en al werkt, maar nog niet afgestudeerd is omdat hij een lullig eerstejaars statistiekvak nog niet gehaald heefthij mag wel eens op gaan schieten om zijn stufi nog als gift te krijgen
Ja dat is het moment dat zij hem versturenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef Blurred86 het volgende:
pff mijn studieboek dat ik 5 dagen geleden besteld heb op bookdepository heeft nog steeds als orderstatus 'processing' terwijl er stond dat hij binnen 48 uur verzonden zou worden
ik wilde bijna zeggen 'je kent mijn vriend'?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:12 schreef Blurred86 het volgende:
ik ken iemand die inmiddels in theorie tiendejaars is en al werkt, maar nog niet afgestudeerd is omdat hij een lullig eerstejaars statistiekvak nog niet gehaald heefthij mag wel eens op gaan schieten om zijn stufi nog als gift te krijgen
ja dat snap ikquote:Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat is het moment dat zij hem versturen. Ik had ook 7 boeken besteld en die kwamen allemaal los van elkaar aan op verschillende dagen
.
Achtstejaars kom je tegenwoordig nog wel tegen. Heeeel soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dat is heel goed nieuws!quote:Op woensdag 2 september 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Vik!
ik ben vanmiddag op msn![]()
En ik heb heeeeel goed nieuws: de verzekering van de tegenpartij gaat betalen!!2200 euro coming my way! Kan dus eindelijk de motor maken!
de hele week dat we weg zijn zijn mijn tentamens. We zijn van maandag tot donderdag weg, en van maandag tot vrijdag heb ik tentamens. Ik kan er dus als het meezit 1 makenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Moblo, kun je niet regelen dat je later gaat of eerder komt?
Heb ik ook eens gedaan voor een hertentamen en dat viel onder mijn annuleringsverzekering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |