abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72367969
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:48 schreef Blurred86 het volgende:
Hey allen

Jammer Vik dat het nu niet doorgaat ik sluit me helemaal aan bij wat anderen al gezegd hebben, 27 is helemaal niet oud! (ik studeer zelf als het goed is af als ik 25 ben, maar misschien dat ik daarna nog verder wil )

lijstje:
O:havermout, banaan, pindakaas, lijnzaad
L: 4x allinson volk. (1x dubbel cheddar, tomaat, exlight mayo, 1x dubbel vegapate, tomaat) met 2 koppen koffie +half. melk
T: 2 minneola's
D: pasta met ei, ham, champignons, ui en gegrilde courgette en paprika
T: yoghurt met allbran

Ik ga maandag voor het eerst in 9 jaar weer altviool spelen, ik ben super excited!
en stiekem een beetje zenuwachtig want ik kan er vast helemaal niets meer van maar de lesmeneer klonk heel aardig en enthousiast dus het komt vast goed
wat leuk!!! altviool!!!

hier...een pagina vol altviool grappen http://www.geocities.com/Yosemite/Gorge/7816/Grappen.htm

nee, ik vind altviool echt heel tof!
Kwak
pi_72368041
Wat tof, Blurred Ik wil ook ooit wel weer eens de vioollessen gaan oppikken... En de zanglessen... Nu nog even bedenken waar ik de tijd vandaan ga halen

Ik gooi er ook even een lijst in.
O: bak volle yoghurt
T: 2 blokjes pure chocolade
L: ciabattasandwich met kliekjes; verse pesto, buffelmozzarella, geroosterde aubergine en courgette, olijven en spinazie
T: bakje tomatensalade met basilicum en olijf
T: 2 knackebrod pindakaas
S: hardlopen, evy les 18
D: bij vrienden eten.
pi_72368047
wat leuk Blurred!

Mijn zusje krasplankt ( ) en deed dat ook wel goed, al was het in het begin echt een hel vond het vooral mooi als ze keltische muziek speelde ze hebben een keer met haar orkest wat nummers van Riverdance gedaan, de ENIGE keer dat ik echt genoten heb van een optreden, voor de rest vond ik 't maar saai vast heel leuk om zelf te doen, maar om naar te luisteren minder mijn ding.

Oh, en ze hebben een keer Lord of the Rings en een keer Star Wars gedaan, dat was ook tof
Ja doei.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:57:27 #104
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72368078
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wat leuk!!! altviool!!!

hier...een pagina vol altviool grappen http://www.geocities.com/Yosemite/Gorge/7816/Grappen.htm

nee, ik vind altviool echt heel tof!
leuk hoor die grappen!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_72368122
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
wat leuk Blurred!

Mijn zusje krasplankt ( ) en deed dat ook wel goed, al was het in het begin echt een hel vond het vooral mooi als ze keltische muziek speelde ze hebben een keer met haar orkest wat nummers van Riverdance gedaan, de ENIGE keer dat ik echt genoten heb van een optreden, voor de rest vond ik 't maar saai vast heel leuk om zelf te doen, maar om naar te luisteren minder mijn ding.

Oh, en ze hebben een keer Lord of the Rings en een keer Star Wars gedaan, dat was ook tof
in welk orkest speelde je zusje?

ik wilde als kind nooit op vioolles want dat "was lelijk als je t nog niet kon" dus ging ik op blokfluit ( )
nu heb ik weleens spijt dat ik geen begenadigd violiste ben geworden
Kwak
  woensdag 2 september 2009 @ 12:59:25 #106
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72368127
ik ga ook weer spelen omdat ik het zelf leuk vind om te doen, niet omdat ik graag voor anderen wil spelen

en gelukkig zijn de muren van mijn kamer heel dik, dan hoeven mijn buren niet mee te genieten
pi_72368182
Ik speel dwarsfluit. Wilde ik al toen ik heel klein was (toen wist ik nog niet eens hoe het heette, ik zei altijd 'ik wil op zo'n fluit spelen die je zó moet houden' en dan wees ik met mn handen opzij ).

Viool heb ik nooit gewild, maar dat is wel erg mooi als je het goed kunt .
  woensdag 2 september 2009 @ 13:02:07 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72368196
ben 33 en ik weet het ook nog niet Ben altijd liever lui als moe geweest

Lijst:
O: Kom magere yoghurt met kiwi
T: beschuit smeerkaas
S: 2 uur stevig doorwandelen
T: snee met gerookte zalm en roomkaas, snee met kipfilet
T: apple
T: snee gerookte zalm
T: Bak kippensoep
D: zuurkoolschotel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72368289
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:02 schreef uniekhoorn het volgende:
ben 33 en ik weet het ook nog niet Ben altijd liever lui als moe geweest
Jij 33? zou je niet zeggen schat
quote:
Lijst:
O: Kom magere yoghurt met kiwi
T: beschuit smeerkaas
S: 2 uur stevig doorwandelen
T: snee met gerookte zalm en roomkaas, snee met kipfilet
T: apple
T: snee gerookte zalm
T: Bak kippensoep
D: zuurkoolschotel
Reken ook op mij met zuurkool. Hoe maak jij die schotel btw want vind het altijd wel lekker behalve zoals me tante het maakt met bijv banaan enzulks!
pi_72368359
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:01 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik speel dwarsfluit. Wilde ik al toen ik heel klein was (toen wist ik nog niet eens hoe het heette, ik zei altijd 'ik wil op zo'n fluit spelen die je zó moet houden' en dan wees ik met mn handen opzij ).

Viool heb ik nooit gewild, maar dat is wel erg mooi als je het goed kunt .
Ik speelde het, heb hem nog wel.. Maar ik was nooit echt geweldig goed hoor.. Ik wilde altijd rockliedjes spelen
pi_72368395
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

in welk orkest speelde je zusje?

ik wilde als kind nooit op vioolles want dat "was lelijk als je t nog niet kon" dus ging ik op blokfluit ( )
nu heb ik weleens spijt dat ik geen begenadigd violiste ben geworden
Het VHJ
Ja doei.
pi_72368403

Aaah

Wel redelijk gezond gegeten vandaag
4 boterhammen pindakaas,
glas melk, 2 glazen sinaasappelsap

Nu nog groentjes
  woensdag 2 september 2009 @ 13:13:50 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72368492
voor Vik en voor MoBlo!

Ik was 26 toen ik afstudeerde, dus dat kan prima .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72368597
2200 euro is zo veel!

ik ga met zo weinig mogelijk mijn motor maken (heb alleen een frame nodig waar het kuipstuk op vast zit) en dan kan heeeeeeel veel ervan naar de spaarrekening!

en ik zou bijna zeggen: paardenbiefstuk voor iedereen!
Ja doei.
pi_72368624
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het VHJ
ah het léuke orkest dus (ik krijg de VHJ/Viotta battle nog af en toe mee hier - op grappende toon, dat wel, bij Collegium Musicum waar leden van beide weer samenspelen....)

Een vriendinnetje van mij speelde daar ook altviool!
Kwak
pi_72368660
Ja, bij ons op school zat je of op het VHJ(O) of op Viotta

maar ze gaat nu in Utrecht bij een orkest waar Gerard Poot dirigeert
Ja doei.
pi_72368739
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, bij ons op school zat je of op het VHJ(O) of op Viotta

maar ze gaat nu in Utrecht bij een orkest waar Gerard Poot dirigeert
ja, want op de andere school zat je natuurlijk op het Haganum orkest én op Viotta of op het VHJ

maar wat grappig, het DJO daar heeft Mc Ex dan weer opgezeten voor hij bij het studentenorkest ging spelen waar hij nu al geen lid meer is. en nog meer vrienden van me hebben op dat jeugdorkest gezeten.

wil ze niet liever op een studentenorkest?

edit: oh wacht, hij doet ook het legendary movie orchestra he? das wel leuk volgens mij, als je niet zo heel erg gericht bent op klassieke muziek ook

[ Bericht 10% gewijzigd door kwakz0r op 02-09-2009 13:28:41 ]
Kwak
  woensdag 2 september 2009 @ 13:24:48 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72368783
Fijn Moblo , dat je geld terug krijgt, is inderdaad veel

* uniekhoorn gaat boodschappen doen en haalt ook banaan
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72368893
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Moblo , dat je geld terug krijgt, is inderdaad veel

* uniekhoorn gaat boodschappen doen en haalt ook banaan
dan eet ik niet mee

iemand DML laatst nog gezien??
  woensdag 2 september 2009 @ 13:29:04 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72368912
Dwarsfluit .

Heb ik vroeger ook gespeeld tot ik moest stoppen ivm tinnitus. Ik ben wel benieuwd hoe het nu met CI zou klinken. Maar even een keer een kerstcd van Berdien Stenberg opzetten bij m'n ouders (heb geen fluit meer )
Niet meer actief op Fok!
pi_72369021
omg ik zit dus even op die site van dat jeugdorkest (waar moblo's zusje denk ik níet gaat spelen, sorry voor de vergissing) te kijken en ik vind echt een té vreselijke oude foto van mc ex... toen ie nog ubernerd was... in 2004...arme jongen... hij is in elk geval behoorlijk opgedroogd
Kwak
pi_72369161
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:29 schreef Viking84 het volgende:
Dwarsfluit .

Heb ik vroeger ook gespeeld tot ik moest stoppen ivm tinnitus. Ik ben wel benieuwd hoe het nu met CI zou klinken. Maar even een keer een kerstcd van Berdien Stenberg opzetten bij m'n ouders (heb geen fluit meer )
Ik heb een cd van haar met allemaal disneyliedjes .

Ik heb 12 jaar les gehad, ben gestopt toen ik voor mn eindexamen zat, wil eigenlijk wel weer beginnen als ik klaar ben met mn studie - heb er nu gewoon niet genoeg tijd voor (voor lessen evt nog wel, maar ik heb echt de tijd niet om elke dag een uur of langer te spelen).

Ben nu druk bezig met statistiekopgaven, en ik snap alles nog! * PurePoisonPerfume geeft zichzelf schouderklopje
pi_72369165
Oh Vik, dat Hyvesvergelijken heb ik ook een tijd heel erg gehad Wat kun je je dan kut voelen.
Dan had alwéér iemand een kind gekregen of was zwanger en dan tig jaren jonger dan ik ben

Inmiddels ben ik eroverheen, hoop mensen uit mijn Hyves geflikkerd voornamelijk iedereen die met mijn ex te maken had. Ik hoef niet te lezen hoe happy en gelukkig die allemaal zijn
Al weet ik dat 99% van de mensen alleen de toffe dingen op Hyves uitvergroot maar dan nog.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72369226
Worteltje???
pi_72369251
ik heb net nog ene lijstje gepost, in t kader van ontopic
Kwak
pi_72369296
Ola,

Gisteravond lekker biertjes gedronken en toastjes gegeten

Vandaag:

O: activia, yoghurt, muesli
T: banaan
L: 2 boterhammen philadelpia met tomaat en komkommer, beker optimel
T: appel
T: misschien nog iets voor het hardlopen
S: hardlopen
D: rijst met babi pangang uit een zakkie met varkensvlees, paprika, atjar, beetje kroepoek
pi_72369457
Krijg net een mail:
quote:
Ga jij ook het liefst in je eentje lopen, op momenten dat het jou het best uitkomt? Maar wil je dan toch wel graag profiteren van een professioneel trainingsschema in je voorbereiding op je eerste, tiende of misschien wel vijftigste vijf kilometer? Dan hebben wij een geweldige primeur voor je: de Running Coach©. Dit is een hardloopschema, training voor training uitgewerkt, dat je op je mp3-speler kunt zetten. Als je gaat lopen en je zet je mp3-speler aan, krijg je per minuut van presentatrice Renate Wennemars te horen wat je moet doen, met op de achtergrond lekkere muziek. Hardlopen was nog nooit zo makkelijk!

Op www.dutchrunners.nl kun je drie proeftrainingen downloaden; wil je een heel schema dan kun je voor ¤ 30 per jaar lid worden van Dutch Runners. Je vindt dan op de site ook een Running Coach© voor de 4 Mijl van Groningen en binnenkort eentje voor de 10 km.
Klik hier voor een nieuwsbericht over de Running Coach©. Klik hier voor meer informatie over Dutch Runners
Wat nou primeur, Evy was eerst
Ja doei.
  woensdag 2 september 2009 @ 15:00:38 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72371145
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:38 schreef Syrena het volgende:
Oh Vik, dat Hyvesvergelijken heb ik ook een tijd heel erg gehad Wat kun je je dan kut voelen.
Dan had alwéér iemand een kind gekregen of was zwanger en dan tig jaren jonger dan ik ben

Inmiddels ben ik eroverheen, hoop mensen uit mijn Hyves geflikkerd voornamelijk iedereen die met mijn ex te maken had. Ik hoef niet te lezen hoe happy en gelukkig die allemaal zijn
Al weet ik dat 99% van de mensen alleen de toffe dingen op Hyves uitvergroot maar dan nog.
Ja, dat heb ik dus ook. Mensen die gaan trouwen, baby's krijgen, een goeie baan hebben gekregen... Daar word ik echt depri van.

Maar anderzijds zijn er ook mensen die het een stuk minder hebben getroffen dan ik. Daar kijk ik dan maar weer naar (niet lullig bedoeld ).
Niet meer actief op Fok!
pi_72371597
Jezelf vergelijken met anderen, dat is zo vreselijk zinloos! Waarom zou jij je beter voelen als je slanker bent of hogere cijfers haalt of meer geld verdient dan iemand die je van vroeger kent? Of andersom: waarom zou je je slechter voelen als iemand maatje 34 heeft terwijl jij 38 draagt, of als iemand anders wel getrouwd is en jij niet? 't Is toch niet jouw leven?

Niet dat ik de neiging niet ook weleens heb, hoor. Maar ik roep mezelf tot de orde
  woensdag 2 september 2009 @ 15:29:54 #130
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72371607
Zo, die Elstar appelen die in de aanbieding van de C1000 zijn zo enorm lekker!! Je zou de hele dag niks anders willen eten, heerlijk!
pi_72372052
Goeiemiddag allemaal...
Wilde ik net gaan soggen, deed fok het niet.

Anyway, meteen maar ontopic met een lijstje:
O: tosti van 2 sneetjes brood en geitenkaas
L: bruin broodje met crème de brie
T: Activia met muesli
T: fruitshot
D: ciabatta met lekkerbekje, rucola, fritessaus
T: kiwi, druiven, wijntje
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 2 september 2009 @ 16:58:28 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72372083
En nou maar hopen dat fok het blijft doen
pi_72372233
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

27 IS helemaal niet oud

Ik voel me hier ook vréselijk oud; iedereen studeert hier netjes in 5 jaar af, sja, ik werkte er veel naast dus heb er anderhalf keer zo lang over gedaan. Fail
Nou ja, als je daardoor je zelfbeeld moet laten verneuken... Zo erg is het allemaal niet. Tenzij je echt de focus hebt om de top in bedrijfsleven of wetenschap te halen, dan moet je altijd wel opschieten
Maar jij bent nu toch ook aardig op weg, of niet?
Voor mij begon maandag ook m'n zevende studiejaar. Zeg even dat er nog hoop is.

Je eigen capaciteiten onderschatten is inderdaad vrouwen eigen. Het is ook best moeilijk in te schatten hoe goed je ergens nou eigenlijk in bent, zeker als je er geen cijfers meer voor krijgt, maar andere mensen overschatten dat gewoon en bluffen zichzelf zo wel mooi ergens binnen. Bescheidenheid is helemaal niet handig.
  woensdag 2 september 2009 @ 17:05:14 #134
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72372249
pff mijn studieboek dat ik 5 dagen geleden besteld heb op bookdepository heeft nog steeds als orderstatus 'processing' terwijl er stond dat hij binnen 48 uur verzonden zou worden
pi_72372355
Ik heb me ingeschreven voor de scriptieversnellingsgroep, er was momenteel geen plaats, maar ik sta op de wachtlijst en word opgeroepen zodra er wel plaats is. Ze dacht dat het wel redelijk snel zou zijn.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72372378
Voel je vrij, Mini toen ik begon met studeren, kende ik wel mensen die negendejaars waren ofzo. Maar dat hoor je tegenwoordig minder vaak
  woensdag 2 september 2009 @ 17:12:21 #137
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72372435
ik ken iemand die inmiddels in theorie tiendejaars is en al werkt, maar nog niet afgestudeerd is omdat hij een lullig eerstejaars statistiekvak nog niet gehaald heeft hij mag wel eens op gaan schieten om zijn stufi nog als gift te krijgen
pi_72372465
DaD, mooi! Da's alweer een stap in de goede richting!
pi_72372591
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:12 schreef Blurred86 het volgende:
ik ken iemand die inmiddels in theorie tiendejaars is en al werkt, maar nog niet afgestudeerd is omdat hij een lullig eerstejaars statistiekvak nog niet gehaald heeft hij mag wel eens op gaan schieten om zijn stufi nog als gift te krijgen
Oh jee, op gegeven moment vervallen er dan weer punten van andere vakken en zo blijf je bezig.

Goed dat je het gedaan hebt DaD.
pi_72372660
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef Blurred86 het volgende:
pff mijn studieboek dat ik 5 dagen geleden besteld heb op bookdepository heeft nog steeds als orderstatus 'processing' terwijl er stond dat hij binnen 48 uur verzonden zou worden
Ja dat is het moment dat zij hem versturen . Ik had ook 7 boeken besteld en die kwamen allemaal los van elkaar aan op verschillende dagen .

Achtstejaars kom je tegenwoordig nog wel tegen . Heeeel soms.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72372713
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:12 schreef Blurred86 het volgende:
ik wilde bijna zeggen 'je kent mijn vriend'?
Ja doei.
pi_72372766
Oja, nog een knuffel voor Vik natuurlijk. Jouw tijd komt nog wel.
  woensdag 2 september 2009 @ 17:26:24 #143
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72372867
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja dat is het moment dat zij hem versturen . Ik had ook 7 boeken besteld en die kwamen allemaal los van elkaar aan op verschillende dagen .

Achtstejaars kom je tegenwoordig nog wel tegen . Heeeel soms.
ja dat snap ik daar had ik ook wel rekening mee gehouden, maar hij is dus na 5 dagan nog niet eens verzonden Volgende keer bestel ik gewoon weer lekker bij amazon, ook al is dat iets duurder.. ze bekijken het maar bij bookdepository
pi_72372878
Ja ik wíst dat ik iets vergeten was. Viking, wat ongelooflijk balen dat het onderwijs dit jaar niet lukt, maar zoals je zelf al zegt heb je nu wel ruim de tijd om je stageplek te regelen . Als je het echt wil, lukt het je volgend jaar echt wel .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72373216
Ik zit met een probleempje..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  woensdag 2 september 2009 @ 17:46:33 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72373226
Ik ga zometeen mn ehhh 5-en-een-halfste jaar als student in (half jaar kunstacademie-faal, 3 jaar BA's, 1 jaar MA, nu nog 2 jaar RMA). Ik ga dus uiteindelijk als het goed is na 6,5 jaar klaar zijn, dan ben ik ehh. 24. Ja.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72373377
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Vik!

ik ben vanmiddag op msn

En ik heb heeeeel goed nieuws: de verzekering van de tegenpartij gaat betalen!! 2200 euro coming my way! Kan dus eindelijk de motor maken!
Dat is heel goed nieuws!

Ik heb aardbeitjes met chocodip

Vik
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_72373378
Moblo, kun je niet regelen dat je later gaat of eerder komt?
Heb ik ook eens gedaan voor een hertentamen en dat viel onder mijn annuleringsverzekering.
pi_72373409
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Moblo, kun je niet regelen dat je later gaat of eerder komt?
Heb ik ook eens gedaan voor een hertentamen en dat viel onder mijn annuleringsverzekering.
de hele week dat we weg zijn zijn mijn tentamens. We zijn van maandag tot donderdag weg, en van maandag tot vrijdag heb ik tentamens. Ik kan er dus als het meezit 1 maken
Ja doei.
  woensdag 2 september 2009 @ 17:54:04 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72373440
Lastig, Mo! Ik ben zelf ook in mn eerste jaar op vakantie geweest in blok 3 geloof ik. Was een vakantie van 6 weken ofzo, naar Australië. Ikzelf heb toen de nodige vakken in andere blokken gehaald (een beetje schuiven met de planning dus ) ik heb toen een aantal keuzevakken extra gevolgd in blok 2 en 4, en de verplichte vakken die ik miste heb ik het jaar erna gedaan. Zoiets zou ook misschien kunnen.

Hangt allemaal ook erg af van de 'occasion' waarvoor het is, etc. Als het iets is wat je niet wilt laten schieten, is er negen van de tien keer wel een mouw aan te passen, tevens in overleg met de juiste docenten
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')